2015 Passat yeni kasa

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır...
  1. offline
    hakan.justice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hakan
    Üyelik Tarihi
    07/01/2015
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    200

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Üstad, dizel motorlar düşük devirlerde torklarını gösterirler ve 3500 devirden sonra nefesleri kesilir. Benzinli motorlar ise asıl bu devirlerde daha canlıdır. Ayrıca 1.4 tsi dizel motorlara aratmayan bir torku onlar gibi düşük devirlerde (1.4 tsi 125 hp 1400 devir) vermektedir. Ancak en nihayetinde yine de benzinli motordur ve 6 bin devirde bile bana mısın demez tabiri caizse. Bu nedenle 1.4 tsi nin 2000 devri dizel motorun 1500 devri gibidir denebilir aslında. 1.6 tdi 6. viteste ve 2000 devirde 90 km hız yapabilse idi eyvahlar olsun derdik. Ama 1.4 tsi için bu elbette geçerli değil.
    1.4 tsi düşünüyorsanız bunu sorun kesinlikle sorun etmeyin. Aksi değerlendirme elma ile armudu aynı kefeye koymak olur.
  2. #11701
    Üstad, dizel motorlar düşük devirlerde torklarını gösterirler ve 3500 devirden sonra nefesleri kesilir. Benzinli motorlar ise asıl bu devirlerde daha canlıdır. Ayrıca 1.4 tsi dizel motorlara aratmayan bir torku onlar gibi düşük devirlerde (1.4 tsi 125 hp 1400 devir) vermektedir. Ancak en nihayetinde yine de benzinli motordur ve 6 bin devirde bile bana mısın demez tabiri caizse. Bu nedenle 1.4 tsi nin 2000 devri dizel motorun 1500 devri gibidir denebilir aslında. 1.6 tdi 6. viteste ve 2000 devirde 90 km hız yapabilse idi eyvahlar olsun derdik. Ama 1.4 tsi için bu elbette geçerli değil.
    1.4 tsi düşünüyorsanız bunu sorun kesinlikle sorun etmeyin. Aksi değerlendirme elma ile armudu aynı kefeye koymak olur.

  3. offline
    süleyman23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    süleyman demir
    Üyelik Tarihi
    26/03/2013
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    186
    06yd326

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    İkisinide kullanmış biri olarak kesinlikle tsi diyorum
  4. #11702
    İkisinide kullanmış biri olarak kesinlikle tsi diyorum

  5. offline
    yusufi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    yunus
    Üyelik Tarihi
    16/12/2014
    Yer
    Dalaman
    Model
    Jetta
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    233

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Dizelci arkadaşlar neden bizim tsi ye çekmez diyorlar hep? Kaç kez bindiler tsi ye? Hem tsi tdi kiyaslamasinda tdi sadece daha ekonomik onun dışında tsi motordan iyi tarafı yok.
  6. #11703
    Dizelci arkadaşlar neden bizim tsi ye çekmez diyorlar hep? Kaç kez bindiler tsi ye? Hem tsi tdi kiyaslamasinda tdi sadece daha ekonomik onun dışında tsi motordan iyi tarafı yok.

  7. offline
    ömer_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ömer
    Üyelik Tarihi
    10/08/2011
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    183

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Hafta sonu Hıghline incelemek için Doğuşa gittim. İç dizaynda bir değişiklik olmaması , sözde masajlı koltuğu , el ayarlı baldır destek mekanizması beni mutsuz etti. Ama Harvard Mavi renk hoşuma gitti kesinlikle çok yakışıyor. Tsı dsg ler haziran ayında satışa çıkacakmış aracın yakıt verileri oldukça iyi (şimdiki 2011 tsı aracıma göre) .. Bir kaç opsiyon ekleyince 125 bin gibi rakama ulaşmak ise beni düşündürmeye yetti ..
    Hele Haziran bir gelsin görelim mevla neyler , neylerse güzel eyler deyip karar vereceğim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. #11704
    Hafta sonu Hıghline incelemek için Doğuşa gittim. İç dizaynda bir değişiklik olmaması , sözde masajlı koltuğu , el ayarlı baldır destek mekanizması beni mutsuz etti. Ama Harvard Mavi renk hoşuma gitti kesinlikle çok yakışıyor. Tsı dsg ler haziran ayında satışa çıkacakmış aracın yakıt verileri oldukça iyi (şimdiki 2011 tsı aracıma göre) .. Bir kaç opsiyon ekleyince 125 bin gibi rakama ulaşmak ise beni düşündürmeye yetti ..
    Hele Haziran bir gelsin görelim mevla neyler , neylerse güzel eyler deyip karar vereceğim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. offline
    süleyman23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    süleyman demir
    Üyelik Tarihi
    26/03/2013
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    186
    06yd326

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Ekonomik falan değil 12 krş için dizel alınmaz bence
  10. #11705
    Ekonomik falan değil 12 krş için dizel alınmaz bence

  11. offline
    yusufi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    yunus
    Üyelik Tarihi
    16/12/2014
    Yer
    Dalaman
    Model
    Jetta
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    233

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       süleyman23 Nickli Üyeden Alıntı
    Ekonomik falan değil 12 krş için dizel alınmaz bence
    12 kuruş × ?????? Km = 16000 tl işte
    Ben 35000 km bindim ortalamam 6.4 idi tsi de. Tdi ortalamarina bakıyorum 6-6,5 arası hep.
  12. #11706
       süleyman23 Nickli Üyeden Alıntı
    Ekonomik falan değil 12 krş için dizel alınmaz bence
    12 kuruş × ?????? Km = 16000 tl işte
    Ben 35000 km bindim ortalamam 6.4 idi tsi de. Tdi ortalamarina bakıyorum 6-6,5 arası hep.

  13. offline
    süleyman23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    süleyman demir
    Üyelik Tarihi
    26/03/2013
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    186
    06yd326

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Aynen öyle ama benim tsi 2011 8,2 idi ortalamam
  14. #11707
    Aynen öyle ama benim tsi 2011 8,2 idi ortalamam

  15. offline
    yusufi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    yunus
    Üyelik Tarihi
    16/12/2014
    Yer
    Dalaman
    Model
    Jetta
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    233

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       süleyman23 Nickli Üyeden Alıntı
    Aynen öyle ama benim tsi 2011 8,2 idi ortalamam
    Hocam senin sirf sehir içi trafiği yada hız limitlerine uymamandir
  16. #11708
       süleyman23 Nickli Üyeden Alıntı
    Aynen öyle ama benim tsi 2011 8,2 idi ortalamam
    Hocam senin sirf sehir içi trafiği yada hız limitlerine uymamandir

  17. offline
    süleyman23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    süleyman demir
    Üyelik Tarihi
    26/03/2013
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    186
    06yd326

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Sehir dışı 140 sabitlerim hep
    Arada birde 160-180 arası gezerim
  18. #11709
    Sehir dışı 140 sabitlerim hep
    Arada birde 160-180 arası gezerim

  19. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       lawyeroy Nickli Üyeden Alıntı
    Passat TurkiyePassat TurkiyePassat Turkiye 7 lt yakmış


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Siz anladığım kadarıyla bir hayli performanslı kullanıyorsunuz.Genel ortalamanız 7.4 gözüküyor.Dizele göre biraz fazla gibi.resimli paylaşım yaptığınız için ne yakmış ne yakmamış çok net görünüyor,elinize sağlık.
  20. #11710
       lawyeroy Nickli Üyeden Alıntı
    Passat TurkiyePassat TurkiyePassat Turkiye 7 lt yakmış


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Siz anladığım kadarıyla bir hayli performanslı kullanıyorsunuz.Genel ortalamanız 7.4 gözüküyor.Dizele göre biraz fazla gibi.resimli paylaşım yaptığınız için ne yakmış ne yakmamış çok net görünüyor,elinize sağlık.

