Passat için adam akıllı zevk veren tek benzinli motor vardı Tr pazarı için,onu da elimizden aldılar![]()
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Takvim haftasi 45 / 2012 degisikligine giriyoruz ve Volkswagen Passat icin motor yelpazesini git gide kisitliyor.
Artik 1.8 TSI 160HP isteyenler bu Motoru siparis edemiyorlar Passat icin ! DOGUS yüzünden Almanya VW nin kafasi bulandi ve Takvim haftasi 45/2012 den sonra üretilen tüm araclarda opsiyon olarak 1.8 TSI 160HP olmayacak artik. 1.8 TSI 160HP sadece Passat Alltrack da var, diger Trendline, Comfortline, Highline, R-Line ve Exclusive modellerinde 1.8 TSI Motor artik yok.
Yerine 1.4 TSI 160HP geliyor.
Benzin Motorlar artik su anda ;
1.4 TSI 90kW (122Hp)
2.0 TSI 155kW (200Hp)
Bence Türkiye yüzünden oldu bu, böyle sacmalikmi olur !
Sanirim yeni 1.8 Motor gelecekmis VW ye ama ne zaman belli degil ! Simdilik 1.4 TSI 160HP motorlari takacaklar ayni Türkiye gibi.
Birde 1.6 TDI 105Hp 7-Vites DSG gelirse Almanya ya ilk siraya giren ben olurum artik
![]()
Takvim haftasi 45 / 2012 degisikligine giriyoruz ve Volkswagen Passat icin motor yelpazesini git gide kisitliyor.
Artik 1.8 TSI 160HP isteyenler bu Motoru siparis edemiyorlar Passat icin ! DOGUS yüzünden Almanya VW nin kafasi bulandi ve Takvim haftasi 45/2012 den sonra üretilen tüm araclarda opsiyon olarak 1.8 TSI 160HP olmayacak artik. 1.8 TSI 160HP sadece Passat Alltrack da var, diger Trendline, Comfortline, Highline, R-Line ve Exclusive modellerinde 1.8 TSI Motor artik yok.
Yerine 1.4 TSI 160HP geliyor.
Benzin Motorlar artik su anda ;
1.4 TSI 90kW (122Hp)
2.0 TSI 155kW (200Hp)
Bence Türkiye yüzünden oldu bu, böyle sacmalikmi olur !
Sanirim yeni 1.8 Motor gelecekmis VW ye ama ne zaman belli degil ! Simdilik 1.4 TSI 160HP motorlari takacaklar ayni Türkiye gibi.
Birde 1.6 TDI 105Hp 7-Vites DSG gelirse Almanya ya ilk siraya giren ben olurum artik
![]()
Passat için adam akıllı zevk veren tek benzinli motor vardı Tr pazarı için,onu da elimizden aldılar![]()
Passat için adam akıllı zevk veren tek benzinli motor vardı Tr pazarı için,onu da elimizden aldılar![]()
Türkiyede 1 tane 2.0 TFSI 211 HP CC var onu gören bulan olursa bana haber verin özel sipariş ile TR 'ye geliyormuş şu an da 1 tane satılmış :D
Türkiyede 1 tane 2.0 TFSI 211 HP CC var onu gören bulan olursa bana haber verin özel sipariş ile TR 'ye geliyormuş şu an da 1 tane satılmış :D
Sizde de mi vergiler arttı Yasin hayırdır![]()
Doğuş vw üzerinde bu kadar etkili mi?
Evet, çünkü 1.8 TSI motor artık Amerika yolcusu!
ABD'de Çatanuga'da üretilen NMS PASSAT ve Meksika'da yapılan HİSPANİK JETTA'da kullanılan 2.5 MPI VR5 170 HP atmosferik motor yerine kullanılacak da ondan. Eh, Emerikeliler 1.4 TSI 160 HP istemeyeceklerinden 1.8 TSI'ye de burunlarını kıvırarak ancak kabul edeceklerdir. Adamlar 4 silindirli 2.0 TSI'ye şeyleriyle gülüyorlar, 5 silindiri de "üvey" evlat olarak zorla kabul ediyorlardı, çünkü ABD'de baba motorlar 8 silindir, oğlan motorlar 6 silindir, fakat hacim böyükse (!) 5 silindir de olur.
Ama şimdi, NMS PASSAT'ta ve HİSPANİK JETTA'da 1.8 litre kullanılacak... Biz 1.2 TSI'nin elini öperken adamlar 1.8 TSI'yi "kabul etme" ve "kabul etmeme" arasında gidip geliyorlar. Eyvah, eyvah! VW gitti Clean Diesel soktu ABD piyasasına, şimdi de hacim küçülttü, turbo ekledi ve 2.0 litrenin de altına indi! Olacak şey değil...
Ama olacak.
