Bnim jant marsilya olarak geldi.extra para ödedim jantlara bayiden aracı teslim alırken stepneye bakmamıştım bugün meraktan bakayım dedim hiç bişey yok
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Bnim jant marsilya olarak geldi.extra para ödedim jantlara bayiden aracı teslim alırken stepneye bakmamıştım bugün meraktan bakayım dedim hiç bişey yok
Bnim jant marsilya olarak geldi.extra para ödedim jantlara bayiden aracı teslim alırken stepneye bakmamıştım bugün meraktan bakayım dedim hiç bişey yok
Uğur abi highlineda standart hatta orjinal ebatta jantli mavide baktım ben vardı umarım bayii sizin sorununuz deyip attiginiz imzanin arkasına saklanmaz bol sabır
Uğur abi highlineda standart hatta orjinal ebatta jantli mavide baktım ben vardı umarım bayii sizin sorununuz deyip attiginiz imzanin arkasına saklanmaz bol sabır
Hocam acaba jant sıkıntısından dolayı mı unutuldu ki Ya da Dartfort jant geldi de bunlar söküp senin jant ları mı taktılar ki anlaşılmasın diye de stepneyi de almış yerine senin Marsilya jantı koymayı unutmuş olabilirlerMiki? Böyle kötü senaryolar insanın aklına gelmiyor değil
Hocam acaba jant sıkıntısından dolayı mı unutuldu ki Ya da Dartfort jant geldi de bunlar söküp senin jant ları mı taktılar ki anlaşılmasın diye de stepneyi de almış yerine senin Marsilya jantı koymayı unutmuş olabilirlerMiki? Böyle kötü senaryolar insanın aklına gelmiyor değil
start stop konusundan kesin bir ayar gerekiyor araç daha durmadan stop etmesi ve direksiyonun kaskatı olması benimde pek hoşuma gitmedi,alışaladabilir ama düzeltme şansım var ise kullanırım bu şansı.Bu arada benim süspansiyonlardan bir ses gelmiyor ancak 120 km den sonra dinlerseniz eger rüzgar sesini gayet net duyabilirsinizSevgili Burak evet aracı aldım. Yardımın için tekrar teşekkür ederim. Bugün (26 Nisan) günü araç ile Ankara'ya döndüm. 110 ve 120 km hızda ortalama 6 litre yaktı. Fethiye'den Ankara'ya sadece Afyon'da mola verdim. Araç konforlu yormadı beni. Ne rüzgar sesinden ne de süspansiyondan rahatsız oldum. Önceki aracım PoloHic göstermiyo kendini abi harvard mavi, bide içi bej, bejde bilmiyorum bildiğin beyaz gibi geldi bana ankaradan bi abimize yardimci oldum okey demişti araca ama bilmiyorum teslim aldı mı. İçi beyaz korunması lazım tabii ki. Ambiyans aydınlatma bu iç döşemede daha hoş duruyor bence. Dış renk konusuna gelince. Her renk passata yakışıyor. Ben istediğim Rengi Aldım. Darısı başına.
Konu oztekin2005 tarafından (26 04 2015 Saat 23:03 ) değiştirilmiştir.
start stop konusundan kesin bir ayar gerekiyor araç daha durmadan stop etmesi ve direksiyonun kaskatı olması benimde pek hoşuma gitmedi,alışaladabilir ama düzeltme şansım var ise kullanırım bu şansı.Bu arada benim süspansiyonlardan bir ses gelmiyor ancak 120 km den sonra dinlerseniz eger rüzgar sesini gayet net duyabilirsinizSevgili Burak evet aracı aldım. Yardımın için tekrar teşekkür ederim. Bugün (26 Nisan) günü araç ile Ankara'ya döndüm. 110 ve 120 km hızda ortalama 6 litre yaktı. Fethiye'den Ankara'ya sadece Afyon'da mola verdim. Araç konforlu yormadı beni. Ne rüzgar sesinden ne de süspansiyondan rahatsız oldum. Önceki aracım PoloHic göstermiyo kendini abi harvard mavi, bide içi bej, bejde bilmiyorum bildiğin beyaz gibi geldi bana ankaradan bi abimize yardimci oldum okey demişti araca ama bilmiyorum teslim aldı mı. İçi beyaz korunması lazım tabii ki. Ambiyans aydınlatma bu iç döşemede daha hoş duruyor bence. Dış renk konusuna gelince. Her renk passata yakışıyor. Ben istediğim Rengi Aldım. Darısı başına.
