Neptune ithaki 15 mili HIZLA Derince'ye ilerliyor.şu an Karadeniz'de ...
vesselfinder.com da takip edebilirsiniz
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Merhaba, bende yeni Passat (1.4 tsi act comft / tungsten gri) siparişi verdim. Kasım sonuna kadar teslim edilecek inşallah, BMW ve Mercedes'lere baktım 0 km'lere 120-140 bin TL gibi rakamlar, 2012-2013 model 20-30 bin km'lerde ne olduğu belirsiz arabalara 90-110 bin TL istiyorlar. bende en azından onun bunun eskisine bineceğime 0 km tertemiz yeni çıkan bir araca binmek istedim. Performans olarak beni üzmeyeceğini düşünerek 150 hp lik modeli tercih ettim, artık iyimi yaptım kötümü yaptım bilemiyorum alıp kullanınca göreceğiz...
Konu GRAY WOLF tarafından (11 11 2014 Saat 14:13 ) değiştirilmiştir.
Merhaba, bende yeni Passat (1.4 tsi act comft / tungsten gri) siparişi verdim. Kasım sonuna kadar teslim edilecek inşallah, BMW ve Mercedes'lere baktım 0 km'lere 120-140 bin TL gibi rakamlar, 2012-2013 model 20-30 bin km'lerde ne olduğu belirsiz arabalara 90-110 bin TL istiyorlar. bende en azından onun bunun eskisine bineceğime 0 km tertemiz yeni çıkan bir araca binmek istedim. Performans olarak beni üzmeyeceğini düşünerek 150 hp lik modeli tercih ettim, artık iyimi yaptım kötümü yaptım bilemiyorum alıp kullanınca göreceğiz...
Neptune ithaki 15 mili HIZLA Derince'ye ilerliyor.şu an Karadeniz'de ...
vesselfinder.com da takip edebilirsiniz
Neptune ithaki 15 mili HIZLA Derince'ye ilerliyor.şu an Karadeniz'de ...
vesselfinder.com da takip edebilirsiniz
Türkiye PASSAT camiası böyle bir heyecan, böyle bir bekleyiş, böyle bir olay yaşamadı, B8'e "toplu geçiş" yaşanıyor, sözbirliği etmiş gibi, Doğuş bize çalışacak bu gidişle![]()
Türkiye PASSAT camiası böyle bir heyecan, böyle bir bekleyiş, böyle bir olay yaşamadı, B8'e "toplu geçiş" yaşanıyor, sözbirliği etmiş gibi, Doğuş bize çalışacak bu gidişle![]()
Passat'ta 5.8" ekran diye bir şey yok. Ya 5" ya da 6.5" seçeneği var. Volkswagen canlı destekten görüşüp düzelttirdim.biraz önce passat b8 donanım listesine baktım da . daha önce liste ilk yayınlandığında trend donanımda 5 " confort ve highline da 5.8" composition media var yazıyordu . şimdi ise liste değişmiş ve confort ve highline da composition 6.5 " dokunmatik ekran yazıyor. bir yanlışlıkmı oldu yoksa gerçekten ekranı küçük bulup değiştirdilermi.
Aslında düzeltmeleri için görüşeli epey oldu ama siteyi geç güncellediler.
Passat'ta 5.8" ekran diye bir şey yok. Ya 5" ya da 6.5" seçeneği var. Volkswagen canlı destekten görüşüp düzelttirdim.biraz önce passat b8 donanım listesine baktım da . daha önce liste ilk yayınlandığında trend donanımda 5 " confort ve highline da 5.8" composition media var yazıyordu . şimdi ise liste değişmiş ve confort ve highline da composition 6.5 " dokunmatik ekran yazıyor. bir yanlışlıkmı oldu yoksa gerçekten ekranı küçük bulup değiştirdilermi.
Aslında düzeltmeleri için görüşeli epey oldu ama siteyi geç güncellediler.
Çalışanlar Almanca bilmiyor, hatta otomobiller hakkında hiçbir bilgileri yok, ilgisiz bir soru yöneltin: "Passat'ta neden arka frenler kampana değil?" gibisinden, size verecekleri cevap: "Fırat bey, Doğuş Otomotiv sadece araçları ithal ediyor, üretmiyor. Bu nedenle üretici Volkswagen nezdinde herhangi bir girişimimiz sözkonusu değil." 1.4 TSI ve 1.6 TDI arasındaki 16.000 TL fiyat farkının "vergilendirmeden" kaynaklandığını söyleyecek, hatta iddia edecek kadar bilgisizler.
İsterdim ki Doğuş Otomotiv'de Almanya'da doğup büyümüş, orada eğitim almış, okula gitmiş, her iki ülkenin de sosyal ve otomobil kültürünü yakından tanıyanlar çalışsınlar, ama görünüyor ki kasten ve özellikle Almanca bilmeyen ve otomobillerden anlamayanları işe almışlar. İyi ki Volkswagen gidip araçların kullanım kılavuzlarını Almanya'da tercüme ettiriyor, yoksa vay halimize...! Zaten hiç okumuyorum, en son 2008'de okudum, sonra dokunmadım bile.
