2015 Passat yeni kasa

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır...
  1. offline
    atitrend - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    atilla
    Üyelik Tarihi
    28/01/2012
    Yer
    tarsus
    Yaş
    43
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    2.486
    33 NES 48

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    en önemli olan parası zaten. akıllı bir fiyatla çıkıp pazarda eskisi gibi çok satanlar listesinde yer bulması lazım. avrupa da passat tan daha çok sevilen bir araç diye biliyorum. confort ayarında bir dizeli 10000 tl aşağı satsınlar passatı sallar. ve doğuş belki bu sallantıyla müşteri kıymeti bilmeye başlar.
    Konu atitrend tarafından (11 12 2014 Saat 19:36 ) değiştirilmiştir.
  2. #5251
    en önemli olan parası zaten. akıllı bir fiyatla çıkıp pazarda eskisi gibi çok satanlar listesinde yer bulması lazım. avrupa da passat tan daha çok sevilen bir araç diye biliyorum. confort ayarında bir dizeli 10000 tl aşağı satsınlar passatı sallar. ve doğuş belki bu sallantıyla müşteri kıymeti bilmeye başlar.

  3. offline
    cnytsny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09/11/2014
    Mesajlar
    77

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Nasıl oluyor bilmiyorum ama bizim araçta o çekmece kaplı.
  4. #5252
    Nasıl oluyor bilmiyorum ama bizim araçta o çekmece kaplı.

  5. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       cnytsny Nickli Üyeden Alıntı
    Nasıl oluyor bilmiyorum ama bizim araçta o çekmece kaplı.
    Şans işte
  6. #5253
       cnytsny Nickli Üyeden Alıntı
    Nasıl oluyor bilmiyorum ama bizim araçta o çekmece kaplı.
    Şans işte

  7. offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    9.680

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       tuncel79 Nickli Üyeden Alıntı
    Maslak doğuş otoya gittim bugün. Canlı canlı inceledim baktım. Araç b8 değil b7.4 olmalıymış bence. B7 sahibi olarak bi ara b8 e geçsem mi diye düşünmüştüm. Çok gereksiz bir düşünce olduğunu anladım. Araç b7 sahibi olmasaydım uçarak alabileceğim bir araç belki ama b7 ile kıyasladığımda b7 almakla doğru karar verdiğimi anlıyorum. Alan arkadaşlar güle güle binin. Allah kaza bela vermesin. Kötü araç değil ama beklediğimiz gibi de değil malesef. Comf. modeldeki siyah boyalı taksici jantları çok kötü. Bagajı kapatırken gümm diye bir ses çıktı. B7 bagaj kapağı ağır ya ona alıştığımdan olsa gerek. Döşemelerde açık bej çok yanlış bir karar olmuş. Malesef vw yerinde saymış.

    Passat TurkiyePassat Turkiye
    Passat Turkiye
    Passat Turkiye
    Passat Turkiye
    Passat Turkiye
    Size Katılıyorum. Daha önce Passat kullanmayan için cok havalı cazip bir model. Büyük jantlar, kesin hatlar vs. Ama 2014-2013 model düşük km li bir passati (hele high & exc) satıp bunu almak bana da pek mantıklı gelmiyor. Bana göre de araç B7,5. Vw en azından passati daha özgün bir model haline getirmeliydi
  8. #5254
       tuncel79 Nickli Üyeden Alıntı
    Maslak doğuş otoya gittim bugün. Canlı canlı inceledim baktım. Araç b8 değil b7.4 olmalıymış bence. B7 sahibi olarak bi ara b8 e geçsem mi diye düşünmüştüm. Çok gereksiz bir düşünce olduğunu anladım. Araç b7 sahibi olmasaydım uçarak alabileceğim bir araç belki ama b7 ile kıyasladığımda b7 almakla doğru karar verdiğimi anlıyorum. Alan arkadaşlar güle güle binin. Allah kaza bela vermesin. Kötü araç değil ama beklediğimiz gibi de değil malesef. Comf. modeldeki siyah boyalı taksici jantları çok kötü. Bagajı kapatırken gümm diye bir ses çıktı. B7 bagaj kapağı ağır ya ona alıştığımdan olsa gerek. Döşemelerde açık bej çok yanlış bir karar olmuş. Malesef vw yerinde saymış.

    Passat TurkiyePassat Turkiye
    Passat Turkiye
    Passat Turkiye
    Passat Turkiye
    Passat Turkiye
    Size Katılıyorum. Daha önce Passat kullanmayan için cok havalı cazip bir model. Büyük jantlar, kesin hatlar vs. Ama 2014-2013 model düşük km li bir passati (hele high & exc) satıp bunu almak bana da pek mantıklı gelmiyor. Bana göre de araç B7,5. Vw en azından passati daha özgün bir model haline getirmeliydi

  9. offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    9.680

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       atitrend Nickli Üyeden Alıntı
    en önemli olan parası zaten. akıllı bir fiyatla çıkıp pazarda eskisi gibi çok satanlar listesinde yer bulması lazım. avrupa da passat tan daha çok sevilen bir araç diye biliyorum. confort ayarında bir dizeli 10000 tl aşağı satsınlar passatı sallar. ve doğuş belki bu sallantıyla müşteri kıymeti bilmeye başlar.
    3. Hafıza tuşu da yok. Masaj tuşu konmuş oraya da sanırım
  10. #5255
       atitrend Nickli Üyeden Alıntı
    en önemli olan parası zaten. akıllı bir fiyatla çıkıp pazarda eskisi gibi çok satanlar listesinde yer bulması lazım. avrupa da passat tan daha çok sevilen bir araç diye biliyorum. confort ayarında bir dizeli 10000 tl aşağı satsınlar passatı sallar. ve doğuş belki bu sallantıyla müşteri kıymeti bilmeye başlar.
    3. Hafıza tuşu da yok. Masaj tuşu konmuş oraya da sanırım

