Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Mercedes sağlamdır e serisini söylüyorsunuz birde her yaşı ve her sürüş biçimini kaldırmaz .Mercedes bi ayrıcalıktır c serisinden bahsetmişsiniz bence mercedesin üretiği en anlamsız arabadır bu benim görüşüm ben hiç e serisi alıpta pişman olan birisini görmedim duymadım.Yıldız bi ayrıcalıktırAcik konusmak gerekirse 200 k ve üstü bi araca verecek olsam bu kesinlikle e class olmazdı,5 serisi xdrive yada dolu bi a6 ,150 k ya kadar b8 onerilir,
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mercedes sağlamdır e serisini söylüyorsunuz birde her yaşı ve her sürüş biçimini kaldırmaz .Mercedes bi ayrıcalıktır c serisinden bahsetmişsiniz bence mercedesin üretiği en anlamsız arabadır bu benim görüşüm ben hiç e serisi alıpta pişman olan birisini görmedim duymadım.Yıldız bi ayrıcalıktırAcik konusmak gerekirse 200 k ve üstü bi araca verecek olsam bu kesinlikle e class olmazdı,5 serisi xdrive yada dolu bi a6 ,150 k ya kadar b8 onerilir,
Sent from my iPhone using Tapatalk
+1000000000Bir sey soylesem kac eksi alirim bu gece diye dusunuyorumya ben.forumda cok mersedes hayrani oldugunu goruyorum c serisi ne hayran ,herkes bi ust segment gibi bakiyor ancak c serisini gectim e class bile tipsiz bi araba,kaliteli olabilir icinde binbir ozelligi olmus olabilir ancak tipsiz be abi bir bütünlük yok onden bakiyorsun arac ben geliyorum diyor yandan bakiyorsun bune ya diyorsun falan filan,yani bi agresiflik yok statik katı kütlesi benim nazarımda,yani trafikte zaten durusu iyi araclar kendini belli ediyor,bmw 5 serisi ve ustu mersedes cls ve ustu,vb,imkanlar dahilinde ben b8i ne 320 ile ne c serisi ile nede e classla degismem,eksiler ardı sıra gelir eminim
![]()
+1000000000Bir sey soylesem kac eksi alirim bu gece diye dusunuyorumya ben.forumda cok mersedes hayrani oldugunu goruyorum c serisi ne hayran ,herkes bi ust segment gibi bakiyor ancak c serisini gectim e class bile tipsiz bi araba,kaliteli olabilir icinde binbir ozelligi olmus olabilir ancak tipsiz be abi bir bütünlük yok onden bakiyorsun arac ben geliyorum diyor yandan bakiyorsun bune ya diyorsun falan filan,yani bi agresiflik yok statik katı kütlesi benim nazarımda,yani trafikte zaten durusu iyi araclar kendini belli ediyor,bmw 5 serisi ve ustu mersedes cls ve ustu,vb,imkanlar dahilinde ben b8i ne 320 ile ne c serisi ile nede e classla degismem,eksiler ardı sıra gelir eminim
![]()
Şimdiye kadar Ankara da gördüğüm b8 ler ya siyah ya da gümüş rengi.Sanırım b8 deki beyaz renk sıklığı b7 kadar olmayacak. Şahsi fikrim b8 de siyah,gümüş,mavi ve vişne çürüğü çok güzel.
Şimdiye kadar Ankara da gördüğüm b8 ler ya siyah ya da gümüş rengi.Sanırım b8 deki beyaz renk sıklığı b7 kadar olmayacak. Şahsi fikrim b8 de siyah,gümüş,mavi ve vişne çürüğü çok güzel.
güzellik göreceli bir kavramdır, beğenmezseniz almassınız olur biter, çoğu mercedes kullanıcısı passatlara, sizin mercedese baktığınız kadar kafalarını çevirip bakmıyorlar bile, benim çoğu bmw mercedes kullanıcısı dostumun gözünde passat filo arabasıdır (özellikle b7 kasayla birlikte çıkan 1.6 tdi dsg kombinasyonundan sonra)Bir sey soylesem kac eksi alirim bu gece diye dusunuyorumya ben.forumda cok mersedes hayrani oldugunu goruyorum c serisi ne hayran ,herkes bi ust segment gibi bakiyor ancak c serisini gectim e class bile tipsiz bi araba,kaliteli olabilir icinde binbir ozelligi olmus olabilir ancak tipsiz be abi bir bütünlük yok onden bakiyorsun arac ben geliyorum diyor yandan bakiyorsun bune ya diyorsun falan filan,yani bi agresiflik yok statik katı kütlesi benim nazarımda,yani trafikte zaten durusu iyi araclar kendini belli ediyor,bmw 5 serisi ve ustu mersedes cls ve ustu,vb,imkanlar dahilinde ben b8i ne 320 ile ne c serisi ile nede e classla degismem,eksiler ardı sıra gelir eminim
![]()
sizin b8 i 3 serisi ve c class la değişmemeniz onların gercek birer premium model olduğu gerçeğini değiştirmez, ama bir mekana veya iş görüşmesine gittiğinizde aracın önündeki yıldızın ne kadar şeyi değiştirdiğine bizzat şahit oldum. Vw isterse 500 bin tl lik araç yapsın vw dir sonuçda. bunun en bariz örneği phaeton, touareg gibi modellerin satış adetleridir, bu konuda mercedes in karşı konulamaz imajıyla bmw audi bile baş edemiyor.
sözüm meclisden dışarı biz forumlarda çok gördük parası yetmediği için "asla o arabayı (passat da dahil) almam" deyip imkanı bulup alınca da arabasını dünyanın en iyi arabası ilan edenleri.
herkese kazasız ve keyifli sürüşler.
Ümit Ataş
güzellik göreceli bir kavramdır, beğenmezseniz almassınız olur biter, çoğu mercedes kullanıcısı passatlara, sizin mercedese baktığınız kadar kafalarını çevirip bakmıyorlar bile, benim çoğu bmw mercedes kullanıcısı dostumun gözünde passat filo arabasıdır (özellikle b7 kasayla birlikte çıkan 1.6 tdi dsg kombinasyonundan sonra)Bir sey soylesem kac eksi alirim bu gece diye dusunuyorumya ben.forumda cok mersedes hayrani oldugunu goruyorum c serisi ne hayran ,herkes bi ust segment gibi bakiyor ancak c serisini gectim e class bile tipsiz bi araba,kaliteli olabilir icinde binbir ozelligi olmus olabilir ancak tipsiz be abi bir bütünlük yok onden bakiyorsun arac ben geliyorum diyor yandan bakiyorsun bune ya diyorsun falan filan,yani bi agresiflik yok statik katı kütlesi benim nazarımda,yani trafikte zaten durusu iyi araclar kendini belli ediyor,bmw 5 serisi ve ustu mersedes cls ve ustu,vb,imkanlar dahilinde ben b8i ne 320 ile ne c serisi ile nede e classla degismem,eksiler ardı sıra gelir eminim
![]()
sizin b8 i 3 serisi ve c class la değişmemeniz onların gercek birer premium model olduğu gerçeğini değiştirmez, ama bir mekana veya iş görüşmesine gittiğinizde aracın önündeki yıldızın ne kadar şeyi değiştirdiğine bizzat şahit oldum. Vw isterse 500 bin tl lik araç yapsın vw dir sonuçda. bunun en bariz örneği phaeton, touareg gibi modellerin satış adetleridir, bu konuda mercedes in karşı konulamaz imajıyla bmw audi bile baş edemiyor.
sözüm meclisden dışarı biz forumlarda çok gördük parası yetmediği için "asla o arabayı (passat da dahil) almam" deyip imkanı bulup alınca da arabasını dünyanın en iyi arabası ilan edenleri.
herkese kazasız ve keyifli sürüşler.
