..................
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Yelken modu denen şeyi test ettim. Bi nevi araç boşa alınıyor ama tam boşa alınmış gibi değil yinede ufak bir kavrama durumu söz konusu motorda ufak bir rölanti artışı oluyor. O yüzden sıfır yakıt olarak gitmeye devam ediyor.(Bir yerde okumadım 500 km boyunca cc ile yaptığım testlerde bunu fark ettim.)
Otomatik vitesin(DSG) boşa alınmayacağı hususunda şehir efsaneleri üretildiğini düşünüyorum bilimsel olarak bir dayanağı yok. 30 - 40 sene öncesinin teknolojilerinin hala efsane olarak devam etmesidir. Bilen arkadaş varsa bilimsel açıklamasını yaparsa sevinirim. Falan usta şunu dedi filan usta bunu dedi gibi şeylere aldırış etmiyorum.
Yelken modu denen şeyi test ettim. Bi nevi araç boşa alınıyor ama tam boşa alınmış gibi değil yinede ufak bir kavrama durumu söz konusu motorda ufak bir rölanti artışı oluyor. O yüzden sıfır yakıt olarak gitmeye devam ediyor.(Bir yerde okumadım 500 km boyunca cc ile yaptığım testlerde bunu fark ettim.)
Otomatik vitesin(DSG) boşa alınmayacağı hususunda şehir efsaneleri üretildiğini düşünüyorum bilimsel olarak bir dayanağı yok. 30 - 40 sene öncesinin teknolojilerinin hala efsane olarak devam etmesidir. Bilen arkadaş varsa bilimsel açıklamasını yaparsa sevinirim. Falan usta şunu dedi filan usta bunu dedi gibi şeylere aldırış etmiyorum.
..................
Hareket halinde DSG'yi
- N moduna aldım, boşa aldığım için motor sadece klima kompresörünü, supercharger'i, şarj dinamosunu ve diğer pompaları çevirdi.
- S moduna aldım, DSG hemen vites küçülttü, ECU motora daha fazla yakıt püskürttü, güç artışı aktarma organlarıyla tekerlere gitti.
- M moduna aldım, + ve - yapınca vitesleri kendim değiştirebildim ama otomatik dururken D moduna geri aldım.
- Kulakçıklarla değiştirdim, DSG kolunda M moduna alım tekrar D moduna almadan otomatik devreye girmedi.
Hareket halinde DSG'yi
- N moduna aldım, boşa aldığım için motor sadece klima kompresörünü, supercharger'i, şarj dinamosunu ve diğer pompaları çevirdi.
- S moduna aldım, DSG hemen vites küçülttü, ECU motora daha fazla yakıt püskürttü, güç artışı aktarma organlarıyla tekerlere gitti.
- M moduna aldım, + ve - yapınca vitesleri kendim değiştirebildim ama otomatik dururken D moduna geri aldım.
- Kulakçıklarla değiştirdim, DSG kolunda M moduna alım tekrar D moduna almadan otomatik devreye girmedi.
Taner abi şehir içi mi 45 kr. yakıyor ! Benim araç ş. dışında 32 kr. yakıyor km'ye
Ya bide benim bu aracın aynalarını kumandadan kontrol edemez miyiz kumandaya bastığım da açılsın kapansın vag.com veya daha farklı bi şekilde bunu yapmak mümkün müdür ! Tuşu çevirerek yapmak pek hoşuma gitmiyor![]()
Taner abi şehir içi mi 45 kr. yakıyor ! Benim araç ş. dışında 32 kr. yakıyor km'ye
Ya bide benim bu aracın aynalarını kumandadan kontrol edemez miyiz kumandaya bastığım da açılsın kapansın vag.com veya daha farklı bi şekilde bunu yapmak mümkün müdür ! Tuşu çevirerek yapmak pek hoşuma gitmiyor![]()
Sercan;
Araban gümüş. Etekleride gövde rengine boyatıp birde 18" omanyt jant taksan Muhteşem olur, nazara bile gelirsin. Ama tabi hayal. Omanyt bu memlekette bulunması çok zor..
Sercan;
Araban gümüş. Etekleride gövde rengine boyatıp birde 18" omanyt jant taksan Muhteşem olur, nazara bile gelirsin. Ama tabi hayal. Omanyt bu memlekette bulunması çok zor..
Sayın okan992;
CC'nin kullanma kılavuzunda DSG ile ilgili bölümde aynı şekilde anlatıyor.
