Arkadaşları biri bana b8 in şu base led high led olayını resimlerle açıklayabilir mi bulamadım ben hangisi nasıl duruyor ne farkı var![]()
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
1.4 TSI 125 Trendline Manuel Passat türkiyede yokmus arkadaşlar. Canlı destek öyle söyledi.
1.4 TSI 125 Trendline Manuel Passat türkiyede yokmus arkadaşlar. Canlı destek öyle söyledi.
Arkadaşları biri bana b8 in şu base led high led olayını resimlerle açıklayabilir mi bulamadım ben hangisi nasıl duruyor ne farkı var![]()
Arkadaşları biri bana b8 in şu base led high led olayını resimlerle açıklayabilir mi bulamadım ben hangisi nasıl duruyor ne farkı var![]()
B8 kasa PASSAT'ların sağ ve sol ön çamurlukları KOMPOZİT malzeme, sac ve plastik karışık, sacın sağlamlığı ve plastiğin esnekliği var. Dün akşam deneme yaptım, kapı %100 sac ve magnet şlak diye tutundu fakat çamurluklar kompozit malzeme olduğundan biraz daha az bir kuvvetle magneti tuttu.
B8 kasa PASSAT'ların sağ ve sol ön çamurlukları KOMPOZİT malzeme, sac ve plastik karışık, sacın sağlamlığı ve plastiğin esnekliği var. Dün akşam deneme yaptım, kapı %100 sac ve magnet şlak diye tutundu fakat çamurluklar kompozit malzeme olduğundan biraz daha az bir kuvvetle magneti tuttu.
Ben aracımı Ankara dan aldım 10 gün oluyor neredeyse hani şu tüm Türkiye'de lodos olduğu zaman da uzun yola çıktım hatta 200 km/h hıza da bir bastım ve rüzgar yüzünden ve araçta çocuklar olduğundan dolayı geri yavaşladım bir de rodaj aklıma aklıma geldi hız yapma konusunda . ama ne sizin dediğiniz gibi lastik sesi geldi ne de Emre nin dediği gibi rüzgarda gezinme yaptı. Benim araçtaki tek şikayetim sert konforsuz süspansiyon olması. araç ağzına kadar dolu 4 kişiyiz hiç mi esnemez. Bu konuda da yapacak bir şey yok alışacağız artık.
Ben aracımı Ankara dan aldım 10 gün oluyor neredeyse hani şu tüm Türkiye'de lodos olduğu zaman da uzun yola çıktım hatta 200 km/h hıza da bir bastım ve rüzgar yüzünden ve araçta çocuklar olduğundan dolayı geri yavaşladım bir de rodaj aklıma aklıma geldi hız yapma konusunda . ama ne sizin dediğiniz gibi lastik sesi geldi ne de Emre nin dediği gibi rüzgarda gezinme yaptı. Benim araçtaki tek şikayetim sert konforsuz süspansiyon olması. araç ağzına kadar dolu 4 kişiyiz hiç mi esnemez. Bu konuda da yapacak bir şey yok alışacağız artık.
Yakıt olarak 125 likleri bilmem ama 150 ps ile 120 ps dizel neredeyse aynı. tdi motor yaktığı kadar performans sunmuyorsa volkwagen in buna biraz daha çalışması lazım gibi geldi bana.
Yakıt olarak 125 likleri bilmem ama 150 ps ile 120 ps dizel neredeyse aynı. tdi motor yaktığı kadar performans sunmuyorsa volkwagen in buna biraz daha çalışması lazım gibi geldi bana.
TSI olanlar benzin az yaktırmak için dikkatli sürüyor, TDI olanlar ise rahat davranıyor,Yakıt olarak 125 likleri bilmem ama 150 ps ile 120 ps dizel neredeyse aynı. tdi motor yaktığı kadar performans sunmuyorsa volkwagen in buna biraz daha çalışması lazım gibi geldi bana.
Dikkat ile rahatlık arası sürüş modu 1 - 1.5 lt fark eder bence.
Paylaşımlara Ortalama 2 tüketim ve Ortalama 2 hız ekranıda konmalı.
Konu KadirMert tarafından (06 02 2015 Saat 10:37 ) değiştirilmiştir.
TSI olanlar benzin az yaktırmak için dikkatli sürüyor, TDI olanlar ise rahat davranıyor,Yakıt olarak 125 likleri bilmem ama 150 ps ile 120 ps dizel neredeyse aynı. tdi motor yaktığı kadar performans sunmuyorsa volkwagen in buna biraz daha çalışması lazım gibi geldi bana.
Dikkat ile rahatlık arası sürüş modu 1 - 1.5 lt fark eder bence.
