hingline krom çıta nerden teymin edebiliriz
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Benim soyadımda erkan .almanya daki amcamın oğlunun ismi de volkan
hingline krom çıta nerden teymin edebiliriz
b8 için panjus üstü ilave krom çıta nasıl temin edebiliriz. highline araçların daha şık görünmesinin tek sebebi ilave krom çıta. fiyatı ne olursa olsun almak istiyorumteşekkür ederim jantları dışarıdan temin ettim. arkadaşın biri 18 inç aldı bende onun 17 inç jantı aracıma aldım. 4 tanede continental 225/50/17 lastik bmw 5.20 lastiği aldım. çok harika oldu. sırada far ve panjur üstü highline krom çıta ve kapı altlarına krom çıta alacagım. siyah cam filmi, kaput koruma çamurluklar dahil![]()
b8 için panjus üstü ilave krom çıta nasıl temin edebiliriz. highline araçların daha şık görünmesinin tek sebebi ilave krom çıta. fiyatı ne olursa olsun almak istiyorumteşekkür ederim jantları dışarıdan temin ettim. arkadaşın biri 18 inç aldı bende onun 17 inç jantı aracıma aldım. 4 tanede continental 225/50/17 lastik bmw 5.20 lastiği aldım. çok harika oldu. sırada far ve panjur üstü highline krom çıta ve kapı altlarına krom çıta alacagım. siyah cam filmi, kaput koruma çamurluklar dahil![]()
Merhaba arkadaşlar..Bugün arkadaşa aldımız beyaz 1.6 tdı dsg hıglın b8 passatı test ettim kullandım izlenimleri yazıyorum.
1..... aracta motor sesi yani dizelin sesi 1.2.3. viteste ve 2000 devrin üzerinde kabinde duyuluyor ...
2..... dsg sert kullanımda gecişleri hissettiriyor motor sesiyle birlikte bunu hissediyorsunuz.....
3..... start stop hızınız yavaşken frene sert basarsanız aracta devreye giriyor arac stop etmiş halde ilerliyor dreksiyon sertleşiyor. ama ferene yavaş yavaş dokunursanız durana kadar stop etmiyor hatta eger hafif dokunuş a devam ederseniz dursada stop etmiyor....
4.....aracın ayna ve arka cam yapıları geregi bu alışmayada bağlı olabilir .passatta neredeyse cevre görüşünüz ayna ve arka camda b7 ye göre görüş çok kısıtlanmış.
5.....aracın dreksiyonu cok yumusak sanki boşta tekerleri cevirmiyormuş gibi .hissiz geldi benim için...dreksiyonun altaki düzlük geri manevralarda el tutmak için arıyor ama düz oluşu buna engel . tam yuvarlak olmasını isterdim....(bu benim fikrim)
6....amörtüsörler formda arkadaşların yazdıkları gibi fısır fısır deyilde her cukuru diyemicem yoldaki her yama yada sıcaktan erime yapan asfalttaki bozuklukları dahi hissetiriyor. cukurlarda amartisör sertliği pof pof larla geciyor..
7.... hığlayn kotuklar süper sarıyor tamamen insanı..
8....arac yola neredeyse yapısıyor yolda ip gibi gidiyor dsg de 3.4.5.6.7 ci vitesler de tamam işte passat budur dedittiriyor kendine hayran bıraktırıyor.....Ama kalkışlarda 1. 2 vitesler bana göre yine hantal gaza fazla yüklenmenizle iş yoluna giriyor bu seferde vites gecişleri hafifte olsa sarsıntılılı ve geçiş boşlugunu hissediyorsunuz 3 vites ve sonrasında arac akıp gidiyor.aşırı gaza vermezseniz kacıncı vteste oldunuzu anlamıyorsunuz.
9.... aracta 110 km den sonra ayna taraflarından rüzgar sesleri yavaş yavaş gelmeye başlıyor .
