Nasıl oluyor bilmiyorum ama bizim araçta o çekmece kaplı.
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
en önemli olan parası zaten. akıllı bir fiyatla çıkıp pazarda eskisi gibi çok satanlar listesinde yer bulması lazım. avrupa da passat tan daha çok sevilen bir araç diye biliyorum. confort ayarında bir dizeli 10000 tl aşağı satsınlar passatı sallar. ve doğuş belki bu sallantıyla müşteri kıymeti bilmeye başlar.
Konu atitrend tarafından (11 12 2014 Saat 19:36 ) değiştirilmiştir.
en önemli olan parası zaten. akıllı bir fiyatla çıkıp pazarda eskisi gibi çok satanlar listesinde yer bulması lazım. avrupa da passat tan daha çok sevilen bir araç diye biliyorum. confort ayarında bir dizeli 10000 tl aşağı satsınlar passatı sallar. ve doğuş belki bu sallantıyla müşteri kıymeti bilmeye başlar.
Nasıl oluyor bilmiyorum ama bizim araçta o çekmece kaplı.
Size Katılıyorum. Daha önce Passat kullanmayan için cok havalı cazip bir model. Büyük jantlar, kesin hatlar vs. Ama 2014-2013 model düşük km li bir passati (hele high & exc) satıp bunu almak bana da pek mantıklı gelmiyor. Bana göre de araç B7,5. Vw en azından passati daha özgün bir model haline getirmeliydiMaslak doğuş otoya gittim bugün. Canlı canlı inceledim baktım. Araç b8 değil b7.4 olmalıymış bence. B7 sahibi olarak bi ara b8 e geçsem mi diye düşünmüştüm. Çok gereksiz bir düşünce olduğunu anladım. Araç b7 sahibi olmasaydım uçarak alabileceğim bir araç belki ama b7 ile kıyasladığımda b7 almakla doğru karar verdiğimi anlıyorum. Alan arkadaşlar güle güle binin. Allah kaza bela vermesin. Kötü araç değil ama beklediğimiz gibi de değil malesef. Comf. modeldeki siyah boyalı taksici jantları çok kötü. Bagajı kapatırken gümm diye bir ses çıktı. B7 bagaj kapağı ağır ya ona alıştığımdan olsa gerek. Döşemelerde açık bej çok yanlış bir karar olmuş. Malesef vw yerinde saymış.
![]()
Size Katılıyorum. Daha önce Passat kullanmayan için cok havalı cazip bir model. Büyük jantlar, kesin hatlar vs. Ama 2014-2013 model düşük km li bir passati (hele high & exc) satıp bunu almak bana da pek mantıklı gelmiyor. Bana göre de araç B7,5. Vw en azından passati daha özgün bir model haline getirmeliydiMaslak doğuş otoya gittim bugün. Canlı canlı inceledim baktım. Araç b8 değil b7.4 olmalıymış bence. B7 sahibi olarak bi ara b8 e geçsem mi diye düşünmüştüm. Çok gereksiz bir düşünce olduğunu anladım. Araç b7 sahibi olmasaydım uçarak alabileceğim bir araç belki ama b7 ile kıyasladığımda b7 almakla doğru karar verdiğimi anlıyorum. Alan arkadaşlar güle güle binin. Allah kaza bela vermesin. Kötü araç değil ama beklediğimiz gibi de değil malesef. Comf. modeldeki siyah boyalı taksici jantları çok kötü. Bagajı kapatırken gümm diye bir ses çıktı. B7 bagaj kapağı ağır ya ona alıştığımdan olsa gerek. Döşemelerde açık bej çok yanlış bir karar olmuş. Malesef vw yerinde saymış.
![]()
3. Hafıza tuşu da yok. Masaj tuşu konmuş oraya da sanırımen önemli olan parası zaten. akıllı bir fiyatla çıkıp pazarda eskisi gibi çok satanlar listesinde yer bulması lazım. avrupa da passat tan daha çok sevilen bir araç diye biliyorum. confort ayarında bir dizeli 10000 tl aşağı satsınlar passatı sallar. ve doğuş belki bu sallantıyla müşteri kıymeti bilmeye başlar.
3. Hafıza tuşu da yok. Masaj tuşu konmuş oraya da sanırımen önemli olan parası zaten. akıllı bir fiyatla çıkıp pazarda eskisi gibi çok satanlar listesinde yer bulması lazım. avrupa da passat tan daha çok sevilen bir araç diye biliyorum. confort ayarında bir dizeli 10000 tl aşağı satsınlar passatı sallar. ve doğuş belki bu sallantıyla müşteri kıymeti bilmeye başlar.
Merhaba arkadaşlar, araçlarını teslim alanlara hayırlı olsun, kazasız, belasız kullanmalarını temenni ederim, esasen panoramik cam tavan lı sipariş vermek istememe rağmen biraz endişelerim de yok değil, bu kadar büyük cam tavanda ses, sızdırma vs gibi sorunlar olmasından çekiniyorum, konu ile alakalı yorumlarınız öğrenmek isterim.
