lastiği vurdum

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Harun
    Üyelik Tarihi
    23/02/2014
    Yer
    Bayrampaşa\İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    156
    34 Asz 61

    lastiği vurdum

    merhaba forum cemaati ;
    arkadaşlar b8 highline aracımı çukurdan kaçarken kaldırırma vurmuş bulunumaktayım sizce bunun zararı olurmu muaynede geçmez dediler aklımda sorular var hava vs kaçırımı?
    Eklentilerin Önizlemesi Eklentilerin Önizlemesi lastiği vurdum-whatsapp-image-2017-03-25-at-133302_600x800jpg  
    Konu Asz61 tarafından (25 03 2017 Saat 13:47 ) değiştirilmiştir.
  2. #1
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    156

    merhaba forum cemaati ;
    arkadaşlar b8 highline aracımı çukurdan kaçarken kaldırırma vurmuş bulunumaktayım sizce bunun zararı olurmu muaynede geçmez dediler aklımda sorular var hava vs kaçırımı?
    Eklentilerin Önizlemesi Eklentilerin Önizlemesi WhatsApp Image 2017-03-25 at 13.33.02_600x800.jpg  

  3. #2
    offline
    crazyvarna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre Varna
    Üyelik Tarihi
    07/01/2016
    Yer
    Bolu
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    434
    14EV545

    Cevap: lastiği vurdum

    öncelikle geçmiş olsun

    Durum çok belirsiz oldu ne resim ne bir belirti , nede bir olan olay ile ilgili olgu belirtmemişsiniz.

    Balon mu yapti , lastik yandan mi kesti bilemiyoruz forum olarak. Belkide vurdunuz geri tepti birşey yok 😊

    vurdugunuz bölgeyi resimleyebilirmisiniz.

    Samsung S6 Edge Tapatalk
  4. #2
    offline
    crazyvarna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    434

    öncelikle geçmiş olsun

    Durum çok belirsiz oldu ne resim ne bir belirti , nede bir olan olay ile ilgili olgu belirtmemişsiniz.

    Balon mu yapti , lastik yandan mi kesti bilemiyoruz forum olarak. Belkide vurdunuz geri tepti birşey yok 😊

    vurdugunuz bölgeyi resimleyebilirmisiniz.

    Samsung S6 Edge Tapatalk

  5. #3
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Harun
    Üyelik Tarihi
    23/02/2014
    Yer
    Bayrampaşa\İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    156
    34 Asz 61

    Cevap: lastiği vurdum

       crazyvarna Nickli Üyeden Alıntı
    öncelikle geçmiş olsun

    Durum çok belirsiz oldu ne resim ne bir belirti , nede bir olan olay ile ilgili olgu belirtmemişsiniz.

    Balon mu yapti , lastik yandan mi kesti bilemiyoruz forum olarak. Belkide vurdunuz geri tepti birşey yok 

    vurdugunuz bölgeyi resimleyebilirmisiniz.

    Samsung S6 Edge Tapatalk
    Sonradan ekledim forumdaşım saolsasın
  6. #3
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    156

       crazyvarna Nickli Üyeden Alıntı
    öncelikle geçmiş olsun

    Durum çok belirsiz oldu ne resim ne bir belirti , nede bir olan olay ile ilgili olgu belirtmemişsiniz.

    Balon mu yapti , lastik yandan mi kesti bilemiyoruz forum olarak. Belkide vurdunuz geri tepti birşey yok 

    vurdugunuz bölgeyi resimleyebilirmisiniz.

    Samsung S6 Edge Tapatalk
    Sonradan ekledim forumdaşım saolsasın

  7. #4
    offline
    crazyvarna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre Varna
    Üyelik Tarihi
    07/01/2016
    Yer
    Bolu
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    434
    14EV545

    Cevap: lastiği vurdum

    Ben problem olacağini hiç sanmiyorum. Eniştemde cla varken 18 jant ve köy yolunda kullanmaktan balon yapmisti ve dişa dogru belliydi o halde bile geçmişti .. 😊

    Samsung S6 Edge Tapatalk
  8. #4
    offline
    crazyvarna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    434

