Konfigurator < Volkswagen Deutschland X3X3/F56 TO/+/+/+arkadaşlar bu comfortline da mercekli far konusunu galiba kimse bilmiyor 80bin verip düz far olayı tam bir hayal kırıklığı bana göre
comfortline böyle olcak zenon var ama mercek ve led yok
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Teşekkürler
Sent from my iPhone using Tapatalk
Konfigurator < Volkswagen Deutschland X3X3/F56 TO/+/+/+arkadaşlar bu comfortline da mercekli far konusunu galiba kimse bilmiyor 80bin verip düz far olayı tam bir hayal kırıklığı bana göre
comfortline böyle olcak zenon var ama mercek ve led yok
Konfigurator < Volkswagen Deutschland X3X3/F56 TO/+/+/+arkadaşlar bu comfortline da mercekli far konusunu galiba kimse bilmiyor 80bin verip düz far olayı tam bir hayal kırıklığı bana göre
comfortline böyle olcak zenon var ama mercek ve led yok
Konfigurator < Volkswagen Deutschland X3X3/F56 TO/+/+/+
Konfigurator < Volkswagen Deutschland X3X3/F56 TO/+/+/+
B8 kasada XENON diye birşey yok. Trendline ve Comfortline'da LED far yok, Highline'de basit LED far standart. Trendline ve Comfortline'da parasını verirseniz basit LED far veya adaptif LED far ve LED gündüz farları geiyor, Highline'da farkını verirseniz adaptif LED far ve LED gündüz farı geliyor. Trendline ve Comfortline'da parasını verirseniz krom çerçeveli sis ve dönüş farı geliyor, Highline'da standart, Comfortline'da farkını verirseniz koyu kırmızı LED stoplar geliyor, Highline'da standart.
Konfigurator < Volkswagen Deutschland X3X3/F56 TO/+/+/+
comfortline böyle olcak zenon var ama mercek ve led yok
Konu Taner Göde tarafından (16 11 2014 Saat 18:56 ) değiştirilmiştir.
B8 kasada XENON diye birşey yok. Trendline ve Comfortline'da LED far yok, Highline'de basit LED far standart. Trendline ve Comfortline'da parasını verirseniz basit LED far veya adaptif LED far ve LED gündüz farları geiyor, Highline'da farkını verirseniz adaptif LED far ve LED gündüz farı geliyor. Trendline ve Comfortline'da parasını verirseniz krom çerçeveli sis ve dönüş farı geliyor, Highline'da standart, Comfortline'da farkını verirseniz koyu kırmızı LED stoplar geliyor, Highline'da standart.
Konfigurator < Volkswagen Deutschland X3X3/F56 TO/+/+/+
comfortline böyle olcak zenon var ama mercek ve led yok
Taner bey highline de led gündüz farı standartmı ayrıca basit led far ile adaptif led farın farkı nedir ? yada adaptif gündüz farıda varmı adaptif far nasıl oluyor ?B8 kasada XENON diye birşey yok. Trendline ve Comfortline'da LED far yok, Highline'de basit LED far standart. Trendline ve Comfortline'da parasını verirseniz basit LED far veya adaptif LED far ve LED gündüz farları geiyor, Highline'da farkını verirseniz adaptif LED far ve LED gündüz farı geliyor. Trendline ve Comfortline'da parasını verirseniz krom çerçeveli sis ve dönüş farı geliyor, Highline'da standart, Comfortline'da farkını verirseniz koyu kırmızı LED stoplar geliyor, Highline'da standart.
Konu batuhan27 tarafından (16 11 2014 Saat 19:07 ) değiştirilmiştir.
Taner bey highline de led gündüz farı standartmı ayrıca basit led far ile adaptif led farın farkı nedir ? yada adaptif gündüz farıda varmı adaptif far nasıl oluyor ?B8 kasada XENON diye birşey yok. Trendline ve Comfortline'da LED far yok, Highline'de basit LED far standart. Trendline ve Comfortline'da parasını verirseniz basit LED far veya adaptif LED far ve LED gündüz farları geiyor, Highline'da farkını verirseniz adaptif LED far ve LED gündüz farı geliyor. Trendline ve Comfortline'da parasını verirseniz krom çerçeveli sis ve dönüş farı geliyor, Highline'da standart, Comfortline'da farkını verirseniz koyu kırmızı LED stoplar geliyor, Highline'da standart.
Uzun zamandır foruma uğramıyordum dün geçmişe doğru tüm yazıları okurken yazıların dikkatimi çekti ve sana cevap vermek istedim.Aracım 2012 sonu çıkışlı ben satacağım zaman 8500 km deydi sıfır fiyatı 77.500 tl idi ben 68.500 tl fiyat yazdım.Gayet de uygun yazdım.Ona rağmen satılmadı..
Anladığım kadarı ile büyük hayal kırıklığı yaşamışsın ve bu hayal kırıklığı yazılarında çok ön plana çıkartmaya çalışıyorsun.
Öncelikle piyasayı çok iyi bilmemem rağmen 2012 model aracı 68,500 TL ye satamamana neden sitem ettiğini anlamadım, benim aracım 2014 ve 5000 km.de ve garaj arabası 70,000 TL edermi diye düşünüyorum. Arkadaşım çok temiz 2011 Toyota Avensisini 56000 TL ye satamıyor hemde üzerinde tüpü takılı olduğu halde.
biraz mantıklı olmak lazım, aracın değeri 77,500 olabilir ama bayii o aracı o fiyata satmıyorki!! sen neden 77,500 ü baz alıyorsun.
araçta sıkıntılar çıkabilir ama önemli olan bunların tamir bedeli, ufak tefek arıza bence önemli değil özellikle garanti kapsamında ise bence sorun değil.
