Sabahları Tek Marşta Çalıştıramıyorum ACİL YARDIM
Konuyu Değerlendir:
Güncel Değerlendirme :
-
offline
Sabahları Tek Marşta Çalıştıramıyorum ACİL YARDIM
Arkadaşlar 1.9 TDI 2004 model otomatik passatım var.200 bin km de. Arabamda bir çok sıkındılar yaşadım daha önce. Mesala EGR valfinden dolayı aracım sürekli Turbo'yu korumaya alarak deaktif ediyordu. Çok şükür teşhisi konularak halledildi. Daha sonra ise EGR iptali yaptırdım henüz hiç sıkıntı yaşamadım Hamdolsun. Fakat Sivas'ta yaşıyorum pek aracı gerçekten tanıyan usta bulamadım ayrıca kış memleketi olduğundan dolayı geçenlerde -20 derecelerde iken aracımı sabah çalıştıramadım. 3 gün boyunca kullanmadım en son akü bitik zannettim ve takviye kablosuyla arabayı yaklaşık 5-9 marşta çalıştırdık. Sonra akümde bir sıkıntı çıkmadı daha yeni aldım. Kızdırmalarımda da sıkıntı çıkmadı. Fakat günlerdir arabamı sabahları 5 marşta anca çalıştırıyorum. Bir ustanın dediğine göre enjektörlerden oluyormuş oysa daha önce ölçtürdüm 1 tanesi yüzde 60 , 1 tanede 40 tıkanmış olduğunu biliyorum. Şimdi size sormak istediğim şudur. BOSH CAR SERVICE noktalarında enjektör temizliği yapılıyormuş önerirmisiniz. Yaptıran bir arkadaşımız varsa ve bilgi verirse memnun olurum . Bu arada 3 gün önce bir usta mazot filtresi şişmiştir dedi ve yeniledim sıkıntı halen devam ediyor. Değişen hiçbirşey yok.
-
Arkadaşlar 1.9 TDI 2004 model otomatik passatım var.200 bin km de. Arabamda bir çok sıkındılar yaşadım daha önce. Mesala EGR valfinden dolayı aracım sürekli Turbo'yu korumaya alarak deaktif ediyordu. Çok şükür teşhisi konularak halledildi. Daha sonra ise EGR iptali yaptırdım henüz hiç sıkıntı yaşamadım Hamdolsun. Fakat Sivas'ta yaşıyorum pek aracı gerçekten tanıyan usta bulamadım ayrıca kış memleketi olduğundan dolayı geçenlerde -20 derecelerde iken aracımı sabah çalıştıramadım. 3 gün boyunca kullanmadım en son akü bitik zannettim ve takviye kablosuyla arabayı yaklaşık 5-9 marşta çalıştırdık. Sonra akümde bir sıkıntı çıkmadı daha yeni aldım. Kızdırmalarımda da sıkıntı çıkmadı. Fakat günlerdir arabamı sabahları 5 marşta anca çalıştırıyorum. Bir ustanın dediğine göre enjektörlerden oluyormuş oysa daha önce ölçtürdüm 1 tanesi yüzde 60 , 1 tanede 40 tıkanmış olduğunu biliyorum. Şimdi size sormak istediğim şudur. BOSH CAR SERVICE noktalarında enjektör temizliği yapılıyormuş önerirmisiniz. Yaptıran bir arkadaşımız varsa ve bilgi verirse memnun olurum . Bu arada 3 gün önce bir usta mazot filtresi şişmiştir dedi ve yeniledim sıkıntı halen devam ediyor. Değişen hiçbirşey yok.
