bir imzada benden
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
bi imzada burdan
bir imzada benden
Değerli arkadaşlarım, desteğiniz için çok teşekkür ederim.
Çok kısa süre zamanınız varsa, 2-3 dakika, lütfen:
- 444 89 24 Volkswagen Diyalog
- Volkswagen Türkiye Facebook
kanallarından da bunu dile getirin. Lütfen hiç kimse, bilhassa sıfır araç alan kıymetli dostlarımız, "bana bir şey olmaz" ve "bana vurmaz" gibi duymamazlıktan gelmesin, 15.000 km veya 1 yıl sonra veya Allah korusun temas nedeni ile oluşacak ve onarım gerektiren kazalarda, aracın garantide olduğu süre içerisinde Türkiye Tek Yetkili Resmi Distribütörü İthalatçısı Temsilcisi Gökyüzünde İlelebet Parlayan Güneş DOĞUŞ OTOMOTİV adında bu şirkete mecbursunuz, bakıma giderken maliyetinin 180 TL'den fazla olmadığını bildiğiniz bir hizmete 512 TL ödemeye davet edilmeniz durumunda bir Volkswagen sahibi olarak sesinizi bu kampanyaya destek vererek duyurabilirdiniz., lütfen dikkat edin.
Bu forumda, burada, aramızda, yapılan, yaptığımız TÜM yorumlar ve paylaşımlarda önemli bir hususu lütfen göz önünde bulundurulalım, VOLKSWAGEN ayrı, DOĞUŞ ayrı konulardır. Örnek olarak B8 kasada arka koltuk orta kolçağın komik hale gelmesinin suçlusu VOLKSWAGEN'dir, ama B8 kasa COMFORTLINE donanımda katlanır ayna veya base LED far olmamasının sebebi de DOĞUŞ'tur, aradaki farka dikkatinizi çekerim, bu farka dikkat etmemiz elzemdir.
Ayrıca da lütfen benim başıma gelen sizin başınıza gelmesin, KASKO ve TRAFİK SİGORTANIZI kontrol edin, TRAMER ekranına ulaşmanın bir yolunu bulup hasarsızlığınızı kontrol edin, hiç bir şeyi ama hiç bir şeyi OLMUŞ BİTMİŞ olarak kabul etmeyin, içtiğiniz çay, kahve ve suyu bile çok az da olsa bir damla şüphe ile yudumlayın ki kandırılmaya karşı önleminizi sonunda değil başında alın.
Sevgilerimle,
Taner Göde
Desteğiniz için tekrar teşekkür ederim
Değerli arkadaşlarım, desteğiniz için çok teşekkür ederim.
Çok kısa süre zamanınız varsa, 2-3 dakika, lütfen:
- 444 89 24 Volkswagen Diyalog
- Volkswagen Türkiye Facebook
kanallarından da bunu dile getirin. Lütfen hiç kimse, bilhassa sıfır araç alan kıymetli dostlarımız, "bana bir şey olmaz" ve "bana vurmaz" gibi duymamazlıktan gelmesin, 15.000 km veya 1 yıl sonra veya Allah korusun temas nedeni ile oluşacak ve onarım gerektiren kazalarda, aracın garantide olduğu süre içerisinde Türkiye Tek Yetkili Resmi Distribütörü İthalatçısı Temsilcisi Gökyüzünde İlelebet Parlayan Güneş DOĞUŞ OTOMOTİV adında bu şirkete mecbursunuz, bakıma giderken maliyetinin 180 TL'den fazla olmadığını bildiğiniz bir hizmete 512 TL ödemeye davet edilmeniz durumunda bir Volkswagen sahibi olarak sesinizi bu kampanyaya destek vererek duyurabilirdiniz., lütfen dikkat edin.
Bu forumda, burada, aramızda, yapılan, yaptığımız TÜM yorumlar ve paylaşımlarda önemli bir hususu lütfen göz önünde bulundurulalım, VOLKSWAGEN ayrı, DOĞUŞ ayrı konulardır. Örnek olarak B8 kasada arka koltuk orta kolçağın komik hale gelmesinin suçlusu VOLKSWAGEN'dir, ama B8 kasa COMFORTLINE donanımda katlanır ayna veya base LED far olmamasının sebebi de DOĞUŞ'tur, aradaki farka dikkatinizi çekerim, bu farka dikkat etmemiz elzemdir.