Yaklaşık 25 30 dk kullanım sonucunda aklımda kalanlar bunlar resim cekmedim arkadaş formda resimlerinin olmasını istemedi .
hıglayn sanruf 125 000 tl ye aldı indirmle .....bu izlenimden sonra çok aşırı derecede donanıma ve özelliklere para vermektense en alt donanım trendlayn dsg passat almaya vede sparişi deyiştirmeye karar verdim 150 bn tlde versem 100 bn tl de versem amörtisör sertliğini, dizelin sesini ,110 dan sonra yol ve rüzgar sesini ,start stopun düzensiz çalışmasını ...kısacası butün olumsuzlukları düzeltme yada iyileştirme yapamıyacagım sadece koltuk,cc,yağmur far sensörleri ,gibi özelliklerden feregat edecegim .Ama arac alma kırıterlerinden ödün vermemiş olacagım .güvenlik ve konfor bunlar trendlayn dada var kalanı elle halledeciz artık .......
Merhaba arkadaşlar..Bugün arkadaşa aldımız beyaz 1.6 tdı dsg hıglın b8 passatı test ettim kullandım izlenimleri yazıyorum.
1..... aracta motor sesi yani dizelin sesi 1.2.3. viteste ve 2000 devrin üzerinde kabinde duyuluyor ...
2..... dsg sert kullanımda gecişleri hissettiriyor motor sesiyle birlikte bunu hissediyorsunuz.....
3..... start stop hızınız yavaşken frene sert basarsanız aracta devreye giriyor arac stop etmiş halde ilerliyor dreksiyon sertleşiyor. ama ferene yavaş yavaş dokunursanız durana kadar stop etmiyor hatta eger hafif dokunuş a devam ederseniz dursada stop etmiyor....
4.....aracın ayna ve arka cam yapıları geregi bu alışmayada bağlı olabilir .passatta neredeyse cevre görüşünüz ayna ve arka camda b7 ye göre görüş çok kısıtlanmış.
5.....aracın dreksiyonu cok yumusak sanki boşta tekerleri cevirmiyormuş gibi .hissiz geldi benim için...dreksiyonun altaki düzlük geri manevralarda el tutmak için arıyor ama düz oluşu buna engel . tam yuvarlak olmasını isterdim....(bu benim fikrim)
6....amörtüsörler formda arkadaşların yazdıkları gibi fısır fısır deyilde her cukuru diyemicem yoldaki her yama yada sıcaktan erime yapan asfalttaki bozuklukları dahi hissetiriyor. cukurlarda amartisör sertliği pof pof larla geciyor..
7.... hığlayn kotuklar süper sarıyor tamamen insanı..
8....arac yola neredeyse yapısıyor yolda ip gibi gidiyor dsg de 3.4.5.6.7 ci vitesler de tamam işte passat budur dedittiriyor kendine hayran bıraktırıyor.....Ama kalkışlarda 1. 2 vitesler bana göre yine hantal gaza fazla yüklenmenizle iş yoluna giriyor bu seferde vites gecişleri hafifte olsa sarsıntılılı ve geçiş boşlugunu hissediyorsunuz 3 vites ve sonrasında arac akıp gidiyor.aşırı gaza vermezseniz kacıncı vteste oldunuzu anlamıyorsunuz.
9.... aracta 110 km den sonra ayna taraflarından rüzgar sesleri yavaş yavaş gelmeye başlıyor .
Yaklaşık 25 30 dk kullanım sonucunda aklımda kalanlar bunlar resim cekmedim arkadaş formda resimlerinin olmasını istemedi .
hıglayn sanruf 125 000 tl ye aldı indirmle .....bu izlenimden sonra çok aşırı derecede donanıma ve özelliklere para vermektense en alt donanım trendlayn dsg passat almaya vede sparişi deyiştirmeye karar verdim 150 bn tlde versem 100 bn tl de versem amörtisör sertliğini, dizelin sesini ,110 dan sonra yol ve rüzgar sesini ,start stopun düzensiz çalışmasını ...kısacası butün olumsuzlukları düzeltme yada iyileştirme yapamıyacagım sadece koltuk,cc,yağmur far sensörleri ,gibi özelliklerden feregat edecegim .Ama arac alma kırıterlerinden ödün vermemiş olacagım .güvenlik ve konfor bunlar trendlayn dada var kalanı elle halledeciz artık .......
