Bunu VW ye mektup olarak sormayı düşündünmü Yasin?
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
~ 200 devir daha var bos olarak. Yani o 200 devir kullanilabilirdi aslinda.Hadi 225 olmadı 229 yapsında 239 çok abartı fark kaldıki bu araçlar için biraz fazla ve yokuş aşağı olsa yol, devirde daha yer var 245 yapacak gibi enteresan
Sorun 240 da felan degil, 2.0 TDI 140HP bir yaris araci degildir zaten ama 1.6 TDI 220 yapiyorken 2.0 TDI ler neden 200, 203,208, 210 km/h diye cesit cesit hiz yapiyorlar ?
~ 200 devir daha var bos olarak. Yani o 200 devir kullanilabilirdi aslinda.Hadi 225 olmadı 229 yapsında 239 çok abartı fark kaldıki bu araçlar için biraz fazla ve yokuş aşağı olsa yol, devirde daha yer var 245 yapacak gibi enteresan
Sorun 240 da felan degil, 2.0 TDI 140HP bir yaris araci degildir zaten ama 1.6 TDI 220 yapiyorken 2.0 TDI ler neden 200, 203,208, 210 km/h diye cesit cesit hiz yapiyorlar ?
Bunu VW ye mektup olarak sormayı düşündünmü Yasin?
Bunu VW ye mektup olarak sormayı düşündünmü Yasin?
KIA al yasin sen 7 yil garantili garantili binersin
modeline sen karar ver![]()
KIA al yasin sen 7 yil garantili garantili binersin
modeline sen karar ver![]()
resmide ekle yasinPD ye kötü dedik yerden yere vurduk CR ne kadar iyi oldugu buradan anlasiliyor iste. Ön yargili olmak kadar kötü birsey yokmus gercekten.
Özellikle neden Variant + DSG lerde böyle bir sorun var anlamis degilim. Adam bana yazmis simdi o konuda Tekerler, Opsiyonlar, ve DSG malesef Hizi yavaslatiyormus. Nedeni ise Opsiyonlar ve DSG fazladan elektrik yakiyor elektrik yine fazla Dinamoyu yoruyor = HP den veriyor. Tamam anladik ama niye Dursun abimin araci ayni sekilde 220 yapiyor. Bunun aynisini yazdim oraya. Tercüme ettir takip et agzin acik kalsin !
2,0TDI schafft nicht versprochene Höchstgeschwindigkeit : Seite 25 : Also ich will es jetzt Wissen und werde am Donnerstag auf den ...![]()
resmide ekle yasinPD ye kötü dedik yerden yere vurduk CR ne kadar iyi oldugu buradan anlasiliyor iste. Ön yargili olmak kadar kötü birsey yokmus gercekten.
Özellikle neden Variant + DSG lerde böyle bir sorun var anlamis degilim. Adam bana yazmis simdi o konuda Tekerler, Opsiyonlar, ve DSG malesef Hizi yavaslatiyormus. Nedeni ise Opsiyonlar ve DSG fazladan elektrik yakiyor elektrik yine fazla Dinamoyu yoruyor = HP den veriyor. Tamam anladik ama niye Dursun abimin araci ayni sekilde 220 yapiyor. Bunun aynisini yazdim oraya. Tercüme ettir takip et agzin acik kalsin !
2,0TDI schafft nicht versprochene Höchstgeschwindigkeit : Seite 25 : Also ich will es jetzt Wissen und werde am Donnerstag auf den ...![]()
Tesekkür ederim Turhan abim, beni yanlis anlamayip bir kullanici olarak sorunlarimi dile getirmek istediklerimi anladigin icin.Yasin sana katılıyorum ne desen haklısın.Biz VW sevdiğimiz için görmezden geliyoruz bunları ama gerçekten çok ama çok ciddi ve dünya markası olmuş bir firmaya yakışmayacak sorunlar bunlar.Bir çok kıytırık diyebileceğimiz markalarda bile doğru düzgün böylesi sorunlar yok yani.