Ayrıca da lütfen benim başıma gelen sizin başınıza gelmesin, KASKO ve TRAFİK SİGORTANIZI kontrol edin, TRAMER ekranına ulaşmanın bir yolunu bulup hasarsızlığınızı kontrol edin, hiç bir şeyi ama hiç bir şeyi OLMUŞ BİTMİŞ olarak kabul etmeyin, içtiğiniz çay, kahve ve suyu bile çok az da olsa bir damla şüphe ile yudumlayın ki kandırılmaya karşı önleminizi sonunda değil başında alın.
Sevgilerimle,
Taner Göde
Desteğiniz için tekrar teşekkür ederim
Bir imza da benden sonuna kadar desteğim passat ve ibiza sahibiyim ikiside doğuş oto tarafından ithal edilen araçlar passattaki arızalar yüzünden yetkili servisin kapısını çaldım ama çıkardıkları fatura dudak uçuklatıcı cinsten. ön okuma lambası patlamıştı 120 tl katalitik konvertör tam hatırlamıyorum ama 15.000-20.000 tl civarında istediler. sonuç; dışarıdan 1 liraya ampul aldım özel servis taktı katalitik konvertörün de ön arka 900 tl gibi bir rakama çözdüm. ibizanın henüz 15.000 bakımı gelmedi bakalım fatura ne kadar çıkacak ve bundan sonra garantili araçta sıkıntım olunca nasıl bir çözüm bulacaklar. hiç umudum yok hele ki 13.000 tl verilererek alınan dsg nin arıza çıkardığı bilimsel bir kanıt halindeyken doğuş otonun bunu ''iyi niyet garantisi'' adı altında vatandaşı kazıklamaya çalışması kadar komik bir durum olamaz. doğuş otonun iyi niyetine karşı benim hiç de iyi niyet beslediğim söylenemez.
Bir imza da benden sonuna kadar desteğim passat ve ibiza sahibiyim ikiside doğuş oto tarafından ithal edilen araçlar passattaki arızalar yüzünden yetkili servisin kapısını çaldım ama çıkardıkları fatura dudak uçuklatıcı cinsten. ön okuma lambası patlamıştı 120 tl katalitik konvertör tam hatırlamıyorum ama 15.000-20.000 tl civarında istediler. sonuç; dışarıdan 1 liraya ampul aldım özel servis taktı katalitik konvertörün de ön arka 900 tl gibi bir rakama çözdüm. ibizanın henüz 15.000 bakımı gelmedi bakalım fatura ne kadar çıkacak ve bundan sonra garantili araçta sıkıntım olunca nasıl bir çözüm bulacaklar. hiç umudum yok hele ki 13.000 tl verilererek alınan dsg nin arıza çıkardığı bilimsel bir kanıt halindeyken doğuş otonun bunu ''iyi niyet garantisi'' adı altında vatandaşı kazıklamaya çalışması kadar komik bir durum olamaz. doğuş otonun iyi niyetine karşı benim hiç de iyi niyet beslediğim söylenemez.
+1 imzamı attım![]()
+1 benden imzada bende.....
Tabiki bir imzada benden
+1 bir imzada benden
Aklıma geleni aynen şöyle yazdım nokta virgül atmadım kusura bakmayın
İlgisiz bilgisiz müşteri temsilcileriniz 200 tl veya daha altına bakım maliyeti olan bir araçtan 600 tl bakım masrafı çıkartmanızdan ayrıca bu masrafı her bayiniz farklı çıkartıyor.
Filo ve sırtı kalın galericilere araçları kara borsa yaparak vatandaşa gelince araç yok 3 ay 5 ay bekleyeceksiniz diyerek mağdur etmenizden 2011 de yaşadım bunu ve araçtan vaz geçmek zorunda kaldım 2015 model passat gibi bir aracı halen halojen farla getirmenizden ayak altı kapı altı ambians ışıkları maliyeti 1 euro bile olmayan bu ışıkları çalmanızı aksesuar parçalarında örnek gıytırık bir şemsiyeye 169 tl gibi bir fiyata satmanızı bluetooth kitin ve bu kadar basit bir cihazın halen standart olmayışından.