  21. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: Re: Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba.
    Linea teyzemin arabasıydı bana ait değil.2012 Active Plus Manuel.
    2002 Land Rover Freelander 1.8 Manuel (Passat kadar olmasa da sallanıyor)
    2006 Astra GTC 1.6 Manuel (Direksiyonu bırak ok gibi gidiyor,dalma,çıkma sıfır.)
    Dayımın 2010 Astra J de sallanmıyor.
    Accent era ile o meşhur yolda 120 ye kadar çıktım o da sıkıntı yaratmadı.
    Bu listedeki en beğendiğim araba 2006 astra gtc.Kardeşimde vardı yanlış hatırlamıyorsam 1.6 180 beygirdi.Efsane giden ve yola kapanan bir araçtı.
  22. #11711
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba.
    Linea teyzemin arabasıydı bana ait değil.2012 Active Plus Manuel.
    2002 Land Rover Freelander 1.8 Manuel (Passat kadar olmasa da sallanıyor)
    2006 Astra GTC 1.6 Manuel (Direksiyonu bırak ok gibi gidiyor,dalma,çıkma sıfır.)
    Dayımın 2010 Astra J de sallanmıyor.
    Accent era ile o meşhur yolda 120 ye kadar çıktım o da sıkıntı yaratmadı.
    Bu listedeki en beğendiğim araba 2006 astra gtc.Kardeşimde vardı yanlış hatırlamıyorsam 1.6 180 beygirdi.Efsane giden ve yola kapanan bir araçtı.

  23. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       murat mahmut Nickli Üyeden Alıntı
    bende istanbuldayım zaten gezdigim yerler bakırköy taksim aksaray ve sarıyer arası yavaş gitmek zorundayım ama sizin km supermiş...
    Sizin yakıt durumunuz nedir?İstanbulda kullandığınız için merak ediyorum.Aracı aldığınızdan beri genel ortalamanız ne gözüküyor?
  24. #11712
       murat mahmut Nickli Üyeden Alıntı
    bende istanbuldayım zaten gezdigim yerler bakırköy taksim aksaray ve sarıyer arası yavaş gitmek zorundayım ama sizin km supermiş...
    Sizin yakıt durumunuz nedir?İstanbulda kullandığınız için merak ediyorum.Aracı aldığınızdan beri genel ortalamanız ne gözüküyor?

  25. offline
    süleyman23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    süleyman demir
    Üyelik Tarihi
    26/03/2013
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    186
    06yd326

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Fazla ama benimkide öyle yakıyo ah tsi ah
  26. #11713
    Fazla ama benimkide öyle yakıyo ah tsi ah

  27. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       murat mahmut Nickli Üyeden Alıntı
    ses mukemmelll.......))

    Vw de şu ana kadar en beğendiğim şey ne diye sorarsanız hiç düşünmeden söyleyeceğim şey standart müzik sistemi derim.Cc'nin de kolonları çok güzel çalıyor.
  28. #11714
       murat mahmut Nickli Üyeden Alıntı
    ses mukemmelll.......))

    Vw de şu ana kadar en beğendiğim şey ne diye sorarsanız hiç düşünmeden söyleyeceğim şey standart müzik sistemi derim.Cc'nin de kolonları çok güzel çalıyor.

  29. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       yusufi Nickli Üyeden Alıntı
    Dizelci arkadaşlar neden bizim tsi ye çekmez diyorlar hep? Kaç kez bindiler tsi ye? Hem tsi tdi kiyaslamasinda tdi sadece daha ekonomik onun dışında tsi motordan iyi tarafı yok.
    Bu son fiyat farkından sonra ekonomik olduğu da tartışılır.Tsi ortalamada 7 yakıyor,Tdi 6.5 yakıyor paylaşımlara göre.Arada 16.000 lira da fark var.
  30. #11715
       yusufi Nickli Üyeden Alıntı
    Dizelci arkadaşlar neden bizim tsi ye çekmez diyorlar hep? Kaç kez bindiler tsi ye? Hem tsi tdi kiyaslamasinda tdi sadece daha ekonomik onun dışında tsi motordan iyi tarafı yok.
    Bu son fiyat farkından sonra ekonomik olduğu da tartışılır.Tsi ortalamada 7 yakıyor,Tdi 6.5 yakıyor paylaşımlara göre.Arada 16.000 lira da fark var.

  31. offline
    Bugra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23/12/2014
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    108

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Su ana itibariyle 1325 km tamamı Ankara şehiriçi trafiği... Uzun Süreli Kullanım 7,6 ort hız 27 km. fakat Yakıt tüketiminin düşeceği kesin. Benim tahminim 6-6,5 lt şehir içi olacak gibi. Bu arada araç Tdi otomatik. Kis lastikleri takılı. Umarım yeni araç alacaklar için fikir vermiştir.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Konu Bugra tarafından (02 02 2015 Saat 17:41 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: imla hatası
  32. #11716
    Su ana itibariyle 1325 km tamamı Ankara şehiriçi trafiği... Uzun Süreli Kullanım 7,6 ort hız 27 km. fakat Yakıt tüketiminin düşeceği kesin. Benim tahminim 6-6,5 lt şehir içi olacak gibi. Bu arada araç Tdi otomatik. Kis lastikleri takılı. Umarım yeni araç alacaklar için fikir vermiştir.



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  33. offline
    sebinefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Coşkun
    Üyelik Tarihi
    10/07/2012
    Yer
    İZMİR/Şebinkarahisar
    Yaş
    41
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    2.186

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    b6 Tsı, B7 Tdı kullancısıyım. Kullandığım güzergahlar aynı. Tsı motor gerçekten çok verimli, bastığın zaman gidiyor ama yokuş yukarı(benim olduğum yer Giresun/Şebinkarahisar, 1.600metre rakımlı. kullanım alanım: Konya-Aksaray-Nevşehir-kayseri-Sivas(gemin beli)-Şebinkarahisar) kullanımlarda çok memnun kalmazdım. Çünkü tüketim değerlerim hem yukarı çıkıyordu hem debenzinli performansı yokuş yukarı beni hiç kesmedi. Aynı yolu 5.3-6.2 litre aralaığında çoğu sefer gittim geldim. Geçtiğimiz eylül ayında arabamı sattım ve dizel alma planı yapaya başldım. Aslında "daha sonra satarım" derdim olmasaydı ya 2.0 Tdı ya da 1.8 Tsı alacakatım. Ama satıp ev alma durumum olduğu için daha kolay satılır ndiye bu sefer de 1.6 Tdı aldım.
    1.6 Tdı motorun kullanımına gelince; öncelikle gaza korkmadan basıyorum. Ne kadar zorlasam da zorlamasam da 4.5 itreyi hiç geçemedim. Çok hızlı araba kullnanan biri değilim ama bazen uzun dakikalar 120-140 km//hızlarda gidiyorum. Bu şekilde tsı motorla arasında en az 2 litre far olur diye düşünüyorum, çünkü diğer arabamda 110 km üzerine çıktıtğımda tüketim değerlerim hemen 6.5 litre olabiliyordu. İkinci memnuniyetim de yokuş yukarı performans ve buna bağlı sürat dengem. Ama birinci vitesler hep hantal ve sollamalarda Tsı verimliliği yok. Şu anda b8 kasa da bu kadar dizele fark veri rmiydim ? işte bu biraz insanı düşündürüryor.
       yusufi Nickli Üyeden Alıntı
    Dizelci arkadaşlar neden bizim tsi ye çekmez diyorlar hep? Kaç kez bindiler tsi ye? Hem tsi tdi kiyaslamasinda tdi sadece daha ekonomik onun dışında tsi motordan iyi tarafı yok.
    Konu sebinefe tarafından (02 02 2015 Saat 17:47 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: imla
  34. #11717
    b6 Tsı, B7 Tdı kullancısıyım. Kullandığım güzergahlar aynı. Tsı motor gerçekten çok verimli, bastığın zaman gidiyor ama yokuş yukarı(benim olduğum yer Giresun/Şebinkarahisar, 1.600metre rakımlı. kullanım alanım: Konya-Aksaray-Nevşehir-kayseri-Sivas(gemin beli)-Şebinkarahisar) kullanımlarda çok memnun kalmazdım. Çünkü tüketim değerlerim hem yukarı çıkıyordu hem debenzinli performansı yokuş yukarı beni hiç kesmedi. Aynı yolu 5.3-6.2 litre aralaığında çoğu sefer gittim geldim. Geçtiğimiz eylül ayında arabamı sattım ve dizel alma planı yapaya başldım. Aslında "daha sonra satarım" derdim olmasaydı ya 2.0 Tdı ya da 1.8 Tsı alacakatım. Ama satıp ev alma durumum olduğu için daha kolay satılır ndiye bu sefer de 1.6 Tdı aldım.
    1.6 Tdı motorun kullanımına gelince; öncelikle gaza korkmadan basıyorum. Ne kadar zorlasam da zorlamasam da 4.5 itreyi hiç geçemedim. Çok hızlı araba kullnanan biri değilim ama bazen uzun dakikalar 120-140 km//hızlarda gidiyorum. Bu şekilde tsı motorla arasında en az 2 litre far olur diye düşünüyorum, çünkü diğer arabamda 110 km üzerine çıktıtğımda tüketim değerlerim hemen 6.5 litre olabiliyordu. İkinci memnuniyetim de yokuş yukarı performans ve buna bağlı sürat dengem. Ama birinci vitesler hep hantal ve sollamalarda Tsı verimliliği yok. Şu anda b8 kasa da bu kadar dizele fark veri rmiydim ? işte bu biraz insanı düşündürüryor.
       yusufi Nickli Üyeden Alıntı
    Dizelci arkadaşlar neden bizim tsi ye çekmez diyorlar hep? Kaç kez bindiler tsi ye? Hem tsi tdi kiyaslamasinda tdi sadece daha ekonomik onun dışında tsi motordan iyi tarafı yok.

