İsmail abi sen yapma gözünü seveyim yaabu jantlar bzim baba arabasına yakışır mı hiç?
Çıkmacılarda satılan renkli jantlar gibi abim bir ağırlığı bile yok...
Benden geçemediler abi...![]()
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Passatın içine bakınca bana direkmen yeni seat toledoyu hatırlattı. Toledo da 2004 modelleri hala çok güzel ama gel gelelim 2013ler rezalet...
Golfün içi gerçekten daha kaliteli ve daha güzel keşke biraz golften çalsaydı.
Ama passata bunu yapanlar markaya hem ihanet etmişler hemde passattan çalmışlar.
Gerçekten verilen 100 binler zor kazanıyor.
Yazık insanların emeklerine paralarına...
Eklenti 17365passat içi
Eklenti 17366golf içi
VW in Kök hücresi Golf'tür..
**Hatta kanımca Golfün iç dizayn daha mı güzel ne?Kapı iç tutamaktaki krom çubuk ve klimanın hemen altındaki cepte Golf te yaylı kapak var Passat da boş??
Passatın içine bakınca bana direkmen yeni seat toledoyu hatırlattı. Toledo da 2004 modelleri hala çok güzel ama gel gelelim 2013ler rezalet...
Golfün içi gerçekten daha kaliteli ve daha güzel keşke biraz golften çalsaydı.
Ama passata bunu yapanlar markaya hem ihanet etmişler hemde passattan çalmışlar.
Gerçekten verilen 100 binler zor kazanıyor.
Yazık insanların emeklerine paralarına...
Eklenti 17365passat içi
Eklenti 17366golf içi
VW in Kök hücresi Golf'tür..
**Hatta kanımca Golfün iç dizayn daha mı güzel ne?Kapı iç tutamaktaki krom çubuk ve klimanın hemen altındaki cepte Golf te yaylı kapak var Passat da boş??
İsmail abi sen yapma gözünü seveyim yaabu jantlar bzim baba arabasına yakışır mı hiç?
Çıkmacılarda satılan renkli jantlar gibi abim bir ağırlığı bile yok...
Benden geçemediler abi...![]()
İsmail abi sen yapma gözünü seveyim yaabu jantlar bzim baba arabasına yakışır mı hiç?
Çıkmacılarda satılan renkli jantlar gibi abim bir ağırlığı bile yok...
Benden geçemediler abi...![]()
Fikrinize katılmıyorum !!!Türkiye'de zaten sadece Passat değil, VW'nin bütün modelleri polo'dan jetta'ya transporter'dan amarok'a vd. kendi segmenti markalar arasında Opel, ford, renault, Peugeot, Citroen, Honda, Toyota vs. vs. (korelileri saymıyorum bile) arasında halkın algısı yönünde hep bir veya iki çıt yukarıda konumlanmış durumdadır, zaten 2.el değeride bunu doğrulamaktadır.
Gerçekten öylemidir ? Bence; saydığım bütün markaları kullanmış biri olarak söylersem diğer markalardan üstün yanları tabi ki vardır (karoser rijitliği, yol tutuş, malzeme kalitesi, işçilik, motor özellikleri vs.). Diğer markaların bazı disiplinlerde daha üstün olduğu tarafları var fakat, VW genel itibariyle modellerinde rakipleri arasında en olgun ve özelliklerinin dengesini en iyi kurabilmiş bir markadır (yani başka markanın bir modelin motoru çok daha güçlü olabilir ama yol tutuş ve sürüş özellikleri açısından sınıfta kalabiliyor vb.) Bu yüzden premium markalara geçişten önceki tek markadır. Diğer sıradan markalara göre kalite algısı hep bir çıt yukarıdadır ve bunu hak etmektedir. (Örnek olarak makyajsız scirocco ve tiguan; yapılan son karşılaştırma testlerinde hep rakipleri arasında bütün disiplinlerdeki yeterli puanları ve belirgin zaafları olmadığı için en olgun model olarak 1. seçilmişlerdir vs.)
VW'e binmenin kötü taraflarından biride; daha sonra alacağınız marka sayısının 2'ye inmesi (BMW, MERCEDES)![]()
Türkiyede W. ve özellikle Passat nabzını tutan bu forumda yazılan yüzlerce olumsuz yorumları güncel takip etmekte yarar var. Birimizin fark edemediğini diğer arkadaşımız fark edebiliyor.Sadece forumda TANER BEY , Drozia..vb. olması bizler için bir şans. Lütfen onların bu araçla ilgili yorumlarını okuyun.
Doğuşun en kar edeceği araçlardan biri olan malumunuz Passat. 136.100 Tl.lik Confortline (2.0 Tdi Conf.Dsg.150 Act) aracında halojen far var biliyorsunuz.Ve doğuş donanımdan çalmaya devam ediyor(Gaz pedalından tutunda kol dayamasına, stepne etrafındaki köpüğüne kadar).2005 model 30.000 TL.lik diğer marka araçta olan özelliğin 136.000 Tl.lik Passatta olmaması bundan iyisi BMW ,Mercedes mantiğınızla ne kadar uyuşuyor. YANLIŞ ANLAMAYIN ;Gönlümüzde hep Passat var ama hem W.hemde Doğuş bizi üzüyor. Sitemler bu yüzden . Passattan beklenti segmentine kıyasla karşılanamayınca hoş olmuyor ve bir çıt yukarıda olamıyor malesef.
Fikrinize katılmıyorum !!!Türkiye'de zaten sadece Passat değil, VW'nin bütün modelleri polo'dan jetta'ya transporter'dan amarok'a vd. kendi segmenti markalar arasında Opel, ford, renault, Peugeot, Citroen, Honda, Toyota vs. vs. (korelileri saymıyorum bile) arasında halkın algısı yönünde hep bir veya iki çıt yukarıda konumlanmış durumdadır, zaten 2.el değeride bunu doğrulamaktadır.
Gerçekten öylemidir ? Bence; saydığım bütün markaları kullanmış biri olarak söylersem diğer markalardan üstün yanları tabi ki vardır (karoser rijitliği, yol tutuş, malzeme kalitesi, işçilik, motor özellikleri vs.). Diğer markaların bazı disiplinlerde daha üstün olduğu tarafları var fakat, VW genel itibariyle modellerinde rakipleri arasında en olgun ve özelliklerinin dengesini en iyi kurabilmiş bir markadır (yani başka markanın bir modelin motoru çok daha güçlü olabilir ama yol tutuş ve sürüş özellikleri açısından sınıfta kalabiliyor vb.) Bu yüzden premium markalara geçişten önceki tek markadır. Diğer sıradan markalara göre kalite algısı hep bir çıt yukarıdadır ve bunu hak etmektedir. (Örnek olarak makyajsız scirocco ve tiguan; yapılan son karşılaştırma testlerinde hep rakipleri arasında bütün disiplinlerdeki yeterli puanları ve belirgin zaafları olmadığı için en olgun model olarak 1. seçilmişlerdir vs.)
VW'e binmenin kötü taraflarından biride; daha sonra alacağınız marka sayısının 2'ye inmesi (BMW, MERCEDES)![]()
Türkiyede W. ve özellikle Passat nabzını tutan bu forumda yazılan yüzlerce olumsuz yorumları güncel takip etmekte yarar var. Birimizin fark edemediğini diğer arkadaşımız fark edebiliyor.Sadece forumda TANER BEY , Drozia..vb. olması bizler için bir şans. Lütfen onların bu araçla ilgili yorumlarını okuyun.
Doğuşun en kar edeceği araçlardan biri olan malumunuz Passat. 136.100 Tl.lik Confortline (2.0 Tdi Conf.Dsg.150 Act) aracında halojen far var biliyorsunuz.Ve doğuş donanımdan çalmaya devam ediyor(Gaz pedalından tutunda kol dayamasına, stepne etrafındaki köpüğüne kadar).2005 model 30.000 TL.lik diğer marka araçta olan özelliğin 136.000 Tl.lik Passatta olmaması bundan iyisi BMW ,Mercedes mantiğınızla ne kadar uyuşuyor. YANLIŞ ANLAMAYIN ;Gönlümüzde hep Passat var ama hem W.hemde Doğuş bizi üzüyor. Sitemler bu yüzden . Passattan beklenti segmentine kıyasla karşılanamayınca hoş olmuyor ve bir çıt yukarıda olamıyor malesef.
1.6lt için ÖTV oranının artırılacağını,1.4lt için korunacağını ve 1.2lt için de düşürüleceğini tahmin ediyorum...10. Kalkınma Planı için, büyük kısmı kamu görevlilerinden oluşmak üzere akademisyenler ve sivil toplum örgütlerinden katılımcıların yer aldığı Özel İhtisas Komisyonu’nun vergi raporu yayımlandı. Raporda, Türkiye’de üretilen binek otomobillerin genellikle 1600 cc’nin altında motorhacmine sahip olduğu, 1600 cc altı modellerde uygulanan özel tüketim vergisi (ÖTV) oranının yeniden düzenlenmesi gerektiği belirtildi.
