VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. offline
    Erden17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25/02/2011
    Yer
    Niğde
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    1.654

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

    300. mesajımı atmış bulunmaktayım. Gençler kadar hızlı değiliz ama olsun. Buda başarı
  2. #4681
    300. mesajımı atmış bulunmaktayım. Gençler kadar hızlı değiliz ama olsun. Buda başarı

  3. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       Erden17 Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin kusurumuza bakma. Yeni yeni tanıyoruz birbirimizi yani doğum gününü bilmememiz normal. Geçmiş doğum günün kutlu olsun diyelim o zaman
    Tesekkür ederim Erden . Yok bende sikayetci degilim, bende bilmiyordum Yasin felan degince Yasin Abimi kastettiniz saniyordum ama bugün asagida adimi görünce sasirdim
  4. #4682
       Erden17 Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin kusurumuza bakma. Yeni yeni tanıyoruz birbirimizi yani doğum gününü bilmememiz normal. Geçmiş doğum günün kutlu olsun diyelim o zaman
    Tesekkür ederim Erden . Yok bende sikayetci degilim, bende bilmiyordum Yasin felan degince Yasin Abimi kastettiniz saniyordum ama bugün asagida adimi görünce sasirdim

  5. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       sakiri Nickli Üyeden Alıntı
    Her inceleme ve arastirmam sonucu yeni bir seyler kesfediyorum.
    Pd ve cr arasindaki farklar öncelikle motor calisma hizinda bile farkliliklar göstermis.
    2.0 TDI (PD)[D 7][D 8][D 10]4/161968 cm³103 kW (140 PS) bei 4000320 Nm bei 1750–2500BKP02/2005–02/2008
    Pompa düse motorlarda 4000 devirde 140 ps güc elde edilebilirken Common rail motorlarda 4200 devirde 140 ps güc elde ediliyor. Buda haliye sanzimana farkli bir sekilde yansiyor. Pompa düse bir motor 4000 devirde 215 km yapiyor varsayalim, common railde 4000 devirde 205 km hiz yapar. Common rail motorun 4200 devirde 215 km hiz yapmasi gerekir.
    2.0 TDI (CR)[D 1][D 8][D 10]4/161968 cm³103 kW (140 PS)[D 11] bei 4200320 Nm bei 1750–2500CBAB01/2008–07/2010
    son dişli oranları aynı pd veya cr olması fark etmiyor 4200 da 230 yapacaktır
    Eklentilerin Önizlemesi Eklentilerin Önizlemesi DSCN0564.jpg  
  6. #4683
       sakiri Nickli Üyeden Alıntı
    Her inceleme ve arastirmam sonucu yeni bir seyler kesfediyorum.
    Pd ve cr arasindaki farklar öncelikle motor calisma hizinda bile farkliliklar göstermis.
    2.0 TDI (PD)[D 7][D 8][D 10]4/161968 cm³103 kW (140 PS) bei 4000320 Nm bei 1750–2500BKP02/2005–02/2008
    Pompa düse motorlarda 4000 devirde 140 ps güc elde edilebilirken Common rail motorlarda 4200 devirde 140 ps güc elde ediliyor. Buda haliye sanzimana farkli bir sekilde yansiyor. Pompa düse bir motor 4000 devirde 215 km yapiyor varsayalim, common railde 4000 devirde 205 km hiz yapar. Common rail motorun 4200 devirde 215 km hiz yapmasi gerekir.
    2.0 TDI (CR)[D 1][D 8][D 10]4/161968 cm³103 kW (140 PS)[D 11] bei 4200320 Nm bei 1750–2500CBAB01/2008–07/2010
    son dişli oranları aynı pd veya cr olması fark etmiyor 4200 da 230 yapacaktır
    Eklentilerin Önizlemesi Eklentilerin Önizlemesi DSCN0564.jpg  

  7. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       sakiri Nickli Üyeden Alıntı
    http://www.google.de/imgres?imgurl=h...ed=0CHUQ9QEwCQ Burda bir resim var 2010 modelden önceki bir passattan cekilmis bir resim. 3900 devirde 209 km hiz yapiyor. 4100 devirde 215 falan yapar herhalde.
    debriyaj kaçırıyor olabilir dişli oranları değişmedi.
  8. #4684
       sakiri Nickli Üyeden Alıntı
    http://www.google.de/imgres?imgurl=h...ed=0CHUQ9QEwCQ Burda bir resim var 2010 modelden önceki bir passattan cekilmis bir resim. 3900 devirde 209 km hiz yapiyor. 4100 devirde 215 falan yapar herhalde.
    debriyaj kaçırıyor olabilir dişli oranları değişmedi.

  9. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

    Ismail abim,

    bugün VAG COM ile Arabaya baglandim ve malesef bende hiz limitini kaldirabilecek özellik yok Adapsyonda ! Immobilizer var ama o yok !
  10. #4685
    Ismail abim,

    bugün VAG COM ile Arabaya baglandim ve malesef bende hiz limitini kaldirabilecek özellik yok Adapsyonda ! Immobilizer var ama o yok !

  11. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       Erden17 Nickli Üyeden Alıntı
    300. mesajımı atmış bulunmaktayım. Gençler kadar hızlı değiliz ama olsun. Buda başarı
    300. Mesajin hayirli olsun, daha nice 300 lere insallah
  12. #4686
       Erden17 Nickli Üyeden Alıntı
    300. mesajımı atmış bulunmaktayım. Gençler kadar hızlı değiliz ama olsun. Buda başarı
    300. Mesajin hayirli olsun, daha nice 300 lere insallah

  13. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Ismail abim,

    bugün VAG COM ile Arabaya baglandim ve malesef bende hiz limitini kaldirabilecek özellik yok Adapsyonda ! Immobilizer var ama o yok !
    çok umut bağlamıştım sana Yasin
  14. #4687
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Ismail abim,

    bugün VAG COM ile Arabaya baglandim ve malesef bende hiz limitini kaldirabilecek özellik yok Adapsyonda ! Immobilizer var ama o yok !
    çok umut bağlamıştım sana Yasin

  15. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

    tabi dua etmek lazım iyi kide limiti 190 lara falan çekmemişler
  16. #4688
    tabi dua etmek lazım iyi kide limiti 190 lara falan çekmemişler

  17. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       sakiri Nickli Üyeden Alıntı
    Her inceleme ve arastirmam sonucu yeni bir seyler kesfediyorum.
    Pd ve cr arasindaki farklar öncelikle motor calisma hizinda bile farkliliklar göstermis.
    2.0 TDI (PD)[D 7][D 8][D 10]4/161968 cm³103 kW (140 PS) bei 4000320 Nm bei 1750–2500BKP02/2005–02/2008
    Pompa düse motorlarda 4000 devirde 140 ps güc elde edilebilirken Common rail motorlarda 4200 devirde 140 ps güc elde ediliyor. Buda haliye sanzimana farkli bir sekilde yansiyor. Pompa düse bir motor 4000 devirde 215 km yapiyor varsayalim, common railde 4000 devirde 205 km hiz yapar. Common rail motorun 4200 devirde 215 km hiz yapmasi gerekir.
    2.0 TDI (CR)[D 1][D 8][D 10]4/161968 cm³103 kW (140 PS)[D 11] bei 4200320 Nm bei 1750–2500CBAB01/2008–07/2010
    PD motor 4000 devirden sonra güç üretemiyor CR ise 4200 devirden sonra
    aradaki 200 devirlik fark son hız ve akselerasyon noktalarında fark göstercektir. Dişli oranları aynıdır.
  18. #4689
       sakiri Nickli Üyeden Alıntı
    Her inceleme ve arastirmam sonucu yeni bir seyler kesfediyorum.
    Pd ve cr arasindaki farklar öncelikle motor calisma hizinda bile farkliliklar göstermis.
    2.0 TDI (PD)[D 7][D 8][D 10]4/161968 cm³103 kW (140 PS) bei 4000320 Nm bei 1750–2500BKP02/2005–02/2008
    Pompa düse motorlarda 4000 devirde 140 ps güc elde edilebilirken Common rail motorlarda 4200 devirde 140 ps güc elde ediliyor. Buda haliye sanzimana farkli bir sekilde yansiyor. Pompa düse bir motor 4000 devirde 215 km yapiyor varsayalim, common railde 4000 devirde 205 km hiz yapar. Common rail motorun 4200 devirde 215 km hiz yapmasi gerekir.
    2.0 TDI (CR)[D 1][D 8][D 10]4/161968 cm³103 kW (140 PS)[D 11] bei 4200320 Nm bei 1750–2500CBAB01/2008–07/2010
    PD motor 4000 devirden sonra güç üretemiyor CR ise 4200 devirden sonra
    aradaki 200 devirlik fark son hız ve akselerasyon noktalarında fark göstercektir. Dişli oranları aynıdır.

  19. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

    Eğer CR motorda hız limitize edilmeseydi 4200 devire kadar rahatlıkla hızlanabilecek olan bu motor araca 230 km hızı istenildiğinde yol şartlari uygunsa yaptırabilecekti ama malesef..
  20. #4690
    Eğer CR motorda hız limitize edilmeseydi 4200 devire kadar rahatlıkla hızlanabilecek olan bu motor araca 230 km hızı istenildiğinde yol şartlari uygunsa yaptırabilecekti ama malesef..

