Benzinli %1.5 indirim yapmışlar 5 10 sayfa geride bir arkadaş yazmıştı... Ama dizellere % kaç yapıldı kimse bir şey yazmadı...
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Aralık sonu ben şahsen bir indirim olacağını sanmıyorum, zaten ilk açıklanan fiyatlardan indirim geldi, bu rakamlar ay sonuna kadar kalıcı gözüküyor, Ocak ayında ise şayet ötv zammı gelmez ise, ilk açıkladıkları lansman rakamlarını model zammı diye yeni yılda listeleyeceklerini düşünüyorum, euro böyle giderse tabi.
Aralık sonu ben şahsen bir indirim olacağını sanmıyorum, zaten ilk açıklanan fiyatlardan indirim geldi, bu rakamlar ay sonuna kadar kalıcı gözüküyor, Ocak ayında ise şayet ötv zammı gelmez ise, ilk açıkladıkları lansman rakamlarını model zammı diye yeni yılda listeleyeceklerini düşünüyorum, euro böyle giderse tabi.
Benzinli %1.5 indirim yapmışlar 5 10 sayfa geride bir arkadaş yazmıştı... Ama dizellere % kaç yapıldı kimse bir şey yazmadı...
Benzinli %1.5 indirim yapmışlar 5 10 sayfa geride bir arkadaş yazmıştı... Ama dizellere % kaç yapıldı kimse bir şey yazmadı...
harvard mavi - confortline !!! ---- yeni resimleri olan varsa paylaşirmisiniz.
harvard mavi - confortline !!! ---- yeni resimleri olan varsa paylaşirmisiniz.
Aralık teslimi Navigasyonlu araçların ocak a kalması hevesini kaçırdı. Harita komutanlığı neyi nasıl inceliyor tek tek araçlara mı bakıyor yazılıma mı bakıyor . Bu konuda bilgisi olan erken gümrükten çıkma durumu hakkında bilgisi olan var mı acaba?
Aralık teslimi Navigasyonlu araçların ocak a kalması hevesini kaçırdı. Harita komutanlığı neyi nasıl inceliyor tek tek araçlara mı bakıyor yazılıma mı bakıyor . Bu konuda bilgisi olan erken gümrükten çıkma durumu hakkında bilgisi olan var mı acaba?
ben aynanın kapıya monte edilmesini sevmedim. ayna darbe aldığında kapı üzerinde hasar bırakmaz mı? kelebek cam da çok ilginç..
ben aynanın kapıya monte edilmesini sevmedim. ayna darbe aldığında kapı üzerinde hasar bırakmaz mı? kelebek cam da çok ilginç..
Bu birazda Meksikalı vatandaşın çizgisinden kaynaklanıyor. Yoksa b5 ten sonra b6 nasılda farklı bir tasarıma sahipti.
Bu birazda Meksikalı vatandaşın çizgisinden kaynaklanıyor. Yoksa b5 ten sonra b6 nasılda farklı bir tasarıma sahipti.
Bu içi kaplı olup olmadığı hususu herkese dert olan şoför çekmecesinin arkasında yeşil bir etiket var, o etiket araın DOĞUM TARİHİ'dir, ona bakarsanız hangi gün banttan indiğini görebilir, öğrenebilirsiniz. Çekmecenin çıkması (geldiğinden biraz daha öne gelmesi) için üst kısmında küçük bir tırnak var, geriye iterseniz çekmece öne doğru gelir, arkasında da bir sürü röle vb. görebilirsiniz.
Bu içi kaplı olup olmadığı hususu herkese dert olan şoför çekmecesinin arkasında yeşil bir etiket var, o etiket araın DOĞUM TARİHİ'dir, ona bakarsanız hangi gün banttan indiğini görebilir, öğrenebilirsiniz. Çekmecenin çıkması (geldiğinden biraz daha öne gelmesi) için üst kısmında küçük bir tırnak var, geriye iterseniz çekmece öne doğru gelir, arkasında da bir sürü röle vb. görebilirsiniz.
Arkadaşlar peki neden acaba B8 de ilk gelenler hep,,,Gri,Siyah ve Mavi geldi acaba? Buna bir fikir yürüten varmı acaba? Örneğin Beyaz neden önce gelmedi?
Ben şimdi düşündüğü,mü söyliyeyim...Bakalım sizde aynı fikirde,misiniz?
Şimdi öncelikle nasılsa ben yeni bir kasa, Passat yapmışım ve insanlar ilk 3 ay üşüşecekler başına ve %90 elimdeki,leri satıcam
böyle 3 ayı geçirmiş olacağım diye düşündüler...ilk üç ay full bir şekilde elimdekini insanlar nasıl olsa alacaklar...Satışlar yavaşladığında gitmeyecek renkleri bile...