  35. offline
    KadirMert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Kadir Mert
    Üyelik Tarihi
    23/10/2013
    Yer
    Balıkesir
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    328

    Re: Cevap: Re: Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Bu listedeki en beğendiğim araba 2006 astra gtc.Kardeşimde vardı yanlış hatırlamıyorsam 1.6 180 beygirdi.Efsane giden ve yola kapanan bir araçtı.
    Passat B8 zaten dizaynından yere basma ile ilgili epey çalışma yapıldığı görülüyor,
    Hackbag araçlar sedanlara göre daha az yan rüzgar alıyor.
    Sert süspansiyon Yumuşak süspansiyona göre daha dengeli davranmaya çalışıyor,
    vs.vs.
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  passatb8aero.jpg
Görüntüleme: 263
Büyüklüğü:  60.2 KB (Kilobyte)
ID:	18791
  36. #11718
       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Bu listedeki en beğendiğim araba 2006 astra gtc.Kardeşimde vardı yanlış hatırlamıyorsam 1.6 180 beygirdi.Efsane giden ve yola kapanan bir araçtı.
    Passat B8 zaten dizaynından yere basma ile ilgili epey çalışma yapıldığı görülüyor,
    Hackbag araçlar sedanlara göre daha az yan rüzgar alıyor.
    Sert süspansiyon Yumuşak süspansiyona göre daha dengeli davranmaya çalışıyor,
    vs.vs.
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  passatb8aero.jpg
Görüntüleme: 263
Büyüklüğü:  60.2 KB (Kilobyte)
ID:	18791

  37. offline
    yusufi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    yunus
    Üyelik Tarihi
    16/12/2014
    Yer
    Dalaman
    Model
    Jetta
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    233

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       sebinefe Nickli Üyeden Alıntı
    b6 Tsı, B7 Tdı kullancısıyım. Kullandığım güzergahlar aynı. Tsı motor gerçekten çok verimli, bastığın zaman gidiyor ama yokuş yukarı(benim olduğum yer Giresun/Şebinkarahisar, 1.600metre rakımlı. kullanım alanım: Konya-Aksaray-Nevşehir-kayseri-Sivas(gemin beli)-Şebinkarahisar) kullanımlarda çok memnun kalmazdım. Çünkü tüketim değerlerim hem yukarı çıkıyordu hem debenzinli performansı yokuş yukarı beni hiç kesmedi. Aynı yolu 5.3-6.2 litre aralaığında çoğu sefer gittim geldim. Geçtiğimiz eylül ayında arabamı sattım ve dizel alma planı yapaya başldım. Aslında "daha sonra satarım" derdim olmasaydı ya 2.0 Tdı ya da 1.8 Tsı alacakatım. Ama satıp ev alma durumum olduğu için daha kolay satılır ndiye bu sefer de 1.6 Tdı aldım.
    1.6 Tdı motorun kullanımına gelince; öncelikle gaza korkmadan basıyorum. Ne kadar zorlasam da zorlamasam da 4.5 itreyi hiç geçemedim. Çok hızlı araba kullnanan biri değilim ama bazen uzun dakikalar 120-140 km//hızlarda gidiyorum. Bu şekilde tsı motorla arasında en az 2 litre far olur diye düşünüyorum, çünkü diğer arabamda 110 km üzerine çıktıtğımda tüketim değerlerim hemen 6.5 litre olabiliyordu. İkinci memnuniyetim de yokuş yukarı performans ve buna bağlı sürat dengem. Ama birinci vitesler hep hantal ve sollamalarda Tsı verimliliği yok. Şu anda b8 kasa da bu kadar dizele fark veri rmiydim ? işte bu biraz insanı düşündürüryor.
    Hocam b6 tsi nerde b8 tsi nerde? Ben tdi alan adama helal olsun derim. Adam 130-150 hiz aralığında gider bende 110 a sabitlerim aynı yakariz. Ammma adam avukattir ilac mumessilidir her zaman il dışı seyahat eder çok km yapar hiç düşünmeden fark 20.000 tl de olsa al derim. Ama benim gibi memur adamin zaten yilda 20 gün izni varsa tdi almaya gerek yok.
  38. #11719
       sebinefe Nickli Üyeden Alıntı
    b6 Tsı, B7 Tdı kullancısıyım. Kullandığım güzergahlar aynı. Tsı motor gerçekten çok verimli, bastığın zaman gidiyor ama yokuş yukarı(benim olduğum yer Giresun/Şebinkarahisar, 1.600metre rakımlı. kullanım alanım: Konya-Aksaray-Nevşehir-kayseri-Sivas(gemin beli)-Şebinkarahisar) kullanımlarda çok memnun kalmazdım. Çünkü tüketim değerlerim hem yukarı çıkıyordu hem debenzinli performansı yokuş yukarı beni hiç kesmedi. Aynı yolu 5.3-6.2 litre aralaığında çoğu sefer gittim geldim. Geçtiğimiz eylül ayında arabamı sattım ve dizel alma planı yapaya başldım. Aslında "daha sonra satarım" derdim olmasaydı ya 2.0 Tdı ya da 1.8 Tsı alacakatım. Ama satıp ev alma durumum olduğu için daha kolay satılır ndiye bu sefer de 1.6 Tdı aldım.
    1.6 Tdı motorun kullanımına gelince; öncelikle gaza korkmadan basıyorum. Ne kadar zorlasam da zorlamasam da 4.5 itreyi hiç geçemedim. Çok hızlı araba kullnanan biri değilim ama bazen uzun dakikalar 120-140 km//hızlarda gidiyorum. Bu şekilde tsı motorla arasında en az 2 litre far olur diye düşünüyorum, çünkü diğer arabamda 110 km üzerine çıktıtğımda tüketim değerlerim hemen 6.5 litre olabiliyordu. İkinci memnuniyetim de yokuş yukarı performans ve buna bağlı sürat dengem. Ama birinci vitesler hep hantal ve sollamalarda Tsı verimliliği yok. Şu anda b8 kasa da bu kadar dizele fark veri rmiydim ? işte bu biraz insanı düşündürüryor.
    Hocam b6 tsi nerde b8 tsi nerde? Ben tdi alan adama helal olsun derim. Adam 130-150 hiz aralığında gider bende 110 a sabitlerim aynı yakariz. Ammma adam avukattir ilac mumessilidir her zaman il dışı seyahat eder çok km yapar hiç düşünmeden fark 20.000 tl de olsa al derim. Ama benim gibi memur adamin zaten yilda 20 gün izni varsa tdi almaya gerek yok.

