Lütfen Trafik kurallarina uyalim !
Passat Variant 2.0 TDI 170HP 65 Yasindaki Bayan sürücü bilinmeyen sebep ile sol seride gecip karsidan gelen araca Ford a carpmistir.
Passat in hali icler acisi, allah acil sifalar versin yaralilarada .
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Evet Taner abicim haklisin, simdi hersey cok degisti ve hersey bol artikYasin'im,
Şanslısınız, 1962-2012 = 50 yıl olmuş ilk Türk işçinin Almanya'ya gitmesi. Babam 1969'da gitti ama Hollanda'ya, o zaman ne Türk vardı, ne Türk süpermarketi. Beyaz peyniri ve zeytini pazarda İtalyan ürünleri satan bir adamdan alırdık. 1 tane Türk kasap vardı koca şehirde, 1 tane de cami,
Şimdiki "imkanlar" yoktu.
Milli Eğitim Bakanlığının gönderdiği Türk öğretmenden yediğimiz dayağı ve patlayan dudağımı saymıyorum. 1970'li yıllar Hollanda'daki Türkler açısından pek de iç açıcı değildi. 1980'den sonra çok sayıda uyanık ellerini işyeri hekimin önünde titreterek "topluma uyum sağlayamadım, korkudan titriyorum" şeklinde beyanda bulunarak işgörmezlik maaşı aldı, ve o maaşla Türkiye'ye döndü ve halen de almaya devam edenler var. Bizim uyanıkların Hollanda'nın tatlı para kaynağını keşfetmeleri uzun sürmedi, o nedenle şu anda Hollanda'da Türklere "işgörmezlik" ve "işsizlik" maaşı alıp gizlice (kaçak) çalışan gözüye bakılıyor, ne yazık ki.. Türk Süpermarketleri sayisi cogaldi, Alman Marketler bile artik Türk yiyecekleri satiyor Almanlar sevdigi icin
.
Burada yeni moda artik Deli raporu alip emekli oluyorsun, etrafimda herkez emekli oluyor bu dalavere ile, icinde basörtülü haciya gitmis insanlarda var. Allahiin sopasi yok iste abicim, sonra deriz Yabancilar bizi niye sevmiyor diye sebebi bu iste
.
Evet Taner abicim haklisin, simdi hersey cok degisti ve hersey bol artikYasin'im,
Şanslısınız, 1962-2012 = 50 yıl olmuş ilk Türk işçinin Almanya'ya gitmesi. Babam 1969'da gitti ama Hollanda'ya, o zaman ne Türk vardı, ne Türk süpermarketi. Beyaz peyniri ve zeytini pazarda İtalyan ürünleri satan bir adamdan alırdık. 1 tane Türk kasap vardı koca şehirde, 1 tane de cami,
Şimdiki "imkanlar" yoktu.
Milli Eğitim Bakanlığının gönderdiği Türk öğretmenden yediğimiz dayağı ve patlayan dudağımı saymıyorum. 1970'li yıllar Hollanda'daki Türkler açısından pek de iç açıcı değildi. 1980'den sonra çok sayıda uyanık ellerini işyeri hekimin önünde titreterek "topluma uyum sağlayamadım, korkudan titriyorum" şeklinde beyanda bulunarak işgörmezlik maaşı aldı, ve o maaşla Türkiye'ye döndü ve halen de almaya devam edenler var. Bizim uyanıkların Hollanda'nın tatlı para kaynağını keşfetmeleri uzun sürmedi, o nedenle şu anda Hollanda'da Türklere "işgörmezlik" ve "işsizlik" maaşı alıp gizlice (kaçak) çalışan gözüye bakılıyor, ne yazık ki.. Türk Süpermarketleri sayisi cogaldi, Alman Marketler bile artik Türk yiyecekleri satiyor Almanlar sevdigi icin
.
Burada yeni moda artik Deli raporu alip emekli oluyorsun, etrafimda herkez emekli oluyor bu dalavere ile, icinde basörtülü haciya gitmis insanlarda var. Allahiin sopasi yok iste abicim, sonra deriz Yabancilar bizi niye sevmiyor diye sebebi bu iste
.
Lütfen Trafik kurallarina uyalim !
Passat Variant 2.0 TDI 170HP 65 Yasindaki Bayan sürücü bilinmeyen sebep ile sol seride gecip karsidan gelen araca Ford a carpmistir.