3 Ay geçtikten sonrada Beyaz,ı zaten prim yapar düşücesi ile toplum yine alacak,,bende arabamı ilk 6 ay full bir şekilde satacağım...
Bunu düşünmüş olabilirler,mi acaba bu satış departmenin,den sorumlu müdürler? Ne dersiniz?...
Yoksa Almanlar kendi, zevklerine göre düşünüp,,en güzel renkler bunlar,,önce bunlarımı çıkartalım diye düşündüler?
Konu beyaz güvercin tarafından (11 12 2014 Saat 23:25 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: ekeleme
Arkadaşlar peki neden acaba B8 de ilk gelenler hep,,,Gri,Siyah ve Mavi geldi acaba? Buna bir fikir yürüten varmı acaba? Örneğin Beyaz neden önce gelmedi?
Ben şimdi düşündüğü,mü söyliyeyim...Bakalım sizde aynı fikirde,misiniz?
Şimdi öncelikle nasılsa ben yeni bir kasa, Passat yapmışım ve insanlar ilk 3 ay üşüşecekler başına ve %90 elimdeki,leri satıcam
böyle 3 ayı geçirmiş olacağım diye düşündüler...ilk üç ay full bir şekilde elimdekini insanlar nasıl olsa alacaklar...Satışlar yavaşladığında gitmeyecek renkleri bile...
3 Ay geçtikten sonrada Beyaz,ı zaten prim yapar düşücesi ile toplum yine alacak,,bende arabamı ilk 6 ay full bir şekilde satacağım...
Bunu düşünmüş olabilirler,mi acaba bu satış departmenin,den sorumlu müdürler? Ne dersiniz?...
Yoksa Almanlar kendi, zevklerine göre düşünüp,,en güzel renkler bunlar,,önce bunlarımı çıkartalım diye düşündüler?
Çek Cumhuriyeti malı jantlar, CMS ihaleyi alamadı mı araba, yoksa yüksek fiyat mı verdi, benim Salamanca'lar da Polonya malı, ama CC'deki InterLagos ve B7 Highline'daki Michigan jantlar CMS malı. CC'deki 17" Phoenix de Alman malı, diğerlerini hatırlamıyorum, unuttum ya da bakmadım, veya bilmiyorum. O kadar çok jant var ki.
Çek Cumhuriyeti malı jantlar, CMS ihaleyi alamadı mı araba, yoksa yüksek fiyat mı verdi, benim Salamanca'lar da Polonya malı, ama CC'deki InterLagos ve B7 Highline'daki Michigan jantlar CMS malı. CC'deki 17" Phoenix de Alman malı, diğerlerini hatırlamıyorum, unuttum ya da bakmadım, veya bilmiyorum. O kadar çok jant var ki.
TRENDLINE = Orjinal ebatta çelik jantlı yedek lastik = Bagaj tabanı altında köpük VAR
COMFORTLINE = Yer tasarruflu çelik jantlı yedek lastik = Bagaj tabanı altında köpük YOK
HIGHLINE = Orjinal ebatta alüminyum alaşım jantlı yedek lastik = Bagaj tabanı altında köpük VAR
TRENDLINE = Orjinal ebatta çelik jantlı yedek lastik = Bagaj tabanı altında köpük VAR
COMFORTLINE = Yer tasarruflu çelik jantlı yedek lastik = Bagaj tabanı altında köpük YOK
HIGHLINE = Orjinal ebatta alüminyum alaşım jantlı yedek lastik = Bagaj tabanı altında köpük VAR
Doğuş'un listesinde aşağıdaki bilgi veriliyor, Almanya'da zaten çoğu araç (konumuz olduğu için: Passat) yedek lastiksiz alınıyor. Biz Türkler yolda kalma ve çekicinin gelmemesi korkusu, kandırılma ve kazıklanma kaygısı, soyulma ve biraz da kaçırılma tedirginliği nedeni ile ne olur ne olmaz mutlaka yanımızda işe yarar YEDEK LASTİK isteriz, biraz babamızdan ve amcamızdan gördüğümüz bir durum, ama Almanya'da pek kimse almaz, opsiyon olarak alınabiliyor, onlar daha çok KIŞ LASTİĞİ ve ona uygun TENEKE JANT veya nadiren HAFİF ALAŞIM JANT alıyorlar, onun yerine yedek lastik havuzu boş kalıyor, içine DynAudio veya Volkswagen Sound sisteminin BASS BOX yerleştiriliyor.
