TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. offline
    lider75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Önder Civan
    Üyelik Tarihi
    28/05/2011
    Yer
    Nevşehir
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    491

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Şu anda montaj devam ediyor.Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  DSC_0440.JPG
Görüntüleme: 111
Büyüklüğü:  195.3 KB (Kilobyte)
ID:	7402
  2. #151
    Şu anda montaj devam ediyor.Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  DSC_0440.JPG
Görüntüleme: 111
Büyüklüğü:  195.3 KB (Kilobyte)
ID:	7402

  3. offline
    aytaccetinkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    aytac
    Üyelik Tarihi
    18/08/2012
    Yer
    ankara
    Model
    Tiguan
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    2

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Güzel haberlerinizi bekliyoruz.
  4. #152
    Güzel haberlerinizi bekliyoruz.

  5. offline
    lider75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Önder Civan
    Üyelik Tarihi
    28/05/2011
    Yer
    Nevşehir
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    491

    TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Maalesef henüz güzel bi haber yok. Araç lpgde çalışıp benzinde çalışmaz oldu. Benzindeyken hareket halindeyken bile stop ediyor. 4-5 gün icinde Hollandadan gelip bakacaklarmis.
  6. #153
    Maalesef henüz güzel bi haber yok. Araç lpgde çalışıp benzinde çalışmaz oldu. Benzindeyken hareket halindeyken bile stop ediyor. 4-5 gün icinde Hollandadan gelip bakacaklarmis.

  7. offline
    saydalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16/05/2012
    Yer
    ANKARA
    Model
    CC
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    423

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

       lider75 Nickli Üyeden Alıntı
    Maalesef henüz güzel bi haber yok. Araç lpgde çalışıp benzinde çalışmaz oldu. Benzindeyken hareket halindeyken bile stop ediyor. 4-5 gün icinde Hollandadan gelip bakacaklarmis.
    4500 istemesini biliyorlar ama bunun karşılığında daha ne sattıklarını bilmiyorlar demekki. Hollandadan uzman geleceğine göre???

    Fırsatçılık!!!
  8. #154
       lider75 Nickli Üyeden Alıntı
    Maalesef henüz güzel bi haber yok. Araç lpgde çalışıp benzinde çalışmaz oldu. Benzindeyken hareket halindeyken bile stop ediyor. 4-5 gün icinde Hollandadan gelip bakacaklarmis.
    4500 istemesini biliyorlar ama bunun karşılığında daha ne sattıklarını bilmiyorlar demekki. Hollandadan uzman geleceğine göre???

    Fırsatçılık!!!

  9. offline
    alp2352 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    alp
    Üyelik Tarihi
    04/08/2012
    Yer
    nevşehir
    Model
    Golf
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    5

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

       lider75 Nickli Üyeden Alıntı
    Lpdi için Şafak 2
    önder ne oldu senin iş? boşver brcyi bekle bence. 3000e takacak adamlar 1-2 haftaya izmirle konuştum öyle söylediler.
  10. #155
       lider75 Nickli Üyeden Alıntı
    Lpdi için Şafak 2
    önder ne oldu senin iş? boşver brcyi bekle bence. 3000e takacak adamlar 1-2 haftaya izmirle konuştum öyle söylediler.

  11. offline
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    19/03/2012
    Yer
    İstanbul / Eskişehir
    Model
    Jetta
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    325

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Hâla sağlıklı olacağına dair çok büyük önyargılarım var, nitekim son atılan benzinde çalışmıyor, stop ediyor postu iyice tuz biber oldu.
    Ne olursa olsun, ne kadar pahalı olursa olsun sağlıklı ve rafine bir çalışma olmayacak gibi geliyor bana, umarım yanılırım.
    O kadar para verilip herşey ok dendikten bir süre sonra bile kadranda tak diye bir arıza ışığı yanma durumu bile adamı kanser eder şahsi konuşacak olursam.

    Bu montajı yaptıranlara bol şans diyorum, şans yanınızda olsun inşallah sorun yaşamazsınız.
  12. #156
    Hâla sağlıklı olacağına dair çok büyük önyargılarım var, nitekim son atılan benzinde çalışmıyor, stop ediyor postu iyice tuz biber oldu.
    Ne olursa olsun, ne kadar pahalı olursa olsun sağlıklı ve rafine bir çalışma olmayacak gibi geliyor bana, umarım yanılırım.
    O kadar para verilip herşey ok dendikten bir süre sonra bile kadranda tak diye bir arıza ışığı yanma durumu bile adamı kanser eder şahsi konuşacak olursam.