  11. offline
    osman hamdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Osman H. Saraç
    Üyelik Tarihi
    02/12/2014
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    227

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Merhaba arkadaşlar, araçlarını teslim alanlara hayırlı olsun, kazasız, belasız kullanmalarını temenni ederim, esasen panoramik cam tavan lı sipariş vermek istememe rağmen biraz endişelerim de yok değil, bu kadar büyük cam tavanda ses, sızdırma vs gibi sorunlar olmasından çekiniyorum, konu ile alakalı yorumlarınız öğrenmek isterim.
  12. #5256
    Merhaba arkadaşlar, araçlarını teslim alanlara hayırlı olsun, kazasız, belasız kullanmalarını temenni ederim, esasen panoramik cam tavan lı sipariş vermek istememe rağmen biraz endişelerim de yok değil, bu kadar büyük cam tavanda ses, sızdırma vs gibi sorunlar olmasından çekiniyorum, konu ile alakalı yorumlarınız öğrenmek isterim.

  13. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Zaten dizel araçlar yüksek devirde kullanmaya gelmez ki.3.000 devirden sonrası da beni ilgilendirmez.Maksimum torku alacağı devire bakarım.Şehiriçi kullanımında niye 3000 devir üstünü göreyim.
    Arkadaşım konu şehir içi kullanım falan değildi.3000 devir sonrasının da seni ilgilendirip ilgilendirmediği de beni ilgilendirmez.Bir arabaya o kadar para verip ben sadece şehir içinde kullanıyorum ondan benim için gerisi fasa fisomu diyelim.Ben herhalde anlatamıyorum.Bir daha anlatayım.Eğerki aramızdan bir kişi performans için 1.6 tdi b8 passat alıp ben tork keyfi falan yapacağım derse çok net yanılır.1.4 tsi act motorun yanından geçmez.Kaldıki ikisinin torkları da aynıdır.Dizelde 3.000 devirden sonra tork,beygir eğrisi birden düşer.Benzinlide ise tork,beygir eğrisi yavaş yavaş düşer ve aracı yüksek devirlere kadar maksimum torka ve beygire yakın değerlerde tutar.1.6 tdi aracı alan ekonomi ve makul kullanım performansı beklemelidir.Bunu 2.0 tdi kullanan ve 1.4 tsi süpercharger cc kullanmış biri olarak söylüyorum.He sen maksimum torku alacağın devre bakmaya devam et saygım sonsuz.100.000 lira para ver şehir içinde kullanıcam de,orası senin bileceğin iş.Bu muhabbetler b7 1.6 tdi içinde geçmişti millet yetersizlikten dert yanıp yazılım attırmaya başladı.
  14. #5257
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Zaten dizel araçlar yüksek devirde kullanmaya gelmez ki.3.000 devirden sonrası da beni ilgilendirmez.Maksimum torku alacağı devire bakarım.Şehiriçi kullanımında niye 3000 devir üstünü göreyim.
    Arkadaşım konu şehir içi kullanım falan değildi.3000 devir sonrasının da seni ilgilendirip ilgilendirmediği de beni ilgilendirmez.Bir arabaya o kadar para verip ben sadece şehir içinde kullanıyorum ondan benim için gerisi fasa fisomu diyelim.Ben herhalde anlatamıyorum.Bir daha anlatayım.Eğerki aramızdan bir kişi performans için 1.6 tdi b8 passat alıp ben tork keyfi falan yapacağım derse çok net yanılır.1.4 tsi act motorun yanından geçmez.Kaldıki ikisinin torkları da aynıdır.Dizelde 3.000 devirden sonra tork,beygir eğrisi birden düşer.Benzinlide ise tork,beygir eğrisi yavaş yavaş düşer ve aracı yüksek devirlere kadar maksimum torka ve beygire yakın değerlerde tutar.1.6 tdi aracı alan ekonomi ve makul kullanım performansı beklemelidir.Bunu 2.0 tdi kullanan ve 1.4 tsi süpercharger cc kullanmış biri olarak söylüyorum.He sen maksimum torku alacağın devre bakmaya devam et saygım sonsuz.100.000 lira para ver şehir içinde kullanıcam de,orası senin bileceğin iş.Bu muhabbetler b7 1.6 tdi içinde geçmişti millet yetersizlikten dert yanıp yazılım attırmaya başladı.

  15. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       cnytsny Nickli Üyeden Alıntı
    Ve işte kara sahinimiz...
    1000 devirden sonra tam gaz....
    Şoför çekmecesi kaplı...
    Vites geçişleri mükemmel...
    Içi çok ama çok konforlu...ki ben 1.93 cm boyundayim.
    Allah kaza bela vermesin,ağız tadıyla binin İnşallah.çok güzel aracınız.Ek olarak cam filmi var galiba.Yeni passat'ta en çok hoşuma giden şey motor kaputunun şahin gagası gibi eğimli dizayn edilmiş olması.Biraz bmw 3 ve 5 ten esintiler var gibi.
    Konu gh912 tarafından (11 12 2014 Saat 19:59 ) değiştirilmiştir.
  16. #5258
       cnytsny Nickli Üyeden Alıntı
    Ve işte kara sahinimiz...
    1000 devirden sonra tam gaz....
    Şoför çekmecesi kaplı...
    Vites geçişleri mükemmel...
    Içi çok ama çok konforlu...ki ben 1.93 cm boyundayim.
    Allah kaza bela vermesin,ağız tadıyla binin İnşallah.çok güzel aracınız.Ek olarak cam filmi var galiba.Yeni passat'ta en çok hoşuma giden şey motor kaputunun şahin gagası gibi eğimli dizayn edilmiş olması.Biraz bmw 3 ve 5 ten esintiler var gibi.

