Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Şu konuştuğumuz şeye bak bir dekor...yazıklar olsun sana vw
Sent from Note 2 using Tapatalk
Şu konuştuğumuz şeye bak bir dekor...yazıklar olsun sana vw
Sent from Note 2 using Tapatalk
yıl başında zam gelmeden hemen aracı alalım diye diye araca yıl başında zorla zam yaptıracaksınız.
arkadaşlar; bende araca baktım. sürmedim ama bende bıraktığı izlenim b7 ye göre daha kaliteli. sürüş pozisyonu filan premiumlara yaklaşmış . premium araçların içine binin . en dikkat çeken özellikleri, uzun motor kaputları ve içine gömülerek oturmanızdır. araç ön gögüsü yukarda gibi durur. bu tarz sürüş sırasında şehir içinde biraz sıkıntı yaratır ama şehir dışında mükemmeldir. hızı hissettirmez ve güven verir.
araç yolda giderken de sessizce süzülüyor, çukurdan tümsekten geçerken tok tok ses çıkarıyor patırdamıyor sa olmuş diyebiliriz.
320 ile geçtiğim çukurda teker lık edip sarsmadan geçiyor. b7 passatım ise 16 simit lastiklerle bile tırt tırt geçiyor. yani hem sarsıyor hemde teker değil şase hareket ediyor sanki. aracın bir çok yeri titreşerek ses yapıyor.
b8 i kurcalarken çok fazla tirimlerin ses yapmayacağı kanaati uyandı bende. ama bunu reelde görmek lazım. yarın 20-30 bin km den sonra şasi esneyince neler olacak görmek lazım.
vw nin söylediğine göre şasi rijiditesi sadec %10 arttırılmış 30000 den 32000 e çıkmış. yüzde 10 bile değil yani.
ben deseniz hala kararsızım . canım merso c class istiyor fiyat pahalı dop dolu bir araç 142 bin tl.
bmw 320 modern plus dolu bir araç 132800 tl
bunları almazsam passat alsam ki passat a kalırsam fiyatların biraz daha düşmesini beklerim ama yüzde 2 indirim bile alsam 1.4 125 tsı dsg highline fiyatı 110 bin tl tutar. benzer bir passat için 40000 tl fark vermek bilemiyorum ama kafama pek yatmıyor. b7 den sıkıldım artık b8 de çabuk sıkar diye düşünüyorum. yanılıyor da olabilirim.
yıl başında zam gelmeden hemen aracı alalım diye diye araca yıl başında zorla zam yaptıracaksınız.
arkadaşlar; bende araca baktım. sürmedim ama bende bıraktığı izlenim b7 ye göre daha kaliteli. sürüş pozisyonu filan premiumlara yaklaşmış . premium araçların içine binin . en dikkat çeken özellikleri, uzun motor kaputları ve içine gömülerek oturmanızdır. araç ön gögüsü yukarda gibi durur. bu tarz sürüş sırasında şehir içinde biraz sıkıntı yaratır ama şehir dışında mükemmeldir. hızı hissettirmez ve güven verir.
araç yolda giderken de sessizce süzülüyor, çukurdan tümsekten geçerken tok tok ses çıkarıyor patırdamıyor sa olmuş diyebiliriz.
320 ile geçtiğim çukurda teker lık edip sarsmadan geçiyor. b7 passatım ise 16 simit lastiklerle bile tırt tırt geçiyor. yani hem sarsıyor hemde teker değil şase hareket ediyor sanki. aracın bir çok yeri titreşerek ses yapıyor.
b8 i kurcalarken çok fazla tirimlerin ses yapmayacağı kanaati uyandı bende. ama bunu reelde görmek lazım. yarın 20-30 bin km den sonra şasi esneyince neler olacak görmek lazım.
vw nin söylediğine göre şasi rijiditesi sadec %10 arttırılmış 30000 den 32000 e çıkmış. yüzde 10 bile değil yani.