    Bu montajı yaptıranlara bol şans diyorum, şans yanınızda olsun inşallah sorun yaşamazsınız.

  13. offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/05/2011
    Yer
    KAYSERİ
    Model
    CC
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    3.743

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

       lider75 Nickli Üyeden Alıntı
    Maalesef henüz güzel bi haber yok. Araç lpgde çalışıp benzinde çalışmaz oldu. Benzindeyken hareket halindeyken bile stop ediyor. 4-5 gün icinde Hollandadan gelip bakacaklarmis.
    Hocam, boşver benzinde çalışmasın gerek yok zaten lpg varken
  14. #157
       lider75 Nickli Üyeden Alıntı
    Maalesef henüz güzel bi haber yok. Araç lpgde çalışıp benzinde çalışmaz oldu. Benzindeyken hareket halindeyken bile stop ediyor. 4-5 gün icinde Hollandadan gelip bakacaklarmis.
    Hocam, boşver benzinde çalışmasın gerek yok zaten lpg varken

  15. offline
    Turgut İzmir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turgut Yamaner
    Üyelik Tarihi
    25/08/2012
    Yer
    İzmir
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    1

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Merhabalar
    2006 model 2.0 fsi highline için lpg taktırmayı düşünüyorum.
    Buradan takip ettiğim kadarıyla tam randıman alınamamaktadır.
    Sizlerden bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.
  16. #158
    Merhabalar
    2006 model 2.0 fsi highline için lpg taktırmayı düşünüyorum.
    Buradan takip ettiğim kadarıyla tam randıman alınamamaktadır.
    Sizlerden bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.

  17. offline
    lider75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Önder Civan
    Üyelik Tarihi
    28/05/2011
    Yer
    Nevşehir
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    491

    TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Bence ben kendim bi çözüm bulduğumu düşünüyorum. Ancak bu çözümü Hollanda'dan gelenler düzeltmeye çalıştıktan sonra denemeyi düşünüyorum. Çünkü eğer Hollanda'dan gelenler de bizim usta dediğimiz teknisyenlerse yani mühendis degilse yapabileceklerine inanmıyorum. Öyle olursa yarı fiyatını teklif edicem. Ya da çözüm istiyorlarsa bana kiti hediye etsinler çözümü onlara da söyleyeyim. (Tabi su anda sadece olasılık denemeden kesinlikle doğru çözüm diyemem ama ben çözüm bulduğuma inanıyorum.) Tüm sorun bu adamların Vw araçları fazla tanımamasından kaynaklanıyor, ben tanıyorum:-)
  18. #159
    Bence ben kendim bi çözüm bulduğumu düşünüyorum. Ancak bu çözümü Hollanda'dan gelenler düzeltmeye çalıştıktan sonra denemeyi düşünüyorum. Çünkü eğer Hollanda'dan gelenler de bizim usta dediğimiz teknisyenlerse yani mühendis degilse yapabileceklerine inanmıyorum. Öyle olursa yarı fiyatını teklif edicem. Ya da çözüm istiyorlarsa bana kiti hediye etsinler çözümü onlara da söyleyeyim. (Tabi su anda sadece olasılık denemeden kesinlikle doğru çözüm diyemem ama ben çözüm bulduğuma inanıyorum.) Tüm sorun bu adamların Vw araçları fazla tanımamasından kaynaklanıyor, ben tanıyorum:-)

  19. offline
    aytaccetinkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    aytac
    Üyelik Tarihi
    18/08/2012
    Yer
    ankara
    Model
    Tiguan
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    2