Raporda, ÖTV tarifesinde motor silindir hacimlerini 0-1600 cc arası gibi geniş tutmak yerine, ilave her 100 cc için ÖTV oranının kademeli olarak artırılması ve böylece 1300 cc araçla 1600 ccaraç arasındaki vergi yükünün farklılaştırılması önerildi. Ayrıca Çin ve Hindistan’dan gelen fiyatıdüşük otomobillere yönelik de binek otomobillerde asgari maktu ÖTV uygulamasına geçilerek, düşük fiyat ve kalitedeki ürün ithalatının önüne geçilmesi gerektiği kaydedildi. Raporda Türkiye’de vergi oranlarının gelişmiş ülkelere göre düşük olması, vergi sisteminin güçlü yönleri arasında sayıldı. OECD ülkelerinde en yüksek gelir vergisinin ortalama yüzde 41.5, kurumlar vergisinin de yüzde 25.4 olduğu, Türkiye’de ise bu oranların yüzde 35 ve yüzde 20 olduğu vurgulandı.
Peki bu ne anlama geliyor?
Türkiye’de 1600 cc altı segmentte üretim çeşitliliği yakalanmış durumda. 1500, 1400, 1300 cc üretimler mevcut. Ancak yerli ürünlerin yanı sıra 1400 cc motorda Türkiye’de en çok ithal otomobil satan Volkswagen gibi markalar da kademeli ÖTV’den en çok yararlanan şirket olabilir. Çünkü yüzde 45’ten geriye doğru gidildikçe öneri gerçekleşirse 1400 cc’de muhtemeler vergi yüzde 30-35’e düşecektir.
1.6lt için ÖTV oranının artırılacağını,1.4lt için korunacağını ve 1.2lt için de düşürüleceğini tahmin ediyorum...10. Kalkınma Planı için, büyük kısmı kamu görevlilerinden oluşmak üzere akademisyenler ve sivil toplum örgütlerinden katılımcıların yer aldığı Özel İhtisas Komisyonu’nun vergi raporu yayımlandı. Raporda, Türkiye’de üretilen binek otomobillerin genellikle 1600 cc’nin altında motorhacmine sahip olduğu, 1600 cc altı modellerde uygulanan özel tüketim vergisi (ÖTV) oranının yeniden düzenlenmesi gerektiği belirtildi.
Raporda, ÖTV tarifesinde motor silindir hacimlerini 0-1600 cc arası gibi geniş tutmak yerine, ilave her 100 cc için ÖTV oranının kademeli olarak artırılması ve böylece 1300 cc araçla 1600 ccaraç arasındaki vergi yükünün farklılaştırılması önerildi. Ayrıca Çin ve Hindistan’dan gelen fiyatıdüşük otomobillere yönelik de binek otomobillerde asgari maktu ÖTV uygulamasına geçilerek, düşük fiyat ve kalitedeki ürün ithalatının önüne geçilmesi gerektiği kaydedildi. Raporda Türkiye’de vergi oranlarının gelişmiş ülkelere göre düşük olması, vergi sisteminin güçlü yönleri arasında sayıldı. OECD ülkelerinde en yüksek gelir vergisinin ortalama yüzde 41.5, kurumlar vergisinin de yüzde 25.4 olduğu, Türkiye’de ise bu oranların yüzde 35 ve yüzde 20 olduğu vurgulandı.
Peki bu ne anlama geliyor?
Türkiye’de 1600 cc altı segmentte üretim çeşitliliği yakalanmış durumda. 1500, 1400, 1300 cc üretimler mevcut. Ancak yerli ürünlerin yanı sıra 1400 cc motorda Türkiye’de en çok ithal otomobil satan Volkswagen gibi markalar da kademeli ÖTV’den en çok yararlanan şirket olabilir. Çünkü yüzde 45’ten geriye doğru gidildikçe öneri gerçekleşirse 1400 cc’de muhtemeler vergi yüzde 30-35’e düşecektir.
Arifim, Passat B8 donanımı ne olursa olsun genel hatlarıyla sportif bir tasarıma sahip. Canlısı gerçekten hoş. Ben beğendim ki orta yaş üstündeyimİsmail abi sen yapma gözünü seveyim yaabu jantlar bzim baba arabasına yakışır mı hiç?
Çıkmacılarda satılan renkli jantlar gibi abim bir ağırlığı bile yok...
Benden geçemediler abi...![]()
![]()
Arifim, Passat B8 donanımı ne olursa olsun genel hatlarıyla sportif bir tasarıma sahip. Canlısı gerçekten hoş. Ben beğendim ki orta yaş üstündeyimİsmail abi sen yapma gözünü seveyim yaabu jantlar bzim baba arabasına yakışır mı hiç?
Çıkmacılarda satılan renkli jantlar gibi abim bir ağırlığı bile yok...
Benden geçemediler abi...![]()
![]()
Ben Doğuş'a şaşırmıyorum da;bu fahiş ve mantıksız fiyat politikasının uygulanmasına izin veren VW Almanya'ya anlam veremiyorum...Tamam,para sıcaktır ama buna olur vermemeli...Türkiye:
* Metalik renk 1500 TL / 1.4-1.6 litre motorlar ve 1900 TL / 2.0 litre motorlar
* Oryx beyazı ve Nar kırmızı opsiyonel tavsiye edilen anahtar teslim fiyatı 1,4 lt. -1,6 lt. motorlar için 3.700 TL, 2,0 lt. motorlar için 4.800 TL'dir.
Almanya:
Urano Gri = Ücretsiz
Saf Beyaz = 145 €
Metalik Renkler = Tüm Renkler 590 € / Crimson Red (Nar Kırmızısı) 740 Euro
Sedefli Renkler = Derin Siyah 590 €
Sonuç:
1. Almanya'da Oryx Beyazı henüz sunulmuyor.
2. Crimson Red / Nar Kırmızısı fiyat farkı Almanya'da 150 Euro, Türkiye'de 2.200 TL (770 €) / 3.300 TL (1160 €)
Almanya'da 150 Euro'nuz Türkiye'de 770 Euro değerinde, tam 5 katı... TAM 5 KATI İSTİYOR DOĞUŞ 150 Euro'luk boya farkı için!!!!!!
Ben Doğuş'a şaşırmıyorum da;bu fahiş ve mantıksız fiyat politikasının uygulanmasına izin veren VW Almanya'ya anlam veremiyorum...Tamam,para sıcaktır ama buna olur vermemeli...Türkiye:
* Metalik renk 1500 TL / 1.4-1.6 litre motorlar ve 1900 TL / 2.0 litre motorlar
* Oryx beyazı ve Nar kırmızı opsiyonel tavsiye edilen anahtar teslim fiyatı 1,4 lt. -1,6 lt. motorlar için 3.700 TL, 2,0 lt. motorlar için 4.800 TL'dir.
Almanya:
Urano Gri = Ücretsiz
Saf Beyaz = 145 €
Metalik Renkler = Tüm Renkler 590 € / Crimson Red (Nar Kırmızısı) 740 Euro
Sedefli Renkler = Derin Siyah 590 €
Sonuç:
1. Almanya'da Oryx Beyazı henüz sunulmuyor.
2. Crimson Red / Nar Kırmızısı fiyat farkı Almanya'da 150 Euro, Türkiye'de 2.200 TL (770 €) / 3.300 TL (1160 €)
Almanya'da 150 Euro'nuz Türkiye'de 770 Euro değerinde, tam 5 katı... TAM 5 KATI İSTİYOR DOĞUŞ 150 Euro'luk boya farkı için!!!!!!
Şimdi sen yazınca fark ettim ve fotoğrafını da çekecektim arada kaynadı: gerçekten stepne etrafı köpük kaldırılmış etrafı tangır tangır boş.. eksikler kısmına ilave edeyim dün yazmıştım. Tespit için sağol.Fikrinize katılmıyorum !!!
Türkiyede W. ve özellikle Passat nabzını tutan bu forumda yazılan yüzlerce olumsuz yorumları güncel takip etmekte yarar var. Birimizin fark edemediğini diğer arkadaşımız fark edebiliyor.Sadece forumda TANER BEY , Drozia..vb. olması bizler için bir şans. Lütfen onların bu araçla ilgili yorumlarını okuyun.
Doğuşun en kar edeceği araçlardan biri olan malumunuz Passat. 136.100 Tl.lik Confortline (2.0 Tdi Conf.Dsg.150 Act) aracında halojen far var biliyorsunuz.Ve doğuş donanımdan çalmaya devam ediyor(Gaz pedalından tutunda kol dayamasına, stepne etrafındaki köpüğüne kadar).2005 model 30.000 TL.lik diğer marka araçta olan özelliğin 136.000 Tl.lik Passatta olmaması bundan iyisi BMW ,Mercedes mantiğınızla ne kadar uyuşuyor. YANLIŞ ANLAMAYIN ;Gönlümüzde hep Passat var ama hem W.hemde Doğuş bizi üzüyor. Sitemler bu yüzden . Passattan beklenti segmentine kıyasla karşılanamayınca hoş olmuyor ve bir çıt yukarıda olamıyor malesef.
Şimdi sen yazınca fark ettim ve fotoğrafını da çekecektim arada kaynadı: gerçekten stepne etrafı köpük kaldırılmış etrafı tangır tangır boş.. eksikler kısmına ilave edeyim dün yazmıştım. Tespit için sağol.Fikrinize katılmıyorum !!!
Türkiyede W. ve özellikle Passat nabzını tutan bu forumda yazılan yüzlerce olumsuz yorumları güncel takip etmekte yarar var. Birimizin fark edemediğini diğer arkadaşımız fark edebiliyor.Sadece forumda TANER BEY , Drozia..vb. olması bizler için bir şans. Lütfen onların bu araçla ilgili yorumlarını okuyun.