Diyebilirim ki YEDEK LASTİK biraz da TÜRKİYE'ye özel geliyor, kimse yedek lastiksiz almak istemiyor çünkü, ayrıca TAM BOY AVADANLIK kuralı da bu nedenle halen geçerli, biz yol kenarında şişirme kiti ile uğraşamayız herhalde. Şimdi TAM BOY olunca da bagaj tabanı mecburen biraz kalkmak (yüksekmek) zorunda ve bu da daha az bagaj hacmi demek, yani B6/B7'de bu standarttı, oraya 5 kg'lik şeker çuvalını veya 2 kova dana etini koyabilirsin, rahatlıkla alır, B8'de bunu daraltmış, yükseklik bakımından, bu defa tam boy yedek lastik koyunca da orası 5 cm havaya kalkmak zorunda, aynısı zamanında FORD MONDEO'da vardı ve beğenmemiştim, arabada köpük mü taşıyacağım?Taner Bey , tüm Comfortline araç stepneleri o ince bisiklet lastiği gibi olandanmı gelecek ?
Bazı B8 kasa COMFORTLINE'lar tam boy (orijinal ebatta) alüminyum jantlı yedek lastikle geliyor galiba, onun yerine yer tasarruflu çelik jantla gelirse arkadaşlar bir resim çeksinler lütfen, onların bagajı daha büyük olacak.
AlıntıTRENDLINE = Orjinal ebatta çelik jantlı yedek lastik = Bagaj tabanı altında köpük VAR
COMFORTLINE = Yer tasarruflu çelik jantlı yedek lastik = Bagaj tabanı altında köpük YOK
HIGHLINE = Orjinal ebatta alüminyum alaşım jantlı yedek lastik = Bagaj tabanı altında köpük VAR
Doğuş'un listesinde aşağıdaki bilgi veriliyor, Almanya'da zaten çoğu araç (konumuz olduğu için: Passat) yedek lastiksiz alınıyor. Biz Türkler yolda kalma ve çekicinin gelmemesi korkusu, kandırılma ve kazıklanma kaygısı, soyulma ve biraz da kaçırılma tedirginliği nedeni ile ne olur ne olmaz mutlaka yanımızda işe yarar YEDEK LASTİK isteriz, biraz babamızdan ve amcamızdan gördüğümüz bir durum, ama Almanya'da pek kimse almaz, opsiyon olarak alınabiliyor, onlar daha çok KIŞ LASTİĞİ ve ona uygun TENEKE JANT veya nadiren HAFİF ALAŞIM JANT alıyorlar, onun yerine yedek lastik havuzu boş kalıyor, içine DynAudio veya Volkswagen Sound sisteminin BASS BOX yerleştiriliyor.
Diyebilirim ki YEDEK LASTİK biraz da TÜRKİYE'ye özel geliyor, kimse yedek lastiksiz almak istemiyor çünkü, ayrıca TAM BOY AVADANLIK kuralı da bu nedenle halen geçerli, biz yol kenarında şişirme kiti ile uğraşamayız herhalde. Şimdi TAM BOY olunca da bagaj tabanı mecburen biraz kalkmak (yüksekmek) zorunda ve bu da daha az bagaj hacmi demek, yani B6/B7'de bu standarttı, oraya 5 kg'lik şeker çuvalını veya 2 kova dana etini koyabilirsin, rahatlıkla alır, B8'de bunu daraltmış, yükseklik bakımından, bu defa tam boy yedek lastik koyunca da orası 5 cm havaya kalkmak zorunda, aynısı zamanında FORD MONDEO'da vardı ve beğenmemiştim, arabada köpük mü taşıyacağım?Taner Bey , tüm Comfortline araç stepneleri o ince bisiklet lastiği gibi olandanmı gelecek ?
Bazı B8 kasa COMFORTLINE'lar tam boy (orijinal ebatta) alüminyum jantlı yedek lastikle geliyor galiba, onun yerine yer tasarruflu çelik jantla gelirse arkadaşlar bir resim çeksinler lütfen, onların bagajı daha büyük olacak.
AlıntıTRENDLINE = Orjinal ebatta çelik jantlı yedek lastik = Bagaj tabanı altında köpük VAR
COMFORTLINE = Yer tasarruflu çelik jantlı yedek lastik = Bagaj tabanı altında köpük YOK
HIGHLINE = Orjinal ebatta alüminyum alaşım jantlı yedek lastik = Bagaj tabanı altında köpük VAR
Cms nin interlagosları tasarım olarak efsane jantlar bence.Hatta b8 de bile süper durur gibime geliyor.Çek Cumhuriyeti malı jantlar, CMS ihaleyi alamadı mı araba, yoksa yüksek fiyat mı verdi, benim Salamanca'lar da Polonya malı, ama CC'deki InterLagos ve B7 Highline'daki Michigan jantlar CMS malı. CC'deki 17" Phoenix de Alman malı, diğerlerini hatırlamıyorum, unuttum ya da bakmadım, veya bilmiyorum. O kadar çok jant var ki.
