Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Günaydın TURQUAZ06 Arkadaşım! Konu:WEBASTO Fiyatları...Hocam bu webosta alman sitesinde var yanılmıyorsam 2000 avro nun üzerindeydi.
Öncelikle baktığınız yer ve fiyat açısından bir şey söyleyemiyorum...Çünkü bu 2000 euro luk fiyat,panelvan,minübüs içinde olabilir...
Ben siz böyle yazınca foruma katkısı olması açısından bir araştırma yaptım...Bunların fiyatlarını şimdi aktarıyorum...
Öncelikle fiyatları küçük kasa,,orta klas ve yüksek klas diye otomobilleri ayırmışlar ve otomobile göre değişiyor...Yüksek klas da,,panelvan,minübüs,de var...
Dolayısı ile Passat,a uygun klass orta klas olduğundan bunların fiyatlarına baktım...Burda,da fiyatlar,,,
Multi kontrol(Otomobilin ön konsuluna yerleştirilen zaman ayarlyıcı saaat)...1122 euro
Anahtarlık gibi uzaktan kumanda ile olursa 1200 euro,,,(Saat,yani zaman ayarlıyıcısı üstünde)
IPhone telefon,dan uzaktan kumanda ile olursa buda 1430 euro gibi fiyatlar buldum...
Ama tabi bu fiyatlar,, dediğiniz gibi bunu Özel Siparişle ,,Almanya,da taktırılıp Türkiye,ye gelmesi 2000 euro,yuda bulabilir..
Ama şuda büyük bir gerçek,ki,,,durumu iyi olan veya parasını rahat verebilecek kişiler için ve soğuk kışın çok yaşandığı doğu illerimiz için tek kelime ile
gerçek gereksinim olacak Mükemmel bir donanım,dır......
Konu beyaz güvercin tarafından (06 12 2014 Saat 10:34 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: ekleme
Günaydın TURQUAZ06 Arkadaşım! Konu:WEBASTO Fiyatları...Hocam bu webosta alman sitesinde var yanılmıyorsam 2000 avro nun üzerindeydi.
Öncelikle baktığınız yer ve fiyat açısından bir şey söyleyemiyorum...Çünkü bu 2000 euro luk fiyat,panelvan,minübüs içinde olabilir...
Ben siz böyle yazınca foruma katkısı olması açısından bir araştırma yaptım...Bunların fiyatlarını şimdi aktarıyorum...
Öncelikle fiyatları küçük kasa,,orta klas ve yüksek klas diye otomobilleri ayırmışlar ve otomobile göre değişiyor...Yüksek klas da,,panelvan,minübüs,de var...
Dolayısı ile Passat,a uygun klass orta klas olduğundan bunların fiyatlarına baktım...Burda,da fiyatlar,,,
Multi kontrol(Otomobilin ön konsuluna yerleştirilen zaman ayarlyıcı saaat)...1122 euro
Anahtarlık gibi uzaktan kumanda ile olursa 1200 euro,,,(Saat,yani zaman ayarlıyıcısı üstünde)
IPhone telefon,dan uzaktan kumanda ile olursa buda 1430 euro gibi fiyatlar buldum...
Ama tabi bu fiyatlar,, dediğiniz gibi bunu Özel Siparişle ,,Almanya,da taktırılıp Türkiye,ye gelmesi 2000 euro,yuda bulabilir..
Ama şuda büyük bir gerçek,ki,,,durumu iyi olan veya parasını rahat verebilecek kişiler için ve soğuk kışın çok yaşandığı doğu illerimiz için tek kelime ile
gerçek gereksinim olacak Mükemmel bir donanım,dır......
Herkese selamlar
Ne olur cümlelerim yanlış anlaşılmasın ancak bu ülkede müthiş tüketici toplumu haline geldik ya da getirildik. 6 ay önce yeni çıkan telefon için sabaha kadar kuyrukta bekleyen, fiyatını kestiremediğimiz bir araç için 5-6 ay bekleyen, her seferinde israfçı olmasın diye çocuklarını uyaran ancak hiçbir şekilde kendi isteklerimizden ödün vermeyen bir toplum olduk galiba. bilmiyorum kaçımız bu araca kredi kullanmadan sahip olabiliyoruz. aracın fiyatındaki %2 lik zam ya da indirime bakarken bankalara ödediğimiz kredi faizlerini göz ardı ediyoruz sanki bu paraları ödemiyormuşuz gibi. Biraz daha bilinçli toplum olmaya çalışmalıyız bence.
saygı ve sevgilerimle
Herkese selamlar
Ne olur cümlelerim yanlış anlaşılmasın ancak bu ülkede müthiş tüketici toplumu haline geldik ya da getirildik. 6 ay önce yeni çıkan telefon için sabaha kadar kuyrukta bekleyen, fiyatını kestiremediğimiz bir araç için 5-6 ay bekleyen, her seferinde israfçı olmasın diye çocuklarını uyaran ancak hiçbir şekilde kendi isteklerimizden ödün vermeyen bir toplum olduk galiba. bilmiyorum kaçımız bu araca kredi kullanmadan sahip olabiliyoruz. aracın fiyatındaki %2 lik zam ya da indirime bakarken bankalara ödediğimiz kredi faizlerini göz ardı ediyoruz sanki bu paraları ödemiyormuşuz gibi. Biraz daha bilinçli toplum olmaya çalışmalıyız bence.
saygı ve sevgilerimle
eminim çünkü 2.0 tdi da öyle aman aman ekonomik değil 100 kmden sonra kickdown yapınca o 140 beygir nereye kayboluyor bilmiyorum ama benzinli bir araba daha seri olucaktır yakıtıda zaten iyi bu arada arabanın şasesi yeni platform sayesinde b7 ye göre çok daha dengeli olmuştur diye tahmin ediyorum arabayı genişletmişler ve alçaltmışlar ve mqb platformu b7 ince ve uzundu ve yol tutuşu beni pek tatmin etmiyordu ve gövde salınımıda fazlaydı ama bu araba kessinlikle daha iyi sürüş dinamikleri konusunda bu konuda mühendislik bilgilerim olduğu için böyle konuşuyorum çünkü aracı kullanmadım henüz fakat verilere bakılırsa performansıda çok iyi 1.4 tsi act 150 lik için konuşuyorum ve 320i ed den bu araca döndüm çünkü artık bmw çok banal olmaya başladı taksi gibi heryerde 3 serisi ve 5 serisi 3 serisinden emin olun daha kaliteli ve daha iyi 3 ün tek iyi arkadan itişfakat biraz yarış tekniği biliyorsanız el freni olmadanda önden çekiş bi aracı arkadan itiş kadar olmasada yanlatabilirsiniz şimdi 320 yle karşılaştırılır mı diyenleriniz olacak ama ekonomi diye birşeyde var sırf arkadan itiş diye marka kısmında bmw amblemi var diye neden 30.000 tl yi daha boş bi arabaya veriyim?