Ümit Ataş
Vw yi kucumseyenler için
Audi,*Porsche,*Bentley,*Bugatti,Lamborghini,*Seat, *Škoda Volkswagen sirketinin sahip oldugu markalardir.
Vw yi kucumseyenler için
Audi,*Porsche,*Bentley,*Bugatti,Lamborghini,*Seat, *Škoda Volkswagen sirketinin sahip oldugu markalardir.
Ağzına sağlık hocam süper diyecek bişey bırakmamışın anlatmak isteyipte anlatamadığımı söylemişingüzellik göreceli bir kavramdır, beğenmezseniz almassınız olur biter, çoğu mercedes kullanıcısı passatlara, sizin mercedese baktığınız kadar kafalarını çevirip bakmıyorlar bile, benim çoğu bmw mercedes kullanıcısı dostumun gözünde passat filo arabasıdır (özellikle b7 kasayla birlikte çıkan 1.6 tdi dsg kombinasyonundan sonra)
sizin b8 i 3 serisi ve c class la değişmemeniz onların gercek birer premium model olduğu gerçeğini değiştirmez, ama bir mekana veya iş görüşmesine gittiğinizde aracın önündeki yıldızın ne kadar şeyi değiştirdiğine bizzat şahit oldum. Vw isterse 500 bin tl lik araç yapsın vw dir sonuçda. bunun en bariz örneği phaeton, touareg gibi modellerin satış adetleridir, bu konuda mercedes in karşı konulamaz imajıyla bmw audi bile baş edemiyor.
sözüm meclisden dışarı biz forumlarda çok gördük parası yetmediği için "asla o arabayı (passat da dahil) almam" deyip imkanı bulup alınca da arabasını dünyanın en iyi arabası ilan edenleri.
herkese kazasız ve keyifli sürüşler.
Ümit Ataş
Ağzına sağlık hocam süper diyecek bişey bırakmamışın anlatmak isteyipte anlatamadığımı söylemişingüzellik göreceli bir kavramdır, beğenmezseniz almassınız olur biter, çoğu mercedes kullanıcısı passatlara, sizin mercedese baktığınız kadar kafalarını çevirip bakmıyorlar bile, benim çoğu bmw mercedes kullanıcısı dostumun gözünde passat filo arabasıdır (özellikle b7 kasayla birlikte çıkan 1.6 tdi dsg kombinasyonundan sonra)
sizin b8 i 3 serisi ve c class la değişmemeniz onların gercek birer premium model olduğu gerçeğini değiştirmez, ama bir mekana veya iş görüşmesine gittiğinizde aracın önündeki yıldızın ne kadar şeyi değiştirdiğine bizzat şahit oldum. Vw isterse 500 bin tl lik araç yapsın vw dir sonuçda. bunun en bariz örneği phaeton, touareg gibi modellerin satış adetleridir, bu konuda mercedes in karşı konulamaz imajıyla bmw audi bile baş edemiyor.
sözüm meclisden dışarı biz forumlarda çok gördük parası yetmediği için "asla o arabayı (passat da dahil) almam" deyip imkanı bulup alınca da arabasını dünyanın en iyi arabası ilan edenleri.
herkese kazasız ve keyifli sürüşler.
Ümit Ataş
Dizel ve dsg farkinin bu kadar fazla olmasinin en buyuk nedeni de filo sirketleri. Dogus bireysel musterileri cok fazla onemsemiyor. Kiralama sirketleri de aracin bedelini fazlasiyla cikardiklari icin dsg farkinin 13 bin lira olmasi onlari etkilemiyor.güzellik göreceli bir kavramdır, beğenmezseniz almassınız olur biter, çoğu mercedes kullanıcısı passatlara, sizin mercedese baktığınız kadar kafalarını çevirip bakmıyorlar bile, benim çoğu bmw mercedes kullanıcısı dostumun gözünde passat filo arabasıdır (özellikle b7 kasayla birlikte çıkan 1.6 tdi dsg kombinasyonundan sonra)
sizin b8 i 3 serisi ve c class la değişmemeniz onların gercek birer premium model olduğu gerçeğini değiştirmez, ama bir mekana veya iş görüşmesine gittiğinizde aracın önündeki yıldızın ne kadar şeyi değiştirdiğine bizzat şahit oldum. Vw isterse 500 bin tl lik araç yapsın vw dir sonuçda. bunun en bariz örneği phaeton, touareg gibi modellerin satış adetleridir, bu konuda mercedes in karşı konulamaz imajıyla bmw audi bile baş edemiyor.
sözüm meclisden dışarı biz forumlarda çok gördük parası yetmediği için "asla o arabayı (passat da dahil) almam" deyip imkanı bulup alınca da arabasını dünyanın en iyi arabası ilan edenleri.
herkese kazasız ve keyifli sürüşler.
Ümit Ataş
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dizel ve dsg farkinin bu kadar fazla olmasinin en buyuk nedeni de filo sirketleri. Dogus bireysel musterileri cok fazla onemsemiyor. Kiralama sirketleri de aracin bedelini fazlasiyla cikardiklari icin dsg farkinin 13 bin lira olmasi onlari etkilemiyor.güzellik göreceli bir kavramdır, beğenmezseniz almassınız olur biter, çoğu mercedes kullanıcısı passatlara, sizin mercedese baktığınız kadar kafalarını çevirip bakmıyorlar bile, benim çoğu bmw mercedes kullanıcısı dostumun gözünde passat filo arabasıdır (özellikle b7 kasayla birlikte çıkan 1.6 tdi dsg kombinasyonundan sonra)
sizin b8 i 3 serisi ve c class la değişmemeniz onların gercek birer premium model olduğu gerçeğini değiştirmez, ama bir mekana veya iş görüşmesine gittiğinizde aracın önündeki yıldızın ne kadar şeyi değiştirdiğine bizzat şahit oldum. Vw isterse 500 bin tl lik araç yapsın vw dir sonuçda. bunun en bariz örneği phaeton, touareg gibi modellerin satış adetleridir, bu konuda mercedes in karşı konulamaz imajıyla bmw audi bile baş edemiyor.
sözüm meclisden dışarı biz forumlarda çok gördük parası yetmediği için "asla o arabayı (passat da dahil) almam" deyip imkanı bulup alınca da arabasını dünyanın en iyi arabası ilan edenleri.
herkese kazasız ve keyifli sürüşler.