  39. offline
    hakan.justice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hakan
    Üyelik Tarihi
    07/01/2015
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    200

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Tsi 125 hp highline passatımla bir haftalık mersin adana tatilinden sonra dün itibarıyla Ankaraya dönüş yaptım. Adanada depoyu fulledikten sonra dur kalk trafiğinde 15 km kullanıp Ankaraya doğru yola çıktım. Araçta ben dahil iki yetişkin ve iki çocuk mevcut olup bagaj full vaziyette idi. Aksaraya kadar hızımı 113 km ye burdan sonra 110 km/h ye sabitledim. Zaman zaman 120-130 seyrettiğim de oldu. Öte yandan yol inanılmaz rüzgarlı idi. Trafik lambaları adeta dans ediyorlardı yol boyunca.

    Pozantı rampalarında araç hızını hiç kaybetmedi o rampaları dizel motorlu bir araç gibi fevkalede tırmandı maaşallah. Dizelci bir kişi olarak performansı yüzümü güldürdü. Gerçekten da aracın torku sadece kağıt üstünde değilmiş. (Mersinde iken de lambalarda aniden gaza yüklenerek aşık atmaya çalışan bir çok benzinli veya dizel araca da turbo benzinli bir araca yakışır şekilde bir ok gibi fırlayarak gereken dersi verdiğini gördüm.) sonuç olarak Ankaraya geldiğimde yine Opette depoyu doldurduğumda 481 km yol katetmiştim ve depo 28 litre benzin aldı.

    Bunun sonucu olarak doğru orantı hesaplarına göre araç 100 km de 5.8 litre benzin yaktı. Araç 28 litre ile 481 km giderse 65 litre ile 1116 km yol gidebilmektedir. 65x4.20=273 TL ile depo dolmakta ve 273 TL yi 1116 ya bölerseniz araç uzun yolda belirttiğik kullanım şartlarında bir km de 24,4 kuruş benzin tüketiyor. Torosları tırmanmayıp tamamen düz bir yolda ve trafik lambalarını sallayan bir rüzgar olmadan seyretse idim bu tüketimin daha da az olacağı aşikar. Bu arada ben dizel arabam varken de otobanda 120 duble yollarda 110 a sabitleyerek kullanırdım. yüksek hızlarda tüketimin bir dizele göre daha çok artacağı da malum. Çok nadiren hız yapan ailesiyle yolda keyif yaparak belirttiğim hızlarda araç kullanan biriyim. Ankarada Bağlıca civarlarında oturuyorum. Çok dur kalk trafiği yaşamıyorum bu nedenle şehir içinde de tüketimin üzeceğini düşünmüyorum.

    Doğuş 16.400 TL fark koyarak benim gibi bir dizel sevdalısını tsi almaya sevk etti. Aracımı teslim aldıktan sonraki 10 günlük süreçte toplamda 1400 km yol gittim. Araç gerek performans gerekse de yakıt olarak beni henüz üzmedi. Dizel comfortline dan daha ucuza highline passata biniyorum. Led farlar bir harika imiş. Far ilk açıldığında kendisi kaliprasyon ayarı yapıyor çok beğendim. Ambiyans aydınlatması çok hoş. İnanın gece araba kullanmak istiyorum artık. Sellektör yaptığınızda diğer araçlar ağabey muamelesi yapıyorlar. Bir arkadaş geçenlerde passat highline da vücut buluyor demişti. İnanın katılıyorum.

    Dizelden daha doğrusu dizel comfortline dan vazgeçip highline konforunu ve prestijini yaşadığım için memnunum. Eski bir dizel sevdalısı olarak comfortline dizel düşünen arkadaşlara kesinlikle highline 1.4 tsi alın diyorum. Bana inanmıyorsanız bu hususta üstad Taner beyi dinleyin.
  40. #11720
    Tsi 125 hp highline passatımla bir haftalık mersin adana tatilinden sonra dün itibarıyla Ankaraya dönüş yaptım. Adanada depoyu fulledikten sonra dur kalk trafiğinde 15 km kullanıp Ankaraya doğru yola çıktım. Araçta ben dahil iki yetişkin ve iki çocuk mevcut olup bagaj full vaziyette idi. Aksaraya kadar hızımı 113 km ye burdan sonra 110 km/h ye sabitledim. Zaman zaman 120-130 seyrettiğim de oldu. Öte yandan yol inanılmaz rüzgarlı idi. Trafik lambaları adeta dans ediyorlardı yol boyunca.

    Pozantı rampalarında araç hızını hiç kaybetmedi o rampaları dizel motorlu bir araç gibi fevkalede tırmandı maaşallah. Dizelci bir kişi olarak performansı yüzümü güldürdü. Gerçekten da aracın torku sadece kağıt üstünde değilmiş. (Mersinde iken de lambalarda aniden gaza yüklenerek aşık atmaya çalışan bir çok benzinli veya dizel araca da turbo benzinli bir araca yakışır şekilde bir ok gibi fırlayarak gereken dersi verdiğini gördüm.) sonuç olarak Ankaraya geldiğimde yine Opette depoyu doldurduğumda 481 km yol katetmiştim ve depo 28 litre benzin aldı.

    Bunun sonucu olarak doğru orantı hesaplarına göre araç 100 km de 5.8 litre benzin yaktı. Araç 28 litre ile 481 km giderse 65 litre ile 1116 km yol gidebilmektedir. 65x4.20=273 TL ile depo dolmakta ve 273 TL yi 1116 ya bölerseniz araç uzun yolda belirttiğik kullanım şartlarında bir km de 24,4 kuruş benzin tüketiyor. Torosları tırmanmayıp tamamen düz bir yolda ve trafik lambalarını sallayan bir rüzgar olmadan seyretse idim bu tüketimin daha da az olacağı aşikar. Bu arada ben dizel arabam varken de otobanda 120 duble yollarda 110 a sabitleyerek kullanırdım. yüksek hızlarda tüketimin bir dizele göre daha çok artacağı da malum. Çok nadiren hız yapan ailesiyle yolda keyif yaparak belirttiğim hızlarda araç kullanan biriyim. Ankarada Bağlıca civarlarında oturuyorum. Çok dur kalk trafiği yaşamıyorum bu nedenle şehir içinde de tüketimin üzeceğini düşünmüyorum.

    Doğuş 16.400 TL fark koyarak benim gibi bir dizel sevdalısını tsi almaya sevk etti. Aracımı teslim aldıktan sonraki 10 günlük süreçte toplamda 1400 km yol gittim. Araç gerek performans gerekse de yakıt olarak beni henüz üzmedi. Dizel comfortline dan daha ucuza highline passata biniyorum. Led farlar bir harika imiş. Far ilk açıldığında kendisi kaliprasyon ayarı yapıyor çok beğendim. Ambiyans aydınlatması çok hoş. İnanın gece araba kullanmak istiyorum artık. Sellektör yaptığınızda diğer araçlar ağabey muamelesi yapıyorlar. Bir arkadaş geçenlerde passat highline da vücut buluyor demişti. İnanın katılıyorum.

    Dizelden daha doğrusu dizel comfortline dan vazgeçip highline konforunu ve prestijini yaşadığım için memnunum. Eski bir dizel sevdalısı olarak comfortline dizel düşünen arkadaşlara kesinlikle highline 1.4 tsi alın diyorum. Bana inanmıyorsanız bu hususta üstad Taner beyi dinleyin.