Paylaşımlara Ortalama 2 tüketim ve Ortalama 2 hız ekranıda konmalı.
yukarda yazdım ben uzun yol ve şehir içi uzun süreli ortalama 8.2 yaptım bu değer i yakalamak için herhangi bir çaba sarf etmedim uzun yolda 200 yaptığım an da oldu sakin kullanımım da oldu. Benim daha önceki araçlarım dizeldi fiat bravo mjet 120 hp 320 tork şehiriçi ortalamam 6.3 idi. BMW 320 d genel ortalamam ( genelde şehir içi ve agresif kullanırım. Ayrıca uzun yolda da radar gördüğüm yer harici 180-200 altına düşmedim uzun süreli ortalama 7-6.9 lt idi.
yukarda yazdım ben uzun yol ve şehir içi uzun süreli ortalama 8.2 yaptım bu değer i yakalamak için herhangi bir çaba sarf etmedim uzun yolda 200 yaptığım an da oldu sakin kullanımım da oldu. Benim daha önceki araçlarım dizeldi fiat bravo mjet 120 hp 320 tork şehiriçi ortalamam 6.3 idi. BMW 320 d genel ortalamam ( genelde şehir içi ve agresif kullanırım. Ayrıca uzun yolda da radar gördüğüm yer harici 180-200 altına düşmedim uzun süreli ortalama 7-6.9 lt idi.
zamanla amortisörler gevşer merak etme....Ben aracımı Ankara dan aldım 10 gün oluyor neredeyse hani şu tüm Türkiye'de lodos olduğu zaman da uzun yola çıktım hatta 200 km/h hıza da bir bastım ve rüzgar yüzünden ve araçta çocuklar olduğundan dolayı geri yavaşladım bir de rodaj aklıma aklıma geldi hız yapma konusunda . ama ne sizin dediğiniz gibi lastik sesi geldi ne de Emre nin dediği gibi rüzgarda gezinme yaptı. Benim araçtaki tek şikayetim sert konforsuz süspansiyon olması. araç ağzına kadar dolu 4 kişiyiz hiç mi esnemez. Bu konuda da yapacak bir şey yok alışacağız artık.
zamanla amortisörler gevşer merak etme....Ben aracımı Ankara dan aldım 10 gün oluyor neredeyse hani şu tüm Türkiye'de lodos olduğu zaman da uzun yola çıktım hatta 200 km/h hıza da bir bastım ve rüzgar yüzünden ve araçta çocuklar olduğundan dolayı geri yavaşladım bir de rodaj aklıma aklıma geldi hız yapma konusunda . ama ne sizin dediğiniz gibi lastik sesi geldi ne de Emre nin dediği gibi rüzgarda gezinme yaptı. Benim araçtaki tek şikayetim sert konforsuz süspansiyon olması. araç ağzına kadar dolu 4 kişiyiz hiç mi esnemez. Bu konuda da yapacak bir şey yok alışacağız artık.
Doğru söylüyorsunuz, ben era ile hız karşılaştırması yapılmasından dolayı yazmıştım bunu yani Passat tercihinde aslından tamamen şaşan farklı beklentilerin olmasından kaynaklı.Hem hesaplı olsun hem konforlu hem gösterişli hemde iyi kaçsın can yaksın misali düşünenler için,yok böyle bir dünya.Hepsinin bir arada bulunma ihtimali olmayacagından kaynaklı olarak bazı taraflardan ödün verilme mecburiyetinden,hızda bunlardan biri mesela.Daha ucuz bir araç daha iyi kaçabilir elbette ama onunda kötü oldugu onlarca alan vardır.Yani böyle tek tek özellikler ile aracı degerlendirmek yanlış.Serdar bey hyundai era ile passatı karşılaştıran yok aslında.Olamaz da zaten,gülünç olur.Passat 1.6 tdi sahibi bir arkadaş hyundai eraya geçildiğini ve arabadan soğuyacağını söylemiş,bende bunun üstüne eranın üstündeki dizel ünitenin o tenekeye çok çok fazla geldiğini ve çoğu 1.6 dizel benzinli aracı yollarda şaşırtıcı biçimde geçtiğini ve buna 1.6 tdi passat sahibi arkadaşın şaşırıp arabasından soğumaması gerektiğini söyledim.Sonuçta 1.6 dizel passatta uçak değil.O kadar ağırlığa yetebilecek kadar gücü olan bir araç.Zaten performans arayan 1.4 tsi act 150 hp veyahut 2.0 tdi 190 hp olanı almalı.
Bana göre aracında bir ruhu vardır ve onunla özdeşleşebilmek gerekir,eger bu yapılabilirse eksik yönleri bilinmekle beraber daha az göz önüne gelebilir bence.Yinede herkesin fikrine saygı duyuyorum herkesin fikri kendine doğru olmakla birlikte aslında doğru tekdir.