Ümit Ataş
Sent from my iPhone using Tapatalk
**günaydın arkadaşlar aracıA KAVUŞTUMaracınızın kasko bedeli ne kadar? ve aracınız tdi, tsi, dsg mi düzmü? comfotr h. line mi...ŞUNU SÖYLEMELİYİM KASKO YAPTIRIRKEN mutlaka zorunlu mali mesuliyeti yüksek tutun 300-500.000 vb pahalı bi araca zarar verirseniz üzülürsünüz yoksa...
**günaydın arkadaşlar aracıA KAVUŞTUMaracınızın kasko bedeli ne kadar? ve aracınız tdi, tsi, dsg mi düzmü? comfotr h. line mi...ŞUNU SÖYLEMELİYİM KASKO YAPTIRIRKEN mutlaka zorunlu mali mesuliyeti yüksek tutun 300-500.000 vb pahalı bi araca zarar verirseniz üzülürsünüz yoksa...
Dün gönderemediğim indiyum grisi passatın fotosu
Sanırım burada anlam karmaşası var. VW küçümseniyor derken şirket olarak değil tabii ki. VW grubu altındaki VW markalı araçlar için geçerli bu durum. Panamera ile aynı çatı altında olması Passat'ı mükemmel araç yapmıyor maalesef. O zaman neden gidip Skoda almıyorsunuz? Passat'a bu kadar hayransınız? Ne kadar ekmek o kadar köfte durumu var burada.
Markaları yanyana dizerek kanıtlanmak istenen biraz elmayla armut karşılaştırması olmuş. Misal, Mercedes te Smart'ın sahibi, eee? Şahane araç mı herkes için? E serisi yanına Bugatti koyduğunuz zaman birisi gelip size "ama bu VW" mi diyecek? Gülerler adama. VW çatısı altında en alttan en üste her bütçeye göre ürün sınıflandırması ve ürün grupları var. Passat alan birisi Audi için iç geçirir ama Seat'a bakmayabilir, tavsiye etmeyebilir. Olamaz mı? Bir Skoda sürücüsü için "ama bu araç VW parçaları kullanıyor, çoğu parça ortak, aracım alman kalitesinde!"" diyebilir ama bir Audi kullanıcısı böyle bir şey demez. Yani VW markası onun alt fiyat segmentindekiler için bir eşiktir, onun üstündeki markalar için bu söz konusu değildir. Herkes daima bir üstünü ister, insan doğası...
Eminim ki buradaki çoğu Passat kullanıcısına Audi verseler(!), dönüp Passat'a bir daha bakmaz. Şurada kimse Superb ile karşılaştırmıyor nedense aracını, hep 3 & 5 / C & E nedense???![]()
Çok şükür bu markaların hepsine sahip oldum, herkesin de olur umarım. Şu anda hem yeni A6 hem Passat B7 Exclusive sahibiyim ilaveten çok sevdiğim bir Golf 6 var. Hepsinin zevki ve kalitesi çok farklı. Ama şunu söylemeden edemeyeceğim, Golf hepsinden üstün![]()
Sanırım burada anlam karmaşası var. VW küçümseniyor derken şirket olarak değil tabii ki. VW grubu altındaki VW markalı araçlar için geçerli bu durum. Panamera ile aynı çatı altında olması Passat'ı mükemmel araç yapmıyor maalesef. O zaman neden gidip Skoda almıyorsunuz? Passat'a bu kadar hayransınız? Ne kadar ekmek o kadar köfte durumu var burada.
Markaları yanyana dizerek kanıtlanmak istenen biraz elmayla armut karşılaştırması olmuş. Misal, Mercedes te Smart'ın sahibi, eee? Şahane araç mı herkes için? E serisi yanına Bugatti koyduğunuz zaman birisi gelip size "ama bu VW" mi diyecek? Gülerler adama. VW çatısı altında en alttan en üste her bütçeye göre ürün sınıflandırması ve ürün grupları var. Passat alan birisi Audi için iç geçirir ama Seat'a bakmayabilir, tavsiye etmeyebilir. Olamaz mı? Bir Skoda sürücüsü için "ama bu araç VW parçaları kullanıyor, çoğu parça ortak, aracım alman kalitesinde!"" diyebilir ama bir Audi kullanıcısı böyle bir şey demez. Yani VW markası onun alt fiyat segmentindekiler için bir eşiktir, onun üstündeki markalar için bu söz konusu değildir. Herkes daima bir üstünü ister, insan doğası...
Eminim ki buradaki çoğu Passat kullanıcısına Audi verseler(!), dönüp Passat'a bir daha bakmaz. Şurada kimse Superb ile karşılaştırmıyor nedense aracını, hep 3 & 5 / C & E nedense???![]()
Çok şükür bu markaların hepsine sahip oldum, herkesin de olur umarım. Şu anda hem yeni A6 hem Passat B7 Exclusive sahibiyim ilaveten çok sevdiğim bir Golf 6 var. Hepsinin zevki ve kalitesi çok farklı. Ama şunu söylemeden edemeyeceğim, Golf hepsinden üstün![]()
Sıralamayı ben yapmadım ki.Sanırım burada anlam karmaşası var. VW küçümseniyor derken şirket olarak değil tabii ki. VW grubu altındaki VW markalı araçlar için geçerli bu durum. Panamera ile aynı çatı altında olması Passat'ı mükemmel araç yapmıyor maalesef. O zaman neden gidip Skoda almıyorsunuz? Passat'a bu kadar hayransınız? Ne kadar ekmek o kadar köfte durumu var burada.
Markaları yanyana dizerek kanıtlanmak istenen biraz elmayla armut karşılaştırması olmuş. Misal, Mercedes te Smart'ın sahibi, eee? Şahane araç mı herkes için? E serisi yanına Bugatti koyduğunuz zaman birisi gelip size "ama bu VW" mi diyecek? Gülerler adama. VW çatısı altında en alttan en üste her bütçeye göre ürün sınıflandırması ve ürün grupları var. Passat alan birisi Audi için iç geçirir ama Seat'a bakmayabilir, tavsiye etmeyebilir. Olamaz mı? Bir Skoda sürücüsü için "ama bu araç VW parçaları kullanıyor, çoğu parça ortak, aracım alman kalitesinde!"" diyebilir ama bir Audi kullanıcısı böyle bir şey demez. Yani VW markası onun alt fiyat segmentindekiler için bir eşiktir, onun üstündeki markalar için bu söz konusu değildir. Herkes daima bir üstünü ister, insan doğası...
