2015 Passat yeni kasa

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır...
  1. offline
    GRAY WOLF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre
    Üyelik Tarihi
    11/11/2014
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    45

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Merhaba, bende yeni Passat (1.4 tsi act comft / tungsten gri) siparişi verdim. Kasım sonuna kadar teslim edilecek inşallah, BMW ve Mercedes'lere baktım 0 km'lere 120-140 bin TL gibi rakamlar, 2012-2013 model 20-30 bin km'lerde ne olduğu belirsiz arabalara 90-110 bin TL istiyorlar. bende en azından onun bunun eskisine bineceğime 0 km tertemiz yeni çıkan bir araca binmek istedim. Performans olarak beni üzmeyeceğini düşünerek 150 hp lik modeli tercih ettim, artık iyimi yaptım kötümü yaptım bilemiyorum alıp kullanınca göreceğiz...
    Konu GRAY WOLF tarafından (11 11 2014 Saat 14:13 ) değiştirilmiştir.
  2. #1861
    Merhaba, bende yeni Passat (1.4 tsi act comft / tungsten gri) siparişi verdim. Kasım sonuna kadar teslim edilecek inşallah, BMW ve Mercedes'lere baktım 0 km'lere 120-140 bin TL gibi rakamlar, 2012-2013 model 20-30 bin km'lerde ne olduğu belirsiz arabalara 90-110 bin TL istiyorlar. bende en azından onun bunun eskisine bineceğime 0 km tertemiz yeni çıkan bir araca binmek istedim. Performans olarak beni üzmeyeceğini düşünerek 150 hp lik modeli tercih ettim, artık iyimi yaptım kötümü yaptım bilemiyorum alıp kullanınca göreceğiz...

  3. offline
    engn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Engin
    Üyelik Tarihi
    04/11/2014
    Yer
    Düzce ,Bodrum
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.489

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Neptune ithaki 15 mili HIZLA Derince'ye ilerliyor.şu an Karadeniz'de ...
    vesselfinder.com da takip edebilirsiniz
  4. #1862
    Neptune ithaki 15 mili HIZLA Derince'ye ilerliyor.şu an Karadeniz'de ...
    vesselfinder.com da takip edebilirsiniz

  5. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Türkiye PASSAT camiası böyle bir heyecan, böyle bir bekleyiş, böyle bir olay yaşamadı, B8'e "toplu geçiş" yaşanıyor, sözbirliği etmiş gibi, Doğuş bize çalışacak bu gidişle
  6. #1863
    Türkiye PASSAT camiası böyle bir heyecan, böyle bir bekleyiş, böyle bir olay yaşamadı, B8'e "toplu geçiş" yaşanıyor, sözbirliği etmiş gibi, Doğuş bize çalışacak bu gidişle

  7. offline
    fuat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30/03/2011
    Yer
    Herhangi bir yer(Otomatik)
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    194

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  passgaz1.jpg
Görüntüleme: 238
Büyüklüğü:  69.8 KB (Kilobyte)
ID:	16852


    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  passgaz2.jpg
Görüntüleme: 228
Büyüklüğü:  50.0 KB (Kilobyte)
ID:	16853
  8. #1864
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  passgaz1.jpg
Görüntüleme: 238
Büyüklüğü:  69.8 KB (Kilobyte)
ID:	16852


    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  passgaz2.jpg
Görüntüleme: 228
Büyüklüğü:  50.0 KB (Kilobyte)
ID:	16853

  9. offline
    Barış26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Barış İleriye
    Üyelik Tarihi
    10/11/2014
    Yer
    Eskişehir
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    38

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       atitrend Nickli Üyeden Alıntı
    biraz önce passat b8 donanım listesine baktım da . daha önce liste ilk yayınlandığında trend donanımda 5 " confort ve highline da 5.8" composition media var yazıyordu . şimdi ise liste değişmiş ve confort ve highline da composition 6.5 " dokunmatik ekran yazıyor. bir yanlışlıkmı oldu yoksa gerçekten ekranı küçük bulup değiştirdilermi.
    Passat'ta 5.8" ekran diye bir şey yok. Ya 5" ya da 6.5" seçeneği var. Volkswagen canlı destekten görüşüp düzelttirdim.
    Aslında düzeltmeleri için görüşeli epey oldu ama siteyi geç güncellediler.
  10. #1865
       atitrend Nickli Üyeden Alıntı
    biraz önce passat b8 donanım listesine baktım da . daha önce liste ilk yayınlandığında trend donanımda 5 " confort ve highline da 5.8" composition media var yazıyordu . şimdi ise liste değişmiş ve confort ve highline da composition 6.5 " dokunmatik ekran yazıyor. bir yanlışlıkmı oldu yoksa gerçekten ekranı küçük bulup değiştirdilermi.
    Passat'ta 5.8" ekran diye bir şey yok. Ya 5" ya da 6.5" seçeneği var. Volkswagen canlı destekten görüşüp düzelttirdim.
    Aslında düzeltmeleri için görüşeli epey oldu ama siteyi geç güncellediler.

  11. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Çalışanlar Almanca bilmiyor, hatta otomobiller hakkında hiçbir bilgileri yok, ilgisiz bir soru yöneltin: "Passat'ta neden arka frenler kampana değil?" gibisinden, size verecekleri cevap: "Fırat bey, Doğuş Otomotiv sadece araçları ithal ediyor, üretmiyor. Bu nedenle üretici Volkswagen nezdinde herhangi bir girişimimiz sözkonusu değil." 1.4 TSI ve 1.6 TDI arasındaki 16.000 TL fiyat farkının "vergilendirmeden" kaynaklandığını söyleyecek, hatta iddia edecek kadar bilgisizler.

    İsterdim ki Doğuş Otomotiv'de Almanya'da doğup büyümüş, orada eğitim almış, okula gitmiş, her iki ülkenin de sosyal ve otomobil kültürünü yakından tanıyanlar çalışsınlar, ama görünüyor ki kasten ve özellikle Almanca bilmeyen ve otomobillerden anlamayanları işe almışlar. İyi ki Volkswagen gidip araçların kullanım kılavuzlarını Almanya'da tercüme ettiriyor, yoksa vay halimize...! Zaten hiç okumuyorum, en son 2008'de okudum, sonra dokunmadım bile.

    2 Ay önce PASSAT'ların üretim yerini Meksika ve İspanya olarak yazmışlardı, "İnfial!" dedim...!!! Yani pes ve ancak bu kadar olur! Neyse, daha sonra hiçbir cevap vermeden düzelttiler, Almanya olarak.