DSG şanzımanın 5 yıl fabrikadan garantili olduğunu müşterinizden saklamanızı doğan arızalardan müşteriyi suçlayarak bu garantiye girmez başınızdan savmanızı buradan protesto ediyorum ve sayfanızı beğenmiyorum.
Değerli arkadaşlarım, desteğiniz için çok teşekkür ederim.
Çok kısa süre zamanınız varsa, 2-3 dakika, lütfen:
- 444 89 24 Volkswagen Diyalog
- Volkswagen Türkiye Facebook
kanallarından da bunu dile getirin. Lütfen hiç kimse, bilhassa sıfır araç alan kıymetli dostlarımız, "bana bir şey olmaz" ve "bana vurmaz" gibi duymamazlıktan gelmesin, 15.000 km veya 1 yıl sonra veya Allah korusun temas nedeni ile oluşacak ve onarım gerektiren kazalarda, aracın garantide olduğu süre içerisinde Türkiye Tek Yetkili Resmi Distribütörü İthalatçısı Temsilcisi Gökyüzünde İlelebet Parlayan Güneş DOĞUŞ OTOMOTİV adında bu şirkete mecbursunuz, bakıma giderken maliyetinin 180 TL'den fazla olmadığını bildiğiniz bir hizmete 512 TL ödemeye davet edilmeniz durumunda bir Volkswagen sahibi olarak sesinizi bu kampanyaya destek vererek duyurabilirdiniz., lütfen dikkat edin.
Bu forumda, burada, aramızda, yapılan, yaptığımız TÜM yorumlar ve paylaşımlarda önemli bir hususu lütfen göz önünde bulundurulalım, VOLKSWAGEN ayrı, DOĞUŞ ayrı konulardır. Örnek olarak B8 kasada arka koltuk orta kolçağın komik hale gelmesinin suçlusu VOLKSWAGEN'dir, ama B8 kasa COMFORTLINE donanımda katlanır ayna veya base LED far olmamasının sebebi de DOĞUŞ'tur, aradaki farka dikkatinizi çekerim, bu farka dikkat etmemiz elzemdir.
Ayrıca da lütfen benim başıma gelen sizin başınıza gelmesin, KASKO ve TRAFİK SİGORTANIZI kontrol edin, TRAMER ekranına ulaşmanın bir yolunu bulup hasarsızlığınızı kontrol edin, hiç bir şeyi ama hiç bir şeyi OLMUŞ BİTMİŞ olarak kabul etmeyin, içtiğiniz çay, kahve ve suyu bile çok az da olsa bir damla şüphe ile yudumlayın ki kandırılmaya karşı önleminizi sonunda değil başında alın.
Sevgilerimle,
Taner Göde
Desteğiniz için tekrar teşekkür ederim
Aklıma geleni aynen şöyle yazdım nokta virgül atmadım kusura bakmayın
İlgisiz bilgisiz müşteri temsilcileriniz 200 tl veya daha altına bakım maliyeti olan bir araçtan 600 tl bakım masrafı çıkartmanızdan ayrıca bu masrafı her bayiniz farklı çıkartıyor.
Filo ve sırtı kalın galericilere araçları kara borsa yaparak vatandaşa gelince araç yok 3 ay 5 ay bekleyeceksiniz diyerek mağdur etmenizden 2011 de yaşadım bunu ve araçtan vaz geçmek zorunda kaldım 2015 model passat gibi bir aracı halen halojen farla getirmenizden ayak altı kapı altı ambians ışıkları maliyeti 1 euro bile olmayan bu ışıkları çalmanızı aksesuar parçalarında örnek gıytırık bir şemsiyeye 169 tl gibi bir fiyata satmanızı bluetooth kitin ve bu kadar basit bir cihazın halen standart olmayışından.
DSG şanzımanın 5 yıl fabrikadan garantili olduğunu müşterinizden saklamanızı doğan arızalardan müşteriyi suçlayarak bu garantiye girmez başınızdan savmanızı buradan protesto ediyorum ve sayfanızı beğenmiyorum.
Değerli arkadaşlarım, desteğiniz için çok teşekkür ederim.