Ancak bu yolda savrulma olayına benimde çok kafam takıldı 160 km/h ile giderken bir anda benim aracımda 20-30 cm önce sağa, toparlamaya çalışırken sonra sola ve tekrar sağa savrulması benide çok tedirgin etti, aşırı rüzgar olabilir ben farkında değildim diye düşündüm ama çok rüzgar yok diye düşünüyorum.
Bu kadar ağır aracın savrulması hoş olmadı, bence vw bu kadar basit hata yapmaz o nedenle şu an lastiklere bahane buluyorum. Lastiklerim dunlop marka.
90,100 ile giderken normal havalarda savrulma hiç yaşamadım ama aşırı rüzgarda bunların olması normal ve dikkatli olmak gerekli.
Bence aracına sahip çıkıp pireyi deve yapma eğer çok rahatsız ediyorsa sat kurtul ama 68,500 gibi beklentilere girme.
Passat ımı kullanmaya başlıyalı 7 ay oldu deneyimlerimi bende bir başka yazıda paylaşmak istiyorum.
Uzun zamandır foruma uğramıyordum dün geçmişe doğru tüm yazıları okurken yazıların dikkatimi çekti ve sana cevap vermek istedim.Aracım 2012 sonu çıkışlı ben satacağım zaman 8500 km deydi sıfır fiyatı 77.500 tl idi ben 68.500 tl fiyat yazdım.Gayet de uygun yazdım.Ona rağmen satılmadı..
Anladığım kadarı ile büyük hayal kırıklığı yaşamışsın ve bu hayal kırıklığı yazılarında çok ön plana çıkartmaya çalışıyorsun.
Öncelikle piyasayı çok iyi bilmemem rağmen 2012 model aracı 68,500 TL ye satamamana neden sitem ettiğini anlamadım, benim aracım 2014 ve 5000 km.de ve garaj arabası 70,000 TL edermi diye düşünüyorum. Arkadaşım çok temiz 2011 Toyota Avensisini 56000 TL ye satamıyor hemde üzerinde tüpü takılı olduğu halde.
biraz mantıklı olmak lazım, aracın değeri 77,500 olabilir ama bayii o aracı o fiyata satmıyorki!! sen neden 77,500 ü baz alıyorsun.
araçta sıkıntılar çıkabilir ama önemli olan bunların tamir bedeli, ufak tefek arıza bence önemli değil özellikle garanti kapsamında ise bence sorun değil.
Ancak bu yolda savrulma olayına benimde çok kafam takıldı 160 km/h ile giderken bir anda benim aracımda 20-30 cm önce sağa, toparlamaya çalışırken sonra sola ve tekrar sağa savrulması benide çok tedirgin etti, aşırı rüzgar olabilir ben farkında değildim diye düşündüm ama çok rüzgar yok diye düşünüyorum.
Bu kadar ağır aracın savrulması hoş olmadı, bence vw bu kadar basit hata yapmaz o nedenle şu an lastiklere bahane buluyorum. Lastiklerim dunlop marka.
90,100 ile giderken normal havalarda savrulma hiç yaşamadım ama aşırı rüzgarda bunların olması normal ve dikkatli olmak gerekli.
Bence aracına sahip çıkıp pireyi deve yapma eğer çok rahatsız ediyorsa sat kurtul ama 68,500 gibi beklentilere girme.
Passat ımı kullanmaya başlıyalı 7 ay oldu deneyimlerimi bende bir başka yazıda paylaşmak istiyorum.
Büyük beklentilerle aldığınız,iyi para ödediğiniz bir aracı alıp da tonla sorunu çıkınca siz de hayal kırıklığınızı yazılarınızda ön plana çıkarırdınız diye düşünüyorum.Uzun zamandır foruma uğramıyordum dün geçmişe doğru tüm yazıları okurken yazıların dikkatimi çekti ve sana cevap vermek istedim.
Anladığım kadarı ile büyük hayal kırıklığı yaşamışsın ve bu hayal kırıklığı yazılarında çok ön plana çıkartmaya çalışıyorsun.
Öncelikle piyasayı çok iyi bilmemem rağmen 2012 model aracı 68,500 TL ye satamamana neden sitem ettiğini anlamadım, benim aracım 2014 ve 5000 km.de ve garaj arabası 70,000 TL edermi diye düşünüyorum. Arkadaşım çok temiz 2011 Toyota Avensisini 56000 TL ye satamıyor hemde üzerinde tüpü takılı olduğu halde.
biraz mantıklı olmak lazım, aracın değeri 77,500 olabilir ama bayii o aracı o fiyata satmıyorki!! sen neden 77,500 ü baz alıyorsun.
araçta sıkıntılar çıkabilir ama önemli olan bunların tamir bedeli, ufak tefek arıza bence önemli değil özellikle garanti kapsamında ise bence sorun değil.
Ancak bu yolda savrulma olayına benimde çok kafam takıldı 160 km/h ile giderken bir anda benim aracımda 20-30 cm önce sağa, toparlamaya çalışırken sonra sola ve tekrar sağa savrulması benide çok tedirgin etti, aşırı rüzgar olabilir ben farkında değildim diye düşündüm ama çok rüzgar yok diye düşünüyorum.
Bu kadar ağır aracın savrulması hoş olmadı, bence vw bu kadar basit hata yapmaz o nedenle şu an lastiklere bahane buluyorum. Lastiklerim dunlop marka.
90,100 ile giderken normal havalarda savrulma hiç yaşamadım ama aşırı rüzgarda bunların olması normal ve dikkatli olmak gerekli.
Bence aracına sahip çıkıp pireyi deve yapma eğer çok rahatsız ediyorsa sat kurtul ama 68,500 gibi beklentilere girme.
Passat ımı kullanmaya başlıyalı 7 ay oldu deneyimlerimi bende bir başka yazıda paylaşmak istiyorum.
