TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
Konuyu Değerlendir:
Güncel Değerlendirme :
-
offline
TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
Arkadaşlar bugün yolda gelirken kafama birşey takıldı 9 çeşit belki daha fazla TSI motor seçeneği var bunların arasında ki farkı detaylı şekilde yazabilirmisiniz acaba hem bir başlık altında bulunmuş olur benim gibi bir çok kişininde aklına geliyordur
1.2 TSI 105 HP
1.4 TSI 122 HP
1.4 TSI 140 HP
1.4 TSI 150HP
1.4 TSI 160 HP
1.4 TSI 170 HP
1.8 TSI 160 HP
2.0 TSI 210 Hp
2.0 TSI 255 HP

Bazıları bir dönem üretilip sonradan üretime ara verildi örnek 2008 yılında Jetta'da özellikle popüler olan 1.4 TSI 170 HP , Hatta S ve I 'sı kırmızı idi bu modelin
Konu srcn09 tarafından (13 05 2013 Saat 03:45 ) değiştirilmiştir.
-
Arkadaşlar bugün yolda gelirken kafama birşey takıldı 9 çeşit belki daha fazla TSI motor seçeneği var bunların arasında ki farkı detaylı şekilde yazabilirmisiniz acaba hem bir başlık altında bulunmuş olur benim gibi bir çok kişininde aklına geliyordur
1.2 TSI 105 HP
1.4 TSI 122 HP
1.4 TSI 140 HP
1.4 TSI 150HP
1.4 TSI 160 HP
1.4 TSI 170 HP
1.8 TSI 160 HP
2.0 TSI 210 Hp
2.0 TSI 255 HP

Bazıları bir dönem üretilip sonradan üretime ara verildi örnek 2008 yılında Jetta'da özellikle popüler olan 1.4 TSI 170 HP , Hatta S ve I 'sı kırmızı idi bu modelin
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
Sercan, çok fazla sayıda TSI motor var, öyle 3-5 tane veya 5-10 tane değil. Aynı motorun aynı markada farklı güçlerde, farklı markalarda değişik güçlerde, değişik karakteristikler, güç/tork eğrileri ile birlikte sunuluyor.
Aşağıdaki Wiki sayfasında çok ayrıntılı bilgiler var: List of Volkswagen Group petrol engines - Wikipedia, the free encyclopedia
Fikir olarak vermek gerekirse:
1.2 TSI 105 HP
- EA 211 serisidir, DOHC 16V, 63kW ve 77kW versiyonları var, turbo beslemelidir.
1.4 TSI 122 HP
- EA 111 serisidir, DOHC 16V, 90kW, 92kW ve 96kW versiyonları var, turbo beslemelidir.
1.4 TSI 140 HP
1.4 TSI 150 HP
1.4 TSI 160 HP
1.4 TSI 170 HP
- EA 111 serisidir, DOHC 16V, 103kW, 110kW, 118kW, 125kW ve 132kW, MultiFuel ve EcoFuel versiyonları var, TwinCharger.
1.8 TSI 160 HP
- EA 888 serisidir, DOHC 16V, 88kW, 112kW, 118kW ve 125kW versiyonları var, turbo beslemelidir.
- EA 211 serisidir, DOHC 16V, 132kW versiyonu var, turbo beslemelidir.
2.0 TSI 210 HP
2.0 TSI 255 HP
- EA 888 serisidir, DOHC 16V, 132kW, 147kW ve 155kW versiyonları var, turbo beslemelidir.
- EA 113 serisidir, DOHC 16V, 125-136-147-162-169-177-188-195-199kW versiyonları var, turbo beslemelidir.
-
Sercan, çok fazla sayıda TSI motor var, öyle 3-5 tane veya 5-10 tane değil. Aynı motorun aynı markada farklı güçlerde, farklı markalarda değişik güçlerde, değişik karakteristikler, güç/tork eğrileri ile birlikte sunuluyor.