eminim çünkü 2.0 tdi da öyle aman aman ekonomik değil 100 kmden sonra kickdown yapınca o 140 beygir nereye kayboluyor bilmiyorum ama benzinli bir araba daha seri olucaktır yakıtıda zaten iyi bu arada arabanın şasesi yeni platform sayesinde b7 ye göre çok daha dengeli olmuştur diye tahmin ediyorum arabayı genişletmişler ve alçaltmışlar ve mqb platformu b7 ince ve uzundu ve yol tutuşu beni pek tatmin etmiyordu ve gövde salınımıda fazlaydı ama bu araba kessinlikle daha iyi sürüş dinamikleri konusunda bu konuda mühendislik bilgilerim olduğu için böyle konuşuyorum çünkü aracı kullanmadım henüz fakat verilere bakılırsa performansıda çok iyi 1.4 tsi act 150 lik için konuşuyorum ve 320i ed den bu araca döndüm çünkü artık bmw çok banal olmaya başladı taksi gibi heryerde 3 serisi ve 5 serisi 3 serisinden emin olun daha kaliteli ve daha iyi 3 ün tek iyi arkadan itişfakat biraz yarış tekniği biliyorsanız el freni olmadanda önden çekiş bi aracı arkadan itiş kadar olmasada yanlatabilirsiniz şimdi 320 yle karşılaştırılır mı diyenleriniz olacak ama ekonomi diye birşeyde var sırf arkadan itiş diye marka kısmında bmw amblemi var diye neden 30.000 tl yi daha boş bi arabaya veriyim?
Herkese selamlar
Ne olur cümlelerim yanlış anlaşılmasın ancak bu ülkede müthiş tüketici toplumu haline geldik ya da getirildik. 6 ay önce yeni çıkan telefon için sabaha kadar kuyrukta bekleyen, fiyatını kestiremediğimiz bir araç için 5-6 ay bekleyen, her seferinde israfçı olmasın diye çocuklarını uyaran ancak hiçbir şekilde kendi isteklerimizden ödün vermeyen bir toplum olduk galiba. bilmiyorum kaçımız bu araca kredi kullanmadan sahip olabiliyoruz. aracın fiyatındaki %2 lik zam ya da indirime bakarken bankalara ödediğimiz kredi faizlerini göz ardı ediyoruz sanki bu paraları ödemiyormuşuz gibi. Biraz daha bilinçli toplum olmaya çalışmalıyız bence.
saygı ve sevgilerimle
Kapitalizmin zamanla ince ince empoze ettiği ve başarılı olduğu bir sistem, ne yazık ki herkes artık bankalara borçlu, eskiden şahine, torosa binerken, banka kredisinin ne olduğunu bilmezdik 5'e alıp, 2 sene binip 15'e satardık, şimdi herkesin bir kredi limiti var, mesela ben 40.000 tl krediyi öderim diyor arabamıda satarım, 3 haneli rakamlara ulaşan bir araca sahip olurum diyor, ve ne yazıkki bu söylediklerim de başka yerlere çekilmesin bu lüks tüketim ülkenin kalkınma göstergesi haline geldi, işte trafikteki arabalara bakın ülkedeki ekonomi ne kadar iyi, iyi de o araçların yarısı zaten kapitalizmin, ödediğimiz bakım, vergi, sigorta gibi ek masrafları katmıyorum bile. Bu sistem daha da körelerek gidecek ne yazık ki etrafımda görüyorum adamın evi yok 120.000 tl'ye araba bakıyor ve de borçlanıp alıyor, herkesin kendi görüşü ama sen kiradaysan bence senin o araca o kadar para verme lüksün yok. Gösterişi de seven milletiz desinler mantığı hal böyle de olunca, o fiyatlara şaşırmıyorum artık, 2 sene önce ötv oranları aynıyken en baz modeli 58.000 olan araca 22.000 zam gelmiş herşeyi aynı tamamen aynı araç, bu millet bunu kaldırıyor ne yazıkki bu paraları bu arabalara da verecek millet ya da vereceğiz yazık gerçekten.. Bu b8 çıktıktan sonra özellikle gözlemlediğim bir olay, güzek araba bende beğendim sadece highline için konuşuyorum, ama 3. Passatım, kaçıncı vw'nim bilmiyorum bile açık ve net bu araçları çok abartıyoruz benim 3 yaşındaki passatımdan gelen seslerin yarısı 9 yaşındaki starex aracımdan gelmiyor.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Konu Arguss tarafından (06 12 2014 Saat 11:40 ) değiştirilmiştir.
Herkese selamlar
Ne olur cümlelerim yanlış anlaşılmasın ancak bu ülkede müthiş tüketici toplumu haline geldik ya da getirildik. 6 ay önce yeni çıkan telefon için sabaha kadar kuyrukta bekleyen, fiyatını kestiremediğimiz bir araç için 5-6 ay bekleyen, her seferinde israfçı olmasın diye çocuklarını uyaran ancak hiçbir şekilde kendi isteklerimizden ödün vermeyen bir toplum olduk galiba. bilmiyorum kaçımız bu araca kredi kullanmadan sahip olabiliyoruz. aracın fiyatındaki %2 lik zam ya da indirime bakarken bankalara ödediğimiz kredi faizlerini göz ardı ediyoruz sanki bu paraları ödemiyormuşuz gibi. Biraz daha bilinçli toplum olmaya çalışmalıyız bence.