Passat in hali icler acisi, allah acil sifalar versin yaralilarada .
Lütfen Trafik kurallarina uyalim !
Passat Variant 2.0 TDI 170HP 65 Yasindaki Bayan sürücü bilinmeyen sebep ile sol seride gecip karsidan gelen araca Ford a carpmistir.
Passat in hali icler acisi, allah acil sifalar versin yaralilarada .
Yine Passat sürücüsü suclu,
dikkat Yan Airbagler acilmis
55.000 €uro luk Audi A6 Sedan S-Line 2.0 TDI 177HP Multitronic 43.000 €uro ya satiliyor
S-Line Paketi, ic ve dis
MMI Navigasyon Sistemi Plus
Sunroof
Bi-Xenon Farlar
Deri / Alcantara donanimi
Vay beee
Gebrauchtwagen: Audi, A6, Limousine S Line A6 2.0 TDI 130 kW multitronic S, Diesel, € 42.980,- AutoScout24 Detailansicht
55.000 €uro luk Audi A6 Sedan S-Line 2.0 TDI 177HP Multitronic 43.000 €uro ya satiliyor
S-Line Paketi, ic ve dis
MMI Navigasyon Sistemi Plus
Sunroof
Bi-Xenon Farlar
Deri / Alcantara donanimi
Vay beee
Gebrauchtwagen: Audi, A6, Limousine S Line A6 2.0 TDI 130 kW multitronic S, Diesel, € 42.980,- AutoScout24 Detailansicht
Merhaba arkadaşlar bugün 2012 1.4 tsi passat confortline sunroflu beyaz renk bir araç siparişi verdim. bu aracı kullananlardan ricam yakıt performans ve diğer olumlu yada olumsuz yorumlarını bekliyorum. aracım ekim sonu teslim alacağım. şimdiden yardımlarınız için tşk.
Merhaba arkadaşlar bugün 2012 1.4 tsi passat confortline sunroflu beyaz renk bir araç siparişi verdim. bu aracı kullananlardan ricam yakıt performans ve diğer olumlu yada olumsuz yorumlarını bekliyorum. aracım ekim sonu teslim alacağım. şimdiden yardımlarınız için tşk.
Yasınım Hannoverden turkıyeye donecegım bırdahakı sefere görüşürüz.kendine dıkkat et
Yasınım Hannoverden turkıyeye donecegım bırdahakı sefere görüşürüz.kendine dıkkat et
Dün lastiklerin dördünü 1300tl'ye hallettim sonunda.Artık kafam rahat.Yaza kadar kapalı otoparkta muhafaza edicem aracı.
Dün lastiklerin dördünü 1300tl'ye hallettim sonunda.Artık kafam rahat.Yaza kadar kapalı otoparkta muhafaza edicem aracı.
Selim bey merhaba,
Aracınız hayırlı ve uğurlu olsun. Beyaz ve sunrooflu 1.4 TSI PASSAT Comfortline kombinasyonu çok iyi bir tercih. Yakıt en düşük 5 l/100 km (90 km/h sabit hızda uzun yolda klima kapalı) ve en yüksek 10 l/100 km (şehiriçinde klima açık yokuşta ve yüklü), bu da ortalama uzun yolda hıza bağlı olarak 6-7 litre ve şehiriçinde de 7-8 litre olarak gerçekleşecek demektir. Performans yönünden bir sıkıntınız olmaz, 1.4 TSI motor normal bir 2.0 gibi davranıyor, bir süre sonra siz bile motorun bu kadar küçük hacime sahip olduğunu unutacaksınız, benim CC de 1.4 hacimli ama turbonun yanında kompressörü de var, 1.6 TDI gibi tork ve 1.8 TSI gibi güç üretiyor.
Aracınıza cam filmi, krom eksoz ucu, bagaj havuzu, kauçuk paspas, gibi aksesuarlar düşünebilirsiniz. Yolunuz açık olsun.
Saygılarımla,
Taner Göde
Selim bey merhaba,
Aracınız hayırlı ve uğurlu olsun. Beyaz ve sunrooflu 1.4 TSI PASSAT Comfortline kombinasyonu çok iyi bir tercih. Yakıt en düşük 5 l/100 km (90 km/h sabit hızda uzun yolda klima kapalı) ve en yüksek 10 l/100 km (şehiriçinde klima açık yokuşta ve yüklü), bu da ortalama uzun yolda hıza bağlı olarak 6-7 litre ve şehiriçinde de 7-8 litre olarak gerçekleşecek demektir. Performans yönünden bir sıkıntınız olmaz, 1.4 TSI motor normal bir 2.0 gibi davranıyor, bir süre sonra siz bile motorun bu kadar küçük hacime sahip olduğunu unutacaksınız, benim CC de 1.4 hacimli ama turbonun yanında kompressörü de var, 1.6 TDI gibi tork ve 1.8 TSI gibi güç üretiyor.
