- CC'nin koltuklarını neden sökersin be Adam?
- Deri ile kaplamöak için tabi ki?
VW Passat CC Ausstattung Leder Sport Sitze 2 farbig Bild
![]()
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
- CC'nin koltuklarını neden sökersin be Adam?
- Deri ile kaplamöak için tabi ki?
VW Passat CC Ausstattung Leder Sport Sitze 2 farbig Bild
![]()
- CC'nin koltuklarını neden sökersin be Adam?
- Deri ile kaplamöak için tabi ki?
VW Passat CC Ausstattung Leder Sport Sitze 2 farbig Bild
![]()
abi samimiyetine güvenerek yazıyorum . sende bu bakire ceylanlara karşı aşırı ilgi seziyorum.Önceden sadece direksyonu ve vites topuzunu okşuyordum, CC'nin her yerini okşayacağım...![]()
acısınıda arabalardan alıyor gibisin.
şu bakire ceylanları rahat bırak artık, SS cc ye bak. benim passat ın ceylanlarının geçmişi değil benden sonrası önemli. hele bu ceylanlar cc de olsa hiiiççç önemsemezdim.
abi samimiyetine güvenerek yazıyorum . sende bu bakire ceylanlara karşı aşırı ilgi seziyorum.Önceden sadece direksyonu ve vites topuzunu okşuyordum, CC'nin her yerini okşayacağım...![]()
acısınıda arabalardan alıyor gibisin.
şu bakire ceylanları rahat bırak artık, SS cc ye bak. benim passat ın ceylanlarının geçmişi değil benden sonrası önemli. hele bu ceylanlar cc de olsa hiiiççç önemsemezdim.
yolculuğumuzun ilk kısmı kazasız belasız ve cezasız bitti (650km) şimdi gezi zamanıgezimiz erken biterse bugün bitmezse yarın 600km daha yolumuz var
![]()
Sorularıma hiç bıkmadan cevap veren passatturkiye ailesine çok teşekkürler. Yoldada sorularımı yanıtladınız tekrar sağolun![]()
yolculuğumuzun ilk kısmı kazasız belasız ve cezasız bitti (650km) şimdi gezi zamanıgezimiz erken biterse bugün bitmezse yarın 600km daha yolumuz var
![]()
Sorularıma hiç bıkmadan cevap veren passatturkiye ailesine çok teşekkürler. Yoldada sorularımı yanıtladınız tekrar sağolun![]()
Arkadaşlar Balıkesir'e sağ salim vardık ortalama yakıt tüketimi 5.6 LT , çeyrek depo harcadık yaklaşık 308 km yapılmışOrtalam hız çok değişken eve vardığımızda ekran hala 1.010 km yazıyordu
Yarın Balıkesir buluşmamıza çevre illerden herkesin katılımını bekliyorum...
Arkadaşlar Balıkesir'e sağ salim vardık ortalama yakıt tüketimi 5.6 LT , çeyrek depo harcadık yaklaşık 308 km yapılmışOrtalam hız çok değişken eve vardığımızda ekran hala 1.010 km yazıyordu
Yarın Balıkesir buluşmamıza çevre illerden herkesin katılımını bekliyorum...
Bu adam passat hayranı :D:D:D birazda gülelim biraz gıçık
hehehe hos geldın aramıza merak etme cok guzel vakıt gecırırsın burda büyük bir aileyiz :D
hehehe hos geldın aramıza merak etme cok guzel vakıt gecırırsın burda büyük bir aileyiz :D
Evet bugün söylediğim gibi Citroen C5'i kullandım, kullandığım araç C5 2.0 HDİ 163 HP Exclusive BVA modeliydi yani işin sonu![]()
Aracı kullanmadan çok ümitliydim fakat pek öyle olmadı, sürüç ve konfor hissi, Adaptif şasi kontrol mükemmel diyebilirim ama 163 hp'nin ne demek olduğunu bilirim fakat bu araçta onu pek hissedemedim, gaz tepkileri biraz geç, buna rağmen motor şanzıman uyumu ve geçişler sarsıntısız başarılı,
Direksiyon ve özelliklere erişim çok karışık kurcalamadım bile korna dışındaaracın malzeme kalitesi başarısız vede kapılar çok rahatsız edici bariz sesler geliyor...