Start stop ile ilgili diyeceklerim de var. Bendeki mükemmel çalışıyor. Böyle bir şey ilk kez kullandığım halde hiç yadırgamadım. Araç tamamen durduktan sonra motor stop ediyor. Asla hareket esnasında değil. Direksiyon sertleşiyor tabii ki. Ama sertleşen direksiyonu hafif zorlayınca motor start alıyor. Hafif yokuş aşağı durdum. Motor stop, direksiyon sertleşti, ayağını frenden çekince tehlikeli durum oluşacak. Ama bu durumda da motor hemen çalışıyor. Direksiyonun sertleşmesi hiç bir zaman tehlikeli olmuyor yani. Güvenlik altına almışlar. Bende böyle. Başkasında değilse servise götürsün bence.
Start stop ile ilgili diyeceklerim de var. Bendeki mükemmel çalışıyor. Böyle bir şey ilk kez kullandığım halde hiç yadırgamadım. Araç tamamen durduktan sonra motor stop ediyor. Asla hareket esnasında değil. Direksiyon sertleşiyor tabii ki. Ama sertleşen direksiyonu hafif zorlayınca motor start alıyor. Hafif yokuş aşağı durdum. Motor stop, direksiyon sertleşti, ayağını frenden çekince tehlikeli durum oluşacak. Ama bu durumda da motor hemen çalışıyor. Direksiyonun sertleşmesi hiç bir zaman tehlikeli olmuyor yani. Güvenlik altına almışlar. Bende böyle. Başkasında değilse servise götürsün bence.
Dartfort jant koysalar bişey demezdin ama kesin dediğin gibi jant takası olmustur benim araçta.yarın arayıp konusacagım bakalımHocam acaba jant sıkıntısından dolayı mı unutuldu ki Ya da Dartfort jant geldi de bunlar söküp senin jant ları mı taktılar ki anlaşılmasın diye de stepneyi de almış yerine senin Marsilya jantı koymayı unutmuş olabilirlerMiki? Böyle kötü senaryolar insanın aklına gelmiyor değil
Dartfort jant koysalar bişey demezdin ama kesin dediğin gibi jant takası olmustur benim araçta.yarın arayıp konusacagım bakalımHocam acaba jant sıkıntısından dolayı mı unutuldu ki Ya da Dartfort jant geldi de bunlar söküp senin jant ları mı taktılar ki anlaşılmasın diye de stepneyi de almış yerine senin Marsilya jantı koymayı unutmuş olabilirlerMiki? Böyle kötü senaryolar insanın aklına gelmiyor değil
Stepne yerinde ve kullanma kilavuzunda fabrikada takilan jantin kodu var. info@vw.com.tr VW musteri hizmetlerine aracinizin sasi numarasini yollarsaniz orijinal jantlarini soylerler. Faturada da jantin urun kodu veya adi yazabilirDartfort jant koysalar bişey demezdin ama kesin dediğin gibi jant takası olmustur benim araçta.yarın arayıp konusacagım bakalım
Stepne yerinde ve kullanma kilavuzunda fabrikada takilan jantin kodu var. info@vw.com.tr VW musteri hizmetlerine aracinizin sasi numarasini yollarsaniz orijinal jantlarini soylerler. Faturada da jantin urun kodu veya adi yazabilirDartfort jant koysalar bişey demezdin ama kesin dediğin gibi jant takası olmustur benim araçta.yarın arayıp konusacagım bakalım
Rica ederim abi Hayırlı ugurlu olsun 32 plakalımiydi bende izmire geçtim bugün fethiye donus duzlugunde(çırpı) gördüm senin olabilecegin geldi aklımaSevgili Burak evet aracı aldım. Yardımın için tekrar teşekkür ederim. Bugün (26 Nisan) günü araç ile Ankara'ya döndüm. 110 ve 120 km hızda ortalama 6 litre yaktı. Fethiye'den Ankara'ya sadece Afyon'da mola verdim. Araç konforlu yormadı beni. Ne rüzgar sesinden ne de süspansiyondan rahatsız oldum. Önceki aracım Polo. İçi beyaz korunması lazım tabii ki. Ambiyans aydınlatma bu iç döşemede daha hoş duruyor bence. Dış renk konusuna gelince. Her renk passata yakışıyor. Ben istediğim Rengi Aldım. Darısı başına.
