Günaydın Arkadaşlar! 100.sayfaya şimdi ulaşmış bulunuyoruz...B8 güzel dizayn,da bir otomobil alana hayırlı olsun......
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Günaydın Arkadaşlar! 100.sayfaya şimdi ulaşmış bulunuyoruz...B8 güzel dizayn,da bir otomobil alana hayırlı olsun......
Günaydın Arkadaşlar! 100.sayfaya şimdi ulaşmış bulunuyoruz...B8 güzel dizayn,da bir otomobil alana hayırlı olsun......
ismail abim. bencee yanlış düşünüyorsun. bmw 1.6 dizel getirir ve bu borusanın işine gelir. 2000cc nin ötv si yüksek olduğundan hem alaman bmw hemde borusan yeterince karla bu aracı satamıyordu. 1600cc dizel geldiğinde 320 paralarına yakın bir fiyata millete satacaklar. 320 kadar yakacak ama 320 kadar gitmeyecek sadece 10000 tl ucuza alıp senede 1200 tl daha az vergi verecekler.316d gelirse 320d yi biraz zorlar hatta 320i yi de o nedenle getirmezler. 318d i gene getirmezler 2000 cc ye kadar mtv vergisi yiyeceğinden. Bu nedenle ümidim yok Ömer. 320 d benim de artık tercihim olacak ama ne zaman Allah bilir çünkü B6 33.000 km de. satarsam 70-80.000 arasında gider üzerine en az 80.000 koymak lazım. Gereksiz anlamsız bir masraf. Son otoban denememde 320 d yi arkamda bıraktım bundan da ciddi cesaretlendim BM şanzımanlı b6 ya devam edeceğim.
üstelik mercedes de 1600 cc getiriyor. bildiğim merso almanya da 1600 d otomatik satıyor. yakında türkiye yede gelecektir. bu durumda bmw 1600 dizel getirmezse geriye düşer. ee mecburen getirecek o zaman. e180 çıktı 2 ay sonra bmw 520 i yi çıkardı. yoksa merso şuan satışta lider olurdu..
ismail abim. bencee yanlış düşünüyorsun. bmw 1.6 dizel getirir ve bu borusanın işine gelir. 2000cc nin ötv si yüksek olduğundan hem alaman bmw hemde borusan yeterince karla bu aracı satamıyordu. 1600cc dizel geldiğinde 320 paralarına yakın bir fiyata millete satacaklar. 320 kadar yakacak ama 320 kadar gitmeyecek sadece 10000 tl ucuza alıp senede 1200 tl daha az vergi verecekler.316d gelirse 320d yi biraz zorlar hatta 320i yi de o nedenle getirmezler. 318d i gene getirmezler 2000 cc ye kadar mtv vergisi yiyeceğinden. Bu nedenle ümidim yok Ömer. 320 d benim de artık tercihim olacak ama ne zaman Allah bilir çünkü B6 33.000 km de. satarsam 70-80.000 arasında gider üzerine en az 80.000 koymak lazım. Gereksiz anlamsız bir masraf. Son otoban denememde 320 d yi arkamda bıraktım bundan da ciddi cesaretlendim BM şanzımanlı b6 ya devam edeceğim.
üstelik mercedes de 1600 cc getiriyor. bildiğim merso almanya da 1600 d otomatik satıyor. yakında türkiye yede gelecektir. bu durumda bmw 1600 dizel getirmezse geriye düşer. ee mecburen getirecek o zaman. e180 çıktı 2 ay sonra bmw 520 i yi çıkardı. yoksa merso şuan satışta lider olurdu..
benimde hoşuma gitmedi biraz uzun yapsaymıs daha güzel olurmuş
benimde hoşuma gitmedi biraz uzun yapsaymıs daha güzel olurmuş
316 D daha üretilmemiş bir araç veya TR ye satışı olmayan bir araç yani doğmamış çocuğa don biçiyoruz. BMW belli bir çizgisi olan araç ve her modelinde güç ön plandadır. Bizimkiler gibi 1.5 tonlu araç üretip üzerine 105 PS motor koymazlar. Şimdi bu durumda 316 d en az 140 PS bandında olması lazım bu durumda 320 d tehlikeye düşer hatta 320 i de bunu demek istedim zaten var olanları şu anda uygun fiyata satıyorlar o yüzden bu motor gelmez kanımca BU ARADA ARACIN İÇİNDEN BİR GÖRÜNÜŞ 316 Iismail abim. bencee yanlış düşünüyorsun. bmw 1.6 dizel getirir ve bu borusanın işine gelir. 2000cc nin ötv si yüksek olduğundan hem alaman bmw hemde borusan yeterince karla bu aracı satamıyordu. 1600cc dizel geldiğinde 320 paralarına yakın bir fiyata millete satacaklar. 320 kadar yakacak ama 320 kadar gitmeyecek sadece 10000 tl ucuza alıp senede 1200 tl daha az vergi verecekler.