  21. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    çok umut bağlamıştım sana Yasin
    İsmail abim,

    Motor da Fonksiyon 10 adapsiyonda sadece Silindirdeki Ayarlarlar degisiyor yada İmmobilizer !
  22. #4691
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    çok umut bağlamıştım sana Yasin
    İsmail abim,

    Motor da Fonksiyon 10 adapsiyonda sadece Silindirdeki Ayarlarlar degisiyor yada İmmobilizer !

  23. offline
    PassatComfortline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yunus A.
    Üyelik Tarihi
    28/05/2011
    Yer
    Antalya
    Model
    Caddy
    Motor
    1.9 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    1.679

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

    Arkadaslar bugün bizim arabayi yikadim tertemiz oldu :D
  24. #4692
    Arkadaslar bugün bizim arabayi yikadim tertemiz oldu :D

  25. offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sercan Ağaoğlu
    Üyelik Tarihi
    17/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    32
    Model
    Jetta
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    19.615
    34 JB 0257

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaslar, ben aramizda Yasin Abimin dogum günü var saniyordum, hatta bende kutladim Dogum gününü

    Bugün alt kisima dikkat ettim ve gercekten benim Dogum günümün oldugunu yaziyor. Ben bu Siteye üye olurken Dogum Tarihimi vermemistim ama nedense Sistem bugün benim Dogum Günümün oldugunu söylüyor. Benim Dogum günüm 6 Mayistaydi, yani geceli 1 Ay oldu. Sistem 05.06 olarak gösteriyor ama tersine yani 06.05 diye göstermesi gerekiyor. Malesef Profilden degistiremiyorum tarihi.

    Herkeze yinede iyi dilekleri icin cok Tesekkür ederim
    Bende dedim daha yeni kutladım sanki 1 sene ne kadar çabuk geçti
  26. #4693
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaslar, ben aramizda Yasin Abimin dogum günü var saniyordum, hatta bende kutladim Dogum gününü

    Bugün alt kisima dikkat ettim ve gercekten benim Dogum günümün oldugunu yaziyor. Ben bu Siteye üye olurken Dogum Tarihimi vermemistim ama nedense Sistem bugün benim Dogum Günümün oldugunu söylüyor. Benim Dogum günüm 6 Mayistaydi, yani geceli 1 Ay oldu. Sistem 05.06 olarak gösteriyor ama tersine yani 06.05 diye göstermesi gerekiyor. Malesef Profilden degistiremiyorum tarihi.

    Herkeze yinede iyi dilekleri icin cok Tesekkür ederim
    Bende dedim daha yeni kutladım sanki 1 sene ne kadar çabuk geçti

  27. offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sercan Ağaoğlu
    Üyelik Tarihi
    17/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    32
    Model
    Jetta
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    19.615
    34 JB 0257

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       Erden17 Nickli Üyeden Alıntı
    300. mesajımı atmış bulunmaktayım. Gençler kadar hızlı değiliz ama olsun. Buda başarı
    Hayırlı olsun Erden abi
  28. #4694
       Erden17 Nickli Üyeden Alıntı
    300. mesajımı atmış bulunmaktayım. Gençler kadar hızlı değiliz ama olsun. Buda başarı
    Hayırlı olsun Erden abi

  29. offline
    Erden17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25/02/2011
    Yer
    Niğde
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    1.654

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       srcn09 Nickli Üyeden Alıntı
    Hayırlı olsun Erden abi
    Tabii benim 10 katımsın ya artislik yap
  30. #4695
       srcn09 Nickli Üyeden Alıntı
    Hayırlı olsun Erden abi
    Tabii benim 10 katımsın ya artislik yap

  31. offline
    CanTuran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01/03/2011
    Yer
    Eskişehir & İskenderun
    Yaş
    41
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    839

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       Erden17 Nickli Üyeden Alıntı
    Tabii benim 10 katımsın ya artislik yap
    Abi adam her girmeye atıyor 300 mesajı neredeyse....
  32. #4696
       Erden17 Nickli Üyeden Alıntı
    Tabii benim 10 katımsın ya artislik yap
    Abi adam her girmeye atıyor 300 mesajı neredeyse....

  33. offline
    Erden17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25/02/2011
    Yer
    Niğde
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    1.654

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       CanTuran Nickli Üyeden Alıntı
    Abi adam her girmeye atıyor 300 mesajı neredeyse....
    Bilgisayardan ve ipod lardan uzak tutmak lazım bunu
  34. #4697
       CanTuran Nickli Üyeden Alıntı
    Abi adam her girmeye atıyor 300 mesajı neredeyse....
    Bilgisayardan ve ipod lardan uzak tutmak lazım bunu

  35. offline
    CanTuran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01/03/2011
    Yer
    Eskişehir & İskenderun
    Yaş
    41
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    839

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       Erden17 Nickli Üyeden Alıntı
    Bilgisayardan ve ipod lardan uzak tutmak lazım bunu
    Sınavı olmasa bittik zaten...
  36. #4698
       Erden17 Nickli Üyeden Alıntı
    Bilgisayardan ve ipod lardan uzak tutmak lazım bunu
    Sınavı olmasa bittik zaten...

  37. offline
    akorkmaz11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    dünya...
    Yaş
    54
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.035

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

    Geçenlerde de bahsettim, geçen hafta aracımla 1750 kmlik Kahramanmaraş Eskişehir yolculuğu yaptım (bu yolun 50 kmsi Ankara şehir içi). Araçla ve yolculukla ilgili bazı konuları sizlerle paylaşmak istedim.

    -Araçta giderken 3, gelirken 4 kişi ve yarı dolu bagaj vardı. Hava sık sık hem giderken hem de gelirken yağmurluydu. Önceki aracım olan 2001 Focus sw otomatik vitesle yapmıştım en son bu güzergâhta yolculuğu. Özellikle şunu söyleyeyim Torosları aşarken dik rampalarda hiç çekiş problemi yaşamadım. Focus ile hızlı giriyordum rampalara ama rampayı çıkana kadar eğer motoru çok bağırtmazsam acayip hız kaybediyordum. Ancak variantta böyle bir sıkıntı olmadı. turbonun verdiği güçle %5-7 lik yokuşları hiç hız kaybetmeden rahatlıkla çıktı araç. CC pek kullanmadım çünkü bence yakıt tüketimi üzerinde çok fazla bir olumlu etkisi yok. Bilinçli bir şekilde kendiniz gaz verirseniz ve rampalarda örneğin ayağınızı gazdan çekerseniz daha düşük tüketim elde etmeniz mümkün. Toplam alınan yakıt 109 litre, ortalama tüketim 6.22 litre. Nadir olarak özellikle dönüş yolunda 150 km hıza ulaşsam da genelde hep hız limitleri içerisinde kullandım ve 110 km hızı pek geçmedim. Zaten ortalama hızım giderken 89, gelirken de 90 km/h olmuş yol bilgisayarına göre. Klima yolculuk süresinin %30unda açıktı. Dönüşten sonra aracım 3400 kmye geldi.
    -Hızlanması güzel ancak turbo boşluğu (turbo lag) ile bu yolculukta tanıştım. Bazen gaza basınca özellikle araba düşük devirde giderken, algılaması ve cevap vermesi için bir miktar süre geçmesi gerekiyor. Ancak daha sonra araç resmen şahlanıyor ya da bana öyle geldi 100 hp Focus’tan sonra!

    - Motor ve yol sesi hemen hemen hiç yok fakat bir miktar lastik sesi vardı özellikle kaymak olmayan asfaltta. Kapılardan rüzgâr sesi falan hiç duymadım. Kaymak asfaltta tamamen sessizlikte 110 km hızla gitmek gerçekten çok zevkli. Ancak, saatin solunda bulunan dekor parçası acayip tıngırdadı. Daha önce burada paylaşmıştım bu konuyu.


    -Yol tutuşu bana göre gayet iyi ve yeterli. Focusla kendimden emin şekilde girdiğim virajlarda, variantla bir miktar daha hızlı girdim ve hiç savurma kayma olmadı. Aracın frenleri fena değil ama süper de değil sanki. Araç alırken test ettiğim C5 ile 150 ile giderken asılmıştım freni sonuna kadar ve milim sapmadan çakılmıştı (satış görevlisinin isteği üzerine ve müsait yolda yapıldı bu iş). Bu yolculuk sırasında önüme bir köpek çıktı ve epey sert fren yapmak zorunda kaldım ama C5de aldığım hissi bu aracın frenlerinden alamadım.


    - Maalesef, koltuğu pek rahat bulmadım. Bel desteği olmasına rağmen belim acayip ağrıdı. Bu rahatsızlığı Focus’ta anlayabilirim ama Passat gibi bir üst segment araçta böyle olmamalıydı.


    -Kısa far aydınlatması güzel ancak uzun farla bana acayip yetersiz geldi. Kısa-uzun arasında pek fark göremedim. Bu konuda ne yapılabilir bilmiyorum..