ben deseniz hala kararsızım . canım merso c class istiyor fiyat pahalı dop dolu bir araç 142 bin tl.
bmw 320 modern plus dolu bir araç 132800 tl
bunları almazsam passat alsam ki passat a kalırsam fiyatların biraz daha düşmesini beklerim ama yüzde 2 indirim bile alsam 1.4 125 tsı dsg highline fiyatı 110 bin tl tutar. benzer bir passat için 40000 tl fark vermek bilemiyorum ama kafama pek yatmıyor. b7 den sıkıldım artık b8 de çabuk sıkar diye düşünüyorum. yanılıyor da olabilirim.
aracı teslim alan arkadaşlar ortalarda yok malesef. 5 dakikalık test sürüşüyle bizim araçtan bir şey anlamamız mümkün değil. aracın kullanım hissi, sessizliği veya gürültüsü, verdiği his, yol tutuşu ve yakıt tüketimi. bunları merak ediyoruz. b7 yi aldığımda , araç asfalttan parke yola geçtiğimde neredeyse hissettimiyordu ama 4-5 bin km sonra yavaş yavaş bu sesler artmaya başladı. şu anda maşallah zirveye doğru gidiyor. kapı lastikleri gıcır gıcır ses yapıyor. temizletiyorum 3 gün sonra ses yine geliyor . keşke o ilk zamanki sessizliği hep sürseydi.
benim premium daki ısrarımın asıl nedeni de bu. sıfırken tüm araçlar neredeyse sessiz ama 70-80 bin km sonrada aynı sessizlik, konfor ve rijitlik hala devam ediyormu.
arkadaşımda ki 520 d sıfırken bindiğim de neyse hala aynı düzeyde diyebilirim. ya benim passat. tamam hala sorunsuz ve beni genel olarak memnun etti.
bizdeki passat aşkı bitince saygıya dayalı bir ilişki yaşıyoruz kendisiyle. tamamen duygusal bir ilişkimiz vargünlerdir böyle bir sağa bir sola gidiyorum.
hayalimdeki, aşık olduğum güzelle bir evlilik yapıp , onun kuaförüne , tatiline lüxlerine rağzı olup mutlu olabilirmiyim.
yoksa beni seven orta seviyede bir yaşam sürmeye rağzı olan komşu kızıyla mı evlenmeliyim. oooofffff oooofffffff. nedir bu dünya telaşı .
yarın toprağın altında ne çekeceğimiz değil de suni direksiyonlu bir araç mı yoksa nappa deri direksiyonlu mu araç süreceğim telaşına düşüyorum.
93 model doğan görünümlü şahinine baktıkça içinin yağları eriyen adam bende daha çok mutlu oluyor. arkadaşlarına da çok temiz arabam var diye caka satıyor.
aracı teslim alan arkadaşlar ortalarda yok malesef. 5 dakikalık test sürüşüyle bizim araçtan bir şey anlamamız mümkün değil. aracın kullanım hissi, sessizliği veya gürültüsü, verdiği his, yol tutuşu ve yakıt tüketimi. bunları merak ediyoruz. b7 yi aldığımda , araç asfalttan parke yola geçtiğimde neredeyse hissettimiyordu ama 4-5 bin km sonra yavaş yavaş bu sesler artmaya başladı. şu anda maşallah zirveye doğru gidiyor. kapı lastikleri gıcır gıcır ses yapıyor. temizletiyorum 3 gün sonra ses yine geliyor . keşke o ilk zamanki sessizliği hep sürseydi.
benim premium daki ısrarımın asıl nedeni de bu. sıfırken tüm araçlar neredeyse sessiz ama 70-80 bin km sonrada aynı sessizlik, konfor ve rijitlik hala devam ediyormu.
arkadaşımda ki 520 d sıfırken bindiğim de neyse hala aynı düzeyde diyebilirim. ya benim passat. tamam hala sorunsuz ve beni genel olarak memnun etti.