Konfor ve donanım oldukça iyiydi, ACC, Ortopedik şişirmeli, ısıtmalı, hafızalı deri koltuklar, Karartmalı aynalar, arka ve yan perdeler, Bi-xenon v.s. kısacası fazla uzatmadan sonucu söyleyeyim kesinlikle 508'den üstün ve başarılı bir araç ama bu araca 115.000 tl vermek bana göre değil
Renkli gosterge basarili
arap sacinin bir kismi
İc tasarim ve radyo klima kontrolleri cok basit
P-R-N-D tamamda bir gosterseydiniz adettendir
Surus modu ve yukseklik gibi seyler ayarlanabiliyor galiba
Cok yumusak bi malzeme hemen yastik gibi
![]()
Konu Arguss tarafından (06 07 2012 Saat 19:54 ) değiştirilmiştir.
Evet bugün söylediğim gibi Citroen C5'i kullandım, kullandığım araç C5 2.0 HDİ 163 HP Exclusive BVA modeliydi yani işin sonu![]()
Aracı kullanmadan çok ümitliydim fakat pek öyle olmadı, sürüç ve konfor hissi, Adaptif şasi kontrol mükemmel diyebilirim ama 163 hp'nin ne demek olduğunu bilirim fakat bu araçta onu pek hissedemedim, gaz tepkileri biraz geç, buna rağmen motor şanzıman uyumu ve geçişler sarsıntısız başarılı,
Direksiyon ve özelliklere erişim çok karışık kurcalamadım bile korna dışındaaracın malzeme kalitesi başarısız vede kapılar çok rahatsız edici bariz sesler geliyor...
Konfor ve donanım oldukça iyiydi, ACC, Ortopedik şişirmeli, ısıtmalı, hafızalı deri koltuklar, Karartmalı aynalar, arka ve yan perdeler, Bi-xenon v.s. kısacası fazla uzatmadan sonucu söyleyeyim kesinlikle 508'den üstün ve başarılı bir araç ama bu araca 115.000 tl vermek bana göre değil
Renkli gosterge basarili
arap sacinin bir kismi
İc tasarim ve radyo klima kontrolleri cok basit
P-R-N-D tamamda bir gosterseydiniz adettendir
Surus modu ve yukseklik gibi seyler ayarlanabiliyor galiba
Cok yumusak bi malzeme hemen yastik gibi
![]()
Murat bey, yorumsuz geçmiş galiba![]()
İzlenimlerini aktardığın için teşekkürler Emre.Yorumlarına katılıyorum kötü araba sayılmaz ama bir Alman değil tabi.Dediğin gibi o para verilmez o arabaya.
İzlenimlerini aktardığın için teşekkürler Emre.Yorumlarına katılıyorum kötü araba sayılmaz ama bir Alman değil tabi.Dediğin gibi o para verilmez o arabaya.
ehehe yine benyola devam kararı aldık, önümüzde 300kmlik otoban var, yol sakin olursa trafiği tehlikeye atmadan biraz hızımızı arttıralım diyoruz. Şu ana kadar otobanda radara rastlayan oldumu? (adana otobanı)
ehehe yine benyola devam kararı aldık, önümüzde 300kmlik otoban var, yol sakin olursa trafiği tehlikeye atmadan biraz hızımızı arttıralım diyoruz. Şu ana kadar otobanda radara rastlayan oldumu? (adana otobanı)
bızım bı arkadasda var gorsellıgı cok hos olabılır ama oda pek tavsıye etmıyor arkadsalar bilginizeEvet bugün söylediğim gibi Citroen C5'i kullandım, kullandığım araç C5 2.0 HDİ 163 HP Exclusive BVA modeliydi yani işin sonu![]()
Aracı kullanmadan çok ümitliydim fakat pek öyle olmadı, sürüç ve konfor hissi, Adaptif şasi kontrol mükemmel diyebilirim ama 163 hp'nin ne demek olduğunu bilirim fakat bu araçta onu pek hissedemedim, gaz tepkileri biraz geç, buna rağmen motor şanzıman uyumu ve geçişler sarsıntısız başarılı,
Direksiyon ve özelliklere erişim çok karışık kurcalamadım bile korna dışındaaracın malzeme kalitesi başarısız vede kapılar çok rahatsız edici bariz sesler geliyor...