Merhaba arkadaşlar, araçlarını teslim alanlara hayırlı olsun, kazasız, belasız kullanmalarını temenni ederim, esasen panoramik cam tavan lı sipariş vermek istememe rağmen biraz endişelerim de yok değil, bu kadar büyük cam tavanda ses, sızdırma vs gibi sorunlar olmasından çekiniyorum, konu ile alakalı yorumlarınız öğrenmek isterim.
Arkadaşım konu şehir içi kullanım falan değildi.3000 devir sonrasının da seni ilgilendirip ilgilendirmediği de beni ilgilendirmez.Bir arabaya o kadar para verip ben sadece şehir içinde kullanıyorum ondan benim için gerisi fasa fisomu diyelim.Ben herhalde anlatamıyorum.Bir daha anlatayım.Eğerki aramızdan bir kişi performans için 1.6 tdi b8 passat alıp ben tork keyfi falan yapacağım derse çok net yanılır.1.4 tsi act motorun yanından geçmez.Kaldıki ikisinin torkları da aynıdır.Dizelde 3.000 devirden sonra tork,beygir eğrisi birden düşer.Benzinlide ise tork,beygir eğrisi yavaş yavaş düşer ve aracı yüksek devirlere kadar maksimum torka ve beygire yakın değerlerde tutar.1.6 tdi aracı alan ekonomi ve makul kullanım performansı beklemelidir.Bunu 2.0 tdi kullanan ve 1.4 tsi süpercharger cc kullanmış biri olarak söylüyorum.He sen maksimum torku alacağın devre bakmaya devam et saygım sonsuz.100.000 lira para ver şehir içinde kullanıcam de,orası senin bileceğin iş.Bu muhabbetler b7 1.6 tdi içinde geçmişti millet yetersizlikten dert yanıp yazılım attırmaya başladı.
Arkadaşım konu şehir içi kullanım falan değildi.3000 devir sonrasının da seni ilgilendirip ilgilendirmediği de beni ilgilendirmez.Bir arabaya o kadar para verip ben sadece şehir içinde kullanıyorum ondan benim için gerisi fasa fisomu diyelim.Ben herhalde anlatamıyorum.Bir daha anlatayım.Eğerki aramızdan bir kişi performans için 1.6 tdi b8 passat alıp ben tork keyfi falan yapacağım derse çok net yanılır.1.4 tsi act motorun yanından geçmez.Kaldıki ikisinin torkları da aynıdır.Dizelde 3.000 devirden sonra tork,beygir eğrisi birden düşer.Benzinlide ise tork,beygir eğrisi yavaş yavaş düşer ve aracı yüksek devirlere kadar maksimum torka ve beygire yakın değerlerde tutar.1.6 tdi aracı alan ekonomi ve makul kullanım performansı beklemelidir.Bunu 2.0 tdi kullanan ve 1.4 tsi süpercharger cc kullanmış biri olarak söylüyorum.He sen maksimum torku alacağın devre bakmaya devam et saygım sonsuz.100.000 lira para ver şehir içinde kullanıcam de,orası senin bileceğin iş.Bu muhabbetler b7 1.6 tdi içinde geçmişti millet yetersizlikten dert yanıp yazılım attırmaya başladı.
Allah kaza bela vermesin,ağız tadıyla binin İnşallah.çok güzel aracınız.Ek olarak cam filmi var galiba.Yeni passat'ta en çok hoşuma giden şey motor kaputunun şahin gagası gibi eğimli dizayn edilmiş olması.Biraz bmw 3 ve 5 ten esintiler var gibi.
Konu gh912 tarafından (11 12 2014 Saat 19:59 ) değiştirilmiştir.
Allah kaza bela vermesin,ağız tadıyla binin İnşallah.çok güzel aracınız.Ek olarak cam filmi var galiba.Yeni passat'ta en çok hoşuma giden şey motor kaputunun şahin gagası gibi eğimli dizayn edilmiş olması.Biraz bmw 3 ve 5 ten esintiler var gibi.
Evet üstadım film kaplı. Güzel dilekleriniz için de çok teşekkür ederim. Arabada iç ve dış bence muazzam.
Evet üstadım film kaplı. Güzel dilekleriniz için de çok teşekkür ederim. Arabada iç ve dış bence muazzam.
Araba Avrupa'da makyaj görecek 3 seneye neredeyse yeni kasası çıkacak bunlar hala Türkiye'ye getiremedi.Burasını muz cumhuriyetimi görüyorlar anlamak mümkün değil.en önemli olan parası zaten. akıllı bir fiyatla çıkıp pazarda eskisi gibi çok satanlar listesinde yer bulması lazım. avrupa da passat tan daha çok sevilen bir araç diye biliyorum. confort ayarında bir dizeli 10000 tl aşağı satsınlar passatı sallar. ve doğuş belki bu sallantıyla müşteri kıymeti bilmeye başlar.