2 Ay önce PASSAT'ların üretim yerini Meksika ve İspanya olarak yazmışlardı, "İnfial!" dedim...!!! Yani pes ve ancak bu kadar olur! Neyse, daha sonra hiçbir cevap vermeden düzelttiler, Almanya olarak.
Çalışanlar Almanca bilmiyor, hatta otomobiller hakkında hiçbir bilgileri yok, ilgisiz bir soru yöneltin: "Passat'ta neden arka frenler kampana değil?" gibisinden, size verecekleri cevap: "Fırat bey, Doğuş Otomotiv sadece araçları ithal ediyor, üretmiyor. Bu nedenle üretici Volkswagen nezdinde herhangi bir girişimimiz sözkonusu değil." 1.4 TSI ve 1.6 TDI arasındaki 16.000 TL fiyat farkının "vergilendirmeden" kaynaklandığını söyleyecek, hatta iddia edecek kadar bilgisizler.
İsterdim ki Doğuş Otomotiv'de Almanya'da doğup büyümüş, orada eğitim almış, okula gitmiş, her iki ülkenin de sosyal ve otomobil kültürünü yakından tanıyanlar çalışsınlar, ama görünüyor ki kasten ve özellikle Almanca bilmeyen ve otomobillerden anlamayanları işe almışlar. İyi ki Volkswagen gidip araçların kullanım kılavuzlarını Almanya'da tercüme ettiriyor, yoksa vay halimize...! Zaten hiç okumuyorum, en son 2008'de okudum, sonra dokunmadım bile.
2 Ay önce PASSAT'ların üretim yerini Meksika ve İspanya olarak yazmışlardı, "İnfial!" dedim...!!! Yani pes ve ancak bu kadar olur! Neyse, daha sonra hiçbir cevap vermeden düzelttiler, Almanya olarak.
arkadaşlar bu comfortline da mercekli far konusunu galiba kimse bilmiyor 80bin verip düz far olayı tam bir hayal kırıklığı bana göre
arkadaşlar bu comfortline da mercekli far konusunu galiba kimse bilmiyor 80bin verip düz far olayı tam bir hayal kırıklığı bana göre
b7 den kalan tecrübeler passat b8i stok (opsiyonsuz) almamaya itmiş herkesi.. 5-6 opsiyondan aşağı isteyen yoken güzel opsiyonlar cam tavan, discovery pro+aktif ekran ve 19 jant bence...
b7 den kalan tecrübeler passat b8i stok (opsiyonsuz) almamaya itmiş herkesi.. 5-6 opsiyondan aşağı isteyen yoken güzel opsiyonlar cam tavan, discovery pro+aktif ekran ve 19 jant bence...
neden ; çünkü bizimkilerle alakası olmayan bir kasa ürettiler o nedenle bu farklılık büyük bir talep oluşturacaktır.
neden ; çünkü bizimkilerle alakası olmayan bir kasa ürettiler o nedenle bu farklılık büyük bir talep oluşturacaktır.
Bence Passat'ın kendisi tam bir hayal kırıklığı.SIFIR ARAÇTA,
Hafif rüzgarda düşük süratlerde bile yolda gezinen,
Rolantide ara sıra olan koltuğun altından pandik yermişçesine hafif sarsıntılar,
Direksiyonun ara sıra titreyerek dönmesi,
1700 devir civarı aracın içinde yankı yapan "zırrrrr" sesi,(tabi ki de servise bu şikayetle bu ses kesiliveriyor birden),
Beton kolonu yarım saat sonra fark eden arka köşe park sensörleri
Kademeli ve insanı deli eden yumuşak ama takılmalı vites geçişleri,
Geri vitese bazen tam oturmaması,oturunca da bazen çıkmakta zorlanması,
Bastıktan sonra neredeyse 1 saniye gecikmeli korna,bazen hiç tepki vermiyor,
Kimi zaman gecikmeli gaz tepkileri,
Bir sürü araba kullandım ve çoğunda da böyle sıkıntılar yaşamadım !! Fiat Linea ve Hyundai Accent gibi modern düşük sınıf araçlar da dahil ! Hyundai Accent bile rüzgarda daha stabildi.Linea da geziyordu.
Kısacası bir daha tövbe Passat almam.
Konu Emre_4758 tarafından (11 11 2014 Saat 15:58 ) değiştirilmiştir.
Bence Passat'ın kendisi tam bir hayal kırıklığı.SIFIR ARAÇTA,
Hafif rüzgarda düşük süratlerde bile yolda gezinen,
Rolantide ara sıra olan koltuğun altından pandik yermişçesine hafif sarsıntılar,
Direksiyonun ara sıra titreyerek dönmesi,
1700 devir civarı aracın içinde yankı yapan "zırrrrr" sesi,(tabi ki de servise bu şikayetle bu ses kesiliveriyor birden),
Beton kolonu yarım saat sonra fark eden arka köşe park sensörleri
Kademeli ve insanı deli eden yumuşak ama takılmalı vites geçişleri,
Geri vitese bazen tam oturmaması,oturunca da bazen çıkmakta zorlanması,
Bastıktan sonra neredeyse 1 saniye gecikmeli korna,bazen hiç tepki vermiyor,
Kimi zaman gecikmeli gaz tepkileri,
Bir sürü araba kullandım ve çoğunda da böyle sıkıntılar yaşamadım !! Fiat Linea ve Hyundai Accent gibi modern düşük sınıf araçlar da dahil ! Hyundai Accent bile rüzgarda daha stabildi.Linea da geziyordu.
