Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Değerli dostum,
Kızkalesine 1980'de gittim, 12 yaşındayken. O zaman havaalanı kadar büyük ve düz bu yerde sadece 1 adet baraka vardı, bir de yüzlerce çadır tabi. Düşünün ki 32 yıl önce bulaşık da denizde yıkanıyordu, insanlar da denizde yıkanıyordu, çöp bile denize atılıyordu. Şimdi burası 5 yıldızlı otellerin boy gösterdiği ve bazı uyanık akrabalarımın da erken zamanda dönüm dönüm yer alıp şimdi hazine değerine sattıkları yerler. Bu Barbarossa Club & Hotel'de yetişkin başına 25 TL verdik, 8 kupon aldık, 4 aile gittik, hatta daha sonra 1 aile daha katıldı. Oda ve lokantadaki yemek hariç sabahtan akşama kadar kalabiliyorsunuz, bizim arayıp da bulamadığımız bir imkandı ve artık devamlı gideriz, kızkardeşimin bebeği 40'ını çıkarana kadar çünkü o zaman standart sahilimiz olan temiz Yumurtalık'a gideceğiz.
Adana'dan selamlar,
Taner Göde
Not: Adana-Kızkalesi arasındaki yol şu anda Çeşmeli'ye kadar TEM ve sonra da duble yol ama ben oranın iki aracın bile yan yana zor geçtiği yılları da hatırlarım. Çocukların şimdi bilgisayarda oynadığı manevralı araba yarışlarını o zaman babalarımız gerçek araçlarla hayatlarını ortaya koyarak oynuyordu! Manyaklık ötesi bir yolculuktu o zaman Kızkalesine gitmek!!!
taner abi sorması ayıp olmassa tam pansiyon olarak kişi başı kaça konakladınız . kız kalesi benim mersinde en sevdiğim sahildir. ailemle gittiğimde de hemen yanındaki ücretli plajı kullanırım. sakinliğinden dolayı.
pazar günü kız kalesi amele pazarını dönüyor. memleketin tüm kazmaları doluşuyor.![]()
Değerli dostum,
Kızkalesine 1980'de gittim, 12 yaşındayken. O zaman havaalanı kadar büyük ve düz bu yerde sadece 1 adet baraka vardı, bir de yüzlerce çadır tabi. Düşünün ki 32 yıl önce bulaşık da denizde yıkanıyordu, insanlar da denizde yıkanıyordu, çöp bile denize atılıyordu. Şimdi burası 5 yıldızlı otellerin boy gösterdiği ve bazı uyanık akrabalarımın da erken zamanda dönüm dönüm yer alıp şimdi hazine değerine sattıkları yerler. Bu Barbarossa Club & Hotel'de yetişkin başına 25 TL verdik, 8 kupon aldık, 4 aile gittik, hatta daha sonra 1 aile daha katıldı. Oda ve lokantadaki yemek hariç sabahtan akşama kadar kalabiliyorsunuz, bizim arayıp da bulamadığımız bir imkandı ve artık devamlı gideriz, kızkardeşimin bebeği 40'ını çıkarana kadar çünkü o zaman standart sahilimiz olan temiz Yumurtalık'a gideceğiz.
Adana'dan selamlar,
Taner Göde
Not: Adana-Kızkalesi arasındaki yol şu anda Çeşmeli'ye kadar TEM ve sonra da duble yol ama ben oranın iki aracın bile yan yana zor geçtiği yılları da hatırlarım. Çocukların şimdi bilgisayarda oynadığı manevralı araba yarışlarını o zaman babalarımız gerçek araçlarla hayatlarını ortaya koyarak oynuyordu! Manyaklık ötesi bir yolculuktu o zaman Kızkalesine gitmek!!!
taner abi sorması ayıp olmassa tam pansiyon olarak kişi başı kaça konakladınız . kız kalesi benim mersinde en sevdiğim sahildir. ailemle gittiğimde de hemen yanındaki ücretli plajı kullanırım. sakinliğinden dolayı.