Babam JETTA, VW Passat Variant GL kullanmis birisidir. En basiti sunu söyliyeyim, bizim eski ustamiz var Fischer + Kutger de idi simdi yeni Servisimde. Adam bizi cok iyi taniyor 1990 dan beri. Adam diyor ki Babanin eski araci araclarin kraliydi diyor. Simdikiler hep adi diyor, düsün bunu Servisteki yakin biri diyor ve bana baska Markayi öneriyor kendisi. Babam bizim 90 Model arac ile bu kadar Tamir e girip cikmadi, ben 2007 Modeli aldim toplam babam 90 model ile Tamir e 17 yilda gittigi Tamiri ben 1 senede yaptim 2007 Model ile. Daha sonra kurtlandim daha dogrusu gercekten cok seviyorum PASSAT lari sevgimden asik oldugumdan gittim "AYSE" yi siparis ettim onda da farkli sorunlar ve bir coguda ayni sorunlar ile karsi karsiya kaldim. Hatta aracim cekildi bile evin önünden calismadigi icin
.
Bu arac ömür boyu kullanilacak bir arac degildir, cünkü 68.000 de bile Direksyon altindan gicirtilar gelmeye basladi, Direksyonu döndürürkende ayri sesler var, DSG sanzimandan "zzzzzzz" diye ses geliyor, DSG Sanzimandan sangirti sesleri geliyor (ben RENO Torosta duydum bu sesi en son). En kötü olan yanida SERVIS e gittiginde "Teknolojide son durum" / Stand der Technik demeleri Müsteriyi ölüme terketmek gibi oluyor moralin daha da bozuluyor. Birsey yapamiyoruz diyorlar üreticinin Servisleri birsey yapamiyorsa o zaman Üreticiler bu araci nasil üretmeyi basariyorlar. VW aldinmi mutlaka benim gibi AVUKATLIK sigortasi yapmaniz gerekiyor, evet ciddiyim bakin Far ayari yüzünden Avukatlik oldum para vermedim Sigortam oldugu icin. Yani artik en ufak birsey de en iyisi Avukata verecen o sorunu cözecek. Bu derece bir Otomobil markasidir VW.
VW ye o kadar para vermek yaziktir günahtir, ne alin teri ile calisiyoruz, kimimiz 24 Saat bile calisiyor bunun parasini kazanmak icin. Yani 25.000 €uro ederi var bu araclarin, 2. el alacaksin her zaman karli cikarsin. Alin 1. el aldik VW sözde fazla deger kaybetmiyor dendi aracimin indirimli liste Fiyati 36.000 €uro su anki degeri 14.593 €uro bankada ki borcu bile degerinden fazla.
Tesekkür ederim Turhan abim, beni yanlis anlamayip bir kullanici olarak sorunlarimi dile getirmek istediklerimi anladigin icin.Yasin sana katılıyorum ne desen haklısın.Biz VW sevdiğimiz için görmezden geliyoruz bunları ama gerçekten çok ama çok ciddi ve dünya markası olmuş bir firmaya yakışmayacak sorunlar bunlar.Bir çok kıytırık diyebileceğimiz markalarda bile doğru düzgün böylesi sorunlar yok yani.
Babam JETTA, VW Passat Variant GL kullanmis birisidir. En basiti sunu söyliyeyim, bizim eski ustamiz var Fischer + Kutger de idi simdi yeni Servisimde. Adam bizi cok iyi taniyor 1990 dan beri. Adam diyor ki Babanin eski araci araclarin kraliydi diyor. Simdikiler hep adi diyor, düsün bunu Servisteki yakin biri diyor ve bana baska Markayi öneriyor kendisi. Babam bizim 90 Model arac ile bu kadar Tamir e girip cikmadi, ben 2007 Modeli aldim toplam babam 90 model ile Tamir e 17 yilda gittigi Tamiri ben 1 senede yaptim 2007 Model ile. Daha sonra kurtlandim daha dogrusu gercekten cok seviyorum PASSAT lari sevgimden asik oldugumdan gittim "AYSE" yi siparis ettim onda da farkli sorunlar ve bir coguda ayni sorunlar ile karsi karsiya kaldim. Hatta aracim cekildi bile evin önünden calismadigi icin
.