Kısacası bir daha tövbe Passat almam.
Cam tavan çok güzel duruyor bence de, özellikle beyaz renkte. Ancak herşeyin bir fiyatı var, Passatı donatıp 120-130 mertebesine yaklaşacaksanız BMW 3.20i ed sport modeli karşınıza alternatif olarak çıkıyor.
Cam tavan çok güzel duruyor bence de, özellikle beyaz renkte. Ancak herşeyin bir fiyatı var, Passatı donatıp 120-130 mertebesine yaklaşacaksanız BMW 3.20i ed sport modeli karşınıza alternatif olarak çıkıyor.
kesinlikle opsiyonlar önemli aracın boş olması hele ki o kadar para verip (ev parası gibi) bari keyfini tam alalım diyoruz , bizim insanımızın da diğer ülke insanlarından aşağıda olmadığı artık doğuş tarafından da dikkate alınmalı araç ithalini yaparken ...
kesinlikle opsiyonlar önemli aracın boş olması hele ki o kadar para verip (ev parası gibi) bari keyfini tam alalım diyoruz , bizim insanımızın da diğer ülke insanlarından aşağıda olmadığı artık doğuş tarafından da dikkate alınmalı araç ithalini yaparken ...
Gecikmeli gaz tepkileri (lineer olmayan ivmelenme) sanırım araçta tek turbo olmasından kaynaklı. Bilgisi olan var mı bu konuda?Bence Passat'ın kendisi tam bir hayal kırıklığı.
Hafif rüzgarda düşük süratlerde bile yolda gezinen,
Rolantide ara sıra olan koltuğun altından pandik yermişçesine hafif sarsıntılar,
Direksiyonun ara sıra titreyerek dönmesi,
1700 devir civarı aracın içinde yankı yapan "zırrrrr" sesi,(tabi ki de servise bu şikayetle bu ses kesiliveriyor birden),
Beton kolonu yarım saat sonra fark eden arka köşe park sensörleri
Kademeli ve insanı deli eden yumuşak ama takılmalı vites geçişleri,
Geri vitese bazen tam oturmaması,oturunca da bazen çıkmakta zorlanması,
Bastıktan sonra neredeyse 1 saniye gecikmeli korna,bazen hiç tepki vermiyor,
Kimi zaman gecikmeli gaz tepkileri,
Bir sürü araba kullandım ve çoğunda da böyle sıkıntılar yaşamadım !! Fiat Linea ve Hyundai Accent gibi modern düşük sınıf araçlar da dahil ! Hyundai Accent bile rüzgarda daha stabildi.Linea da geziyordu.
Kısacası bir daha tövbe Passat almam.
Gecikmeli gaz tepkileri (lineer olmayan ivmelenme) sanırım araçta tek turbo olmasından kaynaklı. Bilgisi olan var mı bu konuda?Bence Passat'ın kendisi tam bir hayal kırıklığı.
Hafif rüzgarda düşük süratlerde bile yolda gezinen,
Rolantide ara sıra olan koltuğun altından pandik yermişçesine hafif sarsıntılar,
Direksiyonun ara sıra titreyerek dönmesi,
1700 devir civarı aracın içinde yankı yapan "zırrrrr" sesi,(tabi ki de servise bu şikayetle bu ses kesiliveriyor birden),
Beton kolonu yarım saat sonra fark eden arka köşe park sensörleri
Kademeli ve insanı deli eden yumuşak ama takılmalı vites geçişleri,
Geri vitese bazen tam oturmaması,oturunca da bazen çıkmakta zorlanması,
Bastıktan sonra neredeyse 1 saniye gecikmeli korna,bazen hiç tepki vermiyor,
Kimi zaman gecikmeli gaz tepkileri,
Bir sürü araba kullandım ve çoğunda da böyle sıkıntılar yaşamadım !! Fiat Linea ve Hyundai Accent gibi modern düşük sınıf araçlar da dahil ! Hyundai Accent bile rüzgarda daha stabildi.Linea da geziyordu.
Kısacası bir daha tövbe Passat almam.
Sanırım bu sorunu çözmek için çift turbo kullanılıyor bazı başka markalarda.
Benim araçta yolda gezinme sorunu yoktu, acaba rot ayarı mı bozultu sizin kullandığınız aracın. Bir de park sensorunden ve kornadan hiç şikayetim olmadı.
Sanırım bu sorunu çözmek için çift turbo kullanılıyor bazı başka markalarda.
Benim araçta yolda gezinme sorunu yoktu, acaba rot ayarı mı bozultu sizin kullandığınız aracın. Bir de park sensorunden ve kornadan hiç şikayetim olmadı.