  17. offline
    cnytsny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09/11/2014
    Mesajlar
    77

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Allah kaza bela vermesin,ağız tadıyla binin İnşallah.çok güzel aracınız.Ek olarak cam filmi var galiba.Yeni passat'ta en çok hoşuma giden şey motor kaputunun şahin gagası gibi eğimli dizayn edilmiş olması.Biraz bmw 3 ve 5 ten esintiler var gibi.
    Evet üstadım film kaplı. Güzel dilekleriniz için de çok teşekkür ederim. Arabada iç ve dış bence muazzam.
  18. #5259
       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Allah kaza bela vermesin,ağız tadıyla binin İnşallah.çok güzel aracınız.Ek olarak cam filmi var galiba.Yeni passat'ta en çok hoşuma giden şey motor kaputunun şahin gagası gibi eğimli dizayn edilmiş olması.Biraz bmw 3 ve 5 ten esintiler var gibi.
    Evet üstadım film kaplı. Güzel dilekleriniz için de çok teşekkür ederim. Arabada iç ve dış bence muazzam.

  19. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       atitrend Nickli Üyeden Alıntı
    en önemli olan parası zaten. akıllı bir fiyatla çıkıp pazarda eskisi gibi çok satanlar listesinde yer bulması lazım. avrupa da passat tan daha çok sevilen bir araç diye biliyorum. confort ayarında bir dizeli 10000 tl aşağı satsınlar passatı sallar. ve doğuş belki bu sallantıyla müşteri kıymeti bilmeye başlar.
    Araba Avrupa'da makyaj görecek 3 seneye neredeyse yeni kasası çıkacak bunlar hala Türkiye'ye getiremedi.Burasını muz cumhuriyetimi görüyorlar anlamak mümkün değil.
  20. #5260
       atitrend Nickli Üyeden Alıntı
    en önemli olan parası zaten. akıllı bir fiyatla çıkıp pazarda eskisi gibi çok satanlar listesinde yer bulması lazım. avrupa da passat tan daha çok sevilen bir araç diye biliyorum. confort ayarında bir dizeli 10000 tl aşağı satsınlar passatı sallar. ve doğuş belki bu sallantıyla müşteri kıymeti bilmeye başlar.
    Araba Avrupa'da makyaj görecek 3 seneye neredeyse yeni kasası çıkacak bunlar hala Türkiye'ye getiremedi.Burasını muz cumhuriyetimi görüyorlar anlamak mümkün değil.

  21. #5261
    Emre_4758

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşım konu şehir içi kullanım falan değildi.3000 devir sonrasının da seni ilgilendirip ilgilendirmediği de beni ilgilendirmez.Bir arabaya o kadar para verip ben sadece şehir içinde kullanıyorum ondan benim için gerisi fasa fisomu diyelim.Ben herhalde anlatamıyorum.Bir daha anlatayım.Eğerki aramızdan bir kişi performans için 1.6 tdi b8 passat alıp ben tork keyfi falan yapacağım derse çok net yanılır.1.4 tsi act motorun yanından geçmez.Kaldıki ikisinin torkları da aynıdır.Dizelde 3.000 devirden sonra tork,beygir eğrisi birden düşer.Benzinlide ise tork,beygir eğrisi yavaş yavaş düşer ve aracı yüksek devirlere kadar maksimum torka ve beygire yakın değerlerde tutar.1.6 tdi aracı alan ekonomi ve makul kullanım performansı beklemelidir.Bunu 2.0 tdi kullanan ve 1.4 tsi süpercharger cc kullanmış biri olarak söylüyorum.He sen maksimum torku alacağın devre bakmaya devam et saygım sonsuz.100.000 lira para ver şehir içinde kullanıcam de,orası senin bileceğin iş.Bu muhabbetler b7 1.6 tdi içinde geçmişti millet yetersizlikten dert yanıp yazılım attırmaya başladı.
    Tamam sen 2.0 tdi ını satıp 1.4 tsi ına geri dön mutlu mesut ol napayım.Ben 100 bin tl de vermem passata.122 lik manuel benim aracım bunun da torku 200 nm,yeterli geliyor çoğu zaman.Kaldı ki 1.6 TDI 250 NM olduğu için daha atak olacak.Zaten çift şarjlı 160 ps 1.4 tsi ile 1.6 tdi'ın üstünlüğü anca yakıt konusunda tartışılabilir.Siz çift şarjlı benzinli motorla sadece turbolu dizeli karşılaştırıyorsunuz bu da yanlış.İkisi de sadece turbolu olduğu durumda üstünlük kime geçecek ? 125 lik tsi mı yoksa 120 lik tdi mı ??? 160 ps le karılaştırmayın lütfen.
    Konu Emre_4758 tarafından (11 12 2014 Saat 20:37 ) değiştirilmiştir.
  22. #5261
    Emre_4758 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emre_4758
    Mesajlar :