Aşağıdaki Wiki sayfasında çok ayrıntılı bilgiler var: List of Volkswagen Group petrol engines - Wikipedia, the free encyclopedia
Fikir olarak vermek gerekirse:
1.2 TSI 105 HP
- EA 211 serisidir, DOHC 16V, 63kW ve 77kW versiyonları var, turbo beslemelidir.
1.4 TSI 122 HP
- EA 111 serisidir, DOHC 16V, 90kW, 92kW ve 96kW versiyonları var, turbo beslemelidir.
1.4 TSI 140 HP
1.4 TSI 150 HP
1.4 TSI 160 HP
1.4 TSI 170 HP
- EA 111 serisidir, DOHC 16V, 103kW, 110kW, 118kW, 125kW ve 132kW, MultiFuel ve EcoFuel versiyonları var, TwinCharger.
1.8 TSI 160 HP
- EA 888 serisidir, DOHC 16V, 88kW, 112kW, 118kW ve 125kW versiyonları var, turbo beslemelidir.
- EA 211 serisidir, DOHC 16V, 132kW versiyonu var, turbo beslemelidir.
2.0 TSI 210 HP
2.0 TSI 255 HP
- EA 888 serisidir, DOHC 16V, 132kW, 147kW ve 155kW versiyonları var, turbo beslemelidir.
- EA 113 serisidir, DOHC 16V, 125-136-147-162-169-177-188-195-199kW versiyonları var, turbo beslemelidir.
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
1.2 TSİ bildiğim kadarı ile 16V değil 8V.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1.2 TSİ bildiğim kadarı ile 16V değil 8V.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
8V ve 16V olmak üzere iki versiyonu var.
çakalkasa Nickli Üyeden Alıntı
1.2 TSİ bildiğim kadarı ile 16V değil 8V.
-
8V ve 16V olmak üzere iki versiyonu var.
çakalkasa Nickli Üyeden Alıntı
1.2 TSİ bildiğim kadarı ile 16V değil 8V.
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
8V ve 16V olmak üzere iki versiyonu var.
Taner Hocam Skoda kullanıcısı olarak konuşursam, Skoda da 1.2 TSI 86hp de 8V 1.2 TSI 105hpde 8V.Bildiğim kadarı ile Jetta 1.2 TSI da 8V.16V olan versiyon hangi araçta var?
-
Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
8V ve 16V olmak üzere iki versiyonu var.
Taner Hocam Skoda kullanıcısı olarak konuşursam, Skoda da 1.2 TSI 86hp de 8V 1.2 TSI 105hpde 8V.Bildiğim kadarı ile Jetta 1.2 TSI da 8V.16V olan versiyon hangi araçta var?
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
GOLF 7'de var. Alman konfigüratöründeki 85 HP ve 105 HP versiyonlarının ikisinde de silindir başına 4 valf olduğu açıkça ifade ediliyor.
85 HP'lik 1.2 TSI

105 HP'lik 1.2 TSI

çakalkasa Nickli Üyeden Alıntı
Taner Hocam Skoda kullanıcısı olarak konuşursam, Skoda da 1.2 TSI 86hp de 8V 1.2 TSI 105hpde 8V.Bildiğim kadarı ile Jetta 1.2 TSI da 8V.16V olan versiyon hangi araçta var?
-
GOLF 7'de var. Alman konfigüratöründeki 85 HP ve 105 HP versiyonlarının ikisinde de silindir başına 4 valf olduğu açıkça ifade ediliyor.
85 HP'lik 1.2 TSI

105 HP'lik 1.2 TSI

çakalkasa Nickli Üyeden Alıntı
Taner Hocam Skoda kullanıcısı olarak konuşursam, Skoda da 1.2 TSI 86hp de 8V 1.2 TSI 105hpde 8V.Bildiğim kadarı ile Jetta 1.2 TSI da 8V.16V olan versiyon hangi araçta var?