bende inşallah istediğim renkte araca binerim forumdan birisine yardimci olmuş olmam beni de cok mutlu etti allah utandirmasin fotoları istiyorum ama haberin olsun abi
12sinde Arkadaşımı etimesgut kışlasina bırakmaya gelicem kısmet olursa yollarda sıkısırsam yardim isterim
![]()
Rica ederim abi Hayırlı ugurlu olsun 32 plakalımiydi bende izmire geçtim bugün fethiye donus duzlugunde(çırpı) gördüm senin olabilecegin geldi aklımaSevgili Burak evet aracı aldım. Yardımın için tekrar teşekkür ederim. Bugün (26 Nisan) günü araç ile Ankara'ya döndüm. 110 ve 120 km hızda ortalama 6 litre yaktı. Fethiye'den Ankara'ya sadece Afyon'da mola verdim. Araç konforlu yormadı beni. Ne rüzgar sesinden ne de süspansiyondan rahatsız oldum. Önceki aracım Polo. İçi beyaz korunması lazım tabii ki. Ambiyans aydınlatma bu iç döşemede daha hoş duruyor bence. Dış renk konusuna gelince. Her renk passata yakışıyor. Ben istediğim Rengi Aldım. Darısı başına.
bende inşallah istediğim renkte araca binerim forumdan birisine yardimci olmuş olmam beni de cok mutlu etti allah utandirmasin fotoları istiyorum ama haberin olsun abi
12sinde Arkadaşımı etimesgut kışlasina bırakmaya gelicem kısmet olursa yollarda sıkısırsam yardim isterim
![]()
Arkadaslar su anda yazmak istedigim cok sey var ama ancak yarin yazabilirim. Yetkili Satici Aykan Teknik'e gittim. Ayrintilar yarin.
Arkadaslar su anda yazmak istedigim cok sey var ama ancak yarin yazabilirim. Yetkili Satici Aykan Teknik'e gittim. Ayrintilar yarin.
Arac maalesef hiç yok. "Karisik" araclar var mesela 18" Dartford jantlari olan Comfortline gibi. Cam Tavanli Highline ve Comfortline var ama 1.4 TSI. Istedigim.arac icin siparis vermem sart. 5-6 ay surer gelmesi. Aybasinda da okkali bir zam var 1 Mayis zammi.
Arac maalesef hiç yok. "Karisik" araclar var mesela 18" Dartford jantlari olan Comfortline gibi. Cam Tavanli Highline ve Comfortline var ama 1.4 TSI. Istedigim.arac icin siparis vermem sart. 5-6 ay surer gelmesi. Aybasinda da okkali bir zam var 1 Mayis zammi.
Cam tavanlı higeline istiyordun Taner abi yanlış hatırlamıyorsam? Zam konusunu bugün tartıştık zam başlığı Altın'da ancak bazı arkadaşlar çığırtkanlık yapırsunuz falan dediler ama sen de zam geliyor dediysen buna inanırım abi. Ne kadar zam geleçekmiş tahmini?
Cam tavanlı higeline istiyordun Taner abi yanlış hatırlamıyorsam? Zam konusunu bugün tartıştık zam başlığı Altın'da ancak bazı arkadaşlar çığırtkanlık yapırsunuz falan dediler ama sen de zam geliyor dediysen buna inanırım abi. Ne kadar zam geleçekmiş tahmini?
Zam ORANI neymiş Taner abi?
Zam ORANI neymiş Taner abi?
Selam,
Rodaj ile ilgili farklı metinler, yöntemler okudum formun farklı başlılarına. Bu işin dorusu nedir, nasıl yapılması gerekir?
Bilgi verecek uzman arkadaşlar görüşlerini paylaşabilir mi?
Sagılar,
Selam,
Rodaj ile ilgili farklı metinler, yöntemler okudum formun farklı başlılarına. Bu işin dorusu nedir, nasıl yapılması gerekir?
Bilgi verecek uzman arkadaşlar görüşlerini paylaşabilir mi?