    Ben problem olacağini hiç sanmiyorum. Eniştemde cla varken 18 jant ve köy yolunda kullanmaktan balon yapmisti ve dişa dogru belliydi o halde bile geçmişti .. 😊

    Samsung S6 Edge Tapatalk

  9. #5
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Harun
    Üyelik Tarihi
    23/02/2014
    Yer
    Bayrampaşa\İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    156
    34 Asz 61

    Cevap: lastiği vurdum

    Saolasın kardeşim valla icimi rahatlattın bide hayattımda ilk defa 18 jant kullandım insanın içi gidiyo valla 😂😂
  10. #5
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    156

    Saolasın kardeşim valla icimi rahatlattın bide hayattımda ilk defa 18 jant kullandım insanın içi gidiyo valla 😂😂

  11. #6
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Harun
    Üyelik Tarihi
    23/02/2014
    Yer
    Bayrampaşa\İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    156
    34 Asz 61

    Cevap: lastiği vurdum

    Muayneden geçerse sıkıntısı yok demektir 😂
  12. #6
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    156

    Muayneden geçerse sıkıntısı yok demektir 😂

  13. #7
    offline
    crazyvarna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre Varna
    Üyelik Tarihi
    07/01/2016
    Yer
    Bolu
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    434
    14EV545

    Cevap: lastiği vurdum

    nazarlik olsun o artik 😊 ufaktan bir jantta iz var sanirim
    ilk 3 gün göze takilcak
    sonraki 5. gün ve sonrasi alisma süreci
    ve daha sonra 1. aydan sonra benimseme süreci baslayacaktir 😀

    Samsung S6 Edge Tapatalk
  14. #7
    offline
    crazyvarna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    434

    nazarlik olsun o artik 😊 ufaktan bir jantta iz var sanirim
    ilk 3 gün göze takilcak
    sonraki 5. gün ve sonrasi alisma süreci
    ve daha sonra 1. aydan sonra benimseme süreci baslayacaktir 😀

    Samsung S6 Edge Tapatalk

  15. #8
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Harun
    Üyelik Tarihi
    23/02/2014
    Yer
    Bayrampaşa\İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    156
    34 Asz 61

    Cevap: lastiği vurdum

    Aynen öyle janttada var ufaktan yapıcak bişey yok sıkıntı çıkmaz diyosan bırakıcam öyle 😂 Bundan sonrada çukurlardan kaçmıycam 😂😂
  16. #8
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    156

    Aynen öyle janttada var ufaktan yapıcak bişey yok sıkıntı çıkmaz diyosan bırakıcam öyle 😂 Bundan sonrada çukurlardan kaçmıycam 😂😂

  17. #9
    offline
    HARPAGON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ALPER
    Üyelik Tarihi
    20/08/2012
    Yer
    ISTANBUL
    Yaş
    46
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    2.036

    Cevap: lastiği vurdum

       Asz61 Nickli Üyeden Alıntı
    Aynen öyle janttada var ufaktan yapıcak bişey yok sıkıntı çıkmaz diyosan bırakıcam öyle  Bundan sonrada çukurlardan kaçmıycam 
    öncelikle gecmis olsun... asil bundan sonra cukurlardan kacmaniz gerekecek.
    lastik yanaktan yara almis, resmen bir parca kopmus ve lastigin o kismi su an oldukca zayiflamis durumda.
    olasi ciddi ve sert bir darbede ordan yarilabilr.
    Allah korusun süratli bir durumda ön lastigin yarildigini düsünmek bile istemiyorum.

    18" jant kullanmak özen ve dikkat ister. cukurlarda tümseklerde kasislerde hep dikkat etmeniz gerekir.
  18. #9
    offline
    HARPAGON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.036

       Asz61 Nickli Üyeden Alıntı
    Aynen öyle janttada var ufaktan yapıcak bişey yok sıkıntı çıkmaz diyosan bırakıcam öyle  Bundan sonrada çukurlardan kaçmıycam 
    öncelikle gecmis olsun... asil bundan sonra cukurlardan kacmaniz gerekecek.
    lastik yanaktan yara almis, resmen bir parca kopmus ve lastigin o kismi su an oldukca zayiflamis durumda.
    olasi ciddi ve sert bir darbede ordan yarilabilr.
    Allah korusun süratli bir durumda ön lastigin yarildigini düsünmek bile istemiyorum.