  41. offline
    Sythel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20/01/2015
    Yer
    tr
    Model
    Passat
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    1998
    Mesajlar
    25

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       hakan.justice Nickli Üyeden Alıntı
    Tsi 125 hp highline passatımla bir haftalık mersin adana tatilinden sonra dün itibarıyla Ankaraya dönüş yaptım. Adanada depoyu fulledikten sonra dur kalk trafiğinde 15 km kullanıp Ankaraya doğru yola çıktım. Araçta ben dahil iki yetişkin ve iki çocuk mevcut olup bagaj full vaziyette idi. Aksaraya kadar hızımı 113 km ye burdan sonra 110 km/h ye sabitledim. Zaman zaman 120-130 seyrettiğim de oldu. Öte yandan yol inanılmaz rüzgarlı idi. Trafik lambaları adeta dans ediyorlardı yol boyunca.

    Pozantı rampalarında araç hızını hiç kaybetmedi o rampaları dizel motorlu bir araç gibi fevkalede tırmandı maaşallah. Dizelci bir kişi olarak performansı yüzümü güldürdü. Gerçekten da aracın torku sadece kağıt üstünde değilmiş. (Mersinde iken de lambalarda aniden gaza yüklenerek aşık atmaya çalışan bir çok benzinli veya dizel araca da turbo benzinli bir araca yakışır şekilde bir ok gibi fırlayarak gereken dersi verdiğini gördüm.) sonuç olarak Ankaraya geldiğimde yine Opette depoyu doldurduğumda 481 km yol katetmiştim ve depo 28 litre benzin aldı.

    Bunun sonucu olarak doğru orantı hesaplarına göre araç 100 km de 5.8 litre benzin yaktı. Araç 28 litre ile 481 km giderse 65 litre ile 1116 km yol gidebilmektedir. 65x4.20=273 TL ile depo dolmakta ve 273 TL yi 1116 ya bölerseniz araç uzun yolda belirttiğik kullanım şartlarında bir km de 24,4 kuruş benzin tüketiyor. Torosları tırmanmayıp tamamen düz bir yolda ve trafik lambalarını sallayan bir rüzgar olmadan seyretse idim bu tüketimin daha da az olacağı aşikar. Bu arada ben dizel arabam varken de otobanda 120 duble yollarda 110 a sabitleyerek kullanırdım. yüksek hızlarda tüketimin bir dizele göre daha çok artacağı da malum. Çok nadiren hız yapan ailesiyle yolda keyif yaparak belirttiğim hızlarda araç kullanan biriyim. Ankarada Bağlıca civarlarında oturuyorum. Çok dur kalk trafiği yaşamıyorum bu nedenle şehir içinde de tüketimin üzeceğini düşünmüyorum.

    Doğuş 16.400 TL fark koyarak benim gibi bir dizel sevdalısını tsi almaya sevk etti. Aracımı teslim aldıktan sonraki 10 günlük süreçte toplamda 1400 km yol gittim. Araç gerek performans gerekse de yakıt olarak beni henüz üzmedi. Dizel comfortline dan daha ucuza highline passata biniyorum. Led farlar bir harika imiş. Far ilk açıldığında kendisi kaliprasyon ayarı yapıyor çok beğendim. Ambiyans aydınlatması çok hoş. İnanın gece araba kullanmak istiyorum artık. Sellektör yaptığınızda diğer araçlar ağabey muamelesi yapıyorlar. Bir arkadaş geçenlerde passat highline da vücut buluyor demişti. İnanın katılıyorum.

    Dizelden daha doğrusu dizel comfortline dan vazgeçip highline konforunu ve prestijini yaşadığım için memnunum. Eski bir dizel sevdalısı olarak comfortline dizel düşünen arkadaşlara kesinlikle highline 1.4 tsi alın diyorum. Bana inanmıyorsanız bu hususta üstad Taner beyi dinleyin.
    Tuketim bekledigimden cok iyi. Benim kullanis tarzimla ayni. 6 ortalama tutturursam dizele gerek kalmaz.
  42. #11721
       hakan.justice Nickli Üyeden Alıntı
    Tsi 125 hp highline passatımla bir haftalık mersin adana tatilinden sonra dün itibarıyla Ankaraya dönüş yaptım. Adanada depoyu fulledikten sonra dur kalk trafiğinde 15 km kullanıp Ankaraya doğru yola çıktım. Araçta ben dahil iki yetişkin ve iki çocuk mevcut olup bagaj full vaziyette idi. Aksaraya kadar hızımı 113 km ye burdan sonra 110 km/h ye sabitledim. Zaman zaman 120-130 seyrettiğim de oldu. Öte yandan yol inanılmaz rüzgarlı idi. Trafik lambaları adeta dans ediyorlardı yol boyunca.

    Pozantı rampalarında araç hızını hiç kaybetmedi o rampaları dizel motorlu bir araç gibi fevkalede tırmandı maaşallah. Dizelci bir kişi olarak performansı yüzümü güldürdü. Gerçekten da aracın torku sadece kağıt üstünde değilmiş. (Mersinde iken de lambalarda aniden gaza yüklenerek aşık atmaya çalışan bir çok benzinli veya dizel araca da turbo benzinli bir araca yakışır şekilde bir ok gibi fırlayarak gereken dersi verdiğini gördüm.) sonuç olarak Ankaraya geldiğimde yine Opette depoyu doldurduğumda 481 km yol katetmiştim ve depo 28 litre benzin aldı.

    Bunun sonucu olarak doğru orantı hesaplarına göre araç 100 km de 5.8 litre benzin yaktı. Araç 28 litre ile 481 km giderse 65 litre ile 1116 km yol gidebilmektedir. 65x4.20=273 TL ile depo dolmakta ve 273 TL yi 1116 ya bölerseniz araç uzun yolda belirttiğik kullanım şartlarında bir km de 24,4 kuruş benzin tüketiyor. Torosları tırmanmayıp tamamen düz bir yolda ve trafik lambalarını sallayan bir rüzgar olmadan seyretse idim bu tüketimin daha da az olacağı aşikar. Bu arada ben dizel arabam varken de otobanda 120 duble yollarda 110 a sabitleyerek kullanırdım. yüksek hızlarda tüketimin bir dizele göre daha çok artacağı da malum. Çok nadiren hız yapan ailesiyle yolda keyif yaparak belirttiğim hızlarda araç kullanan biriyim. Ankarada Bağlıca civarlarında oturuyorum. Çok dur kalk trafiği yaşamıyorum bu nedenle şehir içinde de tüketimin üzeceğini düşünmüyorum.

    Doğuş 16.400 TL fark koyarak benim gibi bir dizel sevdalısını tsi almaya sevk etti. Aracımı teslim aldıktan sonraki 10 günlük süreçte toplamda 1400 km yol gittim. Araç gerek performans gerekse de yakıt olarak beni henüz üzmedi. Dizel comfortline dan daha ucuza highline passata biniyorum. Led farlar bir harika imiş. Far ilk açıldığında kendisi kaliprasyon ayarı yapıyor çok beğendim. Ambiyans aydınlatması çok hoş. İnanın gece araba kullanmak istiyorum artık. Sellektör yaptığınızda diğer araçlar ağabey muamelesi yapıyorlar. Bir arkadaş geçenlerde passat highline da vücut buluyor demişti. İnanın katılıyorum.

    Dizelden daha doğrusu dizel comfortline dan vazgeçip highline konforunu ve prestijini yaşadığım için memnunum. Eski bir dizel sevdalısı olarak comfortline dizel düşünen arkadaşlara kesinlikle highline 1.4 tsi alın diyorum. Bana inanmıyorsanız bu hususta üstad Taner beyi dinleyin.
    Tuketim bekledigimden cok iyi. Benim kullanis tarzimla ayni. 6 ortalama tutturursam dizele gerek kalmaz.