saygı ve sevgilerimle
Kapitalizmin zamanla ince ince empoze ettiği ve başarılı olduğu bir sistem, ne yazık ki herkes artık bankalara borçlu, eskiden şahine, torosa binerken, banka kredisinin ne olduğunu bilmezdik 5'e alıp, 2 sene binip 15'e satardık, şimdi herkesin bir kredi limiti var, mesela ben 40.000 tl krediyi öderim diyor arabamıda satarım, 3 haneli rakamlara ulaşan bir araca sahip olurum diyor, ve ne yazıkki bu söylediklerim de başka yerlere çekilmesin bu lüks tüketim ülkenin kalkınma göstergesi haline geldi, işte trafikteki arabalara bakın ülkedeki ekonomi ne kadar iyi, iyi de o araçların yarısı zaten kapitalizmin, ödediğimiz bakım, vergi, sigorta gibi ek masrafları katmıyorum bile. Bu sistem daha da körelerek gidecek ne yazık ki etrafımda görüyorum adamın evi yok 120.000 tl'ye araba bakıyor ve de borçlanıp alıyor, herkesin kendi görüşü ama sen kiradaysan bence senin o araca o kadar para verme lüksün yok. Gösterişi de seven milletiz desinler mantığı hal böyle de olunca, o fiyatlara şaşırmıyorum artık, 2 sene önce ötv oranları aynıyken en baz modeli 58.000 olan araca 22.000 zam gelmiş herşeyi aynı tamamen aynı araç, bu millet bunu kaldırıyor ne yazıkki bu paraları bu arabalara da verecek millet ya da vereceğiz yazık gerçekten.. Bu b8 çıktıktan sonra özellikle gözlemlediğim bir olay, güzek araba bende beğendim sadece highline için konuşuyorum, ama 3. Passatım, kaçıncı vw'nim bilmiyorum bile açık ve net bu araçları çok abartıyoruz benim 3 yaşındaki passatımdan gelen seslerin yarısı 9 yaşındaki starex aracımdan gelmiyor.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
yanlış anlamışsınız. birde basic led far var. confortline farı sıradan far. basic led far ve highled far var ki buda highline da kullanılan far. basic led farlarda sadece ampülün yerine led koymuşlar . sinyal aşağıya alınıp led yapılmış onun üzerine de led gündüz farı eklenmiş ama highline daki gibi şekilli değil. umarım anlatabilmişimdir.
yanlış anlamışsınız. birde basic led far var. confortline farı sıradan far. basic led far ve highled far var ki buda highline da kullanılan far. basic led farlarda sadece ampülün yerine led koymuşlar . sinyal aşağıya alınıp led yapılmış onun üzerine de led gündüz farı eklenmiş ama highline daki gibi şekilli değil. umarım anlatabilmişimdir.
Konu kagan ateş tarafından (06 12 2014 Saat 14:17 ) değiştirilmiştir.
merhabalar, foruma yeni katıldım bir kaç sorum olacaktı cevap alabilirsem sevinirim.
Yeni kasa highline 1.6 TDI araç aldım 1 hafta sonra teslim alacağım, aracı teslim alan varsa jantlarını ve genel fikirlerini almak isterim.
merhabalar, foruma yeni katıldım bir kaç sorum olacaktı cevap alabilirsem sevinirim.
Yeni kasa highline 1.6 TDI araç aldım 1 hafta sonra teslim alacağım, aracı teslim alan varsa jantlarını ve genel fikirlerini almak isterim.
Ülkemizin tarihinde böyle bir durum pek yaşanmamıştır, en fazla zam gelmez ama fiyatlar düşmez, hatta devlet vergi oranını düşürse bile ilk birkaç ay indirim yapılır sonraki aylar hemen o indirim fazlasıyla geri alınır, bu talep gören mallar için böyledir örneğin mercedes ilk 1.6 motoru 2009 yılında c serisine uylamıştı ve bu araçlara bir talep patlaması yaşanmıştı daha sonra c kasa 2011 yılı 2. yarısında makyajlandı fakat 1.6 komp. motorlu makyajlı modeller Türkiye'ye 2012 başında gelmeye başladı ve zaten 2012 2.yarısında cgi motorlara geçildi işte bu 2011 yılı ikinci yarısında çıkan makyajlı modellerin 1.8 cgi motorlu modelleri ithal edilerek satışı yapıldı ve 1.6 motorla aynı fiyata (mercedes türk tarafından kampanya adı altında) satıldı. "Nerede kaldı 1.6 cc üzerinde vergi fazla araç maliyeti artıyor fiyatlar o yüzden bu kadar yüksek fiyatlar savunması !"
İşin gerçeği yapılan tatlı kar'dan geçici bir süre zarar edilerek piyasa algısının aktif tutulmasıydı ("kar'dan zarar" yoksa yine kar var tabi ki) ve doğru bir pazarlama stratejisi idi.
Hülasa; sonuçta ülkemizde veya dünya hangi mal olursa olsun, cep telefonundan (iphone ler güzel bir örnektir) tutunda, tekstil'e, konut sektöründen otomobile hemen hemen bütün alanlarda talep edilen, isim yapan (amiyane tabirle tutulan) her ürünün fiyatı günümüz ekonomik koşullarında sürekli yükselir, en iyi ihtimalle bir süre durgunlaşır, enflasyon rakamlarının 2 haneli olma sınırında olduğu, döviz kurunun yükseldiği bir süreçte fiyatlar düşmez hele ki böyle talep artışı olduğu düşünülürse (2500-3000 TL'ye İPHONE ilk çıktığı gün kapışıldığı bir ortamda "alanların çoğunun da istore-itunes vd. uygulamaları kullanmayı bile bilmediği sadece görüntü amaçlı aldığı düşünülünce gülüyorum), böyle bir dünya hayal olarak kalır sadece...
Ülkemizin tarihinde böyle bir durum pek yaşanmamıştır, en fazla zam gelmez ama fiyatlar düşmez, hatta devlet vergi oranını düşürse bile ilk birkaç ay indirim yapılır sonraki aylar hemen o indirim fazlasıyla geri alınır, bu talep gören mallar için böyledir örneğin mercedes ilk 1.6 motoru 2009 yılında c serisine uylamıştı ve bu araçlara bir talep patlaması yaşanmıştı daha sonra c kasa 2011 yılı 2. yarısında makyajlandı fakat 1.6 komp. motorlu makyajlı modeller Türkiye'ye 2012 başında gelmeye başladı ve zaten 2012 2.yarısında cgi motorlara geçildi işte bu 2011 yılı ikinci yarısında çıkan makyajlı modellerin 1.8 cgi motorlu modelleri ithal edilerek satışı yapıldı ve 1.6 motorla aynı fiyata (mercedes türk tarafından kampanya adı altında) satıldı. "Nerede kaldı 1.6 cc üzerinde vergi fazla araç maliyeti artıyor fiyatlar o yüzden bu kadar yüksek fiyatlar savunması !"
İşin gerçeği yapılan tatlı kar'dan geçici bir süre zarar edilerek piyasa algısının aktif tutulmasıydı ("kar'dan zarar" yoksa yine kar var tabi ki) ve doğru bir pazarlama stratejisi idi.