Doğuşun en kar edeceği araçlardan biri olan malumunuz Passat. 136.100 Tl.lik Confortline (2.0 Tdi Conf.Dsg.150 Act) aracında halojen far var biliyorsunuz.Ve doğuş donanımdan çalmaya devam ediyor(Gaz pedalından tutunda kol dayamasına, stepne etrafındaki köpüğüne kadar).2005 model 30.000 TL.lik diğer marka araçta olan özelliğin 136.000 Tl.lik Passatta olmaması bundan iyisi BMW ,Mercedes mantiğınızla ne kadar uyuşuyor. YANLIŞ ANLAMAYIN ;Gönlümüzde hep Passat var ama hem W.hemde Doğuş bizi üzüyor. Sitemler bu yüzden . Passattan beklenti segmentine kıyasla karşılanamayınca hoş olmuyor ve bir çıt yukarıda olamıyor malesef.
Arkadaşlar olası bir ötv artışında faturayı geçiş olmadan kestiricez yıl sonu lakin olur ya 1.6 ya artış 1.4 e düşüş gelirse.. 1.4 alan arkadaşlar yılbaşından sonra düştüğü fiyattan fatura kestirebilir demi firma bu hususta yardımcı olur mu yoksa yılbaşından önce kotolarından ötürü satmalıyız mı der??
51 VE 52 .hafta gelecek araçları ocakta trafiğe çıkarın arkadaşlar 10 gün için aralık bandrolünü ödemeyin ocak da firma ödesin 6 ay rahat edin..
Arkadaşlar olası bir ötv artışında faturayı geçiş olmadan kestiricez yıl sonu lakin olur ya 1.6 ya artış 1.4 e düşüş gelirse.. 1.4 alan arkadaşlar yılbaşından sonra düştüğü fiyattan fatura kestirebilir demi firma bu hususta yardımcı olur mu yoksa yılbaşından önce kotolarından ötürü satmalıyız mı der??
51 VE 52 .hafta gelecek araçları ocakta trafiğe çıkarın arkadaşlar 10 gün için aralık bandrolünü ödemeyin ocak da firma ödesin 6 ay rahat edin..
Fikrinize katılmıyorum !!!
Türkiyede W. ve özellikle Passat nabzını tutan bu forumda yazılan yüzlerce olumsuz yorumları güncel takip etmekte yarar var. Birimizin fark edemediğini diğer arkadaşımız fark edebiliyor.Sadece forumda TANER BEY , Drozia..vb. olması bizler için bir şans. Lütfen onların bu araçla ilgili yorumlarını okuyun.
Doğuşun en kar edeceği araçlardan biri olan malumunuz Passat. 136.100 Tl.lik Confortline (2.0 Tdi Conf.Dsg.150 Act) aracında halojen far var biliyorsunuz.Ve doğuş donanımdan çalmaya devam ediyor(Gaz pedalından tutunda kol dayamasına, stepne etrafındaki köpüğüne kadar).2005 model 30.000 TL.lik diğer marka araçta olan özelliğin 136.000 Tl.lik Passatta olmaması bundan iyisi BMW ,Mercedes mantiğınızla ne kadar uyuşuyor. YANLIŞ ANLAMAYIN ;Gönlümüzde hep Passat var ama hem W.hemde Doğuş bizi üzüyor. Sitemler bu yüzden . Passattan beklenti segmentine kıyasla karşılanamayınca hoş olmuyor ve bir çıt yukarıda olamıyor malesef.
Bu tip malzeme eksiklikleri, basitlikleri sadece kar amacli degil bence, Avrupa Birligi, otomobil firmalarini karbon salinimi, yani benzin tasarrufu konusunda cok sacma yasalarla zorluyor, ureticiler de goze batmayacak, hatta batacak her yerde agirlik tasarrufuna gidiyorlar, yeni Passat'in arka bardaklilarinin eskisine gore daha basit olmasi, on bardak tutuculardaki mekanizmalarin kaldirilmasi, bagaj ve stepne bolumundeki dolgulardan tasarruf, hep bu yuzden.
Bunun daha tuhafini Mercedes yapiyor, C serisinde (sanirim E de de, yaniliyor olabilirim) standart benzin depolari 40 lt civarinda, aracin agirlik degerleri (ki belli bir depo doluluk orani ile olculuyor resmi olarak) dusuk olsun, standart ufak depoyla daha hafif olsun, daha az yaksin diye boyle bir yola sapmislar, makul boyutta benzin deposu bile opsiyonel, parayla aliniyor. Yani sinekten yag cikariyorlar AB nin karbon salinimi yasalari yuzunden.
Arka yuruyen aksami da maliyet degil agirlik kaygilari ile basitlestirdiklerini saniyorum, yeni uretim teknolojileri ile eskiden daha cok parca ile saglanan yapi, daha hafif, az sayida ama eskiden uretilemeyecek kadar kompleks parcalar ile tasarlanabiliyor.
Fikrinize katılmıyorum !!!
Türkiyede W. ve özellikle Passat nabzını tutan bu forumda yazılan yüzlerce olumsuz yorumları güncel takip etmekte yarar var. Birimizin fark edemediğini diğer arkadaşımız fark edebiliyor.Sadece forumda TANER BEY , Drozia..vb. olması bizler için bir şans. Lütfen onların bu araçla ilgili yorumlarını okuyun.
Doğuşun en kar edeceği araçlardan biri olan malumunuz Passat. 136.100 Tl.lik Confortline (2.0 Tdi Conf.Dsg.150 Act) aracında halojen far var biliyorsunuz.Ve doğuş donanımdan çalmaya devam ediyor(Gaz pedalından tutunda kol dayamasına, stepne etrafındaki köpüğüne kadar).2005 model 30.000 TL.lik diğer marka araçta olan özelliğin 136.000 Tl.lik Passatta olmaması bundan iyisi BMW ,Mercedes mantiğınızla ne kadar uyuşuyor. YANLIŞ ANLAMAYIN ;Gönlümüzde hep Passat var ama hem W.hemde Doğuş bizi üzüyor. Sitemler bu yüzden . Passattan beklenti segmentine kıyasla karşılanamayınca hoş olmuyor ve bir çıt yukarıda olamıyor malesef.
Bu tip malzeme eksiklikleri, basitlikleri sadece kar amacli degil bence, Avrupa Birligi, otomobil firmalarini karbon salinimi, yani benzin tasarrufu konusunda cok sacma yasalarla zorluyor, ureticiler de goze batmayacak, hatta batacak her yerde agirlik tasarrufuna gidiyorlar, yeni Passat'in arka bardaklilarinin eskisine gore daha basit olmasi, on bardak tutuculardaki mekanizmalarin kaldirilmasi, bagaj ve stepne bolumundeki dolgulardan tasarruf, hep bu yuzden.
Bunun daha tuhafini Mercedes yapiyor, C serisinde (sanirim E de de, yaniliyor olabilirim) standart benzin depolari 40 lt civarinda, aracin agirlik degerleri (ki belli bir depo doluluk orani ile olculuyor resmi olarak) dusuk olsun, standart ufak depoyla daha hafif olsun, daha az yaksin diye boyle bir yola sapmislar, makul boyutta benzin deposu bile opsiyonel, parayla aliniyor. Yani sinekten yag cikariyorlar AB nin karbon salinimi yasalari yuzunden.
Arka yuruyen aksami da maliyet degil agirlik kaygilari ile basitlestirdiklerini saniyorum, yeni uretim teknolojileri ile eskiden daha cok parca ile saglanan yapi, daha hafif, az sayida ama eskiden uretilemeyecek kadar kompleks parcalar ile tasarlanabiliyor.
B6 veya B7 den inip B8 kullananlar şunları hissedeceklerdir:
EKSİLER:iç ortamda basıklık ve eskisine oranla sürücü kısmında özellikle göreceli darlık hissi, yere daha yakın oturum, yan camlara bakıldığında koca yakınlaşmış yan cam bakış açısını bozan bir ayna ve işlevsellliği estetiği olmayan bir kelebek cam, araca binerken tavanın enginliği ve içeride başın tavana yakınlaşması, aynı hafiflikte veya sertlikte bir direksiyon, temiz bir asfaltda bile tekerlek uğultusu, hemen hemen aynı ön görüş genişliği ve araç burnunun görülememesi, alçak oturumlu çökük arka koltuklar, direksiyonda alışılması ve manipülasyonu pratik olmayan birden çok düğme olması, teyp ekranında gündüz yansımasının fazla olması buna bağlı olarak menüleri kontrol etmekte zorluk. Göstergede göreceli bir derinlik hissi parametreleri okumakta seçicilikte zayıflık ve gösterge ışıklarında beyaz aydınlatmanın az da olsa yetersiz kalması. İçerideki motor gürültüsünün eskisinden farklı olmaması, Geri park ederken görsel park desteğinin teyp görüntüsü ile gerçek mesafe kalibrasyonunun çok senkronize olmayışı eskisine oranla daha dikkatli park etmek gerekliliği.
ARTILAR: DSG li araçlarda direksiyondaki kulakçıklar kullanışlı tepkiler hızlı. Vites geçişleri 1-2 milisaniye ile gecikmeli de olsa hızlı. Start&Stop daha hızlı. Anahtarsız giriş sistemi olmayan araçlarda bile anahtarsız çalıştırma.