Konfor ve donanım oldukça iyiydi, ACC, Ortopedik şişirmeli, ısıtmalı, hafızalı deri koltuklar, Karartmalı aynalar, arka ve yan perdeler, Bi-xenon v.s. kısacası fazla uzatmadan sonucu söyleyeyim kesinlikle 508'den üstün ve başarılı bir araç ama bu araca 115.000 tl vermek bana göre değil![]()
![]()
bızım bı arkadasda var gorsellıgı cok hos olabılır ama oda pek tavsıye etmıyor arkadsalar bilginizeEvet bugün söylediğim gibi Citroen C5'i kullandım, kullandığım araç C5 2.0 HDİ 163 HP Exclusive BVA modeliydi yani işin sonu![]()
Aracı kullanmadan çok ümitliydim fakat pek öyle olmadı, sürüç ve konfor hissi, Adaptif şasi kontrol mükemmel diyebilirim ama 163 hp'nin ne demek olduğunu bilirim fakat bu araçta onu pek hissedemedim, gaz tepkileri biraz geç, buna rağmen motor şanzıman uyumu ve geçişler sarsıntısız başarılı,
Direksiyon ve özelliklere erişim çok karışık kurcalamadım bile korna dışındaaracın malzeme kalitesi başarısız vede kapılar çok rahatsız edici bariz sesler geliyor...
Konfor ve donanım oldukça iyiydi, ACC, Ortopedik şişirmeli, ısıtmalı, hafızalı deri koltuklar, Karartmalı aynalar, arka ve yan perdeler, Bi-xenon v.s. kısacası fazla uzatmadan sonucu söyleyeyim kesinlikle 508'den üstün ve başarılı bir araç ama bu araca 115.000 tl vermek bana göre değil![]()
![]()
her zaman radar olmasada rast gelme şansında var. özellikle çamalanı n dan aşağı inerken damlama civarında gişe kurmuş olabilirler.
dikkat et derim tatilin tadı kaçmasın
her zaman radar olmasada rast gelme şansında var. özellikle çamalanı n dan aşağı inerken damlama civarında gişe kurmuş olabilirler.
dikkat et derim tatilin tadı kaçmasın
o yolda radar yok sadece tabelaları var.ehehe yine benyola devam kararı aldık, önümüzde 300kmlik otoban var, yol sakin olursa trafiği tehlikeye atmadan biraz hızımızı arttıralım diyoruz. Şu ana kadar otobanda radara rastlayan oldumu? (adana otobanı)
![]()
![]()
Millet yavaşlasın diye radar tabelası koymuşlar daha da çevirme felan görmedim.
Not: Pozantı tarafına devam edecekseniz durum bu, mersinden gidecekseniz çok sık kullandığımız bir yol değildir ama oradada pek rastlamadım hani.![]()
Konu 97has tarafından (06 07 2012 Saat 20:53 ) değiştirilmiştir.
o yolda radar yok sadece tabelaları var.ehehe yine benyola devam kararı aldık, önümüzde 300kmlik otoban var, yol sakin olursa trafiği tehlikeye atmadan biraz hızımızı arttıralım diyoruz. Şu ana kadar otobanda radara rastlayan oldumu? (adana otobanı)
![]()
![]()
Millet yavaşlasın diye radar tabelası koymuşlar daha da çevirme felan görmedim.