  43. offline
    yunsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yunus
    Üyelik Tarihi
    12/01/2015
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    207

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       yunsel Nickli Üyeden Alıntı
    Resmen İnsanların İyi Niyetinden - Bilgisizliğinden Yararlanmaya Çalışıyorlar,
    Arabayı Servise Bıraktığım Gün ÖZELLİKLE ve ÜSTÜNE BASARAK Parça Durumları Hakkında Bilgi İstedim,
    Hasar Meblağı Küçük Olursa Parçalar Çalışıyorsa Hem Kaskoyu Bozmaya Gerek Olmadığını Hemde Gereksiz Yere Hasar Kaydı Açılmasını İstemediğimi
    Önemle Belirttim,
    Fakat Bana Parçaların Mutlaka Değişmesi Gerektiği Söylendi....
    Kendi Oyunlarına Kendileri Düştüler, Çalışmıyor Dedikleri Ekranı Takıp, Kablolarını Bağlayıp Çalışır Vaziyette Teslim Ettiler...

    Bende Kendisine Yazılı Olarak,
    Pazartesi Günü Aracı Başka Servise Göstereceğimi Ekranda ve CD-Kart Okuyucu da Sıkıntı Çıkmaması Durumunda
    Hakkımı Sonuna Kadar Arayacağımı ve Durumu Doğuşa Bildireceğimi Mail Attım....

    Bakalım Pazartesi Günü Renklerini Belli Ederler.....

    Arkadaşlar Bugün Servis Danışmanım ile Tekrar Görüşüp,
    Çalışan Parçaların Değişmesini İstemediğimi,
    Genelde Kısa Sürede Araç Değiştirdiğimi Boşu Boşuna Hasar Kaydı Oluşmamasını ve Kaskoyu Bozmak İstemediğimi Kendisine Tekrar Tekrar Söyledim...
    Akabinde Exper Tekrar Çağrıldı ve Olayı Ustalarla Birlikte Kendisinede İzah Ettim...
    Ayrıca Vicdansızlar SapaSağlam Çizik Dahi Olmayan Kelebek Camı Keyfe Keder Değiştirmişler...

    Sonuç Olarak Ekranın ve CD-Kart Okuyucu'nun Değişmesini Engelledim ve Sadece Sol Arka Cam + Kelebek Cam + Fitil Değişimi + Ekran Üst Tarafındaki Metal Kaplama İçin 921 TL Rakam Belirlendi...
    Sizce Bunuda Kasko'danmı Ödesem Yoksa Kaskoyu Bozmaya Gerek Yokmu ? Ne Dersiniz ?
    Konu yunsel tarafından (02 02 2015 Saat 19:06 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: Metal Kaplamayı Yazmayı Unutmuşum
  44. #11722
       yunsel Nickli Üyeden Alıntı
    Resmen İnsanların İyi Niyetinden - Bilgisizliğinden Yararlanmaya Çalışıyorlar,
    Arabayı Servise Bıraktığım Gün ÖZELLİKLE ve ÜSTÜNE BASARAK Parça Durumları Hakkında Bilgi İstedim,
    Hasar Meblağı Küçük Olursa Parçalar Çalışıyorsa Hem Kaskoyu Bozmaya Gerek Olmadığını Hemde Gereksiz Yere Hasar Kaydı Açılmasını İstemediğimi
    Önemle Belirttim,
    Fakat Bana Parçaların Mutlaka Değişmesi Gerektiği Söylendi....
    Kendi Oyunlarına Kendileri Düştüler, Çalışmıyor Dedikleri Ekranı Takıp, Kablolarını Bağlayıp Çalışır Vaziyette Teslim Ettiler...

    Bende Kendisine Yazılı Olarak,
    Pazartesi Günü Aracı Başka Servise Göstereceğimi Ekranda ve CD-Kart Okuyucu da Sıkıntı Çıkmaması Durumunda
    Hakkımı Sonuna Kadar Arayacağımı ve Durumu Doğuşa Bildireceğimi Mail Attım....

    Bakalım Pazartesi Günü Renklerini Belli Ederler.....

    Arkadaşlar Bugün Servis Danışmanım ile Tekrar Görüşüp,
    Çalışan Parçaların Değişmesini İstemediğimi,
    Genelde Kısa Sürede Araç Değiştirdiğimi Boşu Boşuna Hasar Kaydı Oluşmamasını ve Kaskoyu Bozmak İstemediğimi Kendisine Tekrar Tekrar Söyledim...
    Akabinde Exper Tekrar Çağrıldı ve Olayı Ustalarla Birlikte Kendisinede İzah Ettim...
    Ayrıca Vicdansızlar SapaSağlam Çizik Dahi Olmayan Kelebek Camı Keyfe Keder Değiştirmişler...

    Sonuç Olarak Ekranın ve CD-Kart Okuyucu'nun Değişmesini Engelledim ve Sadece Sol Arka Cam + Kelebek Cam + Fitil Değişimi + Ekran Üst Tarafındaki Metal Kaplama İçin 921 TL Rakam Belirlendi...
    Sizce Bunuda Kasko'danmı Ödesem Yoksa Kaskoyu Bozmaya Gerek Yokmu ? Ne Dersiniz ?

  45. offline
    Bugra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23/12/2014
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    108

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Bence Kaskodan karşılanmasını talep edin. Zaten kasko yeni yapılmış.
    Oluşabilecek olası hasarları şimdiden kimse öngöremez. Geçmiş olsun.
    Allah beterinden korusun.
  46. #11723
    Bence Kaskodan karşılanmasını talep edin. Zaten kasko yeni yapılmış.
    Oluşabilecek olası hasarları şimdiden kimse öngöremez. Geçmiş olsun.
    Allah beterinden korusun.

  47. #11724
    Emre_4758

    Cevap: Re: Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Bu listedeki en beğendiğim araba 2006 astra gtc.Kardeşimde vardı yanlış hatırlamıyorsam 1.6 180 beygirdi.Efsane giden ve yola kapanan bir araçtı.
    Bizimki 1.6 115 lik atmosferik Ablam kullanıyor şu anda.Sizdeki turbolu.A16LET motor kodlu olması lazım.
  48. #11724
    Emre_4758 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emre_4758
    Mesajlar :

    n/a

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Bu listedeki en beğendiğim araba 2006 astra gtc.Kardeşimde vardı yanlış hatırlamıyorsam 1.6 180 beygirdi.Efsane giden ve yola kapanan bir araçtı.
    Bizimki 1.6 115 lik atmosferik Ablam kullanıyor şu anda.Sizdeki turbolu.A16LET motor kodlu olması lazım.

  49. offline
    konficyus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    21/01/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    102

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       hakan.justice Nickli Üyeden Alıntı
    Tsi 125 hp highline passatımla bir haftalık mersin adana tatilinden sonra dün itibarıyla Ankaraya dönüş yaptım. Adanada depoyu fulledikten sonra dur kalk trafiğinde 15 km kullanıp Ankaraya doğru yola çıktım. Araçta ben dahil iki yetişkin ve iki çocuk mevcut olup bagaj full vaziyette idi. Aksaraya kadar hızımı 113 km ye burdan sonra 110 km/h ye sabitledim. Zaman zaman 120-130 seyrettiğim de oldu. Öte yandan yol inanılmaz rüzgarlı idi. Trafik lambaları adeta dans ediyorlardı yol boyunca.

    Pozantı rampalarında araç hızını hiç kaybetmedi o rampaları dizel motorlu bir araç gibi fevkalede tırmandı maaşallah. Dizelci bir kişi olarak performansı yüzümü güldürdü. Gerçekten da aracın torku sadece kağıt üstünde değilmiş. (Mersinde iken de lambalarda aniden gaza yüklenerek aşık atmaya çalışan bir çok benzinli veya dizel araca da turbo benzinli bir araca yakışır şekilde bir ok gibi fırlayarak gereken dersi verdiğini gördüm.) sonuç olarak Ankaraya geldiğimde yine Opette depoyu doldurduğumda 481 km yol katetmiştim ve depo 28 litre benzin aldı.