Sagılar,
Motor rodajı ile ilgili olarak kılavuzlarda ilk 1000 - 1500 KM arasında motor devrinin 2/3 oranında geçilmemesi gerektiği yazıyor. Buna bağlı olarak 2000-3000 devir arasında vites değişimi yaparsınız.Selam,
Rodaj ile ilgili farklı metinler, yöntemler okudum formun farklı başlılarına. Bu işin dorusu nedir, nasıl yapılması gerekir?
Bilgi verecek uzman arkadaşlar görüşlerini paylaşabilir mi?
Sagılar,
Ayrıca aracın sürekli aynı hızda kullanılması tavsiye edilmiyor. Bunun içinde aracı teslim aldıktan sonra sabit hızda gitmezseniz sorun olmaz diye düşünüyorum.
Maksimum 90-100 KM hızlarda giderken periyodik olarak hızını artırır veya azaltarak yola devam edersiniz. (10 dakika 90, 10 dakika 100 vs.) 1000 KM'yi aştıktan sonrada bu hızların üstüne kademeli olarak çıkarsınız. 1500 KM'den sonrada zaten parçalar birbirine alışmış olur ve aracı ona göre daha rahat sürmeye devam edersiniz. Zaten araç teknik verilerdeki son hızı fabrikadan çıkmadan önce görüyor. Bu rodaj zamanı artık yeni nesil araçlarda sadece parçaların alışması için temkinli bir süreç olarak görülüyor.
En güzeli 1500 KM aracı zorlamadan sürersiniz. 1500 KM geçtikten sonra yavaş yavaş keyfinize göre hareket edebilirsiniz. Yinede 1500 KM temkinli olmakta fayda var.
Buna ek olarak fren rodajı vardır. Aynı şekilde yine fren sistemini yormamamız gerektiği, sert frenden kaçmamız gerektiği öneriliyor. Frenler alıştıktan sonra zaten frenlerin tutma gücü'de artacaktır.
Ve son olarak lastiklerin alışma sürecinden bahsedilir. Lastiklerin üzerinde sanırım lastiklerin ömrünü uzatmak koruyucu bir zar bulunur. Bu zar eriyene kadar yine sert frenden, yüksek hızlarla viraja girmekten kaçınılması öneriliyor. Bu zar zamanla eridikçe lastiğin asıl katmanı ortaya çıkacaktır. Bu katman ortaya çıkana kadar aracın yol tutuşunda ve fren mesafesinde uzama gibi sorunlar ortaya çıkar.
Benimde aynı sizin gibi kafamdaki sorularla araştırmam sonucunda uygulamam gerekenleri bu şekilde kendimce not almıştım ve bilgilerimin yanına eklemiştim. Yanlışlar veya eklenmesi gerekenler olabilir. Herkes bildiklerini yazarsa bizde faydalanmış oluruz. Varsa yanlışımız düzeltmiş oluruz.
Konu Sami Demirdizen tarafından (27 04 2015 Saat 05:30 ) değiştirilmiştir.
Motor rodajı ile ilgili olarak kılavuzlarda ilk 1000 - 1500 KM arasında motor devrinin 2/3 oranında geçilmemesi gerektiği yazıyor. Buna bağlı olarak 2000-3000 devir arasında vites değişimi yaparsınız.Selam,
Rodaj ile ilgili farklı metinler, yöntemler okudum formun farklı başlılarına. Bu işin dorusu nedir, nasıl yapılması gerekir?
Bilgi verecek uzman arkadaşlar görüşlerini paylaşabilir mi?
Sagılar,
Ayrıca aracın sürekli aynı hızda kullanılması tavsiye edilmiyor. Bunun içinde aracı teslim aldıktan sonra sabit hızda gitmezseniz sorun olmaz diye düşünüyorum.
Maksimum 90-100 KM hızlarda giderken periyodik olarak hızını artırır veya azaltarak yola devam edersiniz. (10 dakika 90, 10 dakika 100 vs.) 1000 KM'yi aştıktan sonrada bu hızların üstüne kademeli olarak çıkarsınız. 1500 KM'den sonrada zaten parçalar birbirine alışmış olur ve aracı ona göre daha rahat sürmeye devam edersiniz. Zaten araç teknik verilerdeki son hızı fabrikadan çıkmadan önce görüyor. Bu rodaj zamanı artık yeni nesil araçlarda sadece parçaların alışması için temkinli bir süreç olarak görülüyor.