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

       lider75 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence ben kendim bi çözüm bulduğumu düşünüyorum. Ancak bu çözümü Hollanda'dan gelenler düzeltmeye çalıştıktan sonra denemeyi düşünüyorum. Çünkü eğer Hollanda'dan gelenler de bizim usta dediğimiz teknisyenlerse yani mühendis degilse yapabileceklerine inanmıyorum. Öyle olursa yarı fiyatını teklif edicem. Ya da çözüm istiyorlarsa bana kiti hediye etsinler çözümü onlara da söyleyeyim. (Tabi su anda sadece olasılık denemeden kesinlikle doğru çözüm diyemem ama ben çözüm bulduğuma inanıyorum.) Tüm sorun bu adamların Vw araçları fazla tanımamasından kaynaklanıyor, ben tanıyorum:-)
    Sayın lider75 sizi Buradada ilgiyle takip etmekteyiz. Gelişmeleri an ve an yazarsanız memnun oluruz
    Konu aytaccetinkaya tarafından (26 08 2012 Saat 22:32 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: Harf hatasi
  20. #160
       lider75 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence ben kendim bi çözüm bulduğumu düşünüyorum. Ancak bu çözümü Hollanda'dan gelenler düzeltmeye çalıştıktan sonra denemeyi düşünüyorum. Çünkü eğer Hollanda'dan gelenler de bizim usta dediğimiz teknisyenlerse yani mühendis degilse yapabileceklerine inanmıyorum. Öyle olursa yarı fiyatını teklif edicem. Ya da çözüm istiyorlarsa bana kiti hediye etsinler çözümü onlara da söyleyeyim. (Tabi su anda sadece olasılık denemeden kesinlikle doğru çözüm diyemem ama ben çözüm bulduğuma inanıyorum.) Tüm sorun bu adamların Vw araçları fazla tanımamasından kaynaklanıyor, ben tanıyorum:-)
    Sayın lider75 sizi Buradada ilgiyle takip etmekteyiz. Gelişmeleri an ve an yazarsanız memnun oluruz

  21. offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/05/2011
    Yer
    KAYSERİ
    Model
    CC
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    3.743

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

       aytaccetinkaya Nickli Üyeden Alıntı
    Sayın lider75 sizi Buradada ilgiyle takip etmekteyiz. Gelişmeleri an ve an yazarsanız memnun oluruz
    +1903
  22. #161
       aytaccetinkaya Nickli Üyeden Alıntı
    Sayın lider75 sizi Buradada ilgiyle takip etmekteyiz. Gelişmeleri an ve an yazarsanız memnun oluruz
    +1903

  23. offline
    lider75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Önder Civan
    Üyelik Tarihi
    28/05/2011
    Yer
    Nevşehir
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    491

    TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Daha ayrıntılı anlattığım mesajımı buraya da kopyalıyorum

    Benim aracıma montajı Konya'dan distribütör firmadan gelen teknisyen (Hasan Usta) gözetiminde, Viallenin montaj dokümanlarına birebir uyularak yapıldı. Montaj bitince Lpg alıp denemeye çıktık. Araç normal kullanımda hiç sorun olmadan çalışıp gidiyor. Start stop sisteminde de hiç sorun yoktu. Ancak performanslı kullanmaya kalkınca dik bi rampada dip gaz (7dsg) 4. veya 5. Viteste devir 5-6000lere gelirken araçta kesiklik ve gaz yememe bas gösterdi. Sürat 150-160 km/h lerdeyken sorun bas gösteriyordu. Kendi araçları da 1.4 tsi 122 bg lik golf olduğu için parçaları ondan söküp benim arabama takarak sorunun parçalarda olup olmadıgını test ettik. Bu arada motor arıza lambası da yanıyordu. Obd cihazı yakıt basınç pompası düşük basınç gibi bir hata veriyordu. Bu arada aynı gaz yememe olayını benzinde de tekrarliyordu hatta çok daha kötü bir sekilde. Normal sekilde kullanırken ve hatta rampa assagi inerken bile araç stop ediyordu. Ancak en sonunda Lpg deyken hiç sorun kalmadı. Çalısmada,start stopda ve cekiste hiç bir sıkıntı yoktu. Sabah 9dan gece 11 e kadar uğraştıktan sonra beni başka bir arabayla eve bıraktılar. 1 saat kadar sonra da telefon açıp aracımı geri getirdiler. Aracı sadece benzinde çalışır sekilde ayarlayıp benzinle kullanmamı söylediler. Sorduğumda ise sistemin sigortalarını soktuklerini söylediler. Ertesi gün ben montajın yapıldığı yere gittim ve sigortaları tekrar taktirdim. Su anda aracımı dün Lpg de kullandım. Dün aracımı stop ettikten 6-7 saat sonra çalıştırırken sanki çok az da olsa geç çalıştı gibiydi . 1-2 saniyede değil de 2-3 saniyede gibi. Bugün ise aracımı oldukça geç bi saatte bi çalıştırıp bakayım dedim ve tak diye en ufak bir sorun ya da gecikme olmadan çalıştı.stop edip tekrar denedim ve yine en ufak bi sorun olmadan çalıştı. Şimdi sorun sadece benzinde ve Hollandililari bekliyorum. Ama sunu açıkça belirtmek isterim ki Hollandalilarin da (eğer mühendis değil de bizim usta dediğimiz teknisyenlerdense) sistemi duzeltebileceklerini zannetmiyorum çünkü benim montaj yapılırken Hasan Usta da montajı yapan ustalar da inanılmaz özen ve dikkat göstererek tamamen Vialleden gelen montaj katalogundaki resimlere göre yaptılar. Basta montaj hatası olduğunu düşünüyorduk ama bence değil. Sistem hatası. O yüzden eğer gelenler mühendis degilse duzeltebileceklerine inanmıyorum. Fakat bu arada benim kendimce iki değişik çözümüm var ve bence ikisinden biri kesin çözümü sağlayacak, ancak çözüm ayrıntılarını ancak Hollandalilar uğraştıktan sonra denemeyi düşünüyorum.(çok da iddialı değilim tabii ki :-) )
  24. #162
    Daha ayrıntılı anlattığım mesajımı buraya da kopyalıyorum