B6 veya B7 den inip B8 kullananlar şunları hissedeceklerdir:
EKSİLER:iç ortamda basıklık ve eskisine oranla sürücü kısmında özellikle göreceli darlık hissi, yere daha yakın oturum, yan camlara bakıldığında koca yakınlaşmış yan cam bakış açısını bozan bir ayna ve işlevsellliği estetiği olmayan bir kelebek cam, araca binerken tavanın enginliği ve içeride başın tavana yakınlaşması, aynı hafiflikte veya sertlikte bir direksiyon, temiz bir asfaltda bile tekerlek uğultusu, hemen hemen aynı ön görüş genişliği ve araç burnunun görülememesi, alçak oturumlu çökük arka koltuklar, direksiyonda alışılması ve manipülasyonu pratik olmayan birden çok düğme olması, teyp ekranında gündüz yansımasının fazla olması buna bağlı olarak menüleri kontrol etmekte zorluk. Göstergede göreceli bir derinlik hissi parametreleri okumakta seçicilikte zayıflık ve gösterge ışıklarında beyaz aydınlatmanın az da olsa yetersiz kalması. İçerideki motor gürültüsünün eskisinden farklı olmaması, Geri park ederken görsel park desteğinin teyp görüntüsü ile gerçek mesafe kalibrasyonunun çok senkronize olmayışı eskisine oranla daha dikkatli park etmek gerekliliği.
ARTILAR: DSG li araçlarda direksiyondaki kulakçıklar kullanışlı tepkiler hızlı. Vites geçişleri 1-2 milisaniye ile gecikmeli de olsa hızlı. Start&Stop daha hızlı. Anahtarsız giriş sistemi olmayan araçlarda bile anahtarsız çalıştırma.
Arkadaşlar araç almaya alıyorsunuzda hiç sordunuz mu bu araçlarda:
-ADAPTİF CRUİSE KONTROL mü var yoksa normal olanından mı ?
- Park asistanı var mı ? varsa hangi donanım seviyesinden itibaren var ?
- comfortline yada trendline araca ek donanım paketi özelikle trendline için Cruise control , comfortline içinse led far opsiyonu var mı ?
Arkadaşlar araç almaya alıyorsunuzda hiç sordunuz mu bu araçlarda:
-ADAPTİF CRUİSE KONTROL mü var yoksa normal olanından mı ?
- Park asistanı var mı ? varsa hangi donanım seviyesinden itibaren var ?
- comfortline yada trendline araca ek donanım paketi özelikle trendline için Cruise control , comfortline içinse led far opsiyonu var mı ?
ilk ikisi opsiyon, üçüncüsüde ise trendline da cruise control yok ekletemiyorsun da.Arkadaşlar araç almaya alıyorsunuzda hiç sordunuz mu bu araçlarda:
-ADAPTİF CRUİSE KONTROL mü var yoksa normal olanından mı ?
- Park asistanı var mı ? varsa hangi donanım seviyesinden itibaren var ?
- comfortline yada trendline araca ek donanım paketi özelikle trendline için Cruise control , comfortline içinse led far opsiyonu var mı ?
ilk ikisi opsiyon, üçüncüsüde ise trendline da cruise control yok ekletemiyorsun da.Arkadaşlar araç almaya alıyorsunuzda hiç sordunuz mu bu araçlarda:
-ADAPTİF CRUİSE KONTROL mü var yoksa normal olanından mı ?
- Park asistanı var mı ? varsa hangi donanım seviyesinden itibaren var ?
- comfortline yada trendline araca ek donanım paketi özelikle trendline için Cruise control , comfortline içinse led far opsiyonu var mı ?
Geçtiğimiz Cumartesi günü bayide hem comfort hemde highline B8 yan yana idi. Kısa da olsa inceleme imkanım oldu.
Açıkcası konu açıldığından bu yana hemen her şeyi okudum. Ancak ben karşımda B8 ile çıtayı yükseltmiş bir araç göremedim.
Forumdaki bir arkadaşın ifade ettiği gibi bu araç B7.5 tanımına daha uygun düşmüş. Hele o bagajdaki arka cam altına denk gelen çıplak karoseriyi görünce şok oldum. Ön havalandırma kanallarının devamında gelen ızgara görünümlü ön kuşak'a söyleyecek bir söz bulamıyorum. Bir aracın iç görünümüdeki ağırlık güzellik ancak bu şekilde katledilir. Havalandırma mandallarındaki dairesel yön tuşlarındaki kalitesizlik ve basitlik tespitime bilmem katılırmısınız. Vites kolunun etrafı bom boş. Daha fazla uzatmayayım. Arkadaşlar çok daha detaylı olarak yazacaklardır. Aracımı severek kullanıyorum. Araç değiştirme konumuna girsem yine ilk olarak passat seçeneklerine bakarım. Ancak B8 ile passat'ın bir çok açıdan geriye gittiğini düşünüyorum. Karşı karşıya kaldığımız fiyat oyunları da işin ayrı bir sevimsiz boyutu.
Geçtiğimiz Cumartesi günü bayide hem comfort hemde highline B8 yan yana idi. Kısa da olsa inceleme imkanım oldu.
Açıkcası konu açıldığından bu yana hemen her şeyi okudum. Ancak ben karşımda B8 ile çıtayı yükseltmiş bir araç göremedim.
Forumdaki bir arkadaşın ifade ettiği gibi bu araç B7.5 tanımına daha uygun düşmüş. Hele o bagajdaki arka cam altına denk gelen çıplak karoseriyi görünce şok oldum. Ön havalandırma kanallarının devamında gelen ızgara görünümlü ön kuşak'a söyleyecek bir söz bulamıyorum. Bir aracın iç görünümüdeki ağırlık güzellik ancak bu şekilde katledilir. Havalandırma mandallarındaki dairesel yön tuşlarındaki kalitesizlik ve basitlik tespitime bilmem katılırmısınız. Vites kolunun etrafı bom boş. Daha fazla uzatmayayım. Arkadaşlar çok daha detaylı olarak yazacaklardır. Aracımı severek kullanıyorum. Araç değiştirme konumuna girsem yine ilk olarak passat seçeneklerine bakarım. Ancak B8 ile passat'ın bir çok açıdan geriye gittiğini düşünüyorum. Karşı karşıya kaldığımız fiyat oyunları da işin ayrı bir sevimsiz boyutu.
Doktoroum İsmail,
Sen benim B7'ye bin, bir Baraj Yolu yap, içindeki Nappa Deri Kokusu sana Derimod dükkanında ateşli bir turistle pazarlık yapıyormuş hissine kapılmana sebep olmazsa arabayı da al git, senin olsun![]()
B6 veya B7 den inip B8 kullananlar şunları hissedeceklerdir:
ARTILAR: DSG li araçlarda direksiyondaki kulakçıklar kullanışlı tepkiler hızlı. Vites geçişleri 1-2 milisaniye ile gecikmeli de olsa hızlı. Start&Stop daha hızlı. Anahtarsız giriş sistemi olmayan araçlarda bile anahtarsız çalıştırma.
Doktoroum İsmail,
Sen benim B7'ye bin, bir Baraj Yolu yap, içindeki Nappa Deri Kokusu sana Derimod dükkanında ateşli bir turistle pazarlık yapıyormuş hissine kapılmana sebep olmazsa arabayı da al git, senin olsun![]()
B6 veya B7 den inip B8 kullananlar şunları hissedeceklerdir:
ARTILAR: DSG li araçlarda direksiyondaki kulakçıklar kullanışlı tepkiler hızlı. Vites geçişleri 1-2 milisaniye ile gecikmeli de olsa hızlı. Start&Stop daha hızlı. Anahtarsız giriş sistemi olmayan araçlarda bile anahtarsız çalıştırma.
Merhaba arkadaşlar donanım listesinde patlamaya dirençli lastik yazıyor bu lastikler yanak ve tabanı güçlendirilmiş olarakmı yada jant ici kenarları sıvımsı yani zift biçiminde olanlar var hangisi ile geliyor....
Merhaba arkadaşlar donanım listesinde patlamaya dirençli lastik yazıyor bu lastikler yanak ve tabanı güçlendirilmiş olarakmı yada jant ici kenarları sıvımsı yani zift biçiminde olanlar var hangisi ile geliyor....
Lastik içi taban kısmında silikon var, delici nesne girdiğinde kenarından hava tahliyesine müsaade etmiyor.
Lastik içi taban kısmında silikon var, delici nesne girdiğinde kenarından hava tahliyesine müsaade etmiyor.
teşekkür ederim size. eski aracımdan kalan lastiklere yeni jant alıp takmam gerekecek o zaman kar lastiklerini. orj lastik ve jantlara dokunmadan.. bildigim kadarıyla orj jantlarda lastik deyişimi yapılmıyor .....
teşekkür ederim size. eski aracımdan kalan lastiklere yeni jant alıp takmam gerekecek o zaman kar lastiklerini. orj lastik ve jantlara dokunmadan.. bildigim kadarıyla orj jantlarda lastik deyişimi yapılmıyor .....