Bence Passat'ın kendisi tam bir hayal kırıklığı.SIFIR ARAÇTA,
Hafif rüzgarda düşük süratlerde bile yolda gezinen,
Rolantide ara sıra olan koltuğun altından pandik yermişçesine hafif sarsıntılar,
Direksiyonun ara sıra titreyerek dönmesi,
1700 devir civarı aracın içinde yankı yapan "zırrrrr" sesi,(tabi ki de servise bu şikayetle bu ses kesiliveriyor birden),
Beton kolonu yarım saat sonra fark eden arka köşe park sensörleri
Kademeli ve insanı deli eden yumuşak ama takılmalı vites geçişleri,
Geri vitese bazen tam oturmaması,oturunca da bazen çıkmakta zorlanması,
Bastıktan sonra neredeyse 1 saniye gecikmeli korna,bazen hiç tepki vermiyor,
Kimi zaman gecikmeli gaz tepkileri,
Bir sürü araba kullandım ve çoğunda da böyle sıkıntılar yaşamadım !! Fiat Linea ve Hyundai Accent gibi modern düşük sınıf araçlar da dahil ! Hyundai Accent bile rüzgarda daha stabildi.Linea da geziyordu.
Kısacası bir daha tövbe Passat almam.emre verdiğin özet bilgi için teşekkürler kardeşim
vites geçiş sorunları bende yok bu arada hayret; bi servise sor dicem ama sen bilirsin :D arkadan gelen güp güp sesi, arka camı açınca önde oturanların kulak içinde bam bam bam bomba patlaması efektini, bagaj kapağını kapatınca arabanın altından çatır çutur ses gelmesini falan yazmayı unutmuşşun hatırlatayım dedim
benim için kaçınılmaz ve en çok istediğim şeyi yazmışsınız.. inşallah 3.20ied sportline siparişi verip maslak garage da m paket haline dönüştürüp 40 küsür yaşlarıma kadar arkadan itişli spor canavar gibi bir arabaya binmek istiyorum... düşünün arabanın siparişini bile vermeden nereden ne alacağımın hesabını yapar oldumCam tavan çok güzel duruyor bence de, özellikle beyaz renkte. Ancak herşeyin bir fiyatı var, Passatı donatıp 120-130 mertebesine yaklaşacaksanız BMW 3.20i ed sport modeli karşınıza alternatif olarak çıkıyor.![]()
Bence Passat'ın kendisi tam bir hayal kırıklığı.SIFIR ARAÇTA,
Hafif rüzgarda düşük süratlerde bile yolda gezinen,
Rolantide ara sıra olan koltuğun altından pandik yermişçesine hafif sarsıntılar,
Direksiyonun ara sıra titreyerek dönmesi,
1700 devir civarı aracın içinde yankı yapan "zırrrrr" sesi,(tabi ki de servise bu şikayetle bu ses kesiliveriyor birden),
Beton kolonu yarım saat sonra fark eden arka köşe park sensörleri
Kademeli ve insanı deli eden yumuşak ama takılmalı vites geçişleri,
Geri vitese bazen tam oturmaması,oturunca da bazen çıkmakta zorlanması,
Bastıktan sonra neredeyse 1 saniye gecikmeli korna,bazen hiç tepki vermiyor,
Kimi zaman gecikmeli gaz tepkileri,
Bir sürü araba kullandım ve çoğunda da böyle sıkıntılar yaşamadım !! Fiat Linea ve Hyundai Accent gibi modern düşük sınıf araçlar da dahil ! Hyundai Accent bile rüzgarda daha stabildi.Linea da geziyordu.
Kısacası bir daha tövbe Passat almam.emre verdiğin özet bilgi için teşekkürler kardeşim
vites geçiş sorunları bende yok bu arada hayret; bi servise sor dicem ama sen bilirsin :D arkadan gelen güp güp sesi, arka camı açınca önde oturanların kulak içinde bam bam bam bomba patlaması efektini, bagaj kapağını kapatınca arabanın altından çatır çutur ses gelmesini falan yazmayı unutmuşşun hatırlatayım dedim
benim için kaçınılmaz ve en çok istediğim şeyi yazmışsınız.. inşallah 3.20ied sportline siparişi verip maslak garage da m paket haline dönüştürüp 40 küsür yaşlarıma kadar arkadan itişli spor canavar gibi bir arabaya binmek istiyorum... düşünün arabanın siparişini bile vermeden nereden ne alacağımın hesabını yapar oldumCam tavan çok güzel duruyor bence de, özellikle beyaz renkte. Ancak herşeyin bir fiyatı var, Passatı donatıp 120-130 mertebesine yaklaşacaksanız BMW 3.20i ed sport modeli karşınıza alternatif olarak çıkıyor.![]()
Rot ayarına 2 kere soktum arabayı.Biri dışarıda biri yetkili serviste.Sıkıntı çıkmadı.2.kere gittiğimde sadece kasterde küçük bir miktar sapma varmış.Sanırım bu sorunu çözmek için çift turbo kullanılıyor bazı başka markalarda.
