Biraz taktigimiz dogru ama hakliyiz da. Dogus da bunu duzeltecektir, tabi yeterince sesimizi duyurursak. Cercevenin buyuklugu ekrani buyuk olan Discover Pro Navigasyon yerine daha kucuk ekranli sistemlerin kullanilmasi.
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Biraz taktigimiz dogru ama hakliyiz da. Dogus da bunu duzeltecektir, tabi yeterince sesimizi duyurursak. Cercevenin buyuklugu ekrani buyuk olan Discover Pro Navigasyon yerine daha kucuk ekranli sistemlerin kullanilmasi.
Biraz taktigimiz dogru ama hakliyiz da. Dogus da bunu duzeltecektir, tabi yeterince sesimizi duyurursak. Cercevenin buyuklugu ekrani buyuk olan Discover Pro Navigasyon yerine daha kucuk ekranli sistemlerin kullanilmasi.
Şu an Discover Pro Navigasyon alınabiliyor mu Taner bey?
Şu an Discover Pro Navigasyon alınabiliyor mu Taner bey?
Peki gri gelirse aracımızın konsolu, sonradan bunu piano black'e çevirme şansımız olur mu? Orjinal parçalar ya da kaplamayı kullanarak...
Peki gri gelirse aracımızın konsolu, sonradan bunu piano black'e çevirme şansımız olur mu? Orjinal parçalar ya da kaplamayı kullanarak...
Passat'ı premium gibi Gösteren sadece Doğuş değil ki,Martin Winterkorn'da Yeni Passat'ı bir premium araç olarak niteledi.Aracı bir üst Sınıfa yaklaştırmak istediklerini ,fakat bunu küçük adımlarla yapacaklarını söyledi.
Passat'ı premium gibi Gösteren sadece Doğuş değil ki,Martin Winterkorn'da Yeni Passat'ı bir premium araç olarak niteledi.Aracı bir üst Sınıfa yaklaştırmak istediklerini ,fakat bunu küçük adımlarla yapacaklarını söyledi.
Parça kodunu tespit ederseniz olabilir.Peki gri gelirse aracımızın konsolu, sonradan bunu piano black'e çevirme şansımız olur mu? Orjinal parçalar ya da kaplamayı kullanarak...
Aşağıdaki tabloda gördüğünüz gibi değişmiyor. Sadece Highline'da standart Fırçlanmış Alüminyum ve Piano Black dekorla geliyor, bunu ücretsiz olarak Pina Carolina Parlak ve Piano Black dekorla değiştirebilirsiniz ya da ücretli olarak Zeytin İpeksi Mat ve Piano dekorla değiştirebilirsiniz.Peki bu ekran alındığında o çerçevenin rengi değişiyor mu. Bu seçime bağlı olarak Herhangi otomatik olarak değişen bir dekor vs. var mı?
Parça kodunu tespit ederseniz olabilir.Peki gri gelirse aracımızın konsolu, sonradan bunu piano black'e çevirme şansımız olur mu? Orjinal parçalar ya da kaplamayı kullanarak...
Aşağıdaki tabloda gördüğünüz gibi değişmiyor. Sadece Highline'da standart Fırçlanmış Alüminyum ve Piano Black dekorla geliyor, bunu ücretsiz olarak Pina Carolina Parlak ve Piano Black dekorla değiştirebilirsiniz ya da ücretli olarak Zeytin İpeksi Mat ve Piano dekorla değiştirebilirsiniz.Peki bu ekran alındığında o çerçevenin rengi değişiyor mu. Bu seçime bağlı olarak Herhangi otomatik olarak değişen bir dekor vs. var mı?
Yetkili Distribütörün olduğu bir ülkede ithalatta gümrüğe beyan edeceğiniz fiyat bu Yetkili Distribütörün beyan fiyatından daha düşük olamaz, bu nedenle hareket alanı sadece Doğuş Otomotiv'in ithalatta gümrüğe beyan ettiği fiyat ile sizin yetkili acenteden alacağınız en düşük fiyat arasındaki makas (fark) kadardır. Tabi bununla beraber sayısız başka sorun de oluşacaktır ama sorunuza cevap verme açısından bunları şimdilik yok sayıyorum.