Merhaba İsmail!,B6 veya B7 den inip B8 kullananlar şunları hissedeceklerdir:
EKSİLER:iç ortamda basıklık ve eskisine oranla sürücü kısmında özellikle göreceli darlık hissi, yere daha yakın oturum, yan camlara bakıldığında koca yakınlaşmış yan cam bakış açısını bozan bir ayna ve işlevsellliği estetiği olmayan bir kelebek cam, araca binerken tavanın enginliği ve içeride başın tavana yakınlaşması, aynı hafiflikte veya sertlikte bir direksiyon, temiz bir asfaltda bile tekerlek uğultusu, hemen hemen aynı ön görüş genişliği ve araç burnunun görülememesi, alçak oturumlu çökük arka koltuklar, direksiyonda alışılması ve manipülasyonu pratik olmayan birden çok düğme olması, teyp ekranında gündüz yansımasının fazla olması buna bağlı olarak menüleri kontrol etmekte zorluk. Göstergede göreceli bir derinlik hissi parametreleri okumakta seçicilikte zayıflık ve gösterge ışıklarında beyaz aydınlatmanın az da olsa yetersiz kalması. İçerideki motor gürültüsünün eskisinden farklı olmaması, Geri park ederken görsel park desteğinin teyp görüntüsü ile gerçek mesafe kalibrasyonunun çok senkronize olmayışı eskisine oranla daha dikkatli park etmek gerekliliği.
ARTILAR: DSG li araçlarda direksiyondaki kulakçıklar kullanışlı tepkiler hızlı. Vites geçişleri 1-2 milisaniye ile gecikmeli de olsa hızlı. Start&Stop daha hızlı. Anahtarsız giriş sistemi olmayan araçlarda bile anahtarsız çalıştırma.,
Bunlar senin yakından,da olsa gördüğün ve çok değerli ve güzel bilgiler...Bunlara ek olarak ben uzaktan bir kişi olarak
eklemek istediğim veya bunların yanında önem arz eden eksik gördüğüm bir iki şeyide ekleme ihtiyacı veya kendi görüşümü sunma ihtiyacı
duydum diyelim...
1. Anahtar yuvası...(Yok)...Tamam geçmişteki anahtar yuvası,nın bozulma riski veya pahalı olma riski olduğuna katılıyorum...
Ama sadece start,stopa bağlanmış olan otomobilin bu yöndede bir eksikliği olduğu kanaatinde,yim (Kendi görüşüm)
Birçok otomobilde hem start,stop var ve hemde sustalı,da, (Katlanmış sustalı olabilirdi) olsa otomobili çalıştıran ikinci bir
çalıştırma,ya ihtiyaç duyulmasa,da bir anahtar yuvası var...
Böyle olan otomobiller,de sadece start stopa bağlı kalmadıklarını tüketici,ye daha sağlam ve ikinci bir olanak sağlayan (Anahtar ve anahtar yuvası)
bir otomobil sunduklarının göstergesi olarak karşımıza çıkıyor...(start,stop aslında otomobilde rahatlık olarak kullanılması açısından önemli)
Çünkü bu start stop bozulursa veya örneğin üstüne (Tatilde vs) su,kola gibi sıvı elementler döküldüğü taktirde veya tuş işlevliğini uzun yolda
kaybederse diyelim,,o zaman bu otomobil nasıl çalışacak?Bence buda bir kar etme olayı..(Araba,dan en önemli bir fonksiyonu eksik sunma olayı)
2.En önemlilerinden birisi DSG,,(Türkiye,de satılan araçların % 68 i otomatik olarak satılıyor,,,son kaynaklar)
Birçok şikayete karşı,,Şanzıman,da herhangi bir değişiklik veya yapılan bir açıklama ile iyileştirmeye gidilmiş,,,şu,şu parçası değişerek
revize olmuştur...İşte bunun içindir,ki fiyatı 12.800 tl olmuştur gibi önemli bir açıklama varmı? Ben duymadım varsa bilen açıklar...
3.Koltukları,,bilhasa trend ve confortta kullanılan diyeyim...(Belki higlein,ın daha iyidir düşüncesi ile)
Bunun için bir açıklama varmı?
Yani yeni bir kasa ve yeni bir platform,da otomobillerin birçok yönleri insan sağlığı düşünülerek açıklanır...
Yani bu otomobil,de bunu üreten firma başta olmak üzere bu koltukların hangi normlara göre (AG normları,,insan sağlığını ve uygunluğunu düşünen kurum)
Yani sağlık yönünden ve insanı yormaması yönünden kontrol edilip,,bir değer sunulmuşmu?
Yani kısacası yeni bir sürü değişimlere rağmen,,yeni çıkan bir araçta 1 sene içerisinde (Yol tutuştan tutunda,,birçok konuda vs,vs)
yapacağı arızalara ve eksikliklere kadar hepsi ortaya çıkacaktır...(Yeni güncellemeler dahil,herşey olabilir.)
Bu zaman dilimi içerisinde mekanik aksam,dan tutunda çıtırtılar,çaturtular,,,kullanım rahatlığı,,kalite veya kaliteden çalınıp çalınmadığı,
kullanılan parçaların yıpranması (herşey dahil) veya DAYANIKLILI,ĞI,,,Sadece ve sadece gerçek kullanıcılar ve yorumları tarafından anlaşılacaktır..
Ama eğer önemli şeyler çıkıp,ta (İnşallah çıkmaz) bu eksiklikleri gören vw firması ,,şu anda belki bu fiyata arabayı alanların yanısıra
1 sene sonra bu zamanlarda alanlar belki bir 5.000 tl pahalıya alacaklar, ama bu gibi sorunlardan arınmış,,yapılmış bir otomobile
sahip olacaklardır...Yani sonradan almak insana aslında çok bir şey kaybettirmiyor......Ben uzaktan bir kişi olarak bunları gördüm diyelim...
Konu beyaz güvercin tarafından (08 12 2014 Saat 18:32 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: ekleme
Merhaba İsmail!,B6 veya B7 den inip B8 kullananlar şunları hissedeceklerdir:
EKSİLER:iç ortamda basıklık ve eskisine oranla sürücü kısmında özellikle göreceli darlık hissi, yere daha yakın oturum, yan camlara bakıldığında koca yakınlaşmış yan cam bakış açısını bozan bir ayna ve işlevsellliği estetiği olmayan bir kelebek cam, araca binerken tavanın enginliği ve içeride başın tavana yakınlaşması, aynı hafiflikte veya sertlikte bir direksiyon, temiz bir asfaltda bile tekerlek uğultusu, hemen hemen aynı ön görüş genişliği ve araç burnunun görülememesi, alçak oturumlu çökük arka koltuklar, direksiyonda alışılması ve manipülasyonu pratik olmayan birden çok düğme olması, teyp ekranında gündüz yansımasının fazla olması buna bağlı olarak menüleri kontrol etmekte zorluk. Göstergede göreceli bir derinlik hissi parametreleri okumakta seçicilikte zayıflık ve gösterge ışıklarında beyaz aydınlatmanın az da olsa yetersiz kalması. İçerideki motor gürültüsünün eskisinden farklı olmaması, Geri park ederken görsel park desteğinin teyp görüntüsü ile gerçek mesafe kalibrasyonunun çok senkronize olmayışı eskisine oranla daha dikkatli park etmek gerekliliği.
ARTILAR: DSG li araçlarda direksiyondaki kulakçıklar kullanışlı tepkiler hızlı. Vites geçişleri 1-2 milisaniye ile gecikmeli de olsa hızlı. Start&Stop daha hızlı. Anahtarsız giriş sistemi olmayan araçlarda bile anahtarsız çalıştırma.,
Bunlar senin yakından,da olsa gördüğün ve çok değerli ve güzel bilgiler...Bunlara ek olarak ben uzaktan bir kişi olarak
eklemek istediğim veya bunların yanında önem arz eden eksik gördüğüm bir iki şeyide ekleme ihtiyacı veya kendi görüşümü sunma ihtiyacı
duydum diyelim...
1. Anahtar yuvası...(Yok)...Tamam geçmişteki anahtar yuvası,nın bozulma riski veya pahalı olma riski olduğuna katılıyorum...
Ama sadece start,stopa bağlanmış olan otomobilin bu yöndede bir eksikliği olduğu kanaatinde,yim (Kendi görüşüm)
Birçok otomobilde hem start,stop var ve hemde sustalı,da, (Katlanmış sustalı olabilirdi) olsa otomobili çalıştıran ikinci bir
çalıştırma,ya ihtiyaç duyulmasa,da bir anahtar yuvası var...
Böyle olan otomobiller,de sadece start stopa bağlı kalmadıklarını tüketici,ye daha sağlam ve ikinci bir olanak sağlayan (Anahtar ve anahtar yuvası)
bir otomobil sunduklarının göstergesi olarak karşımıza çıkıyor...(start,stop aslında otomobilde rahatlık olarak kullanılması açısından önemli)
Çünkü bu start stop bozulursa veya örneğin üstüne (Tatilde vs) su,kola gibi sıvı elementler döküldüğü taktirde veya tuş işlevliğini uzun yolda
kaybederse diyelim,,o zaman bu otomobil nasıl çalışacak?Bence buda bir kar etme olayı..(Araba,dan en önemli bir fonksiyonu eksik sunma olayı)
2.En önemlilerinden birisi DSG,,(Türkiye,de satılan araçların % 68 i otomatik olarak satılıyor,,,son kaynaklar)
Birçok şikayete karşı,,Şanzıman,da herhangi bir değişiklik veya yapılan bir açıklama ile iyileştirmeye gidilmiş,,,şu,şu parçası değişerek
revize olmuştur...İşte bunun içindir,ki fiyatı 12.800 tl olmuştur gibi önemli bir açıklama varmı? Ben duymadım varsa bilen açıklar...