bizdeki passat aşkı bitince saygıya dayalı bir ilişki yaşıyoruz kendisiyle. tamamen duygusal bir ilişkimiz vargünlerdir böyle bir sağa bir sola gidiyorum.
hayalimdeki, aşık olduğum güzelle bir evlilik yapıp , onun kuaförüne , tatiline lüxlerine rağzı olup mutlu olabilirmiyim.
yoksa beni seven orta seviyede bir yaşam sürmeye rağzı olan komşu kızıyla mı evlenmeliyim. oooofffff oooofffffff. nedir bu dünya telaşı .
yarın toprağın altında ne çekeceğimiz değil de suni direksiyonlu bir araç mı yoksa nappa deri direksiyonlu mu araç süreceğim telaşına düşüyorum.
93 model doğan görünümlü şahinine baktıkça içinin yağları eriyen adam bende daha çok mutlu oluyor. arkadaşlarına da çok temiz arabam var diye caka satıyor.
Cep telefonundan foruma resim nasıl ekleniyor acaba dünkü çekimleri atacaktım
Cep telefonundan foruma resim nasıl ekleniyor acaba dünkü çekimleri atacaktım
Hayır arkadaşlar. Piano black opsiyon eklenmemiş olsada (ekstra para ödenmemiş olsada) gelebiliyor. Gelen araçlar siparişle opsiyon eklenmiş araçlar değil. Bayiye ne gelirse alınan araçlar ve hiçbir ekstra ücret ödemeksizin Piano Black gelen çok Confort gördük. Yani sizin araçta Piano olabilir. Ancak kendi düşüncem içi açı renk araçlara koyu yani Piano B. ,İçi siyahsa gri geleceğini düşünüyorum. Ama kesinlik kazanmadı bu konu hala(ST zaten bilmiyorlar)
Hayır arkadaşlar. Piano black opsiyon eklenmemiş olsada (ekstra para ödenmemiş olsada) gelebiliyor. Gelen araçlar siparişle opsiyon eklenmiş araçlar değil. Bayiye ne gelirse alınan araçlar ve hiçbir ekstra ücret ödemeksizin Piano Black gelen çok Confort gördük. Yani sizin araçta Piano olabilir. Ancak kendi düşüncem içi açı renk araçlara koyu yani Piano B. ,İçi siyahsa gri geleceğini düşünüyorum. Ama kesinlik kazanmadı bu konu hala(ST zaten bilmiyorlar)
içi titanyum siyah olup piano black olan da var. Yani tam bir muamma. Ancak gerçekten o kadar da kötü görünmüyor gri. Canlı görmek lazım.Hayır arkadaşlar. Piano black opsiyon eklenmemiş olsada (ekstra para ödenmemiş olsada) gelebiliyor. Gelen araçlar siparişle opsiyon eklenmiş araçlar değil. Bayiye ne gelirse alınan araçlar ve hiçbir ekstra ücret ödemeksizin Piano Black gelen çok Confort gördük. Yani sizin araçta Piano olabilir. Ancak kendi düşüncem içi açı renk araçlara koyu yani Piano B. ,İçi siyahsa gri geleceğini düşünüyorum. Ama kesinlik kazanmadı bu konu hala(ST zaten bilmiyorlar)
içi titanyum siyah olup piano black olan da var. Yani tam bir muamma. Ancak gerçekten o kadar da kötü görünmüyor gri. Canlı görmek lazım.Hayır arkadaşlar. Piano black opsiyon eklenmemiş olsada (ekstra para ödenmemiş olsada) gelebiliyor. Gelen araçlar siparişle opsiyon eklenmiş araçlar değil. Bayiye ne gelirse alınan araçlar ve hiçbir ekstra ücret ödemeksizin Piano Black gelen çok Confort gördük. Yani sizin araçta Piano olabilir. Ancak kendi düşüncem içi açı renk araçlara koyu yani Piano B. ,İçi siyahsa gri geleceğini düşünüyorum. Ama kesinlik kazanmadı bu konu hala(ST zaten bilmiyorlar)