Yetkili Distribütörün olduğu bir ülkede ithalatta gümrüğe beyan edeceğiniz fiyat bu Yetkili Distribütörün beyan fiyatından daha düşük olamaz, bu nedenle hareket alanı sadece Doğuş Otomotiv'in ithalatta gümrüğe beyan ettiği fiyat ile sizin yetkili acenteden alacağınız en düşük fiyat arasındaki makas (fark) kadardır. Tabi bununla beraber sayısız başka sorun de oluşacaktır ama sorunuza cevap verme açısından bunları şimdilik yok sayıyorum.
Premium = Pahalı, zaten AUDI A4 var, premium özelliğini orada kullanabilir, ucuz isteyene SKODA SUPERB verebilir, VOLKSWAGEN PASSAT tam ortada, olması gereken yerde, Martin Winterkorn 1 defa kısık sesle premium diyor, Doğuş Otomotiv bunu 1 mlyon defa büyük harflerle PREMIUM olarak algılıyor. JETTA'da kullandığı "prestij" etiketi ilgisiz, öyle bir şey yok.
Premium = Pahalı, zaten AUDI A4 var, premium özelliğini orada kullanabilir, ucuz isteyene SKODA SUPERB verebilir, VOLKSWAGEN PASSAT tam ortada, olması gereken yerde, Martin Winterkorn 1 defa kısık sesle premium diyor, Doğuş Otomotiv bunu 1 mlyon defa büyük harflerle PREMIUM olarak algılıyor. JETTA'da kullandığı "prestij" etiketi ilgisiz, öyle bir şey yok.
Türkiye'de zaten sadece Passat değil, VW'nin bütün modelleri polo'dan jetta'ya transporter'dan amarok'a vd. kendi segmenti markalar arasında Opel, ford, renault, Peugeot, Citroen, Honda, Toyota vs. vs. (korelileri saymıyorum bile) arasında halkın algısı yönünde hep bir veya iki çıt yukarıda konumlanmış durumdadır, zaten 2.el değeride bunu doğrulamaktadır.
Gerçekten öylemidir ? Bence; saydığım bütün markaları kullanmış biri olarak söylersem diğer markalardan üstün yanları tabi ki vardır (karoser rijitliği, yol tutuş, malzeme kalitesi, işçilik, motor özellikleri vs.). Diğer markaların bazı disiplinlerde daha üstün olduğu tarafları var fakat, VW genel itibariyle modellerinde rakipleri arasında en olgun ve özelliklerinin dengesini en iyi kurabilmiş bir markadır (yani başka markanın bir modelin motoru çok daha güçlü olabilir ama yol tutuş ve sürüş özellikleri açısından sınıfta kalabiliyor vb.) Bu yüzden premium markalara geçişten önceki tek markadır. Diğer sıradan markalara göre kalite algısı hep bir çıt yukarıdadır ve bunu hak etmektedir. (Örnek olarak makyajsız scirocco ve tiguan; yapılan son karşılaştırma testlerinde hep rakipleri arasında bütün disiplinlerdeki yeterli puanları ve belirgin zaafları olmadığı için en olgun model olarak 1. seçilmişlerdir vs.)
VW'e binmenin kötü taraflarından biride; daha sonra alacağınız marka sayısının 2'ye inmesi (BMW, MERCEDES)![]()
Konu GRAY WOLF tarafından (08 12 2014 Saat 10:00 ) değiştirilmiştir.
Türkiye'de zaten sadece Passat değil, VW'nin bütün modelleri polo'dan jetta'ya transporter'dan amarok'a vd. kendi segmenti markalar arasında Opel, ford, renault, Peugeot, Citroen, Honda, Toyota vs. vs. (korelileri saymıyorum bile) arasında halkın algısı yönünde hep bir veya iki çıt yukarıda konumlanmış durumdadır, zaten 2.el değeride bunu doğrulamaktadır.