En güzeli 1500 KM aracı zorlamadan sürersiniz. 1500 KM geçtikten sonra yavaş yavaş keyfinize göre hareket edebilirsiniz. Yinede 1500 KM temkinli olmakta fayda var.
Buna ek olarak fren rodajı vardır. Aynı şekilde yine fren sistemini yormamamız gerektiği, sert frenden kaçmamız gerektiği öneriliyor. Frenler alıştıktan sonra zaten frenlerin tutma gücü'de artacaktır.
Ve son olarak lastiklerin alışma sürecinden bahsedilir. Lastiklerin üzerinde sanırım lastiklerin ömrünü uzatmak koruyucu bir zar bulunur. Bu zar eriyene kadar yine sert frenden, yüksek hızlarla viraja girmekten kaçınılması öneriliyor. Bu zar zamanla eridikçe lastiğin asıl katmanı ortaya çıkacaktır. Bu katman ortaya çıkana kadar aracın yol tutuşunda ve fren mesafesinde uzama gibi sorunlar ortaya çıkar.
Benimde aynı sizin gibi kafamdaki sorularla araştırmam sonucunda uygulamam gerekenleri bu şekilde kendimce not almıştım ve bilgilerimin yanına eklemiştim. Yanlışlar veya eklenmesi gerekenler olabilir. Herkes bildiklerini yazarsa bizde faydalanmış oluruz. Varsa yanlışımız düzeltmiş oluruz.
Taner bey bu start stopun erken devreye girmesinin ayarlanmasını servise sordunuz mu?
Taner bey bu start stopun erken devreye girmesinin ayarlanmasını servise sordunuz mu?
Merhaba Uğur arkadaşım,
Bu resim senin aracın ise şunu açıkça ve üzülerek ifade etmem gerek ki jantların fabrika çıkışı ile sana teslimat arasında bir yerde değiştirilmiş. Volkswagen fabrikası yedek lastik koymadığı araçlara kriko da koymaz, sadece lastik tamir kiti koyar. Resimde kriko, kriko sabitleme bantları ve hatta kriko sipariş fişi çok net görünüyor, stepne sabitleme kolu da ortada duruyor.
Aşağıda benim B8 HIGHLINE aracın ürün etiketi var:
Özellikle dikkat çekmek istediğim bir husus 1G3 kodu. Bu kod = Hafif Alaşım Stepne ve Orijinal Ekipman Lastik
Şayet aracının ürün etiketinde 1G3 kodu var ama stepne yok, lastik tamir kiti yok, kriko var ise bir sorunun var demektir, hemen satıcı temsilcini ve 444 89 24 Volkswagen Diyalog'u ara ve info @ vw . com . tr Müşteri Hizmetlerine bir mail yolla ve durumu anlat.
Bu apaçık hırsızlıktır.
PRCode: 0YC = Weight range 3 installation control only no requirement forecast
PRCode: 1AZ = Electronic stabilization program (ESP)
PRCode: 1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
PRCode: 1ZA = Disc brakes front
PRCode: 2ZH = Leather multi-function steering wheel
PRCode: 3S0 = Without roof rails/roof load rack
PRCode: 5RQ = Right exterior mirror: convex
PRCode: 5SL = Left exterior mirror: aspherical
PRCode: 7MM = Emission standard EU6 plus
PRCode: 8GU = Alternator 140 A
PRCode: 8RM = 8 speakers (passive)
PRCode: 8TB = Rear fog light
PRCode: B3D = Component parts set complying with vehicle type for Turkey various parts
PRCode: CJ2 = Alloy wheels 8J x 18
PRCode: D33 = 4-cyl. gasoline engine 1.4 l/92 kW 4V TFSI Base engine is TU0/TL1
PRCode: G01 = Front shock absorption
PRCode: G0K = 6-speed manual transmission
PRCode: H4X = Tires 175/65 R13 T
PRCode: I8E = Radio Standard (China)
PRCode: J0S = Battery 320A (59Ah)
PRCode: L30 = Suspension range 30 installation control only no requirement forecast
PRCode: QI4 = Without service indicator
PRCode: TL1 = 4-cylinder gasoline engine 1.4 L unit 04E.A
Merhaba Uğur arkadaşım,
Bu resim senin aracın ise şunu açıkça ve üzülerek ifade etmem gerek ki jantların fabrika çıkışı ile sana teslimat arasında bir yerde değiştirilmiş. Volkswagen fabrikası yedek lastik koymadığı araçlara kriko da koymaz, sadece lastik tamir kiti koyar. Resimde kriko, kriko sabitleme bantları ve hatta kriko sipariş fişi çok net görünüyor, stepne sabitleme kolu da ortada duruyor.