Hülasa; sonuçta ülkemizde veya dünya hangi mal olursa olsun, cep telefonundan (iphone ler güzel bir örnektir) tutunda, tekstil'e, konut sektöründen otomobile hemen hemen bütün alanlarda talep edilen, isim yapan (amiyane tabirle tutulan) her ürünün fiyatı günümüz ekonomik koşullarında sürekli yükselir, en iyi ihtimalle bir süre durgunlaşır, enflasyon rakamlarının 2 haneli olma sınırında olduğu, döviz kurunun yükseldiği bir süreçte fiyatlar düşmez hele ki böyle talep artışı olduğu düşünülürse (2500-3000 TL'ye İPHONE ilk çıktığı gün kapışıldığı bir ortamda "alanların çoğunun da istore-itunes vd. uygulamaları kullanmayı bile bilmediği sadece görüntü amaçlı aldığı düşünülünce gülüyorum), böyle bir dünya hayal olarak kalır sadece...
Haklısınız.Çok güzel özetlemişsiniz millet olarak bu araçların göklere çıkarılışını. Benimde 5 yaşındaki Dacia Sandero aracımdan gelmiyor 2013 Passatımdan gelen sesler. Her zaman kullandığım aynı yolu Passatla geçerken kahroluyorum ve kendimi enayi yerine konmuş hissediyorum. Arkadaşlarımın Passat aracında durum bendende vahim(1-2 yaş farkındanda kaynaklanıyor tabi).Şimdi düşününce ;Passatımın paranın 1/3 fiyatına alınan araçta tık ses yok , R.Fluance 'da...vb. bile Passatta olmayan özellikler sürekli forumda da yazılıyor, buna rağmen Passat(DOĞUŞ) donanımdan çalmaya devam ediyor(holojen fara,gaz pedalına,kol dayamaya bile tenezzül ediyor).Sonrasında da servis konusunda W.servisleri bizi bi kere daha söğüşlüyor.Araç almaya gidince W. satışçılar araç nasıl olsa satılıyor diye yüzüne bakmaz ,bi havalarda. BİZ HALA ARAÇ SIRASI BEKLİYORUZ. Kendimiz bi canavarmı yarattık? Ama neden bunları yazarken bile hala Passata hasta olduğumuzu anlayamıyorum. Passat bulaşıcı bir hastalık gibi...Kapitalizmin zamanla ince ince empoze ettiği ve başarılı olduğu bir sistem, ne yazık ki herkes artık bankalara borçlu, eskiden şahine, torosa binerken, banka kredisinin ne olduğunu bilmezdik 5'e alıp, 2 sene binip 15'e satardık, şimdi herkesin bir kredi limiti var, mesela ben 40.000 tl krediyi öderim diyor arabamıda satarım, 3 haneli rakamlara ulaşan bir araca sahip olurum diyor, ve ne yazıkki bu söylediklerim de başka yerlere çekilmesin bu lüks tüketim ülkenin kalkınma göstergesi haline geldi, işte trafikteki arabalara bakın ülkedeki ekonomi ne kadar iyi, iyi de o araçların yarısı zaten kapitalizmin, ödediğimiz bakım, vergi, sigorta gibi ek masrafları katmıyorum bile. Bu sistem daha da körelerek gidecek ne yazık ki etrafımda görüyorum adamın evi yok 120.000 tl'ye araba bakıyor ve de borçlanıp alıyor, herkesin kendi görüşü ama sen kiradaysan bence senin o araca o kadar para verme lüksün yok. Gösterişi de seven milletiz desinler mantığı hal böyle de olunca, o fiyatlara şaşırmıyorum artık, 2 sene önce ötv oranları aynıyken en baz modeli 58.000 olan araca 22.000 zam gelmiş herşeyi aynı tamamen aynı araç, bu millet bunu kaldırıyor ne yazıkki bu paraları bu arabalara da verecek millet ya da vereceğiz yazık gerçekten.. Bu b8 çıktıktan sonra özellikle gözlemlediğim bir olay, güzek araba bende beğendim sadece highline için konuşuyorum, ama 3. Passatım, kaçıncı vw'nim bilmiyorum bile açık ve net bu araçları çok abartıyoruz benim 3 yaşındaki passatımdan gelen seslerin yarısı 9 yaşındaki starex aracımdan gelmiyor.
Haklısınız.Çok güzel özetlemişsiniz millet olarak bu araçların göklere çıkarılışını. Benimde 5 yaşındaki Dacia Sandero aracımdan gelmiyor 2013 Passatımdan gelen sesler. Her zaman kullandığım aynı yolu Passatla geçerken kahroluyorum ve kendimi enayi yerine konmuş hissediyorum. Arkadaşlarımın Passat aracında durum bendende vahim(1-2 yaş farkındanda kaynaklanıyor tabi).Şimdi düşününce ;Passatımın paranın 1/3 fiyatına alınan araçta tık ses yok , R.Fluance 'da...vb. bile Passatta olmayan özellikler sürekli forumda da yazılıyor, buna rağmen Passat(DOĞUŞ) donanımdan çalmaya devam ediyor(holojen fara,gaz pedalına,kol dayamaya bile tenezzül ediyor).Sonrasında da servis konusunda W.servisleri bizi bi kere daha söğüşlüyor.Araç almaya gidince W. satışçılar araç nasıl olsa satılıyor diye yüzüne bakmaz ,bi havalarda. BİZ HALA ARAÇ SIRASI BEKLİYORUZ. Kendimiz bi canavarmı yarattık? Ama neden bunları yazarken bile hala Passata hasta olduğumuzu anlayamıyorum. Passat bulaşıcı bir hastalık gibi...Kapitalizmin zamanla ince ince empoze ettiği ve başarılı olduğu bir sistem, ne yazık ki herkes artık bankalara borçlu, eskiden şahine, torosa binerken, banka kredisinin ne olduğunu bilmezdik 5'e alıp, 2 sene binip 15'e satardık, şimdi herkesin bir kredi limiti var, mesela ben 40.000 tl krediyi öderim diyor arabamıda satarım, 3 haneli rakamlara ulaşan bir araca sahip olurum diyor, ve ne yazıkki bu söylediklerim de başka yerlere çekilmesin bu lüks tüketim ülkenin kalkınma göstergesi haline geldi, işte trafikteki arabalara bakın ülkedeki ekonomi ne kadar iyi, iyi de o araçların yarısı zaten kapitalizmin, ödediğimiz bakım, vergi, sigorta gibi ek masrafları katmıyorum bile. Bu sistem daha da körelerek gidecek ne yazık ki etrafımda görüyorum adamın evi yok 120.000 tl'ye araba bakıyor ve de borçlanıp alıyor, herkesin kendi görüşü ama sen kiradaysan bence senin o araca o kadar para verme lüksün yok. Gösterişi de seven milletiz desinler mantığı hal böyle de olunca, o fiyatlara şaşırmıyorum artık, 2 sene önce ötv oranları aynıyken en baz modeli 58.000 olan araca 22.000 zam gelmiş herşeyi aynı tamamen aynı araç, bu millet bunu kaldırıyor ne yazıkki bu paraları bu arabalara da verecek millet ya da vereceğiz yazık gerçekten.. Bu b8 çıktıktan sonra özellikle gözlemlediğim bir olay, güzek araba bende beğendim sadece highline için konuşuyorum, ama 3. Passatım, kaçıncı vw'nim bilmiyorum bile açık ve net bu araçları çok abartıyoruz benim 3 yaşındaki passatımdan gelen seslerin yarısı 9 yaşındaki starex aracımdan gelmiyor.