    n/a

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşım konu şehir içi kullanım falan değildi.3000 devir sonrasının da seni ilgilendirip ilgilendirmediği de beni ilgilendirmez.Bir arabaya o kadar para verip ben sadece şehir içinde kullanıyorum ondan benim için gerisi fasa fisomu diyelim.Ben herhalde anlatamıyorum.Bir daha anlatayım.Eğerki aramızdan bir kişi performans için 1.6 tdi b8 passat alıp ben tork keyfi falan yapacağım derse çok net yanılır.1.4 tsi act motorun yanından geçmez.Kaldıki ikisinin torkları da aynıdır.Dizelde 3.000 devirden sonra tork,beygir eğrisi birden düşer.Benzinlide ise tork,beygir eğrisi yavaş yavaş düşer ve aracı yüksek devirlere kadar maksimum torka ve beygire yakın değerlerde tutar.1.6 tdi aracı alan ekonomi ve makul kullanım performansı beklemelidir.Bunu 2.0 tdi kullanan ve 1.4 tsi süpercharger cc kullanmış biri olarak söylüyorum.He sen maksimum torku alacağın devre bakmaya devam et saygım sonsuz.100.000 lira para ver şehir içinde kullanıcam de,orası senin bileceğin iş.Bu muhabbetler b7 1.6 tdi içinde geçmişti millet yetersizlikten dert yanıp yazılım attırmaya başladı.
    Tamam sen 2.0 tdi ını satıp 1.4 tsi ına geri dön mutlu mesut ol napayım.Ben 100 bin tl de vermem passata.122 lik manuel benim aracım bunun da torku 200 nm,yeterli geliyor çoğu zaman.Kaldı ki 1.6 TDI 250 NM olduğu için daha atak olacak.Zaten çift şarjlı 160 ps 1.4 tsi ile 1.6 tdi'ın üstünlüğü anca yakıt konusunda tartışılabilir.Siz çift şarjlı benzinli motorla sadece turbolu dizeli karşılaştırıyorsunuz bu da yanlış.İkisi de sadece turbolu olduğu durumda üstünlük kime geçecek ? 125 lik tsi mı yoksa 120 lik tdi mı ??? 160 ps le karılaştırmayın lütfen.

  23. offline
    derin siyah passat b7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/10/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    1.698

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Bugün de Annem le mavi b8 i ziyaret ettik. B8 in dışı b7 den daha güzel dedi. B7 nin ise içinin daha güzel olduğunu söyledi.Daha önce eşimle gittiğimizde eşim dış görüntüde fazla bir fark yok,söylemesen farkı farketmezdim, belki farkı dikkatlice bakınca farkederdim demişti. Yani zevkler ve renkler olayı gerçekten tartışılmaz. benim kendi fikrim, mavi bir b8 gerçekten dıştan güzel.
  24. #5262
    Bugün de Annem le mavi b8 i ziyaret ettik. B8 in dışı b7 den daha güzel dedi. B7 nin ise içinin daha güzel olduğunu söyledi.Daha önce eşimle gittiğimizde eşim dış görüntüde fazla bir fark yok,söylemesen farkı farketmezdim, belki farkı dikkatlice bakınca farkederdim demişti. Yani zevkler ve renkler olayı gerçekten tartışılmaz. benim kendi fikrim, mavi bir b8 gerçekten dıştan güzel.

  25. offline
    engn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Engin
    Üyelik Tarihi
    04/11/2014
    Yer
    Düzce ,Bodrum
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.489

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       osman hamdi Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba arkadaşlar, araçlarını teslim alanlara hayırlı olsun, kazasız, belasız kullanmalarını temenni ederim, esasen panoramik cam tavan lı sipariş vermek istememe rağmen biraz endişelerim de yok değil, bu kadar büyük cam tavanda ses, sızdırma vs gibi sorunlar olmasından çekiniyorum, konu ile alakalı yorumlarınız öğrenmek isterim.
    Sunroof sızdırma yapabilir,camdan su geçse bile sunrooftan çamurluğa doğru uzanan su tahliye kanallarından su atılır.Burada dikkat edilmesi gereken şey,tahliye kanallarını ara sıra kontrol etmektir.Tecrübe ile sabittir.B7' de bir gün arabayı açtım ön yolcu koltuğu su olmuş.Güneşliğin altındaki tavan kumaşından su sızıyor..Arabayı önce burnu aşağıda kalacak şekilde Yokuş aşağı park ettim ,uzun bir teli sunroof su tahliye kanalından içeri soktum.Zamanla oraya dolan yaprak parçaları orayı tıkamış ve su gidemez olmuş.Bu şekilde suyu boşalttım
  26. #5263
       osman hamdi Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba arkadaşlar, araçlarını teslim alanlara hayırlı olsun, kazasız, belasız kullanmalarını temenni ederim, esasen panoramik cam tavan lı sipariş vermek istememe rağmen biraz endişelerim de yok değil, bu kadar büyük cam tavanda ses, sızdırma vs gibi sorunlar olmasından çekiniyorum, konu ile alakalı yorumlarınız öğrenmek isterim.
    Sunroof sızdırma yapabilir,camdan su geçse bile sunrooftan çamurluğa doğru uzanan su tahliye kanallarından su atılır.Burada dikkat edilmesi gereken şey,tahliye kanallarını ara sıra kontrol etmektir.Tecrübe ile sabittir.B7' de bir gün arabayı açtım ön yolcu koltuğu su olmuş.Güneşliğin altındaki tavan kumaşından su sızıyor..Arabayı önce burnu aşağıda kalacak şekilde Yokuş aşağı park ettim ,uzun bir teli sunroof su tahliye kanalından içeri soktum.Zamanla oraya dolan yaprak parçaları orayı tıkamış ve su gidemez olmuş.Bu şekilde suyu boşalttım

  27. offline
    derin siyah passat b7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/10/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    1.698

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Kendi fikrim, mavi b8 gerçekten dıştan güzel derken b7 ile kıyaslamadan söyledim.
  28. #5264
    Kendi fikrim, mavi b8 gerçekten dıştan güzel derken b7 ile kıyaslamadan söyledim.