üstelik mercedes de 1600 cc getiriyor. bildiğim merso almanya da 1600 d otomatik satıyor. yakında türkiye yede gelecektir. bu durumda bmw 1600 dizel getirmezse geriye düşer. ee mecburen getirecek o zaman. e180 çıktı 2 ay sonra bmw 520 i yi çıkardı. yoksa merso şuan satışta lider olurdu..
![]()
Konu drozia tarafından (27 11 2014 Saat 10:58 ) değiştirilmiştir.
316 D daha üretilmemiş bir araç veya TR ye satışı olmayan bir araç yani doğmamış çocuğa don biçiyoruz. BMW belli bir çizgisi olan araç ve her modelinde güç ön plandadır. Bizimkiler gibi 1.5 tonlu araç üretip üzerine 105 PS motor koymazlar. Şimdi bu durumda 316 d en az 140 PS bandında olması lazım bu durumda 320 d tehlikeye düşer hatta 320 i de bunu demek istedim zaten var olanları şu anda uygun fiyata satıyorlar o yüzden bu motor gelmez kanımca BU ARADA ARACIN İÇİNDEN BİR GÖRÜNÜŞ 316 Iismail abim. bencee yanlış düşünüyorsun. bmw 1.6 dizel getirir ve bu borusanın işine gelir. 2000cc nin ötv si yüksek olduğundan hem alaman bmw hemde borusan yeterince karla bu aracı satamıyordu. 1600cc dizel geldiğinde 320 paralarına yakın bir fiyata millete satacaklar. 320 kadar yakacak ama 320 kadar gitmeyecek sadece 10000 tl ucuza alıp senede 1200 tl daha az vergi verecekler.
üstelik mercedes de 1600 cc getiriyor. bildiğim merso almanya da 1600 d otomatik satıyor. yakında türkiye yede gelecektir. bu durumda bmw 1600 dizel getirmezse geriye düşer. ee mecburen getirecek o zaman. e180 çıktı 2 ay sonra bmw 520 i yi çıkardı. yoksa merso şuan satışta lider olurdu..
![]()
Doğrudur, HIGHLINE ve MOONROCK (orta kısımlar bej renkte, sürpriz olmuş) ve Olive Ash Satin var. Dynaudio da var, araç 2.0 BiTDI 240 HP 500 NM 7-DSG, camlar çift katman, ses izolasyonlu, resimleri vardı ama eklemedim. Motor-Talk'ta yazan bir Volkswagen çalışanının satın aldığı şirket aracı.
B8 kasa yeni, ama kalite aynı değil. Bunu birbirinden ayırmamız gerek. Motor-Talk'ta bazı hassas kullanıcılar büyüteçle araçları incelemişler, bazı kaplamalar, iç donanım parçaları, döşeme ve dekorların işçiliğinin bir Mercedes seviyesinde veya kalitesinde olmadığı ama aracın fiyatının da kalitesine göre olduğu belirtiliyor. Volkswagen araçları hep daha kaliteli değil, daha düşük maliyetli üretmeye çalışıyor, PASSAT B5 ve B5.5 ile GOLF V ve VI'den hiç para kazanamayan Volkswagen radikal üretim kararlarından sonra PASSAT B8 ve GOLF VII'de araç başına cebinde para kalacak kadar kazanmayı hedefliyor. B6 anahtarı parlak kromdu, güneşte parıldıyordu, B7 anahtarında matlaştı, B8 ise Volkswagen'in araçları daha hesaplı üretme politikasına uygun olarak biraz "Jetta/Golf" seviyesine getirildi. Birincil ve İkincil anahtar B6/B7'de yoktu, B8'de var.Highline araçta moonrock döşeme olive ash satin kaplama var heralde...