Arkadaşlar bugün B8 kasa PASSAT'ı AYKAN'da inceleyecektim fakat bunu süresiz olarak erteledim. Sebebi showroom'da aracı incelerken etrafında potansiyel alıcıların bulunması ve benim de aracı (şimdilik) almayacağımı satış temsilcilerinin bilmesi. Daha uygun bir zamanda inceleyeceğim, ama bu yılbaşından sonra, olası zamlar gerçekleştikten ve diğer motor-vites kombinasyonları geldikten sonra olacak.
Haftaiçi iş çıkışı da ansızın gidip bakabilirim fakat geçen hafta gittiğimde araca sürekli bakmaya gelenler vardı ve benim aracı o anda orada sanayi casusu gibi altını, üstünü, motorunu, egzozunu, yedek lastik havuzunu vb. incelemem irrite edici olarak algılandı. Tabi ben 5 dakikada incelemiyorum, en az 1 saat sürüyor ve 50 resim çekiyorum, o nedenle biraz daha süre istiyor ve yeni araç alan arkadaşların lütfen burada AYRINTILI ve MAKRO ÇEKİMLİ resmilerle şahsi inceleme yapmalarını ve ARACI ANLATMALARINI önemle rica ediyorum.
Arkadaşlar bugün B8 kasa PASSAT'ı AYKAN'da inceleyecektim fakat bunu süresiz olarak erteledim. Sebebi showroom'da aracı incelerken etrafında potansiyel alıcıların bulunması ve benim de aracı (şimdilik) almayacağımı satış temsilcilerinin bilmesi. Daha uygun bir zamanda inceleyeceğim, ama bu yılbaşından sonra, olası zamlar gerçekleştikten ve diğer motor-vites kombinasyonları geldikten sonra olacak.
Haftaiçi iş çıkışı da ansızın gidip bakabilirim fakat geçen hafta gittiğimde araca sürekli bakmaya gelenler vardı ve benim aracı o anda orada sanayi casusu gibi altını, üstünü, motorunu, egzozunu, yedek lastik havuzunu vb. incelemem irrite edici olarak algılandı. Tabi ben 5 dakikada incelemiyorum, en az 1 saat sürüyor ve 50 resim çekiyorum, o nedenle biraz daha süre istiyor ve yeni araç alan arkadaşların lütfen burada AYRINTILI ve MAKRO ÇEKİMLİ resmilerle şahsi inceleme yapmalarını ve ARACI ANLATMALARINI önemle rica ediyorum.
Taner abi;
senin detaylı incelemen neticesindeki görüşlerin bir çok arkadaşımızı da fikir sahibi edecektir. Sonuçları, karşılaştırmaları, malzeme kaliesi/kalitesizliği ve senin gözünle B8'e ait detaylı fotoları merakla bekliyoruz.Arkadaşlar bugün B8 kasa PASSAT'ı AYKAN'da inceleyecektim fakat bunu süresiz olarak erteledim. Sebebi showroom'da aracı incelerken etrafında potansiyel alıcıların bulunması ve benim de aracı (şimdilik) almayacağımı satış temsilcilerinin bilmesi. Daha uygun bir zamanda inceleyeceğim, ama bu yılbaşından sonra, olası zamlar gerçekleştikten ve diğer motor-vites kombinasyonları geldikten sonra olacak.
Haftaiçi iş çıkışı da ansızın gidip bakabilirim fakat geçen hafta gittiğimde araca sürekli bakmaya gelenler vardı ve benim aracı o anda orada sanayi casusu gibi altını, üstünü, motorunu, egzozunu, yedek lastik havuzunu vb. incelemem irrite edici olarak algılandı. Tabi ben 5 dakikada incelemiyorum, en az 1 saat sürüyor ve 50 resim çekiyorum, o nedenle biraz daha süre istiyor ve yeni araç alan arkadaşların lütfen burada AYRINTILI ve MAKRO ÇEKİMLİ resmilerle şahsi inceleme yapmalarını ve ARACI ANLATMALARINI önemle rica ediyorum.
Taner abi;
senin detaylı incelemen neticesindeki görüşlerin bir çok arkadaşımızı da fikir sahibi edecektir. Sonuçları, karşılaştırmaları, malzeme kaliesi/kalitesizliği ve senin gözünle B8'e ait detaylı fotoları merakla bekliyoruz.Arkadaşlar bugün B8 kasa PASSAT'ı AYKAN'da inceleyecektim fakat bunu süresiz olarak erteledim. Sebebi showroom'da aracı incelerken etrafında potansiyel alıcıların bulunması ve benim de aracı (şimdilik) almayacağımı satış temsilcilerinin bilmesi. Daha uygun bir zamanda inceleyeceğim, ama bu yılbaşından sonra, olası zamlar gerçekleştikten ve diğer motor-vites kombinasyonları geldikten sonra olacak.
Haftaiçi iş çıkışı da ansızın gidip bakabilirim fakat geçen hafta gittiğimde araca sürekli bakmaya gelenler vardı ve benim aracı o anda orada sanayi casusu gibi altını, üstünü, motorunu, egzozunu, yedek lastik havuzunu vb. incelemem irrite edici olarak algılandı. Tabi ben 5 dakikada incelemiyorum, en az 1 saat sürüyor ve 50 resim çekiyorum, o nedenle biraz daha süre istiyor ve yeni araç alan arkadaşların lütfen burada AYRINTILI ve MAKRO ÇEKİMLİ resmilerle şahsi inceleme yapmalarını ve ARACI ANLATMALARINI önemle rica ediyorum.