Cms nin interlagosları tasarım olarak efsane jantlar bence.Hatta b8 de bile süper durur gibime geliyor.Çek Cumhuriyeti malı jantlar, CMS ihaleyi alamadı mı araba, yoksa yüksek fiyat mı verdi, benim Salamanca'lar da Polonya malı, ama CC'deki InterLagos ve B7 Highline'daki Michigan jantlar CMS malı. CC'deki 17" Phoenix de Alman malı, diğerlerini hatırlamıyorum, unuttum ya da bakmadım, veya bilmiyorum. O kadar çok jant var ki.
Kesinlikle ve kesinlikle servisten orijinalini alın.Ben b7 passatıma servisten aldım.Yine alacak olsan servisten başka yerden almazdım.Döşemeye tam oturuyor.Süper ötesi şiddetle tavsiye ederim.Biraz pahalı ama pişman olmazsınız.
Kesinlikle ve kesinlikle servisten orijinalini alın.Ben b7 passatıma servisten aldım.Yine alacak olsan servisten başka yerden almazdım.Döşemeye tam oturuyor.Süper ötesi şiddetle tavsiye ederim.Biraz pahalı ama pişman olmazsınız.
Yollarda uzaktan harvard mavi gördüğümüzde acaba b7 mi yoksa b8 mi diye düşünmemize gerek yok, direk b8 diyeceğiz. Gümüş ve gri rengin kullanışlığını düşünen insan sayısı çok fazla olmasa b8 de bence en çok satan renk olacaktır. Bu 2 renge rağmen tahminimce b8 de bu mavi renk çok satar. Arabanın hatlarını direk ortaya çıkarıyor. Fakat siyah b7 ve b6 da bence daha iyi.
Yollarda uzaktan harvard mavi gördüğümüzde acaba b7 mi yoksa b8 mi diye düşünmemize gerek yok, direk b8 diyeceğiz. Gümüş ve gri rengin kullanışlığını düşünen insan sayısı çok fazla olmasa b8 de bence en çok satan renk olacaktır. Bu 2 renge rağmen tahminimce b8 de bu mavi renk çok satar. Arabanın hatlarını direk ortaya çıkarıyor. Fakat siyah b7 ve b6 da bence daha iyi.
B8 kasa ile ilgili bazı bilgiler ve güncellemeler:
- Volkswagen Sound System bisher für DE nicht in Planung - Volkswagen Sound sistemi Almanya'da henüz sunulmayacak - 3-farbiges Ambientelicht voraussichtlich Anfang 2015 bestellbar - 3 Renkli Ambiyans Aydınlatması 2015 başında sipariş edilebilecek - Markteinführung "Easy Close" wird für KW 22 2015 angestrebt - "Easy Close" 2015 22. Takvim Haftasında sunulacak - erkannte Verkehrszeichen werden permanent auf allen Ebenen im MFA angezeigt (hatte ich mittlerweile schon an anderer Stelle gelesen) - trafik uyarı levhası tespit sistemi olan araçlarda levhalar MFD'de sürekli gösteriliyor. - hintere Fensterheber können bei CL/HL vom Fahrersitz aus gesperrt werden (Serie). (elektr. sperrbare Türen gibt's anscheinend nicht) - Arka kapı camları CL/HL'de sürücü tarafıdan engellenebiliyor (Standart). (elekt. kitlenir kapılar galiba yok) - Isofix hinten Serie, vorne auch nicht optional möglich - Isofix arkada standart, ama önde opsiyonel olarak da yok - Massagefunktion: wird durch die Lordosenstütze realisiert, wie im Golf 7. Also kein System mit mehreren Luftkissen wie in höherpreisigen Fahrzeugen (die teilweise sogar im Schulterbereich massieren) oder wie im neuen Ford Mondeo. - Masaj fonksiyonu: Sırt desteği tarafından gerçekleştiriliyor, Golf 7'deki gibi. Daha pahalı araçlardaki ya da yeni Ford Mondeo'daki gibi birden çok hava yastığı ile elde edilmiyor (onlar omuz bölgesin de de masaj yapıyor), - Die Schäumung der Serien-Sitze bei Comfortline und Highline ist gleich. Der HL-Seriensitz hat aber eine andere Nahtsetzung, die Oberfläche ist also anders. - Comfortline ve Highline'daki standart koltukların köpükleri aynı. HL'deki standart koltuğun dikiş yeri farklı, yüzeyi bu nedenle farklı. - Der „ergoComfort Sitz“ verfuegt ueber eine Sitzneigungs-, Sitztiefen- und elektrische Lehneneinstellung. - "ergoComfort Koltuk" alırsanız oturma açısı, oturma derinliği ve elektrikli bel destek ayarı da beraber geliyor. - Der Komfortsitz verfuegt nur ueber eine Sitzneigungs- und Lehneneinstellung. - Konfor koltukta sadece oturma açısı ve bel destek ayarı bulunuyor. - Der „ergoComfort-Fahrer-Sitz“ hat in den Comfortline und Highline Serien-Ausstattungen das AGR-Siegel - "ergoComfort-Sürücü Koltuğu" alırsanız Comfortline ve Highline'da AGR onay etiketine de sahip oluyorsunuz. - "Komfortsitz" und "ergoComfort-Sitz" unterscheiden sich nur durch die zusaetzlichen elektrischen Funktionen und Verstellungsmoeglichkeiten. Strukturell ist es der gleiche Sitz. - "Konfor Koltuk" ve "ergoComfort Koltuk" arasındaki fark ek elektrikli işlevler ve ayar imkanlarından ibaret. Yapısal olarak her iki koltuk da aynı. - Beim 12-Wege-Sitz entfällt wegen der Klimatisierung die ausziehbare Oberschenkelauflage und deshalb auch das AGR-Siegel. Der 14-Wege Sitz hat es. - 12-Yönlü Koltukda havalandırma nedeni ile öne uzatılabilir üst baldır ayarı bulunmuyor ve bu nedenle AGR onay etiketi de gelmiyor. 14-Yönlü koltukta var.
B8 kasa ile ilgili bazı bilgiler ve güncellemeler:
- Volkswagen Sound System bisher für DE nicht in Planung - Volkswagen Sound sistemi Almanya'da henüz sunulmayacak - 3-farbiges Ambientelicht voraussichtlich Anfang 2015 bestellbar - 3 Renkli Ambiyans Aydınlatması 2015 başında sipariş edilebilecek - Markteinführung "Easy Close" wird für KW 22 2015 angestrebt - "Easy Close" 2015 22. Takvim Haftasında sunulacak - erkannte Verkehrszeichen werden permanent auf allen Ebenen im MFA angezeigt (hatte ich mittlerweile schon an anderer Stelle gelesen) - trafik uyarı levhası tespit sistemi olan araçlarda levhalar MFD'de sürekli gösteriliyor. - hintere Fensterheber können bei CL/HL vom Fahrersitz aus gesperrt werden (Serie). (elektr. sperrbare Türen gibt's anscheinend nicht) - Arka kapı camları CL/HL'de sürücü tarafıdan engellenebiliyor (Standart). (elekt. kitlenir kapılar galiba yok) - Isofix hinten Serie, vorne auch nicht optional möglich - Isofix arkada standart, ama önde opsiyonel olarak da yok - Massagefunktion: wird durch die Lordosenstütze realisiert, wie im Golf 7. Also kein System mit mehreren Luftkissen wie in höherpreisigen Fahrzeugen (die teilweise sogar im Schulterbereich massieren) oder wie im neuen Ford Mondeo. - Masaj fonksiyonu: Sırt desteği tarafından gerçekleştiriliyor, Golf 7'deki gibi. Daha pahalı araçlardaki ya da yeni Ford Mondeo'daki gibi birden çok hava yastığı ile elde edilmiyor (onlar omuz bölgesin de de masaj yapıyor), - Die Schäumung der Serien-Sitze bei Comfortline und Highline ist gleich. Der HL-Seriensitz hat aber eine andere Nahtsetzung, die Oberfläche ist also anders. - Comfortline ve Highline'daki standart koltukların köpükleri aynı. HL'deki standart koltuğun dikiş yeri farklı, yüzeyi bu nedenle farklı. - Der „ergoComfort Sitz“ verfuegt ueber eine Sitzneigungs-, Sitztiefen- und elektrische Lehneneinstellung. - "ergoComfort Koltuk" alırsanız oturma açısı, oturma derinliği ve elektrikli bel destek ayarı da beraber geliyor. - Der Komfortsitz verfuegt nur ueber eine Sitzneigungs- und Lehneneinstellung. - Konfor koltukta sadece oturma açısı ve bel destek ayarı bulunuyor. - Der „ergoComfort-Fahrer-Sitz“ hat in den Comfortline und Highline Serien-Ausstattungen das AGR-Siegel - "ergoComfort-Sürücü Koltuğu" alırsanız Comfortline ve Highline'da AGR onay etiketine de sahip oluyorsunuz. - "Komfortsitz" und "ergoComfort-Sitz" unterscheiden sich nur durch die zusaetzlichen elektrischen Funktionen und Verstellungsmoeglichkeiten. Strukturell ist es der gleiche Sitz. - "Konfor Koltuk" ve "ergoComfort Koltuk" arasındaki fark ek elektrikli işlevler ve ayar imkanlarından ibaret. Yapısal olarak her iki koltuk da aynı. - Beim 12-Wege-Sitz entfällt wegen der Klimatisierung die ausziehbare Oberschenkelauflage und deshalb auch das AGR-Siegel. Der 14-Wege Sitz hat es. - 12-Yönlü Koltukda havalandırma nedeni ile öne uzatılabilir üst baldır ayarı bulunmuyor ve bu nedenle AGR onay etiketi de gelmiyor. 14-Yönlü koltukta var.