Doğrudur, HIGHLINE ve MOONROCK (orta kısımlar bej renkte, sürpriz olmuş) ve Olive Ash Satin var. Dynaudio da var, araç 2.0 BiTDI 240 HP 500 NM 7-DSG, camlar çift katman, ses izolasyonlu, resimleri vardı ama eklemedim. Motor-Talk'ta yazan bir Volkswagen çalışanının satın aldığı şirket aracı.
B8 kasa yeni, ama kalite aynı değil. Bunu birbirinden ayırmamız gerek. Motor-Talk'ta bazı hassas kullanıcılar büyüteçle araçları incelemişler, bazı kaplamalar, iç donanım parçaları, döşeme ve dekorların işçiliğinin bir Mercedes seviyesinde veya kalitesinde olmadığı ama aracın fiyatının da kalitesine göre olduğu belirtiliyor. Volkswagen araçları hep daha kaliteli değil, daha düşük maliyetli üretmeye çalışıyor, PASSAT B5 ve B5.5 ile GOLF V ve VI'den hiç para kazanamayan Volkswagen radikal üretim kararlarından sonra PASSAT B8 ve GOLF VII'de araç başına cebinde para kalacak kadar kazanmayı hedefliyor. B6 anahtarı parlak kromdu, güneşte parıldıyordu, B7 anahtarında matlaştı, B8 ise Volkswagen'in araçları daha hesaplı üretme politikasına uygun olarak biraz "Jetta/Golf" seviyesine getirildi. Birincil ve İkincil anahtar B6/B7'de yoktu, B8'de var.Highline araçta moonrock döşeme olive ash satin kaplama var heralde...
Isıtmalı ön cam ve Adaptif Hız Sabitleyicili (ACC) + Front Assist henüz yok, ya da Doğuş bunu gerçekten getirmemeyi düşünüyor, fakat Alman konfigüratöründe var.
Bu arada ISITMALI KOLTUK özelliği önceki aracım olan CC'de ve şimdiki aracım olan EXCLUSIVE'de var (hem de ön/arka) ve bu sabah 10 derece olunca harika bir özellik, isterdim ki tüm araçlarda STANDART olsun, yumuşak yumuşak, sıcak sıcak, missss........
Isıtmalı ön cam ve Adaptif Hız Sabitleyicili (ACC) + Front Assist henüz yok, ya da Doğuş bunu gerçekten getirmemeyi düşünüyor, fakat Alman konfigüratöründe var.
Bu arada ISITMALI KOLTUK özelliği önceki aracım olan CC'de ve şimdiki aracım olan EXCLUSIVE'de var (hem de ön/arka) ve bu sabah 10 derece olunca harika bir özellik, isterdim ki tüm araçlarda STANDART olsun, yumuşak yumuşak, sıcak sıcak, missss........
engin kardeşim bu sefer o kısımlar sert değil yumşak plastik. araçta ön gögüs tamamen yumşak plastik ,sadece vites konsolunun olduğu yatay kısım sert plastik. araçta gördüğünüz ahşap dekorlar da eskisi gibi plastik üzerine kaplama değil, masif ahşaptır.Autoblog Español
Buradaki resimleri inceleyince,içimde bir umut oluştu.Sanki Ahşap dekorun altında bulunan malzeme sert plastik değil gibi....Direksiyonun solunda kalan Ahşap dekorun altındaki malzeme ile kapıdaki ile aynı duruyor.
engin kardeşim bu sefer o kısımlar sert değil yumşak plastik. araçta ön gögüs tamamen yumşak plastik ,sadece vites konsolunun olduğu yatay kısım sert plastik. araçta gördüğünüz ahşap dekorlar da eskisi gibi plastik üzerine kaplama değil, masif ahşaptır.Autoblog Español
Buradaki resimleri inceleyince,içimde bir umut oluştu.Sanki Ahşap dekorun altında bulunan malzeme sert plastik değil gibi....Direksiyonun solunda kalan Ahşap dekorun altındaki malzeme ile kapıdaki ile aynı duruyor.
Resimleri görünce bir kere daha anladım ki B8 Highline dan aşağı alınmaz.çok fark var iç mekanda.
Resimleri görünce bir kere daha anladım ki B8 Highline dan aşağı alınmaz.çok fark var iç mekanda.