Hayırlı olsun,
Cantlar güzel olmuş, Yakışmış,
Bu şekilde cantları değiştirecek Comfort ya da HIGH larvarsa irtibat kurabiliriz...
beyaz trendline 2015 1.4 tsi 125 hp
Eklenti 19376Eklenti 19377Eklenti 19378Eklenti 19379Eklenti 19380
Hayırlı olsun,
Cantlar güzel olmuş, Yakışmış,
Bu şekilde cantları değiştirecek Comfort ya da HIGH larvarsa irtibat kurabiliriz...
beyaz trendline 2015 1.4 tsi 125 hp
Eklenti 19376Eklenti 19377Eklenti 19378Eklenti 19379Eklenti 19380
Üstadım Hakkınızda Hayırlısı Olsun İNŞAALLAH.Sağolasın ismail hocam.
Harvard mavi siparis verdim. Ilk beyazdi ama iptal ettim maviye döndüm
Harvard Mavi Güzel Bir Renk, Birde Havanın Durumuna Göre Açık Yada Koyu Renk Görünebiliyor, Hoş Bir Renk...
Bende Daha Önceleri Hep Beyaz Tercih Ederdim, Siyahın Bakımının Zorluğundan Dolayı Bayide Bu Rengi Gördüm, Beğendim ve Memnuniyetle Kullanıyorum...
Tez Zamanda Aracınıza Kavuşmanız Dileği ile...
Üstadım Hakkınızda Hayırlısı Olsun İNŞAALLAH.Sağolasın ismail hocam.
Harvard mavi siparis verdim. Ilk beyazdi ama iptal ettim maviye döndüm
Harvard Mavi Güzel Bir Renk, Birde Havanın Durumuna Göre Açık Yada Koyu Renk Görünebiliyor, Hoş Bir Renk...
Bende Daha Önceleri Hep Beyaz Tercih Ederdim, Siyahın Bakımının Zorluğundan Dolayı Bayide Bu Rengi Gördüm, Beğendim ve Memnuniyetle Kullanıyorum...
Tez Zamanda Aracınıza Kavuşmanız Dileği ile...
Hocam trend in jantlari boyle degil bildigim kadariyla ?? Opsiyon mu bu jantlar ??beyaz trendline 2015 1.4 tsi 125 hp
Eklenti 19376Eklenti 19377Eklenti 19378Eklenti 19379Eklenti 19380
Hocam trend in jantlari boyle degil bildigim kadariyla ?? Opsiyon mu bu jantlar ??beyaz trendline 2015 1.4 tsi 125 hp
Eklenti 19376Eklenti 19377Eklenti 19378Eklenti 19379Eklenti 19380
Aslında 2 jant takımı kisliklar için lazım olucak.Bende confortline araçtan çıkma jant almayi dusunuyorum
Aslında 2 jant takımı kisliklar için lazım olucak.Bende confortline araçtan çıkma jant almayi dusunuyorum
Her zaman derim hocam trendline + ışık ve görüş paketi alındi mi yeterlidirMerhaba arkadaşlar..Bugün arkadaşa aldımız beyaz 1.6 tdı dsg hıglın b8 passatı test ettim kullandım izlenimleri yazıyorum.
1..... aracta motor sesi yani dizelin sesi 1.2.3. viteste ve 2000 devrin üzerinde kabinde duyuluyor ...
2..... dsg sert kullanımda gecişleri hissettiriyor motor sesiyle birlikte bunu hissediyorsunuz.....
3..... start stop hızınız yavaşken frene sert basarsanız aracta devreye giriyor arac stop etmiş halde ilerliyor dreksiyon sertleşiyor. ama ferene yavaş yavaş dokunursanız durana kadar stop etmiyor hatta eger hafif dokunuş a devam ederseniz dursada stop etmiyor....
4.....aracın ayna ve arka cam yapıları geregi bu alışmayada bağlı olabilir .passatta neredeyse cevre görüşünüz ayna ve arka camda b7 ye göre görüş çok kısıtlanmış.
5.....aracın dreksiyonu cok yumusak sanki boşta tekerleri cevirmiyormuş gibi .hissiz geldi benim için...dreksiyonun altaki düzlük geri manevralarda el tutmak için arıyor ama düz oluşu buna engel . tam yuvarlak olmasını isterdim....(bu benim fikrim)
6....amörtüsörler formda arkadaşların yazdıkları gibi fısır fısır deyilde her cukuru diyemicem yoldaki her yama yada sıcaktan erime yapan asfalttaki bozuklukları dahi hissetiriyor. cukurlarda amartisör sertliği pof pof larla geciyor..