Sayın okan992;
CC'nin kullanma kılavuzunda DSG ile ilgili bölümde aynı şekilde anlatıyor.
Abi o kadar spora kaçmak istemiyorum sonuçta babam ağırlıkta kullanıyor arabanın ağırlığa ihtiyacı varSercan;
Araban gümüş. Etekleride gövde rengine boyatıp birde 18" omanyt jant taksan Muhteşem olur, nazara bile gelirsin. Ama tabi hayal. Omanyt bu memlekette bulunması çok zor..
![]()
Abi o kadar spora kaçmak istemiyorum sonuçta babam ağırlıkta kullanıyor arabanın ağırlığa ihtiyacı varSercan;
Araban gümüş. Etekleride gövde rengine boyatıp birde 18" omanyt jant taksan Muhteşem olur, nazara bile gelirsin. Ama tabi hayal. Omanyt bu memlekette bulunması çok zor..
![]()
Sayın ecorotti, açıkçası kullanım klavuzunu okumadım. Fakat, otobanda 110 la giderken yokuş aşağı gazı bırakıyorum ve şanzımanın hala motora bağlı olduğunu hissedebiliyorum. Devirdede az da olsa bir yükselme oluyor araba hızlandıkça, ama porsche sanki daha farklı anlatıyor işleyişi. Sizede hak veriyorum, şöyleki bendeki b6 ile cc nin şanzımanı aynı. 2 sininde şanzımanı 2012 model(b6 nın şanzıman komple değişti) b6 da öyle bir durum yok. Gazdan ayağınızı çekince yine motora yük biniyor. Evet cc de gazdan çekince çok daha rahat bir salınımı oluyor. Ve tabi aklımada şu soru geliyor, neden b6 da öyle olmuyor? Şanzıman aynıysa yazılımsal bir durummudur bu? Ve b6 yada kazandırılabilirmi? Ama yinede anlatılanla işlevi farklı. Sanırım bu durumu kendi başıma anlamam için PDK şanzımanlı bir porsche kullanmam gerekSayın okan992;
CC'nin kullanma kılavuzunda DSG ile ilgili bölümde aynı şekilde anlatıyor.![]()
Ozaman senin bildiğin yol en iyisi gibi SercanAbi o kadar spora kaçmak istemiyorum sonuçta babam ağırlıkta kullanıyor arabanın ağırlığa ihtiyacı var![]()
![]()
Sayın ecorotti, açıkçası kullanım klavuzunu okumadım. Fakat, otobanda 110 la giderken yokuş aşağı gazı bırakıyorum ve şanzımanın hala motora bağlı olduğunu hissedebiliyorum. Devirdede az da olsa bir yükselme oluyor araba hızlandıkça, ama porsche sanki daha farklı anlatıyor işleyişi. Sizede hak veriyorum, şöyleki bendeki b6 ile cc nin şanzımanı aynı. 2 sininde şanzımanı 2012 model(b6 nın şanzıman komple değişti) b6 da öyle bir durum yok. Gazdan ayağınızı çekince yine motora yük biniyor. Evet cc de gazdan çekince çok daha rahat bir salınımı oluyor. Ve tabi aklımada şu soru geliyor, neden b6 da öyle olmuyor? Şanzıman aynıysa yazılımsal bir durummudur bu? Ve b6 yada kazandırılabilirmi? Ama yinede anlatılanla işlevi farklı. Sanırım bu durumu kendi başıma anlamam için PDK şanzımanlı bir porsche kullanmam gerekSayın okan992;
CC'nin kullanma kılavuzunda DSG ile ilgili bölümde aynı şekilde anlatıyor.![]()
Ozaman senin bildiğin yol en iyisi gibi SercanAbi o kadar spora kaçmak istemiyorum sonuçta babam ağırlıkta kullanıyor arabanın ağırlığa ihtiyacı var![]()
![]()
Muhtemelen gizli bir yerlerde bir kod b6 da aynı işi görecektir diye tahmin ediyorum.
PDK şanzımanlı bir porsche kullanırsanız misafir olarak eşlik etmek isterim. Şiddetle destekliyorum bu fikri.
Muhtemelen gizli bir yerlerde bir kod b6 da aynı işi görecektir diye tahmin ediyorum.
PDK şanzımanlı bir porsche kullanırsanız misafir olarak eşlik etmek isterim. Şiddetle destekliyorum bu fikri.