Çok kısa süre zamanınız varsa, 2-3 dakika, lütfen:
- 444 89 24 Volkswagen Diyalog
- Volkswagen Türkiye Facebook
kanallarından da bunu dile getirin. Lütfen hiç kimse, bilhassa sıfır araç alan kıymetli dostlarımız, "bana bir şey olmaz" ve "bana vurmaz" gibi duymamazlıktan gelmesin, 15.000 km veya 1 yıl sonra veya Allah korusun temas nedeni ile oluşacak ve onarım gerektiren kazalarda, aracın garantide olduğu süre içerisinde Türkiye Tek Yetkili Resmi Distribütörü İthalatçısı Temsilcisi Gökyüzünde İlelebet Parlayan Güneş DOĞUŞ OTOMOTİV adında bu şirkete mecbursunuz, bakıma giderken maliyetinin 180 TL'den fazla olmadığını bildiğiniz bir hizmete 512 TL ödemeye davet edilmeniz durumunda bir Volkswagen sahibi olarak sesinizi bu kampanyaya destek vererek duyurabilirdiniz., lütfen dikkat edin.
Bu forumda, burada, aramızda, yapılan, yaptığımız TÜM yorumlar ve paylaşımlarda önemli bir hususu lütfen göz önünde bulundurulalım, VOLKSWAGEN ayrı, DOĞUŞ ayrı konulardır. Örnek olarak B8 kasada arka koltuk orta kolçağın komik hale gelmesinin suçlusu VOLKSWAGEN'dir, ama B8 kasa COMFORTLINE donanımda katlanır ayna veya base LED far olmamasının sebebi de DOĞUŞ'tur, aradaki farka dikkatinizi çekerim, bu farka dikkat etmemiz elzemdir.
Ayrıca da lütfen benim başıma gelen sizin başınıza gelmesin, KASKO ve TRAFİK SİGORTANIZI kontrol edin, TRAMER ekranına ulaşmanın bir yolunu bulup hasarsızlığınızı kontrol edin, hiç bir şeyi ama hiç bir şeyi OLMUŞ BİTMİŞ olarak kabul etmeyin, içtiğiniz çay, kahve ve suyu bile çok az da olsa bir damla şüphe ile yudumlayın ki kandırılmaya karşı önleminizi sonunda değil başında alın.
Sevgilerimle,
Taner Göde
Desteğiniz için tekrar teşekkür ederim
İnşallah bu tepki yetkili mercilere ulaşır. +1 imza.
Sessiz kalmamak ve taşın altına bir el daha koymak gerektiğini düşündüğüm kampanyaya bir imzada tarafımdan atılmıştır.
Sessiz kalmamak ve taşın altına bir el daha koymak gerektiğini düşündüğüm kampanyaya bir imzada tarafımdan atılmıştır.
Beni de sayın dostlar +1
Yazılanları çok haklı ve mantıklı bularak ben de katıldım.
Hep destek tam destek. Yeni kullanıcı olabilirim ama aynı dertten eski arkadaşlarım dahil birçok arkadaşım muzdarip. Hegemonya kurulan heryerde bir kazanan ve bir kaybeden vardır. Kazan/kazan yaratmak kolay değil tabi, kendileri bile kurmadılar ki hepimizde ki VW sevgisini veya VW görüşünü. Buna bile hazır kondular.
Herşeye katılırım, ama müsadenizle sadece bir tek cümleyi sindiremedim içime. Amacım kimseyi kırmak veya rencide etmek değil ama bende servise gidersem (işim oturup bekleme ve teslim alma kadar kısa ise) önce o deri koltuklarda oturup sonra da bana sunmaya çalışacakları 500-600TL lik bir masrafı "GOLD" olmasa da "PLATINIUM" kartla ödeyeceğim. Benim için 500-600TL nakit ödenecek kadar az bir miktar değil, ve bankanın bana platinium kart göndermesi de benim zengin olduğum manasına gelmiyor !!! Kim ne derse desin, doğru yanlış bilemem ama bende SERVİS ANTİPATİSİ var maalesefve buna sebep olanlar 96 yılından beri kullandığım her arabamla yaptığım ve vazgeçtiğim servis maceraları :D opel, volvo, ford servisleri tam birer FELAKET oldu, ve evet mercedes servisi harikaydı. 4 arabımın 3ü berbat servis maceralarıyla dolu. Son tahvilde ben arabamı servise aşırı pahalı işçilik ve parça fiyatlarından dolayı götürmeyi sevmeyen biriyim. Yukarda bir arkadaş belirtmişti far takma 250 sökme 250 diye, yeminle bana 500TL versin doğuş oto 3 gün 3 gece yüzlerce farlarını takar çıkarırım onlara. Ayıp olan budur işte, orada çalıştırdığı adama ödediği saatlik işçilikle bizden aldığını yanyana koyunca arada fark olmalı, tabi ki de olmalı orasıda ticari bir müessese ama bu denli uçurum olmamalı.
