İlginç... Ben PASSAT yazınca sistem önüne "volkswagen" markasını kendisi ekliyor. Ben de acaba bir hata mı yapıyorum diye kendi kendime soruyordum.
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
B6 kasa PASSAT 1.6 MPI 102 HP TRENDLINE 2010 veya 2011 modelleri en değerli araçlar arasında. Motoru sağlam, LPG'ye uyumlu, Comfortline'den geriye kalmayan donanım. Bu aracı bu motorla bu fiyata bir daha bulamazsınız. Şu anda 47.000 TL veren olacaktır ama bence binmeye ve çok uzun süre binmeye devam edin.
D Sınıfı, VW Marka, Passat Modeli... Satarsanız size kimse kızmaz çünkü sizin kendi kendinize kızgınlığınız yeter de artar bile.
vw bayileride farkında olayın TANER ben takas için aradım bir bayiyi , o dedi ,eleman çok kıymetli sizin araba falan yalanlar derken tahminim 47,00 tl kastırılabilir diye düşünüyorum.. 2011.tescilli az çünkü bizin araçlardan km. az . yapsammı bir çılgınlık he TANER usta....![]()
B6 kasa PASSAT 1.6 MPI 102 HP TRENDLINE 2010 veya 2011 modelleri en değerli araçlar arasında. Motoru sağlam, LPG'ye uyumlu, Comfortline'den geriye kalmayan donanım. Bu aracı bu motorla bu fiyata bir daha bulamazsınız. Şu anda 47.000 TL veren olacaktır ama bence binmeye ve çok uzun süre binmeye devam edin.
D Sınıfı, VW Marka, Passat Modeli... Satarsanız size kimse kızmaz çünkü sizin kendi kendinize kızgınlığınız yeter de artar bile.
vw bayileride farkında olayın TANER ben takas için aradım bir bayiyi , o dedi ,eleman çok kıymetli sizin araba falan yalanlar derken tahminim 47,00 tl kastırılabilir diye düşünüyorum.. 2011.tescilli az çünkü bizin araçlardan km. az . yapsammı bir çılgınlık he TANER usta....![]()
İlginç... Ben PASSAT yazınca sistem önüne "volkswagen" markasını kendisi ekliyor. Ben de acaba bir hata mı yapıyorum diye kendi kendime soruyordum.
İlginç... Ben PASSAT yazınca sistem önüne "volkswagen" markasını kendisi ekliyor. Ben de acaba bir hata mı yapıyorum diye kendi kendime soruyordum.
geçmiş olsun erdem ama sınavda kopya varmıs herhalde oyle bırsey duydum bır bılgın varmı senın bu arada sınavda baya bı zormus aldıgım duyumlara gore sende nasıldı ???
geçmiş olsun erdem ama sınavda kopya varmıs herhalde oyle bırsey duydum bır bılgın varmı senın bu arada sınavda baya bı zormus aldıgım duyumlara gore sende nasıldı ???
DH Forum Üyelerinin 1.6 TDI ve 1.4 TSI hakkındaki yazışmalarını okudum. Otomobil hakkında karşılaştırmalı yorum yapmak, teknoloji itibariyle, biraz bilgi birikimi isteyen bir özellik. Ben bu yorumu yaparım ama bunu okuyan kişi veya kişilerin algısı sadece bazı kriterlerle veya katı önyargılarla kısıtlanmış bir durumdaysa sayfalarca yazsam da birşey değişmeyecek, ki zaten birşey değiştirmek için uğraşmıyorum, sadece bilgi vermeye, açıklamaya uğraşıyorum.
1.4 TSI 122 HP de kullandım,
1.6 TDI 105 HP de kullandım.
Hem şehiriçinde, hem şehirdışında. Uzun yol da yaptım, kısa yol da. Motorların sağlamlığı, kalitesi, yakıt tüketimi vb. zaten bilinen özellikler. 1.6 TDI motorlu aracımı satmamın TEK sebebi araç değişikliğidir, hiçbir zaman motorun zayıf kaldığı yönünde bir şikayetim olmadı çünkü motorun neler yapabileceğini ve sınırlarının nerede başlayıp nerede bittiğini biliyordum. 1.6 TDI satın alanlar sayıları bilerek alan kişiler ve 1.6 TDI alıp ondan 2.0 TDI 140 HP veya 170 HP beklentisi olanlar doğal olarak bu beklentilerinin karşılanmayacağını görecekler ama 1.6 TDI alanlar vergi avantajı ve yakıt tasarrufu beklentilerinin karşılanacağını görecekler.
1.4 TSI 122 HP de aynı şekilde vergi avantajı sağlayan, 1.4 TSI 160 HP de vergi avantajı ve yüksek güç sağlayan bir motor. Yakıt tüketimi her zaman motor gücü ile orantıldır. Motor 1.4 olabilir ama 122 HP ile 160 HP arasında da yakıt tüketimi olarak bir fark olmak zorunda. Yoksa falza güç herhalde havadan üretilmeyecek, karbon zincirlerinin oksijenle birleşmesinden ve infilak ettirilmesinden elde edilecek. 1.6 TDI almak için eğri oturup doğru konuşmak gerek. Az yakan bir motor, ama büyük hacimli dizellerin koltuğa yapıştıran bir güç üreten bir motor değil, olamaz da. Almanya'da pek fazla kimsenin aldığı, tercih ettiği bir motor değil. Bize vergilendirme zorunluluğu nedeni ile geliyor ve biz bununla barışık olmak zorundayız. Evet, diğer markalar daha güçlü motorlar üretmil olabilir ama otomobil sadece motor demek değildir. Amaç sadece güçlü bir motor almaksa seçenek çok.