Eminim ki buradaki çoğu Passat kullanıcısına Audi verseler(!), dönüp Passat'a bir daha bakmaz. Şurada kimse Superb ile karşılaştırmıyor nedense aracını, hep 3 & 5 / C & E nedense???![]()
Çok şükür bu markaların hepsine sahip oldum, herkesin de olur umarım. Şu anda hem yeni A6 hem Passat B7 Exclusive sahibiyim ilaveten çok sevdiğim bir Golf 6 var. Hepsinin zevki ve kalitesi çok farklı. Ama şunu söylemeden edemeyeceğim, Golf hepsinden üstün![]()
Ben sadece 1 markayı daha ekledim.
Neyin ne olduğu çoğunluk gayet iyi biliyor diye düşünüyorum.
Ayrıca gecen bende 2014 golf highline tdi dsg kullandım gerçekten başarılı.
Sıralamayı ben yapmadım ki.Sanırım burada anlam karmaşası var. VW küçümseniyor derken şirket olarak değil tabii ki. VW grubu altındaki VW markalı araçlar için geçerli bu durum. Panamera ile aynı çatı altında olması Passat'ı mükemmel araç yapmıyor maalesef. O zaman neden gidip Skoda almıyorsunuz? Passat'a bu kadar hayransınız? Ne kadar ekmek o kadar köfte durumu var burada.
Markaları yanyana dizerek kanıtlanmak istenen biraz elmayla armut karşılaştırması olmuş. Misal, Mercedes te Smart'ın sahibi, eee? Şahane araç mı herkes için? E serisi yanına Bugatti koyduğunuz zaman birisi gelip size "ama bu VW" mi diyecek? Gülerler adama. VW çatısı altında en alttan en üste her bütçeye göre ürün sınıflandırması ve ürün grupları var. Passat alan birisi Audi için iç geçirir ama Seat'a bakmayabilir, tavsiye etmeyebilir. Olamaz mı? Bir Skoda sürücüsü için "ama bu araç VW parçaları kullanıyor, çoğu parça ortak, aracım alman kalitesinde!"" diyebilir ama bir Audi kullanıcısı böyle bir şey demez. Yani VW markası onun alt fiyat segmentindekiler için bir eşiktir, onun üstündeki markalar için bu söz konusu değildir. Herkes daima bir üstünü ister, insan doğası...
Eminim ki buradaki çoğu Passat kullanıcısına Audi verseler(!), dönüp Passat'a bir daha bakmaz. Şurada kimse Superb ile karşılaştırmıyor nedense aracını, hep 3 & 5 / C & E nedense???![]()
Çok şükür bu markaların hepsine sahip oldum, herkesin de olur umarım. Şu anda hem yeni A6 hem Passat B7 Exclusive sahibiyim ilaveten çok sevdiğim bir Golf 6 var. Hepsinin zevki ve kalitesi çok farklı. Ama şunu söylemeden edemeyeceğim, Golf hepsinden üstün![]()
Ben sadece 1 markayı daha ekledim.
Neyin ne olduğu çoğunluk gayet iyi biliyor diye düşünüyorum.
Ayrıca gecen bende 2014 golf highline tdi dsg kullandım gerçekten başarılı.
teşekkürler hakan bey
Benzinli otomatik B8 in ne zaman gelecegi belli bile olmadigi icin dizel Passat almaya karar verdim, madem bu kadar para veriyorum, cok da km yapmiyorum, Mercedes C serisine neden bakmayayim diye dusunup incelemeye gittim, daha pazarlik yapmadan C serisi Style 2014 ler icin %6 indirim var, bu da Comfortline dizel DSG fiyatina cok yakin, kisacasi araci begenmis olsam C serisi sahibi olacaktim.güzellik göreceli bir kavramdır, beğenmezseniz almassınız olur biter, çoğu mercedes kullanıcısı passatlara, sizin mercedese baktığınız kadar kafalarını çevirip bakmıyorlar bile, benim çoğu bmw mercedes kullanıcısı dostumun gözünde passat filo arabasıdır (özellikle b7 kasayla birlikte çıkan 1.6 tdi dsg kombinasyonundan sonra)
sizin b8 i 3 serisi ve c class la değişmemeniz onların gercek birer premium model olduğu gerçeğini değiştirmez, ama bir mekana veya iş görüşmesine gittiğinizde aracın önündeki yıldızın ne kadar şeyi değiştirdiğine bizzat şahit oldum. Vw isterse 500 bin tl lik araç yapsın vw dir sonuçda. bunun en bariz örneği phaeton, touareg gibi modellerin satış adetleridir, bu konuda mercedes in karşı konulamaz imajıyla bmw audi bile baş edemiyor.
sözüm meclisden dışarı biz forumlarda çok gördük parası yetmediği için "asla o arabayı (passat da dahil) almam" deyip imkanı bulup alınca da arabasını dünyanın en iyi arabası ilan edenleri.
herkese kazasız ve keyifli sürüşler.
Ümit Ataş
Bu kadar dar gorusluluk hos degil, Passat filo arabasi, S serisi mafya arabasi 1 serisi cakal arabasi, inanin cogu insan gozune ne hos gorunuyorsa onu aliyor, buna teknik olarak otomobillerle ilgili olanlar da dahil.
C serisini neden Passat'a tercih etmedim diye sorarsaniz, en basta tasarimi begenime uymadi, cok oyuncakli ve agresif, Mercedes uzun suredir Cin pazarinin sonradan gorme egitimsiz zenginlerine odaklanmis durumda, eskinin oturakli sade temiz Mercedes'leri yok artik.
Kalite olarak Passat ile aralarinda bir fark yok, sadece Style degil, ust donanimlari da inceledim, arka kapi kolcaklarindan citirti sesleri geliyor, on konsol plastigi hos degil, ic tasarim da kisa surede bayacak ve anlamsiz cizgilerle dolu.
Mercedes'in 1.6 turbosunu E serisinde de kullanmis biri olarak cok da rafine bulmadigimi da ekleyeyim, tamam C serisi arkadan itisli oldugu icin ve yeni bir Mercedes oldugu icin direksiyon hissi hic fena degil ama Passat'tan fersah fersah iyi bir araba oldugunu iddia etmek icin baz degil en azindan 2 litrelik yeni motorlarla denemek lazim ki bunlarin fiyatlari malum, vergi dolayisiyla aradaki farka kesinlikle degmez.