Aşağıda benim B8 HIGHLINE aracın ürün etiketi var:
Özellikle dikkat çekmek istediğim bir husus 1G3 kodu. Bu kod = Hafif Alaşım Stepne ve Orijinal Ekipman Lastik
Şayet aracının ürün etiketinde 1G3 kodu var ama stepne yok, lastik tamir kiti yok, kriko var ise bir sorunun var demektir, hemen satıcı temsilcini ve 444 89 24 Volkswagen Diyalog'u ara ve info @ vw . com . tr Müşteri Hizmetlerine bir mail yolla ve durumu anlat.
Bu apaçık hırsızlıktır.
PRCode: 0YC = Weight range 3 installation control only no requirement forecast
PRCode: 1AZ = Electronic stabilization program (ESP)
PRCode: 1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
PRCode: 1ZA = Disc brakes front
PRCode: 2ZH = Leather multi-function steering wheel
PRCode: 3S0 = Without roof rails/roof load rack
PRCode: 5RQ = Right exterior mirror: convex
PRCode: 5SL = Left exterior mirror: aspherical
PRCode: 7MM = Emission standard EU6 plus
PRCode: 8GU = Alternator 140 A
PRCode: 8RM = 8 speakers (passive)
PRCode: 8TB = Rear fog light
PRCode: B3D = Component parts set complying with vehicle type for Turkey various parts
PRCode: CJ2 = Alloy wheels 8J x 18
PRCode: D33 = 4-cyl. gasoline engine 1.4 l/92 kW 4V TFSI Base engine is TU0/TL1
PRCode: G01 = Front shock absorption
PRCode: G0K = 6-speed manual transmission
PRCode: H4X = Tires 175/65 R13 T
PRCode: I8E = Radio Standard (China)
PRCode: J0S = Battery 320A (59Ah)
PRCode: L30 = Suspension range 30 installation control only no requirement forecast
PRCode: QI4 = Without service indicator
PRCode: TL1 = 4-cylinder gasoline engine 1.4 L unit 04E.A
Merhaba değerli arkadaşım,Taner bey bu start stopun erken devreye girmesinin ayarlanmasını servise sordunuz mu?
Servise sormam gereken hususları aklımda biriktiriyorum:
1) Auto Stop & Start sistemi devre dışı bırakılabilir mi? (Ender Elektronik 150 TL'ye yapıyor).
2) Auto Stop & Start sistemi erken/geç devreye girme ayarı var mı ve müdahale edilebilir mi?
3) Aracımda arka süspansiyonda lokurtu var mı? Var ise garanti dahilinde bir işlem yapılır mı?
4) Debriyaj ayarı yapılabilir mi? Yapılamazsa kaç kilometre sonra yukarıdan kavraması düşer?
5) Far ayarlarım normal mi yoksa müdahale gerektiriyor mu?
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Cevap alır almaz mutlaka burada paylaşırım.
Adana'dan selamlar ve sevgiler,
Taner Göde
Merhaba değerli arkadaşım,Taner bey bu start stopun erken devreye girmesinin ayarlanmasını servise sordunuz mu?
Servise sormam gereken hususları aklımda biriktiriyorum:
1) Auto Stop & Start sistemi devre dışı bırakılabilir mi? (Ender Elektronik 150 TL'ye yapıyor).
2) Auto Stop & Start sistemi erken/geç devreye girme ayarı var mı ve müdahale edilebilir mi?
3) Aracımda arka süspansiyonda lokurtu var mı? Var ise garanti dahilinde bir işlem yapılır mı?
4) Debriyaj ayarı yapılabilir mi? Yapılamazsa kaç kilometre sonra yukarıdan kavraması düşer?
5) Far ayarlarım normal mi yoksa müdahale gerektiriyor mu?
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Cevap alır almaz mutlaka burada paylaşırım.