Şahsen 1.4 TSI 122 HP motorlu herhangi bir PASSAT bence Türkiye'de sizi şehiriçinde ve şehirdışında çok rahat, gerektiğinde hızlı ve güçlü, gerektiğinde sakin ve rahat bir kullanım tarzında hareket ettirecek bir imkan sunmakta, her ne kadar motoru sıralı LPG sistemlerine uygun olmasa da ve çift yakıtlı sisteme de hiçbir zaman sıcak bakmamışsam da yılda 10.000 km yapan birisi için 1.4 TSI toplamda ideal durumda 3.500 TL civarında bir yakıt hesabı çıkaracak, 1.6 TDI ile giden de 2.500 TL ödeyecektir ki aradaki 1.000 TL fiyat farkı için 1.6 TDI tercih etmek sadece çok daha fazla kilometre yapanlar için avantajlı olacaktır.
1.4 TSI 122 HP Turbo Kullandım
1.6 TDI 105 HP Turbo Kullandım
1.4 TSI 160 HP Turbo + Kompressor Kullanacağım
Hesabı kuruş ve kilometreye indirmeye gerek yok. Hesabı daha yüzeysel, daha global yapmak gerek. Şimdi aracım yok, dolmuila eve ve işe gidip geliyorum. İçimden "Otoparka 90 TL vermekten kurtuldum" dedim ama diğer taraftan da "Dolmuşa ayda 90 TL vermek zorunda kaldım" da dedim. Yani bu kuruş ve kilometre hesabı genelde tutmaz, çünkü az yakan bir araçla siz daha çok kilometre yapmaya başlıyorsunuz, hesap dengeleniyor. Ayrıca hiçkimsenin yaşam tarzı, araç beklentisi ve kullanım şekli diğerine birebir uymadığından genelleme yapmak da çok zor. Kendim 1.4 TSI ile 4 yılda 30.000 km'den az yol yaptım, başkası bunu 1-2 yılda yapıyor. 1.4 TSI değil de 1.6 MPI olsaydı herhalde yılda 20.000 km'ye çıkardı bu. Yani cepten yine aynı para çıkardı.
Bu nedenle hesabı her zaman biraz daha global yapmakta fayda var. Araç zarar ettirmez, aracı sunduğu imkan için alıyoruz. Sırf ve sadece o araç veya bu araç olduğu için değil.
Saygılarımla,
Taner Göde
DH Forum Üyelerinin 1.6 TDI ve 1.4 TSI hakkındaki yazışmalarını okudum. Otomobil hakkında karşılaştırmalı yorum yapmak, teknoloji itibariyle, biraz bilgi birikimi isteyen bir özellik. Ben bu yorumu yaparım ama bunu okuyan kişi veya kişilerin algısı sadece bazı kriterlerle veya katı önyargılarla kısıtlanmış bir durumdaysa sayfalarca yazsam da birşey değişmeyecek, ki zaten birşey değiştirmek için uğraşmıyorum, sadece bilgi vermeye, açıklamaya uğraşıyorum.
1.4 TSI 122 HP de kullandım,
1.6 TDI 105 HP de kullandım.
Hem şehiriçinde, hem şehirdışında. Uzun yol da yaptım, kısa yol da. Motorların sağlamlığı, kalitesi, yakıt tüketimi vb. zaten bilinen özellikler. 1.6 TDI motorlu aracımı satmamın TEK sebebi araç değişikliğidir, hiçbir zaman motorun zayıf kaldığı yönünde bir şikayetim olmadı çünkü motorun neler yapabileceğini ve sınırlarının nerede başlayıp nerede bittiğini biliyordum. 1.6 TDI satın alanlar sayıları bilerek alan kişiler ve 1.6 TDI alıp ondan 2.0 TDI 140 HP veya 170 HP beklentisi olanlar doğal olarak bu beklentilerinin karşılanmayacağını görecekler ama 1.6 TDI alanlar vergi avantajı ve yakıt tasarrufu beklentilerinin karşılanacağını görecekler.
1.4 TSI 122 HP de aynı şekilde vergi avantajı sağlayan, 1.4 TSI 160 HP de vergi avantajı ve yüksek güç sağlayan bir motor. Yakıt tüketimi her zaman motor gücü ile orantıldır. Motor 1.4 olabilir ama 122 HP ile 160 HP arasında da yakıt tüketimi olarak bir fark olmak zorunda. Yoksa falza güç herhalde havadan üretilmeyecek, karbon zincirlerinin oksijenle birleşmesinden ve infilak ettirilmesinden elde edilecek. 1.6 TDI almak için eğri oturup doğru konuşmak gerek. Az yakan bir motor, ama büyük hacimli dizellerin koltuğa yapıştıran bir güç üreten bir motor değil, olamaz da. Almanya'da pek fazla kimsenin aldığı, tercih ettiği bir motor değil. Bize vergilendirme zorunluluğu nedeni ile geliyor ve biz bununla barışık olmak zorundayız. Evet, diğer markalar daha güçlü motorlar üretmil olabilir ama otomobil sadece motor demek değildir. Amaç sadece güçlü bir motor almaksa seçenek çok.