Hep destek tam destek. Yeni kullanıcı olabilirim ama aynı dertten eski arkadaşlarım dahil birçok arkadaşım muzdarip. Hegemonya kurulan heryerde bir kazanan ve bir kaybeden vardır. Kazan/kazan yaratmak kolay değil tabi, kendileri bile kurmadılar ki hepimizde ki VW sevgisini veya VW görüşünü. Buna bile hazır kondular.
Herşeye katılırım, ama müsadenizle sadece bir tek cümleyi sindiremedim içime. Amacım kimseyi kırmak veya rencide etmek değil ama bende servise gidersem (işim oturup bekleme ve teslim alma kadar kısa ise) önce o deri koltuklarda oturup sonra da bana sunmaya çalışacakları 500-600TL lik bir masrafı "GOLD" olmasa da "PLATINIUM" kartla ödeyeceğim. Benim için 500-600TL nakit ödenecek kadar az bir miktar değil, ve bankanın bana platinium kart göndermesi de benim zengin olduğum manasına gelmiyor !!! Kim ne derse desin, doğru yanlış bilemem ama bende SERVİS ANTİPATİSİ var maalesefve buna sebep olanlar 96 yılından beri kullandığım her arabamla yaptığım ve vazgeçtiğim servis maceraları :D opel, volvo, ford servisleri tam birer FELAKET oldu, ve evet mercedes servisi harikaydı. 4 arabımın 3ü berbat servis maceralarıyla dolu. Son tahvilde ben arabamı servise aşırı pahalı işçilik ve parça fiyatlarından dolayı götürmeyi sevmeyen biriyim. Yukarda bir arkadaş belirtmişti far takma 250 sökme 250 diye, yeminle bana 500TL versin doğuş oto 3 gün 3 gece yüzlerce farlarını takar çıkarırım onlara. Ayıp olan budur işte, orada çalıştırdığı adama ödediği saatlik işçilikle bizden aldığını yanyana koyunca arada fark olmalı, tabi ki de olmalı orasıda ticari bir müessese ama bu denli uçurum olmamalı.
daha cok destek bulmak lazım arkadaslar
+1 imza da benden. 144 oldu
bizim "gold - platin kart ile ödeme yapan bilinçsiz+zengin+umursamaz kullanıcı" sınıfına girmiyorsunuz siz yanlış anlaşılmasın... ben de üzerinde gold yazan kredi kartımla ödedim, kampanyaya destek veren bir çok kişi o kartlarla ödemiştir, tabir edilen (betimlenen) kullanıcılar daha farklıdesteğiniz için teşekkürler
Hep destek tam destek. Yeni kullanıcı olabilirim ama aynı dertten eski arkadaşlarım dahil birçok arkadaşım muzdarip. Hegemonya kurulan heryerde bir kazanan ve bir kaybeden vardır. Kazan/kazan yaratmak kolay değil tabi, kendileri bile kurmadılar ki hepimizde ki VW sevgisini veya VW görüşünü. Buna bile hazır kondular.
Herşeye katılırım, ama müsadenizle sadece bir tek cümleyi sindiremedim içime. Amacım kimseyi kırmak veya rencide etmek değil ama bende servise gidersem (işim oturup bekleme ve teslim alma kadar kısa ise) önce o deri koltuklarda oturup sonra da bana sunmaya çalışacakları 500-600TL lik bir masrafı "GOLD" olmasa da "PLATINIUM" kartla ödeyeceğim. Benim için 500-600TL nakit ödenecek kadar az bir miktar değil, ve bankanın bana platinium kart göndermesi de benim zengin olduğum manasına gelmiyor !!! Kim ne derse desin, doğru yanlış bilemem ama bende SERVİS ANTİPATİSİ var maalesefve buna sebep olanlar 96 yılından beri kullandığım her arabamla yaptığım ve vazgeçtiğim servis maceraları :D opel, volvo, ford servisleri tam birer FELAKET oldu, ve evet mercedes servisi harikaydı. 4 arabımın 3ü berbat servis maceralarıyla dolu. Son tahvilde ben arabamı servise aşırı pahalı işçilik ve parça fiyatlarından dolayı götürmeyi sevmeyen biriyim. Yukarda bir arkadaş belirtmişti far takma 250 sökme 250 diye, yeminle bana 500TL versin doğuş oto 3 gün 3 gece yüzlerce farlarını takar çıkarırım onlara. Ayıp olan budur işte, orada çalıştırdığı adama ödediği saatlik işçilikle bizden aldığını yanyana koyunca arada fark olmalı, tabi ki de olmalı orasıda ticari bir müessese ama bu denli uçurum olmamalı.