    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
  38. #4699
    Geçenlerde de bahsettim, geçen hafta aracımla 1750 kmlik Kahramanmaraş Eskişehir yolculuğu yaptım (bu yolun 50 kmsi Ankara şehir içi). Araçla ve yolculukla ilgili bazı konuları sizlerle paylaşmak istedim.

    -Araçta giderken 3, gelirken 4 kişi ve yarı dolu bagaj vardı. Hava sık sık hem giderken hem de gelirken yağmurluydu. Önceki aracım olan 2001 Focus sw otomatik vitesle yapmıştım en son bu güzergâhta yolculuğu. Özellikle şunu söyleyeyim Torosları aşarken dik rampalarda hiç çekiş problemi yaşamadım. Focus ile hızlı giriyordum rampalara ama rampayı çıkana kadar eğer motoru çok bağırtmazsam acayip hız kaybediyordum. Ancak variantta böyle bir sıkıntı olmadı. turbonun verdiği güçle %5-7 lik yokuşları hiç hız kaybetmeden rahatlıkla çıktı araç. CC pek kullanmadım çünkü bence yakıt tüketimi üzerinde çok fazla bir olumlu etkisi yok. Bilinçli bir şekilde kendiniz gaz verirseniz ve rampalarda örneğin ayağınızı gazdan çekerseniz daha düşük tüketim elde etmeniz mümkün. Toplam alınan yakıt 109 litre, ortalama tüketim 6.22 litre. Nadir olarak özellikle dönüş yolunda 150 km hıza ulaşsam da genelde hep hız limitleri içerisinde kullandım ve 110 km hızı pek geçmedim. Zaten ortalama hızım giderken 89, gelirken de 90 km/h olmuş yol bilgisayarına göre. Klima yolculuk süresinin %30unda açıktı. Dönüşten sonra aracım 3400 kmye geldi.
    -Hızlanması güzel ancak turbo boşluğu (turbo lag) ile bu yolculukta tanıştım. Bazen gaza basınca özellikle araba düşük devirde giderken, algılaması ve cevap vermesi için bir miktar süre geçmesi gerekiyor. Ancak daha sonra araç resmen şahlanıyor ya da bana öyle geldi 100 hp Focus’tan sonra!

    - Motor ve yol sesi hemen hemen hiç yok fakat bir miktar lastik sesi vardı özellikle kaymak olmayan asfaltta. Kapılardan rüzgâr sesi falan hiç duymadım. Kaymak asfaltta tamamen sessizlikte 110 km hızla gitmek gerçekten çok zevkli. Ancak, saatin solunda bulunan dekor parçası acayip tıngırdadı. Daha önce burada paylaşmıştım bu konuyu.


    -Yol tutuşu bana göre gayet iyi ve yeterli. Focusla kendimden emin şekilde girdiğim virajlarda, variantla bir miktar daha hızlı girdim ve hiç savurma kayma olmadı. Aracın frenleri fena değil ama süper de değil sanki. Araç alırken test ettiğim C5 ile 150 ile giderken asılmıştım freni sonuna kadar ve milim sapmadan çakılmıştı (satış görevlisinin isteği üzerine ve müsait yolda yapıldı bu iş). Bu yolculuk sırasında önüme bir köpek çıktı ve epey sert fren yapmak zorunda kaldım ama C5de aldığım hissi bu aracın frenlerinden alamadım.


    - Maalesef, koltuğu pek rahat bulmadım. Bel desteği olmasına rağmen belim acayip ağrıdı. Bu rahatsızlığı Focus’ta anlayabilirim ama Passat gibi bir üst segment araçta böyle olmamalıydı.


    -Kısa far aydınlatması güzel ancak uzun farla bana acayip yetersiz geldi. Kısa-uzun arasında pek fark göremedim. Bu konuda ne yapılabilir bilmiyorum..


    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

  39. offline
    errddm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Erdem
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    36
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    3.992

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       akorkmaz11 Nickli Üyeden Alıntı
    Geçenlerde de bahsettim, geçen hafta aracımla 1750 kmlik Kahramanmaraş Eskişehir yolculuğu yaptım (bu yolun 50 kmsi Ankara şehir içi). Araçla ve yolculukla ilgili bazı konuları sizlerle paylaşmak istedim.

    -Araçta giderken 3, gelirken 4 kişi ve yarı dolu bagaj vardı. Hava sık sık hem giderken hem de gelirken yağmurluydu. Önceki aracım olan 2001 Focus sw otomatik vitesle yapmıştım en son bu güzergâhta yolculuğu. Özellikle şunu söyleyeyim Torosları aşarken dik rampalarda hiç çekiş problemi yaşamadım. Focus ile hızlı giriyordum rampalara ama rampayı çıkana kadar eğer motoru çok bağırtmazsam acayip hız kaybediyordum. Ancak variantta böyle bir sıkıntı olmadı. turbonun verdiği güçle %5-7 lik yokuşları hiç hız kaybetmeden rahatlıkla çıktı araç. CC pek kullanmadım çünkü bence yakıt tüketimi üzerinde çok fazla bir olumlu etkisi yok. Bilinçli bir şekilde kendiniz gaz verirseniz ve rampalarda örneğin ayağınızı gazdan çekerseniz daha düşük tüketim elde etmeniz mümkün. Toplam alınan yakıt 109 litre, ortalama tüketim 6.22 litre. Nadir olarak özellikle dönüş yolunda 150 km hıza ulaşsam da genelde hep hız limitleri içerisinde kullandım ve 110 km hızı pek geçmedim. Zaten ortalama hızım giderken 89, gelirken de 90 km/h olmuş yol bilgisayarına göre. Klima yolculuk süresinin %30unda açıktı. Dönüşten sonra aracım 3400 kmye geldi.
    -Hızlanması güzel ancak turbo boşluğu (turbo lag) ile bu yolculukta tanıştım. Bazen gaza basınca özellikle araba düşük devirde giderken, algılaması ve cevap vermesi için bir miktar süre geçmesi gerekiyor. Ancak daha sonra araç resmen şahlanıyor ya da bana öyle geldi 100 hp Focus’tan sonra!

    - Motor ve yol sesi hemen hemen hiç yok fakat bir miktar lastik sesi vardı özellikle kaymak olmayan asfaltta. Kapılardan rüzgâr sesi falan hiç duymadım. Kaymak asfaltta tamamen sessizlikte 110 km hızla gitmek gerçekten çok zevkli. Ancak, saatin solunda bulunan dekor parçası acayip tıngırdadı. Daha önce burada paylaşmıştım bu konuyu.


    -Yol tutuşu bana göre gayet iyi ve yeterli. Focusla kendimden emin şekilde girdiğim virajlarda, variantla bir miktar daha hızlı girdim ve hiç savurma kayma olmadı. Aracın frenleri fena değil ama süper de değil sanki. Araç alırken test ettiğim C5 ile 150 ile giderken asılmıştım freni sonuna kadar ve milim sapmadan çakılmıştı (satış görevlisinin isteği üzerine ve müsait yolda yapıldı bu iş). Bu yolculuk sırasında önüme bir köpek çıktı ve epey sert fren yapmak zorunda kaldım ama C5de aldığım hissi bu aracın frenlerinden alamadım.


    - Maalesef, koltuğu pek rahat bulmadım. Bel desteği olmasına rağmen belim acayip ağrıdı. Bu rahatsızlığı Focus’ta anlayabilirim ama Passat gibi bir üst segment araçta böyle olmamalıydı.


    -Kısa far aydınlatması güzel ancak uzun farla bana acayip yetersiz geldi. Kısa-uzun arasında pek fark göremedim. Bu konuda ne yapılabilir bilmiyorum..


    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
    Kırmızı olan kısma kesinlikle katılıyorum..Ancak rahatlık bakımında CC gerçekten çok yararlı

    Güzel bir izlenim olmuş..Teşekkürler..
  40. #4700
       akorkmaz11 Nickli Üyeden Alıntı
    Geçenlerde de bahsettim, geçen hafta aracımla 1750 kmlik Kahramanmaraş Eskişehir yolculuğu yaptım (bu yolun 50 kmsi Ankara şehir içi). Araçla ve yolculukla ilgili bazı konuları sizlerle paylaşmak istedim.

    -Araçta giderken 3, gelirken 4 kişi ve yarı dolu bagaj vardı. Hava sık sık hem giderken hem de gelirken yağmurluydu. Önceki aracım olan 2001 Focus sw otomatik vitesle yapmıştım en son bu güzergâhta yolculuğu. Özellikle şunu söyleyeyim Torosları aşarken dik rampalarda hiç çekiş problemi yaşamadım. Focus ile hızlı giriyordum rampalara ama rampayı çıkana kadar eğer motoru çok bağırtmazsam acayip hız kaybediyordum. Ancak variantta böyle bir sıkıntı olmadı. turbonun verdiği güçle %5-7 lik yokuşları hiç hız kaybetmeden rahatlıkla çıktı araç. CC pek kullanmadım çünkü bence yakıt tüketimi üzerinde çok fazla bir olumlu etkisi yok. Bilinçli bir şekilde kendiniz gaz verirseniz ve rampalarda örneğin ayağınızı gazdan çekerseniz daha düşük tüketim elde etmeniz mümkün. Toplam alınan yakıt 109 litre, ortalama tüketim 6.22 litre. Nadir olarak özellikle dönüş yolunda 150 km hıza ulaşsam da genelde hep hız limitleri içerisinde kullandım ve 110 km hızı pek geçmedim. Zaten ortalama hızım giderken 89, gelirken de 90 km/h olmuş yol bilgisayarına göre. Klima yolculuk süresinin %30unda açıktı. Dönüşten sonra aracım 3400 kmye geldi.
    -Hızlanması güzel ancak turbo boşluğu (turbo lag) ile bu yolculukta tanıştım. Bazen gaza basınca özellikle araba düşük devirde giderken, algılaması ve cevap vermesi için bir miktar süre geçmesi gerekiyor. Ancak daha sonra araç resmen şahlanıyor ya da bana öyle geldi 100 hp Focus’tan sonra!