Her şeyi anlıyorumda bu 30.000 liralık farkı nereden çıkardınız onu anlamadım?125.000 liraya tekno+comfort+suni deri+geri görüş 3.20 ied veriyorlar.Daha geçen gün Borusan istinyede sordum.1.4 tsi act highline dsg passatın tek artısı ısıtmalı hareketli koltuklar.Eksisi 170 beygirin performansı yok,geri görüş kamerası yok.1.4 tsi 150 dsg 95.000 liraya satılıyorda haberim olmadıysa onu bilmem.eminim çünkü 2.0 tdi da öyle aman aman ekonomik değil 100 kmden sonra kickdown yapınca o 140 beygir nereye kayboluyor bilmiyorum ama benzinli bir araba daha seri olucaktır yakıtıda zaten iyi bu arada arabanın şasesi yeni platform sayesinde b7 ye göre çok daha dengeli olmuştur diye tahmin ediyorum arabayı genişletmişler ve alçaltmışlar ve mqb platformu b7 ince ve uzundu ve yol tutuşu beni pek tatmin etmiyordu ve gövde salınımıda fazlaydı ama bu araba kessinlikle daha iyi sürüş dinamikleri konusunda bu konuda mühendislik bilgilerim olduğu için böyle konuşuyorum çünkü aracı kullanmadım henüz fakat verilere bakılırsa performansıda çok iyi 1.4 tsi act 150 lik için konuşuyorum ve 320i ed den bu araca döndüm çünkü artık bmw çok banal olmaya başladı taksi gibi heryerde 3 serisi ve 5 serisi 3 serisinden emin olun daha kaliteli ve daha iyi 3 ün tek iyi arkadan itişfakat biraz yarış tekniği biliyorsanız el freni olmadanda önden çekiş bi aracı arkadan itiş kadar olmasada yanlatabilirsiniz şimdi 320 yle karşılaştırılır mı diyenleriniz olacak ama ekonomi diye birşeyde var sırf arkadan itiş diye marka kısmında bmw amblemi var diye neden 30.000 tl yi daha boş bi arabaya veriyim?
Her şeyi anlıyorumda bu 30.000 liralık farkı nereden çıkardınız onu anlamadım?125.000 liraya tekno+comfort+suni deri+geri görüş 3.20 ied veriyorlar.Daha geçen gün Borusan istinyede sordum.1.4 tsi act highline dsg passatın tek artısı ısıtmalı hareketli koltuklar.Eksisi 170 beygirin performansı yok,geri görüş kamerası yok.1.4 tsi 150 dsg 95.000 liraya satılıyorda haberim olmadıysa onu bilmem.eminim çünkü 2.0 tdi da öyle aman aman ekonomik değil 100 kmden sonra kickdown yapınca o 140 beygir nereye kayboluyor bilmiyorum ama benzinli bir araba daha seri olucaktır yakıtıda zaten iyi bu arada arabanın şasesi yeni platform sayesinde b7 ye göre çok daha dengeli olmuştur diye tahmin ediyorum arabayı genişletmişler ve alçaltmışlar ve mqb platformu b7 ince ve uzundu ve yol tutuşu beni pek tatmin etmiyordu ve gövde salınımıda fazlaydı ama bu araba kessinlikle daha iyi sürüş dinamikleri konusunda bu konuda mühendislik bilgilerim olduğu için böyle konuşuyorum çünkü aracı kullanmadım henüz fakat verilere bakılırsa performansıda çok iyi 1.4 tsi act 150 lik için konuşuyorum ve 320i ed den bu araca döndüm çünkü artık bmw çok banal olmaya başladı taksi gibi heryerde 3 serisi ve 5 serisi 3 serisinden emin olun daha kaliteli ve daha iyi 3 ün tek iyi arkadan itişfakat biraz yarış tekniği biliyorsanız el freni olmadanda önden çekiş bi aracı arkadan itiş kadar olmasada yanlatabilirsiniz şimdi 320 yle karşılaştırılır mı diyenleriniz olacak ama ekonomi diye birşeyde var sırf arkadan itiş diye marka kısmında bmw amblemi var diye neden 30.000 tl yi daha boş bi arabaya veriyim?
jantları benim ilk yorumumun üstündeki resimdekiyle aynımı acaba?
Arkadaşlar tekrar fikirlerinize ihtiyacım var. ÖTV muaf Kendimce 3 seçenek hazırladım sizce hangisi daha mantıklı?
1.Araç Comfortline 125ps + DSG saf beyaz 53062 TL
Panoramik cam tavan: 2046 TL
Led high ön farlar ve Led gündüz sürüş farları 2800 TL
Ambiyans Aydınlatma : 450 TL
%65 karartılmış arka ve arka yancamlar 520 TL
TOPLAM: 58878TL
KDV'Lİ: 69476TL
TESCİL: 500TL
GENEL TOPLAM: 69976TL
2. Araç Highline 125ps manuel saf beyaz 53764 TL
Panoramik cam tavan: 2046 TL
TOPLAM: 55810TL
KDV'Lİ: 65855TL
TESCİL: 500TL
GENEL TOPLAM: 66355TL
3.Araç Highline 125ps + DSG saf beyaz 61186 TL
Panoramik cam tavan: 2046 TL
TOPLAM: 63232 TL
KDV'Lİ: 74613 TL
TESCİL: 500 TL
GENEL TOPLAM: 75113 TL
1. ve 3. araç arasında 5137 TL Fark var. Eğer 1. aracı alırsam 5137 TL için donanım olarak
anahtarsız giriş 780TL
18'' jant ?
ahşap iç dekor 970TL
alcantara vienna deri döşeme, ?
katlanır ayna, ?
sürücü tarafı masajlı hafızalı koltuk, 1600TL
ısıtmalı ön koltuklar, ?
ısıtmalı ön cam yıkama 530TL
? Olan donanımların net fiyatlarını bulamadım. Eğer bu donanımları kdv'li 5137 TL den çok daha fazlaya alabiliyorsam 3. aracı seçmek niyetindeyim.
Arkadaşlar tekrar fikirlerinize ihtiyacım var. ÖTV muaf Kendimce 3 seçenek hazırladım sizce hangisi daha mantıklı?
1.Araç Comfortline 125ps + DSG saf beyaz 53062 TL
Panoramik cam tavan: 2046 TL
Led high ön farlar ve Led gündüz sürüş farları 2800 TL
Ambiyans Aydınlatma : 450 TL
%65 karartılmış arka ve arka yancamlar 520 TL
TOPLAM: 58878TL
KDV'Lİ: 69476TL
TESCİL: 500TL
GENEL TOPLAM: 69976TL
2. Araç Highline 125ps manuel saf beyaz 53764 TL
Panoramik cam tavan: 2046 TL
TOPLAM: 55810TL
KDV'Lİ: 65855TL
TESCİL: 500TL
GENEL TOPLAM: 66355TL
3.Araç Highline 125ps + DSG saf beyaz 61186 TL
Panoramik cam tavan: 2046 TL
TOPLAM: 63232 TL
KDV'Lİ: 74613 TL
TESCİL: 500 TL
GENEL TOPLAM: 75113 TL
1. ve 3. araç arasında 5137 TL Fark var. Eğer 1. aracı alırsam 5137 TL için donanım olarak
anahtarsız giriş 780TL
18'' jant ?
ahşap iç dekor 970TL
alcantara vienna deri döşeme, ?
katlanır ayna, ?
sürücü tarafı masajlı hafızalı koltuk, 1600TL
ısıtmalı ön koltuklar, ?