Aracınıza cam filmi, krom eksoz ucu, bagaj havuzu, kauçuk paspas, gibi aksesuarlar düşünebilirsiniz. Yolunuz açık olsun.
Saygılarımla,
Taner Göde
Merhaba Taner abi teknik konuda yardımınıza ihtiyacım var, fikirleriniz ve tavsiyeleriniz bizlere ışık kaynağı.
Şimdi abi suyu elektrolize ederek, oksijen ile hidrojeni birbirinden ayirip ,hidrojen gazını motora gonderip hidrojen gazinin benzinle birlikte yanmasını sağlayarak, araca güç ve yakıt tasarrufu sağlayan montajı zor olmayan cihazlar yayginlasti komşumun 1.4 TSI 2009 DSG sanzimanli passatina 700 tl karşılığında taktirdigi sistem, aracı henüz görmedim kendisi tskildiktan sonra aracın daha atak olduğunu söyledi bana biraz mantıklı geldi motorda silindir içindeki benzinin tamamının yanmadigini biliyoruz, hidrojenle birlikte yanmayan benzinde bu sayede yanıyor ,hidrojen benzinden daha fazla yakıcı bir gaz oldugundan tamamı yanıyor. Buda güç sağlayabilir diye düşünüyorum.
Abi bı konuda düşüncelerin nedir yaptirilabilirmi böyle birsey eğer gercek payı varsa LPG yerine kullanılabilir %30 tasarruf ve 15 hp güç artimindan bahsediliyor.
Saygılarımla Lütfü
Merhaba Taner abi teknik konuda yardımınıza ihtiyacım var, fikirleriniz ve tavsiyeleriniz bizlere ışık kaynağı.
Şimdi abi suyu elektrolize ederek, oksijen ile hidrojeni birbirinden ayirip ,hidrojen gazını motora gonderip hidrojen gazinin benzinle birlikte yanmasını sağlayarak, araca güç ve yakıt tasarrufu sağlayan montajı zor olmayan cihazlar yayginlasti komşumun 1.4 TSI 2009 DSG sanzimanli passatina 700 tl karşılığında taktirdigi sistem, aracı henüz görmedim kendisi tskildiktan sonra aracın daha atak olduğunu söyledi bana biraz mantıklı geldi motorda silindir içindeki benzinin tamamının yanmadigini biliyoruz, hidrojenle birlikte yanmayan benzinde bu sayede yanıyor ,hidrojen benzinden daha fazla yakıcı bir gaz oldugundan tamamı yanıyor. Buda güç sağlayabilir diye düşünüyorum.
Abi bı konuda düşüncelerin nedir yaptirilabilirmi böyle birsey eğer gercek payı varsa LPG yerine kullanılabilir %30 tasarruf ve 15 hp güç artimindan bahsediliyor.
Saygılarımla Lütfü
Sevgili Lütfü, arkadaşım, kardeşim, PASSAT'daşım,
Suya elektrik vererek hidroliz etmek ve ortaya çıkan "gazı" motora göndermek tamamen hayal ürünüdür, öyle birşey yok, olsa bile motorun sudaki hidrojen ve oksijeni ayırması için üretmesi gereken elektrik enerjisi kendisine geri dönecek olan hidrojenden elde edeceği enerjiden çok daha azdır, hatta kayda değer bile değildir.
Bu sistemi icat eden, bunu pazarlayan ve ne yazık ki kulağa fazla hoş geldiği için kanıp, inanıp takanlara bu işin dış yüzünü değil, iç yüzünü görmelerini sağlamak gerekir.
"Daha az yaksın ama aynı gücü versin" diye bir şey olamaz. 250 gram et ile doyan ben 125 gram etle doymam, 200 gram etle de doymam, mutlaka 250 gram yağsız, sinirsiz ve kemiksiz et yemem lazım, bana 250 gram dana eti değil de tavuk eti verirsen doyarım ama dana eti yemiş gibi kas yapuıp güçlenmem, tavuk eti yemiş gibi zayıf ve cılız kalırım.