    - Motor ve yol sesi hemen hemen hiç yok fakat bir miktar lastik sesi vardı özellikle kaymak olmayan asfaltta. Kapılardan rüzgâr sesi falan hiç duymadım. Kaymak asfaltta tamamen sessizlikte 110 km hızla gitmek gerçekten çok zevkli. Ancak, saatin solunda bulunan dekor parçası acayip tıngırdadı. Daha önce burada paylaşmıştım bu konuyu.


    -Yol tutuşu bana göre gayet iyi ve yeterli. Focusla kendimden emin şekilde girdiğim virajlarda, variantla bir miktar daha hızlı girdim ve hiç savurma kayma olmadı. Aracın frenleri fena değil ama süper de değil sanki. Araç alırken test ettiğim C5 ile 150 ile giderken asılmıştım freni sonuna kadar ve milim sapmadan çakılmıştı (satış görevlisinin isteği üzerine ve müsait yolda yapıldı bu iş). Bu yolculuk sırasında önüme bir köpek çıktı ve epey sert fren yapmak zorunda kaldım ama C5de aldığım hissi bu aracın frenlerinden alamadım.


    - Maalesef, koltuğu pek rahat bulmadım. Bel desteği olmasına rağmen belim acayip ağrıdı. Bu rahatsızlığı Focus’ta anlayabilirim ama Passat gibi bir üst segment araçta böyle olmamalıydı.


    -Kısa far aydınlatması güzel ancak uzun farla bana acayip yetersiz geldi. Kısa-uzun arasında pek fark göremedim. Bu konuda ne yapılabilir bilmiyorum..


    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
    Kırmızı olan kısma kesinlikle katılıyorum..Ancak rahatlık bakımında CC gerçekten çok yararlı

    Güzel bir izlenim olmuş..Teşekkürler..

  41. offline
    sakiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    Almanya
    Model
    Passat
    Motor
    1.9 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    148
    NRW ANKARA

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

    Bugün aracimi ustaya tamire verdim. Aslinda hic birseyi yoktu ama yinede icim rahat etmedi. Bugün sanzimani asagi indirecek ve degismesi gereken parcalari siparis edecek. Carsamba günü öglen tamiri bitermis. Baski bilyasindan ses geliyordu. Fakat bu modellerde Hem derbiyaj takimi hemde diger elemanlar degisiyormus. Baski bilyasi takimi, balata, balata kapagi, volant dislisi iki adetmis hem önde hem arkada o yüzden biraz maliyetli bir ismis. 1000 euro civarinda parca tutuyor. 300 ile 500 euro arasida ustalik parasi tutuyor. Hadi hayirlisi.
  42. #4701
    Bugün aracimi ustaya tamire verdim. Aslinda hic birseyi yoktu ama yinede icim rahat etmedi. Bugün sanzimani asagi indirecek ve degismesi gereken parcalari siparis edecek. Carsamba günü öglen tamiri bitermis. Baski bilyasindan ses geliyordu. Fakat bu modellerde Hem derbiyaj takimi hemde diger elemanlar degisiyormus. Baski bilyasi takimi, balata, balata kapagi, volant dislisi iki adetmis hem önde hem arkada o yüzden biraz maliyetli bir ismis. 1000 euro civarinda parca tutuyor. 300 ile 500 euro arasida ustalik parasi tutuyor. Hadi hayirlisi.

  43. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       akorkmaz11 Nickli Üyeden Alıntı
    Geçenlerde de bahsettim, geçen hafta aracımla 1750 kmlik Kahramanmaraş Eskişehir yolculuğu yaptım (bu yolun 50 kmsi Ankara şehir içi). Araçla ve yolculukla ilgili bazı konuları sizlerle paylaşmak istedim.

    -Araçta giderken 3, gelirken 4 kişi ve yarı dolu bagaj vardı. Hava sık sık hem giderken hem de gelirken yağmurluydu. Önceki aracım olan 2001 Focus sw otomatik vitesle yapmıştım en son bu güzergâhta yolculuğu. Özellikle şunu söyleyeyim Torosları aşarken dik rampalarda hiç çekiş problemi yaşamadım. Focus ile hızlı giriyordum rampalara ama rampayı çıkana kadar eğer motoru çok bağırtmazsam acayip hız kaybediyordum. Ancak variantta böyle bir sıkıntı olmadı. turbonun verdiği güçle %5-7 lik yokuşları hiç hız kaybetmeden rahatlıkla çıktı araç. CC pek kullanmadım çünkü bence yakıt tüketimi üzerinde çok fazla bir olumlu etkisi yok. Bilinçli bir şekilde kendiniz gaz verirseniz ve rampalarda örneğin ayağınızı gazdan çekerseniz daha düşük tüketim elde etmeniz mümkün. Toplam alınan yakıt 109 litre, ortalama tüketim 6.22 litre. Nadir olarak özellikle dönüş yolunda 150 km hıza ulaşsam da genelde hep hız limitleri içerisinde kullandım ve 110 km hızı pek geçmedim. Zaten ortalama hızım giderken 89, gelirken de 90 km/h olmuş yol bilgisayarına göre. Klima yolculuk süresinin %30unda açıktı. Dönüşten sonra aracım 3400 kmye geldi.
    -Hızlanması güzel ancak turbo boşluğu (turbo lag) ile bu yolculukta tanıştım. Bazen gaza basınca özellikle araba düşük devirde giderken, algılaması ve cevap vermesi için bir miktar süre geçmesi gerekiyor. Ancak daha sonra araç resmen şahlanıyor ya da bana öyle geldi 100 hp Focus’tan sonra!

    - Motor ve yol sesi hemen hemen hiç yok fakat bir miktar lastik sesi vardı özellikle kaymak olmayan asfaltta. Kapılardan rüzgâr sesi falan hiç duymadım. Kaymak asfaltta tamamen sessizlikte 110 km hızla gitmek gerçekten çok zevkli. Ancak, saatin solunda bulunan dekor parçası acayip tıngırdadı. Daha önce burada paylaşmıştım bu konuyu.


    -Yol tutuşu bana göre gayet iyi ve yeterli. Focusla kendimden emin şekilde girdiğim virajlarda, variantla bir miktar daha hızlı girdim ve hiç savurma kayma olmadı. Aracın frenleri fena değil ama süper de değil sanki. Araç alırken test ettiğim C5 ile 150 ile giderken asılmıştım freni sonuna kadar ve milim sapmadan çakılmıştı (satış görevlisinin isteği üzerine ve müsait yolda yapıldı bu iş). Bu yolculuk sırasında önüme bir köpek çıktı ve epey sert fren yapmak zorunda kaldım ama C5de aldığım hissi bu aracın frenlerinden alamadım.


    - Maalesef, koltuğu pek rahat bulmadım. Bel desteği olmasına rağmen belim acayip ağrıdı. Bu rahatsızlığı Focus’ta anlayabilirim ama Passat gibi bir üst segment araçta böyle olmamalıydı.


    -Kısa far aydınlatması güzel ancak uzun farla bana acayip yetersiz geldi. Kısa-uzun arasında pek fark göremedim. Bu konuda ne yapılabilir bilmiyorum..


    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
    bunun ile ilgili ben de atıfta bulunacağım.
    birçok otomobil dergisi testleride bu koltuğun oturulan ve sırt kısınlarında yan desteklerinin öncekine göre yetersiz olması nedeniyle virajlarda koltuktan bedenin savrulduğunu yazmışlar
    b6 da koltuk yan desteğinin oldukça iyi olduğunu biliyoruz ama b7 de bu dikkate alınmamış bu önemli bir eksiklik
  44. #4702
       akorkmaz11 Nickli Üyeden Alıntı
    Geçenlerde de bahsettim, geçen hafta aracımla 1750 kmlik Kahramanmaraş Eskişehir yolculuğu yaptım (bu yolun 50 kmsi Ankara şehir içi). Araçla ve yolculukla ilgili bazı konuları sizlerle paylaşmak istedim.