7.... hığlayn kotuklar süper sarıyor tamamen insanı..
8....arac yola neredeyse yapısıyor yolda ip gibi gidiyor dsg de 3.4.5.6.7 ci vitesler de tamam işte passat budur dedittiriyor kendine hayran bıraktırıyor.....Ama kalkışlarda 1. 2 vitesler bana göre yine hantal gaza fazla yüklenmenizle iş yoluna giriyor bu seferde vites gecişleri hafifte olsa sarsıntılılı ve geçiş boşlugunu hissediyorsunuz 3 vites ve sonrasında arac akıp gidiyor.aşırı gaza vermezseniz kacıncı vteste oldunuzu anlamıyorsunuz.
9.... aracta 110 km den sonra ayna taraflarından rüzgar sesleri yavaş yavaş gelmeye başlıyor .
Yaklaşık 25 30 dk kullanım sonucunda aklımda kalanlar bunlar resim cekmedim arkadaş formda resimlerinin olmasını istemedi .
hıglayn sanruf 125 000 tl ye aldı indirmle .....bu izlenimden sonra çok aşırı derecede donanıma ve özelliklere para vermektense en alt donanım trendlayn dsg passat almaya vede sparişi deyiştirmeye karar verdim 150 bn tlde versem 100 bn tl de versem amörtisör sertliğini, dizelin sesini ,110 dan sonra yol ve rüzgar sesini ,start stopun düzensiz çalışmasını ...kısacası butün olumsuzlukları düzeltme yada iyileştirme yapamıyacagım sadece koltuk,cc,yağmur far sensörleri ,gibi özelliklerden feregat edecegim .Ama arac alma kırıterlerinden ödün vermemiş olacagım .güvenlik ve konfor bunlar trendlayn dada var kalanı elle halledeciz artık .......bence ışık ve görüş paketini es geçmeyin 1500 tl
Her zaman derim hocam trendline + ışık ve görüş paketi alındi mi yeterlidirMerhaba arkadaşlar..Bugün arkadaşa aldımız beyaz 1.6 tdı dsg hıglın b8 passatı test ettim kullandım izlenimleri yazıyorum.
1..... aracta motor sesi yani dizelin sesi 1.2.3. viteste ve 2000 devrin üzerinde kabinde duyuluyor ...
2..... dsg sert kullanımda gecişleri hissettiriyor motor sesiyle birlikte bunu hissediyorsunuz.....
3..... start stop hızınız yavaşken frene sert basarsanız aracta devreye giriyor arac stop etmiş halde ilerliyor dreksiyon sertleşiyor. ama ferene yavaş yavaş dokunursanız durana kadar stop etmiyor hatta eger hafif dokunuş a devam ederseniz dursada stop etmiyor....
4.....aracın ayna ve arka cam yapıları geregi bu alışmayada bağlı olabilir .passatta neredeyse cevre görüşünüz ayna ve arka camda b7 ye göre görüş çok kısıtlanmış.
5.....aracın dreksiyonu cok yumusak sanki boşta tekerleri cevirmiyormuş gibi .hissiz geldi benim için...dreksiyonun altaki düzlük geri manevralarda el tutmak için arıyor ama düz oluşu buna engel . tam yuvarlak olmasını isterdim....(bu benim fikrim)
6....amörtüsörler formda arkadaşların yazdıkları gibi fısır fısır deyilde her cukuru diyemicem yoldaki her yama yada sıcaktan erime yapan asfalttaki bozuklukları dahi hissetiriyor. cukurlarda amartisör sertliği pof pof larla geciyor..
7.... hığlayn kotuklar süper sarıyor tamamen insanı..
8....arac yola neredeyse yapısıyor yolda ip gibi gidiyor dsg de 3.4.5.6.7 ci vitesler de tamam işte passat budur dedittiriyor kendine hayran bıraktırıyor.....Ama kalkışlarda 1. 2 vitesler bana göre yine hantal gaza fazla yüklenmenizle iş yoluna giriyor bu seferde vites gecişleri hafifte olsa sarsıntılılı ve geçiş boşlugunu hissediyorsunuz 3 vites ve sonrasında arac akıp gidiyor.aşırı gaza vermezseniz kacıncı vteste oldunuzu anlamıyorsunuz.