Adana'dan selamlar ve sevgiler,
Taner Göde
Taner Bey,
1. ne gerek var mı sizce zaten buton ile yapılabiliyor. 2. ve 3. yü bende merakla bekliyorum![]()
Taner Bey,
1. ne gerek var mı sizce zaten buton ile yapılabiliyor. 2. ve 3. yü bende merakla bekliyorum![]()
Volkswagen, AUDI, SEAT, Skoda
Volkswagen Passat
Opsiyon Kodları
Sorgulama Sayfası
- Get the code
PlanetVAG.com - VW & Audi PR Code Search
Kendi aracımın kodları:
B3D CJ2 G0K H4X J0S
D33 1AZ 1G3 2ZH 5RQ
5SL TL1 3S0 8TB QI4
I8E 8GU 8RM 1ZA L30
0YC G01 7MM
Bazı kodlar çift kullanımlı, araç modeli çok yeni ve donanımları güncel olduğu için. Okurken dikkat etmek gerek sadece.
Volkswagen, AUDI, SEAT, Skoda
Volkswagen Passat
Opsiyon Kodları
Sorgulama Sayfası
- Get the code
PlanetVAG.com - VW & Audi PR Code Search
Kendi aracımın kodları:
B3D CJ2 G0K H4X J0S
D33 1AZ 1G3 2ZH 5RQ
5SL TL1 3S0 8TB QI4
I8E 8GU 8RM 1ZA L30
0YC G01 7MM
Bazı kodlar çift kullanımlı, araç modeli çok yeni ve donanımları güncel olduğu için. Okurken dikkat etmek gerek sadece.
İşte 118 TL'ye bu butona hiç basmaya gerek kalmayacak... Tam istediğim şey:
Start/Stop - Passat B8 > 2015 - Passat - Volkswagen - OEM Parçalar
İşte 118 TL'ye bu butona hiç basmaya gerek kalmayacak... Tam istediğim şey:
Start/Stop - Passat B8 > 2015 - Passat - Volkswagen - OEM Parçalar
Taner abi günaydın Mayıs Ay'ı Zammı yüzde kaç olacakmış bu sabah itibariyle euro Gözünü 3 liraya dikmiş durumda
Konu sertan78 tarafından (27 04 2015 Saat 10:13 ) değiştirilmiştir.
Taner abi günaydın Mayıs Ay'ı Zammı yüzde kaç olacakmış bu sabah itibariyle euro Gözünü 3 liraya dikmiş durumda
Taner abi bir de higeline cam tavan araç var mı ellerinde? Yanlış hatırlamıyorsam turkuaz sisteminden bakacaktınız?
Taner abi bir de higeline cam tavan araç var mı ellerinde? Yanlış hatırlamıyorsam turkuaz sisteminden bakacaktınız?
Teşekkür ederim abi sadece jant koymamalarıından baska ne gibi sorun olabilir baska aracla ilgili.bagajda lastik tsmir kiti olması lazım küçük bir çanta vardı.st mesaj attım teslimat bölümüne sorgutayım hemen dedi haber bekliyorumMerhaba Uğur arkadaşım,
Bu resim senin aracın ise şunu açıkça ve üzülerek ifade etmem gerek ki jantların fabrika çıkışı ile sana teslimat arasında bir yerde değiştirilmiş. Volkswagen fabrikası yedek lastik koymadığı araçlara kriko da koymaz, sadece lastik tamir kiti koyar. Resimde kriko, kriko sabitleme bantları ve hatta kriko sipariş fişi çok net görünüyor, stepne sabitleme kolu da ortada duruyor.
Aşağıda benim B8 HIGHLINE aracın ürün etiketi var:
Özellikle dikkat çekmek istediğim bir husus 1G3 kodu. Bu kod = Hafif Alaşım Stepne ve Orijinal Ekipman Lastik
Şayet aracının ürün etiketinde 1G3 kodu var ama stepne yok, lastik tamir kiti yok, kriko var ise bir sorunun var demektir, hemen satıcı temsilcini ve 444 89 24 Volkswagen Diyalog'u ara ve info @ vw . com . tr Müşteri Hizmetlerine bir mail yolla ve durumu anlat.
Bu apaçık hırsızlıktır.