Araba Avrupa'da makyaj görecek 3 seneye neredeyse yeni kasası çıkacak bunlar hala Türkiye'ye getiremedi.Burasını muz cumhuriyetimi görüyorlar anlamak mümkün değil.en önemli olan parası zaten. akıllı bir fiyatla çıkıp pazarda eskisi gibi çok satanlar listesinde yer bulması lazım. avrupa da passat tan daha çok sevilen bir araç diye biliyorum. confort ayarında bir dizeli 10000 tl aşağı satsınlar passatı sallar. ve doğuş belki bu sallantıyla müşteri kıymeti bilmeye başlar.
Tamam sen 2.0 tdi ını satıp 1.4 tsi ına geri dön mutlu mesut ol napayım.Ben 100 bin tl de vermem passata.122 lik manuel benim aracım bunun da torku 200 nm,yeterli geliyor çoğu zaman.Kaldı ki 1.6 TDI 250 NM olduğu için daha atak olacak.Zaten çift şarjlı 160 ps 1.4 tsi ile 1.6 tdi'ın üstünlüğü anca yakıt konusunda tartışılabilir.Siz çift şarjlı benzinli motorla sadece turbolu dizeli karşılaştırıyorsunuz bu da yanlış.İkisi de sadece turbolu olduğu durumda üstünlük kime geçecek ? 125 lik tsi mı yoksa 120 lik tdi mı ??? 160 ps le karılaştırmayın lütfen.Arkadaşım konu şehir içi kullanım falan değildi.3000 devir sonrasının da seni ilgilendirip ilgilendirmediği de beni ilgilendirmez.Bir arabaya o kadar para verip ben sadece şehir içinde kullanıyorum ondan benim için gerisi fasa fisomu diyelim.Ben herhalde anlatamıyorum.Bir daha anlatayım.Eğerki aramızdan bir kişi performans için 1.6 tdi b8 passat alıp ben tork keyfi falan yapacağım derse çok net yanılır.1.4 tsi act motorun yanından geçmez.Kaldıki ikisinin torkları da aynıdır.Dizelde 3.000 devirden sonra tork,beygir eğrisi birden düşer.Benzinlide ise tork,beygir eğrisi yavaş yavaş düşer ve aracı yüksek devirlere kadar maksimum torka ve beygire yakın değerlerde tutar.1.6 tdi aracı alan ekonomi ve makul kullanım performansı beklemelidir.Bunu 2.0 tdi kullanan ve 1.4 tsi süpercharger cc kullanmış biri olarak söylüyorum.He sen maksimum torku alacağın devre bakmaya devam et saygım sonsuz.100.000 lira para ver şehir içinde kullanıcam de,orası senin bileceğin iş.Bu muhabbetler b7 1.6 tdi içinde geçmişti millet yetersizlikten dert yanıp yazılım attırmaya başladı.
Konu Emre_4758 tarafından (11 12 2014 Saat 20:37 ) değiştirilmiştir.
Tamam sen 2.0 tdi ını satıp 1.4 tsi ına geri dön mutlu mesut ol napayım.Ben 100 bin tl de vermem passata.122 lik manuel benim aracım bunun da torku 200 nm,yeterli geliyor çoğu zaman.Kaldı ki 1.6 TDI 250 NM olduğu için daha atak olacak.Zaten çift şarjlı 160 ps 1.4 tsi ile 1.6 tdi'ın üstünlüğü anca yakıt konusunda tartışılabilir.Siz çift şarjlı benzinli motorla sadece turbolu dizeli karşılaştırıyorsunuz bu da yanlış.İkisi de sadece turbolu olduğu durumda üstünlük kime geçecek ? 125 lik tsi mı yoksa 120 lik tdi mı ??? 160 ps le karılaştırmayın lütfen.Arkadaşım konu şehir içi kullanım falan değildi.3000 devir sonrasının da seni ilgilendirip ilgilendirmediği de beni ilgilendirmez.Bir arabaya o kadar para verip ben sadece şehir içinde kullanıyorum ondan benim için gerisi fasa fisomu diyelim.Ben herhalde anlatamıyorum.Bir daha anlatayım.Eğerki aramızdan bir kişi performans için 1.6 tdi b8 passat alıp ben tork keyfi falan yapacağım derse çok net yanılır.1.4 tsi act motorun yanından geçmez.Kaldıki ikisinin torkları da aynıdır.Dizelde 3.000 devirden sonra tork,beygir eğrisi birden düşer.Benzinlide ise tork,beygir eğrisi yavaş yavaş düşer ve aracı yüksek devirlere kadar maksimum torka ve beygire yakın değerlerde tutar.1.6 tdi aracı alan ekonomi ve makul kullanım performansı beklemelidir.Bunu 2.0 tdi kullanan ve 1.4 tsi süpercharger cc kullanmış biri olarak söylüyorum.He sen maksimum torku alacağın devre bakmaya devam et saygım sonsuz.100.000 lira para ver şehir içinde kullanıcam de,orası senin bileceğin iş.Bu muhabbetler b7 1.6 tdi içinde geçmişti millet yetersizlikten dert yanıp yazılım attırmaya başladı.