Evet, çünkü 1.8 TSI motor artık Amerika yolcusu!
ABD'de Çatanuga'da üretilen NMS PASSAT ve Meksika'da yapılan HİSPANİK JETTA'da kullanılan 2.5 MPI VR5 170 HP atmosferik motor yerine kullanılacak da ondan. Eh, Emerikeliler 1.4 TSI 160 HP istemeyeceklerinden 1.8 TSI'ye de burunlarını kıvırarak ancak kabul edeceklerdir. Adamlar 4 silindirli 2.0 TSI'ye şeyleriyle gülüyorlar, 5 silindiri de "üvey" evlat olarak zorla kabul ediyorlardı, çünkü ABD'de baba motorlar 8 silindir, oğlan motorlar 6 silindir, fakat hacim böyükse (!) 5 silindir de olur.
Ama şimdi, NMS PASSAT'ta ve HİSPANİK JETTA'da 1.8 litre kullanılacak... Biz 1.2 TSI'nin elini öperken adamlar 1.8 TSI'yi "kabul etme" ve "kabul etmeme" arasında gidip geliyorlar. Eyvah, eyvah! VW gitti Clean Diesel soktu ABD piyasasına, şimdi de hacim küçülttü, turbo ekledi ve 2.0 litrenin de altına indi! Olacak şey değil...
Ama olacak.
Abi ben anlamis degilim, 1.4 TSI 160Hp ye gecilecek diye söylenti var. Daha PASSAT icin ayrintilar cikmadi diger modellerin icin cikti bile yani bir degisim olacak baya PASSAT da.Evet, çünkü 1.8 TSI motor artık Amerika yolcusu!
ABD'de Çatanuga'da üretilen NMS PASSAT ve Meksika'da yapılan HİSPANİK JETTA'da kullanılan 2.5 MPI VR5 170 HP atmosferik motor yerine kullanılacak da ondan. Eh, Emerikeliler 1.4 TSI 160 HP istemeyeceklerinden 1.8 TSI'ye de burunlarını kıvırarak ancak kabul edeceklerdir. Adamlar 4 silindirli 2.0 TSI'ye şeyleriyle gülüyorlar, 5 silindiri de "üvey" evlat olarak zorla kabul ediyorlardı, çünkü ABD'de baba motorlar 8 silindir, oğlan motorlar 6 silindir, fakat hacim böyükse (!) 5 silindir de olur.
Ama şimdi, NMS PASSAT'ta ve HİSPANİK JETTA'da 1.8 litre kullanılacak... Biz 1.2 TSI'nin elini öperken adamlar 1.8 TSI'yi "kabul etme" ve "kabul etmeme" arasında gidip geliyorlar. Eyvah, eyvah! VW gitti Clean Diesel soktu ABD piyasasına, şimdi de hacim küçülttü, turbo ekledi ve 2.0 litrenin de altına indi! Olacak şey değil...
Ama olacak.
Abi ben anlamis degilim, 1.4 TSI 160Hp ye gecilecek diye söylenti var. Daha PASSAT icin ayrintilar cikmadi diger modellerin icin cikti bile yani bir degisim olacak baya PASSAT da.Evet, çünkü 1.8 TSI motor artık Amerika yolcusu!
ABD'de Çatanuga'da üretilen NMS PASSAT ve Meksika'da yapılan HİSPANİK JETTA'da kullanılan 2.5 MPI VR5 170 HP atmosferik motor yerine kullanılacak da ondan. Eh, Emerikeliler 1.4 TSI 160 HP istemeyeceklerinden 1.8 TSI'ye de burunlarını kıvırarak ancak kabul edeceklerdir. Adamlar 4 silindirli 2.0 TSI'ye şeyleriyle gülüyorlar, 5 silindiri de "üvey" evlat olarak zorla kabul ediyorlardı, çünkü ABD'de baba motorlar 8 silindir, oğlan motorlar 6 silindir, fakat hacim böyükse (!) 5 silindir de olur.
Ama şimdi, NMS PASSAT'ta ve HİSPANİK JETTA'da 1.8 litre kullanılacak... Biz 1.2 TSI'nin elini öperken adamlar 1.8 TSI'yi "kabul etme" ve "kabul etmeme" arasında gidip geliyorlar. Eyvah, eyvah! VW gitti Clean Diesel soktu ABD piyasasına, şimdi de hacim küçülttü, turbo ekledi ve 2.0 litrenin de altına indi! Olacak şey değil...
Ama olacak.
Satilik 1.8tsi motor varrrr.
Artik kiymetlendi desene
Iphone Tapatalk ile gönderilmiştir.
Satilik 1.8tsi motor varrrr.
Artik kiymetlendi desene
Iphone Tapatalk ile gönderilmiştir.
ne yapıyor bu vw ????