    -Araçta giderken 3, gelirken 4 kişi ve yarı dolu bagaj vardı. Hava sık sık hem giderken hem de gelirken yağmurluydu. Önceki aracım olan 2001 Focus sw otomatik vitesle yapmıştım en son bu güzergâhta yolculuğu. Özellikle şunu söyleyeyim Torosları aşarken dik rampalarda hiç çekiş problemi yaşamadım. Focus ile hızlı giriyordum rampalara ama rampayı çıkana kadar eğer motoru çok bağırtmazsam acayip hız kaybediyordum. Ancak variantta böyle bir sıkıntı olmadı. turbonun verdiği güçle %5-7 lik yokuşları hiç hız kaybetmeden rahatlıkla çıktı araç. CC pek kullanmadım çünkü bence yakıt tüketimi üzerinde çok fazla bir olumlu etkisi yok. Bilinçli bir şekilde kendiniz gaz verirseniz ve rampalarda örneğin ayağınızı gazdan çekerseniz daha düşük tüketim elde etmeniz mümkün. Toplam alınan yakıt 109 litre, ortalama tüketim 6.22 litre. Nadir olarak özellikle dönüş yolunda 150 km hıza ulaşsam da genelde hep hız limitleri içerisinde kullandım ve 110 km hızı pek geçmedim. Zaten ortalama hızım giderken 89, gelirken de 90 km/h olmuş yol bilgisayarına göre. Klima yolculuk süresinin %30unda açıktı. Dönüşten sonra aracım 3400 kmye geldi.
    -Hızlanması güzel ancak turbo boşluğu (turbo lag) ile bu yolculukta tanıştım. Bazen gaza basınca özellikle araba düşük devirde giderken, algılaması ve cevap vermesi için bir miktar süre geçmesi gerekiyor. Ancak daha sonra araç resmen şahlanıyor ya da bana öyle geldi 100 hp Focus’tan sonra!

    - Motor ve yol sesi hemen hemen hiç yok fakat bir miktar lastik sesi vardı özellikle kaymak olmayan asfaltta. Kapılardan rüzgâr sesi falan hiç duymadım. Kaymak asfaltta tamamen sessizlikte 110 km hızla gitmek gerçekten çok zevkli. Ancak, saatin solunda bulunan dekor parçası acayip tıngırdadı. Daha önce burada paylaşmıştım bu konuyu.


    -Yol tutuşu bana göre gayet iyi ve yeterli. Focusla kendimden emin şekilde girdiğim virajlarda, variantla bir miktar daha hızlı girdim ve hiç savurma kayma olmadı. Aracın frenleri fena değil ama süper de değil sanki. Araç alırken test ettiğim C5 ile 150 ile giderken asılmıştım freni sonuna kadar ve milim sapmadan çakılmıştı (satış görevlisinin isteği üzerine ve müsait yolda yapıldı bu iş). Bu yolculuk sırasında önüme bir köpek çıktı ve epey sert fren yapmak zorunda kaldım ama C5de aldığım hissi bu aracın frenlerinden alamadım.


    - Maalesef, koltuğu pek rahat bulmadım. Bel desteği olmasına rağmen belim acayip ağrıdı. Bu rahatsızlığı Focus’ta anlayabilirim ama Passat gibi bir üst segment araçta böyle olmamalıydı.


    -Kısa far aydınlatması güzel ancak uzun farla bana acayip yetersiz geldi. Kısa-uzun arasında pek fark göremedim. Bu konuda ne yapılabilir bilmiyorum..


    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
    bunun ile ilgili ben de atıfta bulunacağım.
    birçok otomobil dergisi testleride bu koltuğun oturulan ve sırt kısınlarında yan desteklerinin öncekine göre yetersiz olması nedeniyle virajlarda koltuktan bedenin savrulduğunu yazmışlar
    b6 da koltuk yan desteğinin oldukça iyi olduğunu biliyoruz ama b7 de bu dikkate alınmamış bu önemli bir eksiklik

  45. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       akorkmaz11 Nickli Üyeden Alıntı
    Geçenlerde de bahsettim, geçen hafta aracımla 1750 kmlik Kahramanmaraş Eskişehir yolculuğu yaptım (bu yolun 50 kmsi Ankara şehir içi). Araçla ve yolculukla ilgili bazı konuları sizlerle paylaşmak istedim.

    -Araçta giderken 3, gelirken 4 kişi ve yarı dolu bagaj vardı. Hava sık sık hem giderken hem de gelirken yağmurluydu. Önceki aracım olan 2001 Focus sw otomatik vitesle yapmıştım en son bu güzergâhta yolculuğu. Özellikle şunu söyleyeyim Torosları aşarken dik rampalarda hiç çekiş problemi yaşamadım. Focus ile hızlı giriyordum rampalara ama rampayı çıkana kadar eğer motoru çok bağırtmazsam acayip hız kaybediyordum. Ancak variantta böyle bir sıkıntı olmadı. turbonun verdiği güçle %5-7 lik yokuşları hiç hız kaybetmeden rahatlıkla çıktı araç. CC pek kullanmadım çünkü bence yakıt tüketimi üzerinde çok fazla bir olumlu etkisi yok. Bilinçli bir şekilde kendiniz gaz verirseniz ve rampalarda örneğin ayağınızı gazdan çekerseniz daha düşük tüketim elde etmeniz mümkün. Toplam alınan yakıt 109 litre, ortalama tüketim 6.22 litre. Nadir olarak özellikle dönüş yolunda 150 km hıza ulaşsam da genelde hep hız limitleri içerisinde kullandım ve 110 km hızı pek geçmedim. Zaten ortalama hızım giderken 89, gelirken de 90 km/h olmuş yol bilgisayarına göre. Klima yolculuk süresinin %30unda açıktı. Dönüşten sonra aracım 3400 kmye geldi.
    -Hızlanması güzel ancak turbo boşluğu (turbo lag) ile bu yolculukta tanıştım. Bazen gaza basınca özellikle araba düşük devirde giderken, algılaması ve cevap vermesi için bir miktar süre geçmesi gerekiyor. Ancak daha sonra araç resmen şahlanıyor ya da bana öyle geldi 100 hp Focus’tan sonra!

    - Motor ve yol sesi hemen hemen hiç yok fakat bir miktar lastik sesi vardı özellikle kaymak olmayan asfaltta. Kapılardan rüzgâr sesi falan hiç duymadım. Kaymak asfaltta tamamen sessizlikte 110 km hızla gitmek gerçekten çok zevkli. Ancak, saatin solunda bulunan dekor parçası acayip tıngırdadı. Daha önce burada paylaşmıştım bu konuyu.


    -Yol tutuşu bana göre gayet iyi ve yeterli. Focusla kendimden emin şekilde girdiğim virajlarda, variantla bir miktar daha hızlı girdim ve hiç savurma kayma olmadı. Aracın frenleri fena değil ama süper de değil sanki. Araç alırken test ettiğim C5 ile 150 ile giderken asılmıştım freni sonuna kadar ve milim sapmadan çakılmıştı (satış görevlisinin isteği üzerine ve müsait yolda yapıldı bu iş). Bu yolculuk sırasında önüme bir köpek çıktı ve epey sert fren yapmak zorunda kaldım ama C5de aldığım hissi bu aracın frenlerinden alamadım.


    - Maalesef, koltuğu pek rahat bulmadım. Bel desteği olmasına rağmen belim acayip ağrıdı. Bu rahatsızlığı Focus’ta anlayabilirim ama Passat gibi bir üst segment araçta böyle olmamalıydı.


    -Kısa far aydınlatması güzel ancak uzun farla bana acayip yetersiz geldi. Kısa-uzun arasında pek fark göremedim. Bu konuda ne yapılabilir bilmiyorum..


    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
    akorkmaz ustam,

    Ben 2700km Yolculuk yapiyorum ve Koltuklardan hic sikayetci degilim! Ne Bel agrisi veriyor nede baska birsey, cok sükür iyi yapmislar koltuklari. Tabiki bende Highline Deri / Kumas Alcantara var onlar biraz yanlari sürücüyüde Virajlarda Koltukta tutuyor. Bindigim B7 Variant Highline aracinda bu yoktu, ayni Comfortline koltuklarinin Derili olanindan koymuslar. Bu bence cok büyük bir yanlis olmus.

    Far konusunda birsey demiyorum, Bi-Xenon ile 300m fazla ileriyi aydinlatiyor (gece gündüz oluyor adeta).

    Birde bugün cok Yagmur yagiyor burada, sende Variant var yagmurlu havada sende Arka Silgeci yetersiz buluyormusun hiz bakimindan ? Bence Arka Silgec 2x hiz ayarlamali olsaydi daha iyi olurdur. Babamin eski 1991 Passat 35i Variant da arka Silgec 2 cesit hiz ile calisdirabiliyorduk. Bunda o kadar uzun sürüyorki Arkayi temelli göremez hale geliyorsun. Bunu ekstra olarak paylasacaktim ama sen konuyu baslayince buraya ekliyeyim dedim.

    Güzel bir izlenim olmus, ellerine saglik yorumlar icin.
  46. #4703
       akorkmaz11 Nickli Üyeden Alıntı
    Geçenlerde de bahsettim, geçen hafta aracımla 1750 kmlik Kahramanmaraş Eskişehir yolculuğu yaptım (bu yolun 50 kmsi Ankara şehir içi). Araçla ve yolculukla ilgili bazı konuları sizlerle paylaşmak istedim.