Gerçekten öylemidir ? Bence; saydığım bütün markaları kullanmış biri olarak söylersem diğer markalardan üstün yanları tabi ki vardır (karoser rijitliği, yol tutuş, malzeme kalitesi, işçilik, motor özellikleri vs.). Diğer markaların bazı disiplinlerde daha üstün olduğu tarafları var fakat, VW genel itibariyle modellerinde rakipleri arasında en olgun ve özelliklerinin dengesini en iyi kurabilmiş bir markadır (yani başka markanın bir modelin motoru çok daha güçlü olabilir ama yol tutuş ve sürüş özellikleri açısından sınıfta kalabiliyor vb.) Bu yüzden premium markalara geçişten önceki tek markadır. Diğer sıradan markalara göre kalite algısı hep bir çıt yukarıdadır ve bunu hak etmektedir. (Örnek olarak makyajsız scirocco ve tiguan; yapılan son karşılaştırma testlerinde hep rakipleri arasında bütün disiplinlerdeki yeterli puanları ve belirgin zaafları olmadığı için en olgun model olarak 1. seçilmişlerdir vs.)
VW'e binmenin kötü taraflarından biride; daha sonra alacağınız marka sayısının 2'ye inmesi (BMW, MERCEDES)![]()
510,00 €
Dekoreinlagen in Aluminiuım "Wave" sowie in "Piano Black"
Dekoreinlagen in Aluminiuım "Wave" sowie in "Piano Black"
- Dekoreinlagen "Piano Black" für Mittelkonsole
- Dekoreinlagen Aluminium "Wave" für Instrumenteltafel und Türverkleidungen
510,00 €
Alüminyum "Dalga" ve "Piyano Siyah" Dekor Kaplamaları
Alüminyum "Dalga" ve "Piyano Siyah" Dekor kaplamaları
- Orta Konsol için "Piyano Siyah" Dekor Kaplamaları
- Gösterge Tablosu ve Kapı Döşemeleri için Alüminyum "Dalga" Dekor Kaplamaları
510,00 €
Dekoreinlagen in Aluminiuım "Wave" sowie in "Piano Black"
Dekoreinlagen in Aluminiuım "Wave" sowie in "Piano Black"
- Dekoreinlagen "Piano Black" für Mittelkonsole
- Dekoreinlagen Aluminium "Wave" für Instrumenteltafel und Türverkleidungen
510,00 €
Alüminyum "Dalga" ve "Piyano Siyah" Dekor Kaplamaları
Alüminyum "Dalga" ve "Piyano Siyah" Dekor kaplamaları
- Orta Konsol için "Piyano Siyah" Dekor Kaplamaları
- Gösterge Tablosu ve Kapı Döşemeleri için Alüminyum "Dalga" Dekor Kaplamaları
olur sa ilk yaptıracağım şeylerden bir tanesiPeki gri gelirse aracımızın konsolu, sonradan bunu piano black'e çevirme şansımız olur mu? Orjinal parçalar ya da kaplamayı kullanarak...
aslında çok zor görünmüyor ama parçaların sökülmesi söz konusu olursa olmaz işte...
bu konuda bilgi sahibi olabilirseniz paylaşırsanız memnun oluruz...
olur sa ilk yaptıracağım şeylerden bir tanesiPeki gri gelirse aracımızın konsolu, sonradan bunu piano black'e çevirme şansımız olur mu? Orjinal parçalar ya da kaplamayı kullanarak...
aslında çok zor görünmüyor ama parçaların sökülmesi söz konusu olursa olmaz işte...
bu konuda bilgi sahibi olabilirseniz paylaşırsanız memnun oluruz...
Harvard mavi fotolar yükledik içi bej olduğunda gri aman aman sırıtmıyor tabi piano black olsun ister insan ama sırf konsol gri diye de arabadan vazgeçilmez herhalde..