Buradaki arkadaslarin cogu da Highline dizel icin 130 binlerin uzerinde para vermis insanlar, bu paraya yeni dizel C serisi alinabiliyor, fakat 130 hp olmasina ragmen bu Renault motorunun C yi iyi tasiyamadigi soyleniyor, kisaca C serisi dizel olarak da benzinli olarak da Passat'tan genel olarak cok cok daha iyi bir arac degil (en azindan muadil motorlarla)
BMW 316 da 110 binlik fiyatiyla ilgimi cekti, bu aracin surus dinamikleri ve kalitesi de tartisilmaz ama bunu da yakin gelecekte makyaj gorecegi icin eledim.
Uzun lafin kisasi bu premium marka olayi cok buyutulmemeli. Passat fiyatini hak eden bir arac.
Konu EmreC tarafından (21 01 2015 Saat 12:32 ) değiştirilmiştir.
Benzinli otomatik B8 in ne zaman gelecegi belli bile olmadigi icin dizel Passat almaya karar verdim, madem bu kadar para veriyorum, cok da km yapmiyorum, Mercedes C serisine neden bakmayayim diye dusunup incelemeye gittim, daha pazarlik yapmadan C serisi Style 2014 ler icin %6 indirim var, bu da Comfortline dizel DSG fiyatina cok yakin, kisacasi araci begenmis olsam C serisi sahibi olacaktim.güzellik göreceli bir kavramdır, beğenmezseniz almassınız olur biter, çoğu mercedes kullanıcısı passatlara, sizin mercedese baktığınız kadar kafalarını çevirip bakmıyorlar bile, benim çoğu bmw mercedes kullanıcısı dostumun gözünde passat filo arabasıdır (özellikle b7 kasayla birlikte çıkan 1.6 tdi dsg kombinasyonundan sonra)
sizin b8 i 3 serisi ve c class la değişmemeniz onların gercek birer premium model olduğu gerçeğini değiştirmez, ama bir mekana veya iş görüşmesine gittiğinizde aracın önündeki yıldızın ne kadar şeyi değiştirdiğine bizzat şahit oldum. Vw isterse 500 bin tl lik araç yapsın vw dir sonuçda. bunun en bariz örneği phaeton, touareg gibi modellerin satış adetleridir, bu konuda mercedes in karşı konulamaz imajıyla bmw audi bile baş edemiyor.
sözüm meclisden dışarı biz forumlarda çok gördük parası yetmediği için "asla o arabayı (passat da dahil) almam" deyip imkanı bulup alınca da arabasını dünyanın en iyi arabası ilan edenleri.
herkese kazasız ve keyifli sürüşler.
Ümit Ataş
Bu kadar dar gorusluluk hos degil, Passat filo arabasi, S serisi mafya arabasi 1 serisi cakal arabasi, inanin cogu insan gozune ne hos gorunuyorsa onu aliyor, buna teknik olarak otomobillerle ilgili olanlar da dahil.
C serisini neden Passat'a tercih etmedim diye sorarsaniz, en basta tasarimi begenime uymadi, cok oyuncakli ve agresif, Mercedes uzun suredir Cin pazarinin sonradan gorme egitimsiz zenginlerine odaklanmis durumda, eskinin oturakli sade temiz Mercedes'leri yok artik.
Kalite olarak Passat ile aralarinda bir fark yok, sadece Style degil, ust donanimlari da inceledim, arka kapi kolcaklarindan citirti sesleri geliyor, on konsol plastigi hos degil, ic tasarim da kisa surede bayacak ve anlamsiz cizgilerle dolu.
Mercedes'in 1.6 turbosunu E serisinde de kullanmis biri olarak cok da rafine bulmadigimi da ekleyeyim, tamam C serisi arkadan itisli oldugu icin ve yeni bir Mercedes oldugu icin direksiyon hissi hic fena degil ama Passat'tan fersah fersah iyi bir araba oldugunu iddia etmek icin baz degil en azindan 2 litrelik yeni motorlarla denemek lazim ki bunlarin fiyatlari malum, vergi dolayisiyla aradaki farka kesinlikle degmez.
Buradaki arkadaslarin cogu da Highline dizel icin 130 binlerin uzerinde para vermis insanlar, bu paraya yeni dizel C serisi alinabiliyor, fakat 130 hp olmasina ragmen bu Renault motorunun C yi iyi tasiyamadigi soyleniyor, kisaca C serisi dizel olarak da benzinli olarak da Passat'tan genel olarak cok cok daha iyi bir arac degil (en azindan muadil motorlarla)
BMW 316 da 110 binlik fiyatiyla ilgimi cekti, bu aracin surus dinamikleri ve kalitesi de tartisilmaz ama bunu da yakin gelecekte makyaj gorecegi icin eledim.
Uzun lafin kisasi bu premium marka olayi cok buyutulmemeli. Passat fiyatini hak eden bir arac.
Sıralamayla ilgili son mail üzerinden devam ettim, direkt sizin cevabınızı baz alarak değil.Sıralamayı ben yapmadım ki.
Ben sadece 1 markayı daha ekledim.
Neyin ne olduğu çoğunluk gayet iyi biliyor diye düşünüyorum.
Ayrıca gecen bende 2014 golf highline tdi dsg kullandım gerçekten başarılı.![]()
Sıralamayla ilgili son mail üzerinden devam ettim, direkt sizin cevabınızı baz alarak değil.Sıralamayı ben yapmadım ki.
Ben sadece 1 markayı daha ekledim.
Neyin ne olduğu çoğunluk gayet iyi biliyor diye düşünüyorum.