Doğru söylüyorsunuz, ben era ile hız karşılaştırması yapılmasından dolayı yazmıştım bunu yani Passat tercihinde aslından tamamen şaşan farklı beklentilerin olmasından kaynaklı.Hem hesaplı olsun hem konforlu hem gösterişli hemde iyi kaçsın can yaksın misali düşünenler için,yok böyle bir dünya.Hepsinin bir arada bulunma ihtimali olmayacagından kaynaklı olarak bazı taraflardan ödün verilme mecburiyetinden,hızda bunlardan biri mesela.Daha ucuz bir araç daha iyi kaçabilir elbette ama onunda kötü oldugu onlarca alan vardır.Yani böyle tek tek özellikler ile aracı degerlendirmek yanlış.Serdar bey hyundai era ile passatı karşılaştıran yok aslında.Olamaz da zaten,gülünç olur.Passat 1.6 tdi sahibi bir arkadaş hyundai eraya geçildiğini ve arabadan soğuyacağını söylemiş,bende bunun üstüne eranın üstündeki dizel ünitenin o tenekeye çok çok fazla geldiğini ve çoğu 1.6 dizel benzinli aracı yollarda şaşırtıcı biçimde geçtiğini ve buna 1.6 tdi passat sahibi arkadaşın şaşırıp arabasından soğumaması gerektiğini söyledim.Sonuçta 1.6 dizel passatta uçak değil.O kadar ağırlığa yetebilecek kadar gücü olan bir araç.Zaten performans arayan 1.4 tsi act 150 hp veyahut 2.0 tdi 190 hp olanı almalı.
Bana göre aracında bir ruhu vardır ve onunla özdeşleşebilmek gerekir,eger bu yapılabilirse eksik yönleri bilinmekle beraber daha az göz önüne gelebilir bence.Yinede herkesin fikrine saygı duyuyorum herkesin fikri kendine doğru olmakla birlikte aslında doğru tekdir.
Bertan bey selamlar,
Doğuş yetkilisinden sipariş verdim. Aslında sipariş bile almiyorlardi. Satis gorevlisi daha once 2 kez gittigimi bildiği icin sipariş aldı. Sipariş numarasını daha sonra gondereceklermis. Bunun da, baska birisinden 1 ay civari sürdüğünü duydum. Artık mecbur bekleyecegiz.
Bertan bey selamlar,
Doğuş yetkilisinden sipariş verdim. Aslında sipariş bile almiyorlardi. Satis gorevlisi daha once 2 kez gittigimi bildiği icin sipariş aldı. Sipariş numarasını daha sonra gondereceklermis. Bunun da, baska birisinden 1 ay civari sürdüğünü duydum. Artık mecbur bekleyecegiz.
Ayrıca bir konu daha dikkatimi çekti. Passat genel itibarı ile bir aile aracı , 120 hp dizel passatın süspansiyonu da aynı 190 hp dizel bir passatınki de aynı. 120 hp alan kişiler biraz daha sakin kullanıcılar olduğundan ve hız limitleri belli olduğundan bu tarz araç müşteri memnuniyeti açısından daha yumuşak süspansiyon olabilirdi.190 hp lik araç ise hıza yönelik olduğundan sert olması kabul edilir. Takıntı yaptığım düşüncesi uyanabilir amacım şu an benim de sahibi olduğum aracı kötülemek değil ama o kadar para isteniyorsa ve insanlar 6 ay gibi sıra bekliyorsa bu incelikler olmalı bu araçlarda 180-190 km hızı geçmeyen ya da 120 km hızla sakin kullanan insanlar uzun yolda rahatlık ister diye düşünüyorum. Yanlışmı düşünüyorum diyorum ama liste fiyatına bakınca 190 ps aracın fiyatını görünce bunlar olmalı diyorum.
Ayrıca bir konu daha dikkatimi çekti. Passat genel itibarı ile bir aile aracı , 120 hp dizel passatın süspansiyonu da aynı 190 hp dizel bir passatınki de aynı. 120 hp alan kişiler biraz daha sakin kullanıcılar olduğundan ve hız limitleri belli olduğundan bu tarz araç müşteri memnuniyeti açısından daha yumuşak süspansiyon olabilirdi.190 hp lik araç ise hıza yönelik olduğundan sert olması kabul edilir. Takıntı yaptığım düşüncesi uyanabilir amacım şu an benim de sahibi olduğum aracı kötülemek değil ama o kadar para isteniyorsa ve insanlar 6 ay gibi sıra bekliyorsa bu incelikler olmalı bu araçlarda 180-190 km hızı geçmeyen ya da 120 km hızla sakin kullanan insanlar uzun yolda rahatlık ister diye düşünüyorum. Yanlışmı düşünüyorum diyorum ama liste fiyatına bakınca 190 ps aracın fiyatını görünce bunlar olmalı diyorum.
Base:Arkadaşları biri bana b8 in şu base led high led olayını resimlerle açıklayabilir mi bulamadım ben hangisi nasıl duruyor ne farkı var![]()
High:
Base uzun ve kisa LED aydinlatma, dinamik seviye kontrolu iceriyor.
High'in base'den farki: viraj kontrolu var ve far yikama da standart geliyor
Base soyle duruyor:High:
![]()
Konu EmreC tarafından (06 02 2015 Saat 11:16 ) değiştirilmiştir.