       Barış26 Nickli Üyeden Alıntı
    Passat'ta 5.8" ekran diye bir şey yok. Ya 5" ya da 6.5" seçeneği var. Volkswagen canlı destekten görüşüp düzelttirdim.
    Aslında düzeltmeleri için görüşeli epey oldu ama siteyi geç güncellediler.
  12. #1866
    Çalışanlar Almanca bilmiyor, hatta otomobiller hakkında hiçbir bilgileri yok, ilgisiz bir soru yöneltin: "Passat'ta neden arka frenler kampana değil?" gibisinden, size verecekleri cevap: "Fırat bey, Doğuş Otomotiv sadece araçları ithal ediyor, üretmiyor. Bu nedenle üretici Volkswagen nezdinde herhangi bir girişimimiz sözkonusu değil." 1.4 TSI ve 1.6 TDI arasındaki 16.000 TL fiyat farkının "vergilendirmeden" kaynaklandığını söyleyecek, hatta iddia edecek kadar bilgisizler.

    İsterdim ki Doğuş Otomotiv'de Almanya'da doğup büyümüş, orada eğitim almış, okula gitmiş, her iki ülkenin de sosyal ve otomobil kültürünü yakından tanıyanlar çalışsınlar, ama görünüyor ki kasten ve özellikle Almanca bilmeyen ve otomobillerden anlamayanları işe almışlar. İyi ki Volkswagen gidip araçların kullanım kılavuzlarını Almanya'da tercüme ettiriyor, yoksa vay halimize...! Zaten hiç okumuyorum, en son 2008'de okudum, sonra dokunmadım bile.

    2 Ay önce PASSAT'ların üretim yerini Meksika ve İspanya olarak yazmışlardı, "İnfial!" dedim...!!! Yani pes ve ancak bu kadar olur! Neyse, daha sonra hiçbir cevap vermeden düzelttiler, Almanya olarak.

       Barış26 Nickli Üyeden Alıntı
    Passat'ta 5.8" ekran diye bir şey yok. Ya 5" ya da 6.5" seçeneği var. Volkswagen canlı destekten görüşüp düzelttirdim.
    Aslında düzeltmeleri için görüşeli epey oldu ama siteyi geç güncellediler.

  13. offline
    azref - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    harun
    Üyelik Tarihi
    20/07/2014
    Yer
    trabzon
    Model
    Golf
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    13

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    arkadaşlar bu comfortline da mercekli far konusunu galiba kimse bilmiyor 80bin verip düz far olayı tam bir hayal kırıklığı bana göre
  14. #1867
    arkadaşlar bu comfortline da mercekli far konusunu galiba kimse bilmiyor 80bin verip düz far olayı tam bir hayal kırıklığı bana göre

  15. offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fırat ÇİFTÇİ
    Üyelik Tarihi
    07/03/2013
    Yer
    Adıyaman
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    1.850
    06 EZ 2187

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    b7 den kalan tecrübeler passat b8i stok (opsiyonsuz) almamaya itmiş herkesi.. 5-6 opsiyondan aşağı isteyen yok en güzel opsiyonlar cam tavan, discovery pro+aktif ekran ve 19 jant bence...
  16. #1868
    b7 den kalan tecrübeler passat b8i stok (opsiyonsuz) almamaya itmiş herkesi.. 5-6 opsiyondan aşağı isteyen yok en güzel opsiyonlar cam tavan, discovery pro+aktif ekran ve 19 jant bence...

  17. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Türkiye PASSAT camiası böyle bir heyecan, böyle bir bekleyiş, böyle bir olay yaşamadı, B8'e "toplu geçiş" yaşanıyor, sözbirliği etmiş gibi, Doğuş bize çalışacak bu gidişle
    neden ; çünkü bizimkilerle alakası olmayan bir kasa ürettiler o nedenle bu farklılık büyük bir talep oluşturacaktır.
  18. #1869
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Türkiye PASSAT camiası böyle bir heyecan, böyle bir bekleyiş, böyle bir olay yaşamadı, B8'e "toplu geçiş" yaşanıyor, sözbirliği etmiş gibi, Doğuş bize çalışacak bu gidişle
    neden ; çünkü bizimkilerle alakası olmayan bir kasa ürettiler o nedenle bu farklılık büyük bir talep oluşturacaktır.

  19. #1870
    Emre_4758

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Bence Passat'ın kendisi tam bir hayal kırıklığı.SIFIR ARAÇTA,
    Hafif rüzgarda düşük süratlerde bile yolda gezinen,
    Rolantide ara sıra olan koltuğun altından pandik yermişçesine hafif sarsıntılar,
    Direksiyonun ara sıra titreyerek dönmesi,
    1700 devir civarı aracın içinde yankı yapan "zırrrrr" sesi,(tabi ki de servise bu şikayetle bu ses kesiliveriyor birden),
    Beton kolonu yarım saat sonra fark eden arka köşe park sensörleri
    Kademeli ve insanı deli eden yumuşak ama takılmalı vites geçişleri,
    Geri vitese bazen tam oturmaması,oturunca da bazen çıkmakta zorlanması,
    Bastıktan sonra neredeyse 1 saniye gecikmeli korna,bazen hiç tepki vermiyor,
    Kimi zaman gecikmeli gaz tepkileri,
    Bir sürü araba kullandım ve çoğunda da böyle sıkıntılar yaşamadım !! Fiat Linea ve Hyundai Accent gibi modern düşük sınıf araçlar da dahil ! Hyundai Accent bile rüzgarda daha stabildi.Linea da geziyordu.
    Kısacası bir daha tövbe Passat almam.
    Konu Emre_4758 tarafından (11 11 2014 Saat 15:58 ) değiştirilmiştir.
  20. #1870
    Emre_4758 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emre_4758
    Mesajlar :

    n/a

    Bence Passat'ın kendisi tam bir hayal kırıklığı.SIFIR ARAÇTA,
    Hafif rüzgarda düşük süratlerde bile yolda gezinen,
    Rolantide ara sıra olan koltuğun altından pandik yermişçesine hafif sarsıntılar,
    Direksiyonun ara sıra titreyerek dönmesi,
    1700 devir civarı aracın içinde yankı yapan "zırrrrr" sesi,(tabi ki de servise bu şikayetle bu ses kesiliveriyor birden),
    Beton kolonu yarım saat sonra fark eden arka köşe park sensörleri
    Kademeli ve insanı deli eden yumuşak ama takılmalı vites geçişleri,
    Geri vitese bazen tam oturmaması,oturunca da bazen çıkmakta zorlanması,
    Bastıktan sonra neredeyse 1 saniye gecikmeli korna,bazen hiç tepki vermiyor,
    Kimi zaman gecikmeli gaz tepkileri,
    Bir sürü araba kullandım ve çoğunda da böyle sıkıntılar yaşamadım !! Fiat Linea ve Hyundai Accent gibi modern düşük sınıf araçlar da dahil ! Hyundai Accent bile rüzgarda daha stabildi.Linea da geziyordu.
    Kısacası bir daha tövbe Passat almam.

