Ahhh ahh bu duzgun olmayan yollar yuzunden nedir bizim arabalarimizin cektigi
ALİZE ASLANI
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Kardeş akıllı adam ne bu saatte ne de başka bir zaman o yolu çekerek eğri bel denilen yeri aşmak istemez. Allah zor durumda bırakıp gitme mecburiyetine düşürmesin kimseyi. O yol yüzünden arabalardan ve otobüslerden soğudum gerçekten.
Kardeş akıllı adam ne bu saatte ne de başka bir zaman o yolu çekerek eğri bel denilen yeri aşmak istemez. Allah zor durumda bırakıp gitme mecburiyetine düşürmesin kimseyi. O yol yüzünden arabalardan ve otobüslerden soğudum gerçekten.
Ahhh ahh bu duzgun olmayan yollar yuzunden nedir bizim arabalarimizin cektigi
ALİZE ASLANI
Ahhh ahh bu duzgun olmayan yollar yuzunden nedir bizim arabalarimizin cektigi
ALİZE ASLANI
Adam B7 nin kapi kaplamasini B6 ya takmis ve o depo kapagi olan izgarayi sökmüs yenisine monte etmisyasin kardeşim bizim araçlarda o düğmelerden yakıt kapağı için olanı vw deki hırsız topluca çalmış. yakalanmamak için olacakki bağaj kapağı otomatiğini yerinde bırakmış. onuda b8 de yürütürüm diye düşünmüş olacak.![]()
Adam B7 nin kapi kaplamasini B6 ya takmis ve o depo kapagi olan izgarayi sökmüs yenisine monte etmisyasin kardeşim bizim araçlarda o düğmelerden yakıt kapağı için olanı vw deki hırsız topluca çalmış. yakalanmamak için olacakki bağaj kapağı otomatiğini yerinde bırakmış. onuda b8 de yürütürüm diye düşünmüş olacak.![]()
Nasıl bir yolmuş orası öyle ya korktum valla okurkenKardeş akıllı adam ne bu saatte ne de başka bir zaman o yolu çekerek eğri bel denilen yeri aşmak istemez. Allah zor durumda bırakıp gitme mecburiyetine düşürmesin kimseyi. O yol yüzünden arabalardan ve otobüslerden soğudum gerçekten.![]()
Nasıl bir yolmuş orası öyle ya korktum valla okurkenKardeş akıllı adam ne bu saatte ne de başka bir zaman o yolu çekerek eğri bel denilen yeri aşmak istemez. Allah zor durumda bırakıp gitme mecburiyetine düşürmesin kimseyi. O yol yüzünden arabalardan ve otobüslerden soğudum gerçekten.![]()
Şöyle söyliyeyim hocam. 2200 metre yüksekliketi zirveyi yani Eğribel denilen geçidi geçiyorsun Giresun a veya kaba tabirle sahil yoluna inmek için. Tabi sadece bu kadar değil bir virajı dönmeden öteki viraja girerken buluyorsun kendini.Hele bir de buna dar tek şerit olan dar bir yolu eklersen iş zor oluyor tabiki. Resim ekliyorum hocam bu kış hali zaten ekim ayında başlar kar buralara yağmaya
![]()
Şöyle söyliyeyim hocam. 2200 metre yüksekliketi zirveyi yani Eğribel denilen geçidi geçiyorsun Giresun a veya kaba tabirle sahil yoluna inmek için. Tabi sadece bu kadar değil bir virajı dönmeden öteki viraja girerken buluyorsun kendini.Hele bir de buna dar tek şerit olan dar bir yolu eklersen iş zor oluyor tabiki. Resim ekliyorum hocam bu kış hali zaten ekim ayında başlar kar buralara yağmaya
![]()