9.... aracta 110 km den sonra ayna taraflarından rüzgar sesleri yavaş yavaş gelmeye başlıyor .
Yaklaşık 25 30 dk kullanım sonucunda aklımda kalanlar bunlar resim cekmedim arkadaş formda resimlerinin olmasını istemedi .
hıglayn sanruf 125 000 tl ye aldı indirmle .....bu izlenimden sonra çok aşırı derecede donanıma ve özelliklere para vermektense en alt donanım trendlayn dsg passat almaya vede sparişi deyiştirmeye karar verdim 150 bn tlde versem 100 bn tl de versem amörtisör sertliğini, dizelin sesini ,110 dan sonra yol ve rüzgar sesini ,start stopun düzensiz çalışmasını ...kısacası butün olumsuzlukları düzeltme yada iyileştirme yapamıyacagım sadece koltuk,cc,yağmur far sensörleri ,gibi özelliklerden feregat edecegim .Ama arac alma kırıterlerinden ödün vermemiş olacagım .güvenlik ve konfor bunlar trendlayn dada var kalanı elle halledeciz artık .......bence ışık ve görüş paketini es geçmeyin 1500 tl
3 parça sağ sol far üstü birde panjurda var. far üstündeki krom çıtanın montajı nasıl olur bilmiyorum ama benim bir arkadas sen al ben onu her türlü yaparım dedi.
servisin verdiği fiyat toplam 600 tl.
kapı altlarındaki krom çıtalar ise çamurluklardaki çıtalar 60 tl kapı altlarındaki uzun çıtalar 123 falan onlarında toplamı 732 tl falan yapıyor.
3 parça sağ sol far üstü birde panjurda var. far üstündeki krom çıtanın montajı nasıl olur bilmiyorum ama benim bir arkadas sen al ben onu her türlü yaparım dedi.
servisin verdiği fiyat toplam 600 tl.
kapı altlarındaki krom çıtalar ise çamurluklardaki çıtalar 60 tl kapı altlarındaki uzun çıtalar 123 falan onlarında toplamı 732 tl falan yapıyor.
Arkadan itişli bir araba ile karda yokuşta kullanmanız durumunda yaşadığınız sıkıntıdan bahsediyorum. Ankara Dikmen de oturdum uzun yıllar, şimdi kdz Ereğli de oturuyorum, yokuşlu yerler sonuçta. Lastiğin ne kadar yeni olursa olsun çoğu yerde antipatinajı kapatmadan zorlanıyorsun ama önden çeker araçta ki eşimde golf vardı aynı yolda hiç zorlanmıyorduk. Zaten onu belirttim. Karda kullanma sıkıntısı yaşadım onun dışında sürüşten çok memnundum.
Arkadan itişli bir araba ile karda yokuşta kullanmanız durumunda yaşadığınız sıkıntıdan bahsediyorum. Ankara Dikmen de oturdum uzun yıllar, şimdi kdz Ereğli de oturuyorum, yokuşlu yerler sonuçta. Lastiğin ne kadar yeni olursa olsun çoğu yerde antipatinajı kapatmadan zorlanıyorsun ama önden çeker araçta ki eşimde golf vardı aynı yolda hiç zorlanmıyorduk. Zaten onu belirttim. Karda kullanma sıkıntısı yaşadım onun dışında sürüşten çok memnundum.
Merhaba
Aracı cumartesi teslim aldık 1.6 highline.
Coming home hakkında bir sorum olucaktı. Arabanın kilidini açınca farlar ayarladığım gibi yanıyor fakat kapatınca yanmıyor neden acaba. Birde açılınca far süresini 20 sn ayarladım fakat erken kapanıyor gibi 20 sn olmadan.
İlgilenen arkadaşlara teşekkür ederim şimdiden.
Merhaba
Aracı cumartesi teslim aldık 1.6 highline.
Coming home hakkında bir sorum olucaktı. Arabanın kilidini açınca farlar ayarladığım gibi yanıyor fakat kapatınca yanmıyor neden acaba. Birde açılınca far süresini 20 sn ayarladım fakat erken kapanıyor gibi 20 sn olmadan.
İlgilenen arkadaşlara teşekkür ederim şimdiden.