    -Araçta giderken 3, gelirken 4 kişi ve yarı dolu bagaj vardı. Hava sık sık hem giderken hem de gelirken yağmurluydu. Önceki aracım olan 2001 Focus sw otomatik vitesle yapmıştım en son bu güzergâhta yolculuğu. Özellikle şunu söyleyeyim Torosları aşarken dik rampalarda hiç çekiş problemi yaşamadım. Focus ile hızlı giriyordum rampalara ama rampayı çıkana kadar eğer motoru çok bağırtmazsam acayip hız kaybediyordum. Ancak variantta böyle bir sıkıntı olmadı. turbonun verdiği güçle %5-7 lik yokuşları hiç hız kaybetmeden rahatlıkla çıktı araç. CC pek kullanmadım çünkü bence yakıt tüketimi üzerinde çok fazla bir olumlu etkisi yok. Bilinçli bir şekilde kendiniz gaz verirseniz ve rampalarda örneğin ayağınızı gazdan çekerseniz daha düşük tüketim elde etmeniz mümkün. Toplam alınan yakıt 109 litre, ortalama tüketim 6.22 litre. Nadir olarak özellikle dönüş yolunda 150 km hıza ulaşsam da genelde hep hız limitleri içerisinde kullandım ve 110 km hızı pek geçmedim. Zaten ortalama hızım giderken 89, gelirken de 90 km/h olmuş yol bilgisayarına göre. Klima yolculuk süresinin %30unda açıktı. Dönüşten sonra aracım 3400 kmye geldi.
    -Hızlanması güzel ancak turbo boşluğu (turbo lag) ile bu yolculukta tanıştım. Bazen gaza basınca özellikle araba düşük devirde giderken, algılaması ve cevap vermesi için bir miktar süre geçmesi gerekiyor. Ancak daha sonra araç resmen şahlanıyor ya da bana öyle geldi 100 hp Focus’tan sonra!

    - Motor ve yol sesi hemen hemen hiç yok fakat bir miktar lastik sesi vardı özellikle kaymak olmayan asfaltta. Kapılardan rüzgâr sesi falan hiç duymadım. Kaymak asfaltta tamamen sessizlikte 110 km hızla gitmek gerçekten çok zevkli. Ancak, saatin solunda bulunan dekor parçası acayip tıngırdadı. Daha önce burada paylaşmıştım bu konuyu.


    -Yol tutuşu bana göre gayet iyi ve yeterli. Focusla kendimden emin şekilde girdiğim virajlarda, variantla bir miktar daha hızlı girdim ve hiç savurma kayma olmadı. Aracın frenleri fena değil ama süper de değil sanki. Araç alırken test ettiğim C5 ile 150 ile giderken asılmıştım freni sonuna kadar ve milim sapmadan çakılmıştı (satış görevlisinin isteği üzerine ve müsait yolda yapıldı bu iş). Bu yolculuk sırasında önüme bir köpek çıktı ve epey sert fren yapmak zorunda kaldım ama C5de aldığım hissi bu aracın frenlerinden alamadım.


    - Maalesef, koltuğu pek rahat bulmadım. Bel desteği olmasına rağmen belim acayip ağrıdı. Bu rahatsızlığı Focus’ta anlayabilirim ama Passat gibi bir üst segment araçta böyle olmamalıydı.


    -Kısa far aydınlatması güzel ancak uzun farla bana acayip yetersiz geldi. Kısa-uzun arasında pek fark göremedim. Bu konuda ne yapılabilir bilmiyorum..


    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
    akorkmaz ustam,

    Ben 2700km Yolculuk yapiyorum ve Koltuklardan hic sikayetci degilim! Ne Bel agrisi veriyor nede baska birsey, cok sükür iyi yapmislar koltuklari. Tabiki bende Highline Deri / Kumas Alcantara var onlar biraz yanlari sürücüyüde Virajlarda Koltukta tutuyor. Bindigim B7 Variant Highline aracinda bu yoktu, ayni Comfortline koltuklarinin Derili olanindan koymuslar. Bu bence cok büyük bir yanlis olmus.

    Far konusunda birsey demiyorum, Bi-Xenon ile 300m fazla ileriyi aydinlatiyor (gece gündüz oluyor adeta).

    Birde bugün cok Yagmur yagiyor burada, sende Variant var yagmurlu havada sende Arka Silgeci yetersiz buluyormusun hiz bakimindan ? Bence Arka Silgec 2x hiz ayarlamali olsaydi daha iyi olurdur. Babamin eski 1991 Passat 35i Variant da arka Silgec 2 cesit hiz ile calisdirabiliyorduk. Bunda o kadar uzun sürüyorki Arkayi temelli göremez hale geliyorsun. Bunu ekstra olarak paylasacaktim ama sen konuyu baslayince buraya ekliyeyim dedim.

    Güzel bir izlenim olmus, ellerine saglik yorumlar icin.

  47. offline
    Lukunku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mehmet
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    Yer
    Batı Ege. :))
    Yaş
    55
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    8.177

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    akorkmaz ustam,

    Ben 2700km Yolculuk yapiyorum ve Koltuklardan hic sikayetci degilim! Ne Bel agrisi veriyor nede baska birsey, cok sükür iyi yapmislar koltuklari. Tabiki bende Highline Deri / Kumas Alcantara var onlar biraz yanlari sürücüyüde Virajlarda Koltukta tutuyor. Bindigim B7 Variant Highline aracinda bu yoktu, ayni Comfortline koltuklarinin Derili olanindan koymuslar. Bu bence cok büyük bir yanlis olmus.

    Far konusunda birsey demiyorum, Bi-Xenon ile 300m fazla ileriyi aydinlatiyor (gece gündüz oluyor adeta).

    Birde bugün cok Yagmur yagiyor burada, sende Variant var yagmurlu havada sende Arka Silgeci yetersiz buluyormusun hiz bakimindan ? Bence Arka Silgec 2x hiz ayarlamali olsaydi daha iyi olurdur. Babamin eski 1991 Passat 35i Variant da arka Silgec 2 cesit hiz ile calisdirabiliyorduk. Bunda o kadar uzun sürüyorki Arkayi temelli göremez hale geliyorsun. Bunu ekstra olarak paylasacaktim ama sen konuyu baslayince buraya ekliyeyim dedim.

    Güzel bir izlenim olmus, ellerine saglik yorumlar icin.
    Deri-alcantara'dan ziyade highline'ın tasarımından dolayı siz, bel ağrısı çekmiyorsunuz, ama Comfortline'ın koltuğunda sanki eksik olan bir şey var gibi. Kısa yolculuklarda pek bir şey hissetmiyorsunuz, ama uzun yolculuklarda uzun sürüşlerde hissediyorsunuz. Elektrikli bel desteğini ayarlamaya çalışsanız da olmuyor. Biz mi ihtiyarladık, yoksa ayar yapmasını mı beceremiyoruz bilmiyorum...
  48. #4704
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    akorkmaz ustam,

    Ben 2700km Yolculuk yapiyorum ve Koltuklardan hic sikayetci degilim! Ne Bel agrisi veriyor nede baska birsey, cok sükür iyi yapmislar koltuklari. Tabiki bende Highline Deri / Kumas Alcantara var onlar biraz yanlari sürücüyüde Virajlarda Koltukta tutuyor. Bindigim B7 Variant Highline aracinda bu yoktu, ayni Comfortline koltuklarinin Derili olanindan koymuslar. Bu bence cok büyük bir yanlis olmus.

    Far konusunda birsey demiyorum, Bi-Xenon ile 300m fazla ileriyi aydinlatiyor (gece gündüz oluyor adeta).

    Birde bugün cok Yagmur yagiyor burada, sende Variant var yagmurlu havada sende Arka Silgeci yetersiz buluyormusun hiz bakimindan ? Bence Arka Silgec 2x hiz ayarlamali olsaydi daha iyi olurdur. Babamin eski 1991 Passat 35i Variant da arka Silgec 2 cesit hiz ile calisdirabiliyorduk. Bunda o kadar uzun sürüyorki Arkayi temelli göremez hale geliyorsun. Bunu ekstra olarak paylasacaktim ama sen konuyu baslayince buraya ekliyeyim dedim.

    Güzel bir izlenim olmus, ellerine saglik yorumlar icin.
    Deri-alcantara'dan ziyade highline'ın tasarımından dolayı siz, bel ağrısı çekmiyorsunuz, ama Comfortline'ın koltuğunda sanki eksik olan bir şey var gibi. Kısa yolculuklarda pek bir şey hissetmiyorsunuz, ama uzun yolculuklarda uzun sürüşlerde hissediyorsunuz. Elektrikli bel desteğini ayarlamaya çalışsanız da olmuyor. Biz mi ihtiyarladık, yoksa ayar yapmasını mı beceremiyoruz bilmiyorum...