Bura tam benlikmiş ya. Ben de hafta sonları 1600 mt. ye tırmanıyorum Adana sıcağıyla başetmek mümkün değilŞöyle söyliyeyim hocam. 2200 metre yüksekliketi zirveyi yani Eğribel denilen geçidi geçiyorsun Giresun a veya kaba tabirle sahil yoluna inmek için. Tabi sadece bu kadar değil bir virajı dönmeden öteki viraja girerken buluyorsun kendini.Hele bir de buna dar tek şerit olan dar bir yolu eklersen iş zor oluyor tabiki. Resim ekliyorum hocam bu kış hali zaten ekim ayında başlar kar buralara yağmaya
![]()
Bura tam benlikmiş ya. Ben de hafta sonları 1600 mt. ye tırmanıyorum Adana sıcağıyla başetmek mümkün değilŞöyle söyliyeyim hocam. 2200 metre yüksekliketi zirveyi yani Eğribel denilen geçidi geçiyorsun Giresun a veya kaba tabirle sahil yoluna inmek için. Tabi sadece bu kadar değil bir virajı dönmeden öteki viraja girerken buluyorsun kendini.Hele bir de buna dar tek şerit olan dar bir yolu eklersen iş zor oluyor tabiki. Resim ekliyorum hocam bu kış hali zaten ekim ayında başlar kar buralara yağmaya
![]()
Arabam olsa sırf meraktan karda giderdimMacera arıyorum zaten Uludağ Kartepe kesmiyor beni
![]()
Arabam olsa sırf meraktan karda giderdimMacera arıyorum zaten Uludağ Kartepe kesmiyor beni
![]()
Geçenlerde köydeyken kuzenin 2.0 Bi-TDI Full Amorokunu kullandım biraz. Passattan sonra yükseklik hissi ve darbe emişleri acayip başarılı geldi aracın. Arkaların makas olması sebebiyle biraz sarsıyor ama önler müthiş. İç plastik kalitesi vasat,yumuşak plastik sıfır,her taraf taş gibi. Vites geçişleri çok güzel. Motor çok gürültülü,içeriye çok ses giriyor,ama çekişi çok güzel. Arazide tamam ama şehir içinde falan eziyet olur onu söylemeden edemem
![]()
Geçenlerde köydeyken kuzenin 2.0 Bi-TDI Full Amorokunu kullandım biraz. Passattan sonra yükseklik hissi ve darbe emişleri acayip başarılı geldi aracın. Arkaların makas olması sebebiyle biraz sarsıyor ama önler müthiş. İç plastik kalitesi vasat,yumuşak plastik sıfır,her taraf taş gibi. Vites geçişleri çok güzel. Motor çok gürültülü,içeriye çok ses giriyor,ama çekişi çok güzel. Arazide tamam ama şehir içinde falan eziyet olur onu söylemeden edemem
![]()
Kemikli araç tabi haliyle malzeme ona göre seçiliyor. Oralarına çok takılmam neticede bir arazi aracı. Ama şehir içinde de kullanılmayacak kadar berbat değil ve çok heybetli gerçekten. ben başarılı buluyorum amaroku ve üzerindeki 163 hp lik bitdi motorun biraz daha güçlendirilmesini bekliyorum yakında 182 hp olacak sanırım
Kemikli araç tabi haliyle malzeme ona göre seçiliyor. Oralarına çok takılmam neticede bir arazi aracı. Ama şehir içinde de kullanılmayacak kadar berbat değil ve çok heybetli gerçekten. ben başarılı buluyorum amaroku ve üzerindeki 163 hp lik bitdi motorun biraz daha güçlendirilmesini bekliyorum yakında 182 hp olacak sanırım
Şanzıman oranları çok kısa abi,tam bir arazi aracı. Koltukların oturma pozisyonları,sertlikleri vs şehir içinde sıkıntı olur bence. Amacı belli![]()
Şanzıman oranları çok kısa abi,tam bir arazi aracı. Koltukların oturma pozisyonları,sertlikleri vs şehir içinde sıkıntı olur bence. Amacı belli![]()
Kışın herkesle takasa girerim ancak yazın hiçbir şekilde değişmem. Memlekete bile gitmiyorum buranın güzel havasını bırakarak