Bu arac ömür boyu kullanilacak bir arac degildir, cünkü 68.000 de bile Direksyon altindan gicirtilar gelmeye basladi, Direksyonu döndürürkende ayri sesler var, DSG sanzimandan "zzzzzzz" diye ses geliyor, DSG Sanzimandan sangirti sesleri geliyor (ben RENO Torosta duydum bu sesi en son). En kötü olan yanida SERVIS e gittiginde "Teknolojide son durum" / Stand der Technik demeleri Müsteriyi ölüme terketmek gibi oluyor moralin daha da bozuluyor. Birsey yapamiyoruz diyorlar üreticinin Servisleri birsey yapamiyorsa o zaman Üreticiler bu araci nasil üretmeyi basariyorlar. VW aldinmi mutlaka benim gibi AVUKATLIK sigortasi yapmaniz gerekiyor, evet ciddiyim bakin Far ayari yüzünden Avukatlik oldum para vermedim Sigortam oldugu icin. Yani artik en ufak birsey de en iyisi Avukata verecen o sorunu cözecek. Bu derece bir Otomobil markasidir VW.
VW ye o kadar para vermek yaziktir günahtir, ne alin teri ile calisiyoruz, kimimiz 24 Saat bile calisiyor bunun parasini kazanmak icin. Yani 25.000 €uro ederi var bu araclarin, 2. el alacaksin her zaman karli cikarsin. Alin 1. el aldik VW sözde fazla deger kaybetmiyor dendi aracimin indirimli liste Fiyati 36.000 €uro su anki degeri 14.593 €uro bankada ki borcu bile degerinden fazla.
Hic aklima gelmedi degil ama sorunun cevabini okumaktan korkuyorum. DSG sesini kayit ettim Video ya ve yolladim, VW geri dönüs yapti 1 hafta icinde ve malesef sorunun nereden oldugunu karsidan söyleyemezlermis Servise götürmem gerekiyormus. Servise bu ses icin iki defa gittim her defasinda da o ses in cikmayacagi tuttu sinir oldum bir daha da götürmedim. Thomas arkadas a sordum o da Tamirci ve DSG sahibidir ve o ses ondan da oldugunu normal oldugunu söylemisti.
Nedense VW de her türlü ses normal, konusan "Knight Rider" Kara Simsek masallah![]()
Hic aklima gelmedi degil ama sorunun cevabini okumaktan korkuyorum. DSG sesini kayit ettim Video ya ve yolladim, VW geri dönüs yapti 1 hafta icinde ve malesef sorunun nereden oldugunu karsidan söyleyemezlermis Servise götürmem gerekiyormus. Servise bu ses icin iki defa gittim her defasinda da o ses in cikmayacagi tuttu sinir oldum bir daha da götürmedim. Thomas arkadas a sordum o da Tamirci ve DSG sahibidir ve o ses ondan da oldugunu normal oldugunu söylemisti.
Nedense VW de her türlü ses normal, konusan "Knight Rider" Kara Simsek masallah![]()
Abi Korea mali diye gülme gercekten ben bile artik JAPON lara karsi boyun egiyorumKIA al yasin sen 7 yil garantili garantili binersin
modeline sen karar ver![]()
. Diger enistem cok hor kullanir diger HONDA Accord 2.4 iVtec araci 7 sene icinde 2-3 kez sadece bakima girdi o kadar birde Cam indirme otomatiki bozuldu baska hic bir sorun yok tu aracta
.
Abi Korea mali diye gülme gercekten ben bile artik JAPON lara karsi boyun egiyorumKIA al yasin sen 7 yil garantili garantili binersin
modeline sen karar ver![]()
. Diger enistem cok hor kullanir diger HONDA Accord 2.4 iVtec araci 7 sene icinde 2-3 kez sadece bakima girdi o kadar birde Cam indirme otomatiki bozuldu baska hic bir sorun yok tu aracta
.
Çok basit Şanzımandan yada yazılımdan Yasin bu kadar basit ve net Limitör kelimesi bana göre saçmalık, RS6, yada 7.60, S600 değil bu araç
Çok basit Şanzımandan yada yazılımdan Yasin bu kadar basit ve net Limitör kelimesi bana göre saçmalık, RS6, yada 7.60, S600 değil bu araç
Abicim yazilimdan diyorsunda madem yazilim neden cogu aracta 200, 203, 208, 210, 220 diye yol aliyor bunu aciklarsan anlayacamÇok basit Şanzımandan yada yazılımdan Yasin bu kadar basit ve net Limitör kelimesi bana göre saçmalık, RS6, yada 7.60, S600 değil bu araç.