    18" jant kullanmak özen ve dikkat ister. cukurlarda tümseklerde kasislerde hep dikkat etmeniz gerekir.

  19. #10
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Harun
    Üyelik Tarihi
    23/02/2014
    Yer
    Bayrampaşa\İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    156
    34 Asz 61

    Cevap: lastiği vurdum

    Dediğin korkuttu beni aslında mantıklısını söyledin lastik hasarlı acaba yapabiliceğimiz bişey varmı acaba tamir vs 😞
  20. #10
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    156

    Dediğin korkuttu beni aslında mantıklısını söyledin lastik hasarlı acaba yapabiliceğimiz bişey varmı acaba tamir vs 😞

  21. #11
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Harun
    Üyelik Tarihi
    23/02/2014
    Yer
    Bayrampaşa\İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    156
    34 Asz 61

    Cevap: lastiği vurdum

    Kopan parça hala lastiğin üstünde bu arada 😞
  22. #11
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    156

    Kopan parça hala lastiğin üstünde bu arada 😞

  23. #12
    offline
    HARPAGON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ALPER
    Üyelik Tarihi
    20/08/2012
    Yer
    ISTANBUL
    Yaş
    46
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    2.036

    Cevap: lastiği vurdum

       Asz61 Nickli Üyeden Alıntı
    Dediğin korkuttu beni aslında mantıklısını söyledin lastik hasarlı acaba yapabiliceğimiz bişey varmı acaba tamir vs 
    yanak hasarlarına maalesef yapilacak pek bir sey yok
  24. #12
    offline
    HARPAGON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.036

       Asz61 Nickli Üyeden Alıntı
    Dediğin korkuttu beni aslında mantıklısını söyledin lastik hasarlı acaba yapabiliceğimiz bişey varmı acaba tamir vs 
    yanak hasarlarına maalesef yapilacak pek bir sey yok

  25. #13
    offline
    free - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ferhat
    Üyelik Tarihi
    06/10/2015
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    88

    Cevap: lastiği vurdum

    Arkadaşlar nacizane fikrimi söylemek isterim. Lastiklerinizi muayeneden geçsin diye düşünerek değerlendirmemek gerekir. Onbinlerce lira verip en iyi aracı almaya çalışıyoruz ama ortalamaya baktığımızda lastik konusunda aynı özeni göstermiyoruz. Önemli olan muayeneden geçmesi değil önemli olan sizleri taşırken özellikle uzun yolda oluşacak bir patlamada kendinizi ne kadar riske attığınızı göz önünde bulundurmanız gerekiyor. Yanak patlakları taban patlaklarına göre çok daha tehlikeli sonuçlar doğurabiliyor. Bunu genel olarak yazdım çünkü fotodan sizin lastiğin durumu çok net değil. En iyisi bir lastikçiye göstermek gerekir.
  26. #13
    offline
    free - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    88

    Arkadaşlar nacizane fikrimi söylemek isterim. Lastiklerinizi muayeneden geçsin diye düşünerek değerlendirmemek gerekir. Onbinlerce lira verip en iyi aracı almaya çalışıyoruz ama ortalamaya baktığımızda lastik konusunda aynı özeni göstermiyoruz. Önemli olan muayeneden geçmesi değil önemli olan sizleri taşırken özellikle uzun yolda oluşacak bir patlamada kendinizi ne kadar riske attığınızı göz önünde bulundurmanız gerekiyor. Yanak patlakları taban patlaklarına göre çok daha tehlikeli sonuçlar doğurabiliyor. Bunu genel olarak yazdım çünkü fotodan sizin lastiğin durumu çok net değil. En iyisi bir lastikçiye göstermek gerekir.