  21. offline
    funky34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17/11/2013
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    823

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       firatciftci44 Nickli Üyeden Alıntı
    b7 den kalan tecrübeler passat b8i stok (opsiyonsuz) almamaya itmiş herkesi.. 5-6 opsiyondan aşağı isteyen yok en güzel opsiyonlar cam tavan, discovery pro+aktif ekran ve 19 jant bence...
    Cam tavan çok güzel duruyor bence de, özellikle beyaz renkte. Ancak herşeyin bir fiyatı var, Passatı donatıp 120-130 mertebesine yaklaşacaksanız BMW 3.20i ed sport modeli karşınıza alternatif olarak çıkıyor.
  22. #1871
       firatciftci44 Nickli Üyeden Alıntı
    b7 den kalan tecrübeler passat b8i stok (opsiyonsuz) almamaya itmiş herkesi.. 5-6 opsiyondan aşağı isteyen yok en güzel opsiyonlar cam tavan, discovery pro+aktif ekran ve 19 jant bence...
    Cam tavan çok güzel duruyor bence de, özellikle beyaz renkte. Ancak herşeyin bir fiyatı var, Passatı donatıp 120-130 mertebesine yaklaşacaksanız BMW 3.20i ed sport modeli karşınıza alternatif olarak çıkıyor.

  23. offline
    azref - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    harun
    Üyelik Tarihi
    20/07/2014
    Yer
    trabzon
    Model
    Golf
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    13

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    kesinlikle opsiyonlar önemli aracın boş olması hele ki o kadar para verip (ev parası gibi) bari keyfini tam alalım diyoruz , bizim insanımızın da diğer ülke insanlarından aşağıda olmadığı artık doğuş tarafından da dikkate alınmalı araç ithalini yaparken ...
  24. #1872
    kesinlikle opsiyonlar önemli aracın boş olması hele ki o kadar para verip (ev parası gibi) bari keyfini tam alalım diyoruz , bizim insanımızın da diğer ülke insanlarından aşağıda olmadığı artık doğuş tarafından da dikkate alınmalı araç ithalini yaparken ...

  25. offline
    funky34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17/11/2013
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    823

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence Passat'ın kendisi tam bir hayal kırıklığı.
    Hafif rüzgarda düşük süratlerde bile yolda gezinen,
    Rolantide ara sıra olan koltuğun altından pandik yermişçesine hafif sarsıntılar,
    Direksiyonun ara sıra titreyerek dönmesi,
    1700 devir civarı aracın içinde yankı yapan "zırrrrr" sesi,(tabi ki de servise bu şikayetle bu ses kesiliveriyor birden),
    Beton kolonu yarım saat sonra fark eden arka köşe park sensörleri
    Kademeli ve insanı deli eden yumuşak ama takılmalı vites geçişleri,
    Geri vitese bazen tam oturmaması,oturunca da bazen çıkmakta zorlanması,
    Bastıktan sonra neredeyse 1 saniye gecikmeli korna,bazen hiç tepki vermiyor,
    Kimi zaman gecikmeli gaz tepkileri,
    Bir sürü araba kullandım ve çoğunda da böyle sıkıntılar yaşamadım !! Fiat Linea ve Hyundai Accent gibi modern düşük sınıf araçlar da dahil ! Hyundai Accent bile rüzgarda daha stabildi.Linea da geziyordu.
    Kısacası bir daha tövbe Passat almam.
    Gecikmeli gaz tepkileri (lineer olmayan ivmelenme) sanırım araçta tek turbo olmasından kaynaklı. Bilgisi olan var mı bu konuda?
  26. #1873
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence Passat'ın kendisi tam bir hayal kırıklığı.
    Hafif rüzgarda düşük süratlerde bile yolda gezinen,
    Rolantide ara sıra olan koltuğun altından pandik yermişçesine hafif sarsıntılar,
    Direksiyonun ara sıra titreyerek dönmesi,
    1700 devir civarı aracın içinde yankı yapan "zırrrrr" sesi,(tabi ki de servise bu şikayetle bu ses kesiliveriyor birden),
    Beton kolonu yarım saat sonra fark eden arka köşe park sensörleri
    Kademeli ve insanı deli eden yumuşak ama takılmalı vites geçişleri,
    Geri vitese bazen tam oturmaması,oturunca da bazen çıkmakta zorlanması,
    Bastıktan sonra neredeyse 1 saniye gecikmeli korna,bazen hiç tepki vermiyor,
    Kimi zaman gecikmeli gaz tepkileri,
    Bir sürü araba kullandım ve çoğunda da böyle sıkıntılar yaşamadım !! Fiat Linea ve Hyundai Accent gibi modern düşük sınıf araçlar da dahil ! Hyundai Accent bile rüzgarda daha stabildi.Linea da geziyordu.
    Kısacası bir daha tövbe Passat almam.
    Gecikmeli gaz tepkileri (lineer olmayan ivmelenme) sanırım araçta tek turbo olmasından kaynaklı. Bilgisi olan var mı bu konuda?

  27. #1874
    Emre_4758

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       funky34 Nickli Üyeden Alıntı
    Gecikmeli gaz tepkileri (lineer olmayan ivmelenme) sanırım araçta tek turbo olmasından kaynaklı. Bilgisi olan var mı bu konuda?
    Aynen turbonun geç dolmasından kaynaklanıyor.Kompresör de olsaydı telafi ederdi alt devirleri.
  28. #1874
    Emre_4758 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emre_4758
    Mesajlar :

    n/a

       funky34 Nickli Üyeden Alıntı
    Gecikmeli gaz tepkileri (lineer olmayan ivmelenme) sanırım araçta tek turbo olmasından kaynaklı. Bilgisi olan var mı bu konuda?
    Aynen turbonun geç dolmasından kaynaklanıyor.Kompresör de olsaydı telafi ederdi alt devirleri.