Araçtan inerken sinyal kolunu kendinize doğru çekip inerseniz oluyor sanırım.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Araçtan inerken sinyal kolunu kendinize doğru çekip inerseniz oluyor sanırım.
Sent from my iPhone using Tapatalk
hocam hayırlı olsun kaca aldınız ve aracta ekstra olarak baska ne var hız sabıtleyıcı eklendı mıbeyaz trendline 2015 1.4 tsi 125 hp
Eklenti 19376Eklenti 19377Eklenti 19378Eklenti 19379Eklenti 19380
hocam hayırlı olsun kaca aldınız ve aracta ekstra olarak baska ne var hız sabıtleyıcı eklendı mıbeyaz trendline 2015 1.4 tsi 125 hp
Eklenti 19376Eklenti 19377Eklenti 19378Eklenti 19379Eklenti 19380
Aynı değerleri ben de yakaladığımı çok daha önce belirttim.Yani burada birşeyler anlatmaya çalışıyoruz ama sonucunda bir yalancı olmadığımız kalmıştıBen de daha önce burda yazmıştım. Adanada opetten fulledim. Aksaraya kadar cc 113 km ye buradan sonra da 11o km ye sabitleyerek seyrettim. Zaman zaman 120 km ye çıktığım da oldu. Hava inanılmaz rüzgarlı idi bu arada. 1.4 tsi125 hb passatım henüz 1000 km de bile değildi.ankaraya geldiğimde 481 km yol yapmıştım yine opetten fulledim. 28 litre benzin aldı. Doğru orantı hesabına göre 100 km de 5.8 litre yaktı. Bu pompa verisidir. Arkadaş ister inan ister inanma. Dizel comfortline dan daha ucuza highline nin keyfini sürüyorum hamdolsun.![]()
Aynı değerleri ben de yakaladığımı çok daha önce belirttim.Yani burada birşeyler anlatmaya çalışıyoruz ama sonucunda bir yalancı olmadığımız kalmıştıBen de daha önce burda yazmıştım. Adanada opetten fulledim. Aksaraya kadar cc 113 km ye buradan sonra da 11o km ye sabitleyerek seyrettim. Zaman zaman 120 km ye çıktığım da oldu. Hava inanılmaz rüzgarlı idi bu arada. 1.4 tsi125 hb passatım henüz 1000 km de bile değildi.ankaraya geldiğimde 481 km yol yapmıştım yine opetten fulledim. 28 litre benzin aldı. Doğru orantı hesabına göre 100 km de 5.8 litre yaktı. Bu pompa verisidir. Arkadaş ister inan ister inanma. Dizel comfortline dan daha ucuza highline nin keyfini sürüyorum hamdolsun.![]()
Ben de aynı şeyleri söylüyorum burada. O dizel sesi varken 100.000 tlnin üstü anlamsız. Yalnız trendline ile ilgili tek sorun koltuklar. Sadece tipi kötü değil,aynı zamanda ergonomik olarak çok rahatsız ve malesef ne yaparsanız yapın çözülebilecek bir sorun değil. Dolayısıyla bence her yol benzinli comfortline'a çıkıyor...Merhaba arkadaşlar..Bugün arkadaşa aldımız beyaz 1.6 tdı dsg hıglın b8 passatı test ettim kullandım izlenimleri yazıyorum.
1..... aracta motor sesi yani dizelin sesi 1.2.3. viteste ve 2000 devrin üzerinde kabinde duyuluyor ...
2..... dsg sert kullanımda gecişleri hissettiriyor motor sesiyle birlikte bunu hissediyorsunuz.....
3..... start stop hızınız yavaşken frene sert basarsanız aracta devreye giriyor arac stop etmiş halde ilerliyor dreksiyon sertleşiyor. ama ferene yavaş yavaş dokunursanız durana kadar stop etmiyor hatta eger hafif dokunuş a devam ederseniz dursada stop etmiyor....
4.....aracın ayna ve arka cam yapıları geregi bu alışmayada bağlı olabilir .passatta neredeyse cevre görüşünüz ayna ve arka camda b7 ye göre görüş çok kısıtlanmış.