    Bunun sonucu olarak doğru orantı hesaplarına göre araç 100 km de 5.8 litre benzin yaktı. Araç 28 litre ile 481 km giderse 65 litre ile 1116 km yol gidebilmektedir. 65x4.20=273 TL ile depo dolmakta ve 273 TL yi 1116 ya bölerseniz araç uzun yolda belirttiğik kullanım şartlarında bir km de 24,4 kuruş benzin tüketiyor. Torosları tırmanmayıp tamamen düz bir yolda ve trafik lambalarını sallayan bir rüzgar olmadan seyretse idim bu tüketimin daha da az olacağı aşikar. Bu arada ben dizel arabam varken de otobanda 120 duble yollarda 110 a sabitleyerek kullanırdım. yüksek hızlarda tüketimin bir dizele göre daha çok artacağı da malum. Çok nadiren hız yapan ailesiyle yolda keyif yaparak belirttiğim hızlarda araç kullanan biriyim. Ankarada Bağlıca civarlarında oturuyorum. Çok dur kalk trafiği yaşamıyorum bu nedenle şehir içinde de tüketimin üzeceğini düşünmüyorum.

    Doğuş 16.400 TL fark koyarak benim gibi bir dizel sevdalısını tsi almaya sevk etti. Aracımı teslim aldıktan sonraki 10 günlük süreçte toplamda 1400 km yol gittim. Araç gerek performans gerekse de yakıt olarak beni henüz üzmedi. Dizel comfortline dan daha ucuza highline passata biniyorum. Led farlar bir harika imiş. Far ilk açıldığında kendisi kaliprasyon ayarı yapıyor çok beğendim. Ambiyans aydınlatması çok hoş. İnanın gece araba kullanmak istiyorum artık. Sellektör yaptığınızda diğer araçlar ağabey muamelesi yapıyorlar. Bir arkadaş geçenlerde passat highline da vücut buluyor demişti. İnanın katılıyorum.

    Dizelden daha doğrusu dizel comfortline dan vazgeçip highline konforunu ve prestijini yaşadığım için memnunum. Eski bir dizel sevdalısı olarak comfortline dizel düşünen arkadaşlara kesinlikle highline 1.4 tsi alın diyorum. Bana inanmıyorsanız bu hususta üstad Taner beyi dinleyin.

    Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.. Bu anlattıklarınız benim gibi highline araç bekleyenleri sabırsızlandırıyor..Gel 10 Mart gel
  50. #11725
       hakan.justice Nickli Üyeden Alıntı
    Tsi 125 hp highline passatımla bir haftalık mersin adana tatilinden sonra dün itibarıyla Ankaraya dönüş yaptım. Adanada depoyu fulledikten sonra dur kalk trafiğinde 15 km kullanıp Ankaraya doğru yola çıktım. Araçta ben dahil iki yetişkin ve iki çocuk mevcut olup bagaj full vaziyette idi. Aksaraya kadar hızımı 113 km ye burdan sonra 110 km/h ye sabitledim. Zaman zaman 120-130 seyrettiğim de oldu. Öte yandan yol inanılmaz rüzgarlı idi. Trafik lambaları adeta dans ediyorlardı yol boyunca.

    Pozantı rampalarında araç hızını hiç kaybetmedi o rampaları dizel motorlu bir araç gibi fevkalede tırmandı maaşallah. Dizelci bir kişi olarak performansı yüzümü güldürdü. Gerçekten da aracın torku sadece kağıt üstünde değilmiş. (Mersinde iken de lambalarda aniden gaza yüklenerek aşık atmaya çalışan bir çok benzinli veya dizel araca da turbo benzinli bir araca yakışır şekilde bir ok gibi fırlayarak gereken dersi verdiğini gördüm.) sonuç olarak Ankaraya geldiğimde yine Opette depoyu doldurduğumda 481 km yol katetmiştim ve depo 28 litre benzin aldı.

    Bunun sonucu olarak doğru orantı hesaplarına göre araç 100 km de 5.8 litre benzin yaktı. Araç 28 litre ile 481 km giderse 65 litre ile 1116 km yol gidebilmektedir. 65x4.20=273 TL ile depo dolmakta ve 273 TL yi 1116 ya bölerseniz araç uzun yolda belirttiğik kullanım şartlarında bir km de 24,4 kuruş benzin tüketiyor. Torosları tırmanmayıp tamamen düz bir yolda ve trafik lambalarını sallayan bir rüzgar olmadan seyretse idim bu tüketimin daha da az olacağı aşikar. Bu arada ben dizel arabam varken de otobanda 120 duble yollarda 110 a sabitleyerek kullanırdım. yüksek hızlarda tüketimin bir dizele göre daha çok artacağı da malum. Çok nadiren hız yapan ailesiyle yolda keyif yaparak belirttiğim hızlarda araç kullanan biriyim. Ankarada Bağlıca civarlarında oturuyorum. Çok dur kalk trafiği yaşamıyorum bu nedenle şehir içinde de tüketimin üzeceğini düşünmüyorum.

    Doğuş 16.400 TL fark koyarak benim gibi bir dizel sevdalısını tsi almaya sevk etti. Aracımı teslim aldıktan sonraki 10 günlük süreçte toplamda 1400 km yol gittim. Araç gerek performans gerekse de yakıt olarak beni henüz üzmedi. Dizel comfortline dan daha ucuza highline passata biniyorum. Led farlar bir harika imiş. Far ilk açıldığında kendisi kaliprasyon ayarı yapıyor çok beğendim. Ambiyans aydınlatması çok hoş. İnanın gece araba kullanmak istiyorum artık. Sellektör yaptığınızda diğer araçlar ağabey muamelesi yapıyorlar. Bir arkadaş geçenlerde passat highline da vücut buluyor demişti. İnanın katılıyorum.

    Dizelden daha doğrusu dizel comfortline dan vazgeçip highline konforunu ve prestijini yaşadığım için memnunum. Eski bir dizel sevdalısı olarak comfortline dizel düşünen arkadaşlara kesinlikle highline 1.4 tsi alın diyorum. Bana inanmıyorsanız bu hususta üstad Taner beyi dinleyin.

    Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.. Bu anlattıklarınız benim gibi highline araç bekleyenleri sabırsızlandırıyor..Gel 10 Mart gel

  51. offline
    BMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22/10/2013
    Yer
    Denizli
    Model
    Passat
    Motor
    1.8
    Yılı
    1970 öncesi
    Mesajlar
    952

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    En güzeli 2.0 TDİ DSG ama çok pahalı arkadaş ya.
  52. #11726
    En güzeli 2.0 TDİ DSG ama çok pahalı arkadaş ya.

  53. offline
    madem44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    adem
    Üyelik Tarihi
    29/12/2014
    Yer
    malatya
    Model
    A3
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    47
    44 ADEM 44

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       hakan.justice Nickli Üyeden Alıntı
    Tsi 125 hp highline passatımla bir haftalık mersin adana tatilinden sonra dün itibarıyla Ankaraya dönüş yaptım. Adanada depoyu fulledikten sonra dur kalk trafiğinde 15 km kullanıp Ankaraya doğru yola çıktım. Araçta ben dahil iki yetişkin ve iki çocuk mevcut olup bagaj full vaziyette idi. Aksaraya kadar hızımı 113 km ye burdan sonra 110 km/h ye sabitledim. Zaman zaman 120-130 seyrettiğim de oldu. Öte yandan yol inanılmaz rüzgarlı idi. Trafik lambaları adeta dans ediyorlardı yol boyunca.

    Pozantı rampalarında araç hızını hiç kaybetmedi o rampaları dizel motorlu bir araç gibi fevkalede tırmandı maaşallah. Dizelci bir kişi olarak performansı yüzümü güldürdü. Gerçekten da aracın torku sadece kağıt üstünde değilmiş. (Mersinde iken de lambalarda aniden gaza yüklenerek aşık atmaya çalışan bir çok benzinli veya dizel araca da turbo benzinli bir araca yakışır şekilde bir ok gibi fırlayarak gereken dersi verdiğini gördüm.) sonuç olarak Ankaraya geldiğimde yine Opette depoyu doldurduğumda 481 km yol katetmiştim ve depo 28 litre benzin aldı.