Ben de CC'nin kullanım kılavuzunu henüz okumadım. Korkuyorum çünkü 250 sayfalık üniversite giriş sınavı kitapçığından. Onun yerine araçla aramda bir yakınlık ve proksimite üzerine kurulu bir "ilişki" tesis etmek istiyorum, o da aracı kullandıkça keşfetmeye dayanan bir süreç.
Son iki gündür anahtarı artık hiç kullanmıyorum. Sevgili Mert telefonda söylemişti, aracın anahtarını bagaja koyup kapağını kapattığında kendisi geri açılıyor. Bana biraz uzay müziği gibi gelmişti ama dün akşam çantamı kerhen bagaja koyup kapağını kapattım, ve taa taaaaaa: bagaj kendiliğinden geri açıldı! Hemen hatamı anladım ve çantamı çıkardım, bagaj kapandı ve geri de açılmadı.
Keyless Access sistemine ait transponder anteni yedek lastiğin hemen yanında.
Aracı anahtarsız açıyor, çalıştırıyor, kullanıyor ve anahtarsız da kapatıyorum. Elektrikli arka cam perde hep açık konumda. Yol bilgisayarı da Anlık Tüketimi gösteriyor. Farlar da daima "Auto" konumunda, sehven sis farlarını açıp boş yere ceza yemiyorum. Radyo ya Hakan Gündüz'lü RadyoD'de, ya da YouTube'dan indirdiğim aktüel parçalarda. Lastik basınçları 32-33 arasında gidip geliyor, viraj aydınlatma da otomatikte, sinyal verdiğimde veya bakire ceylan derisi olduğuna kesinlikle inandığım yumuşak pamuk direksiyonu çevirdiğimde ilgili ampûl hemen o köşeyi aydınlatıyor. Alarm, 230V ve Geri Görüş Kamerası sorunsuz.
Sadece Easy Open'i henüz tam olarak çalıştıramadım veya adapte olamadım. Ya anahtarı yanıma almayı ihmal ediyorum, ya da sensör sandalet, çıplak ayak, terlik ve subay kundurası arasındaki farkı anlayacak kadar katı Alman sensörü.
Aracı akşam çalıştırdığımda BiXenon farları SELF CHECK ve SELF ALIGNMENT yapınca şaşı bakan palyaçolar gibi bir göz solu, diğer göz yukarıyı gösterip sonra şaka yapmaktan vazgeçip ikisini paralel konuma getirince ortalık ışık şölenine dönüyor.
Bugün CC SENDROMU denilen birşey keşfettik. Kuzenimle kebapçıya gittim, aracı masanın yanına park ettim, konu açıldı, personel aracı sordu, onlar sordukça ve ben de utana ve sıkıla cevap verdikçe fiyat arttı, 22 TL'lik hesap 40 TL geldi, helal olsun Büyük Beyaz'ıma...!
Adana'dan sımsıcak sevgiler, selamlar ve saygılar...
Taner Göde
Ben de CC'nin kullanım kılavuzunu henüz okumadım. Korkuyorum çünkü 250 sayfalık üniversite giriş sınavı kitapçığından. Onun yerine araçla aramda bir yakınlık ve proksimite üzerine kurulu bir "ilişki" tesis etmek istiyorum, o da aracı kullandıkça keşfetmeye dayanan bir süreç.
Son iki gündür anahtarı artık hiç kullanmıyorum. Sevgili Mert telefonda söylemişti, aracın anahtarını bagaja koyup kapağını kapattığında kendisi geri açılıyor. Bana biraz uzay müziği gibi gelmişti ama dün akşam çantamı kerhen bagaja koyup kapağını kapattım, ve taa taaaaaa: bagaj kendiliğinden geri açıldı! Hemen hatamı anladım ve çantamı çıkardım, bagaj kapandı ve geri de açılmadı.
Keyless Access sistemine ait transponder anteni yedek lastiğin hemen yanında.
Aracı anahtarsız açıyor, çalıştırıyor, kullanıyor ve anahtarsız da kapatıyorum. Elektrikli arka cam perde hep açık konumda. Yol bilgisayarı da Anlık Tüketimi gösteriyor. Farlar da daima "Auto" konumunda, sehven sis farlarını açıp boş yere ceza yemiyorum. Radyo ya Hakan Gündüz'lü RadyoD'de, ya da YouTube'dan indirdiğim aktüel parçalarda. Lastik basınçları 32-33 arasında gidip geliyor, viraj aydınlatma da otomatikte, sinyal verdiğimde veya bakire ceylan derisi olduğuna kesinlikle inandığım yumuşak pamuk direksiyonu çevirdiğimde ilgili ampûl hemen o köşeyi aydınlatıyor. Alarm, 230V ve Geri Görüş Kamerası sorunsuz.