Bugün de Annem le mavi b8 i ziyaret ettik. B8 in dışı b7 den daha güzel dedi. B7 nin ise içinin daha güzel olduğunu söyledi.Daha önce eşimle gittiğimizde eşim dış görüntüde fazla bir fark yok,söylemesen farkı farketmezdim, belki farkı dikkatlice bakınca farkederdim demişti. Yani zevkler ve renkler olayı gerçekten tartışılmaz. benim kendi fikrim, mavi bir b8 gerçekten dıştan güzel.
Bugün de Annem le mavi b8 i ziyaret ettik. B8 in dışı b7 den daha güzel dedi. B7 nin ise içinin daha güzel olduğunu söyledi.Daha önce eşimle gittiğimizde eşim dış görüntüde fazla bir fark yok,söylemesen farkı farketmezdim, belki farkı dikkatlice bakınca farkederdim demişti. Yani zevkler ve renkler olayı gerçekten tartışılmaz. benim kendi fikrim, mavi bir b8 gerçekten dıştan güzel.
Sunroof sızdırma yapabilir,camdan su geçse bile sunrooftan çamurluğa doğru uzanan su tahliye kanallarından su atılır.Burada dikkat edilmesi gereken şey,tahliye kanallarını ara sıra kontrol etmektir.Tecrübe ile sabittir.B7' de bir gün arabayı açtım ön yolcu koltuğu su olmuş.Güneşliğin altındaki tavan kumaşından su sızıyor..Arabayı önce burnu aşağıda kalacak şekilde Yokuş aşağı park ettim ,uzun bir teli sunroof su tahliye kanalından içeri soktum.Zamanla oraya dolan yaprak parçaları orayı tıkamış ve su gidemez olmuş.Bu şekilde suyu boşalttımMerhaba arkadaşlar, araçlarını teslim alanlara hayırlı olsun, kazasız, belasız kullanmalarını temenni ederim, esasen panoramik cam tavan lı sipariş vermek istememe rağmen biraz endişelerim de yok değil, bu kadar büyük cam tavanda ses, sızdırma vs gibi sorunlar olmasından çekiniyorum, konu ile alakalı yorumlarınız öğrenmek isterim.
Sunroof sızdırma yapabilir,camdan su geçse bile sunrooftan çamurluğa doğru uzanan su tahliye kanallarından su atılır.Burada dikkat edilmesi gereken şey,tahliye kanallarını ara sıra kontrol etmektir.Tecrübe ile sabittir.B7' de bir gün arabayı açtım ön yolcu koltuğu su olmuş.Güneşliğin altındaki tavan kumaşından su sızıyor..Arabayı önce burnu aşağıda kalacak şekilde Yokuş aşağı park ettim ,uzun bir teli sunroof su tahliye kanalından içeri soktum.Zamanla oraya dolan yaprak parçaları orayı tıkamış ve su gidemez olmuş.Bu şekilde suyu boşalttımMerhaba arkadaşlar, araçlarını teslim alanlara hayırlı olsun, kazasız, belasız kullanmalarını temenni ederim, esasen panoramik cam tavan lı sipariş vermek istememe rağmen biraz endişelerim de yok değil, bu kadar büyük cam tavanda ses, sızdırma vs gibi sorunlar olmasından çekiniyorum, konu ile alakalı yorumlarınız öğrenmek isterim.
Kendi fikrim, mavi b8 gerçekten dıştan güzel derken b7 ile kıyaslamadan söyledim.
Kendi fikrim, mavi b8 gerçekten dıştan güzel derken b7 ile kıyaslamadan söyledim.
Aynen Arif Abi Alışkanlık Olmuş Bendede. .Bizim Diğer Arabayı kullandım Jetta 1.4 Tsi'yi İlk Kullandığım zaman Araçla Bi yerde Durdum Yüricem Dedim Baktım Ses Falan Yok Stop Etti Diye Kontağı Kapattım Meğerse Açıkmış :D :D Alışmak Lazım :D
Aynen Arif Abi Alışkanlık Olmuş Bendede. .Bizim Diğer Arabayı kullandım Jetta 1.4 Tsi'yi İlk Kullandığım zaman Araçla Bi yerde Durdum Yüricem Dedim Baktım Ses Falan Yok Stop Etti Diye Kontağı Kapattım Meğerse Açıkmış :D :D Alışmak Lazım :D
Arkadaşlar,koku yapmayan ,kaliteli bir lastik paspas önerebilir misiniz?