Benim araçta yolda gezinme sorunu yoktu, acaba rot ayarı mı bozultu sizin kullandığınız aracın. Bir de park sensorunden ve kornadan hiç şikayetim olmadı.
Park sensörü için de aynı yere gittim,yine sıkıntı yok dediler.
Zaten ne söylesem normal diyorlar...
Rot ayarına 2 kere soktum arabayı.Biri dışarıda biri yetkili serviste.Sıkıntı çıkmadı.2.kere gittiğimde sadece kasterde küçük bir miktar sapma varmış.Sanırım bu sorunu çözmek için çift turbo kullanılıyor bazı başka markalarda.
Benim araçta yolda gezinme sorunu yoktu, acaba rot ayarı mı bozultu sizin kullandığınız aracın. Bir de park sensorunden ve kornadan hiç şikayetim olmadı.
Park sensörü için de aynı yere gittim,yine sıkıntı yok dediler.
Zaten ne söylesem normal diyorlar...
+elektronik gaz pedalı sebebiyle de yaşanıyor o geç cevap verme olayı. b8de gaz pedalını bildiğiniz halatlı klasik şekilde yapmışlar golf'teki gibi dikkat ettiyseniz...Gecikmeli gaz tepkileri (lineer olmayan ivmelenme) sanırım araçta tek turbo olmasından kaynaklı. Bilgisi olan var mı bu konuda?
+elektronik gaz pedalı sebebiyle de yaşanıyor o geç cevap verme olayı. b8de gaz pedalını bildiğiniz halatlı klasik şekilde yapmışlar golf'teki gibi dikkat ettiyseniz...Gecikmeli gaz tepkileri (lineer olmayan ivmelenme) sanırım araçta tek turbo olmasından kaynaklı. Bilgisi olan var mı bu konuda?
Sanırım bu sorunu çözmek için çift turbo kullanılıyor bazı başka markalarda.
Benim araçta yolda gezinme sorunu yoktu, acaba rot ayarı mı bozultu sizin kullandığınız aracın. Bir de park sensorunden ve kornadan hiç şikayetim olmadı.rot ayarı değil demek istediği 190dan sonra güven vermiyor.. ben 2006 jettada daha rahat yüksek süratlerde kalıyordum.. ama bu arabada korkuyorum :D yaşlandım sanırımRot ayarına 2 kere soktum arabayı.Biri dışarıda biri yetkili serviste.Sıkıntı çıkmadı.2.kere gittiğimde sadece kasterde küçük bir miktar sapma varmış.
Park sensörü için de aynı yere gittim,yine sıkıntı yok dediler.
Zaten ne söylesem normal diyorlar...![]()
Sanırım bu sorunu çözmek için çift turbo kullanılıyor bazı başka markalarda.
Benim araçta yolda gezinme sorunu yoktu, acaba rot ayarı mı bozultu sizin kullandığınız aracın. Bir de park sensorunden ve kornadan hiç şikayetim olmadı.rot ayarı değil demek istediği 190dan sonra güven vermiyor.. ben 2006 jettada daha rahat yüksek süratlerde kalıyordum.. ama bu arabada korkuyorum :D yaşlandım sanırımRot ayarına 2 kere soktum arabayı.Biri dışarıda biri yetkili serviste.Sıkıntı çıkmadı.2.kere gittiğimde sadece kasterde küçük bir miktar sapma varmış.
Park sensörü için de aynı yere gittim,yine sıkıntı yok dediler.
Zaten ne söylesem normal diyorlar...![]()
Abi aslında bu kademeli geçiş tüm VW modellerinde var.Yani vitese 2 kademede oturuyor.Belki fark etmemişsindir ama Golf,passat,tiguan hepsinde var.emre verdiğin özet bilgi için teşekkürler kardeşim
vites geçiş sorunları bende yok bu arada hayret; bi servise sor dicem ama sen bilirsin :D arkadan gelen güp güp sesi, arka camı açınca önde oturanların kulak içinde bam bam bam bomba patlaması efektini, bagaj kapağını kapatınca arabanın altından çatır çutur ses gelmesini falan yazmayı unutmuşşun hatırlatayım dedim
benim için kaçınılmaz ve en çok istediğim şeyi yazmışsınız.. inşallah 3.20ied sportline siparişi verip maslak garage da m paket haline dönüştürüp 40 küsür yaşlarıma kadar arkadan itişli spor canavar gibi bir arabaya binmek istiyorum... düşünün arabanın siparişini bile vermeden nereden ne alacağımın hesabını yapar oldum![]()
Bende ek olarak geri vitesten bazen çıkmak için güç istiyor.Kimi zaman takılıyor debriyajı yarım kaldırıyorum öyle oturuyor geri vites.
Artık servise bir şey sormak istemiyorum
Üstteki mesajındaki alıntı için de benim araba 100 de bile rüzgar varsa geziyor.90 la gezdiğini de bilirim.190 a çıkmadım bile daha bu arabayla !
Bu arabaya ben ne aksesuar alacağım artık ne başka bir şey.Şu kapı altı lambalarını takıp meseleyi kapatcam belki bir de yay takarım şu rüzgarı kesmek için.