Harvard mavi fotolar yükledik içi bej olduğunda gri aman aman sırıtmıyor tabi piano black olsun ister insan ama sırf konsol gri diye de arabadan vazgeçilmez herhalde..
Esenyurt DOD da c.line 2.0 TDI manuel ve h.line 1.4 TSI manuel araçlar showroom da görülebilir.
blg.
Esenyurt DOD da c.line 2.0 TDI manuel ve h.line 1.4 TSI manuel araçlar showroom da görülebilir.
blg.
10. Kalkınma Planı için, büyük kısmı kamu görevlilerinden oluşmak üzere akademisyenler ve sivil toplum örgütlerinden katılımcıların yer aldığı Özel İhtisas Komisyonu’nun vergi raporu yayımlandı. Raporda, Türkiye’de üretilen binek otomobillerin genellikle 1600 cc’nin altında motorhacmine sahip olduğu, 1600 cc altı modellerde uygulanan özel tüketim vergisi (ÖTV) oranının yeniden düzenlenmesi gerektiği belirtildi.
Raporda, ÖTV tarifesinde motor silindir hacimlerini 0-1600 cc arası gibi geniş tutmak yerine, ilave her 100 cc için ÖTV oranının kademeli olarak artırılması ve böylece 1300 cc araçla 1600 ccaraç arasındaki vergi yükünün farklılaştırılması önerildi. Ayrıca Çin ve Hindistan’dan gelen fiyatıdüşük otomobillere yönelik de binek otomobillerde asgari maktu ÖTV uygulamasına geçilerek, düşük fiyat ve kalitedeki ürün ithalatının önüne geçilmesi gerektiği kaydedildi. Raporda Türkiye’de vergi oranlarının gelişmiş ülkelere göre düşük olması, vergi sisteminin güçlü yönleri arasında sayıldı. OECD ülkelerinde en yüksek gelir vergisinin ortalama yüzde 41.5, kurumlar vergisinin de yüzde 25.4 olduğu, Türkiye’de ise bu oranların yüzde 35 ve yüzde 20 olduğu vurgulandı.
Peki bu ne anlama geliyor?
Türkiye’de 1600 cc altı segmentte üretim çeşitliliği yakalanmış durumda. 1500, 1400, 1300 cc üretimler mevcut. Ancak yerli ürünlerin yanı sıra 1400 cc motorda Türkiye’de en çok ithal otomobil satan Volkswagen gibi markalar da kademeli ÖTV’den en çok yararlanan şirket olabilir. Çünkü yüzde 45’ten geriye doğru gidildikçe öneri gerçekleşirse 1400 cc’de muhtemeler vergi yüzde 30-35’e düşecektir.
10. Kalkınma Planı için, büyük kısmı kamu görevlilerinden oluşmak üzere akademisyenler ve sivil toplum örgütlerinden katılımcıların yer aldığı Özel İhtisas Komisyonu’nun vergi raporu yayımlandı. Raporda, Türkiye’de üretilen binek otomobillerin genellikle 1600 cc’nin altında motorhacmine sahip olduğu, 1600 cc altı modellerde uygulanan özel tüketim vergisi (ÖTV) oranının yeniden düzenlenmesi gerektiği belirtildi.
Raporda, ÖTV tarifesinde motor silindir hacimlerini 0-1600 cc arası gibi geniş tutmak yerine, ilave her 100 cc için ÖTV oranının kademeli olarak artırılması ve böylece 1300 cc araçla 1600 ccaraç arasındaki vergi yükünün farklılaştırılması önerildi. Ayrıca Çin ve Hindistan’dan gelen fiyatıdüşük otomobillere yönelik de binek otomobillerde asgari maktu ÖTV uygulamasına geçilerek, düşük fiyat ve kalitedeki ürün ithalatının önüne geçilmesi gerektiği kaydedildi. Raporda Türkiye’de vergi oranlarının gelişmiş ülkelere göre düşük olması, vergi sisteminin güçlü yönleri arasında sayıldı. OECD ülkelerinde en yüksek gelir vergisinin ortalama yüzde 41.5, kurumlar vergisinin de yüzde 25.4 olduğu, Türkiye’de ise bu oranların yüzde 35 ve yüzde 20 olduğu vurgulandı.