Bak canım kardeşim sen benim yazımı alıntılayıp konunun içine girdin ve benim en başında söylemiş olduğum şeyin özünü kavramadan hala iddialaşıyorsun.Ben ilk yazımda ne demişim:zevk için tork için 1.4 tsi act 150 beygirlik b8 almak varken 8000 lira üstüne verip tork keyfi denen şey ne ise onun için 1.6 tdi 120 beygirlik almak yanlış bir düşünce olur dedim.Hiç benim ağzımdan 1.4 125 lik geçtimi bir yerde.Ara bul senle aramızdaki yaş farkına rağmen özür dileyeceğim.Bak konunun en başında ne yazmışım sen neden bahsediyorsun.Tamam sen 2.0 tdi ını satıp 1.4 tsi ına geri dön mutlu mesut ol napayım.Ben 100 bin tl de vermem passata.122 lik manuel benim aracım bunun da torku 200 nm,yeterli geliyor çoğu zaman.Kaldı ki 1.6 TDI 250 NM olduğu için daha atak olacak.Zaten çift şarjlı 160 ps 1.4 tsi ile 1.6 tdi'ın üstünlüğü anca yakıt konusunda tartışılabilir.Siz çift şarjlı benzinli motorla sadece turbolu dizeli karşılaştırıyorsunuz bu da yanlış.İkisi de sadece turbolu olduğu durumda üstünlük kime geçecek ? 125 lik tsi mı yoksa 120 lik tdi mı ??? 160 ps le karılaştırmayın lütfen.
Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
Konu gh912 tarafından (11 12 2014 Saat 21:00 ) değiştirilmiştir.
Bak canım kardeşim sen benim yazımı alıntılayıp konunun içine girdin ve benim en başında söylemiş olduğum şeyin özünü kavramadan hala iddialaşıyorsun.Ben ilk yazımda ne demişim:zevk için tork için 1.4 tsi act 150 beygirlik b8 almak varken 8000 lira üstüne verip tork keyfi denen şey ne ise onun için 1.6 tdi 120 beygirlik almak yanlış bir düşünce olur dedim.Hiç benim ağzımdan 1.4 125 lik geçtimi bir yerde.Ara bul senle aramızdaki yaş farkına rağmen özür dileyeceğim.Bak konunun en başında ne yazmışım sen neden bahsediyorsun.Tamam sen 2.0 tdi ını satıp 1.4 tsi ına geri dön mutlu mesut ol napayım.Ben 100 bin tl de vermem passata.122 lik manuel benim aracım bunun da torku 200 nm,yeterli geliyor çoğu zaman.Kaldı ki 1.6 TDI 250 NM olduğu için daha atak olacak.Zaten çift şarjlı 160 ps 1.4 tsi ile 1.6 tdi'ın üstünlüğü anca yakıt konusunda tartışılabilir.Siz çift şarjlı benzinli motorla sadece turbolu dizeli karşılaştırıyorsunuz bu da yanlış.İkisi de sadece turbolu olduğu durumda üstünlük kime geçecek ? 125 lik tsi mı yoksa 120 lik tdi mı ??? 160 ps le karılaştırmayın lütfen.
Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
Konu gh912 tarafından (11 12 2014 Saat 21:08 ) değiştirilmiştir.
Ben zevkler tartışılmaz isteyen torkundan ötürü dizel alır diye "etki" nickli birine yazdım,siz bana alıntı yapıp o aşağıdakini yazdınız.Bak canım kardeşim sen benim yazımı alıntılayıp konunun içine girdin ve benim en başında söylemiş olduğum şeyin özünü kavramadan hala iddialaşıyorsun.Ben ilk yazımda ne demişim:zevk için tork için 1.4 tsi act 150 beygirlik b8 almak varken 8000 lira üstüne verip tork keyfi denen şey ne ise onun için 1.6 tdi 120 beygirlik almak yanlış bir düşünce olur dedim.Hiç benim ağzımdan 1.4 125 lik geçtimi bir yerde.Ara bul senle aramızdaki yaş farkına rağmen özür dileyeceğim.Bak konunun en başında ne yazmışım sen neden bahsediyorsun.
Bence yazdıklarınızı hafızanızı tekrar bir tazeleyip bakın kim kime alıntı yapmış.Hışımla alıntı yazmışsınız benim yazıma....
Ben zevkler tartışılmaz isteyen torkundan ötürü dizel alır diye "etki" nickli birine yazdım,siz bana alıntı yapıp o aşağıdakini yazdınız.Bak canım kardeşim sen benim yazımı alıntılayıp konunun içine girdin ve benim en başında söylemiş olduğum şeyin özünü kavramadan hala iddialaşıyorsun.Ben ilk yazımda ne demişim:zevk için tork için 1.4 tsi act 150 beygirlik b8 almak varken 8000 lira üstüne verip tork keyfi denen şey ne ise onun için 1.6 tdi 120 beygirlik almak yanlış bir düşünce olur dedim.Hiç benim ağzımdan 1.4 125 lik geçtimi bir yerde.Ara bul senle aramızdaki yaş farkına rağmen özür dileyeceğim.Bak konunun en başında ne yazmışım sen neden bahsediyorsun.
Bence yazdıklarınızı hafızanızı tekrar bir tazeleyip bakın kim kime alıntı yapmış.Hışımla alıntı yazmışsınız benim yazıma....
Ben zevkler tartışılmaz isteyen torkundan ötürü dizel alır diye "etki" nickli birine yazdım,siz bana alıntı yapıp o aşağıdakini yazdınız.