Cımforttaki metal teyp çerçevesş bence güzel
Şu anda 1.6 TDI opsiyon listesine bakıyorum da "Dayton Brush Aluminyum iç dekor ve Piano Black parlak siyah orta konsol kaplaması" PN8 koduyla opsiyon listesinde var fakat comfort için seçim şansı "-" yok, highline için 0 TL gözüküyor. Comfortta gözükmediğine göre bu listeyi hazırlayanların da kafası karşık sanırım.Hayır arkadaşlar. Piano black opsiyon eklenmemiş olsada (ekstra para ödenmemiş olsada) gelebiliyor. Gelen araçlar siparişle opsiyon eklenmiş araçlar değil. Bayiye ne gelirse alınan araçlar ve hiçbir ekstra ücret ödemeksizin Piano Black gelen çok Confort gördük. Yani sizin araçta Piano olabilir. Ancak kendi düşüncem içi açı renk araçlara koyu yani Piano B. ,İçi siyahsa gri geleceğini düşünüyorum. Ama kesinlik kazanmadı bu konu hala(ST zaten bilmiyorlar)
Dediğiniz gibi fiyat farkı yok fakat acaba yine de koduyla ve 0 TL fiyatıyla teklif formumuzda gözükmeli miydi? Teklif formunda 0 TL'lik bu opsiyon gözüken bir arkadaşımız varsa belki konuyu açıklığa kavuşturabiliriz.
Bu arada Barış Bey Ankara Doğuş'ta comfortline tungsten 150 hp içi titanyum siyah bir araç gördüm, konsol piano black'ti. Yani zıt renkleri düşünerek de bir tahminde bulunamıyoruz.
Tam anlamıyla piyango.
Şu anda 1.6 TDI opsiyon listesine bakıyorum da "Dayton Brush Aluminyum iç dekor ve Piano Black parlak siyah orta konsol kaplaması" PN8 koduyla opsiyon listesinde var fakat comfort için seçim şansı "-" yok, highline için 0 TL gözüküyor. Comfortta gözükmediğine göre bu listeyi hazırlayanların da kafası karşık sanırım.Hayır arkadaşlar. Piano black opsiyon eklenmemiş olsada (ekstra para ödenmemiş olsada) gelebiliyor. Gelen araçlar siparişle opsiyon eklenmiş araçlar değil. Bayiye ne gelirse alınan araçlar ve hiçbir ekstra ücret ödemeksizin Piano Black gelen çok Confort gördük. Yani sizin araçta Piano olabilir. Ancak kendi düşüncem içi açı renk araçlara koyu yani Piano B. ,İçi siyahsa gri geleceğini düşünüyorum. Ama kesinlik kazanmadı bu konu hala(ST zaten bilmiyorlar)
Dediğiniz gibi fiyat farkı yok fakat acaba yine de koduyla ve 0 TL fiyatıyla teklif formumuzda gözükmeli miydi? Teklif formunda 0 TL'lik bu opsiyon gözüken bir arkadaşımız varsa belki konuyu açıklığa kavuşturabiliriz.
Bu arada Barış Bey Ankara Doğuş'ta comfortline tungsten 150 hp içi titanyum siyah bir araç gördüm, konsol piano black'ti. Yani zıt renkleri düşünerek de bir tahminde bulunamıyoruz.
Tam anlamıyla piyango.
Aracı alıp da şehirlerarası kullanan oldu mu? En çok uzun yol konforunu merak ediyorum?
Aracı alıp da şehirlerarası kullanan oldu mu? En çok uzun yol konforunu merak ediyorum?
Benim tercihim siyah, fakat dediğiniz gibi çok da kötü çıkmayabilir gri. Benim kızdığım bu belirsizlik. Sürpriz yumurta almıyoruz ki. Kafasına göre "al sana gri, al sana siyah olsun" mu diyecekler bize bu arkadaşlar.