3.Koltukları,,bilhasa trend ve confortta kullanılan diyeyim...(Belki higlein,ın daha iyidir düşüncesi ile)
Bunun için bir açıklama varmı?
Yani yeni bir kasa ve yeni bir platform,da otomobillerin birçok yönleri insan sağlığı düşünülerek açıklanır...
Yani bu otomobil,de bunu üreten firma başta olmak üzere bu koltukların hangi normlara göre (AG normları,,insan sağlığını ve uygunluğunu düşünen kurum)
Yani sağlık yönünden ve insanı yormaması yönünden kontrol edilip,,bir değer sunulmuşmu?
Yani kısacası yeni bir sürü değişimlere rağmen,,yeni çıkan bir araçta 1 sene içerisinde (Yol tutuştan tutunda,,birçok konuda vs,vs)
yapacağı arızalara ve eksikliklere kadar hepsi ortaya çıkacaktır...(Yeni güncellemeler dahil,herşey olabilir.)
Bu zaman dilimi içerisinde mekanik aksam,dan tutunda çıtırtılar,çaturtular,,,kullanım rahatlığı,,kalite veya kaliteden çalınıp çalınmadığı,
kullanılan parçaların yıpranması (herşey dahil) veya DAYANIKLILI,ĞI,,,Sadece ve sadece gerçek kullanıcılar ve yorumları tarafından anlaşılacaktır..
Ama eğer önemli şeyler çıkıp,ta (İnşallah çıkmaz) bu eksiklikleri gören vw firması ,,şu anda belki bu fiyata arabayı alanların yanısıra
1 sene sonra bu zamanlarda alanlar belki bir 5.000 tl pahalıya alacaklar, ama bu gibi sorunlardan arınmış,,yapılmış bir otomobile
sahip olacaklardır...Yani sonradan almak insana aslında çok bir şey kaybettirmiyor......Ben uzaktan bir kişi olarak bunları gördüm diyelim...
Cem abim bu söylediğin gerçekten çok önemli çünkü sistem tamamen push button on/off a dayalı çalışıyor yani tamamen elektronik. b6 ve b7 highline da anahtar yuvası da vardı gerektiğinde kullanılmak üzere. Bunların hepsi birer maliyet kar stratejisi.Merhaba İsmail!,,
Bunlar senin yakından,da olsa gördüğün ve çok değerli ve güzel bilgiler...Bunlara ek olarak ben uzaktan bir kişi olarak
eklemek istediğim veya bunların yanında önem arz eden eksik gördüğüm bir iki şeyide ekleme ihtiyacı veya kendi görüşümü sunma ihtiyacı
duydum diyelim...
1. Anahtar yuvası...(Yok)...Tamam geçmişteki anahtar yuvası,nın bozulma riski veya pahalı olma riski olduğuna katılıyorum...
Ama sadece start,stopa bağlanmış olan otomobilin bu yöndede bir eksikliği olduğu kanaatinde,yim (Kendi görüşüm)
Birçok otomobilde hem start,stop var ve hemde sustalı,da, (Katlanmış sustalı olabilirdi) olsa otomobili çalıştıran ikinci bir
çalıştırma,ya ihtiyaç duyulmasa,da bir anahtar yuvası var...
Böyle olan otomobiller,de sadece start stopa bağlı kalmadıklarını tüketici,ye daha sağlam ve ikinci bir olanak sağlayan (Anahtar ve anahtar yuvası)
bir otomobil sunduklarının göstergesi olarak karşımıza çıkıyor...(start,stop aslında otomobilde rahatlık olarak kullanılması açısından önemli)
Çünkü bu start stop bozulursa veya örneğin üstüne (Tatilde vs) su,kola gibi sıvı elementler döküldüğü taktirde veya tuş işlevliğini uzun yolda
kaybederse diyelim,,o zaman bu otomobil nasıl çalışacak?Bence buda bir kar etme olayı..(Araba,dan en önemli bir fonksiyonu eksik sunma olayı)
2.En önemlilerinden birisi DSG,,(Türkiye,de satılan araçların % 68 i otomatik olarak satılıyor,,,son kaynaklar)
Birçok şikayete karşı,,Şanzıman,da herhangi bir değişiklik veya yapılan bir açıklama ile iyileştirmeye gidilmiş,,,şu,şu parçası değişerek
revize olmuştur...İşte bunun içindir,ki fiyatı 12.800 tl olmuştur gibi önemli bir açıklama varmı? Ben duymadım varsa bilen açıklar...
3.Koltukları,,bilhasa trend ve confortta kullanılan diyeyim...(Belki higlein,ın daha iyidir düşüncesi ile)
Bunun için bir açıklama varmı?
Yani yeni bir kasa ve yeni bir platform,da otomobillerin birçok yönleri insan sağlığı düşünülerek açıklanır...
Yani bu otomobil,de bunu üreten firma başta olmak üzere bu koltukların hangi normlara göre (AG normları,,insan sağlığını ve uygunluğunu düşünen kurum)
Yani sağlık yönünden ve insanı yormaması yönünden kontrol edilip,,bir değer sunulmuşmu?
Yani kısacası yeni bir sürü değişimlere rağmen,,yeni çıkan bir araçta 1 sene içerisinde (Yol tutuştan tutunda,,birçok konuda vs,vs)
yapacağı arızalara ve eksikliklere kadar hepsi ortaya çıkacaktır...(Yeni güncellemeler dahil,herşey olabilir.)
Bu zaman dilimi içerisinde mekanik aksam,dan tutunda çıtırtılar,çaturtular,,,kullanım rahatlığı,,kalite veya kaliteden çalınıp çalınmadığı,
kullanılan parçaların yıpranması (herşey dahil) veya DAYANIKLILI,ĞI,,,Sadece ve sadece gerçek yorumcular tarafından anlaşılacaktır..
Ama eğer önemli şeyler çıkıp,ta (İnşallah çıkmaz) bu eksiklikleri gören vw firması ,,şu anda belki bu fiyata arabayı alanların yanısıra
1 sene sonra bu zamanlarda alanlar belki bir 5.000 tl pahalıya alacaklar, ama bu gibi sorunlardan arınmış,,yapılmış bir otomobile
sahip olacaklardır...Yani sonradan almak insana aslında çok bir şey kaybettirmiyor......Ben uzaktan bir kişi olarak bunları gördüm diyelim...
Diğer hususlardaki olumsuzluklar zaman içerisinde ortaya çıkacaktır diye düşünüyorum.
Cem abim bu söylediğin gerçekten çok önemli çünkü sistem tamamen push button on/off a dayalı çalışıyor yani tamamen elektronik. b6 ve b7 highline da anahtar yuvası da vardı gerektiğinde kullanılmak üzere. Bunların hepsi birer maliyet kar stratejisi.Merhaba İsmail!,,
Bunlar senin yakından,da olsa gördüğün ve çok değerli ve güzel bilgiler...Bunlara ek olarak ben uzaktan bir kişi olarak
eklemek istediğim veya bunların yanında önem arz eden eksik gördüğüm bir iki şeyide ekleme ihtiyacı veya kendi görüşümü sunma ihtiyacı
duydum diyelim...
1. Anahtar yuvası...(Yok)...Tamam geçmişteki anahtar yuvası,nın bozulma riski veya pahalı olma riski olduğuna katılıyorum...
Ama sadece start,stopa bağlanmış olan otomobilin bu yöndede bir eksikliği olduğu kanaatinde,yim (Kendi görüşüm)
Birçok otomobilde hem start,stop var ve hemde sustalı,da, (Katlanmış sustalı olabilirdi) olsa otomobili çalıştıran ikinci bir
çalıştırma,ya ihtiyaç duyulmasa,da bir anahtar yuvası var...
Böyle olan otomobiller,de sadece start stopa bağlı kalmadıklarını tüketici,ye daha sağlam ve ikinci bir olanak sağlayan (Anahtar ve anahtar yuvası)
bir otomobil sunduklarının göstergesi olarak karşımıza çıkıyor...(start,stop aslında otomobilde rahatlık olarak kullanılması açısından önemli)
Çünkü bu start stop bozulursa veya örneğin üstüne (Tatilde vs) su,kola gibi sıvı elementler döküldüğü taktirde veya tuş işlevliğini uzun yolda
kaybederse diyelim,,o zaman bu otomobil nasıl çalışacak?Bence buda bir kar etme olayı..(Araba,dan en önemli bir fonksiyonu eksik sunma olayı)
2.En önemlilerinden birisi DSG,,(Türkiye,de satılan araçların % 68 i otomatik olarak satılıyor,,,son kaynaklar)
Birçok şikayete karşı,,Şanzıman,da herhangi bir değişiklik veya yapılan bir açıklama ile iyileştirmeye gidilmiş,,,şu,şu parçası değişerek
revize olmuştur...İşte bunun içindir,ki fiyatı 12.800 tl olmuştur gibi önemli bir açıklama varmı? Ben duymadım varsa bilen açıklar...