Günaydın Taner Bey!Bende 50 sayfa görünüyor, ayarlardan sayfa başına mesaj sayısını arttırabilirsiniz....Yani bende şu anda 100.sayfada olduğumuz gözüküyor...Herkesinde 100.sayfada olduğunu zannettim...
Bu ayarları ben nereden yapıcam onuda bilemiyorumda...Neyse,,Sevgiler...
Günaydın Taner Bey!Bende 50 sayfa görünüyor, ayarlardan sayfa başına mesaj sayısını arttırabilirsiniz....Yani bende şu anda 100.sayfada olduğumuz gözüküyor...Herkesinde 100.sayfada olduğunu zannettim...
Bu ayarları ben nereden yapıcam onuda bilemiyorumda...Neyse,,Sevgiler...
Bu konu hakkında Motor-Talk sitesinde de fırtınalı bir konu devam ediyor. Bazıları daha iyi, bazıları daha kötü olduğunu, amacın GÖRSEL, OPTİK, GÖSTERİŞ, FİYAKA olduğunu, DİZAYN ELEMENTİ olduğunu ifade ediyorlar, bazıları hiç gerek yoktu ve saçmalık olduğunu ifade ediyorlar, R-Line veya 240 HP'lik BiTDI ile alınırsa geliyor, yokda yakın zamanda AliExpress ve EBAY'da ucuz Çin dekorlar satışa sunulacaktır diye öngörüyorum.
Bu konu hakkında Motor-Talk sitesinde de fırtınalı bir konu devam ediyor. Bazıları daha iyi, bazıları daha kötü olduğunu, amacın GÖRSEL, OPTİK, GÖSTERİŞ, FİYAKA olduğunu, DİZAYN ELEMENTİ olduğunu ifade ediyorlar, bazıları hiç gerek yoktu ve saçmalık olduğunu ifade ediyorlar, R-Line veya 240 HP'lik BiTDI ile alınırsa geliyor, yokda yakın zamanda AliExpress ve EBAY'da ucuz Çin dekorlar satışa sunulacaktır diye öngörüyorum.
Günaydın İsmail,cim....Bu dekormu yani şimdi? Yok ya,,kesin Higlein,da vardır diye düşünüyorum...veya 2.0 TDI lerde kesin vardır...
Bilmiyordum...Şimdi yeni Taner bey,in yazısını gördüm...Yani anladım şimdi...
Konu beyaz güvercin tarafından (27 11 2014 Saat 11:23 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: ekleme
Günaydın İsmail,cim....Bu dekormu yani şimdi? Yok ya,,kesin Higlein,da vardır diye düşünüyorum...veya 2.0 TDI lerde kesin vardır...
Bilmiyordum...Şimdi yeni Taner bey,in yazısını gördüm...Yani anladım şimdi...
Kesin yoktur...Araştırdık, inceledik, egzoz çıkışları solda ve yere bakıyor, sadece 190 HP olan 2.0 TDI motorun çıkışları çift ve düz boru, diğerleri gizli.
Kesin yoktur...Araştırdık, inceledik, egzoz çıkışları solda ve yere bakıyor, sadece 190 HP olan 2.0 TDI motorun çıkışları çift ve düz boru, diğerleri gizli.
Hatırlayalım R36 da çift egzos vardı hem B6 da hem de B7 de. B8 de niye yok yani R line serisinde olmalıydı bu kadar maliyet hesabı yapıyorlar işte. Standart 2.0 b6 daki egzosun aşağı eğimlisini koymuşlar oraya..Bu konu hakkında Motor-Talk sitesinde de fırtınalı bir konu devam ediyor. Bazıları daha iyi, bazıları daha kötü olduğunu, amacın GÖRSEL, OPTİK, GÖSTERİŞ, FİYAKA olduğunu, DİZAYN ELEMENTİ olduğunu ifade ediyorlar, bazıları hiç gerek yoktu ve saçmalık olduğunu ifade ediyorlar, R-Line veya 240 HP'lik BiTDI ile alınırsa geliyor, yokda yakın zamanda AliExpress ve EBAY'da ucuz Çin dekorlar satışa sunulacaktır diye öngörüyorum.