Kışın herkesle takasa girerim ancak yazın hiçbir şekilde değişmem. Memlekete bile gitmiyorum buranın güzel havasını bırakarak
ilk passatim 2000 model highline 1.9 115pk
Eklenti 697Eklenti 696Eklenti 695
ve sonrasi
Eklenti 694Eklenti 693Eklenti 692Eklenti 691Eklenti 690Eklenti 689
ikinci passatim 2003 model highline triptonik 1.9 131pk (kazasiz hali olmadigi icin sadece kazali halini ekliyorum)
Eklenti 688Eklenti 687Eklenti 686Eklenti 685
buda simdiki 2006 model highline 2.0 140pk bunun kaza goruntulerinide bi sonraki mesajimda eklicem
Eklenti 684Eklenti 683
vay bee 17.05.2011 de yazmis oldugum bi mesaj![]()
ilk passatim 2000 model highline 1.9 115pk
Eklenti 697Eklenti 696Eklenti 695
ve sonrasi
Eklenti 694Eklenti 693Eklenti 692Eklenti 691Eklenti 690Eklenti 689
ikinci passatim 2003 model highline triptonik 1.9 131pk (kazasiz hali olmadigi icin sadece kazali halini ekliyorum)
Eklenti 688Eklenti 687Eklenti 686Eklenti 685
buda simdiki 2006 model highline 2.0 140pk bunun kaza goruntulerinide bi sonraki mesajimda eklicem
Eklenti 684Eklenti 683
vay bee 17.05.2011 de yazmis oldugum bi mesaj![]()
canın sağolsun TANER bizim burda bayi olsa her sabah uğrarım .polisler pasta tarifi soruyor kıza bu arada .. bende sürücülük hayatımda sadece bir tane trafik cezam var oda VAN erçiş de radar cezası başka yok.
canın sağolsun TANER bizim burda bayi olsa her sabah uğrarım .polisler pasta tarifi soruyor kıza bu arada .. bende sürücülük hayatımda sadece bir tane trafik cezam var oda VAN erçiş de radar cezası başka yok.
Tuzak şöyle işliyor: Sadece BULVAR'lara koyuyorlar, trafik ışıklı kavşaklardan 100 metre sonra RADAR'ı kuruyorlar, kırmızıda bekleyen sürücüler yeşil yandıktan sonra hızlanmak için vites değiştirirken 3. vitesteki son deparda 4. vitese atıyorlar ve o anda iyi ve kötü, hızlı ve yavaş şoför ayırt etmeden herkes tuzağa düşüyor.
Son 3 hız cezam öyle TEM'de 220 km/h ile giderken değil, şehiriçinde 70+7 = 77 yerine 82 ile gittiğim için mesela... 2009'da Nurdağı'nda 56 km'h ile ceza yedim. Sınır 50+5 = 55'miş.
Tuzak şöyle işliyor: Sadece BULVAR'lara koyuyorlar, trafik ışıklı kavşaklardan 100 metre sonra RADAR'ı kuruyorlar, kırmızıda bekleyen sürücüler yeşil yandıktan sonra hızlanmak için vites değiştirirken 3. vitesteki son deparda 4. vitese atıyorlar ve o anda iyi ve kötü, hızlı ve yavaş şoför ayırt etmeden herkes tuzağa düşüyor.
Son 3 hız cezam öyle TEM'de 220 km/h ile giderken değil, şehiriçinde 70+7 = 77 yerine 82 ile gittiğim için mesela... 2009'da Nurdağı'nda 56 km'h ile ceza yedim. Sınır 50+5 = 55'miş.
Abicim CC yi allah c.c. izni ile teslim alinca bol bol ceza yersin artik, 1.4 TSI 160HP DSG. Dün Scirocco ya bindim ayni Motor vardi bir dehset adet 1.4 TSI findik Motorun 160HP siTuzak şöyle işliyor: Sadece BULVAR'lara koyuyorlar, trafik ışıklı kavşaklardan 100 metre sonra RADAR'ı kuruyorlar, kırmızıda bekleyen sürücüler yeşil yandıktan sonra hızlanmak için vites değiştirirken 3. vitesteki son deparda 4. vitese atıyorlar ve o anda iyi ve kötü, hızlı ve yavaş şoför ayırt etmeden herkes tuzağa düşüyor.