Not: Pozantı tarafına devam edecekseniz durum bu, mersinden gidecekseniz çok sık kullandığımız bir yol değildir ama oradada pek rastlamadım hani.![]()
Hmm teşekkürler, şu ana kadar hiç otobanda radara denk gelmedim, sadece gişelerin orada birkaç kere gördüm radar aracını onlarda çalışmıyordu, hâlâ yola çıkmadık daha yemek yiyeceğiz, geç saate kalmak istemiyoruz, ya biraz hızlı gideceğiz tabi yol boş olursa yada yarına kalacak :S
Hmm teşekkürler, şu ana kadar hiç otobanda radara denk gelmedim, sadece gişelerin orada birkaç kere gördüm radar aracını onlarda çalışmıyordu, hâlâ yola çıkmadık daha yemek yiyeceğiz, geç saate kalmak istemiyoruz, ya biraz hızlı gideceğiz tabi yol boş olursa yada yarına kalacak :S
Güzergah ereğliden gaziantep taraflarina doğru
Güzergah ereğliden gaziantep taraflarina doğru
edit: hatalı mesaj
c 5 i kasa olarakta iç tasarım olarakta pek beğenmedim açıkcası. passat a karar kılmadan önce latütüde ve 508 i denemiştim. tabi c 180 k ve c 180 gcı da unutmamak lazım.
latütüde kullandığım fluence ın üstüne birşey koymadan kasasıyla iş yapmaya çalışan ama ondada sıradanlıktan öteye gidemeyen bir model.
aşırı uzun olması ve otomatiğinin olmaması elenmesine neden oldu. tıkırtı ve 140 km civarı hızlarda kasanın sallanmasını söylemeden geçemiyeceğim. içide aşırı geniş ve rahattı.
508 benim hoşuma giden bir modeldi . tasarımı gerçekten zevkime uygun ve araç kaliteli duruyordu. sadece arka tasarım pek sarmadı ama çokda sorun değildi. üstelik passat tan sessiz bir yapıya sahipti fiyat avantajıda cabası.
eksileri ise otomatiği çok kötüydü ve el freni kolluydu. bence d sınıfı bir araca ortada kocaman sırıtan bir kol yakışmıyor. 2. eldeki dezavantajından bahsetmeye gerek yok herhalde.
C 180 k içiyle dışıyla donanımıyla beklentilerimin tam karşılığıydı ama malesef yıldıza yakışmayan 1.6 kom. motor ve 5 ileri şanzuman uğultudan ve kafa şişirmeden başka halta yaramıyordu. 12-13 lt yakıtı içen 156 bg ri nereye sakladıklarını çok merak ettimiştim.
C 180 gcı her yönüyle 180 k dan iyiydi ama onunda sıfırı yoktu. 2. el aracada 100000 tl vermek benim hesabıma yatmadı.
bunları üstüste koyup toplayıp sonra karesine bölüp pi sayısıyla çaptığımda sonuç passat çıktı.
tıkırtıları saymassak pek rahatsız edici yanı yok ama farların zayıflığı ve merceksiz oluşu( mercekli olsa çakma xenonla işi bitirirdik) vede birçok c sınıfında sıtandartken passat ta manuel de olsa arka perdenin olmaması aklıma takılan ,canımı sıkan noktaları
biraz uzun oldu kusura bakmayın artık.
c 5 i kasa olarakta iç tasarım olarakta pek beğenmedim açıkcası. passat a karar kılmadan önce latütüde ve 508 i denemiştim. tabi c 180 k ve c 180 gcı da unutmamak lazım.
latütüde kullandığım fluence ın üstüne birşey koymadan kasasıyla iş yapmaya çalışan ama ondada sıradanlıktan öteye gidemeyen bir model.
aşırı uzun olması ve otomatiğinin olmaması elenmesine neden oldu. tıkırtı ve 140 km civarı hızlarda kasanın sallanmasını söylemeden geçemiyeceğim. içide aşırı geniş ve rahattı.
508 benim hoşuma giden bir modeldi . tasarımı gerçekten zevkime uygun ve araç kaliteli duruyordu. sadece arka tasarım pek sarmadı ama çokda sorun değildi. üstelik passat tan sessiz bir yapıya sahipti fiyat avantajıda cabası.
eksileri ise otomatiği çok kötüydü ve el freni kolluydu. bence d sınıfı bir araca ortada kocaman sırıtan bir kol yakışmıyor. 2. eldeki dezavantajından bahsetmeye gerek yok herhalde.