3.Koltukları,,bilhasa trend ve confortta kullanılan diyeyim...(Belki higlein,ın daha iyidir düşüncesi ile)
Bunun için bir açıklama varmı?
Yani yeni bir kasa ve yeni bir platform,da otomobillerin birçok yönleri insan sağlığı düşünülerek açıklanır...
Yani bu otomobil,de bunu üreten firma başta olmak üzere bu koltukların hangi normlara göre (AG normları,,insan sağlığını ve uygunluğunu düşünen kurum)
Yani sağlık yönünden ve insanı yormaması yönünden kontrol edilip,,bir değer sunulmuşmu?
Yani kısacası yeni bir sürü değişimlere rağmen,,yeni çıkan bir araçta 1 sene içerisinde (Yol tutuştan tutunda,,birçok konuda vs,vs)
yapacağı arızalara ve eksikliklere kadar hepsi ortaya çıkacaktır...(Yeni güncellemeler dahil,herşey olabilir.)
Bu zaman dilimi içerisinde mekanik aksam,dan tutunda çıtırtılar,çaturtular,,,kullanım rahatlığı,,kalite veya kaliteden çalınıp çalınmadığı,
kullanılan parçaların yıpranması (herşey dahil) veya DAYANIKLILI,ĞI,,,Sadece ve sadece gerçek yorumcular tarafından anlaşılacaktır..
Ama eğer önemli şeyler çıkıp,ta (İnşallah çıkmaz) bu eksiklikleri gören vw firması ,,şu anda belki bu fiyata arabayı alanların yanısıra
1 sene sonra bu zamanlarda alanlar belki bir 5.000 tl pahalıya alacaklar, ama bu gibi sorunlardan arınmış,,yapılmış bir otomobile
sahip olacaklardır...Yani sonradan almak insana aslında çok bir şey kaybettirmiyor......Ben uzaktan bir kişi olarak bunları gördüm diyelim...
Diğer hususlardaki olumsuzluklar zaman içerisinde ortaya çıkacaktır diye düşünüyorum.
Önceki sayfada uzun bir mesaj var(dı). Anahtar yuvasının olmamasından Trend ve Comfort'taki koltuk kumaşlarına kadar, fabrika tarafından karar verilen her malzeme ilk olarak maliyet kriterine göre seçiliyor.
2008 model B6 kasa (motor/şanzıman fark etmez) Comfortline bir PASSAT ile 2014 model B8 kasa Comfortline bir PASSAT'ı yan yana koyun, kendiniz de karşılaştırın. Daha yeni demek daha iyi demek, daha eski demek daha kötü demek değildir. Zaman değişiyor, araçlar değişiyor, teknoloji, moda, beklentiler ve sunulanlar değişiyor.
B7 ve B8 kasa arasındaki farkların "şok dalgası" B6 ve B7 kasa arasındaki şok dalgasından çok daha az, kanaatimce, her ne kadar son ikisi aynı araç olsa da. O zaman Volkswagen'e çok kızmıştım, şimdi Doğuş'a çok kızıyorum. Oryx Beyazı ve Nar Kırmızısı fiyat farkının VOYVODA KAZIĞI gibi olmasının sebebini ve nedenini sordum sabah bir e-mail ile.
Önceki sayfada uzun bir mesaj var(dı). Anahtar yuvasının olmamasından Trend ve Comfort'taki koltuk kumaşlarına kadar, fabrika tarafından karar verilen her malzeme ilk olarak maliyet kriterine göre seçiliyor.
2008 model B6 kasa (motor/şanzıman fark etmez) Comfortline bir PASSAT ile 2014 model B8 kasa Comfortline bir PASSAT'ı yan yana koyun, kendiniz de karşılaştırın. Daha yeni demek daha iyi demek, daha eski demek daha kötü demek değildir. Zaman değişiyor, araçlar değişiyor, teknoloji, moda, beklentiler ve sunulanlar değişiyor.
B7 ve B8 kasa arasındaki farkların "şok dalgası" B6 ve B7 kasa arasındaki şok dalgasından çok daha az, kanaatimce, her ne kadar son ikisi aynı araç olsa da. O zaman Volkswagen'e çok kızmıştım, şimdi Doğuş'a çok kızıyorum. Oryx Beyazı ve Nar Kırmızısı fiyat farkının VOYVODA KAZIĞI gibi olmasının sebebini ve nedenini sordum sabah bir e-mail ile.
Sevgili Arkadaşım,,,İsmail,cim!Cem abim bu söylediğin gerçekten çok önemli çünkü sistem tamamen push button on/off a dayalı çalışıyor yani tamamen elektronik. b6 ve b7 highline da anahtar yuvası da vardı gerektiğinde kullanılmak üzere. Bunların hepsi birer maliyet kar stratejisi.
Diğer hususlardaki olumsuzluklar zaman içerisinde ortaya çıkacaktır diye düşünüyorum.
Gerçek,ten bu nasıl bir anlayıştır..Anlayamadım doğrusu...Bu anahtar yuvası bence çok büyük bir EKSİKLİK...(Yani herşeyden kar edeyim düşüncesi güdülmez,ki)
Bunu insanlar nasıl kabul ediyor,,Anlayamıyorum...Biz ileri zekalıyız demiyoruz...Ama bunun Almanya,daki yankılarını merak ediyorum doğrusu...
Başka yönden,de şunu düşünüyorum...Çünkü bu düşünce Alman düşünce tarzı ve parça satış strateji,sidir...Düşünce tarzı olarak geçmiş değil,,son yılların düşünce tarzı demek istedim...
Yani bozulsun önemli değil,,deyip,,,bende parçamı satar,,müşteriyi uzun zaman yine servislere bağlarım düşüncesidir....Ama
Böyle düşünülerek nasıl PREMİUM araçların seviyesine gelinebilinir,ki?...
Konu beyaz güvercin tarafından (08 12 2014 Saat 16:25 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: ekleme
Sevgili Arkadaşım,,,İsmail,cim!Cem abim bu söylediğin gerçekten çok önemli çünkü sistem tamamen push button on/off a dayalı çalışıyor yani tamamen elektronik. b6 ve b7 highline da anahtar yuvası da vardı gerektiğinde kullanılmak üzere. Bunların hepsi birer maliyet kar stratejisi.
Diğer hususlardaki olumsuzluklar zaman içerisinde ortaya çıkacaktır diye düşünüyorum.
Gerçek,ten bu nasıl bir anlayıştır..Anlayamadım doğrusu...Bu anahtar yuvası bence çok büyük bir EKSİKLİK...(Yani herşeyden kar edeyim düşüncesi güdülmez,ki)
Bunu insanlar nasıl kabul ediyor,,Anlayamıyorum...Biz ileri zekalıyız demiyoruz...Ama bunun Almanya,daki yankılarını merak ediyorum doğrusu...
Başka yönden,de şunu düşünüyorum...Çünkü bu düşünce Alman düşünce tarzı ve parça satış strateji,sidir...Düşünce tarzı olarak geçmiş değil,,son yılların düşünce tarzı demek istedim...
Yani bozulsun önemli değil,,deyip,,,bende parçamı satar,,müşteriyi uzun zaman yine servislere bağlarım düşüncesidir....Ama
Böyle düşünülerek nasıl PREMİUM araçların seviyesine gelinebilinir,ki?...
Aykan Ana Bayinde de bu jantlara sahip aynı araç var, şok olmuştum ve halen inanamıyorum, ucuz taksici kelebek jantı gibi
Aykan Ana Bayinde de bu jantlara sahip aynı araç var, şok olmuştum ve halen inanamıyorum, ucuz taksici kelebek jantı gibi
Dedikleriniz çok doğru insan yine de güvenlik olsun diye bir anahtar yuvası istiyor, amaaa bizim A6'da da yokSevgili Arkadaşım,,,İsmail,cim!
Gerçek,ten bu nasıl bir anlayıştır..Anlayamadım doğrusu...Bu anahtar yuvası bence çok büyük bir EKSİKLİK...(Yani herşeyden kar edeyim düşüncesi güdülmez,ki)
Bunu insanlar nasıl kabul ediyor,,Anlayamıyorum...Biz ileri zekalıyız demiyoruz...Ama bunun Almanya,daki yankılarını merak ediyorum doğrusu...
Başka yönden,de şunu düşünüyorum...Çünkü bu düşünce Alman düşünce tarzı ve parça satış strateji,sidir...Düşünce tarzı olarak geçmiş değil,,son yılların düşünce tarzı demek istedim...
Yani bozulsun önemli değil,,deyip,,,bende parçamı satar,,müşteriyi uzun zaman yine servislere bağlarım düşüncesidir....Ama
Böyle düşünülerek nasıl PREMİUM araçların seviyesine gelinebilinir,ki?...
sadece bir sorun yaşadığınızda anahtarı yaklaştırıp aracı çalıştırabileceğiniz bir bölge var, 5 serisinde de bu şekilde diye biliyorum (direksiyon kolonunda). Mercedes'te butonun kapağını çıkarınca anahtar yuvası var diye hatırlıyorum. aynı şekilde 508'de bir sorun durumunda direksiyonun sol tarafındaki çekmecede anahtarı sokup start butonu ile çalıştırmayı yapabileceğiniz bir yuva var. Yani premiumlarda da yuva yok aslında.