Ben şikayet etmiyorum 68,500 e satamadığıma.Ama bu arabanın piyasasının çok iyi olduğunu söyleyenlere de katılmıyorum.Arayan soran olmuyor.Kalkıp da 65000 tl yazmam ben sıfır ayarında bir arabaya.
"Dizel olsaydı düşünürdüm" diyen bir müşteri aradı.
Benim aracım garantide değil,iyi niyet garantisi devam ediyorsa ediyordur.
Kaldı ki ben bu arabayı tamir ettirmek için almadım.Sorunsuz adamakıllı binmek için aldım.Tamir bedeli umrumda değil yani.
Ayrıca ne sorun için servise gittiysem sanki çok olağan bir şeymiş gibi "bunlar normal" "bir sorun olsa araba uyarı verir" gibi cevaplar aldım.
Savrulma konusuna gelince,bakın ben bu olayı her gün yaşıyorum neredeyse.
Bir gün Ümraniye'ye giderken otoyolda 90 km ile gidiyordum yaklaşık olarak.Yahu bir baktım önce araba sağa doğru yol aldı sonra sola hafif hafif.
Arka arkaya defalarca oldu bu.Rüzgar çıkmıştı zaten daha sonra.
Evime giderken otoyolda 104 km/h sabitlemişken ARABANIN RESMEN ARKASI OYNADI !
Aynı yolda her gün rüzgarın arabayı sağa sola itmesiyle karşılaşıyorum o yüzden 90'ı aşmıyorum bu sinir bozucu durumla karşılaşmamak için.
100 ü aştığım zaman zaten kesik kesik bir şekilde arabaya soldan bir rüzgar darbesiyle sağa doğru ittiriyor belirli aralıklarla...
Ve ben hiçbir aracımda böyle bir sorun yaşamadım.Yahu 2002 model yerden yüksek yapısıyla Land Rover cip bile bu kadar etkilenmiyor rüzgardan.
Linea da etkileniyordu mesela.Ancak Passat ile bir değil çünkü hem B segmenti,hem neredeyse passat'a yakın olan uzunluğu ve incecik taban lastiklerinden kaynaklanıyor.Bir de yerden yüksek ve hafif araba.
Passat ne hafif,ne lastik tabanları ince,ne de yerden aşırı yüksek.Bu arabaya güvenmiyorum.İnanın uzun yola çıkmak istemiyorum bu arabayla zaten çıktığımda da tecrübeyle sabittir araba her an savuracakmış hissi veriyor.
Ayrıca sorun lastiklerin yapısında değil.Benim ön 2 lastiğim köpeklerin zarar vermesi sonucu değişmesine rağmen hatta Arkalar primacy HP önler primacy 3 artık HP ler üretilmiyor ondan farklı.Yine savuruyor yine savuruyor.
Kendinizi benim yerime koyun.
Arabanızı çok sevdiniz,sizin bir parçanız oldu,yani bu forumdaysanız hatta öylesinizdir.Siz bu sorunlarla karşı karşıya kalsanız topyekün,tepkiniz ne olurdu ?
Konu Emre_4758 tarafından (16 11 2014 Saat 20:57 ) değiştirilmiştir.
Büyük beklentilerle aldığınız,iyi para ödediğiniz bir aracı alıp da tonla sorunu çıkınca siz de hayal kırıklığınızı yazılarınızda ön plana çıkarırdınız diye düşünüyorum.Uzun zamandır foruma uğramıyordum dün geçmişe doğru tüm yazıları okurken yazıların dikkatimi çekti ve sana cevap vermek istedim.
Anladığım kadarı ile büyük hayal kırıklığı yaşamışsın ve bu hayal kırıklığı yazılarında çok ön plana çıkartmaya çalışıyorsun.
Öncelikle piyasayı çok iyi bilmemem rağmen 2012 model aracı 68,500 TL ye satamamana neden sitem ettiğini anlamadım, benim aracım 2014 ve 5000 km.de ve garaj arabası 70,000 TL edermi diye düşünüyorum. Arkadaşım çok temiz 2011 Toyota Avensisini 56000 TL ye satamıyor hemde üzerinde tüpü takılı olduğu halde.
biraz mantıklı olmak lazım, aracın değeri 77,500 olabilir ama bayii o aracı o fiyata satmıyorki!! sen neden 77,500 ü baz alıyorsun.
araçta sıkıntılar çıkabilir ama önemli olan bunların tamir bedeli, ufak tefek arıza bence önemli değil özellikle garanti kapsamında ise bence sorun değil.
Ancak bu yolda savrulma olayına benimde çok kafam takıldı 160 km/h ile giderken bir anda benim aracımda 20-30 cm önce sağa, toparlamaya çalışırken sonra sola ve tekrar sağa savrulması benide çok tedirgin etti, aşırı rüzgar olabilir ben farkında değildim diye düşündüm ama çok rüzgar yok diye düşünüyorum.
Bu kadar ağır aracın savrulması hoş olmadı, bence vw bu kadar basit hata yapmaz o nedenle şu an lastiklere bahane buluyorum. Lastiklerim dunlop marka.
90,100 ile giderken normal havalarda savrulma hiç yaşamadım ama aşırı rüzgarda bunların olması normal ve dikkatli olmak gerekli.
Bence aracına sahip çıkıp pireyi deve yapma eğer çok rahatsız ediyorsa sat kurtul ama 68,500 gibi beklentilere girme.
Passat ımı kullanmaya başlıyalı 7 ay oldu deneyimlerimi bende bir başka yazıda paylaşmak istiyorum.
Ben şikayet etmiyorum 68,500 e satamadığıma.Ama bu arabanın piyasasının çok iyi olduğunu söyleyenlere de katılmıyorum.Arayan soran olmuyor.Kalkıp da 65000 tl yazmam ben sıfır ayarında bir arabaya.