Ayrıca gecen bende 2014 golf highline tdi dsg kullandım gerçekten başarılı.![]()
Beyaz b8 ler artıyor hadi bakalım![]()
Bence C serisi ile ilgili olarak olaya ticari bakmak lazım.Bu Açıdan bakıldığında C serisi anlam kazanabilir . Mercedes D segmentinden daha önce pay alamıyordu.Cebinde 100 bin tl olan adamların Mercedes alma şansı yoktu, çünkü böyle bir otomobil yoktu...Bence bu potansiyeldeki müşterilerin aklını çelmek için üretilmiş bir arabadır C serisi...Ben de bir an boş bulunup C alıcaktım ,passattan inip C ' ye binmek hata olurdu( bence).Bence diyorum;uzun yol ve aileniz varsa Passat doğru tercih olur.25 Yaşında olsam C serisi cazip olabilirdi...Mercedes sağlamdır e serisini söylüyorsunuz birde her yaşı ve her sürüş biçimini kaldırmaz .Mercedes bi ayrıcalıktır c serisinden bahsetmişsiniz bence mercedesin üretiği en anlamsız arabadır bu benim görüşüm ben hiç e serisi alıpta pişman olan birisini görmedim duymadım.Yıldız bi ayrıcalıktır
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bence C serisi ile ilgili olarak olaya ticari bakmak lazım.Bu Açıdan bakıldığında C serisi anlam kazanabilir . Mercedes D segmentinden daha önce pay alamıyordu.Cebinde 100 bin tl olan adamların Mercedes alma şansı yoktu, çünkü böyle bir otomobil yoktu...Bence bu potansiyeldeki müşterilerin aklını çelmek için üretilmiş bir arabadır C serisi...Ben de bir an boş bulunup C alıcaktım ,passattan inip C ' ye binmek hata olurdu( bence).Bence diyorum;uzun yol ve aileniz varsa Passat doğru tercih olur.25 Yaşında olsam C serisi cazip olabilirdi...Mercedes sağlamdır e serisini söylüyorsunuz birde her yaşı ve her sürüş biçimini kaldırmaz .Mercedes bi ayrıcalıktır c serisinden bahsetmişsiniz bence mercedesin üretiği en anlamsız arabadır bu benim görüşüm ben hiç e serisi alıpta pişman olan birisini görmedim duymadım.Yıldız bi ayrıcalıktır
Sent from my iPhone using Tapatalk
çoğu bmw mercedes kullanıcısının passat ı filo arabası olarak görmesi sanırım zorunuza gitmiş ama piyasa da ki filo araçları bellidir, fluence den linea ya, symbol den a4 e kadar piyasanın talebine göre kiralama şirketleri farklı sayılarda filolarına bu araçları katıyorlar, passat da bu modellere dahildir. Diğer yandan Honda Accord filo arabası değildir, bu onu passat dan üstün de yapmaz kötü de yapmaz, tamamen piyasanın talabiyle alakalı bir durum. Gerçeğin bu olması dar görüşlülük değil gerçeklere at gözlüğüyle bakmak dar görüşlülüktür,Benzinli otomatik B8 in ne zaman gelecegi belli bile olmadigi icin dizel Passat almaya karar verdim, madem bu kadar para veriyorum, cok da km yapmiyorum, Mercedes C serisine neden bakmayayim diye dusunup incelemeye gittim, daha pazarlik yapmadan C serisi Style 2014 ler icin %6 indirim var, bu da Comfortline dizel DSG fiyatina cok yakin, kisacasi araci begenmis olsam C serisi sahibi olacaktim.
Bu kadar dar gorusluluk hos degil, Passat filo arabasi, S serisi mafya arabasi 1 serisi cakal arabasi, inanin cogu insan gozune ne hos gorunuyorsa onu aliyor, buna teknik olarak otomobillerle ilgili olanlar da dahil.
C serisini neden Passat'a tercih etmedim diye sorarsaniz, en basta tasarimi begenime uymadi, cok oyuncakli ve agresif, Mercedes uzun suredir Cin pazarinin sonradan gorme egitimsiz zenginlerine odaklanmis durumda, eskinin oturakli sade temiz Mercedes'leri yok artik.
Kalite olarak Passat ile aralarinda bir fark yok, sadece Style degil, ust donanimlari da inceledim, arka kapi kolcaklarindan citirti sesleri geliyor, on konsol plastigi hos degil, ic tasarim da kisa surede bayacak ve anlamsiz cizgilerle dolu.
Mercedes'in 1.6 turbosunu E serisinde de kullanmis biri olarak cok da rafine bulmadigimi da ekleyeyim, tamam C serisi arkadan itisli oldugu icin ve yeni bir Mercedes oldugu icin direksiyon hissi hic fena degil ama Passat'tan fersah fersah iyi bir araba oldugunu iddia etmek icin baz degil en azindan 2 litrelik yeni motorlarla denemek lazim ki bunlarin fiyatlari malum, vergi dolayisiyla aradaki farka kesinlikle degmez.
Buradaki arkadaslarin cogu da Highline dizel icin 130 binlerin uzerinde para vermis insanlar, bu paraya yeni dizel C serisi alinabiliyor, fakat 130 hp olmasina ragmen bu Renault motorunun C yi iyi tasiyamadigi soyleniyor, kisaca C serisi dizel olarak da benzinli olarak da Passat'tan genel olarak cok cok daha iyi bir arac degil (en azindan muadil motorlarla)
BMW 316 da 110 binlik fiyatiyla ilgimi cekti, bu aracin surus dinamikleri ve kalitesi de tartisilmaz ama bunu da yakin gelecekte makyaj gorecegi icin eledim.
Uzun lafin kisasi bu premium marka olayi cok buyutulmemeli. Passat fiyatini hak eden bir arac.
sözüm meclisden dışarı bu kadar "passat fanboyu" olmaya gerek yok, Bizim milletin burada neredeyse servet ödediği, hayran kaldığı E class ı (passat ı saymıyorum bile) almanlar taxi olarak kullanıyor.
Tekrar belirtmekde yarar var, herhangi bir "GERÇEK" Mercedes veya Bmw müşterisi "passat çok mantıklıymış, param cebimde kalsın" deyip de vw bayisine gitmez". verdiği o parayla ilk önce prestiji satın alır, hatta güzel bi kombinasyonla özel sipariş yapıp kendi aracını oluşturur.
sevgilerimle, Ümit Ataş
çoğu bmw mercedes kullanıcısının passat ı filo arabası olarak görmesi sanırım zorunuza gitmiş ama piyasa da ki filo araçları bellidir, fluence den linea ya, symbol den a4 e kadar piyasanın talebine göre kiralama şirketleri farklı sayılarda filolarına bu araçları katıyorlar, passat da bu modellere dahildir. Diğer yandan Honda Accord filo arabası değildir, bu onu passat dan üstün de yapmaz kötü de yapmaz, tamamen piyasanın talabiyle alakalı bir durum. Gerçeğin bu olması dar görüşlülük değil gerçeklere at gözlüğüyle bakmak dar görüşlülüktür,Benzinli otomatik B8 in ne zaman gelecegi belli bile olmadigi icin dizel Passat almaya karar verdim, madem bu kadar para veriyorum, cok da km yapmiyorum, Mercedes C serisine neden bakmayayim diye dusunup incelemeye gittim, daha pazarlik yapmadan C serisi Style 2014 ler icin %6 indirim var, bu da Comfortline dizel DSG fiyatina cok yakin, kisacasi araci begenmis olsam C serisi sahibi olacaktim.
Bu kadar dar gorusluluk hos degil, Passat filo arabasi, S serisi mafya arabasi 1 serisi cakal arabasi, inanin cogu insan gozune ne hos gorunuyorsa onu aliyor, buna teknik olarak otomobillerle ilgili olanlar da dahil.
C serisini neden Passat'a tercih etmedim diye sorarsaniz, en basta tasarimi begenime uymadi, cok oyuncakli ve agresif, Mercedes uzun suredir Cin pazarinin sonradan gorme egitimsiz zenginlerine odaklanmis durumda, eskinin oturakli sade temiz Mercedes'leri yok artik.
Kalite olarak Passat ile aralarinda bir fark yok, sadece Style degil, ust donanimlari da inceledim, arka kapi kolcaklarindan citirti sesleri geliyor, on konsol plastigi hos degil, ic tasarim da kisa surede bayacak ve anlamsiz cizgilerle dolu.