  29. offline
    Omer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ömer
    Üyelik Tarihi
    30/12/2013
    Yer
    Mardin
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    865

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       zaloglu Nickli Üyeden Alıntı
    O traktör motorunun sesini duymazsam araba sürdüğümü anlamıyorum.
    İlla ki gırgır o ses gelecek kulağıma....
    Aynen Arif Abi Alışkanlık Olmuş Bendede. .Bizim Diğer Arabayı kullandım Jetta 1.4 Tsi'yi İlk Kullandığım zaman Araçla Bi yerde Durdum Yüricem Dedim Baktım Ses Falan Yok Stop Etti Diye Kontağı Kapattım Meğerse Açıkmış :D :D Alışmak Lazım :D
  30. #5265
       zaloglu Nickli Üyeden Alıntı
    O traktör motorunun sesini duymazsam araba sürdüğümü anlamıyorum.
    İlla ki gırgır o ses gelecek kulağıma....
    Aynen Arif Abi Alışkanlık Olmuş Bendede. .Bizim Diğer Arabayı kullandım Jetta 1.4 Tsi'yi İlk Kullandığım zaman Araçla Bi yerde Durdum Yüricem Dedim Baktım Ses Falan Yok Stop Etti Diye Kontağı Kapattım Meğerse Açıkmış :D :D Alışmak Lazım :D

  31. offline
    engn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Engin
    Üyelik Tarihi
    04/11/2014
    Yer
    Düzce ,Bodrum
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.489

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Arkadaşlar,koku yapmayan ,kaliteli bir lastik paspas önerebilir misiniz?
  32. #5266
    Arkadaşlar,koku yapmayan ,kaliteli bir lastik paspas önerebilir misiniz?

  33. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Tamam sen 2.0 tdi ını satıp 1.4 tsi ına geri dön mutlu mesut ol napayım.Ben 100 bin tl de vermem passata.122 lik manuel benim aracım bunun da torku 200 nm,yeterli geliyor çoğu zaman.Kaldı ki 1.6 TDI 250 NM olduğu için daha atak olacak.Zaten çift şarjlı 160 ps 1.4 tsi ile 1.6 tdi'ın üstünlüğü anca yakıt konusunda tartışılabilir.Siz çift şarjlı benzinli motorla sadece turbolu dizeli karşılaştırıyorsunuz bu da yanlış.İkisi de sadece turbolu olduğu durumda üstünlük kime geçecek ? 125 lik tsi mı yoksa 120 lik tdi mı ??? 160 ps le karılaştırmayın lütfen.
    Bak canım kardeşim sen benim yazımı alıntılayıp konunun içine girdin ve benim en başında söylemiş olduğum şeyin özünü kavramadan hala iddialaşıyorsun.Ben ilk yazımda ne demişim:zevk için tork için 1.4 tsi act 150 beygirlik b8 almak varken 8000 lira üstüne verip tork keyfi denen şey ne ise onun için 1.6 tdi 120 beygirlik almak yanlış bir düşünce olur dedim.Hiç benim ağzımdan 1.4 125 lik geçtimi bir yerde.Ara bul senle aramızdaki yaş farkına rağmen özür dileyeceğim.Bak konunun en başında ne yazmışım sen neden bahsediyorsun.
       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
    Konu gh912 tarafından (11 12 2014 Saat 21:00 ) değiştirilmiştir.
  34. #5267
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Tamam sen 2.0 tdi ını satıp 1.4 tsi ına geri dön mutlu mesut ol napayım.Ben 100 bin tl de vermem passata.122 lik manuel benim aracım bunun da torku 200 nm,yeterli geliyor çoğu zaman.Kaldı ki 1.6 TDI 250 NM olduğu için daha atak olacak.Zaten çift şarjlı 160 ps 1.4 tsi ile 1.6 tdi'ın üstünlüğü anca yakıt konusunda tartışılabilir.Siz çift şarjlı benzinli motorla sadece turbolu dizeli karşılaştırıyorsunuz bu da yanlış.İkisi de sadece turbolu olduğu durumda üstünlük kime geçecek ? 125 lik tsi mı yoksa 120 lik tdi mı ??? 160 ps le karılaştırmayın lütfen.
    Bak canım kardeşim sen benim yazımı alıntılayıp konunun içine girdin ve benim en başında söylemiş olduğum şeyin özünü kavramadan hala iddialaşıyorsun.Ben ilk yazımda ne demişim:zevk için tork için 1.4 tsi act 150 beygirlik b8 almak varken 8000 lira üstüne verip tork keyfi denen şey ne ise onun için 1.6 tdi 120 beygirlik almak yanlış bir düşünce olur dedim.Hiç benim ağzımdan 1.4 125 lik geçtimi bir yerde.Ara bul senle aramızdaki yaş farkına rağmen özür dileyeceğim.Bak konunun en başında ne yazmışım sen neden bahsediyorsun.
       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.

  35. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       engn Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar,koku yapmayan ,kaliteli bir lastik paspas önerebilir misiniz?
    Bence böyle güzel bir arabada biraz paraya kıyın ve orjinal kauçuk paspası alın.
    Konu gh912 tarafından (11 12 2014 Saat 21:08 ) değiştirilmiştir.
  36. #5268
       engn Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar,koku yapmayan ,kaliteli bir lastik paspas önerebilir misiniz?
    Bence böyle güzel bir arabada biraz paraya kıyın ve orjinal kauçuk paspası alın.