"Dizel olsaydı düşünürdüm" diyen bir müşteri aradı.
Benim aracım garantide değil,iyi niyet garantisi devam ediyorsa ediyordur.
Kaldı ki ben bu arabayı tamir ettirmek için almadım.Sorunsuz adamakıllı binmek için aldım.Tamir bedeli umrumda değil yani.
Ayrıca ne sorun için servise gittiysem sanki çok olağan bir şeymiş gibi "bunlar normal" "bir sorun olsa araba uyarı verir" gibi cevaplar aldım.
Savrulma konusuna gelince,bakın ben bu olayı her gün yaşıyorum neredeyse.
Bir gün Ümraniye'ye giderken otoyolda 90 km ile gidiyordum yaklaşık olarak.Yahu bir baktım önce araba sağa doğru yol aldı sonra sola hafif hafif.
Arka arkaya defalarca oldu bu.Rüzgar çıkmıştı zaten daha sonra.
Evime giderken otoyolda 104 km/h sabitlemişken ARABANIN RESMEN ARKASI OYNADI !
Aynı yolda her gün rüzgarın arabayı sağa sola itmesiyle karşılaşıyorum o yüzden 90'ı aşmıyorum bu sinir bozucu durumla karşılaşmamak için.
100 ü aştığım zaman zaten kesik kesik bir şekilde arabaya soldan bir rüzgar darbesiyle sağa doğru ittiriyor belirli aralıklarla...
Ve ben hiçbir aracımda böyle bir sorun yaşamadım.Yahu 2002 model yerden yüksek yapısıyla Land Rover cip bile bu kadar etkilenmiyor rüzgardan.
Linea da etkileniyordu mesela.Ancak Passat ile bir değil çünkü hem B segmenti,hem neredeyse passat'a yakın olan uzunluğu ve incecik taban lastiklerinden kaynaklanıyor.Bir de yerden yüksek ve hafif araba.
Passat ne hafif,ne lastik tabanları ince,ne de yerden aşırı yüksek.Bu arabaya güvenmiyorum.İnanın uzun yola çıkmak istemiyorum bu arabayla zaten çıktığımda da tecrübeyle sabittir araba her an savuracakmış hissi veriyor.
Ayrıca sorun lastiklerin yapısında değil.Benim ön 2 lastiğim köpeklerin zarar vermesi sonucu değişmesine rağmen hatta Arkalar primacy HP önler primacy 3 artık HP ler üretilmiyor ondan farklı.Yine savuruyor yine savuruyor.
Kendinizi benim yerime koyun.
Arabanızı çok sevdiniz,sizin bir parçanız oldu,yani bu forumdaysanız hatta öylesinizdir.Siz bu sorunlarla karşı karşıya kalsanız topyekün,tepkiniz ne olurdu ?
Konu CNGZ tarafından (16 11 2014 Saat 20:55 ) değiştirilmiştir.
Passat'ın Alman konfgiüratöründeki HIGHLINE ile Türkiye paketindeki HIGHLINE arasında fark var, Türkiye paketi çok daha dolu geliyor, ama mesela benim istediğim birkaç donanım yok. Almanya'da standart HIGHLINE paketinde sadece LED far var, LED gündüz farlarını ve Termnator gözleri gibi sağa sola dönen adaptif özelliğini ekletmeniz gerekiyor. Türkiye paketinde ekletilebilecek tüm LED ve türevleri mevcut bulunuyor, Türkiye'de HIGHLINE B8 almaya karar verirseniz ya hazır alıp gideceksiniz, ya da birkaç opsiyon ekletip bekleyeceksiniz, mesela 230V, alarm, elektrikli arka cam perde ve yan cam perdeler, geri görüş kamerası, lastik basınç ölçüm sistemi, ısıtmalı ön cam gibi.
Basit LED far ve adaptif LED far arasındaki fark birisi sabit ve dönmüyor, diğeri direksiyona göre virajlarla beraber dönüyor. Adaptif gündüz farı olmaz, LED gündüz farı (şerit şeklinde beyaz LED), veya aşağıda ampullü gündüz farı olur olur. Aslında bir tablo hazırlamak gerek, Sis farı ve dönüş farı bir bütün olarak geliyor, Türkiye'de ve Almanya'da Comfortline ve Highline'da standart. Aklınızda canlandırmanız gerek, Volkswagen bir otomobilin ön ve arka far ve aydınlatmasını bu kadar seçenekli bir hale getirmemeliydi. Arkadaki stopların bile opsiyon olarak farklı bir hale getirilebiliyor, herhalde başka bir markada bu yoktur.
Passat'ın Alman konfgiüratöründeki HIGHLINE ile Türkiye paketindeki HIGHLINE arasında fark var, Türkiye paketi çok daha dolu geliyor, ama mesela benim istediğim birkaç donanım yok. Almanya'da standart HIGHLINE paketinde sadece LED far var, LED gündüz farlarını ve Termnator gözleri gibi sağa sola dönen adaptif özelliğini ekletmeniz gerekiyor. Türkiye paketinde ekletilebilecek tüm LED ve türevleri mevcut bulunuyor, Türkiye'de HIGHLINE B8 almaya karar verirseniz ya hazır alıp gideceksiniz, ya da birkaç opsiyon ekletip bekleyeceksiniz, mesela 230V, alarm, elektrikli arka cam perde ve yan cam perdeler, geri görüş kamerası, lastik basınç ölçüm sistemi, ısıtmalı ön cam gibi.