Mercedes'in 1.6 turbosunu E serisinde de kullanmis biri olarak cok da rafine bulmadigimi da ekleyeyim, tamam C serisi arkadan itisli oldugu icin ve yeni bir Mercedes oldugu icin direksiyon hissi hic fena degil ama Passat'tan fersah fersah iyi bir araba oldugunu iddia etmek icin baz degil en azindan 2 litrelik yeni motorlarla denemek lazim ki bunlarin fiyatlari malum, vergi dolayisiyla aradaki farka kesinlikle degmez.
Buradaki arkadaslarin cogu da Highline dizel icin 130 binlerin uzerinde para vermis insanlar, bu paraya yeni dizel C serisi alinabiliyor, fakat 130 hp olmasina ragmen bu Renault motorunun C yi iyi tasiyamadigi soyleniyor, kisaca C serisi dizel olarak da benzinli olarak da Passat'tan genel olarak cok cok daha iyi bir arac degil (en azindan muadil motorlarla)
BMW 316 da 110 binlik fiyatiyla ilgimi cekti, bu aracin surus dinamikleri ve kalitesi de tartisilmaz ama bunu da yakin gelecekte makyaj gorecegi icin eledim.
Uzun lafin kisasi bu premium marka olayi cok buyutulmemeli. Passat fiyatini hak eden bir arac.
sözüm meclisden dışarı bu kadar "passat fanboyu" olmaya gerek yok, Bizim milletin burada neredeyse servet ödediği, hayran kaldığı E class ı (passat ı saymıyorum bile) almanlar taxi olarak kullanıyor.
Tekrar belirtmekde yarar var, herhangi bir "GERÇEK" Mercedes veya Bmw müşterisi "passat çok mantıklıymış, param cebimde kalsın" deyip de vw bayisine gitmez". verdiği o parayla ilk önce prestiji satın alır, hatta güzel bi kombinasyonla özel sipariş yapıp kendi aracını oluşturur.
sevgilerimle, Ümit Ataş
Mercedes, BMW, Audi almayanların ilk tercih ettiği araç modeli neden Passat olduğunu düşünmen gerekli.çoğu bmw mercedes kullanıcısının passat ı filo arabası olarak görmesi sanırım zorunuza gitmiş ama piyasa da ki filo araçları bellidir, fluence den linea ya, symbol den a4 e kadar piyasanın talebine göre kiralama şirketleri farklı sayılarda filolarına bu araçları katıyorlar, passat da bu modellere dahildir. Diğer yandan Honda Accord filo arabası değildir, bu onu passat dan üstün de yapmaz kötü de yapmaz, tamamen piyasanın talabiyle alakalı bir durum. Gerçeğin bu olması dar görüşlülük değil gerçeklere at gözlüğüyle bakmak dar görüşlülüktür,
sözüm meclisden dışarı bu kadar "passat fanboyu" olmaya gerek yok, Bizim milletin burada neredeyse servet ödediği, hayran kaldığı E class ı (passat ı saymıyorum bile) almanlar taxi olarak kullanıyor.
Tekrar belirtmekde yarar var, herhangi bir "GERÇEK" Mercedes veya Bmw müşterisi "passat çok mantıklıymış, param cebimde kalsın" deyip de vw bayisine gitmez". verdiği o parayla ilk önce prestiji satın alır, hatta güzel bi kombinasyonla özel sipariş yapıp kendi aracını oluşturur.
sevgilerimle, Ümit Ataş
Bence araca 250,000, 500,000 veren insan neden passat tercih etmiyor, niye dönüp bakmıyor diye yazı olmaz.
Mercedes, BMW, Audi almayanların ilk tercih ettiği araç modeli neden Passat olduğunu düşünmen gerekli.çoğu bmw mercedes kullanıcısının passat ı filo arabası olarak görmesi sanırım zorunuza gitmiş ama piyasa da ki filo araçları bellidir, fluence den linea ya, symbol den a4 e kadar piyasanın talebine göre kiralama şirketleri farklı sayılarda filolarına bu araçları katıyorlar, passat da bu modellere dahildir. Diğer yandan Honda Accord filo arabası değildir, bu onu passat dan üstün de yapmaz kötü de yapmaz, tamamen piyasanın talabiyle alakalı bir durum. Gerçeğin bu olması dar görüşlülük değil gerçeklere at gözlüğüyle bakmak dar görüşlülüktür,
sözüm meclisden dışarı bu kadar "passat fanboyu" olmaya gerek yok, Bizim milletin burada neredeyse servet ödediği, hayran kaldığı E class ı (passat ı saymıyorum bile) almanlar taxi olarak kullanıyor.
Tekrar belirtmekde yarar var, herhangi bir "GERÇEK" Mercedes veya Bmw müşterisi "passat çok mantıklıymış, param cebimde kalsın" deyip de vw bayisine gitmez". verdiği o parayla ilk önce prestiji satın alır, hatta güzel bi kombinasyonla özel sipariş yapıp kendi aracını oluşturur.
sevgilerimle, Ümit Ataş
Bence araca 250,000, 500,000 veren insan neden passat tercih etmiyor, niye dönüp bakmıyor diye yazı olmaz.
,
B8 olacaksa Highline olacak![]()
Passat fanboyu olmadigimi yazimdan anlamis olmaniz gerek, zira BMW 3 un, makyaj gorecek olmasa (iki sene daha yeni olsa ya da) tartismasiz tercihim olacagini belirttim.çoğu bmw mercedes kullanıcısının passat ı filo arabası olarak görmesi sanırım zorunuza gitmiş ama piyasa da ki filo araçları bellidir, fluence den linea ya, symbol den a4 e kadar piyasanın talebine göre kiralama şirketleri farklı sayılarda filolarına bu araçları katıyorlar, passat da bu modellere dahildir. Diğer yandan Honda Accord filo arabası değildir, bu onu passat dan üstün de yapmaz kötü de yapmaz, tamamen piyasanın talabiyle alakalı bir durum. Gerçeğin bu olması dar görüşlülük değil gerçeklere at gözlüğüyle bakmak dar görüşlülüktür,
sözüm meclisden dışarı bu kadar "passat fanboyu" olmaya gerek yok, Bizim milletin burada neredeyse servet ödediği, hayran kaldığı E class ı (passat ı saymıyorum bile) almanlar taxi olarak kullanıyor.