C 180 k içiyle dışıyla donanımıyla beklentilerimin tam karşılığıydı ama malesef yıldıza yakışmayan 1.6 kom. motor ve 5 ileri şanzuman uğultudan ve kafa şişirmeden başka halta yaramıyordu. 12-13 lt yakıtı içen 156 bg ri nereye sakladıklarını çok merak ettimiştim.
C 180 gcı her yönüyle 180 k dan iyiydi ama onunda sıfırı yoktu. 2. el aracada 100000 tl vermek benim hesabıma yatmadı.
bunları üstüste koyup toplayıp sonra karesine bölüp pi sayısıyla çaptığımda sonuç passat çıktı.
tıkırtıları saymassak pek rahatsız edici yanı yok ama farların zayıflığı ve merceksiz oluşu( mercekli olsa çakma xenonla işi bitirirdik) vede birçok c sınıfında sıtandartken passat ta manuel de olsa arka perdenin olmaması aklıma takılan ,canımı sıkan noktaları
biraz uzun oldu kusura bakmayın artık.
normalde gündüz vakti ceyhan gişelerine varmadan hemen önce sürekli radar oluyor(son hızı 156olan doblomla 170 km ile radara yakalandımda ) ama akşamdan sonra kalkıyor. senede 4-5 sefer tarsus tan antep e giderim ve hep radar olur.
bu saatten sonra gönül rahatlığıyla aşırıya kaçmadan dilediğiniz hızlarda ilerliyebilirsiniz.
normalde gündüz vakti ceyhan gişelerine varmadan hemen önce sürekli radar oluyor(son hızı 156olan doblomla 170 km ile radara yakalandımda ) ama akşamdan sonra kalkıyor. senede 4-5 sefer tarsus tan antep e giderim ve hep radar olur.
bu saatten sonra gönül rahatlığıyla aşırıya kaçmadan dilediğiniz hızlarda ilerliyebilirsiniz.
Her yerde radara girerim.
Otoyolda yakalanırım, şehiriçinde yakalanırım, evin önünde, evden uzakta, her yerde radara yakalanırım, bir de yanımdan 250 km/h ile uçup gidenlerin radara nasıl yakalanmadıklarını ve acaba radardan korkmasalar da kaza yapmaktan da mı korkmadıklarını düşünürüm. Zaman zaman 180 km/h'ya çıktığım olmuştur ancak bunlar kontrollü ortamlarda, kuru ve müsait durumlarda kısa süreliğine çıkılan hızlar, öyle Mersin Çeşmeli'den Şanlıurfa Doğı çıkışına ortalama 220 km/h ile katedilen etaplar değil.
Neyse ki şu anda bindiğim araç radara girse de cezasını ben ödemiyorum...Yaşasın PECO DOLMUŞ...!!!
![]()
Her yerde radara girerim.
Otoyolda yakalanırım, şehiriçinde yakalanırım, evin önünde, evden uzakta, her yerde radara yakalanırım, bir de yanımdan 250 km/h ile uçup gidenlerin radara nasıl yakalanmadıklarını ve acaba radardan korkmasalar da kaza yapmaktan da mı korkmadıklarını düşünürüm. Zaman zaman 180 km/h'ya çıktığım olmuştur ancak bunlar kontrollü ortamlarda, kuru ve müsait durumlarda kısa süreliğine çıkılan hızlar, öyle Mersin Çeşmeli'den Şanlıurfa Doğı çıkışına ortalama 220 km/h ile katedilen etaplar değil.
Neyse ki şu anda bindiğim araç radara girse de cezasını ben ödemiyorum...Yaşasın PECO DOLMUŞ...!!!
![]()
Taner bey, bugün diğer forumda takılırken gözüme çarptı. Sizin için profilde 30 gün uzaklaştırma yazıyor aslı nedir acaba??Her yerde radara girerim.