Ayrıca iki adet mıknatısı üst üste getirip bunu EKOMAX veya EKO 66 gibi Yozgat'ın plakasını da alet ederek yapıp satan ne kadar aciz ise bunu alıp aracına takan usta, uzman ve MYO veya fakülte mezunu aydın ve entellektüellerin durumu da o kadar acıdır. Mılknatısla sıvılar hizaya getirilemez!
Ama burası Türkiye, 100 TL karşılığında siyah/beyaz televizyonu renkli yapan bir kutuyu satanlar bile olan bir ortamda, zamanda, toplumda halen bu tür UMUT ve VAAD satanlar ilelebet paiydar olacaktır.
Saygılarımla,
Taner Göde
Merhaba Taner abi teknik konuda yardımınıza ihtiyacım var, fikirleriniz ve tavsiyeleriniz bizlere ışık kaynağı.
Şimdi abi suyu elektrolize ederek, oksijen ile hidrojeni birbirinden ayirip ,hidrojen gazını motora gonderip hidrojen gazinin benzinle birlikte yanmasını sağlayarak, araca güç ve yakıt tasarrufu sağlayan montajı zor olmayan cihazlar yayginlasti komşumun 1.4 TSI 2009 DSG sanzimanli passatina 700 tl karşılığında taktirdigi sistem, aracı henüz görmedim kendisi tskildiktan sonra aracın daha atak olduğunu söyledi bana biraz mantıklı geldi motorda silindir içindeki benzinin tamamının yanmadigini biliyoruz, hidrojenle birlikte yanmayan benzinde bu sayede yanıyor ,hidrojen benzinden daha fazla yakıcı bir gaz oldugundan tamamı yanıyor. Buda güç sağlayabilir diye düşünüyorum.
Abi bı konuda düşüncelerin nedir yaptirilabilirmi böyle birsey eğer gercek payı varsa LPG yerine kullanılabilir 0 tasarruf ve 15 hp güç artimindan bahsediliyor.
Saygılarımla Lütfü
Sevgili Lütfü, arkadaşım, kardeşim, PASSAT'daşım,
Suya elektrik vererek hidroliz etmek ve ortaya çıkan "gazı" motora göndermek tamamen hayal ürünüdür, öyle birşey yok, olsa bile motorun sudaki hidrojen ve oksijeni ayırması için üretmesi gereken elektrik enerjisi kendisine geri dönecek olan hidrojenden elde edeceği enerjiden çok daha azdır, hatta kayda değer bile değildir.
Bu sistemi icat eden, bunu pazarlayan ve ne yazık ki kulağa fazla hoş geldiği için kanıp, inanıp takanlara bu işin dış yüzünü değil, iç yüzünü görmelerini sağlamak gerekir.
"Daha az yaksın ama aynı gücü versin" diye bir şey olamaz. 250 gram et ile doyan ben 125 gram etle doymam, 200 gram etle de doymam, mutlaka 250 gram yağsız, sinirsiz ve kemiksiz et yemem lazım, bana 250 gram dana eti değil de tavuk eti verirsen doyarım ama dana eti yemiş gibi kas yapuıp güçlenmem, tavuk eti yemiş gibi zayıf ve cılız kalırım.
Ayrıca iki adet mıknatısı üst üste getirip bunu EKOMAX veya EKO 66 gibi Yozgat'ın plakasını da alet ederek yapıp satan ne kadar aciz ise bunu alıp aracına takan usta, uzman ve MYO veya fakülte mezunu aydın ve entellektüellerin durumu da o kadar acıdır. Mılknatısla sıvılar hizaya getirilemez!
Ama burası Türkiye, 100 TL karşılığında siyah/beyaz televizyonu renkli yapan bir kutuyu satanlar bile olan bir ortamda, zamanda, toplumda halen bu tür UMUT ve VAAD satanlar ilelebet paiydar olacaktır.
Saygılarımla,
Taner Göde
Merhaba Taner abi teknik konuda yardımınıza ihtiyacım var, fikirleriniz ve tavsiyeleriniz bizlere ışık kaynağı.