Hatırlayalım R36 da çift egzos vardı hem B6 da hem de B7 de. B8 de niye yok yani R line serisinde olmalıydı bu kadar maliyet hesabı yapıyorlar işte. Standart 2.0 b6 daki egzosun aşağı eğimlisini koymuşlar oraya..Bu konu hakkında Motor-Talk sitesinde de fırtınalı bir konu devam ediyor. Bazıları daha iyi, bazıları daha kötü olduğunu, amacın GÖRSEL, OPTİK, GÖSTERİŞ, FİYAKA olduğunu, DİZAYN ELEMENTİ olduğunu ifade ediyorlar, bazıları hiç gerek yoktu ve saçmalık olduğunu ifade ediyorlar, R-Line veya 240 HP'lik BiTDI ile alınırsa geliyor, yokda yakın zamanda AliExpress ve EBAY'da ucuz Çin dekorlar satışa sunulacaktır diye öngörüyorum.
Şimdi konuştum Vw ile.Aksilik olmazsa önümüzdeki hafta teslim ederiz dedi.Bakalım aksilik olacak mı?
Şimdi konuştum Vw ile.Aksilik olmazsa önümüzdeki hafta teslim ederiz dedi.Bakalım aksilik olacak mı?
2.0 BiTDI 240 HP 500 NM 7-DSG 4-MOTION motorun son susturucusu, doktorum, 2.0 TDI 140 HP motorlu B6'nın son susturucusundan farklı, kapasitesi ve randımanı daha fazla, 1.6 ve 2.0 TDI motorlu B7'de bu son susturucu da yoktu, 1.6 TDI'de düz tek boru, 2.0 TDI'ye düz çift boru geliyordu ama son susturucu yoktu, elimde resimler mevcut.
2.0 BiTDI 240 HP 500 NM 7-DSG 4-MOTION motorun son susturucusu, doktorum, 2.0 TDI 140 HP motorlu B6'nın son susturucusundan farklı, kapasitesi ve randımanı daha fazla, 1.6 ve 2.0 TDI motorlu B7'de bu son susturucu da yoktu, 1.6 TDI'de düz tek boru, 2.0 TDI'ye düz çift boru geliyordu ama son susturucu yoktu, elimde resimler mevcut.
Muhakkak farklıdır ama neticede aynı prensibe geri dönmüşler2.0 BiTDI 240 HP 500 NM 7-DSG 4-MOTION motorun son susturucusu, doktorum, 2.0 TDI 140 HP motorlu B6'nın son susturucusundan farklı, kapasitesi ve randımanı daha fazla, 1.6 ve 2.0 TDI motorlu B7'de bu son susturucu da yoktu, 1.6 TDI'de düz tek boru, 2.0 TDI'ye düz çift boru geliyordu ama son susturucu yoktu, elimde resimler mevcut.![]()
Muhakkak farklıdır ama neticede aynı prensibe geri dönmüşler2.0 BiTDI 240 HP 500 NM 7-DSG 4-MOTION motorun son susturucusu, doktorum, 2.0 TDI 140 HP motorlu B6'nın son susturucusundan farklı, kapasitesi ve randımanı daha fazla, 1.6 ve 2.0 TDI motorlu B7'de bu son susturucu da yoktu, 1.6 TDI'de düz tek boru, 2.0 TDI'ye düz çift boru geliyordu ama son susturucu yoktu, elimde resimler mevcut.![]()
Abi Bunlarıda Hesapladık 2 Sene Kalkıp Bir 320d yi Kullansan 60-70 Bin Km Yapsan Passata Göre 4500 Tl (Bakım,Vergi,Yakıt vs ) fazla Veriyorsun Bunu FIRAT Abide Hesaplayıp Forumda Paylaşmıştı. Bence premium Bir araç için Çok değil Ama Benim Gözüme Sadece Vergisi Çok Geliyor. Ve Passata aylık 2600 Tl Civarında Bir Miktar Ödüyorum 24 Ay yapmıştım Bmw 320d Yide düşündüm Öyle Ypsam aylık 3050 Tl Veriyorum Yani aylık 450Tl Daha fazla veriyorsun Bir 320d 184hp 380 Nm Ve premium Bir araç Için Değer Mi dersen Bence Değerömer , gerçekten de bmw ve mercedes fiyatlarını görünce özellikle passat fiyatlarının ne kadar fazla olduğunu anladım. premium olmasın ,dikkat çekmesin. bakımı filan da bir nebze daha ucuz olsun dersen passat güzel fakat fiyatların çok yükseldiği de bir gerçek. bmw ye merso ya gittiğinizde daha iyi bir ilgi alaka var. özellikle mercedes te satıcılar çok daha sıcak ve samimi geliyor bana. üstelik test etmeyi kurcalamayı kendileri öneriyor. eski c ye bakarken showrum içinde aracı çalıştırmıştı bana . . biraz sıkışmayacağımı bilsem durmaz gider merso veya bmw yi alırım düşünmeden. .