Sadece Easy Open'i henüz tam olarak çalıştıramadım veya adapte olamadım. Ya anahtarı yanıma almayı ihmal ediyorum, ya da sensör sandalet, çıplak ayak, terlik ve subay kundurası arasındaki farkı anlayacak kadar katı Alman sensörü.
Aracı akşam çalıştırdığımda BiXenon farları SELF CHECK ve SELF ALIGNMENT yapınca şaşı bakan palyaçolar gibi bir göz solu, diğer göz yukarıyı gösterip sonra şaka yapmaktan vazgeçip ikisini paralel konuma getirince ortalık ışık şölenine dönüyor.
Bugün CC SENDROMU denilen birşey keşfettik. Kuzenimle kebapçıya gittim, aracı masanın yanına park ettim, konu açıldı, personel aracı sordu, onlar sordukça ve ben de utana ve sıkıla cevap verdikçe fiyat arttı, 22 TL'lik hesap 40 TL geldi, helal olsun Büyük Beyaz'ıma...!
Adana'dan sımsıcak sevgiler, selamlar ve saygılar...
Taner Göde
Taner Bey
Selamınız başımız üzerine.
Farların kalibrasyon hareketleri benim çok hoşuma gidiyor keyifle seyrediyorum.
Kullanma kılavuzu güzel bir şey bilmediğim özelliklerini keşfediyorum.
CC SENDROMUNDAN bende muzdaribim. Bu gün sanayide bir yere bagaj havuzu sorunca 60 liralık havuz CC için olunca 90 oluverdi. Bende almadım hayırlı işler diledim kendilerine.
Bu gün baktım lastikler Hız tipi(W) olduğu için benim 235/45/17 lastiklerin basıncı 35psi olmalıymış. 32- 33 az gibi geldi servise danışmak en iyisi. (Bu arada lastikler conitnental çıktığı için sevinçliyim. Sıfır otomobillerde dandirik lastik verdiklerinde ayar oluyorum).
Benzin depo kapağını içerisindeki acil durumlarda yakıt koymak için depo girişine bastırmanıza yarayan ve orada olması gereken zımbırtının orada olmadığını fark ettim. Akşam Doğuş otoyu arayarak blgi verdim bakalım nasıl dönüş olacak.
Taner Bey
Selamınız başımız üzerine.
Farların kalibrasyon hareketleri benim çok hoşuma gidiyor keyifle seyrediyorum.
Kullanma kılavuzu güzel bir şey bilmediğim özelliklerini keşfediyorum.
CC SENDROMUNDAN bende muzdaribim. Bu gün sanayide bir yere bagaj havuzu sorunca 60 liralık havuz CC için olunca 90 oluverdi. Bende almadım hayırlı işler diledim kendilerine.
Bu gün baktım lastikler Hız tipi(W) olduğu için benim 235/45/17 lastiklerin basıncı 35psi olmalıymış. 32- 33 az gibi geldi servise danışmak en iyisi. (Bu arada lastikler conitnental çıktığı için sevinçliyim. Sıfır otomobillerde dandirik lastik verdiklerinde ayar oluyorum).
Benzin depo kapağını içerisindeki acil durumlarda yakıt koymak için depo girişine bastırmanıza yarayan ve orada olması gereken zımbırtının orada olmadığını fark ettim. Akşam Doğuş otoyu arayarak blgi verdim bakalım nasıl dönüş olacak.
Taner Bey
Selamınız başımız üzerine.
Farların kalibrasyon hareketleri benim çok hoşuma gidiyor keyifle seyrediyorum.
Kullanma kılavuzu güzel bir şey bilmediğim özelliklerini keşfediyorum.
CC SENDROMUNDAN bende muzdaribim. Bu gün sanayide bir yere bagaj havuzu sorunca 60 liralık havuz CC için olunca 90 oluverdi. Bende almadım hayırlı işler diledim kendilerine.
Bu gün baktım lastikler Hız tipi(W) olduğu için benim 235/45/17 lastiklerin basıncı 35psi olmalıymış. 32- 33 az gibi geldi servise danışmak en iyisi. (Bu arada lastikler conitnental çıktığı için sevinçliyim. Sıfır otomobillerde dandirik lastik verdiklerinde ayar oluyorum).