Şahsen 1.4 TSI 122 HP motorlu herhangi bir PASSAT bence Türkiye'de sizi şehiriçinde ve şehirdışında çok rahat, gerektiğinde hızlı ve güçlü, gerektiğinde sakin ve rahat bir kullanım tarzında hareket ettirecek bir imkan sunmakta, her ne kadar motoru sıralı LPG sistemlerine uygun olmasa da ve çift yakıtlı sisteme de hiçbir zaman sıcak bakmamışsam da yılda 10.000 km yapan birisi için 1.4 TSI toplamda ideal durumda 3.500 TL civarında bir yakıt hesabı çıkaracak, 1.6 TDI ile giden de 2.500 TL ödeyecektir ki aradaki 1.000 TL fiyat farkı için 1.6 TDI tercih etmek sadece çok daha fazla kilometre yapanlar için avantajlı olacaktır.
1.4 TSI 122 HP Turbo Kullandım
1.6 TDI 105 HP Turbo Kullandım
1.4 TSI 160 HP Turbo + Kompressor Kullanacağım
Hesabı kuruş ve kilometreye indirmeye gerek yok. Hesabı daha yüzeysel, daha global yapmak gerek. Şimdi aracım yok, dolmuila eve ve işe gidip geliyorum. İçimden "Otoparka 90 TL vermekten kurtuldum" dedim ama diğer taraftan da "Dolmuşa ayda 90 TL vermek zorunda kaldım" da dedim. Yani bu kuruş ve kilometre hesabı genelde tutmaz, çünkü az yakan bir araçla siz daha çok kilometre yapmaya başlıyorsunuz, hesap dengeleniyor. Ayrıca hiçkimsenin yaşam tarzı, araç beklentisi ve kullanım şekli diğerine birebir uymadığından genelleme yapmak da çok zor. Kendim 1.4 TSI ile 4 yılda 30.000 km'den az yol yaptım, başkası bunu 1-2 yılda yapıyor. 1.4 TSI değil de 1.6 MPI olsaydı herhalde yılda 20.000 km'ye çıkardı bu. Yani cepten yine aynı para çıkardı.
Bu nedenle hesabı her zaman biraz daha global yapmakta fayda var. Araç zarar ettirmez, aracı sunduğu imkan için alıyoruz. Sırf ve sadece o araç veya bu araç olduğu için değil.
Saygılarımla,
Taner Göde
Hocam opsiyon olduğunu bilmiyordum ama VW ayıp etmiş.Ön cam ısıtıcısı lüks değil gerekli bir donanım.Kılavuzla arabaya inip bakayım bari,olmaması şaşırtıcı.1- Bence sakıncası yok; çünkü vites değiştirme tuşuna diğer viteslerde basılmasını istiyor şanzıman. N-D arası bir güzellik yapmış sadece. Böyle yaptığına göre bir zararı yoktur bence.![]()
2-Farkedeceğini zannetmiyorum her durumda tutması daha iyi olur bence.
3-Kayan araba altında OFF işareti aslen ASR OFF'tur. Benim bildiğim kadarı ile ESP tamamiyle iptal olmuyor ona tıkladığınızda her ne kadar Kayan araba OFF çıksa da ASR OFF oluyor ESP'nin geri kalan sistemleri çalışıyor.Kayan araba yerine ASR yazmamalarının nedeni ise ESP li araçları diğerlerinden ayırmak istemeleri. Eğer ekranda Kayan araba OFF yazmıyorsa ESP on yazıyorsa ASR OFF(ESP ASR özelliği dışında hala ON) dur.
![]()
4-Opsiyondur.![]()
5-O turbo lag'dan değil, pedalın hassasiyeti konusu yüzünden.Alışılır yavaşça.
![]()
Autohold'a gelince otomobilde son yapılan ayak frenini kısa bir süre devam ettiriyor diye biliyorum,sürekli açık olmasının zararlı olabileceğini düşünmemin sebebi bu.Bunu biraz araştırmam lazım galiba ya da Taner Abi biliyordur görünce açıklar belki![]()
Hocam opsiyon olduğunu bilmiyordum ama VW ayıp etmiş.Ön cam ısıtıcısı lüks değil gerekli bir donanım.Kılavuzla arabaya inip bakayım bari,olmaması şaşırtıcı.1- Bence sakıncası yok; çünkü vites değiştirme tuşuna diğer viteslerde basılmasını istiyor şanzıman. N-D arası bir güzellik yapmış sadece. Böyle yaptığına göre bir zararı yoktur bence.![]()
2-Farkedeceğini zannetmiyorum her durumda tutması daha iyi olur bence.
3-Kayan araba altında OFF işareti aslen ASR OFF'tur. Benim bildiğim kadarı ile ESP tamamiyle iptal olmuyor ona tıkladığınızda her ne kadar Kayan araba OFF çıksa da ASR OFF oluyor ESP'nin geri kalan sistemleri çalışıyor.Kayan araba yerine ASR yazmamalarının nedeni ise ESP li araçları diğerlerinden ayırmak istemeleri. Eğer ekranda Kayan araba OFF yazmıyorsa ESP on yazıyorsa ASR OFF(ESP ASR özelliği dışında hala ON) dur.
![]()
4-Opsiyondur.![]()
5-O turbo lag'dan değil, pedalın hassasiyeti konusu yüzünden.Alışılır yavaşça.
![]()
Autohold'a gelince otomobilde son yapılan ayak frenini kısa bir süre devam ettiriyor diye biliyorum,sürekli açık olmasının zararlı olabileceğini düşünmemin sebebi bu.Bunu biraz araştırmam lazım galiba ya da Taner Abi biliyordur görünce açıklar belki![]()
Opsiyon olması ilginç, ama şöyle bir durum varki passat gibi bir aracın (b6 kasa) arka kapılarında hoparlör yok! (90model araçlarda var, ayıptır yahu) Bu nedenle duyduğumda pek şaşırmadımHocam opsiyon olduğunu bilmiyordum ama VW ayıp etmiş.Ön cam ısıtıcısı lüks değil gerekli bir donanım.Kılavuzla arabaya inip bakayım bari,olmaması şaşırtıcı.