Zaten yakın zamanda ya düz motor ya da S motor Şahin alacağım orjinal bir araba oynanmamış tertemiz.Ona harcayacağım..Hem içinde büyümüş olduğum arabalar olan Tofaş ile geçmişi yad ederim![]()
Konu Emre_4758 tarafından (11 11 2014 Saat 16:22 ) değiştirilmiştir.
Abi aslında bu kademeli geçiş tüm VW modellerinde var.Yani vitese 2 kademede oturuyor.Belki fark etmemişsindir ama Golf,passat,tiguan hepsinde var.emre verdiğin özet bilgi için teşekkürler kardeşim
vites geçiş sorunları bende yok bu arada hayret; bi servise sor dicem ama sen bilirsin :D arkadan gelen güp güp sesi, arka camı açınca önde oturanların kulak içinde bam bam bam bomba patlaması efektini, bagaj kapağını kapatınca arabanın altından çatır çutur ses gelmesini falan yazmayı unutmuşşun hatırlatayım dedim
benim için kaçınılmaz ve en çok istediğim şeyi yazmışsınız.. inşallah 3.20ied sportline siparişi verip maslak garage da m paket haline dönüştürüp 40 küsür yaşlarıma kadar arkadan itişli spor canavar gibi bir arabaya binmek istiyorum... düşünün arabanın siparişini bile vermeden nereden ne alacağımın hesabını yapar oldum![]()
Bende ek olarak geri vitesten bazen çıkmak için güç istiyor.Kimi zaman takılıyor debriyajı yarım kaldırıyorum öyle oturuyor geri vites.
Artık servise bir şey sormak istemiyorum
Üstteki mesajındaki alıntı için de benim araba 100 de bile rüzgar varsa geziyor.90 la gezdiğini de bilirim.190 a çıkmadım bile daha bu arabayla !
Bu arabaya ben ne aksesuar alacağım artık ne başka bir şey.Şu kapı altı lambalarını takıp meseleyi kapatcam belki bir de yay takarım şu rüzgarı kesmek için.
Zaten yakın zamanda ya düz motor ya da S motor Şahin alacağım orjinal bir araba oynanmamış tertemiz.Ona harcayacağım..Hem içinde büyümüş olduğum arabalar olan Tofaş ile geçmişi yad ederim![]()
ha tamam kademe var fakat kemikleşme yok.. o da auto hold den kaynaklı. dişli yarım kalınca teker hareket etmediği için milimetrelik farktan dolayı yerine oturmuyor. geri vitesten çıkmak için ya yarım debriyaj yapcan ya da autohold ü deaktif edip arabayı 2 santim saldıktan sonra istediğin hamleyi yapıcan.. aahh şahin aahh.. 12 sene bindiğimiz bi şahinimiz vardı çarşıda görünce gözlerim doluyor valla hala :D:D:D o arabada herşeyi öğrendim kara düzendi her yerini sök tak ne işe yaradığını öğrenmiştim ortaokul yaşlarından beri... allah gönlüne göre versin kardeşim.. ne diyelimAbi aslında bu kademeli geçiş tüm VW modellerinde var.Yani vitese 2 kademede oturuyor.Belki fark etmemişsindir ama Golf,passat,tiguan hepsinde var.
Bende ek olarak geri vitesten bazen çıkmak için güç istiyor.Kimi zaman takılıyor debriyajı yarım kaldırıyorum öyle oturuyor geri vites.
Artık servise bir şey sormak istemiyorum
Üstteki mesajındaki alıntı için de benim araba 100 de bile rüzgar varsa geziyor.90 la gezdiğini de bilirim.190 a çıkmadım bile daha bu arabayla !
Bu arabaya ben ne aksesuar alacağım artık ne başka bir şey.Şu kapı altı lambalarını takıp meseleyi kapatcam belki bir de yay takarım şu rüzgarı kesmek için.
Zaten yakın zamanda ya düz motor ya da S motor Şahin alacağım orjinal bir araba oynanmamış tertemiz.Ona harcayacağım..Hem içinde büyümüş olduğum arabalar olan Tofaş ile geçmişi yad ederim![]()
inşallah bmw olur mercedes olur hatta ferrari olsun anasını satayım :D
ha tamam kademe var fakat kemikleşme yok.. o da auto hold den kaynaklı. dişli yarım kalınca teker hareket etmediği için milimetrelik farktan dolayı yerine oturmuyor. geri vitesten çıkmak için ya yarım debriyaj yapcan ya da autohold ü deaktif edip arabayı 2 santim saldıktan sonra istediğin hamleyi yapıcan.. aahh şahin aahh.. 12 sene bindiğimiz bi şahinimiz vardı çarşıda görünce gözlerim doluyor valla hala :D:D:D o arabada herşeyi öğrendim kara düzendi her yerini sök tak ne işe yaradığını öğrenmiştim ortaokul yaşlarından beri... allah gönlüne göre versin kardeşim.. ne diyelimAbi aslında bu kademeli geçiş tüm VW modellerinde var.Yani vitese 2 kademede oturuyor.Belki fark etmemişsindir ama Golf,passat,tiguan hepsinde var.