Dedikleriniz çok doğru insan yine de güvenlik olsun diye bir anahtar yuvası istiyor, amaaa bizim A6'da da yokSevgili Arkadaşım,,,İsmail,cim!
Gerçek,ten bu nasıl bir anlayıştır..Anlayamadım doğrusu...Bu anahtar yuvası bence çok büyük bir EKSİKLİK...(Yani herşeyden kar edeyim düşüncesi güdülmez,ki)
Bunu insanlar nasıl kabul ediyor,,Anlayamıyorum...Biz ileri zekalıyız demiyoruz...Ama bunun Almanya,daki yankılarını merak ediyorum doğrusu...
Başka yönden,de şunu düşünüyorum...Çünkü bu düşünce Alman düşünce tarzı ve parça satış strateji,sidir...Düşünce tarzı olarak geçmiş değil,,son yılların düşünce tarzı demek istedim...
Yani bozulsun önemli değil,,deyip,,,bende parçamı satar,,müşteriyi uzun zaman yine servislere bağlarım düşüncesidir....Ama
Böyle düşünülerek nasıl PREMİUM araçların seviyesine gelinebilinir,ki?...
sadece bir sorun yaşadığınızda anahtarı yaklaştırıp aracı çalıştırabileceğiniz bir bölge var, 5 serisinde de bu şekilde diye biliyorum (direksiyon kolonunda). Mercedes'te butonun kapağını çıkarınca anahtar yuvası var diye hatırlıyorum. aynı şekilde 508'de bir sorun durumunda direksiyonun sol tarafındaki çekmecede anahtarı sokup start butonu ile çalıştırmayı yapabileceğiniz bir yuva var. Yani premiumlarda da yuva yok aslında.
Bakın ben ülkemizdeki halkın genel algısı üzerinden konuştum, istisnalar kaideyi bozmaz, bu forumda gidip dizel, dsg, olsun dolu olsun isteyip sonra fiyat 130-140 bin gibi rakamlara gelince BMW Mercedes alırım daha iyi diye düşünenler var , halbuki o fiyata alacağı BMW'de hız sabitleme dahi yok bilmiyor, Mercedes'in C segmentideki sedan cla sına 140-150 bin isteniyor c segmentine bu kadar para verilir mi birçok insan farkında değil, sonuçta BMW olsun Mercedes olsun birçok parçadan tasarruf edebiliyor, kaliteden ödün verebiliyor sonuçta ticaret yapılıyor örneğin mercedes maliyeti düşürme yolunda renault tan motor alıyor, citan da kango temelini kullanıyor vs. Sonuçta her arabanın olduğu gibi passat'ın veya diğer marka modellerin eksiği olabilir esas olan fayda maliyet oranının yüksek olması, tabiki distribütör firmanın ithalat aşamasında oynadığı oyunlar olabilir sende tüketici olarak bu oyunlara gelmeyerek mantıklı seçim yapmalısın sonuçta; hem herşey olsun, hem ucuz olsun, hem kaliteli olsun istersen "yok böyle bir dünya"...Fikrinize katılmıyorum !!!
Türkiyede W. ve özellikle Passat nabzını tutan bu forumda yazılan yüzlerce olumsuz yorumları güncel takip etmekte yarar var. Birimizin fark edemediğini diğer arkadaşımız fark edebiliyor.Sadece forumda TANER BEY , Drozia..vb. olması bizler için bir şans. Lütfen onların bu araçla ilgili yorumlarını okuyun.
Doğuşun en kar edeceği araçlardan biri olan malumunuz Passat. 136.100 Tl.lik Confortline (2.0 Tdi Conf.Dsg.150 Act) aracında halojen far var biliyorsunuz.Ve doğuş donanımdan çalmaya devam ediyor(Gaz pedalından tutunda kol dayamasına, stepne etrafındaki köpüğüne kadar).2005 model 30.000 TL.lik diğer marka araçta olan özelliğin 136.000 Tl.lik Passatta olmaması bundan iyisi BMW ,Mercedes mantiğınızla ne kadar uyuşuyor. YANLIŞ ANLAMAYIN ;Gönlümüzde hep Passat var ama hem W.hemde Doğuş bizi üzüyor. Sitemler bu yüzden . Passattan beklenti segmentine kıyasla karşılanamayınca hoş olmuyor ve bir çıt yukarıda olamıyor malesef.
Bakın ben ülkemizdeki halkın genel algısı üzerinden konuştum, istisnalar kaideyi bozmaz, bu forumda gidip dizel, dsg, olsun dolu olsun isteyip sonra fiyat 130-140 bin gibi rakamlara gelince BMW Mercedes alırım daha iyi diye düşünenler var , halbuki o fiyata alacağı BMW'de hız sabitleme dahi yok bilmiyor, Mercedes'in C segmentideki sedan cla sına 140-150 bin isteniyor c segmentine bu kadar para verilir mi birçok insan farkında değil, sonuçta BMW olsun Mercedes olsun birçok parçadan tasarruf edebiliyor, kaliteden ödün verebiliyor sonuçta ticaret yapılıyor örneğin mercedes maliyeti düşürme yolunda renault tan motor alıyor, citan da kango temelini kullanıyor vs. Sonuçta her arabanın olduğu gibi passat'ın veya diğer marka modellerin eksiği olabilir esas olan fayda maliyet oranının yüksek olması, tabiki distribütör firmanın ithalat aşamasında oynadığı oyunlar olabilir sende tüketici olarak bu oyunlara gelmeyerek mantıklı seçim yapmalısın sonuçta; hem herşey olsun, hem ucuz olsun, hem kaliteli olsun istersen "yok böyle bir dünya"...Fikrinize katılmıyorum !!!
Türkiyede W. ve özellikle Passat nabzını tutan bu forumda yazılan yüzlerce olumsuz yorumları güncel takip etmekte yarar var. Birimizin fark edemediğini diğer arkadaşımız fark edebiliyor.Sadece forumda TANER BEY , Drozia..vb. olması bizler için bir şans. Lütfen onların bu araçla ilgili yorumlarını okuyun.
Doğuşun en kar edeceği araçlardan biri olan malumunuz Passat. 136.100 Tl.lik Confortline (2.0 Tdi Conf.Dsg.150 Act) aracında halojen far var biliyorsunuz.Ve doğuş donanımdan çalmaya devam ediyor(Gaz pedalından tutunda kol dayamasına, stepne etrafındaki köpüğüne kadar).2005 model 30.000 TL.lik diğer marka araçta olan özelliğin 136.000 Tl.lik Passatta olmaması bundan iyisi BMW ,Mercedes mantiğınızla ne kadar uyuşuyor. YANLIŞ ANLAMAYIN ;Gönlümüzde hep Passat var ama hem W.hemde Doğuş bizi üzüyor. Sitemler bu yüzden . Passattan beklenti segmentine kıyasla karşılanamayınca hoş olmuyor ve bir çıt yukarıda olamıyor malesef.
Merhaba arkadaşım!Dedikleriniz çok doğru insan yine de güvenlik olsun diye bir anahtar yuvası istiyor, amaaa bizim A6'da da yoksadece bir sorun yaşadığınızda anahtarı yaklaştırıp aracı çalıştırabileceğiniz bir bölge var, 5 serisinde de bu şekilde diye biliyorum (direksiyon kolonunda). Mercedes'te butonun kapağını çıkarınca anahtar yuvası var diye hatırlıyorum. aynı şekilde 508'de bir sorun durumunda direksiyonun sol tarafındaki çekmecede anahtarı sokup start butonu ile çalıştırmayı yapabileceğiniz bir yuva var. Yani premiumlarda da yuva yok aslında.
A6 da olmayışını normal karşılayabilirim...Çünkü oda bir marka olarak vw e bağlı(Yani ortak yapım...Ama bildiğim kadarı ile Bmw ve Mersedes,te ayrıca bir anahtar yuvası var...
Belki modele göre değişiklik gösteriyor olabilir..Çünkü Bmw ve Mersedesin birçok model ve birçok motor seçenekleri mevcut...Belki bazılarında olmayabilir..
Hepsini çok iyi bilemem...Ama bu orta seğmenteki otomobillerinde mevcut.....
Merhaba arkadaşım!Dedikleriniz çok doğru insan yine de güvenlik olsun diye bir anahtar yuvası istiyor, amaaa bizim A6'da da yoksadece bir sorun yaşadığınızda anahtarı yaklaştırıp aracı çalıştırabileceğiniz bir bölge var, 5 serisinde de bu şekilde diye biliyorum (direksiyon kolonunda). Mercedes'te butonun kapağını çıkarınca anahtar yuvası var diye hatırlıyorum. aynı şekilde 508'de bir sorun durumunda direksiyonun sol tarafındaki çekmecede anahtarı sokup start butonu ile çalıştırmayı yapabileceğiniz bir yuva var. Yani premiumlarda da yuva yok aslında.
A6 da olmayışını normal karşılayabilirim...Çünkü oda bir marka olarak vw e bağlı(Yani ortak yapım...Ama bildiğim kadarı ile Bmw ve Mersedes,te ayrıca bir anahtar yuvası var...
Belki modele göre değişiklik gösteriyor olabilir..Çünkü Bmw ve Mersedesin birçok model ve birçok motor seçenekleri mevcut...Belki bazılarında olmayabilir..
Hepsini çok iyi bilemem...Ama bu orta seğmenteki otomobillerinde mevcut.....