    Benim aracıma montajı Konya'dan distribütör firmadan gelen teknisyen (Hasan Usta) gözetiminde, Viallenin montaj dokümanlarına birebir uyularak yapıldı. Montaj bitince Lpg alıp denemeye çıktık. Araç normal kullanımda hiç sorun olmadan çalışıp gidiyor. Start stop sisteminde de hiç sorun yoktu. Ancak performanslı kullanmaya kalkınca dik bi rampada dip gaz (7dsg) 4. veya 5. Viteste devir 5-6000lere gelirken araçta kesiklik ve gaz yememe bas gösterdi. Sürat 150-160 km/h lerdeyken sorun bas gösteriyordu. Kendi araçları da 1.4 tsi 122 bg lik golf olduğu için parçaları ondan söküp benim arabama takarak sorunun parçalarda olup olmadıgını test ettik. Bu arada motor arıza lambası da yanıyordu. Obd cihazı yakıt basınç pompası düşük basınç gibi bir hata veriyordu. Bu arada aynı gaz yememe olayını benzinde de tekrarliyordu hatta çok daha kötü bir sekilde. Normal sekilde kullanırken ve hatta rampa assagi inerken bile araç stop ediyordu. Ancak en sonunda Lpg deyken hiç sorun kalmadı. Çalısmada,start stopda ve cekiste hiç bir sıkıntı yoktu. Sabah 9dan gece 11 e kadar uğraştıktan sonra beni başka bir arabayla eve bıraktılar. 1 saat kadar sonra da telefon açıp aracımı geri getirdiler. Aracı sadece benzinde çalışır sekilde ayarlayıp benzinle kullanmamı söylediler. Sorduğumda ise sistemin sigortalarını soktuklerini söylediler. Ertesi gün ben montajın yapıldığı yere gittim ve sigortaları tekrar taktirdim. Su anda aracımı dün Lpg de kullandım. Dün aracımı stop ettikten 6-7 saat sonra çalıştırırken sanki çok az da olsa geç çalıştı gibiydi . 1-2 saniyede değil de 2-3 saniyede gibi. Bugün ise aracımı oldukça geç bi saatte bi çalıştırıp bakayım dedim ve tak diye en ufak bir sorun ya da gecikme olmadan çalıştı.stop edip tekrar denedim ve yine en ufak bi sorun olmadan çalıştı. Şimdi sorun sadece benzinde ve Hollandililari bekliyorum. Ama sunu açıkça belirtmek isterim ki Hollandalilarin da (eğer mühendis değil de bizim usta dediğimiz teknisyenlerdense) sistemi duzeltebileceklerini zannetmiyorum çünkü benim montaj yapılırken Hasan Usta da montajı yapan ustalar da inanılmaz özen ve dikkat göstererek tamamen Vialleden gelen montaj katalogundaki resimlere göre yaptılar. Basta montaj hatası olduğunu düşünüyorduk ama bence değil. Sistem hatası. O yüzden eğer gelenler mühendis degilse duzeltebileceklerine inanmıyorum. Fakat bu arada benim kendimce iki değişik çözümüm var ve bence ikisinden biri kesin çözümü sağlayacak, ancak çözüm ayrıntılarını ancak Hollandalilar uğraştıktan sonra denemeyi düşünüyorum.(çok da iddialı değilim tabii ki :-) )