Base:Arkadaşları biri bana b8 in şu base led high led olayını resimlerle açıklayabilir mi bulamadım ben hangisi nasıl duruyor ne farkı var![]()
High:
Base uzun ve kisa LED aydinlatma, dinamik seviye kontrolu iceriyor.
High'in base'den farki: viraj kontrolu var ve far yikama da standart geliyor
Base soyle duruyor:High:
![]()
Bu Kadar Konuşmadan Sonra,Ben aracımı Ankara dan aldım 10 gün oluyor neredeyse hani şu tüm Türkiye'de lodos olduğu zaman da uzun yola çıktım hatta 200 km/h hıza da bir bastım ve rüzgar yüzünden ve araçta çocuklar olduğundan dolayı geri yavaşladım bir de rodaj aklıma aklıma geldi hız yapma konusunda . ama ne sizin dediğiniz gibi lastik sesi geldi ne de Emre nin dediği gibi rüzgarda gezinme yaptı. Benim araçtaki tek şikayetim sert konforsuz süspansiyon olması. araç ağzına kadar dolu 4 kişiyiz hiç mi esnemez. Bu konuda da yapacak bir şey yok alışacağız artık.
Galiba Hepimiz Arabada Kusur Arar Olduk![]()
Bu Kadar Konuşmadan Sonra,Ben aracımı Ankara dan aldım 10 gün oluyor neredeyse hani şu tüm Türkiye'de lodos olduğu zaman da uzun yola çıktım hatta 200 km/h hıza da bir bastım ve rüzgar yüzünden ve araçta çocuklar olduğundan dolayı geri yavaşladım bir de rodaj aklıma aklıma geldi hız yapma konusunda . ama ne sizin dediğiniz gibi lastik sesi geldi ne de Emre nin dediği gibi rüzgarda gezinme yaptı. Benim araçtaki tek şikayetim sert konforsuz süspansiyon olması. araç ağzına kadar dolu 4 kişiyiz hiç mi esnemez. Bu konuda da yapacak bir şey yok alışacağız artık.
Galiba Hepimiz Arabada Kusur Arar Olduk![]()
Kapı otomatik iki tane kumandası var 200 mt kadar denedim kapıyı açıyor fiyat ölçüye göre değişir ama benimki 3.50 mt genişlik 2.70 yükseklik 1900 tl tuttu.Çok kullanışlı açılma ve kapanma hızı gayet güzel böyle bir yeriniz varsa kesinlikle yaptırın.
Kapı otomatik iki tane kumandası var 200 mt kadar denedim kapıyı açıyor fiyat ölçüye göre değişir ama benimki 3.50 mt genişlik 2.70 yükseklik 1900 tl tuttu.Çok kullanışlı açılma ve kapanma hızı gayet güzel böyle bir yeriniz varsa kesinlikle yaptırın.
Sizin deneyimleriniz benden daha fazla,yukarda yazdım ben uzun yol ve şehir içi uzun süreli ortalama 8.2 yaptım bu değer i yakalamak için herhangi bir çaba sarf etmedim uzun yolda 200 yaptığım an da oldu sakin kullanımım da oldu. Benim daha önceki araçlarım dizeldi fiat bravo mjet 120 hp 320 tork şehiriçi ortalamam 6.3 idi. BMW 320 d genel ortalamam ( genelde şehir içi ve agresif kullanırım. Ayrıca uzun yolda da radar gördüğüm yer harici 180-200 altına düşmedim uzun süreli ortalama 7-6.9 lt idi.
Ben B7 1.4 TSI kullanıyorum şehir içi ve sakin kullanım, yaşımda ilerlemeye başladı, genelde kullandığım güzergahımda çok güzel.
Yazın Ortalama 2. değerim 6.2 lt.
Kışın ise Ortalama 2 değerim 6.7 lt. (beş gün önce 6,8 lt idi 6,7 lt. ye düştü)
dizelim olsa daha az yaktırırım diye düşünüyorum ama benimki teoriden öte gitmiyor.
Mesela B8 1.4 TSI alsam yazın 5.2 lt , kışın 5.7 lt. yakarmı acaba diyorum.
Önceki aracım Golf 4 1.6 idi aynı güzerhagta 8 lt, 8.5 lt yakıyordum.
B8 güzel araç o tipteki araç bu yakıtlarla geziyorsa bence güzel işler çıkartmışlar.
Dizel yakıt tüketiminide aklımca, tecrübelerimle bir önceki yazımdaki gibi açıklama getirebiliyorum.
Sizin deneyimleriniz benden daha fazla,yukarda yazdım ben uzun yol ve şehir içi uzun süreli ortalama 8.2 yaptım bu değer i yakalamak için herhangi bir çaba sarf etmedim uzun yolda 200 yaptığım an da oldu sakin kullanımım da oldu. Benim daha önceki araçlarım dizeldi fiat bravo mjet 120 hp 320 tork şehiriçi ortalamam 6.3 idi. BMW 320 d genel ortalamam ( genelde şehir içi ve agresif kullanırım. Ayrıca uzun yolda da radar gördüğüm yer harici 180-200 altına düşmedim uzun süreli ortalama 7-6.9 lt idi.