Autohold'a gelince otomobilde son yapılan ayak frenini kısa bir süre devam ettiriyor diye biliyorum,sürekli açık olmasının zararlı olabileceğini düşünmemin sebebi bu.Bunu biraz araştırmam lazım galiba ya da Taner Abi biliyordur görünce açıklar belki![]()
![]()
Opsiyon olması ilginç, ama şöyle bir durum varki passat gibi bir aracın (b6 kasa) arka kapılarında hoparlör yok! (90model araçlarda var, ayıptır yahu) Bu nedenle duyduğumda pek şaşırmadımHocam opsiyon olduğunu bilmiyordum ama VW ayıp etmiş.Ön cam ısıtıcısı lüks değil gerekli bir donanım.Kılavuzla arabaya inip bakayım bari,olmaması şaşırtıcı.
Autohold'a gelince otomobilde son yapılan ayak frenini kısa bir süre devam ettiriyor diye biliyorum,sürekli açık olmasının zararlı olabileceğini düşünmemin sebebi bu.Bunu biraz araştırmam lazım galiba ya da Taner Abi biliyordur görünce açıklar belki![]()
![]()
auto hold acık kalsın mesut kesınlıkle ondan bı sıkıntı yasamassın sen gaza dokundugun anda o frenı devre dısı bırakıyor zaten sen onu dusunme sistem çok ciksHocam opsiyon olduğunu bilmiyordum ama VW ayıp etmiş.Ön cam ısıtıcısı lüks değil gerekli bir donanım.Kılavuzla arabaya inip bakayım bari,olmaması şaşırtıcı.
Autohold'a gelince otomobilde son yapılan ayak frenini kısa bir süre devam ettiriyor diye biliyorum,sürekli açık olmasının zararlı olabileceğini düşünmemin sebebi bu.Bunu biraz araştırmam lazım galiba ya da Taner Abi biliyordur görünce açıklar belki![]()
auto hold acık kalsın mesut kesınlıkle ondan bı sıkıntı yasamassın sen gaza dokundugun anda o frenı devre dısı bırakıyor zaten sen onu dusunme sistem çok ciksHocam opsiyon olduğunu bilmiyordum ama VW ayıp etmiş.Ön cam ısıtıcısı lüks değil gerekli bir donanım.Kılavuzla arabaya inip bakayım bari,olmaması şaşırtıcı.
Autohold'a gelince otomobilde son yapılan ayak frenini kısa bir süre devam ettiriyor diye biliyorum,sürekli açık olmasının zararlı olabileceğini düşünmemin sebebi bu.Bunu biraz araştırmam lazım galiba ya da Taner Abi biliyordur görünce açıklar belki![]()
bu arada arkadaslar sercan ve yasini gören varmı ?![]()
Yalnız DSG lerde autoholdun sürekli açık oluşu dar ve meyilli park yerinden çıkışlarda sıkıntı oluşturduğunu belirteyim.Çok az mesafe var ve auto hold bırakmıyor bıraksın diye gaza yüklenincede birden atlayıp plakanızı ezebilirsiniz.Duruma göre açık yada kapalı en iyisi.
Yalnız DSG lerde autoholdun sürekli açık oluşu dar ve meyilli park yerinden çıkışlarda sıkıntı oluşturduğunu belirteyim.Çok az mesafe var ve auto hold bırakmıyor bıraksın diye gaza yüklenincede birden atlayıp plakanızı ezebilirsiniz.Duruma göre açık yada kapalı en iyisi.
by TANER GÖDE,ye özel bir durum mu acep..
Öyleyse sorun yokauto hold acık kalsın mesut kesınlıkle ondan bı sıkıntı yasamassın sen gaza dokundugun anda o frenı devre dısı bırakıyor zaten sen onu dusunme sistem çok ciks
Egsozlara baktım ilerleyen zamanlarda çift çıkış krom egsoz ucu istiyor hatta bağırıyor borucuklar
Uyarı için teşekkürler.
Konu Mojito tarafından (09 07 2012 Saat 14:55 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: Sivil'e teşekkür ekleme
Öyleyse sorun yokauto hold acık kalsın mesut kesınlıkle ondan bı sıkıntı yasamassın sen gaza dokundugun anda o frenı devre dısı bırakıyor zaten sen onu dusunme sistem çok ciks
Egsozlara baktım ilerleyen zamanlarda çift çıkış krom egsoz ucu istiyor hatta bağırıyor borucuklar
Uyarı için teşekkürler.
TANER cim sağol açıklamalar için tşk.ler aydınlatıcı oldu benim bakalım nasip ... taner kardeşim son satırı biraz detay yapabilirmisin sana zahmetB6 kasa PASSAT 1.6 MPI 102 HP TRENDLINE 2010 veya 2011 modelleri en değerli araçlar arasında. Motoru sağlam, LPG'ye uyumlu, Comfortline'den geriye kalmayan donanım. Bu aracı bu motorla bu fiyata bir daha bulamazsınız. Şu anda 47.000 TL veren olacaktır ama bence binmeye ve çok uzun süre binmeye devam edin.