Turhan abim Hans olayini aciklamis bu durum böyle gibi görünüyor.
RS6 da bile Limitatör ü kaldirta biliyorsun ücret karsiligi![]()
Abicim yazilimdan diyorsunda madem yazilim neden cogu aracta 200, 203, 208, 210, 220 diye yol aliyor bunu aciklarsan anlayacamÇok basit Şanzımandan yada yazılımdan Yasin bu kadar basit ve net Limitör kelimesi bana göre saçmalık, RS6, yada 7.60, S600 değil bu araç.
Turhan abim Hans olayini aciklamis bu durum böyle gibi görünüyor.
RS6 da bile Limitatör ü kaldirta biliyorsun ücret karsiligi![]()
DSG'de önlem amaçlı yapılan bir olay olabilir Yasin, bazılarında vardır bazılarında yoktur arada kaynamıştır, ama bana limitör demeyin ne olurAbicim yazilimdan diyorsunda madem yazilim neden cogu aracta 200, 203, 208, 210, 220 diye yol aliyor bunu aciklarsan anlayacam.
Turhan abim Hans olayini aciklamis bu durum böyle gibi görünüyor.
RS6 da bile Limitatör ü kaldirta biliyorsun ücret karsiligi![]()
![]()
DSG'de önlem amaçlı yapılan bir olay olabilir Yasin, bazılarında vardır bazılarında yoktur arada kaynamıştır, ama bana limitör demeyin ne olurAbicim yazilimdan diyorsunda madem yazilim neden cogu aracta 200, 203, 208, 210, 220 diye yol aliyor bunu aciklarsan anlayacam.
Turhan abim Hans olayini aciklamis bu durum böyle gibi görünüyor.
RS6 da bile Limitatör ü kaldirta biliyorsun ücret karsiligi![]()
![]()
140 Hp TDI ler ticari araç olarak düşünülmüş olabilir. O yüzdende hazla hızlı gitmiyor![]()
140 Hp TDI ler ticari araç olarak düşünülmüş olabilir. O yüzdende hazla hızlı gitmiyor![]()
Peki buyur o zaman Emre abim, hatta diger tüm ustalarim, her iki arac 2.0 TDI 140HP DSG dir biri Dursun abimizin digeride Motor-Talk dan üyenin;
1. Resim, Dursun abimin araci 220km/h 4.200 devir yapiyor iken görüntü
2. Resim, Motor-Talk da ki Üye 239km/h yapmis ve 4.500 devirde (tamam yol biraz egimli ama yinede).
Benim arac 3.800 deviri gecemiyor. 3.800 deviri gecse kesinlikle Dursun abimin seviyesine ulasacak ama gecmiyor zimba gibi zimbalanmis sekilde kaliyor ögle devir ve Kilometre sayaci. Aradaki farklari kendiniz görün iste.
Buda benim Video devir saatine bakin bende simdi bugün gördüm 3.800 de takili kaldigini, su dakika icinde görmesem 4.200 devir yapiyor saniyordum su dakikaya kadar
Peki buyur o zaman Emre abim, hatta diger tüm ustalarim, her iki arac 2.0 TDI 140HP DSG dir biri Dursun abimizin digeride Motor-Talk dan üyenin;
1. Resim, Dursun abimin araci 220km/h 4.200 devir yapiyor iken görüntü
2. Resim, Motor-Talk da ki Üye 239km/h yapmis ve 4.500 devirde (tamam yol biraz egimli ama yinede).
Benim arac 3.800 deviri gecemiyor. 3.800 deviri gecse kesinlikle Dursun abimin seviyesine ulasacak ama gecmiyor zimba gibi zimbalanmis sekilde kaliyor ögle devir ve Kilometre sayaci. Aradaki farklari kendiniz görün iste.
Buda benim Video devir saatine bakin bende simdi bugün gördüm 3.800 de takili kaldigini, su dakika icinde görmesem 4.200 devir yapiyor saniyordum su dakikaya kadar
Ben VW ye yaziyorum simdi, benim arac neden ne haddi ile 3.800 devir yapiyor takili kaliyor anlam veremedim dogrusu ! Bu olay simdi kafami kurcaladi pesini birakmam. Taaa 5-6 öncesi aküm bittiginde is yerine gelen Tamirci söylemisti bu arac Gaz almiyor diye o zamanlardan beri mi sorun mu var acaba arastirmam lazim.