  29. offline
    funky34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17/11/2013
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    823

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    Sanırım bu sorunu çözmek için çift turbo kullanılıyor bazı başka markalarda.

    Benim araçta yolda gezinme sorunu yoktu, acaba rot ayarı mı bozultu sizin kullandığınız aracın. Bir de park sensorunden ve kornadan hiç şikayetim olmadı.
  30. #1875
    Sanırım bu sorunu çözmek için çift turbo kullanılıyor bazı başka markalarda.

    Benim araçta yolda gezinme sorunu yoktu, acaba rot ayarı mı bozultu sizin kullandığınız aracın. Bir de park sensorunden ve kornadan hiç şikayetim olmadı.

  31. offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fırat ÇİFTÇİ
    Üyelik Tarihi
    07/03/2013
    Yer
    Adıyaman
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    1.850
    06 EZ 2187

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence Passat'ın kendisi tam bir hayal kırıklığı.SIFIR ARAÇTA,
    Hafif rüzgarda düşük süratlerde bile yolda gezinen,
    Rolantide ara sıra olan koltuğun altından pandik yermişçesine hafif sarsıntılar,
    Direksiyonun ara sıra titreyerek dönmesi,
    1700 devir civarı aracın içinde yankı yapan "zırrrrr" sesi,(tabi ki de servise bu şikayetle bu ses kesiliveriyor birden),
    Beton kolonu yarım saat sonra fark eden arka köşe park sensörleri
    Kademeli ve insanı deli eden yumuşak ama takılmalı vites geçişleri,
    Geri vitese bazen tam oturmaması,oturunca da bazen çıkmakta zorlanması,
    Bastıktan sonra neredeyse 1 saniye gecikmeli korna,bazen hiç tepki vermiyor,
    Kimi zaman gecikmeli gaz tepkileri,
    Bir sürü araba kullandım ve çoğunda da böyle sıkıntılar yaşamadım !! Fiat Linea ve Hyundai Accent gibi modern düşük sınıf araçlar da dahil ! Hyundai Accent bile rüzgarda daha stabildi.Linea da geziyordu.
    Kısacası bir daha tövbe Passat almam.
    emre verdiğin özet bilgi için teşekkürler kardeşim vites geçiş sorunları bende yok bu arada hayret; bi servise sor dicem ama sen bilirsin :D arkadan gelen güp güp sesi, arka camı açınca önde oturanların kulak içinde bam bam bam bomba patlaması efektini, bagaj kapağını kapatınca arabanın altından çatır çutur ses gelmesini falan yazmayı unutmuşşun hatırlatayım dedim

       funky34 Nickli Üyeden Alıntı
    Cam tavan çok güzel duruyor bence de, özellikle beyaz renkte. Ancak herşeyin bir fiyatı var, Passatı donatıp 120-130 mertebesine yaklaşacaksanız BMW 3.20i ed sport modeli karşınıza alternatif olarak çıkıyor.
    benim için kaçınılmaz ve en çok istediğim şeyi yazmışsınız.. inşallah 3.20ied sportline siparişi verip maslak garage da m paket haline dönüştürüp 40 küsür yaşlarıma kadar arkadan itişli spor canavar gibi bir arabaya binmek istiyorum... düşünün arabanın siparişini bile vermeden nereden ne alacağımın hesabını yapar oldum
  32. #1876
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence Passat'ın kendisi tam bir hayal kırıklığı.SIFIR ARAÇTA,
    Hafif rüzgarda düşük süratlerde bile yolda gezinen,
    Rolantide ara sıra olan koltuğun altından pandik yermişçesine hafif sarsıntılar,
    Direksiyonun ara sıra titreyerek dönmesi,
    1700 devir civarı aracın içinde yankı yapan "zırrrrr" sesi,(tabi ki de servise bu şikayetle bu ses kesiliveriyor birden),
    Beton kolonu yarım saat sonra fark eden arka köşe park sensörleri
    Kademeli ve insanı deli eden yumuşak ama takılmalı vites geçişleri,
    Geri vitese bazen tam oturmaması,oturunca da bazen çıkmakta zorlanması,
    Bastıktan sonra neredeyse 1 saniye gecikmeli korna,bazen hiç tepki vermiyor,
    Kimi zaman gecikmeli gaz tepkileri,
    Bir sürü araba kullandım ve çoğunda da böyle sıkıntılar yaşamadım !! Fiat Linea ve Hyundai Accent gibi modern düşük sınıf araçlar da dahil ! Hyundai Accent bile rüzgarda daha stabildi.Linea da geziyordu.
    Kısacası bir daha tövbe Passat almam.
    emre verdiğin özet bilgi için teşekkürler kardeşim vites geçiş sorunları bende yok bu arada hayret; bi servise sor dicem ama sen bilirsin :D arkadan gelen güp güp sesi, arka camı açınca önde oturanların kulak içinde bam bam bam bomba patlaması efektini, bagaj kapağını kapatınca arabanın altından çatır çutur ses gelmesini falan yazmayı unutmuşşun hatırlatayım dedim

       funky34 Nickli Üyeden Alıntı
    Cam tavan çok güzel duruyor bence de, özellikle beyaz renkte. Ancak herşeyin bir fiyatı var, Passatı donatıp 120-130 mertebesine yaklaşacaksanız BMW 3.20i ed sport modeli karşınıza alternatif olarak çıkıyor.
    benim için kaçınılmaz ve en çok istediğim şeyi yazmışsınız.. inşallah 3.20ied sportline siparişi verip maslak garage da m paket haline dönüştürüp 40 küsür yaşlarıma kadar arkadan itişli spor canavar gibi bir arabaya binmek istiyorum... düşünün arabanın siparişini bile vermeden nereden ne alacağımın hesabını yapar oldum

  33. #1877
    Emre_4758

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       funky34 Nickli Üyeden Alıntı
    Sanırım bu sorunu çözmek için çift turbo kullanılıyor bazı başka markalarda.

    Benim araçta yolda gezinme sorunu yoktu, acaba rot ayarı mı bozultu sizin kullandığınız aracın. Bir de park sensorunden ve kornadan hiç şikayetim olmadı.
    Rot ayarına 2 kere soktum arabayı.Biri dışarıda biri yetkili serviste.Sıkıntı çıkmadı.2.kere gittiğimde sadece kasterde küçük bir miktar sapma varmış.
    Park sensörü için de aynı yere gittim,yine sıkıntı yok dediler.
    Zaten ne söylesem normal diyorlar...
  34. #1877
    Emre_4758 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emre_4758
    Mesajlar :

    n/a

       funky34 Nickli Üyeden Alıntı
    Sanırım bu sorunu çözmek için çift turbo kullanılıyor bazı başka markalarda.