pazar günü kız kalesi amele pazarını dönüyor. memleketin tüm kazmaları doluşuyor.![]()
Limonludan sonra bazı yerlerde yine o tür darlıklar var mesela Altınorfozu geçince virajlı yer gibi ama o eski halini seviyordum be narlıkuyunun eski yolu halen saparım nostalji içinDeğerli dostum,
Kızkalesine 1980'de gittim, 12 yaşındayken. O zaman havaalanı kadar büyük ve düz bu yerde sadece 1 adet baraka vardı, bir de yüzlerce çadır tabi. Düşünün ki 32 yıl önce bulaşık da denizde yıkanıyordu, insanlar da denizde yıkanıyordu, çöp bile denize atılıyordu. Şimdi burası 5 yıldızlı otellerin boy gösterdiği ve bazı uyanık akrabalarımın da erken zamanda dönüm dönüm yer alıp şimdi hazine değerine sattıkları yerler. Bu Barbarossa Club & Hotel'de yetişkin başına 25 TL verdik, 8 kupon aldık, 4 aile gittik, hatta daha sonra 1 aile daha katıldı. Oda ve lokantadaki yemek hariç sabahtan akşama kadar kalabiliyorsunuz, bizim arayıp da bulamadığımız bir imkandı ve artık devamlı gideriz, kızkardeşimin bebeği 40'ını çıkarana kadar çünkü o zaman standart sahilimiz olan temiz Yumurtalık'a gideceğiz.
Adana'dan selamlar,
Taner Göde
Not: Adana-Kızkalesi arasındaki yol şu anda Çeşmeli'ye kadar TEM ve sonra da duble yol ama ben oranın iki aracın bile yan yana zor geçtiği yılları da hatırlarım. Çocukların şimdi bilgisayarda oynadığı manevralı araba yarışlarını o zaman babalarımız gerçek araçlarla hayatlarını ortaya koyarak oynuyordu! Manyaklık ötesi bir yolculuktu o zaman Kızkalesine gitmek!!!
Limonludan sonra bazı yerlerde yine o tür darlıklar var mesela Altınorfozu geçince virajlı yer gibi ama o eski halini seviyordum be narlıkuyunun eski yolu halen saparım nostalji içinDeğerli dostum,
Kızkalesine 1980'de gittim, 12 yaşındayken. O zaman havaalanı kadar büyük ve düz bu yerde sadece 1 adet baraka vardı, bir de yüzlerce çadır tabi. Düşünün ki 32 yıl önce bulaşık da denizde yıkanıyordu, insanlar da denizde yıkanıyordu, çöp bile denize atılıyordu. Şimdi burası 5 yıldızlı otellerin boy gösterdiği ve bazı uyanık akrabalarımın da erken zamanda dönüm dönüm yer alıp şimdi hazine değerine sattıkları yerler. Bu Barbarossa Club & Hotel'de yetişkin başına 25 TL verdik, 8 kupon aldık, 4 aile gittik, hatta daha sonra 1 aile daha katıldı. Oda ve lokantadaki yemek hariç sabahtan akşama kadar kalabiliyorsunuz, bizim arayıp da bulamadığımız bir imkandı ve artık devamlı gideriz, kızkardeşimin bebeği 40'ını çıkarana kadar çünkü o zaman standart sahilimiz olan temiz Yumurtalık'a gideceğiz.
Adana'dan selamlar,
Taner Göde
Not: Adana-Kızkalesi arasındaki yol şu anda Çeşmeli'ye kadar TEM ve sonra da duble yol ama ben oranın iki aracın bile yan yana zor geçtiği yılları da hatırlarım. Çocukların şimdi bilgisayarda oynadığı manevralı araba yarışlarını o zaman babalarımız gerçek araçlarla hayatlarını ortaya koyarak oynuyordu! Manyaklık ötesi bir yolculuktu o zaman Kızkalesine gitmek!!!
TANER dostum resimlere baktımda keyifler yerinde ..
12.yaşında gitmişsin 32.sene geçmiş yani yaş 44.mi oluyor. dostum benden 4.fazlasın. ama her plajda bireksiklik olur ...bu karelerde CC yani benim tabirimle white dream eksikti ....ama kendini sahile atmışsın dayanmak zor ....
TANER dostum resimlere baktımda keyifler yerinde ..
12.yaşında gitmişsin 32.sene geçmiş yani yaş 44.mi oluyor. dostum benden 4.fazlasın. ama her plajda bireksiklik olur ...bu karelerde CC yani benim tabirimle white dream eksikti ....ama kendini sahile atmışsın dayanmak zor ....
Değerli arkadaşlarım,
Bugün VOLKSWAGEN CC'yi "alıcı" ve "kullanıcı" gözle görmek için VW Adana Yetkili Bayi AYKAN'a gittim. Tabi bir sürü insan, bir o kadar da PASSAT vardı. Hatta teslim edilen bir adet 1.4 TSI HIGHLINE + SUNROOF'lu beyaz PASSAT B7 de 33 BUZ ** plakası ile pistte kalkışa hazır bekliyordu.