Ben B7 1.4 TSI kullanıyorum şehir içi ve sakin kullanım, yaşımda ilerlemeye başladı, genelde kullandığım güzergahımda çok güzel.
Yazın Ortalama 2. değerim 6.2 lt.
Kışın ise Ortalama 2 değerim 6.7 lt. (beş gün önce 6,8 lt idi 6,7 lt. ye düştü)
dizelim olsa daha az yaktırırım diye düşünüyorum ama benimki teoriden öte gitmiyor.
Mesela B8 1.4 TSI alsam yazın 5.2 lt , kışın 5.7 lt. yakarmı acaba diyorum.
Önceki aracım Golf 4 1.6 idi aynı güzerhagta 8 lt, 8.5 lt yakıyordum.
B8 güzel araç o tipteki araç bu yakıtlarla geziyorsa bence güzel işler çıkartmışlar.
Dizel yakıt tüketiminide aklımca, tecrübelerimle bir önceki yazımdaki gibi açıklama getirebiliyorum.
1.4 tsi başarılı bir motor gerçekten tadı tuzu yerinde. dediğim gibi çok sakin üzmeden kullanmıyorum aracı bir de rodaj dönemi daha 8.2 genel ortalama şu hali ile bile iyi benim için sonuçta 90 bin tl verip aman yakmasın aman yavaş gideyim diye kendimi yormam. öyle bir düşüncem olsa piyasa da makul değerlerde makul tüketimi olan araç alırdım. Ha 10 lt tahammül sınırımın üstünde olacağı da bir gerçek. genel kullanımım şehir içi olarak 8.2 değer güzel. tavsiye ederim 150 hp tsi motor düşünenlere.Sizin deneyimleriniz benden daha fazla,
Ben B7 1.4 TSI kullanıyorum şehir içi ve sakin kullanım, yaşımda ilerlemeye başladı, genelde kullandığım güzergahımda çok güzel.
Yazın Ortalama 2. değerim 6.2 lt.
Kışın ise Ortalama 2 değerim 6.7 lt. (beş gün önce 6,8 lt idi 6,7 lt. ye düştü)
dizelim olsa daha az yaktırırım diye düşünüyorum ama benimki teoriden öte gitmiyor.
Mesela B8 1.4 TSI alsam yazın 5.2 lt , kışın 5.7 lt. yakarmı acaba diyorum.
Önceki aracım Golf 4 1.6 idi aynı güzerhagta 8 lt, 8.5 lt yakıyordum.
B8 güzel araç o tipteki araç bu yakıtlarla geziyorsa bence güzel işler çıkartmışlar.
Dizel yakıt tüketiminide aklımca, tecrübelerimle bir önceki yazımdaki gibi açıklama getirebiliyorum.
1.4 tsi başarılı bir motor gerçekten tadı tuzu yerinde. dediğim gibi çok sakin üzmeden kullanmıyorum aracı bir de rodaj dönemi daha 8.2 genel ortalama şu hali ile bile iyi benim için sonuçta 90 bin tl verip aman yakmasın aman yavaş gideyim diye kendimi yormam. öyle bir düşüncem olsa piyasa da makul değerlerde makul tüketimi olan araç alırdım. Ha 10 lt tahammül sınırımın üstünde olacağı da bir gerçek. genel kullanımım şehir içi olarak 8.2 değer güzel. tavsiye ederim 150 hp tsi motor düşünenlere.Sizin deneyimleriniz benden daha fazla,
Ben B7 1.4 TSI kullanıyorum şehir içi ve sakin kullanım, yaşımda ilerlemeye başladı, genelde kullandığım güzergahımda çok güzel.
Yazın Ortalama 2. değerim 6.2 lt.
Kışın ise Ortalama 2 değerim 6.7 lt. (beş gün önce 6,8 lt idi 6,7 lt. ye düştü)
dizelim olsa daha az yaktırırım diye düşünüyorum ama benimki teoriden öte gitmiyor.
Mesela B8 1.4 TSI alsam yazın 5.2 lt , kışın 5.7 lt. yakarmı acaba diyorum.
Önceki aracım Golf 4 1.6 idi aynı güzerhagta 8 lt, 8.5 lt yakıyordum.
B8 güzel araç o tipteki araç bu yakıtlarla geziyorsa bence güzel işler çıkartmışlar.
Dizel yakıt tüketiminide aklımca, tecrübelerimle bir önceki yazımdaki gibi açıklama getirebiliyorum.
Ayrıca audi a4 143 hp dizel benim tsi dan 0.6 lt fazla yakıyor.Bizzat denedim gezdim gördüm 8.8 lt yi genel ortalama da.