-
Cevap: Sabahları Tek Marşta Çalıştıramıyorum ACİL
engin58 Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar 1.9 TDI 2004 model otomatik passatım var.200 bin km de. Arabamda bir çok sıkındılar yaşadım daha önce. Mesala EGR valfinden dolayı aracım sürekli Turbo'yu korumaya alarak deaktif ediyordu. Çok şükür teşhisi konularak halledildi. Daha sonra ise EGR iptali yaptırdım henüz hiç sıkıntı yaşamadım Hamdolsun. Fakat Sivas'ta yaşıyorum pek aracı gerçekten tanıyan usta bulamadım ayrıca kış memleketi olduğundan dolayı geçenlerde -20 derecelerde iken aracımı sabah çalıştıramadım. 3 gün boyunca kullanmadım en son akü bitik zannettim ve takviye kablosuyla arabayı yaklaşık 5-9 marşta çalıştırdık. Sonra akümde bir sıkıntı çıkmadı daha yeni aldım. Kızdırmalarımda da sıkıntı çıkmadı. Fakat günlerdir arabamı sabahları 5 marşta anca çalıştırıyorum. Bir ustanın dediğine göre enjektörlerden oluyormuş oysa daha önce ölçtürdüm 1 tanesi yüzde 60 , 1 tanede 40 tıkanmış olduğunu biliyorum. Şimdi size sormak istediğim şudur. BOSH CAR SERVICE noktalarında enjektör temizliği yapılıyormuş önerirmisiniz. Yaptıran bir arkadaşımız varsa ve bilgi verirse memnun olurum . Bu arada 3 gün önce bir usta mazot filtresi şişmiştir dedi ve yeniledim sıkıntı halen devam ediyor. Değişen hiçbirşey yok.
belki biraz pahalı bir çözüm olacak ama aracı uzun süre kullanmayı düşünüyorsanız enjektörlerin sıfırını almanızı tavsiye ederim, yıllardır gittiğim audi ustası dizel enjektörünün karbon temizliği için "para tuzağı" tabirini kullanıyor, bilmiyorum ne derece haklıdır.
-
malik hoca
engin58 Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar 1.9 TDI 2004 model otomatik passatım var.200 bin km de. Arabamda bir çok sıkındılar yaşadım daha önce. Mesala EGR valfinden dolayı aracım sürekli Turbo'yu korumaya alarak deaktif ediyordu. Çok şükür teşhisi konularak halledildi. Daha sonra ise EGR iptali yaptırdım henüz hiç sıkıntı yaşamadım Hamdolsun. Fakat Sivas'ta yaşıyorum pek aracı gerçekten tanıyan usta bulamadım ayrıca kış memleketi olduğundan dolayı geçenlerde -20 derecelerde iken aracımı sabah çalıştıramadım. 3 gün boyunca kullanmadım en son akü bitik zannettim ve takviye kablosuyla arabayı yaklaşık 5-9 marşta çalıştırdık. Sonra akümde bir sıkıntı çıkmadı daha yeni aldım. Kızdırmalarımda da sıkıntı çıkmadı. Fakat günlerdir arabamı sabahları 5 marşta anca çalıştırıyorum. Bir ustanın dediğine göre enjektörlerden oluyormuş oysa daha önce ölçtürdüm 1 tanesi yüzde 60 , 1 tanede 40 tıkanmış olduğunu biliyorum. Şimdi size sormak istediğim şudur. BOSH CAR SERVICE noktalarında enjektör temizliği yapılıyormuş önerirmisiniz. Yaptıran bir arkadaşımız varsa ve bilgi verirse memnun olurum . Bu arada 3 gün önce bir usta mazot filtresi şişmiştir dedi ve yeniledim sıkıntı halen devam ediyor. Değişen hiçbirşey yok.
belki biraz pahalı bir çözüm olacak ama aracı uzun süre kullanmayı düşünüyorsanız enjektörlerin sıfırını almanızı tavsiye ederim, yıllardır gittiğim audi ustası dizel enjektörünün karbon temizliği için "para tuzağı" tabirini kullanıyor, bilmiyorum ne derece haklıdır.
-
offline
Cevap: Sabahları Tek Marşta Çalıştıramıyorum ACİL
Bende tdi varken bosch serviste tamir takimi ve testini yaptirdim.bu bir bakimdir sizde yaptirabilirisniz sorun kesin cozulurmu bilemem ama faydasini illaki gorursunuz.pd130 un enjektorleri bozmuyor pek tamiride oluyor.fakat dedigim gbi 100binde bir tamir takimi degistirmek gerekli jontasi eskiyor.