CC tabi BAŞKÖŞE mevkiindeydi. Herkes gıpta ile bakıyor, alıp gezmenin hayalini kuruyordu.
CC'de en çok hoşuma giden derin oturma pozisyonu. 2008 ve 2012 model PASSAT'larımda bu pozisyon bana önceki ve 8 yıl kullandığım araç olan SEAT Toledo'dan daha yukarıda gelmişti. Zaten koltuk derinlik ayarını da hep en aşağıda tutmuştum ama yine de 2-3 parmak yukarıdaydım. Tabi zamanla alıştım ama CC'de bu geri döndü ve çok hoşuma gitti.
Esas bomba geliyor ama. Bildiğinizden eminim, ben de bildiğimi sanıyordum ama eksik biliyormuşum. CC'deki PANORAMIC CAM TAVAN benim sattığım VARIANT'takinden biraz farklı olarak sadece gerçek anlamda PANORAMIC CAM TAVAN, ama arkaya tamamen açılan tip ve cinsten değil. Sadece "havalandırma" modunda arkası kalkıyor. Bunu duydum, hem sevindim, hem şoke oldum. O andaki yüz ifadem herhalde tuzlu baklava gibi olmuştur. Sevindim ama neden, bilmiyorum çünkü VARIANT'taki açılabilir özelliğini seviyordum ama Adana'da güneşli havada açmak imkansızdı, ancak akşam veya kapalı havada açabiliyordum, o nedenle hep havalandırma modunda gidiyordum. Üzüldüm çünkü bunu bilemediğim için üzüldüm, bunu benim bilmem gerekiyordu ve orada biraz aptal sazan gibi oldum.
CC duruşu, şekli ve bakışları ile büyülemeye devam ediyor. Bu araç 120.000 TL'ydi, 2.0 TDI 170 HP 6-DSG ve DCC ile Park Assist de vardı.
![]()
Değerli arkadaşlarım,
Bugün VOLKSWAGEN CC'yi "alıcı" ve "kullanıcı" gözle görmek için VW Adana Yetkili Bayi AYKAN'a gittim. Tabi bir sürü insan, bir o kadar da PASSAT vardı. Hatta teslim edilen bir adet 1.4 TSI HIGHLINE + SUNROOF'lu beyaz PASSAT B7 de 33 BUZ ** plakası ile pistte kalkışa hazır bekliyordu.
CC tabi BAŞKÖŞE mevkiindeydi. Herkes gıpta ile bakıyor, alıp gezmenin hayalini kuruyordu.
CC'de en çok hoşuma giden derin oturma pozisyonu. 2008 ve 2012 model PASSAT'larımda bu pozisyon bana önceki ve 8 yıl kullandığım araç olan SEAT Toledo'dan daha yukarıda gelmişti. Zaten koltuk derinlik ayarını da hep en aşağıda tutmuştum ama yine de 2-3 parmak yukarıdaydım. Tabi zamanla alıştım ama CC'de bu geri döndü ve çok hoşuma gitti.
Esas bomba geliyor ama. Bildiğinizden eminim, ben de bildiğimi sanıyordum ama eksik biliyormuşum. CC'deki PANORAMIC CAM TAVAN benim sattığım VARIANT'takinden biraz farklı olarak sadece gerçek anlamda PANORAMIC CAM TAVAN, ama arkaya tamamen açılan tip ve cinsten değil. Sadece "havalandırma" modunda arkası kalkıyor. Bunu duydum, hem sevindim, hem şoke oldum. O andaki yüz ifadem herhalde tuzlu baklava gibi olmuştur. Sevindim ama neden, bilmiyorum çünkü VARIANT'taki açılabilir özelliğini seviyordum ama Adana'da güneşli havada açmak imkansızdı, ancak akşam veya kapalı havada açabiliyordum, o nedenle hep havalandırma modunda gidiyordum. Üzüldüm çünkü bunu bilemediğim için üzüldüm, bunu benim bilmem gerekiyordu ve orada biraz aptal sazan gibi oldum.
CC duruşu, şekli ve bakışları ile büyülemeye devam ediyor. Bu araç 120.000 TL'ydi, 2.0 TDI 170 HP 6-DSG ve DCC ile Park Assist de vardı.