Basit LED far ve adaptif LED far arasındaki fark birisi sabit ve dönmüyor, diğeri direksiyona göre virajlarla beraber dönüyor. Adaptif gündüz farı olmaz, LED gündüz farı (şerit şeklinde beyaz LED), veya aşağıda ampullü gündüz farı olur olur. Aslında bir tablo hazırlamak gerek, Sis farı ve dönüş farı bir bütün olarak geliyor, Türkiye'de ve Almanya'da Comfortline ve Highline'da standart. Aklınızda canlandırmanız gerek, Volkswagen bir otomobilin ön ve arka far ve aydınlatmasını bu kadar seçenekli bir hale getirmemeliydi. Arkadaki stopların bile opsiyon olarak farklı bir hale getirilebiliyor, herhalde başka bir markada bu yoktur.
dikkat ettinizmi arkadaşlar hiç headup display'den bahsedilmiyor. halbuki bu sistem passatta ilk defa kullanılacak ve lüks diyebileceğimiz araçlarda olan bir şey.![]()
dikkat ettinizmi arkadaşlar hiç headup display'den bahsedilmiyor. halbuki bu sistem passatta ilk defa kullanılacak ve lüks diyebileceğimiz araçlarda olan bir şey.![]()
Arkdaşım bence yanlış düşünüyorusun.Ben şikayet etmiyorum 68,500 e satamadığımaAma bu arabanın piyasasının çok iyi olduğunu söyleyenlere de katılmıyorum.Arayan soran olmuyor.Kalkıp da 65000 tl yazmam ben sıfır ayarında bir arabaya.
Şimdi şöyle bir düşün. Arac D segmenti ve pahalı bir araç, bu aracı alacakların gelir düzeyi genelde iyi durumda.
Bu aracın sıfırını 73,000 TL ye sıfırını alabilecekken neden 2012 model araca 68,500 versinlerki, adamın parası yetmiyorsa 4,500 TL borç bulur sıfırını alır.
Böyle düşünmen lazım kimin ne dediği çokda önemli değil, yaşı ilerlemiş adamlarız 3 aşağı 5 yukarı neyin nereye geleceğini ve neyin doğru olduğunu birileri birşeyler söylesede kestirebilecek durumdayız. Piyasası iyi falan bunların hepsi hikaye. Benim 2014 araca 70,000 TL versinler anında satarım.
Senin rüzgarda 90 da bile giderken savrulma olayını bence servise götürüp ciddi ciddi konuşman lazım, onlar ilgilenmez ise merkeze bildir sorunu ama ücretli ama ücretsiz çözümünü sağla, sonunda can taşıyorsun. Ancak bazı güzergahlar yapısı gereği çok rüzgar alabilir böyle bir güzergahta yolculuk ediyorsan bence can güvenliğin ve psikolojin için savrulmadığını düşündüğün Land rover la devam et.
Ancak şunu unutma biraz kuvvetli rüzgarda savrulmayan araç yoktur, ani rüzgarlarda bir çok kaza yapan BMW örneği mevcut. fizik olarak zaten sağlam yan rüzgar yiyen aracın savrulmama ihtimali sıfırdır. Hiç televizyonlarda görmedinmi 70 km hızla esen rüzgar kocaman insanları yere vuruyor.
Benim yaşadığım tecrübede rüzgar varmıdı yokmudu onu çözemedim. Eğer az bir rüzgarda yaptı ise sıkıntı büyük demektir.
Aracımla benimde araç hakkında bazı sıkıntılarım mevcut onlarıda burada sorup bunları yaşayan varmı öğrenip servise gideceğim.
Arkdaşım bence yanlış düşünüyorusun.Ben şikayet etmiyorum 68,500 e satamadığımaAma bu arabanın piyasasının çok iyi olduğunu söyleyenlere de katılmıyorum.Arayan soran olmuyor.Kalkıp da 65000 tl yazmam ben sıfır ayarında bir arabaya.
Şimdi şöyle bir düşün. Arac D segmenti ve pahalı bir araç, bu aracı alacakların gelir düzeyi genelde iyi durumda.
Bu aracın sıfırını 73,000 TL ye sıfırını alabilecekken neden 2012 model araca 68,500 versinlerki, adamın parası yetmiyorsa 4,500 TL borç bulur sıfırını alır.
Böyle düşünmen lazım kimin ne dediği çokda önemli değil, yaşı ilerlemiş adamlarız 3 aşağı 5 yukarı neyin nereye geleceğini ve neyin doğru olduğunu birileri birşeyler söylesede kestirebilecek durumdayız. Piyasası iyi falan bunların hepsi hikaye. Benim 2014 araca 70,000 TL versinler anında satarım.
Senin rüzgarda 90 da bile giderken savrulma olayını bence servise götürüp ciddi ciddi konuşman lazım, onlar ilgilenmez ise merkeze bildir sorunu ama ücretli ama ücretsiz çözümünü sağla, sonunda can taşıyorsun. Ancak bazı güzergahlar yapısı gereği çok rüzgar alabilir böyle bir güzergahta yolculuk ediyorsan bence can güvenliğin ve psikolojin için savrulmadığını düşündüğün Land rover la devam et.
Ancak şunu unutma biraz kuvvetli rüzgarda savrulmayan araç yoktur, ani rüzgarlarda bir çok kaza yapan BMW örneği mevcut. fizik olarak zaten sağlam yan rüzgar yiyen aracın savrulmama ihtimali sıfırdır. Hiç televizyonlarda görmedinmi 70 km hızla esen rüzgar kocaman insanları yere vuruyor.
Benim yaşadığım tecrübede rüzgar varmıdı yokmudu onu çözemedim. Eğer az bir rüzgarda yaptı ise sıkıntı büyük demektir.
Aracımla benimde araç hakkında bazı sıkıntılarım mevcut onlarıda burada sorup bunları yaşayan varmı öğrenip servise gideceğim.
Konu CNGZ tarafından (16 11 2014 Saat 21:50 ) değiştirilmiştir.
