Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Mehmet ustam , B7 hıghlıne jantı ile B6 passat fotoğrafı var mı hiç ?![]()
sagittayla öyle Belçikadan Türkiyeye zor gelirsin böbrek taşın varsa gerçi düşer iyi olur amaaynen abi jant cizilmesin diye lastik takmislar
burda sorun yokta izin olayi olmasa bende sagitta icin hic dusunmezdim![]()
sen orda sorun yoksa şehir içi kullanmak için taktır üzerine de çizilkmesin diye don bağla
![]()
![]()
sagittayla öyle Belçikadan Türkiyeye zor gelirsin böbrek taşın varsa gerçi düşer iyi olur amaaynen abi jant cizilmesin diye lastik takmislar
burda sorun yokta izin olayi olmasa bende sagitta icin hic dusunmezdim![]()
sen orda sorun yoksa şehir içi kullanmak için taktır üzerine de çizilkmesin diye don bağla
![]()
![]()
abi B7 ile B6 arasinda cok fark var konfor bakimindan sagittalarla o kadarda bobrek tasi dusurecek kadar konforsuz bi hale gelecegini zannetmiyorum B6 seviyesine iner sadecesagittayla öyle Belçikadan Türkiyeye zor gelirsin böbrek taşın varsa gerçi düşer iyi olur amasen orda sorun yoksa şehir içi kullanmak için taktır üzerine de çizilkmesin diye don bağla
![]()
![]()
ama macaristandan sonra icindekilere degilde arabaya yazik olur![]()
abi B7 ile B6 arasinda cok fark var konfor bakimindan sagittalarla o kadarda bobrek tasi dusurecek kadar konforsuz bi hale gelecegini zannetmiyorum B6 seviyesine iner sadecesagittayla öyle Belçikadan Türkiyeye zor gelirsin böbrek taşın varsa gerçi düşer iyi olur amasen orda sorun yoksa şehir içi kullanmak için taktır üzerine de çizilkmesin diye don bağla
![]()
![]()
ama macaristandan sonra icindekilere degilde arabaya yazik olur![]()
olum şaşırdın herhalde b6=b7 dir suspansiyonlar helezonlar değişmedi lastik ebatları değişmesi salıncaklar değişmedi alt takımlar aynı yani herşey aynı yani psikolojiktir senin izleniminabi B7 ile B6 arasinda cok fark var konfor bakimindan sagittalarla o kadarda bobrek tasi dusurecek kadar konforsuz bi hale gelecegini zannetmiyorum B6 seviyesine iner sadece
ama macaristandan sonra icindekilere degilde arabaya yazik olur![]()
![]()
olum şaşırdın herhalde b6=b7 dir suspansiyonlar helezonlar değişmedi lastik ebatları değişmesi salıncaklar değişmedi alt takımlar aynı yani herşey aynı yani psikolojiktir senin izleniminabi B7 ile B6 arasinda cok fark var konfor bakimindan sagittalarla o kadarda bobrek tasi dusurecek kadar konforsuz bi hale gelecegini zannetmiyorum B6 seviyesine iner sadece
ama macaristandan sonra icindekilere degilde arabaya yazik olur![]()
![]()
spoiler bozmuş işi Yasin![]()
Bende Spolier'i beğendim.
Normali ile R-Line arasinda ne gibi farklar varmis ?
Bu konuda Dursun haksız sayılmaz. Halen bi B6 bi B7 kullanan biri olarak B7'nin süspansiyon sisteminin, sessizliğinin,yalıtımının çok daha başarılı olduğunu söyleyebilirim.olum şaşırdın herhalde b6=b7 dir suspansiyonlar helezonlar değişmedi lastik ebatları değişmesi salıncaklar değişmedi alt takımlar aynı yani herşey aynı yani psikolojiktir senin izlenimin![]()
Ayrıca direksiyonu çok hafif ve ön konsoldaki plastik aksamın çıtırtısı yok. (Henüz)
Bu konuda Dursun haksız sayılmaz. Halen bi B6 bi B7 kullanan biri olarak B7'nin süspansiyon sisteminin, sessizliğinin,yalıtımının çok daha başarılı olduğunu söyleyebilirim.olum şaşırdın herhalde b6=b7 dir suspansiyonlar helezonlar değişmedi lastik ebatları değişmesi salıncaklar değişmedi alt takımlar aynı yani herşey aynı yani psikolojiktir senin izlenimin![]()
Ayrıca direksiyonu çok hafif ve ön konsoldaki plastik aksamın çıtırtısı yok. (Henüz)
olum şaşırdın herhalde b6=b7 dir suspansiyonlar helezonlar değişmedi lastik ebatları değişmesi salıncaklar değişmedi alt takımlar aynı yani herşey aynı yani psikolojiktir senin izlenimin![]()
degil abi, zaten mert abide belirtmis keske imkanin varsa bi kullan B7 derim veya yazin kayseriye gelirsen insallah bneim arabayi kullan bak
abi B5, B5.5, B6, B7 hepsinide kullandim bi cok kezde belirttim, B5.5 B6 dan daha yumsakti diyebilirim belki lastiklerden belki suspansiyondan kaynaklaniyor bilmiyorum cumku 15'' di onun jantlari 195/60/15 di galiba lastik olcusude, ama B7 de jantlarimin 17'' olmasina ragmen ikisindende konforlu, B5 i soylemiyorum cunku onda yay vardi o yuzden biraz konforsuzdu, hatta B7'de kisliklari 205/55/16 aldim biliyorsun o lastikte biraz konforu azalmisti 17'' daha konforlu,
bu arada piskolojik degil abi sen kullandigin arabayi bilmezmisin![]()
Konu Y_o_L_c_U_38 tarafından (03 05 2012 Saat 01:10 ) değiştirilmiştir.
olum şaşırdın herhalde b6=b7 dir suspansiyonlar helezonlar değişmedi lastik ebatları değişmesi salıncaklar değişmedi alt takımlar aynı yani herşey aynı yani psikolojiktir senin izlenimin![]()
degil abi, zaten mert abide belirtmis keske imkanin varsa bi kullan B7 derim veya yazin kayseriye gelirsen insallah bneim arabayi kullan bak
abi B5, B5.5, B6, B7 hepsinide kullandim bi cok kezde belirttim, B5.5 B6 dan daha yumsakti diyebilirim belki lastiklerden belki suspansiyondan kaynaklaniyor bilmiyorum cumku 15'' di onun jantlari 195/60/15 di galiba lastik olcusude, ama B7 de jantlarimin 17'' olmasina ragmen ikisindende konforlu, B5 i soylemiyorum cunku onda yay vardi o yuzden biraz konforsuzdu, hatta B7'de kisliklari 205/55/16 aldim biliyorsun o lastikte biraz konforu azalmisti 17'' daha konforlu,
bu arada piskolojik degil abi sen kullandigin arabayi bilmezmisin![]()