Peki bu ne anlama geliyor?
Türkiye’de 1600 cc altı segmentte üretim çeşitliliği yakalanmış durumda. 1500, 1400, 1300 cc üretimler mevcut. Ancak yerli ürünlerin yanı sıra 1400 cc motorda Türkiye’de en çok ithal otomobil satan Volkswagen gibi markalar da kademeli ÖTV’den en çok yararlanan şirket olabilir. Çünkü yüzde 45’ten geriye doğru gidildikçe öneri gerçekleşirse 1400 cc’de muhtemeler vergi yüzde 30-35’e düşecektir.
Kapı kollarını kastrınca sıfır arabadan bıle ses gelıyor malesef. sırf bu merakımı gıdermek ıcın bmw 3 ve merso c serısını ınceleyecegım acaba onlardamı oyle dıye
Kapı kollarını kastrınca sıfır arabadan bıle ses gelıyor malesef. sırf bu merakımı gıdermek ıcın bmw 3 ve merso c serısını ınceleyecegım acaba onlardamı oyle dıye
Keşke devlet büyüklerimizde S sınıfı araçlarında 1600cc ve altı araç kullansalar. İnsanlar zevklerinden 1600cc araç alıyorlar sanki. Halkla dalga geçmek bedava nasıl olsa!10. Kalkınma Planı için, büyük kısmı kamu görevlilerinden oluşmak üzere akademisyenler ve sivil toplum örgütlerinden katılımcıların yer aldığı Özel İhtisas Komisyonu’nun vergi raporu yayımlandı. Raporda, Türkiye’de üretilen binek otomobillerin genellikle 1600 cc’nin altında motorhacmine sahip olduğu, 1600 cc altı modellerde uygulanan özel tüketim vergisi (ÖTV) oranının yeniden düzenlenmesi gerektiği belirtildi.
Raporda, ÖTV tarifesinde motor silindir hacimlerini 0-1600 cc arası gibi geniş tutmak yerine, ilave her 100 cc için ÖTV oranının kademeli olarak artırılması ve böylece 1300 cc araçla 1600 ccaraç arasındaki vergi yükünün farklılaştırılması önerildi. Ayrıca Çin ve Hindistan’dan gelen fiyatıdüşük otomobillere yönelik de binek otomobillerde asgari maktu ÖTV uygulamasına geçilerek, düşük fiyat ve kalitedeki ürün ithalatının önüne geçilmesi gerektiği kaydedildi. Raporda Türkiye’de vergi oranlarının gelişmiş ülkelere göre düşük olması, vergi sisteminin güçlü yönleri arasında sayıldı. OECD ülkelerinde en yüksek gelir vergisinin ortalama yüzde 41.5, kurumlar vergisinin de yüzde 25.4 olduğu, Türkiye’de ise bu oranların yüzde 35 ve yüzde 20 olduğu vurgulandı.
Peki bu ne anlama geliyor?
Türkiye’de 1600 cc altı segmentte üretim çeşitliliği yakalanmış durumda. 1500, 1400, 1300 cc üretimler mevcut. Ancak yerli ürünlerin yanı sıra 1400 cc motorda Türkiye’de en çok ithal otomobil satan Volkswagen gibi markalar da kademeli ÖTV’den en çok yararlanan şirket olabilir. Çünkü yüzde 45’ten geriye doğru gidildikçe öneri gerçekleşirse 1400 cc’de muhtemeler vergi yüzde 30-35’e düşecektir.