  49. offline
    Lukunku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mehmet
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    Yer
    Batı Ege. :))
    Yaş
    55
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    8.177

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

        [B Nickli Üyeden Alıntı
    akorkmaz11[/B] ;20315]pek kullanmadım çünkü bence yakıt tüketimi üzerinde çok fazla bir olumlu etkisi yok. Bilinçli bir şekilde kendiniz gaz verirseniz ve rampalarda örneğin ayağınızı gazdan çekerseniz daha düşük tüketim elde etmeniz mümkün.

       errddm Nickli Üyeden Alıntı
    Kırmızı olan kısma kesinlikle katılıyorum..Ancak rahatlık bakımında CC gerçekten çok yararlı

    Güzel bir izlenim olmuş..Teşekkürler..
    Ben de sayın @akorkmaz11 'e katılıyorum. Şöyle ki;

    düz yolda Cruise Control'ün evet, verdiği rahatlık çok fazla ama, rampa çıkışlarda iken eğer Cruise Control aktif halde iken aracı bırakırsanız hızı sabit tutabilmek için seri vites küçültmeleri ile gaza yüklendikçe yükleniyor, bu da haliyle tüketimi artırıyor, bu gibi durumlarda kontrolü ele alıp, hızı sabit tutmaya çalışmak yerine gerekirse ayağı gazdan hafif çekip daha da düşük hızda çıkarak tüketimin 49.9 litre gibi müthiş (!) değerlere ulaşmasını engellemek, benim daha çok işime geliyor. Ama daha fazla rahatına düşkün olanlar tabii bu durumlarda da Cruise Control'ün nimetlerinden faydalanabilir. Fakat ilk cümlemde de dediğim gibi uzun yolda, düz sürüşlerde ayağı dinlendirme adına Cruise Control nimetinin verdiği rahatlık çok fazla...
  50. #4705
        [B Nickli Üyeden Alıntı
    akorkmaz11[/B] ;20315]pek kullanmadım çünkü bence yakıt tüketimi üzerinde çok fazla bir olumlu etkisi yok. Bilinçli bir şekilde kendiniz gaz verirseniz ve rampalarda örneğin ayağınızı gazdan çekerseniz daha düşük tüketim elde etmeniz mümkün.

       errddm Nickli Üyeden Alıntı
    Kırmızı olan kısma kesinlikle katılıyorum..Ancak rahatlık bakımında CC gerçekten çok yararlı

    Güzel bir izlenim olmuş..Teşekkürler..
    Ben de sayın @akorkmaz11 'e katılıyorum. Şöyle ki;

    düz yolda Cruise Control'ün evet, verdiği rahatlık çok fazla ama, rampa çıkışlarda iken eğer Cruise Control aktif halde iken aracı bırakırsanız hızı sabit tutabilmek için seri vites küçültmeleri ile gaza yüklendikçe yükleniyor, bu da haliyle tüketimi artırıyor, bu gibi durumlarda kontrolü ele alıp, hızı sabit tutmaya çalışmak yerine gerekirse ayağı gazdan hafif çekip daha da düşük hızda çıkarak tüketimin 49.9 litre gibi müthiş (!) değerlere ulaşmasını engellemek, benim daha çok işime geliyor. Ama daha fazla rahatına düşkün olanlar tabii bu durumlarda da Cruise Control'ün nimetlerinden faydalanabilir. Fakat ilk cümlemde de dediğim gibi uzun yolda, düz sürüşlerde ayağı dinlendirme adına Cruise Control nimetinin verdiği rahatlık çok fazla...

  51. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       Lukunku Nickli Üyeden Alıntı
    Deri-alcantara'dan ziyade highline'ın tasarımından dolayı siz, bel ağrısı çekmiyorsunuz, ama Comfortline'ın koltuğunda sanki eksik olan bir şey var gibi. Kısa yolculuklarda pek bir şey hissetmiyorsunuz, ama uzun yolculuklarda uzun sürüşlerde hissediyorsunuz. Elektrikli bel desteğini ayarlamaya çalışsanız da olmuyor. Biz mi ihtiyarladık, yoksa ayar yapmasını mı beceremiyoruz bilmiyorum...
    Lukunku ustam,

    Babam 67 Yasinda yani o bile bu Koltuklari övüyor ise o zaman tamami ile Comfortline Koltuklara baglayalim durumu. Mert abim nediyor acaba bu konuya (Mert abime soruyorum yasi ve ruhu genc onun ama yinede sorayim ) ?
  52. #4706
       Lukunku Nickli Üyeden Alıntı
    Deri-alcantara'dan ziyade highline'ın tasarımından dolayı siz, bel ağrısı çekmiyorsunuz, ama Comfortline'ın koltuğunda sanki eksik olan bir şey var gibi. Kısa yolculuklarda pek bir şey hissetmiyorsunuz, ama uzun yolculuklarda uzun sürüşlerde hissediyorsunuz. Elektrikli bel desteğini ayarlamaya çalışsanız da olmuyor. Biz mi ihtiyarladık, yoksa ayar yapmasını mı beceremiyoruz bilmiyorum...
    Lukunku ustam,

    Babam 67 Yasinda yani o bile bu Koltuklari övüyor ise o zaman tamami ile Comfortline Koltuklara baglayalim durumu. Mert abim nediyor acaba bu konuya (Mert abime soruyorum yasi ve ruhu genc onun ama yinede sorayim ) ?

  53. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       Lukunku Nickli Üyeden Alıntı
    Ben de sayın @akorkmaz11 'e katılıyorum. Şöyle ki;

    düz yolda Cruise Control'ün evet, verdiği rahatlık çok fazla ama, rampa çıkışlarda iken eğer Cruise Control aktif halde iken aracı bırakırsanız hızı sabit tutabilmek için seri vites küçültmeleri ile gaza yüklendikçe yükleniyor, bu da haliyle tüketimi artırıyor, bu gibi durumlarda kontrolü ele alıp, hızı sabit tutmaya çalışmak yerine gerekirse ayağı gazdan hafif çekip daha da düşük hızda çıkarak tüketimin 49.9 litre gibi müthiş (!) değerlere ulaşmasını engellemek, benim daha çok işime geliyor. Ama daha fazla rahatına düşkün olanlar tabii bu durumlarda da Cruise Control'ün nimetlerinden faydalanabilir. Fakat ilk cümlemde de dediğim gibi uzun yolda, düz sürüşlerde ayağı dinlendirme adına Cruise Control nimetinin verdiği rahatlık çok fazla...
    Vallahi bende artik fazla kullanmiyorum. 205´lik Lastikler takili iken 5.5 Litre yakiyordu simdi 235´lik takili ve 7,2 Litre yakiyor. Deneme sürüsünde adamda dedi bu sadece Komfor icin iyi diye yani yakit tasarufu fazla beklenmemeli. Ama yinede Türkiye´ye giderken "tik" diye basiyorsun kendi gidiyor ve cok kullanisli rahat oluyor
  54. #4707
       Lukunku Nickli Üyeden Alıntı
    Ben de sayın @akorkmaz11 'e katılıyorum. Şöyle ki;

    düz yolda Cruise Control'ün evet, verdiği rahatlık çok fazla ama, rampa çıkışlarda iken eğer Cruise Control aktif halde iken aracı bırakırsanız hızı sabit tutabilmek için seri vites küçültmeleri ile gaza yüklendikçe yükleniyor, bu da haliyle tüketimi artırıyor, bu gibi durumlarda kontrolü ele alıp, hızı sabit tutmaya çalışmak yerine gerekirse ayağı gazdan hafif çekip daha da düşük hızda çıkarak tüketimin 49.9 litre gibi müthiş (!) değerlere ulaşmasını engellemek, benim daha çok işime geliyor. Ama daha fazla rahatına düşkün olanlar tabii bu durumlarda da Cruise Control'ün nimetlerinden faydalanabilir. Fakat ilk cümlemde de dediğim gibi uzun yolda, düz sürüşlerde ayağı dinlendirme adına Cruise Control nimetinin verdiği rahatlık çok fazla...
    Vallahi bende artik fazla kullanmiyorum. 205´lik Lastikler takili iken 5.5 Litre yakiyordu simdi 235´lik takili ve 7,2 Litre yakiyor. Deneme sürüsünde adamda dedi bu sadece Komfor icin iyi diye yani yakit tasarufu fazla beklenmemeli. Ama yinede Türkiye´ye giderken "tik" diye basiyorsun kendi gidiyor ve cok kullanisli rahat oluyor

  55. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

    http://ekonomi.milliyet.com.tr/dunya...28/default.htm

    Bu Haberi okudum gercekten cok sevindirici.

    Ben burada dogdum büyüdüm buranin Vatandasiyim ama 48 - 50 Yasinda Emekliligimi Türkiye´de gecirmek istiyorum. Acikcasi Bugün is bulsam Türkiye´de bu Almanya´da 1 Hafta zor dururum gözümü kirpmadan secimimi yapip islemlerimi tamamlayip Türkiye´ye gelirim. Almanyayi Yönetenler sayesinde yakinda Kiliseye dilenmeye cikacagiz bu gidiste. Saka degil gercekten diyorum. O pahali su pahali bu pahali ama Mayislar ayni, Babam 67 Yasinda 1995´lerden beri Emekli su Merkel Hükümeti geldiginden beri (neredeyse 6 sene oluyor) 1 kurus Zam gelmedi Emeklilere. Gelecek Vatanimda, bunu duymak ve düsünmek cok güzel bir duygu. Ne yaparsa bu Hükümet yapiyor acikcasi, simdi buradaki Gurbetciler "Vatanimizda hersey daha Modern ve daha iyi" diye biliyoruz. Tipta cok ilerledik, Yollarimiz cok güzel, cift Duble yollar var, Otobanlarimiz Kaymak gibi, Insanlarimiz güzel, Havasi ve Suyu güzel, herseyin bollugunda ülke, verimli Topraklarimiz var vs.. . Yani burada olmayan seyler Türkiye´de var. Ah ah, gercekten Türkiye´deki Arkadaslarin hepsine özeniyorum . 50 Yasinda allahin izni ile kesin dönüs yapacagim Türkiye´ye (en gec Tarih!).
  56. #4708
    http://ekonomi.milliyet.com.tr/dunya...28/default.htm

    Bu Haberi okudum gercekten cok sevindirici.