Benim tercihim siyah, fakat dediğiniz gibi çok da kötü çıkmayabilir gri. Benim kızdığım bu belirsizlik. Sürpriz yumurta almıyoruz ki. Kafasına göre "al sana gri, al sana siyah olsun" mu diyecekler bize bu arkadaşlar.
Can Bey o zaman bu iş düşündüğümüzdende karışıkmış. Gri olsada çok kötü diyemeyiz ama hoş değil, piano gelirse aracın içi sanki daha bi premium lüksüde bir hava katıyor diye düşünüyorum. Forumda tüm yorumları kaçırmadan okurum ve genelde herkes Piano istiyor. Ah Doğuş ah...Şu anda 1.6 TDI opsiyon listesine bakıyorum da "Dayton Brush Aluminyum iç dekor ve Piano Black parlak siyah orta konsol kaplaması" PN8 koduyla opsiyon listesinde var fakat comfort için seçim şansı "-" yok, highline için 0 TL gözüküyor. Comfortta gözükmediğine göre bu listeyi hazırlayanların da kafası karşık sanırım.
Dediğiniz gibi fiyat farkı yok fakat acaba yine de koduyla ve 0 TL fiyatıyla teklif formumuzda gözükmeli miydi? Teklif formunda 0 TL'lik bu opsiyon gözüken bir arkadaşımız varsa belki konuyu açıklığa kavuşturabiliriz.
Bu arada Barış Bey Ankara Doğuş'ta comfortline tungsten 150 hp içi titanyum siyah bir araç gördüm, konsol piano black'ti. Yani zıt renkleri düşünerek de bir tahminde bulunamıyoruz.
Tam anlamıyla piyango.
Can Bey o zaman bu iş düşündüğümüzdende karışıkmış. Gri olsada çok kötü diyemeyiz ama hoş değil, piano gelirse aracın içi sanki daha bi premium lüksüde bir hava katıyor diye düşünüyorum. Forumda tüm yorumları kaçırmadan okurum ve genelde herkes Piano istiyor. Ah Doğuş ah...Şu anda 1.6 TDI opsiyon listesine bakıyorum da "Dayton Brush Aluminyum iç dekor ve Piano Black parlak siyah orta konsol kaplaması" PN8 koduyla opsiyon listesinde var fakat comfort için seçim şansı "-" yok, highline için 0 TL gözüküyor. Comfortta gözükmediğine göre bu listeyi hazırlayanların da kafası karşık sanırım.
Dediğiniz gibi fiyat farkı yok fakat acaba yine de koduyla ve 0 TL fiyatıyla teklif formumuzda gözükmeli miydi? Teklif formunda 0 TL'lik bu opsiyon gözüken bir arkadaşımız varsa belki konuyu açıklığa kavuşturabiliriz.
Bu arada Barış Bey Ankara Doğuş'ta comfortline tungsten 150 hp içi titanyum siyah bir araç gördüm, konsol piano black'ti. Yani zıt renkleri düşünerek de bir tahminde bulunamıyoruz.
Tam anlamıyla piyango.
Katılıyorum size. Kesinlikle daha premium duruyor. YArın ST ile tekrar görüşeceğim. Distribütör firmayla görüşerek bilgi alabileceğini söylemişti. Bakalım benim sürpriz yumurtadan ne çıkacağını önden öğrenebilecek miyim.Can Bey o zaman bu iş düşündüğümüzdende karışıkmış. Gri olsada çok kötü diyemeyiz ama hoş değil, piano gelirse aracın içi sanki daha bi premium lüksüde bir hava katıyor diye düşünüyorum. Forumda tüm yorumları kaçırmadan okurum ve genelde herkes Piano istiyor. Ah Doğuş ah...