Keşke devlet büyüklerimizde S sınıfı araçlarında 1600cc ve altı araç kullansalar. İnsanlar zevklerinden 1600cc araç alıyorlar sanki. Halkla dalga geçmek bedava nasıl olsa!10. Kalkınma Planı için, büyük kısmı kamu görevlilerinden oluşmak üzere akademisyenler ve sivil toplum örgütlerinden katılımcıların yer aldığı Özel İhtisas Komisyonu’nun vergi raporu yayımlandı. Raporda, Türkiye’de üretilen binek otomobillerin genellikle 1600 cc’nin altında motorhacmine sahip olduğu, 1600 cc altı modellerde uygulanan özel tüketim vergisi (ÖTV) oranının yeniden düzenlenmesi gerektiği belirtildi.
Raporda, ÖTV tarifesinde motor silindir hacimlerini 0-1600 cc arası gibi geniş tutmak yerine, ilave her 100 cc için ÖTV oranının kademeli olarak artırılması ve böylece 1300 cc araçla 1600 ccaraç arasındaki vergi yükünün farklılaştırılması önerildi. Ayrıca Çin ve Hindistan’dan gelen fiyatıdüşük otomobillere yönelik de binek otomobillerde asgari maktu ÖTV uygulamasına geçilerek, düşük fiyat ve kalitedeki ürün ithalatının önüne geçilmesi gerektiği kaydedildi. Raporda Türkiye’de vergi oranlarının gelişmiş ülkelere göre düşük olması, vergi sisteminin güçlü yönleri arasında sayıldı. OECD ülkelerinde en yüksek gelir vergisinin ortalama yüzde 41.5, kurumlar vergisinin de yüzde 25.4 olduğu, Türkiye’de ise bu oranların yüzde 35 ve yüzde 20 olduğu vurgulandı.
Peki bu ne anlama geliyor?
Türkiye’de 1600 cc altı segmentte üretim çeşitliliği yakalanmış durumda. 1500, 1400, 1300 cc üretimler mevcut. Ancak yerli ürünlerin yanı sıra 1400 cc motorda Türkiye’de en çok ithal otomobil satan Volkswagen gibi markalar da kademeli ÖTV’den en çok yararlanan şirket olabilir. Çünkü yüzde 45’ten geriye doğru gidildikçe öneri gerçekleşirse 1400 cc’de muhtemeler vergi yüzde 30-35’e düşecektir.
Kısaca arabada Alman'dan şaşmamak gerekiyor diyorsunuzTürkiye'de zaten sadece Passat değil, VW'nin bütün modelleri polo'dan jetta'ya transporter'dan amarok'a vd. kendi segmenti markalar arasında Opel, ford, renault, Peugeot, Citroen, Honda, Toyota vs. vs. (korelileri saymıyorum bile) arasında halkın algısı yönünde hep bir veya iki çıt yukarıda konumlanmış durumdadır, zaten 2.el değeride bunu doğrulamaktadır.
Gerçekten öylemidir ? Bence; saydığım bütün markaları kullanmış biri olarak söylersem diğer markalardan üstün yanları tabi ki vardır (karoser rijitliği, yol tutuş, malzeme kalitesi, işçilik, motor özellikleri vs.). Diğer markaların bazı disiplinlerde daha üstün olduğu tarafları var fakat, VW genel itibariyle modellerinde rakipleri arasında en olgun ve özelliklerinin dengesini en iyi kurabilmiş bir markadır (yani başka markanın bir modelin motoru çok daha güçlü olabilir ama yol tutuş ve sürüş özellikleri açısından sınıfta kalabiliyor vb.) Bu yüzden premium markalara geçişten önceki tek markadır. Diğer sıradan markalara göre kalite algısı hep bir çıt yukarıdadır ve bunu hak etmektedir. (Örnek olarak makyajsız scirocco ve tiguan; yapılan son karşılaştırma testlerinde hep rakipleri arasında bütün disiplinlerdeki yeterli puanları ve belirgin zaafları olmadığı için en olgun model olarak 1. seçilmişlerdir vs.)