Otoyolda yakalanırım, şehiriçinde yakalanırım, evin önünde, evden uzakta, her yerde radara yakalanırım, bir de yanımdan 250 km/h ile uçup gidenlerin radara nasıl yakalanmadıklarını ve acaba radardan korkmasalar da kaza yapmaktan da mı korkmadıklarını düşünürüm. Zaman zaman 180 km/h'ya çıktığım olmuştur ancak bunlar kontrollü ortamlarda, kuru ve müsait durumlarda kısa süreliğine çıkılan hızlar, öyle Mersin Çeşmeli'den Şanlıurfa Doğı çıkışına ortalama 220 km/h ile katedilen etaplar değil.
Neyse ki şu anda bindiğim araç radara girse de cezasını ben ödemiyorum...Yaşasın PECO DOLMUŞ...!!!
![]()
Taner bey, bugün diğer forumda takılırken gözüme çarptı. Sizin için profilde 30 gün uzaklaştırma yazıyor aslı nedir acaba??Her yerde radara girerim.
Otoyolda yakalanırım, şehiriçinde yakalanırım, evin önünde, evden uzakta, her yerde radara yakalanırım, bir de yanımdan 250 km/h ile uçup gidenlerin radara nasıl yakalanmadıklarını ve acaba radardan korkmasalar da kaza yapmaktan da mı korkmadıklarını düşünürüm. Zaman zaman 180 km/h'ya çıktığım olmuştur ancak bunlar kontrollü ortamlarda, kuru ve müsait durumlarda kısa süreliğine çıkılan hızlar, öyle Mersin Çeşmeli'den Şanlıurfa Doğı çıkışına ortalama 220 km/h ile katedilen etaplar değil.
Neyse ki şu anda bindiğim araç radara girse de cezasını ben ödemiyorum...Yaşasın PECO DOLMUŞ...!!!
![]()
Nedeni gayet basit! Kullanımı yasak olan radar bulucu cihazlar, aracın çakmağına takıyorlar radara yaklaşınca ikaz ediyor, hız 200den 100e düşüyor ve el cabukluguyla cihaz koltuğun altına atılıyor, çevirmeden sonra tekrar tak, aynen devam... Işe yarıyor bizzat şahit oldum.Her yerde radara girerim.
Otoyolda yakalanırım, şehiriçinde yakalanırım, evin önünde, evden uzakta, her yerde radara yakalanırım, bir de yanımdan 250 km/h ile uçup gidenlerin radara nasıl yakalanmadıklarını ve acaba radardan korkmasalar da kaza yapmaktan da mı korkmadıklarını düşünürüm. Zaman zaman 180 km/h'ya çıktığım olmuştur ancak bunlar kontrollü ortamlarda, kuru ve müsait durumlarda kısa süreliğine çıkılan hızlar, öyle Mersin Çeşmeli'den Şanlıurfa Doğı çıkışına ortalama 220 km/h ile katedilen etaplar değil.
Neyse ki şu anda bindiğim araç radara girse de cezasını ben ödemiyorum...Yaşasın PECO DOLMUŞ...!!!
![]()
Nedeni gayet basit! Kullanımı yasak olan radar bulucu cihazlar, aracın çakmağına takıyorlar radara yaklaşınca ikaz ediyor, hız 200den 100e düşüyor ve el cabukluguyla cihaz koltuğun altına atılıyor, çevirmeden sonra tekrar tak, aynen devam... Işe yarıyor bizzat şahit oldum.Her yerde radara girerim.
Otoyolda yakalanırım, şehiriçinde yakalanırım, evin önünde, evden uzakta, her yerde radara yakalanırım, bir de yanımdan 250 km/h ile uçup gidenlerin radara nasıl yakalanmadıklarını ve acaba radardan korkmasalar da kaza yapmaktan da mı korkmadıklarını düşünürüm. Zaman zaman 180 km/h'ya çıktığım olmuştur ancak bunlar kontrollü ortamlarda, kuru ve müsait durumlarda kısa süreliğine çıkılan hızlar, öyle Mersin Çeşmeli'den Şanlıurfa Doğı çıkışına ortalama 220 km/h ile katedilen etaplar değil.
Neyse ki şu anda bindiğim araç radara girse de cezasını ben ödemiyorum...Yaşasın PECO DOLMUŞ...!!!
![]()