    Benim araçta yolda gezinme sorunu yoktu, acaba rot ayarı mı bozultu sizin kullandığınız aracın. Bir de park sensorunden ve kornadan hiç şikayetim olmadı.
    Rot ayarına 2 kere soktum arabayı.Biri dışarıda biri yetkili serviste.Sıkıntı çıkmadı.2.kere gittiğimde sadece kasterde küçük bir miktar sapma varmış.
    Park sensörü için de aynı yere gittim,yine sıkıntı yok dediler.
    Zaten ne söylesem normal diyorlar...

  35. offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fırat ÇİFTÇİ
    Üyelik Tarihi
    07/03/2013
    Yer
    Adıyaman
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    1.850
    06 EZ 2187

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       funky34 Nickli Üyeden Alıntı
    Gecikmeli gaz tepkileri (lineer olmayan ivmelenme) sanırım araçta tek turbo olmasından kaynaklı. Bilgisi olan var mı bu konuda?
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Aynen turbonun geç dolmasından kaynaklanıyor.Kompresör de olsaydı telafi ederdi alt devirleri.
    +elektronik gaz pedalı sebebiyle de yaşanıyor o geç cevap verme olayı. b8de gaz pedalını bildiğiniz halatlı klasik şekilde yapmışlar golf'teki gibi dikkat ettiyseniz...
  36. #1878
       funky34 Nickli Üyeden Alıntı
    Gecikmeli gaz tepkileri (lineer olmayan ivmelenme) sanırım araçta tek turbo olmasından kaynaklı. Bilgisi olan var mı bu konuda?
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Aynen turbonun geç dolmasından kaynaklanıyor.Kompresör de olsaydı telafi ederdi alt devirleri.
    +elektronik gaz pedalı sebebiyle de yaşanıyor o geç cevap verme olayı. b8de gaz pedalını bildiğiniz halatlı klasik şekilde yapmışlar golf'teki gibi dikkat ettiyseniz...

  37. offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fırat ÇİFTÇİ
    Üyelik Tarihi
    07/03/2013
    Yer
    Adıyaman
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    1.850
    06 EZ 2187

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       funky34 Nickli Üyeden Alıntı
    Sanırım bu sorunu çözmek için çift turbo kullanılıyor bazı başka markalarda.

    Benim araçta yolda gezinme sorunu yoktu, acaba rot ayarı mı bozultu sizin kullandığınız aracın. Bir de park sensorunden ve kornadan hiç şikayetim olmadı.
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Rot ayarına 2 kere soktum arabayı.Biri dışarıda biri yetkili serviste.Sıkıntı çıkmadı.2.kere gittiğimde sadece kasterde küçük bir miktar sapma varmış.
    Park sensörü için de aynı yere gittim,yine sıkıntı yok dediler.
    Zaten ne söylesem normal diyorlar...
    rot ayarı değil demek istediği 190dan sonra güven vermiyor.. ben 2006 jettada daha rahat yüksek süratlerde kalıyordum.. ama bu arabada korkuyorum :D yaşlandım sanırım
  38. #1879
       funky34 Nickli Üyeden Alıntı
    Sanırım bu sorunu çözmek için çift turbo kullanılıyor bazı başka markalarda.

    Benim araçta yolda gezinme sorunu yoktu, acaba rot ayarı mı bozultu sizin kullandığınız aracın. Bir de park sensorunden ve kornadan hiç şikayetim olmadı.
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Rot ayarına 2 kere soktum arabayı.Biri dışarıda biri yetkili serviste.Sıkıntı çıkmadı.2.kere gittiğimde sadece kasterde küçük bir miktar sapma varmış.
    Park sensörü için de aynı yere gittim,yine sıkıntı yok dediler.
    Zaten ne söylesem normal diyorlar...
    rot ayarı değil demek istediği 190dan sonra güven vermiyor.. ben 2006 jettada daha rahat yüksek süratlerde kalıyordum.. ama bu arabada korkuyorum :D yaşlandım sanırım

  39. #1880
    Emre_4758

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       firatciftci44 Nickli Üyeden Alıntı
    emre verdiğin özet bilgi için teşekkürler kardeşim vites geçiş sorunları bende yok bu arada hayret; bi servise sor dicem ama sen bilirsin :D arkadan gelen güp güp sesi, arka camı açınca önde oturanların kulak içinde bam bam bam bomba patlaması efektini, bagaj kapağını kapatınca arabanın altından çatır çutur ses gelmesini falan yazmayı unutmuşşun hatırlatayım dedim



    benim için kaçınılmaz ve en çok istediğim şeyi yazmışsınız.. inşallah 3.20ied sportline siparişi verip maslak garage da m paket haline dönüştürüp 40 küsür yaşlarıma kadar arkadan itişli spor canavar gibi bir arabaya binmek istiyorum... düşünün arabanın siparişini bile vermeden nereden ne alacağımın hesabını yapar oldum
    Abi aslında bu kademeli geçiş tüm VW modellerinde var.Yani vitese 2 kademede oturuyor.Belki fark etmemişsindir ama Golf,passat,tiguan hepsinde var.
    Bende ek olarak geri vitesten bazen çıkmak için güç istiyor.Kimi zaman takılıyor debriyajı yarım kaldırıyorum öyle oturuyor geri vites.
    Artık servise bir şey sormak istemiyorum
    Üstteki mesajındaki alıntı için de benim araba 100 de bile rüzgar varsa geziyor.90 la gezdiğini de bilirim.190 a çıkmadım bile daha bu arabayla !
    Bu arabaya ben ne aksesuar alacağım artık ne başka bir şey.Şu kapı altı lambalarını takıp meseleyi kapatcam belki bir de yay takarım şu rüzgarı kesmek için.
    Zaten yakın zamanda ya düz motor ya da S motor Şahin alacağım orjinal bir araba oynanmamış tertemiz.Ona harcayacağım..Hem içinde büyümüş olduğum arabalar olan Tofaş ile geçmişi yad ederim
    Konu Emre_4758 tarafından (11 11 2014 Saat 16:22 ) değiştirilmiştir.
  40. #1880
    Emre_4758 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emre_4758
    Mesajlar :