Son 3 hız cezam öyle TEM'de 220 km/h ile giderken değil, şehiriçinde 70+7 = 77 yerine 82 ile gittiğim için mesela... 2009'da Nurdağı'nda 56 km'h ile ceza yedim. Sınır 50+5 = 55'miş.![]()
Abicim CC yi allah c.c. izni ile teslim alinca bol bol ceza yersin artik, 1.4 TSI 160HP DSG. Dün Scirocco ya bindim ayni Motor vardi bir dehset adet 1.4 TSI findik Motorun 160HP siTuzak şöyle işliyor: Sadece BULVAR'lara koyuyorlar, trafik ışıklı kavşaklardan 100 metre sonra RADAR'ı kuruyorlar, kırmızıda bekleyen sürücüler yeşil yandıktan sonra hızlanmak için vites değiştirirken 3. vitesteki son deparda 4. vitese atıyorlar ve o anda iyi ve kötü, hızlı ve yavaş şoför ayırt etmeden herkes tuzağa düşüyor.
Son 3 hız cezam öyle TEM'de 220 km/h ile giderken değil, şehiriçinde 70+7 = 77 yerine 82 ile gittiğim için mesela... 2009'da Nurdağı'nda 56 km'h ile ceza yedim. Sınır 50+5 = 55'miş.![]()
Telefunken 350 navigasyon cihazım sayesinde ceza yeme olasılığım azaldı desem en azından hız limitlerini aştığım an hem sesli hemde görsel olarak uyarıyor beni. eğer CC ye RNS 510 almayacaksan RCD 510 a muhakkak aux in ile bağlanarak bir navigasyon cihazı al tak sana önerim Hocam.Tuzak şöyle işliyor: Sadece BULVAR'lara koyuyorlar, trafik ışıklı kavşaklardan 100 metre sonra RADAR'ı kuruyorlar, kırmızıda bekleyen sürücüler yeşil yandıktan sonra hızlanmak için vites değiştirirken 3. vitesteki son deparda 4. vitese atıyorlar ve o anda iyi ve kötü, hızlı ve yavaş şoför ayırt etmeden herkes tuzağa düşüyor.
Son 3 hız cezam öyle TEM'de 220 km/h ile giderken değil, şehiriçinde 70+7 = 77 yerine 82 ile gittiğim için mesela... 2009'da Nurdağı'nda 56 km'h ile ceza yedim. Sınır 50+5 = 55'miş.
Telefunken 350 navigasyon cihazım sayesinde ceza yeme olasılığım azaldı desem en azından hız limitlerini aştığım an hem sesli hemde görsel olarak uyarıyor beni. eğer CC ye RNS 510 almayacaksan RCD 510 a muhakkak aux in ile bağlanarak bir navigasyon cihazı al tak sana önerim Hocam.Tuzak şöyle işliyor: Sadece BULVAR'lara koyuyorlar, trafik ışıklı kavşaklardan 100 metre sonra RADAR'ı kuruyorlar, kırmızıda bekleyen sürücüler yeşil yandıktan sonra hızlanmak için vites değiştirirken 3. vitesteki son deparda 4. vitese atıyorlar ve o anda iyi ve kötü, hızlı ve yavaş şoför ayırt etmeden herkes tuzağa düşüyor.
Son 3 hız cezam öyle TEM'de 220 km/h ile giderken değil, şehiriçinde 70+7 = 77 yerine 82 ile gittiğim için mesela... 2009'da Nurdağı'nda 56 km'h ile ceza yedim. Sınır 50+5 = 55'miş.
Bugün ASX bana bayağı masraflı oldu.
115,50 TL Trafik Cezası
100,00 TL Benzin
384,00 TL MTV 2012/2
075,50 TL LPG
025,00 TL KGS +
700,00 TL Toplam
İncir ağacı dedikleri bu olsa gerek. 1 Günde 700 TL, vay anam vay!!!![]()
Bugün ASX bana bayağı masraflı oldu.
115,50 TL Trafik Cezası
100,00 TL Benzin
384,00 TL MTV 2012/2
075,50 TL LPG
025,00 TL KGS +
700,00 TL Toplam
İncir ağacı dedikleri bu olsa gerek. 1 Günde 700 TL, vay anam vay!!!![]()