Bazı B8 kasa COMFORTLINE'lar tam boy (orijinal ebatta) alüminyum jantlı yedek lastikle geliyor galiba, onun yerine yer tasarruflu çelik jantla gelirse arkadaşlar bir resim çeksinler lütfen, onların bagajı daha büyük olacak.
Benim baktığım c.line tam boydu ama zaten eskiden de tam boydu diyerek çekmedim resmini. Keşke çekseymişim
Bazı B8 kasa COMFORTLINE'lar tam boy (orijinal ebatta) alüminyum jantlı yedek lastikle geliyor galiba, onun yerine yer tasarruflu çelik jantla gelirse arkadaşlar bir resim çeksinler lütfen, onların bagajı daha büyük olacak.
Benim baktığım c.line tam boydu ama zaten eskiden de tam boydu diyerek çekmedim resmini. Keşke çekseymişim
C.lineYollarda uzaktan harvard mavi gördüğümüzde acaba b7 mi yoksa b8 mi diye düşünmemize gerek yok, direk b8 diyeceğiz. Gümüş ve gri rengin kullanışlığını düşünen insan sayısı çok fazla olmasa b8 de bence en çok satan renk olacaktır. Bu 2 renge rağmen tahminimce b8 de bu mavi renk çok satar. Arabanın hatlarını direk ortaya çıkarıyor. Fakat siyah b7 ve b6 da bence daha iyi.
H.line
![]()
C.lineYollarda uzaktan harvard mavi gördüğümüzde acaba b7 mi yoksa b8 mi diye düşünmemize gerek yok, direk b8 diyeceğiz. Gümüş ve gri rengin kullanışlığını düşünen insan sayısı çok fazla olmasa b8 de bence en çok satan renk olacaktır. Bu 2 renge rağmen tahminimce b8 de bu mavi renk çok satar. Arabanın hatlarını direk ortaya çıkarıyor. Fakat siyah b7 ve b6 da bence daha iyi.
H.line
![]()
abi sen ne muhteşem bi adamsın. çok takdir ettim ve saygı duydum sana. o kadar araştırma yap, çevir, burada paylaş...B8 kasa ile ilgili bazı bilgiler ve güncellemeler:
- Volkswagen Sound System bisher für DE nicht in Planung - Volkswagen Sound sistemi Almanya'da henüz sunulmayacak - 3-farbiges Ambientelicht voraussichtlich Anfang 2015 bestellbar - 3 Renkli Ambiyans Aydınlatması 2015 başında sipariş edilebilecek - Markteinführung "Easy Close" wird für KW 22 2015 angestrebt - "Easy Close" 2015 22. Takvim Haftasında sunulacak - erkannte Verkehrszeichen werden permanent auf allen Ebenen im MFA angezeigt (hatte ich mittlerweile schon an anderer Stelle gelesen) - trafik uyarı levhası tespit sistemi olan araçlarda levhalar MFD'de sürekli gösteriliyor. - hintere Fensterheber können bei CL/HL vom Fahrersitz aus gesperrt werden (Serie). (elektr. sperrbare Türen gibt's anscheinend nicht) - Arka kapı camları CL/HL'de sürücü tarafıdan engellenebiliyor (Standart). (elekt. kitlenir kapılar galiba yok) - Isofix hinten Serie, vorne auch nicht optional möglich - Isofix arkada standart, ama önde opsiyonel olarak da yok - Massagefunktion: wird durch die Lordosenstütze realisiert, wie im Golf 7. Also kein System mit mehreren Luftkissen wie in höherpreisigen Fahrzeugen (die teilweise sogar im Schulterbereich massieren) oder wie im neuen Ford Mondeo. - Masaj fonksiyonu: Sırt desteği tarafından gerçekleştiriliyor, Golf 7'deki gibi. Daha pahalı araçlardaki ya da yeni Ford Mondeo'daki gibi birden çok hava yastığı ile elde edilmiyor (onlar omuz bölgesin de de masaj yapıyor), - Die Schäumung der Serien-Sitze bei Comfortline und Highline ist gleich. Der HL-Seriensitz hat aber eine