  37. #5269
    Emre_4758

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Bak canım kardeşim sen benim yazımı alıntılayıp konunun içine girdin ve benim en başında söylemiş olduğum şeyin özünü kavramadan hala iddialaşıyorsun.Ben ilk yazımda ne demişim:zevk için tork için 1.4 tsi act 150 beygirlik b8 almak varken 8000 lira üstüne verip tork keyfi denen şey ne ise onun için 1.6 tdi 120 beygirlik almak yanlış bir düşünce olur dedim.Hiç benim ağzımdan 1.4 125 lik geçtimi bir yerde.Ara bul senle aramızdaki yaş farkına rağmen özür dileyeceğim.Bak konunun en başında ne yazmışım sen neden bahsediyorsun.
    Ben zevkler tartışılmaz isteyen torkundan ötürü dizel alır diye "etki" nickli birine yazdım,siz bana alıntı yapıp o aşağıdakini yazdınız.
    Bence yazdıklarınızı hafızanızı tekrar bir tazeleyip bakın kim kime alıntı yapmış.Hışımla alıntı yazmışsınız benim yazıma....
  38. #5269
    Emre_4758 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emre_4758
    Mesajlar :

    n/a

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Bak canım kardeşim sen benim yazımı alıntılayıp konunun içine girdin ve benim en başında söylemiş olduğum şeyin özünü kavramadan hala iddialaşıyorsun.Ben ilk yazımda ne demişim:zevk için tork için 1.4 tsi act 150 beygirlik b8 almak varken 8000 lira üstüne verip tork keyfi denen şey ne ise onun için 1.6 tdi 120 beygirlik almak yanlış bir düşünce olur dedim.Hiç benim ağzımdan 1.4 125 lik geçtimi bir yerde.Ara bul senle aramızdaki yaş farkına rağmen özür dileyeceğim.Bak konunun en başında ne yazmışım sen neden bahsediyorsun.
    Ben zevkler tartışılmaz isteyen torkundan ötürü dizel alır diye "etki" nickli birine yazdım,siz bana alıntı yapıp o aşağıdakini yazdınız.
    Bence yazdıklarınızı hafızanızı tekrar bir tazeleyip bakın kim kime alıntı yapmış.Hışımla alıntı yazmışsınız benim yazıma....

  39. offline
    engn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Engin
    Üyelik Tarihi
    04/11/2014
    Yer
    Düzce ,Bodrum
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.489

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence böyle güzel bir arabada biraz paraya kıyın ve orjinal kauçuk paspası alın.
    Haklısınız .Şimdi baktım orjinaline, 162tl....Bunu almak lazım .
  40. #5270
       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence böyle güzel bir arabada biraz paraya kıyın ve orjinal kauçuk paspası alın.
    Haklısınız .Şimdi baktım orjinaline, 162tl....Bunu almak lazım .

  41. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Ben zevkler tartışılmaz isteyen torkundan ötürü dizel alır diye "etki" nickli birine yazdım,siz bana alıntı yapıp o aşağıdakini yazdınız.
    Bence yazdıklarınızı hafızanızı tekrar bir tazeleyip bakın kim kime alıntı yapmış.Hışımla alıntı yazmışsınız benim yazıma....

    gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
    Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
    Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
    Bu yazdığını kimden alıntılamışsın iyi bak ondan sonra seninle konuşalım.Yaşın daha 21 üşengeç olmada 3 sayfa geri git bir bak bakalım.Şu ana kadar emin ol hışımlanmamıştım ama gençlerin üşenerek,araştırmadan,anlamadan öylesine tartışma içerisine girmesi beni kızdırmaktan çok üzüyor.
    Konu gh912 tarafından (11 12 2014 Saat 21:20 ) değiştirilmiştir.
  42. #5271
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Ben zevkler tartışılmaz isteyen torkundan ötürü dizel alır diye "etki" nickli birine yazdım,siz bana alıntı yapıp o aşağıdakini yazdınız.
    Bence yazdıklarınızı hafızanızı tekrar bir tazeleyip bakın kim kime alıntı yapmış.Hışımla alıntı yazmışsınız benim yazıma....

    gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
    Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
    Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
    Bu yazdığını kimden alıntılamışsın iyi bak ondan sonra seninle konuşalım.Yaşın daha 21 üşengeç olmada 3 sayfa geri git bir bak bakalım.Şu ana kadar emin ol hışımlanmamıştım ama gençlerin üşenerek,araştırmadan,anlamadan öylesine tartışma içerisine girmesi beni kızdırmaktan çok üzüyor.

  43. #5272
    Emre_4758

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Bu yazdığını kimden alıntılamışsın iyi bak ondan sonra seninle konuşalım.Yaşın daha 21 üşengeç olmada 3 sayfa geri git bir bak bakalım.Şu ana kadar emin ol hışımlanmamıştım ama gençlerin üşenerek,araştırmadan,anlamadan öylesine tartışma içerisine girmesi beni kızdırmaktan çok üzüyor.
    Yazıma ilk atlayan sizdiniz.Ben de cevap verdim.Bu da hakkımdır.İlk siz alıntıladınız.Ben de gereğini yaptım...
  44. #5272
    Emre_4758 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emre_4758
    Mesajlar :

    n/a

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Bu yazdığını kimden alıntılamışsın iyi bak ondan sonra seninle konuşalım.Yaşın daha 21 üşengeç olmada 3 sayfa geri git bir bak bakalım.Şu ana kadar emin ol hışımlanmamıştım ama gençlerin üşenerek,araştırmadan,anlamadan öylesine tartışma içerisine girmesi beni kızdırmaktan çok üzüyor.
    Yazıma ilk atlayan sizdiniz.Ben de cevap verdim.Bu da hakkımdır.İlk siz alıntıladınız.Ben de gereğini yaptım...

  45. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.

    Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
    Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
    Daha neyin ne olduğunun bile farkında değilsin.
    Konu gh912 tarafından (11 12 2014 Saat 22:41 ) değiştirilmiştir.
  46. #5273
    gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.

    Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
    Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
    Daha neyin ne olduğunun bile farkında değilsin.