bizim "gold - platin kart ile ödeme yapan bilinçsiz+zengin+umursamaz kullanıcı" sınıfına girmiyorsunuz siz yanlış anlaşılmasın... ben de üzerinde gold yazan kredi kartımla ödedim, kampanyaya destek veren bir çok kişi o kartlarla ödemiştir, tabir edilen (betimlenen) kullanıcılar daha farklıdesteğiniz için teşekkürler
Hep destek tam destek. Yeni kullanıcı olabilirim ama aynı dertten eski arkadaşlarım dahil birçok arkadaşım muzdarip. Hegemonya kurulan heryerde bir kazanan ve bir kaybeden vardır. Kazan/kazan yaratmak kolay değil tabi, kendileri bile kurmadılar ki hepimizde ki VW sevgisini veya VW görüşünü. Buna bile hazır kondular.
Herşeye katılırım, ama müsadenizle sadece bir tek cümleyi sindiremedim içime. Amacım kimseyi kırmak veya rencide etmek değil ama bende servise gidersem (işim oturup bekleme ve teslim alma kadar kısa ise) önce o deri koltuklarda oturup sonra da bana sunmaya çalışacakları 500-600TL lik bir masrafı "GOLD" olmasa da "PLATINIUM" kartla ödeyeceğim. Benim için 500-600TL nakit ödenecek kadar az bir miktar değil, ve bankanın bana platinium kart göndermesi de benim zengin olduğum manasına gelmiyor !!! Kim ne derse desin, doğru yanlış bilemem ama bende SERVİS ANTİPATİSİ var maalesefve buna sebep olanlar 96 yılından beri kullandığım her arabamla yaptığım ve vazgeçtiğim servis maceraları :D opel, volvo, ford servisleri tam birer FELAKET oldu, ve evet mercedes servisi harikaydı. 4 arabımın 3ü berbat servis maceralarıyla dolu. Son tahvilde ben arabamı servise aşırı pahalı işçilik ve parça fiyatlarından dolayı götürmeyi sevmeyen biriyim. Yukarda bir arkadaş belirtmişti far takma 250 sökme 250 diye, yeminle bana 500TL versin doğuş oto 3 gün 3 gece yüzlerce farlarını takar çıkarırım onlara. Ayıp olan budur işte, orada çalıştırdığı adama ödediği saatlik işçilikle bizden aldığını yanyana koyunca arada fark olmalı, tabi ki de olmalı orasıda ticari bir müessese ama bu denli uçurum olmamalı.
imzaladım arkadaşlar 151 kişi oldu....
Değerli dostlarım,
Herkesin desteği için teşekkür ederim. Dün DOĞUŞ'un web sitesindeki SERVİS-SATIŞ SONRASI sayfasından POLO-GOLF-JETTA-PASSAT bakım fiyatlarına baktım. Öyle bir durumla karşılaştım ki "Halimize şükredelim" dedirtecek, ama aynı zamanda "Pes yani!" şaşırtacak kadar:
POLO 494 TL*
GOLF 532 TL*
JETTA 502 TL*
PASSAT 513 TL*
* Örnek bakım fiyatları, Polo için CHY motora, Golf için CMB motora, Jetta için CAV motora, Passat için ise CAX motora sahip araçlar için geçerlidir.
Bu liste DOĞUŞ'un hangi modeller üzerine yoğunlaştığını ve paranın bence %90'ını kazandığı modelleri gösteriyor. CC zaten PASSAT sınıfında, TIGUAN-SCIROCCO adı bile geçmiyor.