Ayrıca audi a4 143 hp dizel benim tsi dan 0.6 lt fazla yakıyor.Bizzat denedim gezdim gördüm 8.8 lt yi genel ortalama da.
Bu bilginin doğru olduğuna emin misiniz? Yani kodları ile aynı olduğunu biliyor musunuz? Genelde aynı amaörtisör kullanılmaz. Benim eski aracım B6 1.6 FSI'dı. Yenisi B6 2.0 TSI 2.0'ın amortisörleri daha sert. 1.6 FSI'ın kiler çok yumuşaktı. Arkadaşımda B6 2.0 TDI 170 var. Nerdeyse benimkinden de sert. Lastiklerini daha çok şişirmesinin de katkısı var ama yine de daha sert.Ayrıca bir konu daha dikkatimi çekti. Passat genel itibarı ile bir aile aracı , 120 hp dizel passatın süspansiyonu da aynı 190 hp dizel bir passatınki de aynı. 120 hp alan kişiler biraz daha sakin kullanıcılar olduğundan ve hız limitleri belli olduğundan bu tarz araç müşteri memnuniyeti açısından daha yumuşak süspansiyon olabilirdi.190 hp lik araç ise hıza yönelik olduğundan sert olması kabul edilir. Takıntı yaptığım düşüncesi uyanabilir amacım şu an benim de sahibi olduğum aracı kötülemek değil ama o kadar para isteniyorsa ve insanlar 6 ay gibi sıra bekliyorsa bu incelikler olmalı bu araçlarda 180-190 km hızı geçmeyen ya da 120 km hızla sakin kullanan insanlar uzun yolda rahatlık ister diye düşünüyorum. Yanlışmı düşünüyorum diyorum ama liste fiyatına bakınca 190 ps aracın fiyatını görünce bunlar olmalı diyorum.
Bu bilginin doğru olduğuna emin misiniz? Yani kodları ile aynı olduğunu biliyor musunuz? Genelde aynı amaörtisör kullanılmaz. Benim eski aracım B6 1.6 FSI'dı. Yenisi B6 2.0 TSI 2.0'ın amortisörleri daha sert. 1.6 FSI'ın kiler çok yumuşaktı. Arkadaşımda B6 2.0 TDI 170 var. Nerdeyse benimkinden de sert. Lastiklerini daha çok şişirmesinin de katkısı var ama yine de daha sert.Ayrıca bir konu daha dikkatimi çekti. Passat genel itibarı ile bir aile aracı , 120 hp dizel passatın süspansiyonu da aynı 190 hp dizel bir passatınki de aynı. 120 hp alan kişiler biraz daha sakin kullanıcılar olduğundan ve hız limitleri belli olduğundan bu tarz araç müşteri memnuniyeti açısından daha yumuşak süspansiyon olabilirdi.190 hp lik araç ise hıza yönelik olduğundan sert olması kabul edilir. Takıntı yaptığım düşüncesi uyanabilir amacım şu an benim de sahibi olduğum aracı kötülemek değil ama o kadar para isteniyorsa ve insanlar 6 ay gibi sıra bekliyorsa bu incelikler olmalı bu araçlarda 180-190 km hızı geçmeyen ya da 120 km hızla sakin kullanan insanlar uzun yolda rahatlık ister diye düşünüyorum. Yanlışmı düşünüyorum diyorum ama liste fiyatına bakınca 190 ps aracın fiyatını görünce bunlar olmalı diyorum.
3. sorunuz cevabı olarak,merhaba arkadaşlar..... burda yorumları okuyorum fakat biraz bilgi kirliliği de oluşuyor bazanda yazıyoruz. bu b8 yorumlarını okurken bir kaç cevaplanması gereken sorularda oluşuyor. bir kac tane yazıyorum cevap bekliyorum bu sorulara net cevap istiyorum.
1...... b8 bas sür yani anahtarla aracın kapılarını actınız araca bindiniz durdunuz.Aractan inip kapıları kilitlemeden anahtar cebinizde . başka bir kişi aracı alıp gidebiliyormu ( bunu anahtarı eşinize, arkadaşınıza vesayre bırakıp da deneyebilirsiniz )
2...... b8 ön çamurlukları plastikmi deyilmi . Taner bey plastik diyor bir arkadaşımızda saç diyor acaba hıglane de plastik comfor trende saçmı (bir buzdolabı süsü ile rahatlıkla deneme yapılabilir)
3......B8 tdı 120 bg düz vites araclarda.... b7 deki gibi 1 2 viteslerdeki hantallık devam ediyormu azalan arac kilosu ve yükselen 15 bg farkı sadece ağzımıza sürülmek istenen 1 bir parmak bal misali bir kandırmacamı ( kactane bayı aradıysam 1,6 tdı test aracı olan bir bayi bulamadım 2.0 tdı dsg ile bizi kandırmakmı istiyorlar)
4......b8 de geri manevra yaparken yan aynaların duvara yada bir araca dikkat sizlik halinde ufakta olsa teması durumunda aynalar kaputa taraf esneme payı varmı yokmu.(temas halinde aynayı yada baglı oldugu kapı sacının başına bir zeval gelebilirmi b7 de nerdeyse ayna tam geri kaputa taraf esneyebiliyordu )
verceginiz cevaplar için şimdiden teşekkürederim....( hayırlı Cumalar..)