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
Ayrıca;
1.2 TSI 16V DOHC motorda artık ZİNCİR değil KAYIŞ kullanılmaktadır:
-
Ayrıca;
1.2 TSI 16V DOHC motorda artık ZİNCİR değil KAYIŞ kullanılmaktadır:
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
Merak edenler için, GOLF 7'nin arka aks artık böyle:
-
Merak edenler için, GOLF 7'nin arka aks artık böyle:
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
OCTAVIA III motorlarına bakın:
1.2 TSI 63kw CJZB
1.2 TSI 77kw CJZA
1.4 TSI 103kw CHPA
1.8 TSI 132kw CJSA
2.0 TSI 162kw CHHB
1.6 TDI 66kw CLHB
1.6 TDI 77kw CLHA
1.6 TDI 81kW
2.0 TDI 105kw CKFB
2.0 TDI 110kw CKFC
2.0 TDI 135kw CUPA
-
OCTAVIA III motorlarına bakın:
1.2 TSI 63kw CJZB
1.2 TSI 77kw CJZA
1.4 TSI 103kw CHPA
1.8 TSI 132kw CJSA
2.0 TSI 162kw CHHB
1.6 TDI 66kw CLHB
1.6 TDI 77kw CLHA
1.6 TDI 81kW
2.0 TDI 105kw CKFB
2.0 TDI 110kw CKFC
2.0 TDI 135kw CUPA
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
1.2 TSI 16V
-
1.2 TSI 16V
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
GOLF 7 için planlanan/üretilen motorlar
CJZB 1,2 ltr 63 kw 4 cyl TSI
CJZA 1,2 ltr 77 kw 4 cyl TSI
CPWA 1,4 ltr 81 kw 4 cyl TSI CNG/LPG
CXSA 1,4 ltr 90 kw 4 syl TSI
CMBA 1,4 ltr 90 kw 4 cyl TSI
CPVA 1,4 ltr 90 kw 4 cyl TSI E85-100
CHPA 1,4 ltr 103 kw 4 cyl TSI
CPTA 1,4 ltr 103 kw 4 cyl TSI ACT
CHHB 2,0 ltr 162 kw 4 cyl TFSI GTI
CHHA 2,0 ltr 169 kw 4 cyl TFSI GTI
CLHA 1,6 ltr 77 kw 4 cyl TDI
CRKB 1,6 ltr 81 kw 4 cyl TDI
CRKA 1,6 ltr 90 kw 4 cyl TDI
CRVA 2,0 ltr 81 kw 4 cyl TDI
CRBB 2,0 ltr 105 kw 4 cyl TDI
CRBC 2,0 ltr 110 kw 4 cyl TDI
CRLB 2,0 ltr 110 kw 4 cyl TDI
CRMB 2,0 ltr 110 kw 4 cyl TDI
CKFC 2,0 ltr 110 kw 4 cyl TDI
CUNA 2,0 ltr 135 kw 4 cyl TDI GTD
-
GOLF 7 için planlanan/üretilen motorlar
CJZB 1,2 ltr 63 kw 4 cyl TSI
CJZA 1,2 ltr 77 kw 4 cyl TSI
CPWA 1,4 ltr 81 kw 4 cyl TSI CNG/LPG
CXSA 1,4 ltr 90 kw 4 syl TSI
CMBA 1,4 ltr 90 kw 4 cyl TSI
CPVA 1,4 ltr 90 kw 4 cyl TSI E85-100
CHPA 1,4 ltr 103 kw 4 cyl TSI
CPTA 1,4 ltr 103 kw 4 cyl TSI ACT
CHHB 2,0 ltr 162 kw 4 cyl TFSI GTI
CHHA 2,0 ltr 169 kw 4 cyl TFSI GTI
CLHA 1,6 ltr 77 kw 4 cyl TDI
CRKB 1,6 ltr 81 kw 4 cyl TDI
CRKA 1,6 ltr 90 kw 4 cyl TDI
CRVA 2,0 ltr 81 kw 4 cyl TDI
CRBB 2,0 ltr 105 kw 4 cyl TDI
CRBC 2,0 ltr 110 kw 4 cyl TDI
CRLB 2,0 ltr 110 kw 4 cyl TDI
CRMB 2,0 ltr 110 kw 4 cyl TDI
CKFC 2,0 ltr 110 kw 4 cyl TDI
CUNA 2,0 ltr 135 kw 4 cyl TDI GTD
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
Taner abim ellerine sağlık harika bilgiler çok iyi oldu gerçekten
-
Taner abim ellerine sağlık harika bilgiler çok iyi oldu gerçekten
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
Yeni polo GTİ 1.4 TSİ 180HP motor seçeneğide var...