1
Abi Bunlarıda Hesapladık 2 Sene Kalkıp Bir 320d yi Kullansan 60-70 Bin Km Yapsan Passata Göre 4500 Tl (Bakım,Vergi,Yakıt vs ) fazla Veriyorsun Bunu FIRAT Abide Hesaplayıp Forumda Paylaşmıştı. Bence premium Bir araç için Çok değil Ama Benim Gözüme Sadece Vergisi Çok Geliyor. Ve Passata aylık 2600 Tl Civarında Bir Miktar Ödüyorum 24 Ay yapmıştım Bmw 320d Yide düşündüm Öyle Ypsam aylık 3050 Tl Veriyorum Yani aylık 450Tl Daha fazla veriyorsun Bir 320d 184hp 380 Nm Ve premium Bir araç Için Değer Mi dersen Bence Değerömer , gerçekten de bmw ve mercedes fiyatlarını görünce özellikle passat fiyatlarının ne kadar fazla olduğunu anladım. premium olmasın ,dikkat çekmesin. bakımı filan da bir nebze daha ucuz olsun dersen passat güzel fakat fiyatların çok yükseldiği de bir gerçek. bmw ye merso ya gittiğinizde daha iyi bir ilgi alaka var. özellikle mercedes te satıcılar çok daha sıcak ve samimi geliyor bana. üstelik test etmeyi kurcalamayı kendileri öneriyor. eski c ye bakarken showrum içinde aracı çalıştırmıştı bana . . biraz sıkışmayacağımı bilsem durmaz gider merso veya bmw yi alırım düşünmeden. .
1
Ömer 2.0 Passat ile 320 d nin MTV si aynı.Abi Bunlarıda Hesapladık 2 Sene Kalkıp Bir 320d yi Kullansan 60-70 Bin Km Yapsan Passata Göre 4500 Tl (Bakım,Vergi,Yakıt vs ) fazla Veriyorsun Bunu FIRAT Abide Hesaplayıp Forumda Paylaşmıştı. Bence premium Bir araç için Çok değil Ama Benim Gözüme Sadece Vergisi Çok Geliyor. Ve Passata aylık 2600 Tl Civarında Bir Miktar Ödüyorum 24 Ay yapmıştım Bmw 320d Yide düşündüm Öyle Ypsam aylık 3050 Tl Veriyorum Yani aylık 450Tl Daha fazla veriyorsun Bir 320d 184hp 380 Nm Ve premium Bir araç Için Değer Mi dersen Bence Değer
Ömer 2.0 Passat ile 320 d nin MTV si aynı.Abi Bunlarıda Hesapladık 2 Sene Kalkıp Bir 320d yi Kullansan 60-70 Bin Km Yapsan Passata Göre 4500 Tl (Bakım,Vergi,Yakıt vs ) fazla Veriyorsun Bunu FIRAT Abide Hesaplayıp Forumda Paylaşmıştı. Bence premium Bir araç için Çok değil Ama Benim Gözüme Sadece Vergisi Çok Geliyor. Ve Passata aylık 2600 Tl Civarında Bir Miktar Ödüyorum 24 Ay yapmıştım Bmw 320d Yide düşündüm Öyle Ypsam aylık 3050 Tl Veriyorum Yani aylık 450Tl Daha fazla veriyorsun Bir 320d 184hp 380 Nm Ve premium Bir araç Için Değer Mi dersen Bence Değer
Taner Abi Merhaba, Bi forumda Okumuştum Trapezoid egzoz adlandırılan Egzoz Uçları R-Line Donanımda Opsiyonel Olarak İstenilebiliyormuş amaç Sadece Sportif Bir Görünüm Sağlamakmış. .2.0 BiTDI 240 HP 500 NM 7-DSG 4-MOTION motorun son susturucusu, doktorum, 2.0 TDI 140 HP motorlu B6'nın son susturucusundan farklı, kapasitesi ve randımanı daha fazla, 1.6 ve 2.0 TDI motorlu B7'de bu son susturucu da yoktu, 1.6 TDI'de düz tek boru, 2.0 TDI'ye düz çift boru geliyordu ama son susturucu yoktu, elimde resimler mevcut.