    n/a

       firatciftci44 Nickli Üyeden Alıntı
    emre verdiğin özet bilgi için teşekkürler kardeşim vites geçiş sorunları bende yok bu arada hayret; bi servise sor dicem ama sen bilirsin :D arkadan gelen güp güp sesi, arka camı açınca önde oturanların kulak içinde bam bam bam bomba patlaması efektini, bagaj kapağını kapatınca arabanın altından çatır çutur ses gelmesini falan yazmayı unutmuşşun hatırlatayım dedim



    benim için kaçınılmaz ve en çok istediğim şeyi yazmışsınız.. inşallah 3.20ied sportline siparişi verip maslak garage da m paket haline dönüştürüp 40 küsür yaşlarıma kadar arkadan itişli spor canavar gibi bir arabaya binmek istiyorum... düşünün arabanın siparişini bile vermeden nereden ne alacağımın hesabını yapar oldum
    Abi aslında bu kademeli geçiş tüm VW modellerinde var.Yani vitese 2 kademede oturuyor.Belki fark etmemişsindir ama Golf,passat,tiguan hepsinde var.
    Bende ek olarak geri vitesten bazen çıkmak için güç istiyor.Kimi zaman takılıyor debriyajı yarım kaldırıyorum öyle oturuyor geri vites.
    Artık servise bir şey sormak istemiyorum
    Üstteki mesajındaki alıntı için de benim araba 100 de bile rüzgar varsa geziyor.90 la gezdiğini de bilirim.190 a çıkmadım bile daha bu arabayla !
    Bu arabaya ben ne aksesuar alacağım artık ne başka bir şey.Şu kapı altı lambalarını takıp meseleyi kapatcam belki bir de yay takarım şu rüzgarı kesmek için.
    Zaten yakın zamanda ya düz motor ya da S motor Şahin alacağım orjinal bir araba oynanmamış tertemiz.Ona harcayacağım..Hem içinde büyümüş olduğum arabalar olan Tofaş ile geçmişi yad ederim

  41. offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fırat ÇİFTÇİ
    Üyelik Tarihi
    07/03/2013
    Yer
    Adıyaman
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    1.850
    06 EZ 2187

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Abi aslında bu kademeli geçiş tüm VW modellerinde var.Yani vitese 2 kademede oturuyor.Belki fark etmemişsindir ama Golf,passat,tiguan hepsinde var.
    Bende ek olarak geri vitesten bazen çıkmak için güç istiyor.Kimi zaman takılıyor debriyajı yarım kaldırıyorum öyle oturuyor geri vites.
    Artık servise bir şey sormak istemiyorum
    Üstteki mesajındaki alıntı için de benim araba 100 de bile rüzgar varsa geziyor.90 la gezdiğini de bilirim.190 a çıkmadım bile daha bu arabayla !
    Bu arabaya ben ne aksesuar alacağım artık ne başka bir şey.Şu kapı altı lambalarını takıp meseleyi kapatcam belki bir de yay takarım şu rüzgarı kesmek için.
    Zaten yakın zamanda ya düz motor ya da S motor Şahin alacağım orjinal bir araba oynanmamış tertemiz.Ona harcayacağım..Hem içinde büyümüş olduğum arabalar olan Tofaş ile geçmişi yad ederim
    ha tamam kademe var fakat kemikleşme yok.. o da auto hold den kaynaklı. dişli yarım kalınca teker hareket etmediği için milimetrelik farktan dolayı yerine oturmuyor. geri vitesten çıkmak için ya yarım debriyaj yapcan ya da autohold ü deaktif edip arabayı 2 santim saldıktan sonra istediğin hamleyi yapıcan.. aahh şahin aahh.. 12 sene bindiğimiz bi şahinimiz vardı çarşıda görünce gözlerim doluyor valla hala :D:D:D o arabada herşeyi öğrendim kara düzendi her yerini sök tak ne işe yaradığını öğrenmiştim ortaokul yaşlarından beri... allah gönlüne göre versin kardeşim.. ne diyelim inşallah bmw olur mercedes olur hatta ferrari olsun anasını satayım :D
  42. #1881
       Emre_4758 Nickli Üyeden Alıntı
    Abi aslında bu kademeli geçiş tüm VW modellerinde var.Yani vitese 2 kademede oturuyor.Belki fark etmemişsindir ama Golf,passat,tiguan hepsinde var.
    Bende ek olarak geri vitesten bazen çıkmak için güç istiyor.Kimi zaman takılıyor debriyajı yarım kaldırıyorum öyle oturuyor geri vites.
    Artık servise bir şey sormak istemiyorum
    Üstteki mesajındaki alıntı için de benim araba 100 de bile rüzgar varsa geziyor.90 la gezdiğini de bilirim.190 a çıkmadım bile daha bu arabayla !
    Bu arabaya ben ne aksesuar alacağım artık ne başka bir şey.Şu kapı altı lambalarını takıp meseleyi kapatcam belki bir de yay takarım şu rüzgarı kesmek için.
    Zaten yakın zamanda ya düz motor ya da S motor Şahin alacağım orjinal bir araba oynanmamış tertemiz.Ona harcayacağım..Hem içinde büyümüş olduğum arabalar olan Tofaş ile geçmişi yad ederim
    ha tamam kademe var fakat kemikleşme yok.. o da auto hold den kaynaklı. dişli yarım kalınca teker hareket etmediği için milimetrelik farktan dolayı yerine oturmuyor. geri vitesten çıkmak için ya yarım debriyaj yapcan ya da autohold ü deaktif edip arabayı 2 santim saldıktan sonra istediğin hamleyi yapıcan.. aahh şahin aahh.. 12 sene bindiğimiz bi şahinimiz vardı çarşıda görünce gözlerim doluyor valla hala :D:D:D o arabada herşeyi öğrendim kara düzendi her yerini sök tak ne işe yaradığını öğrenmiştim ortaokul yaşlarından beri... allah gönlüne göre versin kardeşim.. ne diyelim inşallah bmw olur mercedes olur hatta ferrari olsun anasını satayım :D