  25. offline
    lider75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Önder Civan
    Üyelik Tarihi
    28/05/2011
    Yer
    Nevşehir
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    491

    TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Evet arkadaşlar bugün tekrar depoyu doldurdum ve artık daha net konuşabilrim.Araç 210 km de %100 lpg de kullanıldı.210 km de toplam tüketim 20,03 litre.Ağırlıklı şehiriçi.Yol bilgisayarındaki ortalama ise 7.9 l/100 km idi.Yani Lpg yi benzine oranla %20 fazla tükettiğini artık kesin olarak söyleyebilirim.Şöyle ki 7.9l/100km*210km=16.59 Litre benzin*%120=19.908litre Lpg eder.Benim aracım 20,03 litre Lpg aldı ki aradaki fark göz ardı edilebilir.O anki pompacıdan bile fark edebilir.(pompa aynı).Nevşehir Milangaz fiyatları ile hesaplarsak 20,03*2,11=42,263lira./210=yaklaşık 20 kuruş km de.Eğer benzinde kullanmış olsaydım 7,9*4,63=36,5 kuruş km de olacaktı.Yani sonuçta yaklaşık %45 tasarruf elde ettim ki bence harika.
  26. #163
    Evet arkadaşlar bugün tekrar depoyu doldurdum ve artık daha net konuşabilrim.Araç 210 km de %100 lpg de kullanıldı.210 km de toplam tüketim 20,03 litre.Ağırlıklı şehiriçi.Yol bilgisayarındaki ortalama ise 7.9 l/100 km idi.Yani Lpg yi benzine oranla %20 fazla tükettiğini artık kesin olarak söyleyebilirim.Şöyle ki 7.9l/100km*210km=16.59 Litre benzin*%120=19.908litre Lpg eder.Benim aracım 20,03 litre Lpg aldı ki aradaki fark göz ardı edilebilir.O anki pompacıdan bile fark edebilir.(pompa aynı).Nevşehir Milangaz fiyatları ile hesaplarsak 20,03*2,11=42,263lira./210=yaklaşık 20 kuruş km de.Eğer benzinde kullanmış olsaydım 7,9*4,63=36,5 kuruş km de olacaktı.Yani sonuçta yaklaşık %45 tasarruf elde ettim ki bence harika.

  27. offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/05/2011
    Yer
    KAYSERİ
    Model
    CC
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    3.743

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

       lider75 Nickli Üyeden Alıntı
    Evet arkadaşlar bugün tekrar depoyu doldurdum ve artık daha net konuşabilrim.Araç 210 km de 0 lpg de kullanıldı.210 km de toplam tüketim 20,03 litre.Ağırlıklı şehiriçi.Yol bilgisayarındaki ortalama ise 7.9 l/100 km idi.Yani Lpg yi benzine oranla fazla tükettiğini artık kesin olarak söyleyebilirim.Şöyle ki 7.9l/100km*210km=16.59 Litre benzin*0=19.908litre Lpg eder.Benim aracım 20,03 litre Lpg aldı ki aradaki fark göz ardı edilebilir.O anki pompacıdan bile fark edebilir.(pompa aynı).Nevşehir Milangaz fiyatları ile hesaplarsak 20,03*2,11=42,263lira./210=yaklaşık 20 kuruş km de.Eğer benzinde kullanmış olsaydım 7,9*4,63=36,5 kuruş km de olacaktı.Yani sonuçta yaklaşık E tasarruf elde ettim ki bence harika.
    şehir içi mi bu tüketim?
  28. #164
       lider75 Nickli Üyeden Alıntı
    Evet arkadaşlar bugün tekrar depoyu doldurdum ve artık daha net konuşabilrim.Araç 210 km de 0 lpg de kullanıldı.210 km de toplam tüketim 20,03 litre.Ağırlıklı şehiriçi.Yol bilgisayarındaki ortalama ise 7.9 l/100 km idi.Yani Lpg yi benzine oranla fazla tükettiğini artık kesin olarak söyleyebilirim.Şöyle ki 7.9l/100km*210km=16.59 Litre benzin*0=19.908litre Lpg eder.Benim aracım 20,03 litre Lpg aldı ki aradaki fark göz ardı edilebilir.O anki pompacıdan bile fark edebilir.(pompa aynı).Nevşehir Milangaz fiyatları ile hesaplarsak 20,03*2,11=42,263lira./210=yaklaşık 20 kuruş km de.Eğer benzinde kullanmış olsaydım 7,9*4,63=36,5 kuruş km de olacaktı.Yani sonuçta yaklaşık E tasarruf elde ettim ki bence harika.
    şehir içi mi bu tüketim?