Eğer Hafif Gaz Verip Narin Kalkış Yapılırsa Hantallık Oluyor, Bunun Sebebi Malum, Şanzımanın Hemen 2. Vitese Geçmesi...
Ama Normal Gaz Verildiğinde Kalkış İyi, Hatta Ani Gaza Yüklenmelerde Sürücüyü Koltuğa Yaslıyor...
Bahsetmiş Olduğunuz 15 BG'lik Artışı Eski Bir Golf 7 Kullanıcısı Olarak İki Araç Arasındaki 160 kg Farka Rağmen Ben İlk Test Sürüşünde Hissettim..
3. sorunuz cevabı olarak,merhaba arkadaşlar..... burda yorumları okuyorum fakat biraz bilgi kirliliği de oluşuyor bazanda yazıyoruz. bu b8 yorumlarını okurken bir kaç cevaplanması gereken sorularda oluşuyor. bir kac tane yazıyorum cevap bekliyorum bu sorulara net cevap istiyorum.
1...... b8 bas sür yani anahtarla aracın kapılarını actınız araca bindiniz durdunuz.Aractan inip kapıları kilitlemeden anahtar cebinizde . başka bir kişi aracı alıp gidebiliyormu ( bunu anahtarı eşinize, arkadaşınıza vesayre bırakıp da deneyebilirsiniz )
2...... b8 ön çamurlukları plastikmi deyilmi . Taner bey plastik diyor bir arkadaşımızda saç diyor acaba hıglane de plastik comfor trende saçmı (bir buzdolabı süsü ile rahatlıkla deneme yapılabilir)
3......B8 tdı 120 bg düz vites araclarda.... b7 deki gibi 1 2 viteslerdeki hantallık devam ediyormu azalan arac kilosu ve yükselen 15 bg farkı sadece ağzımıza sürülmek istenen 1 bir parmak bal misali bir kandırmacamı ( kactane bayı aradıysam 1,6 tdı test aracı olan bir bayi bulamadım 2.0 tdı dsg ile bizi kandırmakmı istiyorlar)
4......b8 de geri manevra yaparken yan aynaların duvara yada bir araca dikkat sizlik halinde ufakta olsa teması durumunda aynalar kaputa taraf esneme payı varmı yokmu.(temas halinde aynayı yada baglı oldugu kapı sacının başına bir zeval gelebilirmi b7 de nerdeyse ayna tam geri kaputa taraf esneyebiliyordu )
verceginiz cevaplar için şimdiden teşekkürederim....( hayırlı Cumalar..)
Eğer Hafif Gaz Verip Narin Kalkış Yapılırsa Hantallık Oluyor, Bunun Sebebi Malum, Şanzımanın Hemen 2. Vitese Geçmesi...
Ama Normal Gaz Verildiğinde Kalkış İyi, Hatta Ani Gaza Yüklenmelerde Sürücüyü Koltuğa Yaslıyor...
Bahsetmiş Olduğunuz 15 BG'lik Artışı Eski Bir Golf 7 Kullanıcısı Olarak İki Araç Arasındaki 160 kg Farka Rağmen Ben İlk Test Sürüşünde Hissettim..
Slm değerli forum üyeleri.Aralık ayında tdi dsg High beyaz sparişi verdim.Acelem olmadığı için Mayıs teslim istedim spariş numarası verilmedi.Henüz erken mi yoksa bayi ağırdan mı alıyor.Cevaplarınız için tşkrlr
Slm değerli forum üyeleri.Aralık ayında tdi dsg High beyaz sparişi verdim.Acelem olmadığı için Mayıs teslim istedim spariş numarası verilmedi.Henüz erken mi yoksa bayi ağırdan mı alıyor.Cevaplarınız için tşkrlr
Volkswagenim com güncellendi her cuma oldugu gibi.6.hafta teslimler için yetkili satıcınızla görüşün yazıyor araçlar satıcılara ulaştı nihayet.bekleyenlerin gözü aydın
Volkswagenim com güncellendi her cuma oldugu gibi.6.hafta teslimler için yetkili satıcınızla görüşün yazıyor araçlar satıcılara ulaştı nihayet.bekleyenlerin gözü aydın
mirrorlink kodlama yapan oldumu arkadaşlar birde highline mevcut ekranlar videoyu desteklemiyor bu özelliği ne kadar faydalı kullanabileceğiz acaba![]()
mirrorlink kodlama yapan oldumu arkadaşlar birde highline mevcut ekranlar videoyu desteklemiyor bu özelliği ne kadar faydalı kullanabileceğiz acaba![]()
***değişken süspansiyon opsiyonu yapabilir , beklemeyi göze alırsak tabii ki.yani sorunun cevabı var aslında.vw tabii ki passat ortalamada daha iyi bir yol tutuşu için standRT süspansiyonları biraz sert tercih etmiş.nerden bilsin her ülkeye göre yol koşuna göre süsp. mu üretilecek....bakıldığında vw haklı.sorun tr deki saçma salak yollarda maalesef...