  27. #14
    offline
    crazyvarna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre Varna
    Üyelik Tarihi
    07/01/2016
    Yer
    Bolu
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    434
    14EV545

    Cevap: lastiği vurdum

       Asz61 Nickli Üyeden Alıntı
    Kopan parça hala lastiğin üstünde bu arada 😞
    arkadasimin basina geldi , japonla tutturup siyah dayson ile kapatmişti neredeyse anlasilmiyordu bile sizde deneyebilirsiniz.

    Samsung S6 Edge Tapatalk
  28. #14
    offline
    crazyvarna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    434

       Asz61 Nickli Üyeden Alıntı
    Kopan parça hala lastiğin üstünde bu arada 😞
    arkadasimin basina geldi , japonla tutturup siyah dayson ile kapatmişti neredeyse anlasilmiyordu bile sizde deneyebilirsiniz.

    Samsung S6 Edge Tapatalk

  29. #15
    offline
    Münir Sekmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Münir
    Üyelik Tarihi
    21/08/2016
    Yer
    Hatay / İskenderun
    Model
    Golf
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    201
    31 AKC 99

    Cevap: lastiği vurdum

    Lastik dişleri yeterli olduğu sürece lastikle ilgili hiç bir sorun olmaz rahat olun
  30. #15
    offline
    Münir Sekmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    201

    Lastik dişleri yeterli olduğu sürece lastikle ilgili hiç bir sorun olmaz rahat olun

  31. #16
    offline
    lordmarduk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fatih
    Üyelik Tarihi
    11/02/2016
    Yer
    Tekirdağ
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    81

    Cevap: lastiği vurdum

    Ben çorluda yasiyorum. Cukurdan kacma sansim yok. Her yer cukur
    Asz61 bunu beğendi
  32. #16
    offline
    lordmarduk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    81

    Ben çorluda yasiyorum. Cukurdan kacma sansim yok. Her yer cukur

  33. #17
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/05/2011
    Yer
    KAYSERİ
    Model
    CC
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    3.744

    Cevap: lastiği vurdum

    Gidip sıfır lastik alın, ilk darbede yarılır o
    Asz61 ve Burakim bunu beğendi.
  34. #17
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.744

    Gidip sıfır lastik alın, ilk darbede yarılır o

  35. #18
    offline
    HKLK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    NECATİ
    Üyelik Tarihi
    07/05/2016
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    110

    Cevap: lastiği vurdum

    vallaha bişey olacağını sanmam ama muayenede sıkıntı çıkartıyor sebebi lastiği bir kere ben de öyle yardım içindeki teller falan gözüküyordu sıkıntı yaptı değiştirdimama senin ki derin değil heralde bi içerden yama yaptır yeter
  36. #18
    offline
    HKLK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    110

    vallaha bişey olacağını sanmam ama muayenede sıkıntı çıkartıyor sebebi lastiği bir kere ben de öyle yardım içindeki teller falan gözüküyordu sıkıntı yaptı değiştirdimama senin ki derin değil heralde bi içerden yama yaptır yeter

  37. #19
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Harun
    Üyelik Tarihi
    23/02/2014
    Yer
    Bayrampaşa\İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    156
    34 Asz 61

    Cevap: lastiği vurdum

       free Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar nacizane fikrimi söylemek isterim. Lastiklerinizi muayeneden geçsin diye düşünerek değerlendirmemek gerekir. Onbinlerce lira verip en iyi aracı almaya çalışıyoruz ama ortalamaya baktığımızda lastik konusunda aynı özeni göstermiyoruz. Önemli olan muayeneden geçmesi değil önemli olan sizleri taşırken özellikle uzun yolda oluşacak bir patlamada kendinizi ne kadar riske attığınızı göz önünde bulundurmanız gerekiyor. Yanak patlakları taban patlaklarına göre çok daha tehlikeli sonuçlar doğurabiliyor. Bunu genel olarak yazdım çünkü fotodan sizin lastiğin durumu çok net değil. En iyisi bir lastikçiye göstermek gerekir.
    En iyisi değişmek dediğin gibide şu an biraz ekononmik sıkıntılar var bilyosudur piyasayı onun için biraz dursun daha hava felan kaçırma olayı yok
  38. #19
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    156