Ben VW ye yaziyorum simdi, benim arac neden ne haddi ile 3.800 devir yapiyor takili kaliyor anlam veremedim dogrusu ! Bu olay simdi kafami kurcaladi pesini birakmam. Taaa 5-6 öncesi aküm bittiginde is yerine gelen Tamirci söylemisti bu arac Gaz almiyor diye o zamanlardan beri mi sorun mu var acaba arastirmam lazim.
Bozuk !!!
![]()
Senin arabada sorun var bence. Teknik veri 4200 DD / 140 Hp. Öyle yada böyle uzun sürsede 4200 DD ye ulaşabiliyor olması lazım. Doğrusal güç artışı varsa senin araba 3800 DD 126 HPBen VW ye yaziyorum simdi, benim arac neden ne haddi ile 3.800 devir yapiyor takili kaliyor anlam veremedim dogrusu ! Bu olay simdi kafami kurcaladi pesini birakmam. Taaa 5-6 öncesi aküm bittiginde is yerine gelen Tamirci söylemisti bu arac Gaz almiyor diye o zamanlardan beri mi sorun mu var acaba arastirmam lazim.![]()
Senin arabada sorun var bence. Teknik veri 4200 DD / 140 Hp. Öyle yada böyle uzun sürsede 4200 DD ye ulaşabiliyor olması lazım. Doğrusal güç artışı varsa senin araba 3800 DD 126 HPBen VW ye yaziyorum simdi, benim arac neden ne haddi ile 3.800 devir yapiyor takili kaliyor anlam veremedim dogrusu ! Bu olay simdi kafami kurcaladi pesini birakmam. Taaa 5-6 öncesi aküm bittiginde is yerine gelen Tamirci söylemisti bu arac Gaz almiyor diye o zamanlardan beri mi sorun mu var acaba arastirmam lazim.![]()
Bu durumda ben AVUKAT ima gidiyorum acikca yazayim buda benden son durum olsun. 126HP ise VW yi ögle yakarim ki vallahi AUTO BILD e bile yazarim bu konuyu Gazetelere cikarim sirf VW yüzünden. Abicim ben ise giderken bir Dip Gaz daha yapiyorum 4.200 oluyormu olmuyormu merak ettim.
Bu durumda ben AVUKAT ima gidiyorum acikca yazayim buda benden son durum olsun. 126HP ise VW yi ögle yakarim ki vallahi AUTO BILD e bile yazarim bu konuyu Gazetelere cikarim sirf VW yüzünden. Abicim ben ise giderken bir Dip Gaz daha yapiyorum 4.200 oluyormu olmuyormu merak ettim.
PD ye kötü dedik yerden yere vurduk CR ne kadar iyi oldugu buradan anlasiliyor iste. Ön yargili olmak kadar kötü birsey yokmus gercekten.
Özellikle neden Variant + DSG lerde böyle bir sorun var anlamis degilim. Adam bana yazmis simdi o konuda Tekerler, Opsiyonlar, ve DSG malesef Hizi yavaslatiyormus. Nedeni ise Opsiyonlar ve DSG fazladan elektrik yakiyor elektrik yine fazla Dinamoyu yoruyor = HP den veriyor. Tamam anladik ama niye Dursun abimin araci ayni sekilde 220 yapiyor. Bunun aynisini yazdim oraya. Tercüme ettir takip et agzin acik kalsin !
2,0TDI schafft nicht versprochene Höchstgeschwindigkeit : Seite 25 : Also ich will es jetzt Wissen und werde am Donnerstag auf den ...
Ne güzel limitörü olmayan 230-240 yapan PD Passat'ım vardı . Ne işin var senin limitörlü B7'lerde...![]()
PD ye kötü dedik yerden yere vurduk CR ne kadar iyi oldugu buradan anlasiliyor iste. Ön yargili olmak kadar kötü birsey yokmus gercekten.