  29. offline
    saydalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16/05/2012
    Yer
    ANKARA
    Model
    CC
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    423

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Birkaç sorum olacak.

    1- Aracınız 1.4 TSI kaç beygir?
    2- 160 beygirlik CC'lere bu kitten takılabiliyor mu?
    3- Hollandadan uzmanlar gelip sorununuzu çözeceklerdi, çözdüler mi?,
    4- Tavsiye eder misiniz?
  30. #165
    Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Birkaç sorum olacak.

    1- Aracınız 1.4 TSI kaç beygir?
    2- 160 beygirlik CC'lere bu kitten takılabiliyor mu?
    3- Hollandadan uzmanlar gelip sorununuzu çözeceklerdi, çözdüler mi?,
    4- Tavsiye eder misiniz?

  31. offline
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    19/03/2012
    Yer
    İstanbul / Eskişehir
    Model
    Jetta
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    325

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Şuanda herhangi bir arıza ışığı vs yakma (yanıp sönme olayı da olabilir) tarzı durum mevcut mudur ?
  32. #166
    Şuanda herhangi bir arıza ışığı vs yakma (yanıp sönme olayı da olabilir) tarzı durum mevcut mudur ?

  33. offline
    selcuk76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Selçuk
    Üyelik Tarihi
    31/08/2012
    Yer
    Afyon
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    5

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Sizi ilgiyle takip ediyorum. Sizin durumunuza göre nihayi kararımı vereceğim. TDİ mi TSi mi?
  34. #167
    Sizi ilgiyle takip ediyorum. Sizin durumunuza göre nihayi kararımı vereceğim. TDİ mi TSi mi?

  35. offline
    aydiney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20/08/2012
    Yer
    Ankara
    Model
    Scirocco
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    16

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Ben montaj yaptırdım.
    Bu postta da konusuluyor bu arada
    http://forum.donanimhaber.com/m_6404...m.htm#65275436
    Konu aydiney tarafından (01 09 2012 Saat 06:19 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: linki yalnıs vermisim
  36. #168
    Ben montaj yaptırdım.
    Bu postta da konusuluyor bu arada
    http://forum.donanimhaber.com/m_6404...m.htm#65275436

  37. offline
    lider75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Önder Civan
    Üyelik Tarihi
    28/05/2011
    Yer
    Nevşehir
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    491

    TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

       saydalan Nickli Üyeden Alıntı
    Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Birkaç sorum olacak.

    1- Aracınız 1.4 TSI kaç beygir?
    2- 160 beygirlik CC'lere bu kitten takılabiliyor mu?
    3- Hollandadan uzmanlar gelip sorununuzu çözeceklerdi, çözdüler mi?,
    4- Tavsiye eder misiniz?
    Teşekkür ederim.
    1. 122 bg.
    2. 160 lik Cc ye olurmuş Scriccoya taktiran biri var ve memnun.
    3. Hollanda'dan gelenler buraya henüz gelmediler. Su anda yoldalarmis buraya doğru ben montajın yapıldığı yerde beklemedeyim. Zaten benim arabanın aynısından aynı sorunu başka yerde çözdükleri için sanırsam Hollandalılar buraya gelmeyecek gibi görünüyor.
    4. Su an için tavsiye ederim. Çekişte sıkıntı yok ve yaklaşık % 45 tasarruf var.
    5. Şimdi geldiler. Hollandalı filan yok
  38. #169
       saydalan Nickli Üyeden Alıntı
    Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Birkaç sorum olacak.