Bence yazdıklarınızı hafızanızı tekrar bir tazeleyip bakın kim kime alıntı yapmış.Hışımla alıntı yazmışsınız benim yazıma....
gh912 Nickli Üyeden Alıntı
Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
Bu yazdığını kimden alıntılamışsın iyi bak ondan sonra seninle konuşalım.Yaşın daha 21 üşengeç olmada 3 sayfa geri git bir bak bakalım.Şu ana kadar emin ol hışımlanmamıştım ama gençlerin üşenerek,araştırmadan,anlamadan öylesine tartışma içerisine girmesi beni kızdırmaktan çok üzüyor.
Konu gh912 tarafından (11 12 2014 Saat 21:20 ) değiştirilmiştir.
Ben zevkler tartışılmaz isteyen torkundan ötürü dizel alır diye "etki" nickli birine yazdım,siz bana alıntı yapıp o aşağıdakini yazdınız.
Bence yazdıklarınızı hafızanızı tekrar bir tazeleyip bakın kim kime alıntı yapmış.Hışımla alıntı yazmışsınız benim yazıma....
gh912 Nickli Üyeden Alıntı
Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
Bu yazdığını kimden alıntılamışsın iyi bak ondan sonra seninle konuşalım.Yaşın daha 21 üşengeç olmada 3 sayfa geri git bir bak bakalım.Şu ana kadar emin ol hışımlanmamıştım ama gençlerin üşenerek,araştırmadan,anlamadan öylesine tartışma içerisine girmesi beni kızdırmaktan çok üzüyor.
Yazıma ilk atlayan sizdiniz.Ben de cevap verdim.Bu da hakkımdır.İlk siz alıntıladınız.Ben de gereğini yaptım...Bu yazdığını kimden alıntılamışsın iyi bak ondan sonra seninle konuşalım.Yaşın daha 21 üşengeç olmada 3 sayfa geri git bir bak bakalım.Şu ana kadar emin ol hışımlanmamıştım ama gençlerin üşenerek,araştırmadan,anlamadan öylesine tartışma içerisine girmesi beni kızdırmaktan çok üzüyor.
Yazıma ilk atlayan sizdiniz.Ben de cevap verdim.Bu da hakkımdır.İlk siz alıntıladınız.Ben de gereğini yaptım...Bu yazdığını kimden alıntılamışsın iyi bak ondan sonra seninle konuşalım.Yaşın daha 21 üşengeç olmada 3 sayfa geri git bir bak bakalım.Şu ana kadar emin ol hışımlanmamıştım ama gençlerin üşenerek,araştırmadan,anlamadan öylesine tartışma içerisine girmesi beni kızdırmaktan çok üzüyor.
gh912 Nickli Üyeden Alıntı
Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
Daha neyin ne olduğunun bile farkında değilsin.
Konu gh912 tarafından (11 12 2014 Saat 22:41 ) değiştirilmiştir.
gh912 Nickli Üyeden Alıntı
Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
Daha neyin ne olduğunun bile farkında değilsin.
Önce alıntı yapmasını öğrenin.Ondan sonra bana cevap verin.Mesajınız karmakarışık.gh912 Nickli Üyeden Alıntı
Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
Daha neyin ne olduğunun bile farkında değilsin.
Ben neyin ne olduğunun farkındayım.Burada 100 kişiye de sorarım herkes de aynı cevabı verir mesajıma ilk alıntıyı siz yaptınız.Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarım da.... mesajını kime yazdınız acaba anonim birisine mi ???
Önce alıntı yapmasını öğrenin.Ondan sonra bana cevap verin.Mesajınız karmakarışık.gh912 Nickli Üyeden Alıntı
Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
Daha neyin ne olduğunun bile farkında değilsin.
Ben neyin ne olduğunun farkındayım.Burada 100 kişiye de sorarım herkes de aynı cevabı verir mesajıma ilk alıntıyı siz yaptınız.Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarım da.... mesajını kime yazdınız acaba anonim birisine mi ???
Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.Önce alıntı yapmasını öğrenin.Ondan sonra bana cevap verin.Mesajınız karmakarışık.
Ben neyin ne olduğunun farkındayım.Burada 100 kişiye de sorarım herkes de aynı cevabı verir mesajıma ilk alıntıyı siz yaptınız.Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarım da.... mesajını kime yazdınız acaba anonim birisine mi ???
gh912 Nickli Üyeden Alıntı
Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
Güzel kardeşim konu benim bu yazımdan başladı sende bu yazıya cevap vererek konuya müdahil oldun.Evet ben alıntıyı doğru yapamamış olabilirim ancak zırcahil iddiacı biri değilim.Seni adam yerine koyup cevap verdim.Delikanlı gibi git bir kaç sayfa geriye kim kimin yazısına cevap vererek konuya müdahil olmuş söyle.
Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.Önce alıntı yapmasını öğrenin.Ondan sonra bana cevap verin.Mesajınız karmakarışık.