    Bunun sonucu olarak doğru orantı hesaplarına göre araç 100 km de 5.8 litre benzin yaktı. Araç 28 litre ile 481 km giderse 65 litre ile 1116 km yol gidebilmektedir. 65x4.20=273 TL ile depo dolmakta ve 273 TL yi 1116 ya bölerseniz araç uzun yolda belirttiğik kullanım şartlarında bir km de 24,4 kuruş benzin tüketiyor. Torosları tırmanmayıp tamamen düz bir yolda ve trafik lambalarını sallayan bir rüzgar olmadan seyretse idim bu tüketimin daha da az olacağı aşikar. Bu arada ben dizel arabam varken de otobanda 120 duble yollarda 110 a sabitleyerek kullanırdım. yüksek hızlarda tüketimin bir dizele göre daha çok artacağı da malum. Çok nadiren hız yapan ailesiyle yolda keyif yaparak belirttiğim hızlarda araç kullanan biriyim. Ankarada Bağlıca civarlarında oturuyorum. Çok dur kalk trafiği yaşamıyorum bu nedenle şehir içinde de tüketimin üzeceğini düşünmüyorum.

    Doğuş 16.400 TL fark koyarak benim gibi bir dizel sevdalısını tsi almaya sevk etti. Aracımı teslim aldıktan sonraki 10 günlük süreçte toplamda 1400 km yol gittim. Araç gerek performans gerekse de yakıt olarak beni henüz üzmedi. Dizel comfortline dan daha ucuza highline passata biniyorum. Led farlar bir harika imiş. Far ilk açıldığında kendisi kaliprasyon ayarı yapıyor çok beğendim. Ambiyans aydınlatması çok hoş. İnanın gece araba kullanmak istiyorum artık. Sellektör yaptığınızda diğer araçlar ağabey muamelesi yapıyorlar. Bir arkadaş geçenlerde passat highline da vücut buluyor demişti. İnanın katılıyorum.

    Dizelden daha doğrusu dizel comfortline dan vazgeçip highline konforunu ve prestijini yaşadığım için memnunum. Eski bir dizel sevdalısı olarak comfortline dizel düşünen arkadaşlara kesinlikle highline 1.4 tsi alın diyorum. Bana inanmıyorsanız bu hususta üstad Taner beyi dinleyin.
    Hakan bey cok tsk. Bende confortline dizel dusunuyordum ama sizin yazinizi okuyana kadar. Galiba 1.4 125 ps highline daha sicak geldi bana. Benim tek endisem 18 cant olmasi. Bu lastik konfor ve lastik maliyeti kislik olarak beni dusunduruyor. Yoksa fiyat olarakta dizel benzin nerdeyse ayni fiyat.
  54. #11727
       hakan.justice Nickli Üyeden Alıntı
    Tsi 125 hp highline passatımla bir haftalık mersin adana tatilinden sonra dün itibarıyla Ankaraya dönüş yaptım. Adanada depoyu fulledikten sonra dur kalk trafiğinde 15 km kullanıp Ankaraya doğru yola çıktım. Araçta ben dahil iki yetişkin ve iki çocuk mevcut olup bagaj full vaziyette idi. Aksaraya kadar hızımı 113 km ye burdan sonra 110 km/h ye sabitledim. Zaman zaman 120-130 seyrettiğim de oldu. Öte yandan yol inanılmaz rüzgarlı idi. Trafik lambaları adeta dans ediyorlardı yol boyunca.

    Pozantı rampalarında araç hızını hiç kaybetmedi o rampaları dizel motorlu bir araç gibi fevkalede tırmandı maaşallah. Dizelci bir kişi olarak performansı yüzümü güldürdü. Gerçekten da aracın torku sadece kağıt üstünde değilmiş. (Mersinde iken de lambalarda aniden gaza yüklenerek aşık atmaya çalışan bir çok benzinli veya dizel araca da turbo benzinli bir araca yakışır şekilde bir ok gibi fırlayarak gereken dersi verdiğini gördüm.) sonuç olarak Ankaraya geldiğimde yine Opette depoyu doldurduğumda 481 km yol katetmiştim ve depo 28 litre benzin aldı.

    Bunun sonucu olarak doğru orantı hesaplarına göre araç 100 km de 5.8 litre benzin yaktı. Araç 28 litre ile 481 km giderse 65 litre ile 1116 km yol gidebilmektedir. 65x4.20=273 TL ile depo dolmakta ve 273 TL yi 1116 ya bölerseniz araç uzun yolda belirttiğik kullanım şartlarında bir km de 24,4 kuruş benzin tüketiyor. Torosları tırmanmayıp tamamen düz bir yolda ve trafik lambalarını sallayan bir rüzgar olmadan seyretse idim bu tüketimin daha da az olacağı aşikar. Bu arada ben dizel arabam varken de otobanda 120 duble yollarda 110 a sabitleyerek kullanırdım. yüksek hızlarda tüketimin bir dizele göre daha çok artacağı da malum. Çok nadiren hız yapan ailesiyle yolda keyif yaparak belirttiğim hızlarda araç kullanan biriyim. Ankarada Bağlıca civarlarında oturuyorum. Çok dur kalk trafiği yaşamıyorum bu nedenle şehir içinde de tüketimin üzeceğini düşünmüyorum.

    Doğuş 16.400 TL fark koyarak benim gibi bir dizel sevdalısını tsi almaya sevk etti. Aracımı teslim aldıktan sonraki 10 günlük süreçte toplamda 1400 km yol gittim. Araç gerek performans gerekse de yakıt olarak beni henüz üzmedi. Dizel comfortline dan daha ucuza highline passata biniyorum. Led farlar bir harika imiş. Far ilk açıldığında kendisi kaliprasyon ayarı yapıyor çok beğendim. Ambiyans aydınlatması çok hoş. İnanın gece araba kullanmak istiyorum artık. Sellektör yaptığınızda diğer araçlar ağabey muamelesi yapıyorlar. Bir arkadaş geçenlerde passat highline da vücut buluyor demişti. İnanın katılıyorum.

    Dizelden daha doğrusu dizel comfortline dan vazgeçip highline konforunu ve prestijini yaşadığım için memnunum. Eski bir dizel sevdalısı olarak comfortline dizel düşünen arkadaşlara kesinlikle highline 1.4 tsi alın diyorum. Bana inanmıyorsanız bu hususta üstad Taner beyi dinleyin.
    Hakan bey cok tsk. Bende confortline dizel dusunuyordum ama sizin yazinizi okuyana kadar. Galiba 1.4 125 ps highline daha sicak geldi bana. Benim tek endisem 18 cant olmasi. Bu lastik konfor ve lastik maliyeti kislik olarak beni dusunduruyor. Yoksa fiyat olarakta dizel benzin nerdeyse ayni fiyat.

  55. offline
    brkdmrc08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Burak
    Üyelik Tarihi
    10/05/2011
    Yer
    Ankara
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.368
    06 MBD 37

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       süleyman23 Nickli Üyeden Alıntı
    Telefonla bilgi verdim sadece
    Gittiğimde durum buydu
    Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız güzel günlerde kullanın inşallah.

    Ama plakayı yeniden bastırın yazı karakteri olmamış makine iyi değil herhalde.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  56. #11728
       süleyman23 Nickli Üyeden Alıntı
    Telefonla bilgi verdim sadece
    Gittiğimde durum buydu
    Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız güzel günlerde kullanın inşallah.

    Ama plakayı yeniden bastırın yazı karakteri olmamış makine iyi değil herhalde.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  57. offline
    süleyman23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    süleyman demir
    Üyelik Tarihi
    26/03/2013
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    186
    06yd326

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Uşak ta hep öyle yapıyorlar
  58. #11729
    Uşak ta hep öyle yapıyorlar

  59. offline
    lawyeroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    osman
    Üyelik Tarihi
    28/11/2014
    Yer
    kırşehir
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    379
    40AV080

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Passat TurkiyePassat TurkiyePassat TurkiyePassat TurkiyePassat TurkiyePassat Turkiye


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  60. #11730
    Passat TurkiyePassat TurkiyePassat TurkiyePassat TurkiyePassat TurkiyePassat Turkiye


    Sent from my iPhone using Tapatalk