       free Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar nacizane fikrimi söylemek isterim. Lastiklerinizi muayeneden geçsin diye düşünerek değerlendirmemek gerekir. Onbinlerce lira verip en iyi aracı almaya çalışıyoruz ama ortalamaya baktığımızda lastik konusunda aynı özeni göstermiyoruz. Önemli olan muayeneden geçmesi değil önemli olan sizleri taşırken özellikle uzun yolda oluşacak bir patlamada kendinizi ne kadar riske attığınızı göz önünde bulundurmanız gerekiyor. Yanak patlakları taban patlaklarına göre çok daha tehlikeli sonuçlar doğurabiliyor. Bunu genel olarak yazdım çünkü fotodan sizin lastiğin durumu çok net değil. En iyisi bir lastikçiye göstermek gerekir.
    En iyisi değişmek dediğin gibide şu an biraz ekononmik sıkıntılar var bilyosudur piyasayı onun için biraz dursun daha hava felan kaçırma olayı yok

  39. #20
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Harun
    Üyelik Tarihi
    23/02/2014
    Yer
    Bayrampaşa\İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    156
    34 Asz 61

    Cevap: lastiği vurdum

       crazyvarna Nickli Üyeden Alıntı
    arkadasimin basina geldi , japonla tutturup siyah dayson ile kapatmişti neredeyse anlasilmiyordu bile sizde deneyebilirsiniz.

    Samsung S6 Edge Tapatalk
    Düşünmedim değil
  40. #20
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    156

       crazyvarna Nickli Üyeden Alıntı
    arkadasimin basina geldi , japonla tutturup siyah dayson ile kapatmişti neredeyse anlasilmiyordu bile sizde deneyebilirsiniz.

    Samsung S6 Edge Tapatalk
    Düşünmedim değil

  41. #21
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Harun
    Üyelik Tarihi
    23/02/2014
    Yer
    Bayrampaşa\İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    156
    34 Asz 61

    Cevap: lastiği vurdum

       HKLK Nickli Üyeden Alıntı
    vallaha bişey olacağını sanmam ama muayenede sıkıntı çıkartıyor sebebi lastiği bir kere ben de öyle yardım içindeki teller falan gözüküyordu sıkıntı yaptı değiştirdimama senin ki derin değil heralde bi içerden yama yaptır yeter
    banada öyle geliyo daha hava kaçırma felan yok şuan
  42. #21
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    156

       HKLK Nickli Üyeden Alıntı
    vallaha bişey olacağını sanmam ama muayenede sıkıntı çıkartıyor sebebi lastiği bir kere ben de öyle yardım içindeki teller falan gözüküyordu sıkıntı yaptı değiştirdimama senin ki derin değil heralde bi içerden yama yaptır yeter
    banada öyle geliyo daha hava kaçırma felan yok şuan

  43. #22
    offline
    night blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Erkan
    Üyelik Tarihi
    08/08/2015
    Yer
    BOLU
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    671

    Cevap: lastiği vurdum

    Lastikde balon varmi yokmu yoksa problem yok varsada balonlu lastik kullanilmaz

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  44. #22
    offline
    night blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    671

    Lastikde balon varmi yokmu yoksa problem yok varsada balonlu lastik kullanilmaz

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  45. #23
    offline
    Burakim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Burak Saatçı
    Üyelik Tarihi
    21/04/2014
    Yer
    Bayburt
    Yaş
    34
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.549
    35 AGA 770

    Cevap: lastiği vurdum

    LAstiğin parçalanmış malesef değimek dışında yapacak bişey yok. Muayeneden geçer ama bir sonraki çukurdan geçermi hiç belli olmaz hele yüksek bir hızda sizin ve ailenizin hayatını riske atmayın led far sunroof değil bu lastik hayatınız onun sağlığına bağlı. Hele 18 jantta çokdaha hassas olmanız lazım.
    HARPAGON bunu beğendi
  46. #23
    offline
    Burakim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.549

    LAstiğin parçalanmış malesef değimek dışında yapacak bişey yok. Muayeneden geçer ama bir sonraki çukurdan geçermi hiç belli olmaz hele yüksek bir hızda sizin ve ailenizin hayatını riske atmayın led far sunroof değil bu lastik hayatınız onun sağlığına bağlı. Hele 18 jantta çokdaha hassas olmanız lazım.