Katılıyorum size. Kesinlikle daha premium duruyor. YArın ST ile tekrar görüşeceğim. Distribütör firmayla görüşerek bilgi alabileceğini söylemişti. Bakalım benim sürpriz yumurtadan ne çıkacağını önden öğrenebilecek miyim.Can Bey o zaman bu iş düşündüğümüzdende karışıkmış. Gri olsada çok kötü diyemeyiz ama hoş değil, piano gelirse aracın içi sanki daha bi premium lüksüde bir hava katıyor diye düşünüyorum. Forumda tüm yorumları kaçırmadan okurum ve genelde herkes Piano istiyor. Ah Doğuş ah...
150 PS TDI 185 PS den sonra bayağı hantal geldi. Sanırım 190 PS almak gerekecek ya da 150 lik alıp yazılım attırmak gerekecek.
Araç içi selefine göre daha basık geldi bana. İç genişlik veya ferahlık b6 ile aynı hatta b6 daha rahat diyebilirim alıştığım için demiyorum A sütunundan kaynaklanan bir darlık hissi var. Ön görüş veya cam genişliği aynı geldi bana. Tekerlek sesi b6 dan fazla desem veya yalıtım çok farklı gelmedi. Motor gürültüsü aynı.
Artılar var mı? var: DSG her ne kadar sevmesem de selefindeki şanzımana göre son dişli küçültülerek BM şanzıman manuel değerine indirgenmiş yani 6. viteste aynı benim arabadaki gibi 1600 rpm de 100 km/h yapıyor. Ancak ilk 5 vites dişli oranları gene manuele göre yüksek oranlı veya selefiyle aynı ama 6 .vites ekonomi ve hız dişlisi olarak yerleştirilmiş bu gerekliydi iyi olmuş. Yine ikinci hoşuma giden şey araca keyless girmesen dahi anahtarsız düğme ile çalıştırabiliyor olmak çok güzel.
150 PS TDI 185 PS den sonra bayağı hantal geldi. Sanırım 190 PS almak gerekecek ya da 150 lik alıp yazılım attırmak gerekecek.
Araç içi selefine göre daha basık geldi bana. İç genişlik veya ferahlık b6 ile aynı hatta b6 daha rahat diyebilirim alıştığım için demiyorum A sütunundan kaynaklanan bir darlık hissi var. Ön görüş veya cam genişliği aynı geldi bana. Tekerlek sesi b6 dan fazla desem veya yalıtım çok farklı gelmedi. Motor gürültüsü aynı.
Artılar var mı? var: DSG her ne kadar sevmesem de selefindeki şanzımana göre son dişli küçültülerek BM şanzıman manuel değerine indirgenmiş yani 6. viteste aynı benim arabadaki gibi 1600 rpm de 100 km/h yapıyor. Ancak ilk 5 vites dişli oranları gene manuele göre yüksek oranlı veya selefiyle aynı ama 6 .vites ekonomi ve hız dişlisi olarak yerleştirilmiş bu gerekliydi iyi olmuş. Yine ikinci hoşuma giden şey araca keyless girmesen dahi anahtarsız düğme ile çalıştırabiliyor olmak çok güzel.
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...859c720020.jpg
Bu mu güzel? Çinli arabalar gibi ne bu böyle?
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...859c720020.jpg
Bu mu güzel? Çinli arabalar gibi ne bu böyle?
Arka diz mesafesi içeride artırılan 3,3 cm lik mesafe ile biraz daha uzamış gibi. Arka koltuklar daha çökük yere yakın konumlandırılmış. b6/b7 de yüksekte iken bunda bayağı bir çöküyorsunuz oturunca o da C sütunundan kaynaklanıyor öbür türlü kafanız tavana değecekmiş gibi olurdu. Arka bagajda yaratılan 20 lt lik hacim artışı en dipdeki anlamsız eğik kısım ile oluşturulmuş çok efektif kullanım alanı sağlayacağını düşünmüyorum![]()
Arka diz mesafesi içeride artırılan 3,3 cm lik mesafe ile biraz daha uzamış gibi. Arka koltuklar daha çökük yere yakın konumlandırılmış. b6/b7 de yüksekte iken bunda bayağı bir çöküyorsunuz oturunca o da C sütunundan kaynaklanıyor öbür türlü kafanız tavana değecekmiş gibi olurdu. Arka bagajda yaratılan 20 lt lik hacim artışı en dipdeki anlamsız eğik kısım ile oluşturulmuş çok efektif kullanım alanı sağlayacağını düşünmüyorum![]()
Ben st.ne bunu soralı 4 gün oldu. Onlarda çözememişlerki bu konuyu cevap veremedi. Çözebilirlerse dönecekti ama dönmedi. Netlik kazanırsa bilgi paylaşalım tekrar. Teşekkürler.