![]()
bilmiyordum öğrenmiş oldum HocamDeğerli arkadaşlarım,
Bugün VOLKSWAGEN CC'yi "alıcı" ve "kullanıcı" gözle görmek için VW Adana Yetkili Bayi AYKAN'a gittim. Tabi bir sürü insan, bir o kadar da PASSAT vardı. Hatta teslim edilen bir adet 1.4 TSI HIGHLINE + SUNROOF'lu beyaz PASSAT B7 de 33 BUZ ** plakası ile pistte kalkışa hazır bekliyordu.
CC tabi BAŞKÖŞE mevkiindeydi. Herkes gıpta ile bakıyor, alıp gezmenin hayalini kuruyordu.
CC'de en çok hoşuma giden derin oturma pozisyonu. 2008 ve 2012 model PASSAT'larımda bu pozisyon bana önceki ve 8 yıl kullandığım araç olan SEAT Toledo'dan daha yukarıda gelmişti. Zaten koltuk derinlik ayarını da hep en aşağıda tutmuştum ama yine de 2-3 parmak yukarıdaydım. Tabi zamanla alıştım ama CC'de bu geri döndü ve çok hoşuma gitti.
Esas bomba geliyor ama. Bildiğinizden eminim, ben de bildiğimi sanıyordum ama eksik biliyormuşum. CC'deki PANORAMIC CAM TAVAN benim sattığım VARIANT'takinden biraz farklı olarak sadece gerçek anlamda PANORAMIC CAM TAVAN, ama arkaya tamamen açılan tip ve cinsten değil. Sadece "havalandırma" modunda arkası kalkıyor. Bunu duydum, hem sevindim, hem şoke oldum. O andaki yüz ifadem herhalde tuzlu baklava gibi olmuştur. Sevindim ama neden, bilmiyorum çünkü VARIANT'taki açılabilir özelliğini seviyordum ama Adana'da güneşli havada açmak imkansızdı, ancak akşam veya kapalı havada açabiliyordum, o nedenle hep havalandırma modunda gidiyordum. Üzüldüm çünkü bunu bilemediğim için üzüldüm, bunu benim bilmem gerekiyordu ve orada biraz aptal sazan gibi oldum.
CC duruşu, şekli ve bakışları ile büyülemeye devam ediyor. Bu araç 120.000 TL'ydi, 2.0 TDI 170 HP 6-DSG ve DCC ile Park Assist de vardı.
![]()
Konu errddm tarafından (02 07 2012 Saat 23:00 ) değiştirilmiştir.
bilmiyordum öğrenmiş oldum HocamDeğerli arkadaşlarım,
Bugün VOLKSWAGEN CC'yi "alıcı" ve "kullanıcı" gözle görmek için VW Adana Yetkili Bayi AYKAN'a gittim. Tabi bir sürü insan, bir o kadar da PASSAT vardı. Hatta teslim edilen bir adet 1.4 TSI HIGHLINE + SUNROOF'lu beyaz PASSAT B7 de 33 BUZ ** plakası ile pistte kalkışa hazır bekliyordu.
CC tabi BAŞKÖŞE mevkiindeydi. Herkes gıpta ile bakıyor, alıp gezmenin hayalini kuruyordu.
CC'de en çok hoşuma giden derin oturma pozisyonu. 2008 ve 2012 model PASSAT'larımda bu pozisyon bana önceki ve 8 yıl kullandığım araç olan SEAT Toledo'dan daha yukarıda gelmişti. Zaten koltuk derinlik ayarını da hep en aşağıda tutmuştum ama yine de 2-3 parmak yukarıdaydım. Tabi zamanla alıştım ama CC'de bu geri döndü ve çok hoşuma gitti.
Esas bomba geliyor ama. Bildiğinizden eminim, ben de bildiğimi sanıyordum ama eksik biliyormuşum. CC'deki PANORAMIC CAM TAVAN benim sattığım VARIANT'takinden biraz farklı olarak sadece gerçek anlamda PANORAMIC CAM TAVAN, ama arkaya tamamen açılan tip ve cinsten değil. Sadece "havalandırma" modunda arkası kalkıyor. Bunu duydum, hem sevindim, hem şoke oldum. O andaki yüz ifadem herhalde tuzlu baklava gibi olmuştur. Sevindim ama neden, bilmiyorum çünkü VARIANT'taki açılabilir özelliğini seviyordum ama Adana'da güneşli havada açmak imkansızdı, ancak akşam veya kapalı havada açabiliyordum, o nedenle hep havalandırma modunda gidiyordum. Üzüldüm çünkü bunu bilemediğim için üzüldüm, bunu benim bilmem gerekiyordu ve orada biraz aptal sazan gibi oldum.