Valla bende bu passat'tan çok çektim araba gerçekten savruluyor yolda, comfortline da göğüsten gelen zıngırdamalar metal aksam beni öldürdü servise götürdüm güya izole ettiler 2 ay sonra yine aynı. b7 kasa bencede olmadı hadi hayırlısı b8 16. tdi çıksın artık ona bakacağız ama bu sefer highline alacağım. kesinlikle parasının arabası değil ama karşısında rakip yok yani dönüş tekrar passat'a. Ölüsü bile para ediyor neden passat almayayım ki, şimdi bile aldığım fiyata versem havada kapacaklar. B8 üzmese bari bizi.
Valla bende bu passat'tan çok çektim araba gerçekten savruluyor yolda, comfortline da göğüsten gelen zıngırdamalar metal aksam beni öldürdü servise götürdüm güya izole ettiler 2 ay sonra yine aynı. b7 kasa bencede olmadı hadi hayırlısı b8 16. tdi çıksın artık ona bakacağız ama bu sefer highline alacağım. kesinlikle parasının arabası değil ama karşısında rakip yok yani dönüş tekrar passat'a. Ölüsü bile para ediyor neden passat almayayım ki, şimdi bile aldığım fiyata versem havada kapacaklar. B8 üzmese bari bizi.
Malesef az rüzgarda bile araç geziyor.Arkdaşım bence yanlış düşünüyorusun.
Şimdi şöyle bir düşün. Arac D segmenti ve pahalı bir araç, bu aracı alacakların gelir düzeyi genelde iyi durumda.
Bu aracın sıfırını 73,000 TL ye sıfırını alabilecekken neden 2012 model araca 68,500 versinlerki, adamın parası yetmiyorsa 4,500 TL borç bulur sıfırını alır.
Böyle düşünmen lazım kimin ne dediği çokda önemli değil, yaşı ilerlemiş adamlarız 3 aşağı 5 yukarı neyin nereye geleceğini ve neyin doğru olduğunu birileri birşeyler söylesede kestirebilecek durumdayız. Piyasası iyi falan bunların hepsi hikaye. Benim 2014 araca 70,000 TL versinler anında satarım.
Senin rüzgarda 90 da bile giderken savrulma olayını bence servise götürüp ciddi ciddi konuşman lazım, onlar ilgilenmez ise merkeze bildir sorunu ama ücretli ama ücretsiz çözümünü sağla, sonunda can taşıyorsun. Ancak bazı güzergahlar yapısı gereği çok rüzgar alabilir böyle bir güzergahta yolculuk ediyorsan bence can güvenliğin ve psikolojin için savrulmadığını düşündüğün Land rover la devam et.
Ancak şunu unutma biraz kuvvetli rüzgarda savrulmayan araç yoktur, ani rüzgarlarda bir çok kaza yapan BMW örneği mevcut. fizik olarak zaten sağlam yan rüzgar yiyen aracın savrulmama ihtimali sıfırdır. Hiç televizyonlarda görmedinmi 70 km hızla esen rüzgar kocaman insanları yere vuruyor.
Benim yaşadığım tecrübede rüzgar varmıdı yokmudu onu çözemedim. Eğer az bir rüzgarda yaptı ise sıkıntı büyük demektir.
Aracımla benimde araç hakkında bazı sıkıntılarım mevcut onlarıda burada sorup bunları yaşayan varmı öğrenip servise gideceğim.
Ben her gün servis yolunu tutturamam.Ailem bıktı zaten yine mi arabanda sıkıntı çıktı diyorlar.Defalarca servise gittim çeşitli şikayetlerden.Arabam yolda durmuyor diye rot balansa soktum hiçbir şey çıkmadı kasterdeki hafif sapmadan başka.Yıllık bakımlarda da bu rüzgar olayından bahsettim ama nafile.Ne direksiyonu dönderirken titremesi ne de gezme için hiçbir önlem alınmadı.
Malesef az rüzgarda bile araç geziyor.Arkdaşım bence yanlış düşünüyorusun.
Şimdi şöyle bir düşün. Arac D segmenti ve pahalı bir araç, bu aracı alacakların gelir düzeyi genelde iyi durumda.
Bu aracın sıfırını 73,000 TL ye sıfırını alabilecekken neden 2012 model araca 68,500 versinlerki, adamın parası yetmiyorsa 4,500 TL borç bulur sıfırını alır.
Böyle düşünmen lazım kimin ne dediği çokda önemli değil, yaşı ilerlemiş adamlarız 3 aşağı 5 yukarı neyin nereye geleceğini ve neyin doğru olduğunu birileri birşeyler söylesede kestirebilecek durumdayız. Piyasası iyi falan bunların hepsi hikaye. Benim 2014 araca 70,000 TL versinler anında satarım.
Senin rüzgarda 90 da bile giderken savrulma olayını bence servise götürüp ciddi ciddi konuşman lazım, onlar ilgilenmez ise merkeze bildir sorunu ama ücretli ama ücretsiz çözümünü sağla, sonunda can taşıyorsun. Ancak bazı güzergahlar yapısı gereği çok rüzgar alabilir böyle bir güzergahta yolculuk ediyorsan bence can güvenliğin ve psikolojin için savrulmadığını düşündüğün Land rover la devam et.
Ancak şunu unutma biraz kuvvetli rüzgarda savrulmayan araç yoktur, ani rüzgarlarda bir çok kaza yapan BMW örneği mevcut. fizik olarak zaten sağlam yan rüzgar yiyen aracın savrulmama ihtimali sıfırdır. Hiç televizyonlarda görmedinmi 70 km hızla esen rüzgar kocaman insanları yere vuruyor.
Benim yaşadığım tecrübede rüzgar varmıdı yokmudu onu çözemedim. Eğer az bir rüzgarda yaptı ise sıkıntı büyük demektir.
Aracımla benimde araç hakkında bazı sıkıntılarım mevcut onlarıda burada sorup bunları yaşayan varmı öğrenip servise gideceğim.