Taner Abi Merhaba, Bi forumda Okumuştum Trapezoid egzoz adlandırılan Egzoz Uçları R-Line Donanımda Opsiyonel Olarak İstenilebiliyormuş amaç Sadece Sportif Bir Görünüm Sağlamakmış. .2.0 BiTDI 240 HP 500 NM 7-DSG 4-MOTION motorun son susturucusu, doktorum, 2.0 TDI 140 HP motorlu B6'nın son susturucusundan farklı, kapasitesi ve randımanı daha fazla, 1.6 ve 2.0 TDI motorlu B7'de bu son susturucu da yoktu, 1.6 TDI'de düz tek boru, 2.0 TDI'ye düz çift boru geliyordu ama son susturucu yoktu, elimde resimler mevcut.
Kesinlikle Öyle İsmail abi Gösterge Tarafıda Yandan Bakıldığında Sol tarafta Oturan Biri dikkatlice bakarsa B6 ya benzeyecektir Şahsen Ben BenzettimBide Bana Çok Sade Geldi İç dekor İsmail abi
Kesinlikle Öyle İsmail abi Gösterge Tarafıda Yandan Bakıldığında Sol tarafta Oturan Biri dikkatlice bakarsa B6 ya benzeyecektir Şahsen Ben BenzettimBide Bana Çok Sade Geldi İç dekor İsmail abi
Günaydın Ömer kardeşim,,,,Bu yazına istinaden sana bir şeyi,de hatırlatmak istiyorum....Eğer sen,,,2 sene sonunda tekrar arabayı çok kmAbi Bunlarıda Hesapladık 2 Sene Kalkıp Bir 320d yi Kullansan 60-70 Bin Km Yapsan Passata Göre 4500 Tl (Bakım,Vergi,Yakıt vs ) fazla Veriyorsun Bunu FIRAT Abide Hesaplayıp Forumda Paylaşmıştı. Bence premium Bir araç için Çok değil Ama Benim Gözüme Sadece Vergisi Çok Geliyor. Ve Passata aylık 2600 Tl Civarında Bir Miktar Ödüyorum 24 Ay yapmıştım Bmw 320d Yide düşündüm Öyle Ypsam aylık 3050 Tl Veriyorum Yani aylık 450Tl Daha fazla veriyorsun Bir 320d 184hp 380 Nm Ve premium Bir araç Için Değer Mi dersen Bence Değer
yaptığın için değiştireceksen,,,hiç bmw 320 d ye o kadar para verme derim..Passat,la yoluna devam et...Çünkü 2 sene sonra sattığında 30.000 tl en düşük kaybın olur...
320d ancak en az 7,8 sene binilecek,se alıncak bir arabadır..Bu benim kendi görüşüm...İnsanın çok parası vardır veya iyi kazanıyordur...
Alır,,2 yıl sonra satar veya tekrar yenisini alır,,buda insanların alım gücüne bağlı bir şeydir...Düşük alacağı parayı gözü görmez...
Yani kısacası burdan şu çıkıyor ortaya...Bir arabaya verilen para ne kadar çok yükselirse(120 ve daha yükseği),,2 sene sonrada orantı olarak
sattığında O kadar fazla kayba uğrayabilir...Bunu sahibinden.com da 2 yaşına gelmiş,,,sıfırında,da yüksek miktar,da satılan BMW ve Merco lara bakarak anlayabilirsin......
Günaydın Ömer kardeşim,,,,Bu yazına istinaden sana bir şeyi,de hatırlatmak istiyorum....Eğer sen,,,2 sene sonunda tekrar arabayı çok kmAbi Bunlarıda Hesapladık 2 Sene Kalkıp Bir 320d yi Kullansan 60-70 Bin Km Yapsan Passata Göre 4500 Tl (Bakım,Vergi,Yakıt vs ) fazla Veriyorsun Bunu FIRAT Abide Hesaplayıp Forumda Paylaşmıştı. Bence premium Bir araç için Çok değil Ama Benim Gözüme Sadece Vergisi Çok Geliyor. Ve Passata aylık 2600 Tl Civarında Bir Miktar Ödüyorum 24 Ay yapmıştım Bmw 320d Yide düşündüm Öyle Ypsam aylık 3050 Tl Veriyorum Yani aylık 450Tl Daha fazla veriyorsun Bir 320d 184hp 380 Nm Ve premium Bir araç Için Değer Mi dersen Bence Değer
yaptığın için değiştireceksen,,,hiç bmw 320 d ye o kadar para verme derim..Passat,la yoluna devam et...Çünkü 2 sene sonra sattığında 30.000 tl en düşük kaybın olur...