CC duruşu, şekli ve bakışları ile büyülemeye devam ediyor. Bu araç 120.000 TL'ydi, 2.0 TDI 170 HP 6-DSG ve DCC ile Park Assist de vardı.
![]()
bu panoramık cam tavan bır konusmada daha gecmıstı sankı bende ordan hatırlıyorum taner abı havalandırma oldugunu bende orada ogrenmıstım zaten kacımız sanrufu sonuna kadar acıpta gezebılıyoruz kı normal seyır halınde anca yavas yavas gıderken tadı guzel ama panoramıgın tadıda bı baska tabıı ıster acılsın ıster acılmasın![]()
bu panoramık cam tavan bır konusmada daha gecmıstı sankı bende ordan hatırlıyorum taner abı havalandırma oldugunu bende orada ogrenmıstım zaten kacımız sanrufu sonuna kadar acıpta gezebılıyoruz kı normal seyır halınde anca yavas yavas gıderken tadı guzel ama panoramıgın tadıda bı baska tabıı ıster acılsın ıster acılmasın![]()
Mesela PASSAT'ların ön kapı ceplerine 1,5 litre Apollinaris veya Üççamlar PET su şişesi koymak mümkündü, CC'de bu imkan artık yok. CC'de kapıları açarken sakin olmak gerek, camların aşağıya inmesi için yarım saniye zaman geçiyor.
Cam açma tuşlarının krom kaplı olup olmadığını merak ediyordum, resimdeki CC'de krom kaplı değildi ama kapı eşiklerinde krom "CC" kaplamaları vardı.
Bu aracın arka camları koyu değildi. Bu da benim aracımla örtüşüyordu. Arka cam perde geldiğinde içerinin nasıl bir ambiyansa erişeceğini daha iyi görebildim.
Showroom araçlarına kağıt paspas koyuyorlar. Müşteriler de onları parçalıyor, halı paspas da hemen buruşup kirleniyor... Hiç koymasalar daha iyi olurdu.
Mesela PASSAT'ların ön kapı ceplerine 1,5 litre Apollinaris veya Üççamlar PET su şişesi koymak mümkündü, CC'de bu imkan artık yok. CC'de kapıları açarken sakin olmak gerek, camların aşağıya inmesi için yarım saniye zaman geçiyor.
Cam açma tuşlarının krom kaplı olup olmadığını merak ediyordum, resimdeki CC'de krom kaplı değildi ama kapı eşiklerinde krom "CC" kaplamaları vardı.
Bu aracın arka camları koyu değildi. Bu da benim aracımla örtüşüyordu. Arka cam perde geldiğinde içerinin nasıl bir ambiyansa erişeceğini daha iyi görebildim.
Showroom araçlarına kağıt paspas koyuyorlar. Müşteriler de onları parçalıyor, halı paspas da hemen buruşup kirleniyor... Hiç koymasalar daha iyi olurdu.
taner hocam, bu cam tavanın tam anlamıyla açılaması bence kötü olmuş. her ne kadar crv ve bazı diğer araçlarda bulunan hiç açılamayan cam tavanlara kıyasla daha iyi olsa da bu arada bir form olmuş. keşke tamamen açılabilse ve rüzgarı hissedebilse insan. uygun havalarda düşük hızla giderken gelen rüzgarı hisstemek çok güzel bir olay.
taner hocam, bu cam tavanın tam anlamıyla açılaması bence kötü olmuş. her ne kadar crv ve bazı diğer araçlarda bulunan hiç açılamayan cam tavanlara kıyasla daha iyi olsa da bu arada bir form olmuş. keşke tamamen açılabilse ve rüzgarı hissedebilse insan. uygun havalarda düşük hızla giderken gelen rüzgarı hisstemek çok güzel bir olay.
[QUOTE=Taner Göde;134595]Mesela PASSAT'ların ön kapı ceplerine 1,5 litre Apollinaris veya Üççamlar PET su şişesi koymak mümkündü, CC'de bu imkan artık yok. CC'de kapıları açarken sakin olmak gerek, camların aşağıya inmesi için yarım saniye zaman geçiyor.