Ben her gün servis yolunu tutturamam.Ailem bıktı zaten yine mi arabanda sıkıntı çıktı diyorlar.Defalarca servise gittim çeşitli şikayetlerden.Arabam yolda durmuyor diye rot balansa soktum hiçbir şey çıkmadı kasterdeki hafif sapmadan başka.Yıllık bakımlarda da bu rüzgar olayından bahsettim ama nafile.Ne direksiyonu dönderirken titremesi ne de gezme için hiçbir önlem alınmadı.
Emrecim özellikle BM şanzıman takıldıktan sonra eskisine göre 6. viteste aynı gazla 20 km/h daha fazla hız yapıyorum farkına varmadan. Yani ortalama hızım 140-160 oldu. Bugün bir kez daha baktım araba geziyor mu diye ama taş gibi oturuyor yola yani senin bu mesele bayağı bir can sıkıcı.
Emrecim özellikle BM şanzıman takıldıktan sonra eskisine göre 6. viteste aynı gazla 20 km/h daha fazla hız yapıyorum farkına varmadan. Yani ortalama hızım 140-160 oldu. Bugün bir kez daha baktım araba geziyor mu diye ama taş gibi oturuyor yola yani senin bu mesele bayağı bir can sıkıcı.
Düşündüğüm araç özellikleri, 1.6 tdi highline,manuel,saf beyaz, panoramik cam tavan,18 monterey jant,elektrikli arka perde,arka yan perdeler,dışı tamam gibi Taner bey yardım etseniz tamamlasak siparişiPassat'ın Alman konfgiüratöründeki HIGHLINE ile Türkiye paketindeki HIGHLINE arasında fark var, Türkiye paketi çok daha dolu geliyor, ama mesela benim istediğim birkaç donanım yok. Almanya'da standart HIGHLINE paketinde sadece LED far var, LED gündüz farlarını ve Termnator gözleri gibi sağa sola dönen adaptif özelliğini ekletmeniz gerekiyor. Türkiye paketinde ekletilebilecek tüm LED ve türevleri mevcut bulunuyor, Türkiye'de HIGHLINE B8 almaya karar verirseniz ya hazır alıp gideceksiniz, ya da birkaç opsiyon ekletip bekleyeceksiniz, mesela 230V, alarm, elektrikli arka cam perde ve yan cam perdeler, geri görüş kamerası, lastik basınç ölçüm sistemi, ısıtmalı ön cam gibi.
Basit LED far ve adaptif LED far arasındaki fark birisi sabit ve dönmüyor, diğeri direksiyona göre virajlarla beraber dönüyor. Adaptif gündüz farı olmaz, LED gündüz farı (şerit şeklinde beyaz LED), veya aşağıda ampullü gündüz farı olur olur. Aslında bir tablo hazırlamak gerek, Sis farı ve dönüş farı bir bütün olarak geliyor, Türkiye'de ve Almanya'da Comfortline ve Highline'da standart. Aklınızda canlandırmanız gerek, Volkswagen bir otomobilin ön ve arka far ve aydınlatmasını bu kadar seçenekli bir hale getirmemeliydi. Arkadaki stopların bile opsiyon olarak farklı bir hale getirilebiliyor, herhalde başka bir markada bu yoktur.birkaç sorum olacak,soru 1. tavandaki anten standartmı değilse sipariş edilebiliyormu. 2.egzoz çıkışları highline de nasıl gizlimi tekmi yoksa opsiyonla çift oluyormu. 3.standart koltuklar nasıl iç mekan rengi nasıl olmalı şimdiden teşekkürler.
![]()
Düşündüğüm araç özellikleri, 1.6 tdi highline,manuel,saf beyaz, panoramik cam tavan,18 monterey jant,elektrikli arka perde,arka yan perdeler,dışı tamam gibi Taner bey yardım etseniz tamamlasak siparişiPassat'ın Alman konfgiüratöründeki HIGHLINE ile Türkiye paketindeki HIGHLINE arasında fark var, Türkiye paketi çok daha dolu geliyor, ama mesela benim istediğim birkaç donanım yok. Almanya'da standart HIGHLINE paketinde sadece LED far var, LED gündüz farlarını ve Termnator gözleri gibi sağa sola dönen adaptif özelliğini ekletmeniz gerekiyor. Türkiye paketinde ekletilebilecek tüm LED ve türevleri mevcut bulunuyor, Türkiye'de HIGHLINE B8 almaya karar verirseniz ya hazır alıp gideceksiniz, ya da birkaç opsiyon ekletip bekleyeceksiniz, mesela 230V, alarm, elektrikli arka cam perde ve yan cam perdeler, geri görüş kamerası, lastik basınç ölçüm sistemi, ısıtmalı ön cam gibi.
Basit LED far ve adaptif LED far arasındaki fark birisi sabit ve dönmüyor, diğeri direksiyona göre virajlarla beraber dönüyor. Adaptif gündüz farı olmaz, LED gündüz farı (şerit şeklinde beyaz LED), veya aşağıda ampullü gündüz farı olur olur. Aslında bir tablo hazırlamak gerek, Sis farı ve dönüş farı bir bütün olarak geliyor, Türkiye'de ve Almanya'da Comfortline ve Highline'da standart. Aklınızda canlandırmanız gerek, Volkswagen bir otomobilin ön ve arka far ve aydınlatmasını bu kadar seçenekli bir hale getirmemeliydi. Arkadaki stopların bile opsiyon olarak farklı bir hale getirilebiliyor, herhalde başka bir markada bu yoktur.birkaç sorum olacak,soru 1. tavandaki anten standartmı değilse sipariş edilebiliyormu. 2.egzoz çıkışları highline de nasıl gizlimi tekmi yoksa opsiyonla çift oluyormu. 3.standart koltuklar nasıl iç mekan rengi nasıl olmalı şimdiden teşekkürler.