Benzin depo kapağını içerisindeki acil durumlarda yakıt koymak için depo girişine bastırmanıza yarayan ve orada olması gereken zımbırtının orada olmadığını fark ettim. Akşam Doğuş otoyu arayarak blgi verdim bakalım nasıl dönüş olacak.
Hiç dikkat etmedim nasıl bir zımbırtıdır o acaba?
Taner Bey
Selamınız başımız üzerine.
Farların kalibrasyon hareketleri benim çok hoşuma gidiyor keyifle seyrediyorum.
Kullanma kılavuzu güzel bir şey bilmediğim özelliklerini keşfediyorum.
CC SENDROMUNDAN bende muzdaribim. Bu gün sanayide bir yere bagaj havuzu sorunca 60 liralık havuz CC için olunca 90 oluverdi. Bende almadım hayırlı işler diledim kendilerine.
Bu gün baktım lastikler Hız tipi(W) olduğu için benim 235/45/17 lastiklerin basıncı 35psi olmalıymış. 32- 33 az gibi geldi servise danışmak en iyisi. (Bu arada lastikler conitnental çıktığı için sevinçliyim. Sıfır otomobillerde dandirik lastik verdiklerinde ayar oluyorum).
Benzin depo kapağını içerisindeki acil durumlarda yakıt koymak için depo girişine bastırmanıza yarayan ve orada olması gereken zımbırtının orada olmadığını fark ettim. Akşam Doğuş otoyu arayarak blgi verdim bakalım nasıl dönüş olacak.
Hiç dikkat etmedim nasıl bir zımbırtıdır o acaba?
Sevgili arkadaşım,
CC Kullanma Kılavuzunu müsait ve uygun isen tanergode@yahoo.com adresine gönderebilir misin? Çok sevinirim.
Teşekkürler.
Taner
Sevgili arkadaşım,
CC Kullanma Kılavuzunu müsait ve uygun isen tanergode@yahoo.com adresine gönderebilir misin? Çok sevinirim.
Teşekkürler.
Taner
Yolladım üstad.
Hayırlı olsun Sercan, birde farları hallettin mi tamamdır![]()
Büyük ihtimal sıfır 2 tane far alıcam abi bu farları da kimse almıycağını düşünüerek içini açıp oynıycam biraz![]()
600 TL 'ye sıfır çift far Valeo bakalım düşünme aşamasındayımFarlarla beraber ayna altları komple led sinyal ve ön de gündüz farı yaptırabilirim
![]()
Büyük ihtimal sıfır 2 tane far alıcam abi bu farları da kimse almıycağını düşünüerek içini açıp oynıycam biraz![]()
600 TL 'ye sıfır çift far Valeo bakalım düşünme aşamasındayımFarlarla beraber ayna altları komple led sinyal ve ön de gündüz farı yaptırabilirim
![]()
Evet simdi gelelim, Bulgaristanda Gurbetci arkadaslarimda bilir Plovdiv den sonraki tek seritli yollarda Sollamalara.
Tork neden lazimmis anlatan bir Video dur bu, burada aracin cakan cakmak gibi yerinden firlamasi lazim agir yük ile
NOT: Video nun son dakikasinda karsidan gelen aracla kafa kafa ya daliyorduk salak herif sollamaya kalkti ben gelirken anlik hemen bir Fren ve korna bastim
Evet simdi gelelim, Bulgaristanda Gurbetci arkadaslarimda bilir Plovdiv den sonraki tek seritli yollarda Sollamalara.
Tork neden lazimmis anlatan bir Video dur bu, burada aracin cakan cakmak gibi yerinden firlamasi lazim agir yük ile
NOT: Video nun son dakikasinda karsidan gelen aracla kafa kafa ya daliyorduk salak herif sollamaya kalkti ben gelirken anlik hemen bir Fren ve korna bastim
abi kusura bakmayın birazcık geç oldu ama foruma yeni giriyorum.
vallahi bizim şelaleye bayramdan 1 hafta önce gittim mahlle karıları o güzelim yerlere savan serip çekirdek çitliyor biryandan da dantel örüyordu. ne adam gibi gezebildim nede oturacak bir yer bulabildim. ama şelalenin o müthiş gürültüsü gerçektende insanı sakinleştirip huzur veriyor.Atilla bence hemen Tarsus Şelâlelerine git, şimdi, şu anda. Su sesi herşeyin ilacı, kadın dırdırının bilhassası;
- Ne zaman bana araba alacan...