5.....aracın dreksiyonu cok yumusak sanki boşta tekerleri cevirmiyormuş gibi .hissiz geldi benim için...dreksiyonun altaki düzlük geri manevralarda el tutmak için arıyor ama düz oluşu buna engel . tam yuvarlak olmasını isterdim....(bu benim fikrim)
6....amörtüsörler formda arkadaşların yazdıkları gibi fısır fısır deyilde her cukuru diyemicem yoldaki her yama yada sıcaktan erime yapan asfalttaki bozuklukları dahi hissetiriyor. cukurlarda amartisör sertliği pof pof larla geciyor..
7.... hığlayn kotuklar süper sarıyor tamamen insanı..
8....arac yola neredeyse yapısıyor yolda ip gibi gidiyor dsg de 3.4.5.6.7 ci vitesler de tamam işte passat budur dedittiriyor kendine hayran bıraktırıyor.....Ama kalkışlarda 1. 2 vitesler bana göre yine hantal gaza fazla yüklenmenizle iş yoluna giriyor bu seferde vites gecişleri hafifte olsa sarsıntılılı ve geçiş boşlugunu hissediyorsunuz 3 vites ve sonrasında arac akıp gidiyor.aşırı gaza vermezseniz kacıncı vteste oldunuzu anlamıyorsunuz.
9.... aracta 110 km den sonra ayna taraflarından rüzgar sesleri yavaş yavaş gelmeye başlıyor .
Yaklaşık 25 30 dk kullanım sonucunda aklımda kalanlar bunlar resim cekmedim arkadaş formda resimlerinin olmasını istemedi .
hıglayn sanruf 125 000 tl ye aldı indirmle .....bu izlenimden sonra çok aşırı derecede donanıma ve özelliklere para vermektense en alt donanım trendlayn dsg passat almaya vede sparişi deyiştirmeye karar verdim 150 bn tlde versem 100 bn tl de versem amörtisör sertliğini, dizelin sesini ,110 dan sonra yol ve rüzgar sesini ,start stopun düzensiz çalışmasını ...kısacası butün olumsuzlukları düzeltme yada iyileştirme yapamıyacagım sadece koltuk,cc,yağmur far sensörleri ,gibi özelliklerden feregat edecegim .Ama arac alma kırıterlerinden ödün vermemiş olacagım .güvenlik ve konfor bunlar trendlayn dada var kalanı elle halledeciz artık .......
Ben de aynı şeyleri söylüyorum burada. O dizel sesi varken 100.000 tlnin üstü anlamsız. Yalnız trendline ile ilgili tek sorun koltuklar. Sadece tipi kötü değil,aynı zamanda ergonomik olarak çok rahatsız ve malesef ne yaparsanız yapın çözülebilecek bir sorun değil. Dolayısıyla bence her yol benzinli comfortline'a çıkıyor...Merhaba arkadaşlar..Bugün arkadaşa aldımız beyaz 1.6 tdı dsg hıglın b8 passatı test ettim kullandım izlenimleri yazıyorum.
1..... aracta motor sesi yani dizelin sesi 1.2.3. viteste ve 2000 devrin üzerinde kabinde duyuluyor ...
2..... dsg sert kullanımda gecişleri hissettiriyor motor sesiyle birlikte bunu hissediyorsunuz.....
3..... start stop hızınız yavaşken frene sert basarsanız aracta devreye giriyor arac stop etmiş halde ilerliyor dreksiyon sertleşiyor. ama ferene yavaş yavaş dokunursanız durana kadar stop etmiyor hatta eger hafif dokunuş a devam ederseniz dursada stop etmiyor....
4.....aracın ayna ve arka cam yapıları geregi bu alışmayada bağlı olabilir .passatta neredeyse cevre görüşünüz ayna ve arka camda b7 ye göre görüş çok kısıtlanmış.
5.....aracın dreksiyonu cok yumusak sanki boşta tekerleri cevirmiyormuş gibi .hissiz geldi benim için...dreksiyonun altaki düzlük geri manevralarda el tutmak için arıyor ama düz oluşu buna engel . tam yuvarlak olmasını isterdim....(bu benim fikrim)
6....amörtüsörler formda arkadaşların yazdıkları gibi fısır fısır deyilde her cukuru diyemicem yoldaki her yama yada sıcaktan erime yapan asfalttaki bozuklukları dahi hissetiriyor. cukurlarda amartisör sertliği pof pof larla geciyor..