    Ben burada dogdum büyüdüm buranin Vatandasiyim ama 48 - 50 Yasinda Emekliligimi Türkiye´de gecirmek istiyorum. Acikcasi Bugün is bulsam Türkiye´de bu Almanya´da 1 Hafta zor dururum gözümü kirpmadan secimimi yapip islemlerimi tamamlayip Türkiye´ye gelirim. Almanyayi Yönetenler sayesinde yakinda Kiliseye dilenmeye cikacagiz bu gidiste. Saka degil gercekten diyorum. O pahali su pahali bu pahali ama Mayislar ayni, Babam 67 Yasinda 1995´lerden beri Emekli su Merkel Hükümeti geldiginden beri (neredeyse 6 sene oluyor) 1 kurus Zam gelmedi Emeklilere. Gelecek Vatanimda, bunu duymak ve düsünmek cok güzel bir duygu. Ne yaparsa bu Hükümet yapiyor acikcasi, simdi buradaki Gurbetciler "Vatanimizda hersey daha Modern ve daha iyi" diye biliyoruz. Tipta cok ilerledik, Yollarimiz cok güzel, cift Duble yollar var, Otobanlarimiz Kaymak gibi, Insanlarimiz güzel, Havasi ve Suyu güzel, herseyin bollugunda ülke, verimli Topraklarimiz var vs.. . Yani burada olmayan seyler Türkiye´de var. Ah ah, gercekten Türkiye´deki Arkadaslarin hepsine özeniyorum . 50 Yasinda allahin izni ile kesin dönüs yapacagim Türkiye´ye (en gec Tarih!).

  57. offline
    Cornelius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    AYDIN
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    1.704

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    http://ekonomi.milliyet.com.tr/dunya...28/default.htm

    Bu Haberi okudum gercekten cok sevindirici.

    Ben burada dogdum büyüdüm buranin Vatandasiyim ama 48 - 50 Yasinda Emekliligimi Türkiye´de gecirmek istiyorum. Acikcasi Bugün is bulsam Türkiye´de bu Almanya´da 1 Hafta zor dururum gözümü kirpmadan secimimi yapip islemlerimi tamamlayip Türkiye´ye gelirim. Almanyayi Yönetenler sayesinde yakinda Kiliseye dilenmeye cikacagiz bu gidiste. Saka degil gercekten diyorum. O pahali su pahali bu pahali ama Mayislar ayni, Babam 67 Yasinda 1995´lerden beri Emekli su Merkel Hükümeti geldiginden beri (neredeyse 6 sene oluyor) 1 kurus Zam gelmedi Emeklilere. Gelecek Vatanimda, bunu duymak ve düsünmek cok güzel bir duygu. Ne yaparsa bu Hükümet yapiyor acikcasi, simdi buradaki Gurbetciler "Vatanimizda hersey daha Modern ve daha iyi" diye biliyoruz. Tipta cok ilerledik, Yollarimiz cok güzel, cift Duble yollar var, Otobanlarimiz Kaymak gibi, Insanlarimiz güzel, Havasi ve Suyu güzel, herseyin bollugunda ülke, verimli Topraklarimiz var vs.. . Yani burada olmayan seyler Türkiye´de var. Ah ah, gercekten Türkiye´deki Arkadaslarin hepsine özeniyorum . 50 Yasinda allahin izni ile kesin dönüs yapacagim Türkiye´ye (en gec Tarih!).
    Doğru diyorsun yasin aslında devamlı dışarıya özeniyoruz.memkeketimize hakettiği değeri vermiyoruz..ASlından Bir grup azınlık olan bizler bunun farkındayız ama..Memleketi yemeğe hortumlamaya alışmış ve bundan devamlı nemamalan grup var..İhale alır betonu eksik atar..ihale alır yolun tabanını eksik yapar ..çukurlu yol görüncede Avrupada böylemi deriz.bu asalaklar grubunu bir bitirsek memleketimin Öz kaynakları zaten bizi Avrupanın en üsütüne bile taşır
  58. #4709
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    http://ekonomi.milliyet.com.tr/dunya...28/default.htm

    Bu Haberi okudum gercekten cok sevindirici.

    Ben burada dogdum büyüdüm buranin Vatandasiyim ama 48 - 50 Yasinda Emekliligimi Türkiye´de gecirmek istiyorum. Acikcasi Bugün is bulsam Türkiye´de bu Almanya´da 1 Hafta zor dururum gözümü kirpmadan secimimi yapip islemlerimi tamamlayip Türkiye´ye gelirim. Almanyayi Yönetenler sayesinde yakinda Kiliseye dilenmeye cikacagiz bu gidiste. Saka degil gercekten diyorum. O pahali su pahali bu pahali ama Mayislar ayni, Babam 67 Yasinda 1995´lerden beri Emekli su Merkel Hükümeti geldiginden beri (neredeyse 6 sene oluyor) 1 kurus Zam gelmedi Emeklilere. Gelecek Vatanimda, bunu duymak ve düsünmek cok güzel bir duygu. Ne yaparsa bu Hükümet yapiyor acikcasi, simdi buradaki Gurbetciler "Vatanimizda hersey daha Modern ve daha iyi" diye biliyoruz. Tipta cok ilerledik, Yollarimiz cok güzel, cift Duble yollar var, Otobanlarimiz Kaymak gibi, Insanlarimiz güzel, Havasi ve Suyu güzel, herseyin bollugunda ülke, verimli Topraklarimiz var vs.. . Yani burada olmayan seyler Türkiye´de var. Ah ah, gercekten Türkiye´deki Arkadaslarin hepsine özeniyorum . 50 Yasinda allahin izni ile kesin dönüs yapacagim Türkiye´ye (en gec Tarih!).
    Doğru diyorsun yasin aslında devamlı dışarıya özeniyoruz.memkeketimize hakettiği değeri vermiyoruz..ASlından Bir grup azınlık olan bizler bunun farkındayız ama..Memleketi yemeğe hortumlamaya alışmış ve bundan devamlı nemamalan grup var..İhale alır betonu eksik atar..ihale alır yolun tabanını eksik yapar ..çukurlu yol görüncede Avrupada böylemi deriz.bu asalaklar grubunu bir bitirsek memleketimin Öz kaynakları zaten bizi Avrupanın en üsütüne bile taşır

  59. offline
    97PASSAT18T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    29/04/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.8 T
    Yılı
    1997
    Mesajlar
    26
    34 NBR 18

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       Cornelius Nickli Üyeden Alıntı
    Doğru diyorsun yasin aslında devamlı dışarıya özeniyoruz.memkeketimize hakettiği değeri vermiyoruz..ASlından Bir grup azınlık olan bizler bunun farkındayız ama..Memleketi yemeğe hortumlamaya alışmış ve bundan devamlı nemamalan grup var..İhale alır betonu eksik atar..ihale alır yolun tabanını eksik yapar ..çukurlu yol görüncede Avrupada böylemi deriz.bu asalaklar grubunu bir bitirsek memleketimin Öz kaynakları zaten bizi Avrupanın en üsütüne bile taşır
    Şunuda düşünmenizi tavsiye ederim yurt dışında elde ettiğin emeklilik sonrası o maaşı Türkiyede harcama başka bir şey ,Türkiye emekli olmuş birisinin emeklilik maaşı ile yaşamak ayrı bir şey ikisini birden gözlemlemek gerek diye düşünürüm,yazmayacaktım konu başka yerlere kaymış o yüzden tutamadım kendimi yazdım.
  60. #4710
       Cornelius Nickli Üyeden Alıntı
    Doğru diyorsun yasin aslında devamlı dışarıya özeniyoruz.memkeketimize hakettiği değeri vermiyoruz..ASlından Bir grup azınlık olan bizler bunun farkındayız ama..Memleketi yemeğe hortumlamaya alışmış ve bundan devamlı nemamalan grup var..İhale alır betonu eksik atar..ihale alır yolun tabanını eksik yapar ..çukurlu yol görüncede Avrupada böylemi deriz.bu asalaklar grubunu bir bitirsek memleketimin Öz kaynakları zaten bizi Avrupanın en üsütüne bile taşır
    Şunuda düşünmenizi tavsiye ederim yurt dışında elde ettiğin emeklilik sonrası o maaşı Türkiyede harcama başka bir şey ,Türkiye emekli olmuş birisinin emeklilik maaşı ile yaşamak ayrı bir şey ikisini birden gözlemlemek gerek diye düşünürüm,yazmayacaktım konu başka yerlere kaymış o yüzden tutamadım kendimi yazdım.