Bende ek olarak geri vitesten bazen çıkmak için güç istiyor.Kimi zaman takılıyor debriyajı yarım kaldırıyorum öyle oturuyor geri vites.
Artık servise bir şey sormak istemiyorum
Üstteki mesajındaki alıntı için de benim araba 100 de bile rüzgar varsa geziyor.90 la gezdiğini de bilirim.190 a çıkmadım bile daha bu arabayla !
Bu arabaya ben ne aksesuar alacağım artık ne başka bir şey.Şu kapı altı lambalarını takıp meseleyi kapatcam belki bir de yay takarım şu rüzgarı kesmek için.
Zaten yakın zamanda ya düz motor ya da S motor Şahin alacağım orjinal bir araba oynanmamış tertemiz.Ona harcayacağım..Hem içinde büyümüş olduğum arabalar olan Tofaş ile geçmişi yad ederim![]()
inşallah bmw olur mercedes olur hatta ferrari olsun anasını satayım :D
Eyvallah abiha tamam kademe var fakat kemikleşme yok.. o da auto hold den kaynaklı. dişli yarım kalınca teker hareket etmediği için milimetrelik farktan dolayı yerine oturmuyor. geri vitesten çıkmak için ya yarım debriyaj yapcan ya da autohold ü deaktif edip arabayı 2 santim saldıktan sonra istediğin hamleyi yapıcan.. aahh şahin aahh.. 12 sene bindiğimiz bi şahinimiz vardı çarşıda görünce gözlerim doluyor valla hala :D:D:D o arabada herşeyi öğrendim kara düzendi her yerini sök tak ne işe yaradığını öğrenmiştim ortaokul yaşlarından beri... allah gönlüne göre versin kardeşim.. ne diyeliminşallah bmw olur mercedes olur hatta ferrari olsun anasını satayım :D
Passat duracak ama Şahin'i de kullanacağım.Daha çok ben Şahin'in motoruyla alt takımıyla ve bakımlarıyla uğraşacağım.Sök-tak,yenileme gibi.Apaçi işi değil orjinal bir şekilde bineceğim.BMW de Mercedes'te o ruh yok Fırat abi bilirsin![]()
Eyvallah abiha tamam kademe var fakat kemikleşme yok.. o da auto hold den kaynaklı. dişli yarım kalınca teker hareket etmediği için milimetrelik farktan dolayı yerine oturmuyor. geri vitesten çıkmak için ya yarım debriyaj yapcan ya da autohold ü deaktif edip arabayı 2 santim saldıktan sonra istediğin hamleyi yapıcan.. aahh şahin aahh.. 12 sene bindiğimiz bi şahinimiz vardı çarşıda görünce gözlerim doluyor valla hala :D:D:D o arabada herşeyi öğrendim kara düzendi her yerini sök tak ne işe yaradığını öğrenmiştim ortaokul yaşlarından beri... allah gönlüne göre versin kardeşim.. ne diyeliminşallah bmw olur mercedes olur hatta ferrari olsun anasını satayım :D
Passat duracak ama Şahin'i de kullanacağım.Daha çok ben Şahin'in motoruyla alt takımıyla ve bakımlarıyla uğraşacağım.Sök-tak,yenileme gibi.Apaçi işi değil orjinal bir şekilde bineceğim.BMW de Mercedes'te o ruh yok Fırat abi bilirsin![]()
bugüne kadar sattığı araç hakkında tam bilgi sahibi olan bir satış temsilcisi görmedim.cc almak niyetindeyim.passatta kullandığım surf bagajını cc' de kullanıp kullanamayacağını bana söyleyemediler,madem bilmiyorsun adam gibi aç almanyaya sor.Çalışanlar Almanca bilmiyor, hatta otomobiller hakkında hiçbir bilgileri yok, ilgisiz bir soru yöneltin: "Passat'ta neden arka frenler kampana değil?" gibisinden, size verecekleri cevap: "Fırat bey, Doğuş Otomotiv sadece araçları ithal ediyor, üretmiyor. Bu nedenle üretici Volkswagen nezdinde herhangi bir girişimimiz sözkonusu değil." 1.4 TSI ve 1.6 TDI arasındaki 16.000 TL fiyat farkının "vergilendirmeden" kaynaklandığını söyleyecek, hatta iddia edecek kadar bilgisizler.
İsterdim ki Doğuş Otomotiv'de Almanya'da doğup büyümüş, orada eğitim almış, okula gitmiş, her iki ülkenin de sosyal ve otomobil kültürünü yakından tanıyanlar çalışsınlar, ama görünüyor ki kasten ve özellikle Almanca bilmeyen ve otomobillerden anlamayanları işe almışlar. İyi ki Volkswagen gidip araçların kullanım kılavuzlarını Almanya'da tercüme ettiriyor, yoksa vay halimize...! Zaten hiç okumuyorum, en son 2008'de okudum, sonra dokunmadım bile.