QUOTE]
bu camişine dikkat etmek gerekli.. bazıları kapıyı kırarcasına kapatınca sinirim tepeme çıkıyor, cc de camlar çerçevesiz olduğu için böyle durumlarda sıkıntı çıkar mı acaba.. pek bana göre değil gibi geldi bana![]()
[QUOTE=Taner Göde;134595]Mesela PASSAT'ların ön kapı ceplerine 1,5 litre Apollinaris veya Üççamlar PET su şişesi koymak mümkündü, CC'de bu imkan artık yok. CC'de kapıları açarken sakin olmak gerek, camların aşağıya inmesi için yarım saniye zaman geçiyor.
QUOTE]
bu camişine dikkat etmek gerekli.. bazıları kapıyı kırarcasına kapatınca sinirim tepeme çıkıyor, cc de camlar çerçevesiz olduğu için böyle durumlarda sıkıntı çıkar mı acaba.. pek bana göre değil gibi geldi bana![]()
taner abi yeni CC hayırlı olsun. seni donanımhaber forumdan da takip ediyordum. senin yorumların için buraya üye oldum. aracını güle güle, kazasız belasız kullan.![]()
taner abi yeni CC hayırlı olsun. seni donanımhaber forumdan da takip ediyordum. senin yorumların için buraya üye oldum. aracını güle güle, kazasız belasız kullan.![]()
Ekleme 1:
CC'lerin DEPO KAPAĞI B6 kasa PASSAT'lardaki gibi içeriden tuşa basılarak açılıyor. Herhalde onu çıkarmayı unuttular, ya da CC kendisi bir model olarak değişmedi, sadece makjaylandı ama B6 kasa PASSAT tam bir model değişikliği geçirerek B7 kasa PASSAT oldu, bazı özellikleri kaybetti ama bazı özellikleri kazandı da.
Ekleme 2:
B6 kasa PASSAT'ım sedan olduğundan bagaj açma tuşuna basınca bagaj kapağı flop diye havaya kalkıyordu. B7 kasa PASSAT VARIANT'ımda bagaj kapağı motorlu olmadığı için tuşa kaç defa bastıysam da hiçbir faaliyet görmedim. CC bir Coupé ama ruhunda Sedan olduğu için bagaj açma tuşu eskisi gibi çalışacak, her ne kadar bagajı kaldırma görevini elektrikli motorlar yerine iki adet helezon yay görecek olsa da.
Konu Taner Göde tarafından (02 07 2012 Saat 23:18 ) değiştirilmiştir.
Ekleme 1:
CC'lerin DEPO KAPAĞI B6 kasa PASSAT'lardaki gibi içeriden tuşa basılarak açılıyor. Herhalde onu çıkarmayı unuttular, ya da CC kendisi bir model olarak değişmedi, sadece makjaylandı ama B6 kasa PASSAT tam bir model değişikliği geçirerek B7 kasa PASSAT oldu, bazı özellikleri kaybetti ama bazı özellikleri kazandı da.
Ekleme 2:
B6 kasa PASSAT'ım sedan olduğundan bagaj açma tuşuna basınca bagaj kapağı flop diye havaya kalkıyordu. B7 kasa PASSAT VARIANT'ımda bagaj kapağı motorlu olmadığı için tuşa kaç defa bastıysam da hiçbir faaliyet görmedim. CC bir Coupé ama ruhunda Sedan olduğu için bagaj açma tuşu eskisi gibi çalışacak, her ne kadar bagajı kaldırma görevini elektrikli motorlar yerine iki adet helezon yay görecek olsa da.
Arkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Arkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Doğum günümünde içerisinde yer alan ay olan Haziran ayında beni "Ayın Üyesi" seçen değerli Passatturkiye yönetimine teşekkürü bir borç bilirim.
Doğum günümünde içerisinde yer alan ay olan Haziran ayında beni "Ayın Üyesi" seçen değerli Passatturkiye yönetimine teşekkürü bir borç bilirim.
Çok geçmiş olsun kendinize dikkat edin.Arkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Çok geçmiş olsun kendinize dikkat edin.Arkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Arkadaşım, acil şifalar dilerim. Büyük geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum. İnanıyorum ki sağlığına tez kavuşacaksın.
Arkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Arkadaşım, acil şifalar dilerim. Büyük geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum. İnanıyorum ki sağlığına tez kavuşacaksın.
Arkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Arkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Geçmiş olsun Allah acil şifa versin.
Arkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Geçmiş olsun Allah acil şifa versin.