ısıtmalı ön cam yıkama 530TL
? Olan donanımların net fiyatlarını bulamadım. Eğer bu donanımları kdv'li 5137 TL den çok daha fazlaya alabiliyorsam 3. aracı seçmek niyetindeyim.
Motor üstü çok açık ,herşeyi görmek mümkün.alt marşpiyeller çok daha havalı ..torpidonun üzerindeki ahşap şerite baskı uyguladığımda tıkırtı , çıtırtı yok.kelebek camları beni rahatsız etmedi.vites topuzu daha güzel ele geliyor.vites etrafındaki işlev tuşlar kaldırılıp,comp. Media'ya aktarılmış.vitesin orda sadece start -stop bırakılmış.far anahtarları değişmiş , daha kibar olmuş.sürücü tarafındaki çekmece daha güzel yerleştirilmiş.aracın iç plastik parçalarının kalitesi de arttırılmış.piyano black kadran, kapı ve kalorifer ızgaralarının olduğu yerde boydan boya kullanılmış.resimlere bakıp araç çok değişmemiş diyenler yanılıyor .
Konu engn tarafından (06 12 2014 Saat 14:39 ) değiştirilmiştir.
Motor üstü çok açık ,herşeyi görmek mümkün.alt marşpiyeller çok daha havalı ..torpidonun üzerindeki ahşap şerite baskı uyguladığımda tıkırtı , çıtırtı yok.kelebek camları beni rahatsız etmedi.vites topuzu daha güzel ele geliyor.vites etrafındaki işlev tuşlar kaldırılıp,comp. Media'ya aktarılmış.vitesin orda sadece start -stop bırakılmış.far anahtarları değişmiş , daha kibar olmuş.sürücü tarafındaki çekmece daha güzel yerleştirilmiş.aracın iç plastik parçalarının kalitesi de arttırılmış.piyano black kadran, kapı ve kalorifer ızgaralarının olduğu yerde boydan boya kullanılmış.resimlere bakıp araç çok değişmemiş diyenler yanılıyor .
Motor kaputunu açtığımda sanki plastik kaplamalar yokmuş gibi geldi bana, teslimat da mı takılacak yoksa gerçekten motor bu kadar açıkmı duruyor, bu konuda bilgi verebilirmisiniz? Bilmediğimden soruyorum ancak 2011 golf aracımda motor kapalı kutu resmenMotor üstü çok açık ,herşeyi görmek mümkün.alt marşpiyeller çok daha havalı ..torpidonun üzerindeki ahşap şerite baskı uyguladığımda tıkırtı , çıtırtı yok.kelebek camları beni rahatsız etmedi.vites topuzu daha güzel ele geliyor.vites etrafındaki işlev tuşlar kaldırılıp,comp. Media'ya aktarılmış.vitesin orda sadece start -stop bırakılmış.far anahtarları değişmiş , daha kibar olmuş.sürücü tarafındaki çekmece daha güzel yerleştirilmiş.aracın iç plastik parçalarının kalitesi de arttırılmış.piyano black kadran, kapı ve kalorifer ızgaralarının olduğu yerde boydan boya kullanılmış.resimlere bakıp araç çok değişmemiş diyenler yanılıyor .
Motor kaputunu açtığımda sanki plastik kaplamalar yokmuş gibi geldi bana, teslimat da mı takılacak yoksa gerçekten motor bu kadar açıkmı duruyor, bu konuda bilgi verebilirmisiniz? Bilmediğimden soruyorum ancak 2011 golf aracımda motor kapalı kutu resmenMotor üstü çok açık ,herşeyi görmek mümkün.alt marşpiyeller çok daha havalı ..torpidonun üzerindeki ahşap şerite baskı uyguladığımda tıkırtı , çıtırtı yok.kelebek camları beni rahatsız etmedi.vites topuzu daha güzel ele geliyor.vites etrafındaki işlev tuşlar kaldırılıp,comp. Media'ya aktarılmış.vitesin orda sadece start -stop bırakılmış.far anahtarları değişmiş , daha kibar olmuş.sürücü tarafındaki çekmece daha güzel yerleştirilmiş.aracın iç plastik parçalarının kalitesi de arttırılmış.piyano black kadran, kapı ve kalorifer ızgaralarının olduğu yerde boydan boya kullanılmış.resimlere bakıp araç çok değişmemiş diyenler yanılıyor .
Araçta fader ayrı yapmak çok zevkli bir hale gelmiş.
Konu engn tarafından (06 12 2014 Saat 15:06 ) değiştirilmiştir.
aracı 3 gün önce teslim aldım.motor üstü açık artık.
aracı 3 gün önce teslim aldım.motor üstü açık artık.
Dün Sivas ta highline az önce de Kayseri de comfortline inceleme şansı buldum. Öncelikle incelediğim comfortta extra bir özellik seçilmemesine karşın media ekranı etrafı siyahtı. Piyano black.
Highline ile comfort Arasında farlar dışındaki bence en büyük fark döşemeden kaynaklı hissiyat farkı. Highline da insan premium hissi alabiliyor. Comfortta o his yok maalesef. Ama arabanın kalite olarak highline comfort Arasında tam da aradaki fiyat farkı kadar olduğunu düşünüyorum. Ben comfort tercih ettim.
Dün Sivas ta highline az önce de Kayseri de comfortline inceleme şansı buldum. Öncelikle incelediğim comfortta extra bir özellik seçilmemesine karşın media ekranı etrafı siyahtı. Piyano black.
Highline ile comfort Arasında farlar dışındaki bence en büyük fark döşemeden kaynaklı hissiyat farkı. Highline da insan premium hissi alabiliyor. Comfortta o his yok maalesef. Ama arabanın kalite olarak highline comfort Arasında tam da aradaki fiyat farkı kadar olduğunu düşünüyorum. Ben comfort tercih ettim.
Az once 2015 model passat 1.4 tsi 125 ps highline disi saf beyaz ici titanyum siyah siparisi verdim.martta teslim etcekler.darisi diger arkadaslarin basina...
Az once 2015 model passat 1.4 tsi 125 ps highline disi saf beyaz ici titanyum siyah siparisi verdim.martta teslim etcekler.darisi diger arkadaslarin basina...