2 Ay önce PASSAT'ların üretim yerini Meksika ve İspanya olarak yazmışlardı, "İnfial!" dedim...!!! Yani pes ve ancak bu kadar olur! Neyse, daha sonra hiçbir cevap vermeden düzelttiler, Almanya olarak.
Taner Bey;cc 'de neden zorlandığınızı anlatır mısınız?ben de alıcaktım, vazgeçtim
bugüne kadar sattığı araç hakkında tam bilgi sahibi olan bir satış temsilcisi görmedim.cc almak niyetindeyim.passatta kullandığım surf bagajını cc' de kullanıp kullanamayacağını bana söyleyemediler,madem bilmiyorsun adam gibi aç almanyaya sor.Çalışanlar Almanca bilmiyor, hatta otomobiller hakkında hiçbir bilgileri yok, ilgisiz bir soru yöneltin: "Passat'ta neden arka frenler kampana değil?" gibisinden, size verecekleri cevap: "Fırat bey, Doğuş Otomotiv sadece araçları ithal ediyor, üretmiyor. Bu nedenle üretici Volkswagen nezdinde herhangi bir girişimimiz sözkonusu değil." 1.4 TSI ve 1.6 TDI arasındaki 16.000 TL fiyat farkının "vergilendirmeden" kaynaklandığını söyleyecek, hatta iddia edecek kadar bilgisizler.
İsterdim ki Doğuş Otomotiv'de Almanya'da doğup büyümüş, orada eğitim almış, okula gitmiş, her iki ülkenin de sosyal ve otomobil kültürünü yakından tanıyanlar çalışsınlar, ama görünüyor ki kasten ve özellikle Almanca bilmeyen ve otomobillerden anlamayanları işe almışlar. İyi ki Volkswagen gidip araçların kullanım kılavuzlarını Almanya'da tercüme ettiriyor, yoksa vay halimize...! Zaten hiç okumuyorum, en son 2008'de okudum, sonra dokunmadım bile.
2 Ay önce PASSAT'ların üretim yerini Meksika ve İspanya olarak yazmışlardı, "İnfial!" dedim...!!! Yani pes ve ancak bu kadar olur! Neyse, daha sonra hiçbir cevap vermeden düzelttiler, Almanya olarak.
Taner Bey;cc 'de neden zorlandığınızı anlatır mısınız?ben de alıcaktım, vazgeçtim
CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.
Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.
bugüne kadar sattığı araç hakkında tam bilgi sahibi olan bir satış temsilcisi görmedim.cc almak niyetindeyim.passatta kullandığım surf bagajını cc' de kullanıp kullanamayacağını bana söyleyemediler,madem bilmiyorsun adam gibi aç almanyaya sor.
Taner Bey;cc 'de neden zorlandığınızı anlatır mısınız?ben de alıcaktım, vazgeçtim
CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.
Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.
bugüne kadar sattığı araç hakkında tam bilgi sahibi olan bir satış temsilcisi görmedim.cc almak niyetindeyim.passatta kullandığım surf bagajını cc' de kullanıp kullanamayacağını bana söyleyemediler,madem bilmiyorsun adam gibi aç almanyaya sor.
Taner Bey;cc 'de neden zorlandığınızı anlatır mısınız?ben de alıcaktım, vazgeçtim
peki highline'daki 18" dartfort larla napıcaz?CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.
Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.
peki highline'daki 18" dartfort larla napıcaz?CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.
Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.
Abi karter dedin de,CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.
Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.
Geçen yıllık bakımdaydım.Sordum karter muhafaza var mı dedim.Yarım olanlardan var dedi yani arabanın üzerindekiler bunlar zaten.
Başka da yokmuş.
Dedim Adana'da bir abim 1500 tl gibi bir rakamın üzerinde yaptırdı dedim orjinal Almanya'dan geldi dedi.
Öyle bir şey olamaz öyle bir parça yok dedi.
Bilmemesi normal mi ? Yani bu parça hakkında neden bilgi sahibi değiller ?
Abi karter dedin de,CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.
Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.
Geçen yıllık bakımdaydım.Sordum karter muhafaza var mı dedim.Yarım olanlardan var dedi yani arabanın üzerindekiler bunlar zaten.
Başka da yokmuş.
Dedim Adana'da bir abim 1500 tl gibi bir rakamın üzerinde yaptırdı dedim orjinal Almanya'dan geldi dedi.
Öyle bir şey olamaz öyle bir parça yok dedi.
Bilmemesi normal mi ? Yani bu parça hakkında neden bilgi sahibi değiller ?
İlk çıktığında ortalama bir Passat'tan oldukça pahalı konumlandırmışlardı. Sonra özellikle B7 ile birlikte fiyat hemen hemen eşitlendi. Ama muhtemelen zamanında ilgilenenlerde pahalı algısı kaldı.CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.
Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.
İlk çıktığında ortalama bir Passat'tan oldukça pahalı konumlandırmışlardı. Sonra özellikle B7 ile birlikte fiyat hemen hemen eşitlendi. Ama muhtemelen zamanında ilgilenenlerde pahalı algısı kaldı.CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.
Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.