andere Nahtsetzung, die Oberfläche ist also anders. - Comfortline ve Highline'daki standart koltukların köpükleri aynı. HL'deki standart koltuğun dikiş yeri farklı, yüzeyi bu nedenle farklı. - Der „ergoComfort Sitz“ verfuegt ueber eine Sitzneigungs-, Sitztiefen- und elektrische Lehneneinstellung. - "ergoComfort Koltuk" alırsanız oturma açısı, oturma derinliği ve elektrikli bel destek ayarı da beraber geliyor. - Der Komfortsitz verfuegt nur ueber eine Sitzneigungs- und Lehneneinstellung. - Konfor koltukta sadece oturma açısı ve bel destek ayarı bulunuyor. - Der „ergoComfort-Fahrer-Sitz“ hat in den Comfortline und Highline Serien-Ausstattungen das AGR-Siegel - "ergoComfort-Sürücü Koltuğu" alırsanız Comfortline ve Highline'da AGR onay etiketine de sahip oluyorsunuz. - "Komfortsitz" und "ergoComfort-Sitz" unterscheiden sich nur durch die zusaetzlichen elektrischen Funktionen und Verstellungsmoeglichkeiten. Strukturell ist es der gleiche Sitz. - "Konfor Koltuk" ve "ergoComfort Koltuk" arasındaki fark ek elektrikli işlevler ve ayar imkanlarından ibaret. Yapısal olarak her iki koltuk da aynı. - Beim 12-Wege-Sitz entfällt wegen der Klimatisierung die ausziehbare Oberschenkelauflage und deshalb auch das AGR-Siegel. Der 14-Wege Sitz hat es. - 12-Yönlü Koltukda havalandırma nedeni ile öne uzatılabilir üst baldır ayarı bulunmuyor ve bu nedenle AGR onay etiketi de gelmiyor. 14-Yönlü koltukta var.
abi sen ne muhteşem bi adamsın. çok takdir ettim ve saygı duydum sana. o kadar araştırma yap, çevir, burada paylaş...B8 kasa ile ilgili bazı bilgiler ve güncellemeler:
- Volkswagen Sound System bisher für DE nicht in Planung - Volkswagen Sound sistemi Almanya'da henüz sunulmayacak - 3-farbiges Ambientelicht voraussichtlich Anfang 2015 bestellbar - 3 Renkli Ambiyans Aydınlatması 2015 başında sipariş edilebilecek - Markteinführung "Easy Close" wird für KW 22 2015 angestrebt - "Easy Close" 2015 22. Takvim Haftasında sunulacak - erkannte Verkehrszeichen werden permanent auf allen Ebenen im MFA angezeigt (hatte ich mittlerweile schon an anderer Stelle gelesen) - trafik uyarı levhası tespit sistemi olan araçlarda levhalar MFD'de sürekli gösteriliyor. - hintere Fensterheber können bei CL/HL vom Fahrersitz aus gesperrt werden (Serie). (elektr. sperrbare Türen gibt's anscheinend nicht) - Arka kapı camları CL/HL'de sürücü tarafıdan engellenebiliyor (Standart). (elekt. kitlenir kapılar galiba yok) - Isofix hinten Serie, vorne auch nicht optional möglich - Isofix arkada standart, ama önde opsiyonel olarak da yok - Massagefunktion: wird durch die Lordosenstütze realisiert, wie im Golf 7. Also kein System mit mehreren Luftkissen wie in höherpreisigen Fahrzeugen (die teilweise sogar im Schulterbereich massieren) oder wie im neuen Ford Mondeo. - Masaj fonksiyonu: Sırt desteği tarafından gerçekleştiriliyor, Golf 7'deki gibi. Daha pahalı araçlardaki ya da yeni Ford Mondeo'daki gibi birden çok hava yastığı ile elde edilmiyor (onlar omuz bölgesin de de masaj yapıyor), - Die Schäumung der Serien-Sitze bei Comfortline und Highline ist gleich. Der HL-Seriensitz hat aber eine andere Nahtsetzung, die Oberfläche