Çok geçmiş olsun. Umarım iyi haberler alıp sağlığına bir an önce kavuşursun...Arkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Çok geçmiş olsun. Umarım iyi haberler alıp sağlığına bir an önce kavuşursun...Arkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Çok geçmiş olsun ALLAH'tan biran önce sağlığınıza kavuşmak dileğiyleArkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Çok geçmiş olsun ALLAH'tan biran önce sağlığınıza kavuşmak dileğiyleArkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Arkadaşlar sizlere daha öncede söylemiştim şu an VW 'nin internet araç kayıt kısmından bakıyorum bizim passat serviste mekaniş işlem yapılıyor yazıyor yan tarafta detaylarda araba CR teknoloji olduğu için 15.000 km 'de bir bakıma girmesi tavsiye ediliyor ama bizler hep 10.000 km 'de bir sokuyoruz ne diyorsunuz bu konuda ?
Yeni alınan 1.6 TDI ve 2.0 TDI araç sahiplerine de teslim sırasında 15.000 km 'de bir bakıma getiriniz şeklinde bilgi veriliyor bizim araç için de bilgiler kısmında öyle yazıyor kafam karıştı şimdi 10.000 km 'de bir mi götürelim 15.000 km 'de bir mi
Ve Bundan sonra arabanın bakımlarını MEZ 'de yaptırma kararı aldık MOBİL 1 yağ kullanılıyor üyelerin dikkatine![]()
![]()
Arkadaşlar sizlere daha öncede söylemiştim şu an VW 'nin internet araç kayıt kısmından bakıyorum bizim passat serviste mekaniş işlem yapılıyor yazıyor yan tarafta detaylarda araba CR teknoloji olduğu için 15.000 km 'de bir bakıma girmesi tavsiye ediliyor ama bizler hep 10.000 km 'de bir sokuyoruz ne diyorsunuz bu konuda ?
Yeni alınan 1.6 TDI ve 2.0 TDI araç sahiplerine de teslim sırasında 15.000 km 'de bir bakıma getiriniz şeklinde bilgi veriliyor bizim araç için de bilgiler kısmında öyle yazıyor kafam karıştı şimdi 10.000 km 'de bir mi götürelim 15.000 km 'de bir mi
Ve Bundan sonra arabanın bakımlarını MEZ 'de yaptırma kararı aldık MOBİL 1 yağ kullanılıyor üyelerin dikkatine![]()
![]()
Sercan 2.0 lar 10.000 1.6 lar 15.000 de bir gidiyor nedenini ben de bilmiyorum ama öyleymişArkadaşlar sizlere daha öncede söylemiştim şu an VW 'nin internet araç kayıt kısmından bakıyorum bizim passat serviste mekaniş işlem yapılıyor yazıyor yan tarafta detaylarda araba CR teknoloji olduğu için 15.000 km 'de bir bakıma girmesi tavsiye ediliyor ama bizler hep 10.000 km 'de bir sokuyoruz ne diyorsunuz bu konuda ?
Yeni alınan 1.6 TDI ve 2.0 TDI araç sahiplerine de teslim sırasında 15.000 km 'de bir bakıma getiriniz şeklinde bilgi veriliyor bizim araç için de bilgiler kısmında öyle yazıyor kafam karıştı şimdi 10.000 km 'de bir mi götürelim 15.000 km 'de bir mi
Ve Bundan sonra arabanın bakımlarını MEZ 'de yaptırma kararı aldık MOBİL 1 yağ kullanılıyor üyelerin dikkatine![]()
![]()
Sercan 2.0 lar 10.000 1.6 lar 15.000 de bir gidiyor nedenini ben de bilmiyorum ama öyleymişArkadaşlar sizlere daha öncede söylemiştim şu an VW 'nin internet araç kayıt kısmından bakıyorum bizim passat serviste mekaniş işlem yapılıyor yazıyor yan tarafta detaylarda araba CR teknoloji olduğu için 15.000 km 'de bir bakıma girmesi tavsiye ediliyor ama bizler hep 10.000 km 'de bir sokuyoruz ne diyorsunuz bu konuda ?
Yeni alınan 1.6 TDI ve 2.0 TDI araç sahiplerine de teslim sırasında 15.000 km 'de bir bakıma getiriniz şeklinde bilgi veriliyor bizim araç için de bilgiler kısmında öyle yazıyor kafam karıştı şimdi 10.000 km 'de bir mi götürelim 15.000 km 'de bir mi
Ve Bundan sonra arabanın bakımlarını MEZ 'de yaptırma kararı aldık MOBİL 1 yağ kullanılıyor üyelerin dikkatine![]()
![]()
Abi bugün özellikle sordum CR motora sahip bütün dizel araçlar 15.000 km 'de bir bakıma giriyor dediler hatta bizim araç bilgilerinde de bak öyle yazıyor eğer PD olsaydı 10.000 km 'de birSercan 2.0 lar 10.000 1.6 lar 15.000 de bir gidiyor nedenini ben de bilmiyorum ama öyleymiş
Hatta servislerde artık harita cebine konulan ufak kağıt var bakım bilgileri yazıyor orda da bir sonra ki bakıma 15.000 km sonra yazıldı !