Tekrar belirtmekde yarar var, herhangi bir "GERÇEK" Mercedes veya Bmw müşterisi "passat çok mantıklıymış, param cebimde kalsın" deyip de vw bayisine gitmez". verdiği o parayla ilk önce prestiji satın alır, hatta güzel bi kombinasyonla özel sipariş yapıp kendi aracını oluşturur.
sevgilerimle, Ümit Ataş
Bizim milletin servet odedigi E serisi ise Almanya'da taksi falan degildir, taksicilerin saglamligindan dolayi cok tercih ettigi, polis ve resmi arac olarak cok kullanilan saglam ve iyi bir aractir, sinifinin da BMW 5 ile beraber tartismasiz en iyi aracidir, bu da cok luks ve egzotik araclari saymazsak dunyanin en iyi birkac otomobilinden biri anlamina gelir.
Prestij satin almak da aynen sunroof satin almak, deri koltuk almak gibi bir opsiyondur, bir "mekana" gittiginizde sahte ilgi gormek pesindeyseniz, ya da yuzeysel olarak etkilemek istediginiz kisiler, is arkadaslariniz vb varsa tabi ki fazladan para verip prestijli bir arac pesine dusebilirsiniz, bu yatiriminizin geri donusunu hesaplayarak tabi.
Fazla uzatmadan elbette "prestijli" olarak bilinen araclar bu unlerini on yillar suren kaliteli uretimlere borclular, fakat burada da iki onemli sorun ortaya cikiyor:
1- Bu ureticiler, prestijlerini kolay yoldan kara cevirmek icin geleneksel degerlerinin disinda sacma urunler piyasaya cikariyorlar, Mercedes in A, CLA gibi sekilsiz, ne teknik olarak ne dinamik olarak kalitesi olmayan serileri gibi. Bu araclar, en ust versiyonlarda dahi Golf un yanina yaklasamasalar da bunlara sadece marka prestiji acisindan bakan bir alici kitlesi var.
2- Bu ureticilerin gercekten parasini hak eden urunleri ne yazik ki ulkemizdeki vergi oranlari yuzunden sacma bir hale geliyor. Ornek olarak ABD li bir doktor "prestij" icin degil de gercekten saglam bir arac oldugu icin Mercedes S 550 ye 95 000 dolar veriyor, bu da hic sacma olmaz, fakat Turkiye'de bu arabadan cok daha dusuk S 350 neredeyse 900 kusur bin TL ye satiliyor, bu fiyat bu arabanin gercek degeri degil, cok buyuk bir kismi vergi ve aracin ederinin iki katini vergi olarak vermeye razi olmak icin insanin "prestij" ihtiyacinin cok cok fazla olmasi gerek.
Ozetlersek BMW nin premium olarak istedigi fazladan para ABD'de, Almanya'da cok mantikli. Parasi, meraki olan bu farki kolayca oder, pisman da olmaz. Ama 1.6 motorlu E serisinin ayni gucteki Passat'tan iki kat daha iyi olduguna kimse ikna edemez beni.
Konu EmreC tarafından (21 01 2015 Saat 13:44 ) değiştirilmiştir.
Passat fanboyu olmadigimi yazimdan anlamis olmaniz gerek, zira BMW 3 un, makyaj gorecek olmasa (iki sene daha yeni olsa ya da) tartismasiz tercihim olacagini belirttim.çoğu bmw mercedes kullanıcısının passat ı filo arabası olarak görmesi sanırım zorunuza gitmiş ama piyasa da ki filo araçları bellidir, fluence den linea ya, symbol den a4 e kadar piyasanın talebine göre kiralama şirketleri farklı sayılarda filolarına bu araçları katıyorlar, passat da bu modellere dahildir. Diğer yandan Honda Accord filo arabası değildir, bu onu passat dan üstün de yapmaz kötü de yapmaz, tamamen piyasanın talabiyle alakalı bir durum. Gerçeğin bu olması dar görüşlülük değil gerçeklere at gözlüğüyle bakmak dar görüşlülüktür,
sözüm meclisden dışarı bu kadar "passat fanboyu" olmaya gerek yok, Bizim milletin burada neredeyse servet ödediği, hayran kaldığı E class ı (passat ı saymıyorum bile) almanlar taxi olarak kullanıyor.
Tekrar belirtmekde yarar var, herhangi bir "GERÇEK" Mercedes veya Bmw müşterisi "passat çok mantıklıymış, param cebimde kalsın" deyip de vw bayisine gitmez". verdiği o parayla ilk önce prestiji satın alır, hatta güzel bi kombinasyonla özel sipariş yapıp kendi aracını oluşturur.
sevgilerimle, Ümit Ataş
Bizim milletin servet odedigi E serisi ise Almanya'da taksi falan degildir, taksicilerin saglamligindan dolayi cok tercih ettigi, polis ve resmi arac olarak cok kullanilan saglam ve iyi bir aractir, sinifinin da BMW 5 ile beraber tartismasiz en iyi aracidir, bu da cok luks ve egzotik araclari saymazsak dunyanin en iyi birkac otomobilinden biri anlamina gelir.
Prestij satin almak da aynen sunroof satin almak, deri koltuk almak gibi bir opsiyondur, bir "mekana" gittiginizde sahte ilgi gormek pesindeyseniz, ya da yuzeysel olarak etkilemek istediginiz kisiler, is arkadaslariniz vb varsa tabi ki fazladan para verip prestijli bir arac pesine dusebilirsiniz, bu yatiriminizin geri donusunu hesaplayarak tabi.
Fazla uzatmadan elbette "prestijli" olarak bilinen araclar bu unlerini on yillar suren kaliteli uretimlere borclular, fakat burada da iki onemli sorun ortaya cikiyor:
1- Bu ureticiler, prestijlerini kolay yoldan kara cevirmek icin geleneksel degerlerinin disinda sacma urunler piyasaya cikariyorlar, Mercedes in A, CLA gibi sekilsiz, ne teknik olarak ne dinamik olarak kalitesi olmayan serileri gibi. Bu araclar, en ust versiyonlarda dahi Golf un yanina yaklasamasalar da bunlara sadece marka prestiji acisindan bakan bir alici kitlesi var.
2- Bu ureticilerin gercekten parasini hak eden urunleri ne yazik ki ulkemizdeki vergi oranlari yuzunden sacma bir hale geliyor. Ornek olarak ABD li bir doktor "prestij" icin degil de gercekten saglam bir arac oldugu icin Mercedes S 550 ye 95 000 dolar veriyor, bu da hic sacma olmaz, fakat Turkiye'de bu arabadan cok daha dusuk S 350 neredeyse 900 kusur bin TL ye satiliyor, bu fiyat bu arabanin gercek degeri degil, cok buyuk bir kismi vergi ve aracin ederinin iki katini vergi olarak vermeye razi olmak icin insanin "prestij" ihtiyacinin cok cok fazla olmasi gerek.
Ozetlersek BMW nin premium olarak istedigi fazladan para ABD'de, Almanya'da cok mantikli. Parasi, meraki olan bu farki kolayca oder, pisman da olmaz. Ama 1.6 motorlu E serisinin ayni gucteki Passat'tan iki kat daha iyi olduguna kimse ikna edemez beni.