![]()
Çok canımı sıkıyor İsmail abim,çok... :/Emrecim özellikle BM şanzıman takıldıktan sonra eskisine göre 6. viteste aynı gazla 20 km/h daha fazla hız yapıyorum farkına varmadan. Yani ortalama hızım 140-160 oldu. Bugün bir kez daha baktım araba geziyor mu diye ama taş gibi oturuyor yola yani senin bu mesele bayağı bir can sıkıcı.
Çok canımı sıkıyor İsmail abim,çok... :/Emrecim özellikle BM şanzıman takıldıktan sonra eskisine göre 6. viteste aynı gazla 20 km/h daha fazla hız yapıyorum farkına varmadan. Yani ortalama hızım 140-160 oldu. Bugün bir kez daha baktım araba geziyor mu diye ama taş gibi oturuyor yola yani senin bu mesele bayağı bir can sıkıcı.
Head up display standart mı B8 de ? Bu arada yeni katıldım herkese selamlar.
soruDüşündüğüm araç özellikleri, 1.6 tdi highline,manuel,saf beyaz, panoramik cam tavan,18 monterey jant,elektrikli arka perde,arka yan perdeler,dışı tamam gibi Taner bey yardım etseniz tamamlasak siparişibirkaç sorum olacak,
1. tavandaki anten standartmı değilse sipariş edilebiliyormu.
2. egzoz çıkışları highline de nasıl gizlimi tekmi yoksa opsiyonla çift oluyormu.
3. standart koltuklar nasıl iç mekan rengi nasıl olmalı şimdiden teşekkürler.
cevap
1. navigasyon ve/veya premium cep telefonu hazırlığı alırsanız/ekletirseniz tavandaki anten standart, sonradan takılmıyor.
2. egzoz çıkışları motorla ilgil, donanım paketi ile ilgili değil, 1.4 TSI-1.6 TDI için gizli tek boru, opsiyon vb. yok bunda.
3. iç mekan Highline'da deri-alcantara ile bej veya siyah, ayrıca masif ahşap dekor da dahil rica ederim.![]()
soruDüşündüğüm araç özellikleri, 1.6 tdi highline,manuel,saf beyaz, panoramik cam tavan,18 monterey jant,elektrikli arka perde,arka yan perdeler,dışı tamam gibi Taner bey yardım etseniz tamamlasak siparişibirkaç sorum olacak,
1. tavandaki anten standartmı değilse sipariş edilebiliyormu.
2. egzoz çıkışları highline de nasıl gizlimi tekmi yoksa opsiyonla çift oluyormu.
3. standart koltuklar nasıl iç mekan rengi nasıl olmalı şimdiden teşekkürler.
cevap
1. navigasyon ve/veya premium cep telefonu hazırlığı alırsanız/ekletirseniz tavandaki anten standart, sonradan takılmıyor.
2. egzoz çıkışları motorla ilgil, donanım paketi ile ilgili değil, 1.4 TSI-1.6 TDI için gizli tek boru, opsiyon vb. yok bunda.
3. iç mekan Highline'da deri-alcantara ile bej veya siyah, ayrıca masif ahşap dekor da dahil rica ederim.![]()
3.000 tl'ye taktıracağınız bir aır süspansiyonla hem bu sorun çözülür hemde yola göre aracı indirir veya kaldırırsınız ayrıca daha şekil durur.Merhaba Emre,cim bak bu yay ve yanında 4 tane sert amortisör al,,,o zaman süper olur...
Çünkü bu arabalar yol tutuştan daha çok, konfor odaklı düşünüldüğünden,,yumuşak amortisör ve yaylar kullanılmış zannedersem...(kendi arabamın öyle),yüksek hızlarda hoplama,zıplama ve yolda gezinme problemleri bende,de var..Araba 160 tan sonra kesinlikle güven vermiyor..Rüzgarı içeri alıyor ve rüzgardan etkileniyor...Bunu İstanbul,da da duymuştum zaten...Birde 18 cant ve kısa yanaklı lastiklerlede bu sorun ortadan kalkar sanırım...Ama tabiki 18 cantla,da kaldırım vs yerlere çok dikkat etmen gerekiyor...
3.000 tl'ye taktıracağınız bir aır süspansiyonla hem bu sorun çözülür hemde yola göre aracı indirir veya kaldırırsınız ayrıca daha şekil durur.Merhaba Emre,cim bak bu yay ve yanında 4 tane sert amortisör al,,,o zaman süper olur...
Çünkü bu arabalar yol tutuştan daha çok, konfor odaklı düşünüldüğünden,,yumuşak amortisör ve yaylar kullanılmış zannedersem...(kendi arabamın öyle),yüksek hızlarda hoplama,zıplama ve yolda gezinme problemleri bende,de var..Araba 160 tan sonra kesinlikle güven vermiyor..Rüzgarı içeri alıyor ve rüzgardan etkileniyor...Bunu İstanbul,da da duymuştum zaten...Birde 18 cant ve kısa yanaklı lastiklerlede bu sorun ortadan kalkar sanırım...Ama tabiki 18 cantla,da kaldırım vs yerlere çok dikkat etmen gerekiyor...
Konu CNGZ tarafından (17 11 2014 Saat 03:13 ) değiştirilmiştir.
Barış bey yüreğime su serptin. Önceki sayfalarda bundan daha küçük bir ekran için comfortline donanımı yazılmıştı büyük hayal kırıklığı yaşamıştım. Ben de B8 comfort siparişi verip beyleyenlerdenim de![]()
Barış bey yüreğime su serptin. Önceki sayfalarda bundan daha küçük bir ekran için comfortline donanımı yazılmıştı büyük hayal kırıklığı yaşamıştım. Ben de B8 comfort siparişi verip beyleyenlerdenim de![]()