Ticari araçlarda durum daha da vahim:
CADDY 527 TL*
TRANSPORTER 677 TL*
CRAFTER 704 TL*
AMAROK 715 TL*
*Örnek bakım fiyatları Amarok için CDC motor, Caddy için CFH motor, Crafter için CKU motor ve Transporter için CAA/CCH motora sahip araçlar için geçerlidir.
2000 Yılında SEAT Toledo aldığımda dahi o zaman çevremden yetkili servis bakım fiyatlarının "fahiş" olduğunu duymuş ama kendim o zaman oldukça makul bulmuştum. Hatta 2008'de aldığım VOLKSWAGEN PASSAT'ın Ocak 2009'daki ilk bakımı dahi o kadar pahalı değildi, konu yaptığımı hatırlamıyorum. Fakat 1 adet MTV taksidinden, 2 adet dolu depodan, 4 adet ucuz, 2 adet pahalı lastikten, bizim araçlar için 1 adet lastik kadar pahalı bir periyodik bakım fiyatı -tekrarlıyorum- kabul edilemez. Hatırlatırım, bu, bunun gibi, diğer ve diğerleri gibi şirketler müşterilerin itiraz etmeme ve şikayet etmeme ve hakkını aramama yönünü, özelliğini, davranışını kullanarak bu fiyatları yukarı doğru vidaladıkça vidalıyorlar.
Değerli dostlarım,
Herkesin desteği için teşekkür ederim. Dün DOĞUŞ'un web sitesindeki SERVİS-SATIŞ SONRASI sayfasından POLO-GOLF-JETTA-PASSAT bakım fiyatlarına baktım. Öyle bir durumla karşılaştım ki "Halimize şükredelim" dedirtecek, ama aynı zamanda "Pes yani!" şaşırtacak kadar:
POLO 494 TL*
GOLF 532 TL*
JETTA 502 TL*
PASSAT 513 TL*
* Örnek bakım fiyatları, Polo için CHY motora, Golf için CMB motora, Jetta için CAV motora, Passat için ise CAX motora sahip araçlar için geçerlidir.
Bu liste DOĞUŞ'un hangi modeller üzerine yoğunlaştığını ve paranın bence %90'ını kazandığı modelleri gösteriyor. CC zaten PASSAT sınıfında, TIGUAN-SCIROCCO adı bile geçmiyor.
Ticari araçlarda durum daha da vahim:
CADDY 527 TL*
TRANSPORTER 677 TL*
CRAFTER 704 TL*
AMAROK 715 TL*
*Örnek bakım fiyatları Amarok için CDC motor, Caddy için CFH motor, Crafter için CKU motor ve Transporter için CAA/CCH motora sahip araçlar için geçerlidir.
2000 Yılında SEAT Toledo aldığımda dahi o zaman çevremden yetkili servis bakım fiyatlarının "fahiş" olduğunu duymuş ama kendim o zaman oldukça makul bulmuştum. Hatta 2008'de aldığım VOLKSWAGEN PASSAT'ın Ocak 2009'daki ilk bakımı dahi o kadar pahalı değildi, konu yaptığımı hatırlamıyorum. Fakat 1 adet MTV taksidinden, 2 adet dolu depodan, 4 adet ucuz, 2 adet pahalı lastikten, bizim araçlar için 1 adet lastik kadar pahalı bir periyodik bakım fiyatı -tekrarlıyorum- kabul edilemez. Hatırlatırım, bu, bunun gibi, diğer ve diğerleri gibi şirketler müşterilerin itiraz etmeme ve şikayet etmeme ve hakkını aramama yönünü, özelliğini, davranışını kullanarak bu fiyatları yukarı doğru vidaladıkça vidalıyorlar.
özel servisin 150 e yaptığı rutin bakımı servis 200 ye yapsa hatta 250 e yapsa kimse itiraz etmeyecek. 3 sefer izleyen birinin yapabileceği sıradan bir yağ filtre değişimi için 513 TL talep etmek yan kesicilikten başka bişey değil. Tecrübeli özel servisler yetkili servisten bence çok daha iyi. Yetkili servis çoğu zaman parça değişimine giderken özel servisler arızanın üzerine gidiyor çoğu zamanda çözüyorlarda. Passatımın Baskı setini sökmeye gittiğimde ne kadar gerek yok desede ustaya çırağı gibi yardım ettim.