D Sınıfı, VW Marka, Passat Modeli... Satarsanız size kimse kızmaz çünkü sizin kendi kendinize kızgınlığınız yeter de artar bile.![]()
TANER cim sağol açıklamalar için tşk.ler aydınlatıcı oldu benim bakalım nasip ... taner kardeşim son satırı biraz detay yapabilirmisin sana zahmetB6 kasa PASSAT 1.6 MPI 102 HP TRENDLINE 2010 veya 2011 modelleri en değerli araçlar arasında. Motoru sağlam, LPG'ye uyumlu, Comfortline'den geriye kalmayan donanım. Bu aracı bu motorla bu fiyata bir daha bulamazsınız. Şu anda 47.000 TL veren olacaktır ama bence binmeye ve çok uzun süre binmeye devam edin.
D Sınıfı, VW Marka, Passat Modeli... Satarsanız size kimse kızmaz çünkü sizin kendi kendinize kızgınlığınız yeter de artar bile.![]()
Taner Abi hoşgeldin. Güzel bir İstanbul kaçamağı olmuş. Benim de canım çekti fotoğraflara bakınca.
Benim fotoğrafları da beğenmişsin galiba ama profesyonel bir makinem yok, IPhone 4 ile çekiyorum.
Taner Abi hoşgeldin. Güzel bir İstanbul kaçamağı olmuş. Benim de canım çekti fotoğraflara bakınca.
Benim fotoğrafları da beğenmişsin galiba ama profesyonel bir makinem yok, IPhone 4 ile çekiyorum.
Murat kardeşim ben de detay yapabilirim yani,Taner yazmış daha ne desin adam sana kısaca satma kardeşim arabanı diyor.Kendine kızarsın diyor satarsan.Böyle fiyat/performans aracı bir daha bulunmaz diyor.Kullan kardeşim kullan ne zorun var,mis gibi araban var daha yepyeni sayılır.Yenileyince nolacak yenisi kuşmu konduracak..
Murat kardeşim ben de detay yapabilirim yani,Taner yazmış daha ne desin adam sana kısaca satma kardeşim arabanı diyor.Kendine kızarsın diyor satarsan.Böyle fiyat/performans aracı bir daha bulunmaz diyor.Kullan kardeşim kullan ne zorun var,mis gibi araban var daha yepyeni sayılır.Yenileyince nolacak yenisi kuşmu konduracak..
yok be turhan abi ben hiç oyle bi sıkıntı yasamadım gayet yumusak kalkıyor yanı ılımını bileceksinYalnız DSG lerde autoholdun sürekli açık oluşu dar ve meyilli park yerinden çıkışlarda sıkıntı oluşturduğunu belirteyim.Çok az mesafe var ve auto hold bırakmıyor bıraksın diye gaza yüklenincede birden atlayıp plakanızı ezebilirsiniz.Duruma göre açık yada kapalı en iyisi.![]()
yok be turhan abi ben hiç oyle bi sıkıntı yasamadım gayet yumusak kalkıyor yanı ılımını bileceksinYalnız DSG lerde autoholdun sürekli açık oluşu dar ve meyilli park yerinden çıkışlarda sıkıntı oluşturduğunu belirteyim.Çok az mesafe var ve auto hold bırakmıyor bıraksın diye gaza yüklenincede birden atlayıp plakanızı ezebilirsiniz.Duruma göre açık yada kapalı en iyisi.![]()
ya TURHAN ,ım sabahtan beri resmi dairelerde geze geze beynim haşlandı ara ara dükkana uğruyorum ne yazdığımı,da bilmiyorum haklısınız resimleride attım bak kardeşim....![]()
ya TURHAN ,ım sabahtan beri resmi dairelerde geze geze beynim haşlandı ara ara dükkana uğruyorum ne yazdığımı,da bilmiyorum haklısınız resimleride attım bak kardeşim....![]()
mesut kardeşim senin dediğin hill holder bizdeki ise auto hold. rampaya , inişe binişe bakmıyo. düzde de fren yaptığında sen gaza basıncaya kadar frenleri bırakmıyor.. sürekli açık olması senin avantajına olur. ışıklarda kısa süreli duruşlarda star stop devreye girmeden aracı durdurup ayagını frenden çekersen gaza basıncaya kadar freni bırakmıyor ve araç sönmüyor.yani star stop tuşuyla oynamana gerek kalmıyor. park ederken otomatik park frenini devreya alıyor. elfreniyle oynamak zorunda kalmıyorsun .Hocam opsiyon olduğunu bilmiyordum ama VW ayıp etmiş.Ön cam ısıtıcısı lüks değil gerekli bir donanım.Kılavuzla arabaya inip bakayım bari,olmaması şaşırtıcı.
Autohold'a gelince otomobilde son yapılan ayak frenini kısa bir süre devam ettiriyor diye biliyorum,sürekli açık olmasının zararlı olabileceğini düşünmemin sebebi bu.Bunu biraz araştırmam lazım galiba ya da Taner Abi biliyordur görünce açıklar belki![]()
mesut kardeşim senin dediğin hill holder bizdeki ise auto hold. rampaya , inişe binişe bakmıyo. düzde de fren yaptığında sen gaza basıncaya kadar frenleri bırakmıyor.. sürekli açık olması senin avantajına olur. ışıklarda kısa süreli duruşlarda star stop devreye girmeden aracı durdurup ayagını frenden çekersen gaza basıncaya kadar freni bırakmıyor ve araç sönmüyor.yani star stop tuşuyla oynamana gerek kalmıyor. park ederken otomatik park frenini devreya alıyor. elfreniyle oynamak zorunda kalmıyorsun .Hocam opsiyon olduğunu bilmiyordum ama VW ayıp etmiş.Ön cam ısıtıcısı lüks değil gerekli bir donanım.Kılavuzla arabaya inip bakayım bari,olmaması şaşırtıcı.