- Ne zaman taşınacağız...
- Ne zaman bana iPhone alacan...
- Ne zaman aramı değiştirecen...
- Ne zaman Paris'e gidecez...
- Ne zaman balkon takımı alacan...
- Ne zaman doğal gaz bağlatacan...
- Ne zaman, Ne zaman, Ne zaman...
Bunları duyduğum zaman Volkswagen P a s s a t'ıma biniyordum, yarım saat dolaşıp geliyordum, süper oluyordu...![]()
abi kusura bakmayın birazcık geç oldu ama foruma yeni giriyorum.
vallahi bizim şelaleye bayramdan 1 hafta önce gittim mahlle karıları o güzelim yerlere savan serip çekirdek çitliyor biryandan da dantel örüyordu. ne adam gibi gezebildim nede oturacak bir yer bulabildim. ama şelalenin o müthiş gürültüsü gerçektende insanı sakinleştirip huzur veriyor.Atilla bence hemen Tarsus Şelâlelerine git, şimdi, şu anda. Su sesi herşeyin ilacı, kadın dırdırının bilhassası;
- Ne zaman bana araba alacan...
- Ne zaman taşınacağız...
- Ne zaman bana iPhone alacan...
- Ne zaman aramı değiştirecen...
- Ne zaman Paris'e gidecez...
- Ne zaman balkon takımı alacan...
- Ne zaman doğal gaz bağlatacan...
- Ne zaman, Ne zaman, Ne zaman...
Bunları duyduğum zaman Volkswagen P a s s a t'ıma biniyordum, yarım saat dolaşıp geliyordum, süper oluyordu...![]()
abi hiç korkma o kısımlar dikkatlice cekince yerlerinden çıkar. benim megane de aynı şekilde geçmeliydi. ön gögüsteki bütün eklemeleri çıkartıp takıyordum.
abi hiç korkma o kısımlar dikkatlice cekince yerlerinden çıkar. benim megane de aynı şekilde geçmeliydi. ön gögüsteki bütün eklemeleri çıkartıp takıyordum.
abi bende brkot sistemi yok ama pazarlıkta yok. benim tükkan 40 m2 ama sagolsun müşterileri bayağı alıştırdık. ama genede bir teklif ediliyor. kısmet olurda magazayı büyütebilirsek tamamen barkotlu ve alarmlı sisteme döneceğim. osmanbeye sürekli giderim. senin mağazayıda biliyorum. pek girmedim içeri ama bundan sonra çayını içmeye muhakkak uğrarım.abi,bir meslektaşın olarak sana kurumsallaşmanı tavsiye ederim.
7 sene boyunca bütün alışverişlerin kayseri üsulü pazarlıkla yapılan bir bayan mağazası işlettim,saçlarım dökülmeye başladı.
2006'da da hanımla evlenince hepten kel kaldım
iki senedir markalı ürünleri tek fiyatla satıyorum.haliyle karım az oluyor ama kafam da rahat oluyor doğrusu(belki de kafada saç kalmadığındandır)
sana tavsiyem al bi nebim winner barkod programı,pazarlık payını da iptal et hiç bir sıkıntın kalmaz...
işte bu da bizim ekmek teknesi.osmanbeye geldiğin zaman beklerim abi...
Eklenti 7355
abi bende brkot sistemi yok ama pazarlıkta yok. benim tükkan 40 m2 ama sagolsun müşterileri bayağı alıştırdık. ama genede bir teklif ediliyor. kısmet olurda magazayı büyütebilirsek tamamen barkotlu ve alarmlı sisteme döneceğim. osmanbeye sürekli giderim. senin mağazayıda biliyorum. pek girmedim içeri ama bundan sonra çayını içmeye muhakkak uğrarım.abi,bir meslektaşın olarak sana kurumsallaşmanı tavsiye ederim.
7 sene boyunca bütün alışverişlerin kayseri üsulü pazarlıkla yapılan bir bayan mağazası işlettim,saçlarım dökülmeye başladı.
2006'da da hanımla evlenince hepten kel kaldım
iki senedir markalı ürünleri tek fiyatla satıyorum.haliyle karım az oluyor ama kafam da rahat oluyor doğrusu(belki de kafada saç kalmadığındandır)
sana tavsiyem al bi nebim winner barkod programı,pazarlık payını da iptal et hiç bir sıkıntın kalmaz...
işte bu da bizim ekmek teknesi.osmanbeye geldiğin zaman beklerim abi...
Eklenti 7355