VW'e binmenin kötü taraflarından biride; daha sonra alacağınız marka sayısının 2'ye inmesi (BMW, MERCEDES)![]()
![]()
Kısaca arabada Alman'dan şaşmamak gerekiyor diyorsunuzTürkiye'de zaten sadece Passat değil, VW'nin bütün modelleri polo'dan jetta'ya transporter'dan amarok'a vd. kendi segmenti markalar arasında Opel, ford, renault, Peugeot, Citroen, Honda, Toyota vs. vs. (korelileri saymıyorum bile) arasında halkın algısı yönünde hep bir veya iki çıt yukarıda konumlanmış durumdadır, zaten 2.el değeride bunu doğrulamaktadır.
Gerçekten öylemidir ? Bence; saydığım bütün markaları kullanmış biri olarak söylersem diğer markalardan üstün yanları tabi ki vardır (karoser rijitliği, yol tutuş, malzeme kalitesi, işçilik, motor özellikleri vs.). Diğer markaların bazı disiplinlerde daha üstün olduğu tarafları var fakat, VW genel itibariyle modellerinde rakipleri arasında en olgun ve özelliklerinin dengesini en iyi kurabilmiş bir markadır (yani başka markanın bir modelin motoru çok daha güçlü olabilir ama yol tutuş ve sürüş özellikleri açısından sınıfta kalabiliyor vb.) Bu yüzden premium markalara geçişten önceki tek markadır. Diğer sıradan markalara göre kalite algısı hep bir çıt yukarıdadır ve bunu hak etmektedir. (Örnek olarak makyajsız scirocco ve tiguan; yapılan son karşılaştırma testlerinde hep rakipleri arasında bütün disiplinlerdeki yeterli puanları ve belirgin zaafları olmadığı için en olgun model olarak 1. seçilmişlerdir vs.)
VW'e binmenin kötü taraflarından biride; daha sonra alacağınız marka sayısının 2'ye inmesi (BMW, MERCEDES)![]()
![]()
Bu mudur dalga?
510,00 €
Dekoreinlagen in Aluminiuım "Wave" sowie in "Piano Black"
Dekoreinlagen in Aluminiuım "Wave" sowie in "Piano Black"
- Dekoreinlagen "Piano Black" für Mittelkonsole
- Dekoreinlagen Aluminium "Wave" für Instrumenteltafel und Türverkleidungen
510,00 €
Alüminyum "Dalga" ve "Piyano Siyah" Dekor Kaplamaları
Alüminyum "Dalga" ve "Piyano Siyah" Dekor kaplamaları
- Orta Konsol için "Piyano Siyah" Dekor Kaplamaları
- Gösterge Tablosu ve Kapı Döşemeleri için Alüminyum "Dalga" Dekor Kaplamaları
![]()
Bu mudur dalga?
510,00 €
Dekoreinlagen in Aluminiuım "Wave" sowie in "Piano Black"
Dekoreinlagen in Aluminiuım "Wave" sowie in "Piano Black"
- Dekoreinlagen "Piano Black" für Mittelkonsole
- Dekoreinlagen Aluminium "Wave" für Instrumenteltafel und Türverkleidungen
510,00 €
Alüminyum "Dalga" ve "Piyano Siyah" Dekor Kaplamaları
Alüminyum "Dalga" ve "Piyano Siyah" Dekor kaplamaları
- Orta Konsol için "Piyano Siyah" Dekor Kaplamaları
- Gösterge Tablosu ve Kapı Döşemeleri için Alüminyum "Dalga" Dekor Kaplamaları
![]()
Dikkat!
TRENDLINE Fabrika Çıkışı Standart Dekor Adı:
Almancası:
Dekoreinlagen "New Brushed Design" für Mittelkonsole
Dekoreinlagen "New Brushed Design" für Instrumententafel und Türverkleidungen
Türkçesi:
Orta Konsol için "Yeni Fırçalanmış Tasarım" Dekor Kaplamaları
Gösterge Tablosu ve Kapı Döşemeleri için "Yeni Fırçalanmış Tasarım" Dekor Kaplamaları
COMFORTLINE Fabrika Çıkışı Standart Dekor Adı:
Almancası:
Dekoreinlagen "Silver Diamond" für Instrumententafel und Türverkleidungen
Dekoreinlagen "Silver" für Mittelkonsole
Türkçesi:
Orta Konsol için "Gümüş Elmas" Dekor Kaplamaları
Gösterge Tablosu ve Kapı Döşemeleri için "Gümüş" Dekor Kaplamaları
Dikkat!