Autohold'a gelince otomobilde son yapılan ayak frenini kısa bir süre devam ettiriyor diye biliyorum,sürekli açık olmasının zararlı olabileceğini düşünmemin sebebi bu.Bunu biraz araştırmam lazım galiba ya da Taner Abi biliyordur görünce açıklar belki![]()
sağol kardeşim allah razı olsun doğru söze ne hacet .... motoruda HAYRİ den aldığım taktikle plak.2 le girdim abi mis ....hayırlı günler TURHANIM.![]()
sağol kardeşim allah razı olsun doğru söze ne hacet .... motoruda HAYRİ den aldığım taktikle plak.2 le girdim abi mis ....hayırlı günler TURHANIM.![]()
Önce İspanyol çeliğinden bir jilet alacaksın, onu ateş üzerinde ısıtıp en acısından pul bibere daldıracak ondan sonra gözlerini kapatrıp dilinin ucuyla tadına bakacaksın, işte o anda hissettiğin bir PASSAT ile eşdeğerdir...
Önce İspanyol çeliğinden bir jilet alacaksın, onu ateş üzerinde ısıtıp en acısından pul bibere daldıracak ondan sonra gözlerini kapatrıp dilinin ucuyla tadına bakacaksın, işte o anda hissettiğin bir PASSAT ile eşdeğerdir...
Öncelikle hocam demeyin.Hocam opsiyon olduğunu bilmiyordum ama VW ayıp etmiş.Ön cam ısıtıcısı lüks değil gerekli bir donanım.Kılavuzla arabaya inip bakayım bari,olmaması şaşırtıcı.
Autohold'a gelince otomobilde son yapılan ayak frenini kısa bir süre devam ettiriyor diye biliyorum,sürekli açık olmasının zararlı olabileceğini düşünmemin sebebi bu.Bunu biraz araştırmam lazım galiba ya da Taner Abi biliyordur görünce açıklar belki![]()
Ben %99 sizden küçüğümdür.
Lise 2'ye geçtim ben.
![]()
Ön cam ısıtıcısı opsiyon, highline'da bile.VW'de durum bu.
Autohold'un yapabileceği tek zarar belki çok az da olsa frenler biraz daha çabuk biter.Ama bu farkın çok fazla olacağına inanmıyorum. Hadi olsun 1000-2000 km erken bitsin fren balataları.
Başka ne tür bir zararı olabilir ki.
Zaten gaza bastığınızda freni bırakıyor sistem.
![]()
Öncelikle hocam demeyin.Hocam opsiyon olduğunu bilmiyordum ama VW ayıp etmiş.Ön cam ısıtıcısı lüks değil gerekli bir donanım.Kılavuzla arabaya inip bakayım bari,olmaması şaşırtıcı.
Autohold'a gelince otomobilde son yapılan ayak frenini kısa bir süre devam ettiriyor diye biliyorum,sürekli açık olmasının zararlı olabileceğini düşünmemin sebebi bu.Bunu biraz araştırmam lazım galiba ya da Taner Abi biliyordur görünce açıklar belki![]()
Ben %99 sizden küçüğümdür.
Lise 2'ye geçtim ben.
![]()
Ön cam ısıtıcısı opsiyon, highline'da bile.VW'de durum bu.
Autohold'un yapabileceği tek zarar belki çok az da olsa frenler biraz daha çabuk biter.Ama bu farkın çok fazla olacağına inanmıyorum. Hadi olsun 1000-2000 km erken bitsin fren balataları.
Başka ne tür bir zararı olabilir ki.
Zaten gaza bastığınızda freni bırakıyor sistem.
![]()
cumartesi günü akşamdan klasik çamlıyayla seyahatime çıktım yine. ögle ne benim oğlanıda yayladan alıp tarsusa döndüm. evde biraz dinlendikten sonra asıl seyehat başladı. 2x 100 artı 2 bebe full artı full bağaj pardon 4 te civcivtarsus tan niğde yollarına düştüm. annnem , yeğen ve benim sıpayı niğde de ki eve bırakıp , bir iki saatte serinleyip dönmek için. yol tamamen otoban olduğu için mecburi haller dışında 120 km nin altına düşmedim ama yollarda tamamen radar tabelalarıyla doluydu ama 1 yer hariç hiç radar görmedim. radarın olmadığına emin olduğum tarsus baraj viyadüğünün oralarda uzun zamandır denemediğim son hız rekorumu tazelemek istedim. daha önce 205 km hızı hiç geçememiştim ama bu sefer araç dolu olmasına rağmen 210 km hızı geçmiş dahada hızlanırken yol yoğunluğundan ve yaptığım onca sellektörü umursamayan bir sürücü yüzüne 100 lere kadar düştüm ve denemekten vazgeçtim.
dönüşte araç boşto 99.8 kg lık kütlemle aracın içini tek başıma doldurmuştum ve gaza yüklendim. 220 km hızı gördüm ama ödüm b..kuma karıştı diyebilirim. aracın kesintisiz hızlanması güzel fakat bana araç boşken o hızlar hiç güvenli gelmedi. hani türk filmlerinde jön brader artist bacıyı salıncakta bir oyana bir buraya sallarya , işte aynen öyle arac sağa sola sallanıyor ve yolda geziniyordu. ayağımı bir an önce gazdan çektim ve güvenli olan , radarcı amcaya da para kaptırmayacağım 128 km hıza sabitledim ve yol sonuna kadar zorunlu haller dışında sağ ayağımı kullanmadım.