Ben neyin ne olduğunun farkındayım.Burada 100 kişiye de sorarım herkes de aynı cevabı verir mesajıma ilk alıntıyı siz yaptınız.Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarım da.... mesajını kime yazdınız acaba anonim birisine mi ???
gh912 Nickli Üyeden Alıntı
Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
Güzel kardeşim konu benim bu yazımdan başladı sende bu yazıya cevap vererek konuya müdahil oldun.Evet ben alıntıyı doğru yapamamış olabilirim ancak zırcahil iddiacı biri değilim.Seni adam yerine koyup cevap verdim.Delikanlı gibi git bir kaç sayfa geriye kim kimin yazısına cevap vererek konuya müdahil olmuş söyle.
Önce delikanlı gibi bunu kime yazmışsın onu söyle.Bu yazından önce sana bir cevap vermişmiyim onu da söyle.Forumdaki arkadaşlardanda bir ricam olacak bu alıntıları topluca nasıl aktarabiliyoruz yapan veya anlatan biri çıkarsa sevinirim.Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
Önce delikanlı gibi bunu kime yazmışsın onu söyle.Bu yazından önce sana bir cevap vermişmiyim onu da söyle.Forumdaki arkadaşlardanda bir ricam olacak bu alıntıları topluca nasıl aktarabiliyoruz yapan veya anlatan biri çıkarsa sevinirim.Sizin için önemli olan arabanın sürat yapması.Bizim için önemli olan kalkışlardaki istekliliği.Ki ben şehiriçi kullanıcısı olduğum için benim için önemli olan da budur.1.6 TDI her tarafı tork olsa nolur diyorsunuz da misal 1.3 multijet motor bile bana göre kalkışlarda birçok benzinli araçtan daha iyi.Arabada full dolu,klima açıkken kalkışlarda hiç sıkıntı yaşamadım çok başarılı bir şekilde zorlanmadan kalktı.Ama sonrasında araba gitmiyor orası ayrı.
Kısacası ben HP yerine Tork seven bir insanım.Ama bütçe belliyken benzinli passat aldık.
Arkası uzaktan ve yakından b7 ama önden apayrı bir araç olmuş biraz cc ye benziyorBugün de Annem le mavi b8 i ziyaret ettik. B8 in dışı b7 den daha güzel dedi. B7 nin ise içinin daha güzel olduğunu söyledi.Daha önce eşimle gittiğimizde eşim dış görüntüde fazla bir fark yok,söylemesen farkı farketmezdim, belki farkı dikkatlice bakınca farkederdim demişti. Yani zevkler ve renkler olayı gerçekten tartışılmaz. benim kendi fikrim, mavi bir b8 gerçekten dıştan güzel.
Arkası uzaktan ve yakından b7 ama önden apayrı bir araç olmuş biraz cc ye benziyorBugün de Annem le mavi b8 i ziyaret ettik. B8 in dışı b7 den daha güzel dedi. B7 nin ise içinin daha güzel olduğunu söyledi.Daha önce eşimle gittiğimizde eşim dış görüntüde fazla bir fark yok,söylemesen farkı farketmezdim, belki farkı dikkatlice bakınca farkederdim demişti. Yani zevkler ve renkler olayı gerçekten tartışılmaz. benim kendi fikrim, mavi bir b8 gerçekten dıştan güzel.
Sen de delikanlı gibi 171.sayfaya git benim ilk yazım orada.Sen alıntı yaptın bana hala konuşuyorsun ya.Ben sn."etki" nickli şahısa yazı yazdım sen bana birden yaygarayla cevap verdin sonra ben de sana cevap verdim.İsteyen 171.sayfayı açar ve sonrasını okur...Benimle laf dalaşına girmek istemiyorsan bana cevap vermeyeceksin o kadar.gh912 Nickli Üyeden Alıntı
Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
Güzel kardeşim konu benim bu yazımdan başladı sende bu yazıya cevap vererek konuya müdahil oldun.Evet ben alıntıyı doğru yapamamış olabilirim ancak zırcahil iddiacı biri değilim.Seni adam yerine koyup cevap verdim.Delikanlı gibi git bir kaç sayfa geriye kim kimin yazısına cevap vererek konuya müdahil olmuş söyle.
Dur ben şimdi kim nedir ne değildir cevabı koyucam buraya sen de anlar mısın artık bilmem bu kadar laf anlattım gerçi ama resimle daha iyi anlarsın heralde.
Sen de delikanlı gibi 171.sayfaya git benim ilk yazım orada.Sen alıntı yaptın bana hala konuşuyorsun ya.Ben sn."etki" nickli şahısa yazı yazdım sen bana birden yaygarayla cevap verdin sonra ben de sana cevap verdim.İsteyen 171.sayfayı açar ve sonrasını okur...Benimle laf dalaşına girmek istemiyorsan bana cevap vermeyeceksin o kadar.gh912 Nickli Üyeden Alıntı
Allah aşkına 2.0 tdi 190 olsa anlarımda,1.6 tdi 120 liğin her tarafı tork olsa yinede 1.4 tsi act 150 liğin keyfini vermez.1.6 dizeli alan adam keyfinden değil ekonomik olmasından alsın alacaksa.O da eğer yılda 10000 km nin altında kalacaksa ekonomikte değil.Şu anda kullandığım araç 2.0tdi cc,bunun 1.4 tsi 160 lığına da sahip oldum.1.4 ün verdiği keyif bambaşka.Her devirde torku ve gücü sabit veriyor.Dizel gibi torku 1300 devirde verip 3000 devirde puff diye sönmüyor.