  43. #1882
    Emre_4758

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       firatciftci44 Nickli Üyeden Alıntı
    ha tamam kademe var fakat kemikleşme yok.. o da auto hold den kaynaklı. dişli yarım kalınca teker hareket etmediği için milimetrelik farktan dolayı yerine oturmuyor. geri vitesten çıkmak için ya yarım debriyaj yapcan ya da autohold ü deaktif edip arabayı 2 santim saldıktan sonra istediğin hamleyi yapıcan.. aahh şahin aahh.. 12 sene bindiğimiz bi şahinimiz vardı çarşıda görünce gözlerim doluyor valla hala :D:D:D o arabada herşeyi öğrendim kara düzendi her yerini sök tak ne işe yaradığını öğrenmiştim ortaokul yaşlarından beri... allah gönlüne göre versin kardeşim.. ne diyelim inşallah bmw olur mercedes olur hatta ferrari olsun anasını satayım :D
    Eyvallah abi
    Passat duracak ama Şahin'i de kullanacağım.Daha çok ben Şahin'in motoruyla alt takımıyla ve bakımlarıyla uğraşacağım.Sök-tak,yenileme gibi.Apaçi işi değil orjinal bir şekilde bineceğim.BMW de Mercedes'te o ruh yok Fırat abi bilirsin
  44. #1882
    Emre_4758 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emre_4758
    Mesajlar :

    n/a

       firatciftci44 Nickli Üyeden Alıntı
    ha tamam kademe var fakat kemikleşme yok.. o da auto hold den kaynaklı. dişli yarım kalınca teker hareket etmediği için milimetrelik farktan dolayı yerine oturmuyor. geri vitesten çıkmak için ya yarım debriyaj yapcan ya da autohold ü deaktif edip arabayı 2 santim saldıktan sonra istediğin hamleyi yapıcan.. aahh şahin aahh.. 12 sene bindiğimiz bi şahinimiz vardı çarşıda görünce gözlerim doluyor valla hala :D:D:D o arabada herşeyi öğrendim kara düzendi her yerini sök tak ne işe yaradığını öğrenmiştim ortaokul yaşlarından beri... allah gönlüne göre versin kardeşim.. ne diyelim inşallah bmw olur mercedes olur hatta ferrari olsun anasını satayım :D
    Eyvallah abi
    Passat duracak ama Şahin'i de kullanacağım.Daha çok ben Şahin'in motoruyla alt takımıyla ve bakımlarıyla uğraşacağım.Sök-tak,yenileme gibi.Apaçi işi değil orjinal bir şekilde bineceğim.BMW de Mercedes'te o ruh yok Fırat abi bilirsin

  45. offline
    engn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Engin
    Üyelik Tarihi
    04/11/2014
    Yer
    Düzce ,Bodrum
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.489

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Çalışanlar Almanca bilmiyor, hatta otomobiller hakkında hiçbir bilgileri yok, ilgisiz bir soru yöneltin: "Passat'ta neden arka frenler kampana değil?" gibisinden, size verecekleri cevap: "Fırat bey, Doğuş Otomotiv sadece araçları ithal ediyor, üretmiyor. Bu nedenle üretici Volkswagen nezdinde herhangi bir girişimimiz sözkonusu değil." 1.4 TSI ve 1.6 TDI arasındaki 16.000 TL fiyat farkının "vergilendirmeden" kaynaklandığını söyleyecek, hatta iddia edecek kadar bilgisizler.

    İsterdim ki Doğuş Otomotiv'de Almanya'da doğup büyümüş, orada eğitim almış, okula gitmiş, her iki ülkenin de sosyal ve otomobil kültürünü yakından tanıyanlar çalışsınlar, ama görünüyor ki kasten ve özellikle Almanca bilmeyen ve otomobillerden anlamayanları işe almışlar. İyi ki Volkswagen gidip araçların kullanım kılavuzlarını Almanya'da tercüme ettiriyor, yoksa vay halimize...! Zaten hiç okumuyorum, en son 2008'de okudum, sonra dokunmadım bile.

    2 Ay önce PASSAT'ların üretim yerini Meksika ve İspanya olarak yazmışlardı, "İnfial!" dedim...!!! Yani pes ve ancak bu kadar olur! Neyse, daha sonra hiçbir cevap vermeden düzelttiler, Almanya olarak.
    bugüne kadar sattığı araç hakkında tam bilgi sahibi olan bir satış temsilcisi görmedim.cc almak niyetindeyim.passatta kullandığım surf bagajını cc' de kullanıp kullanamayacağını bana söyleyemediler,madem bilmiyorsun adam gibi aç almanyaya sor.

    Taner Bey;cc 'de neden zorlandığınızı anlatır mısınız?ben de alıcaktım, vazgeçtim
  46. #1883
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Çalışanlar Almanca bilmiyor, hatta otomobiller hakkında hiçbir bilgileri yok, ilgisiz bir soru yöneltin: "Passat'ta neden arka frenler kampana değil?" gibisinden, size verecekleri cevap: "Fırat bey, Doğuş Otomotiv sadece araçları ithal ediyor, üretmiyor. Bu nedenle üretici Volkswagen nezdinde herhangi bir girişimimiz sözkonusu değil." 1.4 TSI ve 1.6 TDI arasındaki 16.000 TL fiyat farkının "vergilendirmeden" kaynaklandığını söyleyecek, hatta iddia edecek kadar bilgisizler.

    İsterdim ki Doğuş Otomotiv'de Almanya'da doğup büyümüş, orada eğitim almış, okula gitmiş, her iki ülkenin de sosyal ve otomobil kültürünü yakından tanıyanlar çalışsınlar, ama görünüyor ki kasten ve özellikle Almanca bilmeyen ve otomobillerden anlamayanları işe almışlar. İyi ki Volkswagen gidip araçların kullanım kılavuzlarını Almanya'da tercüme ettiriyor, yoksa vay halimize...! Zaten hiç okumuyorum, en son 2008'de okudum, sonra dokunmadım bile.

    2 Ay önce PASSAT'ların üretim yerini Meksika ve İspanya olarak yazmışlardı, "İnfial!" dedim...!!! Yani pes ve ancak bu kadar olur! Neyse, daha sonra hiçbir cevap vermeden düzelttiler, Almanya olarak.
    bugüne kadar sattığı araç hakkında tam bilgi sahibi olan bir satış temsilcisi görmedim.cc almak niyetindeyim.passatta kullandığım surf bagajını cc' de kullanıp kullanamayacağını bana söyleyemediler,madem bilmiyorsun adam gibi aç almanyaya sor.

    Taner Bey;cc 'de neden zorlandığınızı anlatır mısınız?ben de alıcaktım, vazgeçtim

  47. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

    CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.

    Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.


       engn Nickli Üyeden Alıntı
    bugüne kadar sattığı araç hakkında tam bilgi sahibi olan bir satış temsilcisi görmedim.cc almak niyetindeyim.passatta kullandığım surf bagajını cc' de kullanıp kullanamayacağını bana söyleyemediler,madem bilmiyorsun adam gibi aç almanyaya sor.

    Taner Bey;cc 'de neden zorlandığınızı anlatır mısınız?ben de alıcaktım, vazgeçtim
  48. #1884
    CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.

    Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.


       engn Nickli Üyeden Alıntı
    bugüne kadar sattığı araç hakkında tam bilgi sahibi olan bir satış temsilcisi görmedim.cc almak niyetindeyim.passatta kullandığım surf bagajını cc' de kullanıp kullanamayacağını bana söyleyemediler,madem bilmiyorsun adam gibi aç almanyaya sor.

    Taner Bey;cc 'de neden zorlandığınızı anlatır mısınız?ben de alıcaktım, vazgeçtim

  49. offline
    engn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Engin
    Üyelik Tarihi
    04/11/2014
    Yer
    Düzce ,Bodrum
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.489

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.

    Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.
    peki highline'daki 18" dartfort larla napıcaz?
  50. #1885
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.

    Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.
    peki highline'daki 18" dartfort larla napıcaz?

  51. offline
    @uiksilver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mustafa
    Üyelik Tarihi
    30/05/2012
    Yer
    sakarya
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.025

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

  52. #1886

  53. #1887
    Emre_4758

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.

    Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.
    Abi karter dedin de,
    Geçen yıllık bakımdaydım.Sordum karter muhafaza var mı dedim.Yarım olanlardan var dedi yani arabanın üzerindekiler bunlar zaten.
    Başka da yokmuş.
    Dedim Adana'da bir abim 1500 tl gibi bir rakamın üzerinde yaptırdı dedim orjinal Almanya'dan geldi dedi.
    Öyle bir şey olamaz öyle bir parça yok dedi.
    Bilmemesi normal mi ? Yani bu parça hakkında neden bilgi sahibi değiller ?
  54. #1887
    Emre_4758 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emre_4758
    Mesajlar :

    n/a

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.

    Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.
    Abi karter dedin de,
    Geçen yıllık bakımdaydım.Sordum karter muhafaza var mı dedim.Yarım olanlardan var dedi yani arabanın üzerindekiler bunlar zaten.
    Başka da yokmuş.
    Dedim Adana'da bir abim 1500 tl gibi bir rakamın üzerinde yaptırdı dedim orjinal Almanya'dan geldi dedi.
    Öyle bir şey olamaz öyle bir parça yok dedi.
    Bilmemesi normal mi ? Yani bu parça hakkında neden bilgi sahibi değiller ?

  55. offline
    lecabus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ferdi
    Üyelik Tarihi
    20/05/2012
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    52
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    780

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.

    Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.
    İlk çıktığında ortalama bir Passat'tan oldukça pahalı konumlandırmışlardı. Sonra özellikle B7 ile birlikte fiyat hemen hemen eşitlendi. Ama muhtemelen zamanında ilgilenenlerde pahalı algısı kaldı.
  56. #1888
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    CC araç olarak "pahalı" bir otomobil şeklinde algılanıyordu, her ne kadar motor hacmi küçük ve kendisi Passat gibi D sınıfında olsa da, spor yapısı, coupé kasası ve her an depara kalkacak bir yarış aracı gibi durması nedeni ile müşteri ziyaretlerinde kendini değil ama beni biraz zor durumda bırakıyordu, mahcup oluyordum, yüzüme karşı söylenmiyordu ama pek hoş da karşılanmıyordu, biraz kültürel bir olay sanırım.

    Aracın kendisi Adana'daki dalgalı parke taş ve asfalt yollarda standart spor süspansiyonu nedeni ile hem çok sert, hem de yolun yapısını olduğu gibi içeriye aldığından ve 18" InterLagos jantlar da bence gerçekten sadece düz otoyol asfaltını hak ettiğinden CC ile yollarımızı ayırdık, halen de benim için şimdiye kadar aldığım en klas araçtır. Ona bile motor karter muhafazası yaptırdım, 2 yıl oldu neredeyse. Çocuklu bir aile aracından ziyade biraz daha hızlı ve spor yaşayanların, gece dışarıya çıkabilenlerin, haftasonları gezebilenlerin aracı, benim gibi 3 çocuk babası, eve gittiğinde PTT olan ve esasen VARIANT'ını satmaması gereken 3 çocuk babası için güzeldi ama fazlaydı.
    İlk çıktığında ortalama bir Passat'tan oldukça pahalı konumlandırmışlardı. Sonra özellikle B7 ile birlikte fiyat hemen hemen eşitlendi. Ama muhtemelen zamanında ilgilenenlerde pahalı algısı kaldı.

  57. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       fuat Nickli Üyeden Alıntı
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  passgaz1.jpg
Görüntüleme: 238
Büyüklüğü:  69.8 KB (Kilobyte)
ID:	16852


    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  passgaz2.jpg
Görüntüleme: 228
Büyüklüğü:  50.0 KB (Kilobyte)
ID:	16853
    Benmi takıntılıyım bilmiyorum ama b8 kasa passatın gaz pedalı hiç olmamış.B7 deki yerden yukarı dogru yükselen büyük gaz pedalı daha estetik bence.Bu minibüs gaz pedalı b8 e olmamış.
  58. #1889
       fuat Nickli Üyeden Alıntı
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  passgaz1.jpg
Görüntüleme: 238
Büyüklüğü:  69.8 KB (Kilobyte)
ID:	16852


    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  passgaz2.jpg
Görüntüleme: 228
Büyüklüğü:  50.0 KB (Kilobyte)
ID:	16853
    Benmi takıntılıyım bilmiyorum ama b8 kasa passatın gaz pedalı hiç olmamış.B7 deki yerden yukarı dogru yükselen büyük gaz pedalı daha estetik bence.Bu minibüs gaz pedalı b8 e olmamış.

  59. offline
    gh912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    18/06/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    627
    34 GHN 85

    Cevap: 2015 Passat yeni kasa

       engn Nickli Üyeden Alıntı
    peki highline'daki 18" dartfort larla napıcaz?
    Yeni b8'lerde 18 inç jant için lastik yanak ölçüsü 45 olarak kullanılmış.Bu ölçü cc'lerde 235/40/18 idi.Yanağın 45 olması aracın konforunu arttırır ancak 18 jantı olduğundan biraz daha küçük gösterir.
  60. #1890
       engn Nickli Üyeden Alıntı
    peki highline'daki 18" dartfort larla napıcaz?
    Yeni b8'lerde 18 inç jant için lastik yanak ölçüsü 45 olarak kullanılmış.Bu ölçü cc'lerde 235/40/18 idi.Yanağın 45 olması aracın konforunu arttırır ancak 18 jantı olduğundan biraz daha küçük gösterir.