-
Bende tdi varken bosch serviste tamir takimi ve testini yaptirdim.bu bir bakimdir sizde yaptirabilirisniz sorun kesin cozulurmu bilemem ama faydasini illaki gorursunuz.pd130 un enjektorleri bozmuyor pek tamiride oluyor.fakat dedigim gbi 100binde bir tamir takimi degistirmek gerekli jontasi eskiyor.
-
offline
Cevap: Sabahları Tek Marşta Çalıştıramıyorum ACİL
Teşekkür ederim ilginiz için ama halen anlamadım enjektör temizliği sadece carbon clean mi oluyor sadece
-
Teşekkür ederim ilginiz için ama halen anlamadım enjektör temizliği sadece carbon clean mi oluyor sadece
-
offline
Cevap: Sabahları Tek Marşta Çalıştıramıyorum ACİL
eğer bu km ye kadar carbon clean yapılmadıysa bundan sonra yaptırmayın çünkü kendi servisleride tavsiye etmiyor. carbon clean sistemide temizliyor. enjektoru temizletmek için dediğim gibi bosch servis testini falan yaparken temizlemiş oluyor zaten.ama sistemi manifoldu falan komple temizletmek için komple sokulmesi lazım.
-
eğer bu km ye kadar carbon clean yapılmadıysa bundan sonra yaptırmayın çünkü kendi servisleride tavsiye etmiyor. carbon clean sistemide temizliyor. enjektoru temizletmek için dediğim gibi bosch servis testini falan yaparken temizlemiş oluyor zaten.ama sistemi manifoldu falan komple temizletmek için komple sokulmesi lazım.
-
offline
Cevap: Sabahları Tek Marşta Çalıştıramıyorum ACİL
benimde bildiğim kadarıyla carbon clean temizliği araçta sıkıntılar yarabiliyor diye okumuştum.
-
benimde bildiğim kadarıyla carbon clean temizliği araçta sıkıntılar yarabiliyor diye okumuştum.
-
offline
Cevap: Sabahları Tek Marşta Çalıştıramıyorum ACİL
Yani benim dediğim carbon clean değil enjektorleri temizlemek sadece karbon clean lemi oluyor ayrıca bugün aradım bosch sivası 300 tl ye takım adını verdikleri bir seti değiştirip enjektor ve pompaları temizliyorlarmış yani bana carbonclean diye birşey soylemediler
-
Yani benim dediğim carbon clean değil enjektorleri temizlemek sadece karbon clean lemi oluyor ayrıca bugün aradım bosch sivası 300 tl ye takım adını verdikleri bir seti değiştirip enjektor ve pompaları temizliyorlarmış yani bana carbonclean diye birşey soylemediler
-
offline
Cevap: Sabahları Tek Marşta Çalıştıramıyorum ACİL
300 tl normal ben pazarlık yaptım 250 ye yaptırmıstım
-
300 tl normal ben pazarlık yaptım 250 ye yaptırmıstım
-
offline
Cevap: Sabahları Tek Marşta Çalıştıramıyorum ACİL
Carbon clean ile enjektör temizliği çok farklı şeyler carbon clear genel temizlik gibi bişey özel bir kimyasal ile kurumları temizliyorlar enjektörleri tabi temizleyebilirsiniz
-
Carbon clean ile enjektör temizliği çok farklı şeyler carbon clear genel temizlik gibi bişey özel bir kimyasal ile kurumları temizliyorlar enjektörleri tabi temizleyebilirsiniz
-
offline
Cevap: Sabahları Tek Marşta Çalıştıramıyorum ACİL
Kızdırma bujilerine baktırdın mı? Yanma odasını zahiri olarak bujilerle ısıtamazsan diesel motor çalışmaz
Sent from Note 2 using Tapatalk
-
Kızdırma bujilerine baktırdın mı? Yanma odasını zahiri olarak bujilerle ısıtamazsan diesel motor çalışmaz
Sent from Note 2 using Tapatalk