Şimdi abi suyu elektrolize ederek, oksijen ile hidrojeni birbirinden ayirip ,hidrojen gazını motora gonderip hidrojen gazinin benzinle birlikte yanmasını sağlayarak, araca güç ve yakıt tasarrufu sağlayan montajı zor olmayan cihazlar yayginlasti komşumun 1.4 TSI 2009 DSG sanzimanli passatina 700 tl karşılığında taktirdigi sistem, aracı henüz görmedim kendisi tskildiktan sonra aracın daha atak olduğunu söyledi bana biraz mantıklı geldi motorda silindir içindeki benzinin tamamının yanmadigini biliyoruz, hidrojenle birlikte yanmayan benzinde bu sayede yanıyor ,hidrojen benzinden daha fazla yakıcı bir gaz oldugundan tamamı yanıyor. Buda güç sağlayabilir diye düşünüyorum.
Abi bı konuda düşüncelerin nedir yaptirilabilirmi böyle birsey eğer gercek payı varsa LPG yerine kullanılabilir 0 tasarruf ve 15 hp güç artimindan bahsediliyor.
Saygılarımla Lütfü
Taner abi verdigin bilgiler için çok teşekkürler cumanız mübarek olsun![]()
Agamemnon: Abt A1 Quattro
tam benlik![]()
Agamemnon: Abt A1 Quattro
tam benlik![]()
Michelin primacy hp 215/55/16R 1370 tl 1 yil yol yardim trafik seti hediye üstündekiler Pirelli P7 idi onlarida sahibinden de bugün sattım 4 tanesini 150 tl ye verdim.
Michelin primacy hp 215/55/16R 1370 tl 1 yil yol yardim trafik seti hediye üstündekiler Pirelli P7 idi onlarida sahibinden de bugün sattım 4 tanesini 150 tl ye verdim.
öncelikle hayırlı olsun. aynı aracın dsg lisini kullanıyorum. yakıt olarak 7.5 ortalamaya oturdu. yolun 3.de 2 si şehir içi 4 km l,ik kısa kullanım. ufak tefek tıkırtılara şaşırma . yalıtım başarılı. donanım zayıf ama bu benim düşüncem. kimine göre oto klima bile gereksiz.. yalnız virajlı yollarda veya şehir dışı kullanımlarda farlar yetersiz kalıyor. pişman olmadan 2700 tl ye viraj aydınlatmalı bi xenon far al. yanılmıyorsam arkalarda led geliyor. diğer donanımlar kullanıcıyı üzmüyor fakat şımartmıyorda. paran yeterliyse jantlarıda 17 olarak alderim. simit lastiklerle ve tipsz jantıyla aldıktan kısa süre sonra değiştirmek isteyeceksiniz ama elinizdekinlerden kurtulamayınca vazgeçeceksiniz.
öncelikle hayırlı olsun. aynı aracın dsg lisini kullanıyorum. yakıt olarak 7.5 ortalamaya oturdu. yolun 3.de 2 si şehir içi 4 km l,ik kısa kullanım. ufak tefek tıkırtılara şaşırma . yalıtım başarılı. donanım zayıf ama bu benim düşüncem. kimine göre oto klima bile gereksiz.. yalnız virajlı yollarda veya şehir dışı kullanımlarda farlar yetersiz kalıyor. pişman olmadan 2700 tl ye viraj aydınlatmalı bi xenon far al. yanılmıyorsam arkalarda led geliyor. diğer donanımlar kullanıcıyı üzmüyor fakat şımartmıyorda. paran yeterliyse jantlarıda 17 olarak alderim. simit lastiklerle ve tipsz jantıyla aldıktan kısa süre sonra değiştirmek isteyeceksiniz ama elinizdekinlerden kurtulamayınca vazgeçeceksiniz.
bişey sormak istiyorum. ben yanlış anladım herhalde. can geçen arabasına bakım yaparken
şöyle bir resim görmüştüm. ben bunu plak 2 sandım gidip alayım dedim az olan kalmamıştı 5lt aldımama herhalde bu vinetmiş. peki bu plak2 nasıl uygulanacak. şimdi satan yer 1 e 3 sulandır dedi ben bir camsil şişesine 1 e 3 sulandırıp sonra beze sıkıp silecem mi sadece. yoksa plak 2 de vinet gibi böle bol bol köpüklü ohh mis gibi temiz yapıyo mu? kafam karıştı şimdi
![]()
bişey sormak istiyorum. ben yanlış anladım herhalde. can geçen arabasına bakım yaparken
şöyle bir resim görmüştüm. ben bunu plak 2 sandım gidip alayım dedim az olan kalmamıştı 5lt aldımama herhalde bu vinetmiş. peki bu plak2 nasıl uygulanacak. şimdi satan yer 1 e 3 sulandır dedi ben bir camsil şişesine 1 e 3 sulandırıp sonra beze sıkıp silecem mi sadece. yoksa plak 2 de vinet gibi böle bol bol köpüklü ohh mis gibi temiz yapıyo mu? kafam karıştı şimdi
![]()
Abi fotoda köpürttüğüm ürün Vinet yani temizleyici üründür. Sadece yılda bir veya iki kez bu şekilde köpürterek çok fazla ıslatarak temizlik yapıyorum bu ürünle,daha fazlası zarar. Onun dışında rutin temizliklerde su ve mf bez yeterli.