Özellikle neden Variant + DSG lerde böyle bir sorun var anlamis degilim. Adam bana yazmis simdi o konuda Tekerler, Opsiyonlar, ve DSG malesef Hizi yavaslatiyormus. Nedeni ise Opsiyonlar ve DSG fazladan elektrik yakiyor elektrik yine fazla Dinamoyu yoruyor = HP den veriyor. Tamam anladik ama niye Dursun abimin araci ayni sekilde 220 yapiyor. Bunun aynisini yazdim oraya. Tercüme ettir takip et agzin acik kalsin !
2,0TDI schafft nicht versprochene Höchstgeschwindigkeit : Seite 25 : Also ich will es jetzt Wissen und werde am Donnerstag auf den ...
Ne güzel limitörü olmayan 230-240 yapan PD Passat'ım vardı . Ne işin var senin limitörlü B7'lerde...![]()
sana diyoruz yasin arabayi bi test ettir gucunu olctur diye, ne testiydi o dyno'muyduYok yok üretim bandinda yanlis Motor taktilar sanirim, bana üretim ve Test prototip asamasi olan 1.2 TDI Motorunu taktilar sanirim baska aciklamasi yok bu isin. Gülmeyin aglanacak bir durumdayim burada![]()
![]()
sana diyoruz yasin arabayi bi test ettir gucunu olctur diye, ne testiydi o dyno'muyduYok yok üretim bandinda yanlis Motor taktilar sanirim, bana üretim ve Test prototip asamasi olan 1.2 TDI Motorunu taktilar sanirim baska aciklamasi yok bu isin. Gülmeyin aglanacak bir durumdayim burada![]()
![]()
S Modda vitesler hangi devirde değişiyor senin arabada.Bu durumda ben AVUKAT ima gidiyorum acikca yazayim buda benden son durum olsun. 126HP ise VW yi ögle yakarim ki vallahi AUTO BILD e bile yazarim bu konuyu Gazetelere cikarim sirf VW yüzünden. Abicim ben ise giderken bir Dip Gaz daha yapiyorum 4.200 oluyormu olmuyormu merak ettim.
S Modda vitesler hangi devirde değişiyor senin arabada.Bu durumda ben AVUKAT ima gidiyorum acikca yazayim buda benden son durum olsun. 126HP ise VW yi ögle yakarim ki vallahi AUTO BILD e bile yazarim bu konuyu Gazetelere cikarim sirf VW yüzünden. Abicim ben ise giderken bir Dip Gaz daha yapiyorum 4.200 oluyormu olmuyormu merak ettim.
Ne güzel limitörü olmayan 230-240 yapan PD Passat'ım vardı . Ne işin var senin limitörlü B7'lerde...
Peki buyur o zaman Emre abim, hatta diger tüm ustalarim, her iki arac 2.0 TDI 140HP DSG dir biri Dursun abimizin digeride Motor-Talk dan üyenin;
1. Resim, Dursun abimin araci 220km/h 4.200 devir yapiyor iken görüntü
2. Resim, Motor-Talk da ki Üye 239km/h yapmis ve 4.500 devirde (tamam yol biraz egimli ama yinede).
Benim arac 3.800 deviri gecemiyor. 3.800 deviri gecse kesinlikle Dursun abimin seviyesine ulasacak ama gecmiyor zimba gibi zimbalanmis sekilde kaliyor ögle devir ve Kilometre sayaci. Aradaki farklari kendiniz görün iste.
buda B7 mert abihans buna limutor koymayimi unutmus acaba
![]()
Ne güzel limitörü olmayan 230-240 yapan PD Passat'ım vardı . Ne işin var senin limitörlü B7'lerde...
Peki buyur o zaman Emre abim, hatta diger tüm ustalarim, her iki arac 2.0 TDI 140HP DSG dir biri Dursun abimizin digeride Motor-Talk dan üyenin;
1. Resim, Dursun abimin araci 220km/h 4.200 devir yapiyor iken görüntü
2. Resim, Motor-Talk da ki Üye 239km/h yapmis ve 4.500 devirde (tamam yol biraz egimli ama yinede).
Benim arac 3.800 deviri gecemiyor. 3.800 deviri gecse kesinlikle Dursun abimin seviyesine ulasacak ama gecmiyor zimba gibi zimbalanmis sekilde kaliyor ögle devir ve Kilometre sayaci. Aradaki farklari kendiniz görün iste.
buda B7 mert abihans buna limutor koymayimi unutmus acaba
![]()