  47. #5274
    Emre_4758

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
    Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
    Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
    Daha neyin ne olduğunun bile farkında değilsin.
    Önce alıntı yapmasını öğrenin.Ondan sonra bana cevap verin.Mesajınız karmakarışık.
    Ben neyin ne olduğunun farkındayım.Burada 100 kişiye de sorarım herkes de aynı cevabı verir mesajıma ilk alıntıyı siz yaptınız.Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarım da.... mesajını kime yazdınız acaba anonim birisine mi ???
  48. #5274
    Emre_4758 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emre_4758
    Mesajlar :

    n/a

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
    Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
    Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
    Daha neyin ne olduğunun bile farkında değilsin.
    Önce alıntı yapmasını öğrenin.Ondan sonra bana cevap verin.Mesajınız karmakarışık.
    Ben neyin ne olduğunun farkındayım.Burada 100 kişiye de sorarım herkes de aynı cevabı verir mesajıma ilk alıntıyı siz yaptınız.Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarım da.... mesajını kime yazdınız acaba anonim birisine mi ???

  49. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
    Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Önce alıntı yapmasını öğrenin.Ondan sonra bana cevap verin.Mesajınız karmakarışık.
    Ben neyin ne olduğunun farkındayım.Burada 100 kişiye de sorarım herkes de aynı cevabı verir mesajıma ilk alıntıyı siz yaptınız.Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarım da.... mesajını kime yazdınız acaba anonim birisine mi ???

    gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
    Güzel kardeşim konu benim bu yazımdan başladı sende bu yazıya cevap vererek konuya müdahil oldun.Evet ben alıntıyı doğru yapamamış olabilirim ancak zırcahil iddiacı biri değilim.Seni adam yerine koyup cevap verdim.Delikanlı gibi git bir kaç sayfa geriye kim kimin yazısına cevap vererek konuya müdahil olmuş söyle.
  50. #5275
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
    Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Önce alıntı yapmasını öğrenin.Ondan sonra bana cevap verin.Mesajınız karmakarışık.
    Ben neyin ne olduğunun farkındayım.Burada 100 kişiye de sorarım herkes de aynı cevabı verir mesajıma ilk alıntıyı siz yaptınız.Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarım da.... mesajını kime yazdınız acaba anonim birisine mi ???

    gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
    Güzel kardeşim konu benim bu yazımdan başladı sende bu yazıya cevap vererek konuya müdahil oldun.Evet ben alıntıyı doğru yapamamış olabilirim ancak zırcahil iddiacı biri değilim.Seni adam yerine koyup cevap verdim.Delikanlı gibi git bir kaç sayfa geriye kim kimin yazısına cevap vererek konuya müdahil olmuş söyle.

  51. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
    Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
    Önce delikanlı gibi bunu kime yazmışsın onu söyle.Bu yazından önce sana bir cevap vermişmiyim onu da söyle.Forumdaki arkadaşlardanda bir ricam olacak bu alıntıları topluca nasıl aktarabiliyoruz yapan veya anlatan biri çıkarsa sevinirim.
  52. #5276
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
    Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
    Önce delikanlı gibi bunu kime yazmışsın onu söyle.Bu yazından önce sana bir cevap vermişmiyim onu da söyle.Forumdaki arkadaşlardanda bir ricam olacak bu alıntıları topluca nasıl aktarabiliyoruz yapan veya anlatan biri çıkarsa sevinirim.

  53. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       derin siyah passat b7 Nickli Üyeden Alıntı
    Bugün de Annem le mavi b8 i ziyaret ettik. B8 in dışı b7 den daha güzel dedi. B7 nin ise içinin daha güzel olduğunu söyledi.Daha önce eşimle gittiğimizde eşim dış görüntüde fazla bir fark yok,söylemesen farkı farketmezdim, belki farkı dikkatlice bakınca farkederdim demişti. Yani zevkler ve renkler olayı gerçekten tartışılmaz. benim kendi fikrim, mavi bir b8 gerçekten dıştan güzel.
    Arkası uzaktan ve yakından b7 ama önden apayrı bir araç olmuş biraz cc ye benziyor
  54. #5277
       derin siyah passat b7 Nickli Üyeden Alıntı
    Bugün de Annem le mavi b8 i ziyaret ettik. B8 in dışı b7 den daha güzel dedi. B7 nin ise içinin daha güzel olduğunu söyledi.Daha önce eşimle gittiğimizde eşim dış görüntüde fazla bir fark yok,söylemesen farkı farketmezdim, belki farkı dikkatlice bakınca farkederdim demişti. Yani zevkler ve renkler olayı gerçekten tartışılmaz. benim kendi fikrim, mavi bir b8 gerçekten dıştan güzel.
    Arkası uzaktan ve yakından b7 ama önden apayrı bir araç olmuş biraz cc ye benziyor

  55. #5278
    Emre_4758

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
    Güzel kardeşim konu benim bu yazımdan başladı sende bu yazıya cevap vererek konuya müdahil oldun.Evet ben alıntıyı doğru yapamamış olabilirim ancak zırcahil iddiacı biri değilim.Seni adam yerine koyup cevap verdim.Delikanlı gibi git bir kaç sayfa geriye kim kimin yazısına cevap vererek konuya müdahil olmuş söyle.
    Sen de delikanlı gibi 171.sayfaya git benim ilk yazım orada.Sen alıntı yaptın bana hala konuşuyorsun ya.Ben sn."etki" nickli şahısa yazı yazdım sen bana birden yaygarayla cevap verdin sonra ben de sana cevap verdim.İsteyen 171.sayfayı açar ve sonrasını okur...Benimle laf dalaşına girmek istemiyorsan bana cevap vermeyeceksin o kadar.
    Dur ben şimdi kim nedir ne değildir cevabı koyucam buraya sen de anlar mısın artık bilmem bu kadar laf anlattım gerçi ama resimle daha iyi anlarsın heralde.
  56. #5278
    Emre_4758 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emre_4758
    Mesajlar :