ist also anders. - Comfortline ve Highline'daki standart koltukların köpükleri aynı. HL'deki standart koltuğun dikiş yeri farklı, yüzeyi bu nedenle farklı. - Der „ergoComfort Sitz“ verfuegt ueber eine Sitzneigungs-, Sitztiefen- und elektrische Lehneneinstellung. - "ergoComfort Koltuk" alırsanız oturma açısı, oturma derinliği ve elektrikli bel destek ayarı da beraber geliyor. - Der Komfortsitz verfuegt nur ueber eine Sitzneigungs- und Lehneneinstellung. - Konfor koltukta sadece oturma açısı ve bel destek ayarı bulunuyor. - Der „ergoComfort-Fahrer-Sitz“ hat in den Comfortline und Highline Serien-Ausstattungen das AGR-Siegel - "ergoComfort-Sürücü Koltuğu" alırsanız Comfortline ve Highline'da AGR onay etiketine de sahip oluyorsunuz. - "Komfortsitz" und "ergoComfort-Sitz" unterscheiden sich nur durch die zusaetzlichen elektrischen Funktionen und Verstellungsmoeglichkeiten. Strukturell ist es der gleiche Sitz. - "Konfor Koltuk" ve "ergoComfort Koltuk" arasındaki fark ek elektrikli işlevler ve ayar imkanlarından ibaret. Yapısal olarak her iki koltuk da aynı. - Beim 12-Wege-Sitz entfällt wegen der Klimatisierung die ausziehbare Oberschenkelauflage und deshalb auch das AGR-Siegel. Der 14-Wege Sitz hat es. - 12-Yönlü Koltukda havalandırma nedeni ile öne uzatılabilir üst baldır ayarı bulunmuyor ve bu nedenle AGR onay etiketi de gelmiyor. 14-Yönlü koltukta var.
Bugün iki araci inceledim TDI di ikiside kaplamaliydiBu içi kaplı olup olmadığı hususu herkese dert olan şoför çekmecesinin arkasında yeşil bir etiket var, o etiket araın DOĞUM TARİHİ'dir, ona bakarsanız hangi gün banttan indiğini görebilir, öğrenebilirsiniz. Çekmecenin çıkması (geldiğinden biraz daha öne gelmesi) için üst kısmında küçük bir tırnak var, geriye iterseniz çekmece öne doğru gelir, arkasında da bir sürü röle vb. görebilirsiniz.
BİR ÖNCEKİ GÜN BUGÜNDEN DAHA GÜZEL İSE BUGÜNÜN KIYMETİNİ BİL YARIN DAHA KÖTÜ OLABİLİR
Bugün iki araci inceledim TDI di ikiside kaplamaliydiBu içi kaplı olup olmadığı hususu herkese dert olan şoför çekmecesinin arkasında yeşil bir etiket var, o etiket araın DOĞUM TARİHİ'dir, ona bakarsanız hangi gün banttan indiğini görebilir, öğrenebilirsiniz. Çekmecenin çıkması (geldiğinden biraz daha öne gelmesi) için üst kısmında küçük bir tırnak var, geriye iterseniz çekmece öne doğru gelir, arkasında da bir sürü röle vb. görebilirsiniz.
BİR ÖNCEKİ GÜN BUGÜNDEN DAHA GÜZEL İSE BUGÜNÜN KIYMETİNİ BİL YARIN DAHA KÖTÜ OLABİLİR
B8 PASSAT FAR ÇEŞİTLERİ
1. STANDART HALOJEN FARLAR (Comfortline ve Highline) (Türkiye TL ve CL Standart Paket)
2. LED FARLAR - LOW (basit) / LED Gündüz Farları Tek Şerit
3. LED FARLAR - HIGH (gelişmiş) / LED Gündüz Farları Çift "U" (Türkiye HL Standart Paket)
4. LED FARLAR - HIGH (gelişmiş) / LED GÜndüz Farları Çift "U" + Dynamic Light Assist
B8 PASSAT FAR ÇEŞİTLERİ
1. STANDART HALOJEN FARLAR (Comfortline ve Highline) (Türkiye TL ve CL Standart Paket)
2. LED FARLAR - LOW (basit) / LED Gündüz Farları Tek Şerit
3. LED FARLAR - HIGH (gelişmiş) / LED Gündüz Farları Çift "U" (Türkiye HL Standart Paket)
4. LED FARLAR - HIGH (gelişmiş) / LED GÜndüz Farları Çift "U" + Dynamic Light Assist