bir kaç reesim çektim becerebilirsem yüklerim. ama bu resimler 220 km hızda değildi. daha o kadar delirmedim.![]()
cumartesi günü akşamdan klasik çamlıyayla seyahatime çıktım yine. ögle ne benim oğlanıda yayladan alıp tarsusa döndüm. evde biraz dinlendikten sonra asıl seyehat başladı. 2x 100 artı 2 bebe full artı full bağaj pardon 4 te civcivtarsus tan niğde yollarına düştüm. annnem , yeğen ve benim sıpayı niğde de ki eve bırakıp , bir iki saatte serinleyip dönmek için. yol tamamen otoban olduğu için mecburi haller dışında 120 km nin altına düşmedim ama yollarda tamamen radar tabelalarıyla doluydu ama 1 yer hariç hiç radar görmedim. radarın olmadığına emin olduğum tarsus baraj viyadüğünün oralarda uzun zamandır denemediğim son hız rekorumu tazelemek istedim. daha önce 205 km hızı hiç geçememiştim ama bu sefer araç dolu olmasına rağmen 210 km hızı geçmiş dahada hızlanırken yol yoğunluğundan ve yaptığım onca sellektörü umursamayan bir sürücü yüzüne 100 lere kadar düştüm ve denemekten vazgeçtim.
dönüşte araç boşto 99.8 kg lık kütlemle aracın içini tek başıma doldurmuştum ve gaza yüklendim. 220 km hızı gördüm ama ödüm b..kuma karıştı diyebilirim. aracın kesintisiz hızlanması güzel fakat bana araç boşken o hızlar hiç güvenli gelmedi. hani türk filmlerinde jön brader artist bacıyı salıncakta bir oyana bir buraya sallarya , işte aynen öyle arac sağa sola sallanıyor ve yolda geziniyordu. ayağımı bir an önce gazdan çektim ve güvenli olan , radarcı amcaya da para kaptırmayacağım 128 km hıza sabitledim ve yol sonuna kadar zorunlu haller dışında sağ ayağımı kullanmadım.
bir kaç reesim çektim becerebilirsem yüklerim. ama bu resimler 220 km hızda değildi. daha o kadar delirmedim.![]()
abi bu bizim arabalar ile sizinkilerin agırlık farkı varmı yaa dun bende denedım 220 yaptım ama masallah bızım aslan (B6 kasa) daha yokmu basan der gıbı gıdıyor yaa masallah kocuma 220 cıktıgını bıle caktırmıyor tek sorun ruzgar bıraz fazla ses yapıyorcumartesi günü akşamdan klasik çamlıyayla seyahatime çıktım yine. ögle ne benim oğlanıda yayladan alıp tarsusa döndüm. evde biraz dinlendikten sonra asıl seyehat başladı. 2x 100 artı 2 bebe full artı full bağaj pardon 4 te civcivtarsus tan niğde yollarına düştüm. annnem , yeğen ve benim sıpayı niğde de ki eve bırakıp , bir iki saatte serinleyip dönmek için. yol tamamen otoban olduğu için mecburi haller dışında 120 km nin altına düşmedim ama yollarda tamamen radar tabelalarıyla doluydu ama 1 yer hariç hiç radar görmedim. radarın olmadığına emin olduğum tarsus baraj viyadüğünün oralarda uzun zamandır denemediğim son hız rekorumu tazelemek istedim. daha önce 205 km hızı hiç geçememiştim ama bu sefer araç dolu olmasına rağmen 210 km hızı geçmiş dahada hızlanırken yol yoğunluğundan ve yaptığım onca sellektörü umursamayan bir sürücü yüzüne 100 lere kadar düştüm ve denemekten vazgeçtim.
dönüşte araç boşto 99.8 kg lık kütlemle aracın içini tek başıma doldurmuştum ve gaza yüklendim. 220 km hızı gördüm ama ödüm b..kuma karıştı diyebilirim. aracın kesintisiz hızlanması güzel fakat bana araç boşken o hızlar hiç güvenli gelmedi. hani türk filmlerinde jön brader artist bacıyı salıncakta bir oyana bir buraya sallarya , işte aynen öyle arac sağa sola sallanıyor ve yolda geziniyordu. ayağımı bir an önce gazdan çektim ve güvenli olan , radarcı amcaya da para kaptırmayacağım 128 km hıza sabitledim ve yol sonuna kadar zorunlu haller dışında sağ ayağımı kullanmadım.
bir kaç reesim çektim becerebilirsem yüklerim. ama bu resimler 220 km hızda değildi. daha o kadar delirmedim.![]()
![]()
abi bu bizim arabalar ile sizinkilerin agırlık farkı varmı yaa dun bende denedım 220 yaptım ama masallah bızım aslan (B6 kasa) daha yokmu basan der gıbı gıdıyor yaa masallah kocuma 220 cıktıgını bıle caktırmıyor tek sorun ruzgar bıraz fazla ses yapıyorcumartesi günü akşamdan klasik çamlıyayla seyahatime çıktım yine. ögle ne benim oğlanıda yayladan alıp tarsusa döndüm. evde biraz dinlendikten sonra asıl seyehat başladı. 2x 100 artı 2 bebe full artı full bağaj pardon 4 te civcivtarsus tan niğde yollarına düştüm. annnem , yeğen ve benim sıpayı niğde de ki eve bırakıp , bir iki saatte serinleyip dönmek için. yol tamamen otoban olduğu için mecburi haller dışında 120 km nin altına düşmedim ama yollarda tamamen radar tabelalarıyla doluydu ama 1 yer hariç hiç radar görmedim. radarın olmadığına emin olduğum tarsus baraj viyadüğünün oralarda uzun zamandır denemediğim son hız rekorumu tazelemek istedim. daha önce 205 km hızı hiç geçememiştim ama bu sefer araç dolu olmasına rağmen 210 km hızı geçmiş dahada hızlanırken yol yoğunluğundan ve yaptığım onca sellektörü umursamayan bir sürücü yüzüne 100 lere kadar düştüm ve denemekten vazgeçtim.