Güzel kardeşim konu benim bu yazımdan başladı sende bu yazıya cevap vererek konuya müdahil oldun.Evet ben alıntıyı doğru yapamamış olabilirim ancak zırcahil iddiacı biri değilim.Seni adam yerine koyup cevap verdim.Delikanlı gibi git bir kaç sayfa geriye kim kimin yazısına cevap vererek konuya müdahil olmuş söyle.
Dur ben şimdi kim nedir ne değildir cevabı koyucam buraya sen de anlar mısın artık bilmem bu kadar laf anlattım gerçi ama resimle daha iyi anlarsın heralde.
Ben geriye gitme delikanlılığını gösterdim acaba sen de bunu açıklayabilme delikanlılığını gösterebilecek misin.Önce delikanlı gibi bunu kime yazmışsın onu söyle.Bu yazından önce sana bir cevap vermişmiyim onu da söyle.Forumdaki arkadaşlardanda bir ricam olacak bu alıntıları topluca nasıl aktarabiliyoruz yapan veya anlatan biri çıkarsa sevinirim.
BU 1
BU 2
![]()
Ben geriye gitme delikanlılığını gösterdim acaba sen de bunu açıklayabilme delikanlılığını gösterebilecek misin.Önce delikanlı gibi bunu kime yazmışsın onu söyle.Bu yazından önce sana bir cevap vermişmiyim onu da söyle.Forumdaki arkadaşlardanda bir ricam olacak bu alıntıları topluca nasıl aktarabiliyoruz yapan veya anlatan biri çıkarsa sevinirim.
BU 1
BU 2
![]()
Sen etki nicli arkadaşa cevap yazdın ama ben sana yaygara yapmadım,foruma genel bir cevap yazdım.Evet şu konuda haklısın senin mesajını alıntılamışım ancak demek istediğim şeyin aynen arkasındayım.Orda koymuş olduğun alıntıyla zaten herşey başladı.Benim iki saattir demek istediim şey orda yazıyor.Ne demişim 1.4 tsi act motorun vermiş olduğu zevk 1.6 tdi tutmaz demişim sen bunun üstüne konuyu alıntılayarak 1.4 125 likle 1.6 tdi 120 liğe kadar demogoji şeklinde getirdin.Bende bunun üstüne gerilere gitte ne demişim bir bak dedim. eğerki1.4. 125 likten bahsettiysem özür dileyeceğim senden dedim.Sen de delikanlı gibi 171.sayfaya git benim ilk yazım orada.Sen alıntı yaptın bana hala konuşuyorsun ya.Ben sn."etki" nickli şahısa yazı yazdım sen bana birden yaygarayla cevap verdin sonra ben de sana cevap verdim.İsteyen 171.sayfayı açar ve sonrasını okur...Benimle laf dalaşına girmek istemiyorsan bana cevap vermeyeceksin o kadar.
Dur ben şimdi kim nedir ne değildir cevabı koyucam buraya sen de anlar mısın artık bilmem bu kadar laf anlattım gerçi ama resimle daha iyi anlarsın heralde.
Konu gh912 tarafından (11 12 2014 Saat 21:51 ) değiştirilmiştir.
Sen etki nicli arkadaşa cevap yazdın ama ben sana yaygara yapmadım,foruma genel bir cevap yazdım.Evet şu konuda haklısın senin mesajını alıntılamışım ancak demek istediğim şeyin aynen arkasındayım.Orda koymuş olduğun alıntıyla zaten herşey başladı.Benim iki saattir demek istediim şey orda yazıyor.Ne demişim 1.4 tsi act motorun vermiş olduğu zevk 1.6 tdi tutmaz demişim sen bunun üstüne konuyu alıntılayarak 1.4 125 likle 1.6 tdi 120 liğe kadar demogoji şeklinde getirdin.Bende bunun üstüne gerilere gitte ne demişim bir bak dedim. eğerki1.4. 125 likten bahsettiysem özür dileyeceğim senden dedim.Sen de delikanlı gibi 171.sayfaya git benim ilk yazım orada.Sen alıntı yaptın bana hala konuşuyorsun ya.Ben sn."etki" nickli şahısa yazı yazdım sen bana birden yaygarayla cevap verdin sonra ben de sana cevap verdim.İsteyen 171.sayfayı açar ve sonrasını okur...Benimle laf dalaşına girmek istemiyorsan bana cevap vermeyeceksin o kadar.
Dur ben şimdi kim nedir ne değildir cevabı koyucam buraya sen de anlar mısın artık bilmem bu kadar laf anlattım gerçi ama resimle daha iyi anlarsın heralde.