  47. #24
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Harun
    Üyelik Tarihi
    23/02/2014
    Yer
    Bayrampaşa\İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    156
    34 Asz 61

    Cevap: lastiği vurdum

    Durum böyle forumdaşlarım acaba stepnelerimiz tam boymu ?Passat Turkiye
    Eklentilerin Önizlemesi Eklentilerin Önizlemesi lastiği vurdum-whatsapp-image-2017-03-26-at-140218-1_600x800jpg  
  48. #24
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    156

    Durum böyle forumdaşlarım acaba stepnelerimiz tam boymu ?Passat Turkiye
    Eklentilerin Önizlemesi Eklentilerin Önizlemesi WhatsApp Image 2017-03-26 at 14.02.18 (1)_600x800.jpg  

  49. #25
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Harun
    Üyelik Tarihi
    23/02/2014
    Yer
    Bayrampaşa\İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    156
    34 Asz 61

    Cevap: lastiği vurdum

    hava kaçrırma durumu yok bu arada
  50. #25
    offline
    Asz61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    156

    hava kaçrırma durumu yok bu arada

  51. #26
    offline
    farux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ömer Faruk
    Üyelik Tarihi
    16/02/2015
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    41
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    261
    34LK4851

    Cevap: lastiği vurdum

    Yanaktan hasar alınca mutlaka değiştirmeli. Benim de başıma gelmişti. Geçmiş olsun.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  52. #26
    offline
    farux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    261

    Yanaktan hasar alınca mutlaka değiştirmeli. Benim de başıma gelmişti. Geçmiş olsun.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  53. #27
    offline
    night blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Erkan
    Üyelik Tarihi
    08/08/2015
    Yer
    BOLU
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    671

    Cevap: lastiği vurdum

    Lastikciye git yama yaptir utude kullan

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  54. #27
    offline
    night blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    671

    Lastikciye git yama yaptir utude kullan

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  55. #28
    offline
    femre1840 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    FARUK EMRE
    Üyelik Tarihi
    03/02/2017
    Yer
    ANKARA
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    324
    06

    Cevap: lastiği vurdum

    geçen başıma geldi,yanağı tamir ettirdim 40 liraya.
    sonra içime sinmedi 2 tane lastik aldım diş farkı olur diye 2 tane aldım.
    tecrübe oldu bana,3-4 ay sonra birdaha lastik yarıldı 2 tane daha aldım takım yenilenmiş oldu :D
    yanaktan hasarlıyı ve diğer 40 liraya yaptırdığımı attım.
    diğer ikisi yedek duruyor.bi ara ilana koyup satmayı düşünüyorum.
  56. #28
    offline
    femre1840 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    324

    geçen başıma geldi,yanağı tamir ettirdim 40 liraya.
    sonra içime sinmedi 2 tane lastik aldım diş farkı olur diye 2 tane aldım.
    tecrübe oldu bana,3-4 ay sonra birdaha lastik yarıldı 2 tane daha aldım takım yenilenmiş oldu :D
    yanaktan hasarlıyı ve diğer 40 liraya yaptırdığımı attım.
    diğer ikisi yedek duruyor.bi ara ilana koyup satmayı düşünüyorum.

  57. #29
    offline
    SERKAN IŞIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    serkaneng
    Üyelik Tarihi
    09/12/2016
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    28

    Cevap: lastiği vurdum

    Hiç riske girmenize gerek yok.bence degiştirin.18 jantta daha kolay dert acabilir size.gecmis olsun.
  58. #29
    offline
    SERKAN IŞIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    28

    Hiç riske girmenize gerek yok.bence degiştirin.18 jantta daha kolay dert acabilir size.gecmis olsun.

  59. #30
    offline
    Siyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Abdussamed
    Üyelik Tarihi
    24/01/2013
    Yer
    Sivas
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    600

    Cevap: lastiği vurdum

    Bu lastikle şahsen sürat yapmaya korkardım...
  60. #30
    offline
    Siyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    600

    Bu lastikle şahsen sürat yapmaya korkardım...

12 Son