Kayseri özsada 2 tane comfort var boşta 1.4 tsı bmt act birisi mavi diğeri gri mavi olanında extra donanım var 92500 dediler fiyat 7 gün içerisinde gelecekmiş diğeri ise standart comfortline ocak 15 teslimat standart arıyorsanız k.maraş elis te boşta araç var şuanDün Sivas ta highline az önce de Kayseri de comfortline inceleme şansı buldum. Öncelikle incelediğim comfortta extra bir özellik seçilmemesine karşın media ekranı etrafı siyahtı. Piyano black.
Highline ile comfort Arasında farlar dışındaki bence en büyük fark döşemeden kaynaklı hissiyat farkı. Highline da insan premium hissi alabiliyor. Comfortta o his yok maalesef. Ama arabanın kalite olarak highline comfort Arasında tam da aradaki fiyat farkı kadar olduğunu düşünüyorum. Ben comfort tercih ettim.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kayseri özsada 2 tane comfort var boşta 1.4 tsı bmt act birisi mavi diğeri gri mavi olanında extra donanım var 92500 dediler fiyat 7 gün içerisinde gelecekmiş diğeri ise standart comfortline ocak 15 teslimat standart arıyorsanız k.maraş elis te boşta araç var şuanDün Sivas ta highline az önce de Kayseri de comfortline inceleme şansı buldum. Öncelikle incelediğim comfortta extra bir özellik seçilmemesine karşın media ekranı etrafı siyahtı. Piyano black.
Highline ile comfort Arasında farlar dışındaki bence en büyük fark döşemeden kaynaklı hissiyat farkı. Highline da insan premium hissi alabiliyor. Comfortta o his yok maalesef. Ama arabanın kalite olarak highline comfort Arasında tam da aradaki fiyat farkı kadar olduğunu düşünüyorum. Ben comfort tercih ettim.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hayırlı olsun.
Acaba fiyat farkı ne olur tahminin varmı.?
Ve 1.6 TDI dsg şanzıman highline derin siyah bugün itibariyle izmir de...Pazartesi plakalı olarak da evimizin önünde inşallah. ...Allah hepimize kazasız belasiz sürmeyi nasip etsin inşallah. ..
Ve 1.6 TDI dsg şanzıman highline derin siyah bugün itibariyle izmir de...Pazartesi plakalı olarak da evimizin önünde inşallah. ...Allah hepimize kazasız belasiz sürmeyi nasip etsin inşallah. ..
Merhaba, 2006 model 1.6 fsi comfortline passat sahibiyim. Araç değiştireceğim için birçok aracı inceledim. Başta "1.4 tsi 150hp DSG highline yeni passat" almayı düşünüyordum, fakat bu şanzuman seçeneği gelmeyince bmw 3 serisi ve mercedes C yi inceledim. Uzun araştırmalarım sonucunda birkaç opsiyonla birlikte "luxuryline plus 320i ED" siparişi verdim.
Belki ilgilenen olur diye düzeltmek istedim; "tekno, comfort paket" diye bir şey kalmadı artık 320i ED için;
Şu anda sadece "Line Plus" olarak seçim yapabiliyorsunuz ve epey dolu bu araçlar. Örnek vermek gerekirse bütün line pluslarda "sunroof,bixenon,geri görüş kamerası,17'jant,hifi/harmankardon ses sistemi, usb/aux/bluetooth, servotronic direksiyon.. ve daha birçok özellik" standart olarak sunuluyor. Bu arada metalik renk fark ücreti alınmıyor.
BMW 320i ED 1.6 170hp
-baz donanım "emin değilim ama 116.000-118.000 arasında olması lazım."
-modernline plus 132.700
-sportline plus 132.700
-luxuryline plus 142.700
-m plus 142.700
Benim gibi çeşitli sebeplerden ötürü kararsız kalan arkadaşlar varsa bu aracı da incelemelerini, imkanları varsa test sürüşü yapmalarını, ondan sonra karar vermelerini tavsiye ederim. Herkese iyi forumlar.
Her şeyi anlıyorumda bu 30.000 liralık farkı nereden çıkardınız onu anlamadım?125.000 liraya tekno+comfort+suni deri+geri görüş 3.20 ied veriyorlar.Daha geçen gün Borusan istinyede sordum.1.4 tsi act highline dsg passatın tek artısı ısıtmalı hareketli koltuklar.Eksisi 170 beygirin performansı yok,geri görüş kamerası yok.1.4 tsi 150 dsg 95.000 liraya satılıyorda haberim olmadıysa onu bilmem.
Konu aHusky tarafından (06 12 2014 Saat 15:40 ) değiştirilmiştir.
Merhaba, 2006 model 1.6 fsi comfortline passat sahibiyim. Araç değiştireceğim için birçok aracı inceledim. Başta "1.4 tsi 150hp DSG highline yeni passat" almayı düşünüyordum, fakat bu şanzuman seçeneği gelmeyince bmw 3 serisi ve mercedes C yi inceledim. Uzun araştırmalarım sonucunda birkaç opsiyonla birlikte "luxuryline plus 320i ED" siparişi verdim.
Belki ilgilenen olur diye düzeltmek istedim; "tekno, comfort paket" diye bir şey kalmadı artık 320i ED için;
Şu anda sadece "Line Plus" olarak seçim yapabiliyorsunuz ve epey dolu bu araçlar. Örnek vermek gerekirse bütün line pluslarda "sunroof,bixenon,geri görüş kamerası,17'jant,hifi/harmankardon ses sistemi, usb/aux/bluetooth, servotronic direksiyon.. ve daha birçok özellik" standart olarak sunuluyor. Bu arada metalik renk fark ücreti alınmıyor.
BMW 320i ED 1.6 170hp
-baz donanım "emin değilim ama 116.000-118.000 arasında olması lazım."
-modernline plus 132.700
-sportline plus 132.700
-luxuryline plus 142.700
-m plus 142.700
Benim gibi çeşitli sebeplerden ötürü kararsız kalan arkadaşlar varsa bu aracı da incelemelerini, imkanları varsa test sürüşü yapmalarını, ondan sonra karar vermelerini tavsiye ederim. Herkese iyi forumlar.
Her şeyi anlıyorumda bu 30.000 liralık farkı nereden çıkardınız onu anlamadım?125.000 liraya tekno+comfort+suni deri+geri görüş 3.20 ied veriyorlar.Daha geçen gün Borusan istinyede sordum.1.4 tsi act highline dsg passatın tek artısı ısıtmalı hareketli koltuklar.Eksisi 170 beygirin performansı yok,geri görüş kamerası yok.1.4 tsi 150 dsg 95.000 liraya satılıyorda haberim olmadıysa onu bilmem.