7.... hığlayn kotuklar süper sarıyor tamamen insanı..
8....arac yola neredeyse yapısıyor yolda ip gibi gidiyor dsg de 3.4.5.6.7 ci vitesler de tamam işte passat budur dedittiriyor kendine hayran bıraktırıyor.....Ama kalkışlarda 1. 2 vitesler bana göre yine hantal gaza fazla yüklenmenizle iş yoluna giriyor bu seferde vites gecişleri hafifte olsa sarsıntılılı ve geçiş boşlugunu hissediyorsunuz 3 vites ve sonrasında arac akıp gidiyor.aşırı gaza vermezseniz kacıncı vteste oldunuzu anlamıyorsunuz.
9.... aracta 110 km den sonra ayna taraflarından rüzgar sesleri yavaş yavaş gelmeye başlıyor .
Yaklaşık 25 30 dk kullanım sonucunda aklımda kalanlar bunlar resim cekmedim arkadaş formda resimlerinin olmasını istemedi .
hıglayn sanruf 125 000 tl ye aldı indirmle .....bu izlenimden sonra çok aşırı derecede donanıma ve özelliklere para vermektense en alt donanım trendlayn dsg passat almaya vede sparişi deyiştirmeye karar verdim 150 bn tlde versem 100 bn tl de versem amörtisör sertliğini, dizelin sesini ,110 dan sonra yol ve rüzgar sesini ,start stopun düzensiz çalışmasını ...kısacası butün olumsuzlukları düzeltme yada iyileştirme yapamıyacagım sadece koltuk,cc,yağmur far sensörleri ,gibi özelliklerden feregat edecegim .Ama arac alma kırıterlerinden ödün vermemiş olacagım .güvenlik ve konfor bunlar trendlayn dada var kalanı elle halledeciz artık .......
hocam kapı altlarında iki taraflı çıtalar 1600 tutuyor yanlısınız var boyasıyla birlikte bence panjur güzel olabilir ama o fiyata değermi bilmem3 parça sağ sol far üstü birde panjurda var. far üstündeki krom çıtanın montajı nasıl olur bilmiyorum ama benim bir arkadas sen al ben onu her türlü yaparım dedi.
servisin verdiği fiyat toplam 600 tl.
kapı altlarındaki krom çıtalar ise çamurluklardaki çıtalar 60 tl kapı altlarındaki uzun çıtalar 123 falan onlarında toplamı 732 tl falan yapıyor.
hocam kapı altlarında iki taraflı çıtalar 1600 tutuyor yanlısınız var boyasıyla birlikte bence panjur güzel olabilir ama o fiyata değermi bilmem3 parça sağ sol far üstü birde panjurda var. far üstündeki krom çıtanın montajı nasıl olur bilmiyorum ama benim bir arkadas sen al ben onu her türlü yaparım dedi.
servisin verdiği fiyat toplam 600 tl.
kapı altlarındaki krom çıtalar ise çamurluklardaki çıtalar 60 tl kapı altlarındaki uzun çıtalar 123 falan onlarında toplamı 732 tl falan yapıyor.
Ismail hocam arabanız çok güzel allah tekerine taş degmesin. Highled için servis ne kadar istiyor bilginiz var mi3 parça sağ sol far üstü birde panjurda var. far üstündeki krom çıtanın montajı nasıl olur bilmiyorum ama benim bir arkadas sen al ben onu her türlü yaparım dedi.
servisin verdiği fiyat toplam 600 tl.
kapı altlarındaki krom çıtalar ise çamurluklardaki çıtalar 60 tl kapı altlarındaki uzun çıtalar 123 falan onlarında toplamı 732 tl falan yapıyor.
Ismail hocam arabanız çok güzel allah tekerine taş degmesin. Highled için servis ne kadar istiyor bilginiz var mi3 parça sağ sol far üstü birde panjurda var. far üstündeki krom çıtanın montajı nasıl olur bilmiyorum ama benim bir arkadas sen al ben onu her türlü yaparım dedi.
servisin verdiği fiyat toplam 600 tl.
kapı altlarındaki krom çıtalar ise çamurluklardaki çıtalar 60 tl kapı altlarındaki uzun çıtalar 123 falan onlarında toplamı 732 tl falan yapıyor.