Abi bugün özellikle sordum CR motora sahip bütün dizel araçlar 15.000 km 'de bir bakıma giriyor dediler hatta bizim araç bilgilerinde de bak öyle yazıyor eğer PD olsaydı 10.000 km 'de birSercan 2.0 lar 10.000 1.6 lar 15.000 de bir gidiyor nedenini ben de bilmiyorum ama öyleymiş
Hatta servislerde artık harita cebine konulan ufak kağıt var bakım bilgileri yazıyor orda da bir sonra ki bakıma 15.000 km sonra yazıldı !
ben de öyle biliyorum kitapçığına baktım 10.000 deyince şaşırmıştım demek ki bundan sonra 15000 de bir gidelim mantıklı![]()
ben de öyle biliyorum kitapçığına baktım 10.000 deyince şaşırmıştım demek ki bundan sonra 15000 de bir gidelim mantıklı![]()
Gökay kardeşim Allah acil şifalar versin inşallah.Bunu duyduğuma üzüldüm.Bir an evvel sağlığına kavuşmanı diliyorum.Arkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Gökay kardeşim Allah acil şifalar versin inşallah.Bunu duyduğuma üzüldüm.Bir an evvel sağlığına kavuşmanı diliyorum.Arkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Bu arada Sercan epey zaman önce belirtmişti cam tavanın sunroof şeklinde açılmadığını,sanırım atlandı bu.
Bu arada Sercan epey zaman önce belirtmişti cam tavanın sunroof şeklinde açılmadığını,sanırım atlandı bu.
Taner Hocam, şuna ağır makyaj desek daha doğru olur. özü kısacası karoseri aynı yani boyu posu hatta iç organları aynı sadece makyajı varEkleme 1:
CC'lerin DEPO KAPAĞI B6 kasa PASSAT'lardaki gibi içeriden tuşa basılarak açılıyor. Herhalde onu çıkarmayı unuttular, ya da CC kendisi bir model olarak değişmedi, sadece makjaylandı ama B6 kasa PASSAT tam bir model değişikliği geçirerek B7 kasa PASSAT oldu, bazı özellikleri kaybetti ama bazı özellikleri kazandı da.
Ekleme 2:
B6 kasa PASSAT'ım sedan olduğundan bagaj açma tuşuna basınca bagaj kapağı flop diye havaya kalkıyordu. B7 kasa PASSAT VARIANT'ımda bagaj kapağı motorlu olmadığı için tuşa kaç defa bastıysam da hiçbir faaliyet görmedim. CC bir Coupé ama ruhunda Sedan olduğu için bagaj açma tuşu eskisi gibi çalışacak, her ne kadar bagajı kaldırma görevini elektrikli motorlar yerine iki adet helezon yay görecek olsa da.
Taner Hocam, şuna ağır makyaj desek daha doğru olur. özü kısacası karoseri aynı yani boyu posu hatta iç organları aynı sadece makyajı varEkleme 1:
CC'lerin DEPO KAPAĞI B6 kasa PASSAT'lardaki gibi içeriden tuşa basılarak açılıyor. Herhalde onu çıkarmayı unuttular, ya da CC kendisi bir model olarak değişmedi, sadece makjaylandı ama B6 kasa PASSAT tam bir model değişikliği geçirerek B7 kasa PASSAT oldu, bazı özellikleri kaybetti ama bazı özellikleri kazandı da.
Ekleme 2:
B6 kasa PASSAT'ım sedan olduğundan bagaj açma tuşuna basınca bagaj kapağı flop diye havaya kalkıyordu. B7 kasa PASSAT VARIANT'ımda bagaj kapağı motorlu olmadığı için tuşa kaç defa bastıysam da hiçbir faaliyet görmedim. CC bir Coupé ama ruhunda Sedan olduğu için bagaj açma tuşu eskisi gibi çalışacak, her ne kadar bagajı kaldırma görevini elektrikli motorlar yerine iki adet helezon yay görecek olsa da.