    1- Aracınız 1.4 TSI kaç beygir?
    2- 160 beygirlik CC'lere bu kitten takılabiliyor mu?
    3- Hollandadan uzmanlar gelip sorununuzu çözeceklerdi, çözdüler mi?,
    4- Tavsiye eder misiniz?
    Teşekkür ederim.
    1. 122 bg.
    2. 160 lik Cc ye olurmuş Scriccoya taktiran biri var ve memnun.
    3. Hollanda'dan gelenler buraya henüz gelmediler. Su anda yoldalarmis buraya doğru ben montajın yapıldığı yerde beklemedeyim. Zaten benim arabanın aynısından aynı sorunu başka yerde çözdükleri için sanırsam Hollandalılar buraya gelmeyecek gibi görünüyor.
    4. Su an için tavsiye ederim. Çekişte sıkıntı yok ve yaklaşık % 45 tasarruf var.
    5. Şimdi geldiler. Hollandalı filan yok

  39. offline
    lider75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Önder Civan
    Üyelik Tarihi
    28/05/2011
    Yer
    Nevşehir
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    491

    TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Tüm sorunlar halledildi. Araba Lpg de de benzinde de sorunsuz. Sadece sabahları ikinci marşı istiyor sorun sayılırsa tek sorun bu.
  40. #170
    Tüm sorunlar halledildi. Araba Lpg de de benzinde de sorunsuz. Sadece sabahları ikinci marşı istiyor sorun sayılırsa tek sorun bu.

  41. offline
    saydalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16/05/2012
    Yer
    ANKARA
    Model
    CC
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    423

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

       lider75 Nickli Üyeden Alıntı
    Tüm sorunlar halledildi. Araba Lpg de de benzinde de sorunsuz. Sadece sabahları ikinci marşı istiyor sorun sayılırsa tek sorun bu.
    Tekrar hayırlı olsun. Ağız tadıyla kullanın.

    Ustanın telefonunu yazman mümkün mü? Eğer reklama giriyorsa bana özelden de söyleyebilirsin. Ustaya birkaç birşey sormak istiyorum.
  42. #171
       lider75 Nickli Üyeden Alıntı
    Tüm sorunlar halledildi. Araba Lpg de de benzinde de sorunsuz. Sadece sabahları ikinci marşı istiyor sorun sayılırsa tek sorun bu.
    Tekrar hayırlı olsun. Ağız tadıyla kullanın.

    Ustanın telefonunu yazman mümkün mü? Eğer reklama giriyorsa bana özelden de söyleyebilirsin. Ustaya birkaç birşey sormak istiyorum.

  43. offline
    saydalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16/05/2012
    Yer
    ANKARA
    Model
    CC
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    423

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

       aydiney Nickli Üyeden Alıntı
    Ben montaj yaptırdım.
    Bu postta da konusuluyor bu arada
    Cevap: VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi
    Size de hayırlı olsun. Scirocco'nun 1.4 160'lık TSI'ı ile CC'nin 1.4 160'lık TSI'ı aynı motorlar mı? Roccoda turbo ile birlikte supercharger var mı?
  44. #172
       aydiney Nickli Üyeden Alıntı
    Ben montaj yaptırdım.
    Bu postta da konusuluyor bu arada
    Cevap: VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi
    Size de hayırlı olsun. Scirocco'nun 1.4 160'lık TSI'ı ile CC'nin 1.4 160'lık TSI'ı aynı motorlar mı? Roccoda turbo ile birlikte supercharger var mı?

  45. offline
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    19/03/2012
    Yer
    İstanbul / Eskişehir
    Model
    Jetta
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    325

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Rocco ile CC'nin motor kodları farklı, kağıt üzerinde ikisi de 1.4 Twincharge (SC+TC) 160 Hp ama, CC'deki motor Multifuel
  46. #173
    Rocco ile CC'nin motor kodları farklı, kağıt üzerinde ikisi de 1.4 Twincharge (SC+TC) 160 Hp ama, CC'deki motor Multifuel

  47. offline
    alisahin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ali Şahin
    Üyelik Tarihi
    19/04/2011
    Yer
    Antalya
    Yaş
    33
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    647
    07 YCR 70

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

       lider75 Nickli Üyeden Alıntı
    Tüm sorunlar halledildi. Araba Lpg de de benzinde de sorunsuz. Sadece sabahları ikinci marşı istiyor sorun sayılırsa tek sorun bu.
    herkezin gözü kulağı sizideydi Babama sizin taktıracağınızı söylediğimde memnun kalırsa bizde taktıralım demişti. Ama yaşadığınız sıkıntılar , aracın sabah 2. marşı istemesi bence bir sorun . tekrar hayırlı olsun güle güle kullanın.
  48. #174
       lider75 Nickli Üyeden Alıntı
    Tüm sorunlar halledildi. Araba Lpg de de benzinde de sorunsuz. Sadece sabahları ikinci marşı istiyor sorun sayılırsa tek sorun bu.
    herkezin gözü kulağı sizideydi Babama sizin taktıracağınızı söylediğimde memnun kalırsa bizde taktıralım demişti. Ama yaşadığınız sıkıntılar , aracın sabah 2. marşı istemesi bence bir sorun . tekrar hayırlı olsun güle güle kullanın.