TRENDLINE Fabrika Çıkışı Standart Dekor Adı:
Almancası:
Dekoreinlagen "New Brushed Design" für Mittelkonsole
Dekoreinlagen "New Brushed Design" für Instrumententafel und Türverkleidungen
Türkçesi:
Orta Konsol için "Yeni Fırçalanmış Tasarım" Dekor Kaplamaları
Gösterge Tablosu ve Kapı Döşemeleri için "Yeni Fırçalanmış Tasarım" Dekor Kaplamaları
COMFORTLINE Fabrika Çıkışı Standart Dekor Adı:
Almancası:
Dekoreinlagen "Silver Diamond" für Instrumententafel und Türverkleidungen
Dekoreinlagen "Silver" für Mittelkonsole
Türkçesi:
Orta Konsol için "Gümüş Elmas" Dekor Kaplamaları
Gösterge Tablosu ve Kapı Döşemeleri için "Gümüş" Dekor Kaplamaları
Bu durumda bu resimdeki gümüş elmas oluyor ama pianoblack olması için konsolun içinin, kokpitin doğal kahverengi ve bej kombini olması gerekiyormuşDikkat!
TRENDLINE Fabrika Çıkışı Standart Dekor Adı:
Almancası:
Dekoreinlagen "New Brushed Design" für Mittelkonsole
Dekoreinlagen "New Brushed Design" für Instrumententafel und Türverkleidungen
Türkçesi:
Orta Konsol için "Yeni Fırçalanmış Tasarım" Dekor Kaplamaları
Gösterge Tablosu ve Kapı Döşemeleri için "Yeni Fırçalanmış Tasarım" Dekor Kaplamaları
COMFORTLINE Fabrika Çıkışı Standart Dekor Adı:
Almancası:
Dekoreinlagen "Silver Diamond" für Instrumententafel und Türverkleidungen
Dekoreinlagen "Silver" für Mittelkonsole
Türkçesi:
Orta Konsol için "Gümüş Elmas" Dekor Kaplamaları
Gösterge Tablosu ve Kapı Döşemeleri için "Gümüş" Dekor Kaplamaları
Bu durumda bu resimdeki gümüş elmas oluyor ama pianoblack olması için konsolun içinin, kokpitin doğal kahverengi ve bej kombini olması gerekiyormuşDikkat!
TRENDLINE Fabrika Çıkışı Standart Dekor Adı:
Almancası:
Dekoreinlagen "New Brushed Design" für Mittelkonsole
Dekoreinlagen "New Brushed Design" für Instrumententafel und Türverkleidungen
Türkçesi:
Orta Konsol için "Yeni Fırçalanmış Tasarım" Dekor Kaplamaları
Gösterge Tablosu ve Kapı Döşemeleri için "Yeni Fırçalanmış Tasarım" Dekor Kaplamaları
COMFORTLINE Fabrika Çıkışı Standart Dekor Adı:
Almancası:
Dekoreinlagen "Silver Diamond" für Instrumententafel und Türverkleidungen
Dekoreinlagen "Silver" für Mittelkonsole
Türkçesi:
Orta Konsol için "Gümüş Elmas" Dekor Kaplamaları
Gösterge Tablosu ve Kapı Döşemeleri için "Gümüş" Dekor Kaplamaları
Alman konfigüratöründe 2.0 TDI 150 HP 6-DSG Comfortline içi DOĞAL KAHVERENGİ ve AÇIK BEJ seçilemiyor. Türkiye'ye özel bir durum olabilir.
Alman konfigüratöründe 2.0 TDI 150 HP 6-DSG Comfortline içi DOĞAL KAHVERENGİ ve AÇIK BEJ seçilemiyor. Türkiye'ye özel bir durum olabilir.