PRCode: 0YC = Weight range 3 installation control only no requirement forecast
PRCode: 1AZ = Electronic stabilization program (ESP)
PRCode: 1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
PRCode: 1ZA = Disc brakes front
PRCode: 2ZH = Leather multi-function steering wheel
PRCode: 3S0 = Without roof rails/roof load rack
PRCode: 5RQ = Right exterior mirror: convex
PRCode: 5SL = Left exterior mirror: aspherical
PRCode: 7MM = Emission standard EU6 plus
PRCode: 8GU = Alternator 140 A
PRCode: 8RM = 8 speakers (passive)
PRCode: 8TB = Rear fog light
PRCode: B3D = Component parts set complying with vehicle type for Turkey various parts
PRCode: CJ2 = Alloy wheels 8J x 18
PRCode: D33 = 4-cyl. gasoline engine 1.4 l/92 kW 4V TFSI Base engine is TU0/TL1
PRCode: G01 = Front shock absorption
PRCode: G0K = 6-speed manual transmission
PRCode: H4X = Tires 175/65 R13 T
PRCode: I8E = Radio Standard (China)
PRCode: J0S = Battery 320A (59Ah)
PRCode: L30 = Suspension range 30 installation control only no requirement forecast
PRCode: QI4 = Without service indicator
PRCode: TL1 = 4-cylinder gasoline engine 1.4 L unit 04E.A
![]()
Konu Uğur07 tarafından (27 04 2015 Saat 11:34 ) değiştirilmiştir.
Teşekkür ederim abi sadece jant koymamalarıından baska ne gibi sorun olabilir baska aracla ilgili.bagajda lastik tsmir kiti olması lazım küçük bir çanta vardı.st mesaj attım teslimat bölümüne sorgutayım hemen dedi haber bekliyorumMerhaba Uğur arkadaşım,
Bu resim senin aracın ise şunu açıkça ve üzülerek ifade etmem gerek ki jantların fabrika çıkışı ile sana teslimat arasında bir yerde değiştirilmiş. Volkswagen fabrikası yedek lastik koymadığı araçlara kriko da koymaz, sadece lastik tamir kiti koyar. Resimde kriko, kriko sabitleme bantları ve hatta kriko sipariş fişi çok net görünüyor, stepne sabitleme kolu da ortada duruyor.
Aşağıda benim B8 HIGHLINE aracın ürün etiketi var:
Özellikle dikkat çekmek istediğim bir husus 1G3 kodu. Bu kod = Hafif Alaşım Stepne ve Orijinal Ekipman Lastik
Şayet aracının ürün etiketinde 1G3 kodu var ama stepne yok, lastik tamir kiti yok, kriko var ise bir sorunun var demektir, hemen satıcı temsilcini ve 444 89 24 Volkswagen Diyalog'u ara ve info @ vw . com . tr Müşteri Hizmetlerine bir mail yolla ve durumu anlat.
Bu apaçık hırsızlıktır.
PRCode: 0YC = Weight range 3 installation control only no requirement forecast
PRCode: 1AZ = Electronic stabilization program (ESP)
PRCode: 1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
PRCode: 1ZA = Disc brakes front
PRCode: 2ZH = Leather multi-function steering wheel
PRCode: 3S0 = Without roof rails/roof load rack
PRCode: 5RQ = Right exterior mirror: convex
PRCode: 5SL = Left exterior mirror: aspherical
PRCode: 7MM = Emission standard EU6 plus
PRCode: 8GU = Alternator 140 A
PRCode: 8RM = 8 speakers (passive)
PRCode: 8TB = Rear fog light
PRCode: B3D = Component parts set complying with vehicle type for Turkey various parts
PRCode: CJ2 = Alloy wheels 8J x 18
PRCode: D33 = 4-cyl. gasoline engine 1.4 l/92 kW 4V TFSI Base engine is TU0/TL1
PRCode: G01 = Front shock absorption
PRCode: G0K = 6-speed manual transmission
PRCode: H4X = Tires 175/65 R13 T
PRCode: I8E = Radio Standard (China)
PRCode: J0S = Battery 320A (59Ah)
PRCode: L30 = Suspension range 30 installation control only no requirement forecast
PRCode: QI4 = Without service indicator
PRCode: TL1 = 4-cylinder gasoline engine 1.4 L unit 04E.A
![]()