  49. offline
    selcuk76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Selçuk
    Üyelik Tarihi
    31/08/2012
    Yer
    Afyon
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    5

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Sabahları 2.marş durumunu söylediniz mi servise? Birde sorun neymiş çok merak ettim.
  50. #175
    Sabahları 2.marş durumunu söylediniz mi servise? Birde sorun neymiş çok merak ettim.

  51. offline
    bayfe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Serkan BAYDEMİR
    Üyelik Tarihi
    05/04/2011
    Yer
    Muğla
    Yaş
    48
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    117
    10 AHJ 67

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Size hayırlı olsun ama şahsi fikrim tasarruf edeceğim diye kafamda hep soru işaretiyle yola çıkamam ben, ayrıca her montaja Hollanda'dan birileri gelmeye kalkacaksa Hollanda tüm ekibini buraya yollamalı. Sakın yanlış anlamayın siz cesaret etmişsiniz ama ben cesaret edemem kendi aracıma taktırma işini şuan için askıya almış durumdayım.
  52. #176
    Size hayırlı olsun ama şahsi fikrim tasarruf edeceğim diye kafamda hep soru işaretiyle yola çıkamam ben, ayrıca her montaja Hollanda'dan birileri gelmeye kalkacaksa Hollanda tüm ekibini buraya yollamalı. Sakın yanlış anlamayın siz cesaret etmişsiniz ama ben cesaret edemem kendi aracıma taktırma işini şuan için askıya almış durumdayım.

  53. offline
    atitrend - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    atilla
    Üyelik Tarihi
    28/01/2012
    Yer
    tarsus
    Yaş
    43
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    2.486
    33 NES 48

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    en az yaz başına kadar sabırla beklemek lazım. tüm sorunları halledilir. ustalarında elleri alışır belki birazda fiyatları düşer. o zaman düşünmeye başlarız.
  54. #177
    en az yaz başına kadar sabırla beklemek lazım. tüm sorunları halledilir. ustalarında elleri alışır belki birazda fiyatları düşer. o zaman düşünmeye başlarız.

  55. offline
    Cornelius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    AYDIN
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    1.704

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Sorunlarınızın giderildiğine sevndim,yeni gelişmeleri bekliyoruz
  56. #178
    Sorunlarınızın giderildiğine sevndim,yeni gelişmeleri bekliyoruz

  57. offline
    kuscugokhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    29/10/2011
    Yer
    Ukrayna(BURSA)
    Yaş
    47
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    2.045
    AH 4796 MH

    Cevap: TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Hayirli olsun.Gule gule kullanin..Peki mars olayina ustalar ne diyor? Aslinda hicte tatmin edici bir sorun degil..Inanin biraz zaman gectikten sonra sizde sinir olmaya basliyacaksiniz..
  58. #179
    Hayirli olsun.Gule gule kullanin..Peki mars olayina ustalar ne diyor? Aslinda hicte tatmin edici bir sorun degil..Inanin biraz zaman gectikten sonra sizde sinir olmaya basliyacaksiniz..

  59. offline
    lider75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Önder Civan
    Üyelik Tarihi
    28/05/2011
    Yer
    Nevşehir
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    491

    TSI ve FSI LPG Dönüşümü.

    Valla eğer sorunsuz sekilde çalısmaya devam ederse varsın 2. marşta çalışsın yeter ki calismazlik yapmasın. Start stop da en ufak bir sorun yok. Sebebi ise hem benzin hem de gazın bağlandığı ( arabanın kendi parçası) yüksek basınç pompasının icinde bir keçe varmış ve o lpgyi sizdiriyormus. Bana mantıklı bir açıklama gibi geldi.
  60. #180
    Valla eğer sorunsuz sekilde çalısmaya devam ederse varsın 2. marşta çalışsın yeter ki calismazlik yapmasın. Start stop da en ufak bir sorun yok. Sebebi ise hem benzin hem de gazın bağlandığı ( arabanın kendi parçası) yüksek basınç pompasının icinde bir keçe varmış ve o lpgyi sizdiriyormus. Bana mantıklı bir açıklama gibi geldi.

İlk ... 234567891016 ... Son