-
Yeni polo GTİ 1.4 TSİ 180HP motor seçeneğide var...
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
O zaman abi bunlarda benden, detaylara sen daha iyi ulaşırsın:
1.8 TSI 120 HP (Almanya, İspanya)
1.8 TSI 160 HP (Almanya)
2.0 TSI 211 HP (İngiltere)
Seat EXEO
-
O zaman abi bunlarda benden, detaylara sen daha iyi ulaşırsın:
1.8 TSI 120 HP (Almanya, İspanya)
1.8 TSI 160 HP (Almanya)
2.0 TSI 211 HP (İngiltere)
Seat EXEO
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
en luzumsuz anlamsız TSİ de 1.8 TSİ 120HP , ne kadar saçma bir seçenek , 1.8 motor turbo ve 120 hp .....
-
en luzumsuz anlamsız TSİ de 1.8 TSİ 120HP , ne kadar saçma bir seçenek , 1.8 motor turbo ve 120 hp .....
-
offline
Cevap: TSI Motorlar Hakkında Geniş Bilgi
Vergilendirmenin, sigorta sınıflandırmasının, sürücü belgesi sınıfının aracın motor gücüne göre yapıldığı ülkeler var ve 1.8 TSI 120 HP de gücü KISILMIŞ bir araç, yoksa 200'den fazla HP de çıkartılabilir o motordan kolayca. Aslında burada DOĞUŞ işgüzarlık yapıp bu motoru getirdi, GM Türkiye'nin CDTI Insignina'da en zayıf ve en güçlü motoru getirmemesi ve sadece orta sahaya oynaması gibi.
Motorun gücü her zaman ÜRETEBİLDİĞİ güç değildir ve/veya olmak zorunda değildir. Üreticiler aynı hacimden çok sayıda farklı güç çıkartabilmekte, bunlar farklı ülkelerin değişik vergi dilimleri, sigorta ve kasko sınıfları vb. için yapılmaktadır.
Biz ÖTV ile yatıp KDV'yi öpüp MTV ile kalktığımız için bize "garip" geliyor ama onlara kurtarıcı gibi geliyor.
idurmaz Nickli Üyeden Alıntı
en luzumsuz anlamsız TSİ de 1.8 TSİ 120HP , ne kadar saçma bir seçenek , 1.8 motor turbo ve 120 hp .....
-
Vergilendirmenin, sigorta sınıflandırmasının, sürücü belgesi sınıfının aracın motor gücüne göre yapıldığı ülkeler var ve 1.8 TSI 120 HP de gücü KISILMIŞ bir araç, yoksa 200'den fazla HP de çıkartılabilir o motordan kolayca. Aslında burada DOĞUŞ işgüzarlık yapıp bu motoru getirdi, GM Türkiye'nin CDTI Insignina'da en zayıf ve en güçlü motoru getirmemesi ve sadece orta sahaya oynaması gibi.
Motorun gücü her zaman ÜRETEBİLDİĞİ güç değildir ve/veya olmak zorunda değildir. Üreticiler aynı hacimden çok sayıda farklı güç çıkartabilmekte, bunlar farklı ülkelerin değişik vergi dilimleri, sigorta ve kasko sınıfları vb. için yapılmaktadır.
Biz ÖTV ile yatıp KDV'yi öpüp MTV ile kalktığımız için bize "garip" geliyor ama onlara kurtarıcı gibi geliyor.
idurmaz Nickli Üyeden Alıntı
en luzumsuz anlamsız TSİ de 1.8 TSİ 120HP , ne kadar saçma bir seçenek , 1.8 motor turbo ve 120 hp .....