Plak 2 ise plastiğe derinlik ve hoş bir doku veriyor ayrıca toz tutmasını önlüyor. 1/3 , 1/4 kafana göre,istediğin matlığı ya da parlaklığı yakalayana kadar sulandırabilirsin. Saf bile kullanabilirsin ama çok parlak olur... Beze sıkıp siliyorsun temizlikten sonra o kadar :=)
Konu Can tarafından (22 09 2012 Saat 01:00 ) değiştirilmiştir.
Abi fotoda köpürttüğüm ürün Vinet yani temizleyici üründür. Sadece yılda bir veya iki kez bu şekilde köpürterek çok fazla ıslatarak temizlik yapıyorum bu ürünle,daha fazlası zarar. Onun dışında rutin temizliklerde su ve mf bez yeterli.
Plak 2 ise plastiğe derinlik ve hoş bir doku veriyor ayrıca toz tutmasını önlüyor. 1/3 , 1/4 kafana göre,istediğin matlığı ya da parlaklığı yakalayana kadar sulandırabilirsin. Saf bile kullanabilirsin ama çok parlak olur... Beze sıkıp siliyorsun temizlikten sonra o kadar :=)
ozaman desene benim aldığım beş litre bana bi 10 yıl gider![]()
kapı içleri, göğüs, bagaj plastikler ve motorda düşünüyordum bende ozaman kaporta ve kumaş harici heryerde kullanabiliriz hatta lastik parlatıcıda almayım daha ozamanolurmu?
kapı içleri, göğüs, bagaj plastikler ve motorda düşünüyordum bende ozaman kaporta ve kumaş harici heryerde kullanabiliriz hatta lastik parlatıcıda almayım daha ozamanolurmu?
Can ben vineti hep kullanıyorum plastikAbi fotoda köpürttüğüm ürün Vinet yani temizleyici üründür. Sadece yılda bir veya iki kez bu şekilde köpürterek çok fazla ıslatarak temizlik yapıyorum bu ürünle,daha fazlası zarar. Onun dışında rutin temizliklerde su ve mf bez yeterli.
Plak 2 ise plastiğe derinlik ve hoş bir doku veriyor ayrıca toz tutmasını önlüyor. 1/3 , 1/4 kafana göre,istediğin matlığı ya da parlaklığı yakalayana kadar sulandırabilirsin. Saf bile kullanabilirsin ama çok parlak olur... Beze sıkıp siliyorsun temizlikten sonra o kadar :=)
Kısımlarda daha kullanmayım o zaman 6 ayda bir kullanırım.
Can ben vineti hep kullanıyorum plastikAbi fotoda köpürttüğüm ürün Vinet yani temizleyici üründür. Sadece yılda bir veya iki kez bu şekilde köpürterek çok fazla ıslatarak temizlik yapıyorum bu ürünle,daha fazlası zarar. Onun dışında rutin temizliklerde su ve mf bez yeterli.
Plak 2 ise plastiğe derinlik ve hoş bir doku veriyor ayrıca toz tutmasını önlüyor. 1/3 , 1/4 kafana göre,istediğin matlığı ya da parlaklığı yakalayana kadar sulandırabilirsin. Saf bile kullanabilirsin ama çok parlak olur... Beze sıkıp siliyorsun temizlikten sonra o kadar :=)
Kısımlarda daha kullanmayım o zaman 6 ayda bir kullanırım.
Can bende vineti sürekli kullanmaya başladım gibi.Çünkü Plak 2 fazla parlak geliyor artık bana (ne kadar sulandırsamda)
Can bende vineti sürekli kullanmaya başladım gibi.Çünkü Plak 2 fazla parlak geliyor artık bana (ne kadar sulandırsamda)