320d ancak en az 7,8 sene binilecek,se alıncak bir arabadır..Bu benim kendi görüşüm...İnsanın çok parası vardır veya iyi kazanıyordur...
Alır,,2 yıl sonra satar veya tekrar yenisini alır,,buda insanların alım gücüne bağlı bir şeydir...Düşük alacağı parayı gözü görmez...
Yani kısacası burdan şu çıkıyor ortaya...Bir arabaya verilen para ne kadar çok yükselirse(120 ve daha yükseği),,2 sene sonrada orantı olarak
sattığında O kadar fazla kayba uğrayabilir...Bunu sahibinden.com da 2 yaşına gelmiş,,,sıfırında,da yüksek miktar,da satılan BMW ve Merco lara bakarak anlayabilirsin......
taner abi senin b7 exclusive her halukarda en az 3 sene paşa paşa binilecek bir araba. b8 in b7 den farkı yok... bi far bi de led stop görünüm değişikliği için paranı bence harcama derim.. passat b8 i direkt alanı çok iyi anlarım da 2-3 senelik sorunsuz b7 den b8e geçmek bence fantazik bir geçiş olur.. araban çok yakışıklı, dolu, oturaklı... ben şahsen b7 passatı almamış olsaydım şu an b8 150 act düşünürdüm (en az highline)...B8 başka bir bahara kaldı, şimdilik B7 ile devam, piyasa ölmüş, canlanması 6 ay sürer.
paylaşılan fotoğraflara bakıyorum da cidden birisi bana b8 in b7 den farkını, gördüğü değişimi bir söylesin arkadaşlar... hele ki o comfortline aracın iç kısmı.... mk5 jetta nın içini bilirsiniz soğuk ve ruhsuzdur. çok üzüldüm böyle yapmalarına...bari onu da piano black yap... 2.0 motorda bile "ebay"den alınmış çin malı sözde tampona entegre çıkış görünümü verilmiş aksesuar benzeri bişey mevcut. gerçekten inanılır gibi değil.. yap gitsin hepsinde tampona entegre çift çıkış ekzoz.. yeni passatın arka profilinin karakteristik özelliği olsun... herkes o ekzozlar için alsın arabayı... (sözüm vw üreticileri için
veya acaba neden beklentimi bu kadar yüksek tuttum ki ben :S bile bile lades oldu bu araba...
taner abi senin b7 exclusive her halukarda en az 3 sene paşa paşa binilecek bir araba. b8 in b7 den farkı yok... bi far bi de led stop görünüm değişikliği için paranı bence harcama derim.. passat b8 i direkt alanı çok iyi anlarım da 2-3 senelik sorunsuz b7 den b8e geçmek bence fantazik bir geçiş olur.. araban çok yakışıklı, dolu, oturaklı... ben şahsen b7 passatı almamış olsaydım şu an b8 150 act düşünürdüm (en az highline)...B8 başka bir bahara kaldı, şimdilik B7 ile devam, piyasa ölmüş, canlanması 6 ay sürer.
paylaşılan fotoğraflara bakıyorum da cidden birisi bana b8 in b7 den farkını, gördüğü değişimi bir söylesin arkadaşlar... hele ki o comfortline aracın iç kısmı.... mk5 jetta nın içini bilirsiniz soğuk ve ruhsuzdur. çok üzüldüm böyle yapmalarına...bari onu da piano black yap... 2.0 motorda bile "ebay"den alınmış çin malı sözde tampona entegre çıkış görünümü verilmiş aksesuar benzeri bişey mevcut. gerçekten inanılır gibi değil.. yap gitsin hepsinde tampona entegre çift çıkış ekzoz.. yeni passatın arka profilinin karakteristik özelliği olsun... herkes o ekzozlar için alsın arabayı... (sözüm vw üreticileri için
veya acaba neden beklentimi bu kadar yüksek tuttum ki ben :S bile bile lades oldu bu araba...