Ben st.ne bunu soralı 4 gün oldu. Onlarda çözememişlerki bu konuyu cevap veremedi. Çözebilirlerse dönecekti ama dönmedi. Netlik kazanırsa bilgi paylaşalım tekrar. Teşekkürler.
SELEFİNE GÖRE EKSİLER VAR: basit ama önemli eksiler
1- Şöför çekmecesinin içi halı kaplı değil. Koyulan şeyler tıngırtı yapacaktır.
2-Arka kol dayama içi bardaklık kısmı gerçekten olmamış çok basit. Ayrıca kol dayamanın arka bagaja açılmasını engelleyen kilit mekanizması kaldırılmış.![]()
3-Döşeme kadife değil. Kapı yanlarında aynı döşeme kullanılmış hoş değil.
Highlineda ise bu kısımlar deri.
Genel anlamda kalite hissi malzeme dokusu selefiyle tıpa tıp aynı
4-Highline da kapı altı aydınlatma standart değil.
5-230 V girişi standart olabilirdi.
6-Selefinde kullanılan sert çizilir plastik B8 de de kullanılmış malesef.![]()
Sadece Highline da ortaya metal basamak kaplaması yerleştirilmiş.
7-Led iç aydınlatma sanki ucuz bir hava katıyor![]()
![]()
SELEFİNE GÖRE EKSİLER VAR: basit ama önemli eksiler
1- Şöför çekmecesinin içi halı kaplı değil. Koyulan şeyler tıngırtı yapacaktır.
2-Arka kol dayama içi bardaklık kısmı gerçekten olmamış çok basit. Ayrıca kol dayamanın arka bagaja açılmasını engelleyen kilit mekanizması kaldırılmış.![]()
3-Döşeme kadife değil. Kapı yanlarında aynı döşeme kullanılmış hoş değil.
Highlineda ise bu kısımlar deri.
Genel anlamda kalite hissi malzeme dokusu selefiyle tıpa tıp aynı
4-Highline da kapı altı aydınlatma standart değil.
5-230 V girişi standart olabilirdi.
6-Selefinde kullanılan sert çizilir plastik B8 de de kullanılmış malesef.![]()
Sadece Highline da ortaya metal basamak kaplaması yerleştirilmiş.
7-Led iç aydınlatma sanki ucuz bir hava katıyor![]()
![]()
Kullandığım 150 lık comfortline TDI nin içi kahverengi ve açık bej iç dekor konsolları da piano black idi. Orta ızgara altı daKonya'da iki comfort araçtan içi kahve olana piyano black
Titanyum siyah olana gri koymuşlardı... Kahve olana bi kıyak geçmişlerbu malzemenden idi ki oldukça bu haliyle selefine (comfortline) göre daha lüks duruyor beğendim. Yani açık iç dekoru beğenmezdim ama bu haliyle titanyum griye göre sanki highline imiş gibi duruyor
Kullandığım 150 lık comfortline TDI nin içi kahverengi ve açık bej iç dekor konsolları da piano black idi. Orta ızgara altı daKonya'da iki comfort araçtan içi kahve olana piyano black
Titanyum siyah olana gri koymuşlardı... Kahve olana bi kıyak geçmişlerbu malzemenden idi ki oldukça bu haliyle selefine (comfortline) göre daha lüks duruyor beğendim. Yani açık iç dekoru beğenmezdim ama bu haliyle titanyum griye göre sanki highline imiş gibi duruyor