    n/a

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
    Güzel kardeşim konu benim bu yazımdan başladı sende bu yazıya cevap vererek konuya müdahil oldun.Evet ben alıntıyı doğru yapamamış olabilirim ancak zırcahil iddiacı biri değilim.Seni adam yerine koyup cevap verdim.Delikanlı gibi git bir kaç sayfa geriye kim kimin yazısına cevap vererek konuya müdahil olmuş söyle.
    Sen de delikanlı gibi 171.sayfaya git benim ilk yazım orada.Sen alıntı yaptın bana hala konuşuyorsun ya.Ben sn."etki" nickli şahısa yazı yazdım sen bana birden yaygarayla cevap verdin sonra ben de sana cevap verdim.İsteyen 171.sayfayı açar ve sonrasını okur...Benimle laf dalaşına girmek istemiyorsan bana cevap vermeyeceksin o kadar.
    Dur ben şimdi kim nedir ne değildir cevabı koyucam buraya sen de anlar mısın artık bilmem bu kadar laf anlattım gerçi ama resimle daha iyi anlarsın heralde.

  57. #5279
    Emre_4758

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Önce delikanlı gibi bunu kime yazmışsın onu söyle.Bu yazından önce sana bir cevap vermişmiyim onu da söyle.Forumdaki arkadaşlardanda bir ricam olacak bu alıntıları topluca nasıl aktarabiliyoruz yapan veya anlatan biri çıkarsa sevinirim.
    Ben geriye gitme delikanlılığını gösterdim acaba sen de bunu açıklayabilme delikanlılığını gösterebilecek misin.
    BU 1
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  1.jpg
Görüntüleme: 215
Büyüklüğü:  43.9 KB (Kilobyte)
ID:	17419
    BU 2
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  2.jpg
Görüntüleme: 215
Büyüklüğü:  44.9 KB (Kilobyte)
ID:	17420
  58. #5279
    Emre_4758 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emre_4758
    Mesajlar :

    n/a

       gh912 Nickli Üyeden Alıntı
    Önce delikanlı gibi bunu kime yazmışsın onu söyle.Bu yazından önce sana bir cevap vermişmiyim onu da söyle.Forumdaki arkadaşlardanda bir ricam olacak bu alıntıları topluca nasıl aktarabiliyoruz yapan veya anlatan biri çıkarsa sevinirim.
    Ben geriye gitme delikanlılığını gösterdim acaba sen de bunu açıklayabilme delikanlılığını gösterebilecek misin.
    BU 1
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  1.jpg
Görüntüleme: 215
Büyüklüğü:  43.9 KB (Kilobyte)
ID:	17419
    BU 2
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  2.jpg
Görüntüleme: 215
Büyüklüğü:  44.9 KB (Kilobyte)
ID:	17420

  59. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Sen de delikanlı gibi 171.sayfaya git benim ilk yazım orada.Sen alıntı yaptın bana hala konuşuyorsun ya.Ben sn."etki" nickli şahısa yazı yazdım sen bana birden yaygarayla cevap verdin sonra ben de sana cevap verdim.İsteyen 171.sayfayı açar ve sonrasını okur...Benimle laf dalaşına girmek istemiyorsan bana cevap vermeyeceksin o kadar.
    Dur ben şimdi kim nedir ne değildir cevabı koyucam buraya sen de anlar mısın artık bilmem bu kadar laf anlattım gerçi ama resimle daha iyi anlarsın heralde.
    Sen etki nicli arkadaşa cevap yazdın ama ben sana yaygara yapmadım,foruma genel bir cevap yazdım.Evet şu konuda haklısın senin mesajını alıntılamışım ancak demek istediğim şeyin aynen arkasındayım.Orda koymuş olduğun alıntıyla zaten herşey başladı.Benim iki saattir demek istediim şey orda yazıyor.Ne demişim 1.4 tsi act motorun vermiş olduğu zevk 1.6 tdi tutmaz demişim sen bunun üstüne konuyu alıntılayarak 1.4 125 likle 1.6 tdi 120 liğe kadar demogoji şeklinde getirdin.Bende bunun üstüne gerilere gitte ne demişim bir bak dedim. eğerki1.4. 125 likten bahsettiysem özür dileyeceğim senden dedim.
    Konu gh912 tarafından (11 12 2014 Saat 21:51 ) değiştirilmiştir.
  60. #5280
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Sen de delikanlı gibi 171.sayfaya git benim ilk yazım orada.Sen alıntı yaptın bana hala konuşuyorsun ya.Ben sn."etki" nickli şahısa yazı yazdım sen bana birden yaygarayla cevap verdin sonra ben de sana cevap verdim.İsteyen 171.sayfayı açar ve sonrasını okur...Benimle laf dalaşına girmek istemiyorsan bana cevap vermeyeceksin o kadar.
    Dur ben şimdi kim nedir ne değildir cevabı koyucam buraya sen de anlar mısın artık bilmem bu kadar laf anlattım gerçi ama resimle daha iyi anlarsın heralde.
    Sen etki nicli arkadaşa cevap yazdın ama ben sana yaygara yapmadım,foruma genel bir cevap yazdım.Evet şu konuda haklısın senin mesajını alıntılamışım ancak demek istediğim şeyin aynen arkasındayım.Orda koymuş olduğun alıntıyla zaten herşey başladı.Benim iki saattir demek istediim şey orda yazıyor.Ne demişim 1.4 tsi act motorun vermiş olduğu zevk 1.6 tdi tutmaz demişim sen bunun üstüne konuyu alıntılayarak 1.4 125 likle 1.6 tdi 120 liğe kadar demogoji şeklinde getirdin.Bende bunun üstüne gerilere gitte ne demişim bir bak dedim. eğerki1.4. 125 likten bahsettiysem özür dileyeceğim senden dedim.