Yorumunuza katılmıyorum.Nedenine gelince.Vw bu 18 jantı 235/45/18 lastik kombinasyonuyla kullanmış,235 tabanın 45 yanağı çok ince değildir.Konforsuz olmaz.İkincisi 1.4 litrelik 150 beygirlik act motor bu lastikleri çok rahat taşır,zaten vermiş olduğu teknik verilerden de belli,üçüncüsü aracın çamurlukları çok geniş tutulmuş,bu nedenle insanın gözü ilk bakışta o geniş çamurlukları dolduracak oran orantıda bir jant lastik kombinasyonu arıyor.17 jantlı hali bile aracın altında bisiklet tekeri gibi durmuş.Bunun hava atmak veyahut özentilikle bir alakası yok.2.00 metre boyunda bir adamın ayağı 40 numara olurmu olmaz.Bu heybetteki bir aracında üstünde 16 jant olması bence saçma.17 jantta bile sanki o jant lastik başka bir araçtan alınmışta takılmış gibi duruyor.Son olarakta bu b8 kasa passat son derece sportif bir dizayna sahip.Resmen vw cc den esintiler taşıyor.Alçalan tavan tasarımı,alçaltılmış şasi ve gaga gibi eğimli motor kaputu ve geniş ağızlı çamurluklar son derece estetik ve sportif duruyor.Eski kasa passatların monotonluğundan kesinlikle uzak.Insanimizin gosteris merakini bilen pazarlamacilar, Alman Highline'da bile opsiyon olan 18 jantlari Turkiye paketine secmisler. Mercedes E serisi de bir ara neredeyse standart olarak Turkiye kosullarina hic uygun olmayan Avantgarde paketiyle geliyordu, o hesap...
Bu aracin en ufak bir sportif iddiasi olmadigi gibi, buyuk motor secenekleri de ulkede sunulmuyor... Bozuk yollari da hesaba katarsak bu jantlarin anlami olmadigi acik. Aksine ince yanakli lastikler, sportif olmayan bir aracta gosterisli olmaktan cok, anlamsiz ve ozenti duruyor, sahibinin buyuk motorlu premium bir araca parasi yetismemis ve taktigi abarti lastiklerle hava atmaya calisiyor gibi.
Zevkler tartisilmaz ama Highline seviyesi bu gozle bakilinca sevimsiz geldi, nacizane fikrim bu.