İnanın onun şanzıman indirmesindeki pratikliği bizim lastik değiştirmemizden çok daha hızlıydı.
özel servisin 150 e yaptığı rutin bakımı servis 200 ye yapsa hatta 250 e yapsa kimse itiraz etmeyecek. 3 sefer izleyen birinin yapabileceği sıradan bir yağ filtre değişimi için 513 TL talep etmek yan kesicilikten başka bişey değil. Tecrübeli özel servisler yetkili servisten bence çok daha iyi. Yetkili servis çoğu zaman parça değişimine giderken özel servisler arızanın üzerine gidiyor çoğu zamanda çözüyorlarda. Passatımın Baskı setini sökmeye gittiğimde ne kadar gerek yok desede ustaya çırağı gibi yardım ettim.
İnanın onun şanzıman indirmesindeki pratikliği bizim lastik değiştirmemizden çok daha hızlıydı.
+1 imza da benden.
Biraz önce forum ana sayfasından aşağıdaki bilgileri aldım. Kampanya sayfasına baktım. Rakam 160 olmuş. Aktif üye sayısı 1016 görünüyor. Buradan çıkardığım sonuç; Doğuş Oto, dolayısıyla VAG ne yapsa yeridir.
Toplam Üye7.824Aktif Üyeler1.016
Biraz önce forum ana sayfasından aşağıdaki bilgileri aldım. Kampanya sayfasına baktım. Rakam 160 olmuş. Aktif üye sayısı 1016 görünüyor. Buradan çıkardığım sonuç; Doğuş Oto, dolayısıyla VAG ne yapsa yeridir.
Toplam Üye7.824Aktif Üyeler1.016
Kesinlikle Öyle, Dün Fırat Abiyle Bunu Konuştum Forma Gelince Ağzına Geleni Yazarlar iş İcraata Gelince Köşeye Çekilirler. .1,016 Kişiden 160 Kişi İmzalamış Doğuş Bu Rakamları Görse Gülüp Geçer O 160 Kişinin %90'ıda B6-B7 Sahipleridir Tahminimce. .YAZIK!!. .
Kesinlikle Öyle, Dün Fırat Abiyle Bunu Konuştum Forma Gelince Ağzına Geleni Yazarlar iş İcraata Gelince Köşeye Çekilirler. .1,016 Kişiden 160 Kişi İmzalamış Doğuş Bu Rakamları Görse Gülüp Geçer O 160 Kişinin %90'ıda B6-B7 Sahipleridir Tahminimce. .YAZIK!!. .
+1 e benden b6 triger seti devir daim yok, 1532 TL ise dışarıda 400 tl parça 200 tl de emek isteniyo ise :D imza şart
+1 e benden b6 triger seti devir daim yok, 1532 TL ise dışarıda 400 tl parça 200 tl de emek isteniyo ise :D imza şart
+1 bende bu açma satış ve servis politikalırından rahatsızım...
Aracımı 12 eylül 2014 te satın aldım. Kısmetse aracımı bu yıl içinde ilk defa servise götüreceğim. Bende merak ediyorum ne kadar masraf çıkacak. Bu tarih geçince gidersem garanti bitmiş mi sayılır? 15000 doldurabileceğimi hiç sanmıyorum.
Aracımı 12 eylül 2014 te satın aldım. Kısmetse aracımı bu yıl içinde ilk defa servise götüreceğim. Bende merak ediyorum ne kadar masraf çıkacak. Bu tarih geçince gidersem garanti bitmiş mi sayılır? 15000 doldurabileceğimi hiç sanmıyorum.
ne diyelim tebrikler arkadaşlar az önce bende kampanyaya katıldım doğuş otomotiv= tekelciliğin en basit tercümesi....
ne diyelim tebrikler arkadaşlar az önce bende kampanyaya katıldım doğuş otomotiv= tekelciliğin en basit tercümesi....
15000 yapmasaniz bile tarih geldiginde gitmeniz gerekiyor.yarin bir gun bir sikinti cikarsa garanti icin onu bahane ediyorlar.
15000 yapmasaniz bile tarih geldiginde gitmeniz gerekiyor.yarin bir gun bir sikinti cikarsa garanti icin onu bahane ediyorlar.
Emeği geçen herkese teşekkürler bir imza da benden