Ayrıca bir konu daha dikkatimi çekti. Passat genel itibarı ile bir aile aracı , 120 hp dizel passatın süspansiyonu da aynı 190 hp dizel bir passatınki de aynı. 120 hp alan kişiler biraz daha sakin kullanıcılar olduğundan ve hız limitleri belli olduğundan bu tarz araç müşteri memnuniyeti açısından daha yumuşak süspansiyon olabilirdi.190 hp lik araç ise hıza yönelik olduğundan sert olması kabul edilir. Takıntı yaptığım düşüncesi uyanabilir amacım şu an benim de sahibi olduğum aracı kötülemek değil ama o kadar para isteniyorsa ve insanlar 6 ay gibi sıra bekliyorsa bu incelikler olmalı bu araçlarda 180-190 km hızı geçmeyen ya da 120 km hızla sakin kullanan insanlar uzun yolda rahatlık ister diye düşünüyorum. Yanlışmı düşünüyorum diyorum ama liste fiyatına bakınca 190 ps aracın fiyatını görünce bunlar olmalı diyorum.
***değişken süspansiyon opsiyonu yapabilir , beklemeyi göze alırsak tabii ki.yani sorunun cevabı var aslında.vw tabii ki passat ortalamada daha iyi bir yol tutuşu için standRT süspansiyonları biraz sert tercih etmiş.nerden bilsin her ülkeye göre yol koşuna göre süsp. mu üretilecek....bakıldığında vw haklı.sorun tr deki saçma salak yollarda maalesef...
Ayrıca bir konu daha dikkatimi çekti. Passat genel itibarı ile bir aile aracı , 120 hp dizel passatın süspansiyonu da aynı 190 hp dizel bir passatınki de aynı. 120 hp alan kişiler biraz daha sakin kullanıcılar olduğundan ve hız limitleri belli olduğundan bu tarz araç müşteri memnuniyeti açısından daha yumuşak süspansiyon olabilirdi.190 hp lik araç ise hıza yönelik olduğundan sert olması kabul edilir. Takıntı yaptığım düşüncesi uyanabilir amacım şu an benim de sahibi olduğum aracı kötülemek değil ama o kadar para isteniyorsa ve insanlar 6 ay gibi sıra bekliyorsa bu incelikler olmalı bu araçlarda 180-190 km hızı geçmeyen ya da 120 km hızla sakin kullanan insanlar uzun yolda rahatlık ister diye düşünüyorum. Yanlışmı düşünüyorum diyorum ama liste fiyatına bakınca 190 ps aracın fiyatını görünce bunlar olmalı diyorum.
1.4 tsi 125 bg almanyada satılmıyor demekki ülkelere göre üretim yapıyorlar süspansiyonuda bizahmet akıl edelermiş***değişken süspansiyon opsiyonu yapabilir , beklemeyi göze alırsak tabii ki.yani sorunun cevabı var aslında.vw tabii ki passat ortalamada daha iyi bir yol tutuşu için standRT süspansiyonları biraz sert tercih etmiş.nerden bilsin her ülkeye göre yol koşuna göre süsp. mu üretilecek....bakıldığında vw haklı.sorun tr deki saçma salak yollarda maalesef...![]()
![]()
1.4 tsi 125 bg almanyada satılmıyor demekki ülkelere göre üretim yapıyorlar süspansiyonuda bizahmet akıl edelermiş***değişken süspansiyon opsiyonu yapabilir , beklemeyi göze alırsak tabii ki.yani sorunun cevabı var aslında.vw tabii ki passat ortalamada daha iyi bir yol tutuşu için standRT süspansiyonları biraz sert tercih etmiş.nerden bilsin her ülkeye göre yol koşuna göre süsp. mu üretilecek....bakıldığında vw haklı.sorun tr deki saçma salak yollarda maalesef...![]()
![]()
yalnız motor farklı ,diğer parçalar base olarak standarttır kanımca.isteyen opsiyonlayabiliyor...ama motor zaten herzaman değişken bir yelpaze ile sunuluyor...1.4 tsi 125 bg almanyada satılmıyor demekki ülkelere göre üretim yapıyorlar süspansiyonuda bizahmet akıl edelermiş![]()
![]()
yalnız motor farklı ,diğer parçalar base olarak standarttır kanımca.isteyen opsiyonlayabiliyor...ama motor zaten herzaman değişken bir yelpaze ile sunuluyor...1.4 tsi 125 bg almanyada satılmıyor demekki ülkelere göre üretim yapıyorlar süspansiyonuda bizahmet akıl edelermiş![]()
![]()