dönüşte araç boşto 99.8 kg lık kütlemle aracın içini tek başıma doldurmuştum ve gaza yüklendim. 220 km hızı gördüm ama ödüm b..kuma karıştı diyebilirim. aracın kesintisiz hızlanması güzel fakat bana araç boşken o hızlar hiç güvenli gelmedi. hani türk filmlerinde jön brader artist bacıyı salıncakta bir oyana bir buraya sallarya , işte aynen öyle arac sağa sola sallanıyor ve yolda geziniyordu. ayağımı bir an önce gazdan çektim ve güvenli olan , radarcı amcaya da para kaptırmayacağım 128 km hıza sabitledim ve yol sonuna kadar zorunlu haller dışında sağ ayağımı kullanmadım.
bir kaç reesim çektim becerebilirsem yüklerim. ama bu resimler 220 km hızda değildi. daha o kadar delirmedim.![]()
![]()
b6 nin süspansiyonlar b7ye göre daha sert ve bu yüksek hızlarda fark edilir derecede sanırım fark bundan oluyor (yada ben öyle hissettim)
b6 nin süspansiyonlar b7ye göre daha sert ve bu yüksek hızlarda fark edilir derecede sanırım fark bundan oluyor (yada ben öyle hissettim)
Merhaba Atilla Hocam/Bey/Abi (hangisini tercih etmek istersenizmesut kardeşim senin dediğin hill holder bizdeki ise auto hold. rampaya , inişe binişe bakmıyo. düzde de fren yaptığında sen gaza basıncaya kadar frenleri bırakmıyor.. sürekli açık olması senin avantajına olur. ışıklarda kısa süreli duruşlarda star stop devreye girmeden aracı durdurup ayagını frenden çekersen gaza basıncaya kadar freni bırakmıyor ve araç sönmüyor.yani star stop tuşuyla oynamana gerek kalmıyor. park ederken otomatik park frenini devreya alıyor. elfreniyle oynamak zorunda kalmıyorsun .,araç 1.4 TSI 160 HP yani multifuel olarak geçen model dolayısı ile start-stop teknolojisinden mahrumuz.Hillholder ile Autohold'un farkı nedir bilmiyorum.Şimdilik anladığım kadarıyla Autohold'u açık tutmanın zararı yok.Teşekkür ederim bilgilendirmeler için.
Peki genç arkadaşım, bende üniversite öğrencisiyim.Bende forumun yaş ortalamasını düşüren kullanıcılardanım sanırımÖncelikle hocam demeyin.Ben %99 sizden küçüğümdür.
Lise 2'ye geçtim ben.
![]()
Ön cam ısıtıcısı opsiyon, highline'da bile.VW'de durum bu.
Autohold'un yapabileceği tek zarar belki çok az da olsa frenler biraz daha çabuk biter.Ama bu farkın çok fazla olacağına inanmıyorum. Hadi olsun 1000-2000 km erken bitsin fren balataları.
Başka ne tür bir zararı olabilir ki.
Zaten gaza bastığınızda freni bırakıyor sistem.
![]()
![]()
Merhaba Atilla Hocam/Bey/Abi (hangisini tercih etmek istersenizmesut kardeşim senin dediğin hill holder bizdeki ise auto hold. rampaya , inişe binişe bakmıyo. düzde de fren yaptığında sen gaza basıncaya kadar frenleri bırakmıyor.. sürekli açık olması senin avantajına olur. ışıklarda kısa süreli duruşlarda star stop devreye girmeden aracı durdurup ayagını frenden çekersen gaza basıncaya kadar freni bırakmıyor ve araç sönmüyor.yani star stop tuşuyla oynamana gerek kalmıyor. park ederken otomatik park frenini devreya alıyor. elfreniyle oynamak zorunda kalmıyorsun .,araç 1.4 TSI 160 HP yani multifuel olarak geçen model dolayısı ile start-stop teknolojisinden mahrumuz.Hillholder ile Autohold'un farkı nedir bilmiyorum.Şimdilik anladığım kadarıyla Autohold'u açık tutmanın zararı yok.Teşekkür ederim bilgilendirmeler için.
Peki genç arkadaşım, bende üniversite öğrencisiyim.Bende forumun yaş ortalamasını düşüren kullanıcılardanım sanırımÖncelikle hocam demeyin.Ben %99 sizden küçüğümdür.
Lise 2'ye geçtim ben.
![]()
Ön cam ısıtıcısı opsiyon, highline'da bile.VW'de durum bu.
Autohold'un yapabileceği tek zarar belki çok az da olsa frenler biraz daha çabuk biter.Ama bu farkın çok fazla olacağına inanmıyorum. Hadi olsun 1000-2000 km erken bitsin fren balataları.
Başka ne tür bir zararı olabilir ki.
Zaten gaza bastığınızda freni bırakıyor sistem.
![]()
![]()