Macaristan - Almanya mini bulusma Resim (01.05.13)

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #31
    offline
    academian97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Enis
    Üyelik Tarihi
    19/10/2011
    Yer
    25
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    1.227

    Cevap: Macaristan - Almanya mini bulusma Resim (01

    Biraz da ben foto ekleyim dedim, daha çok insan manzaraları ekliyorum, umarım beğenirsiniz.



    Yasin + Bebişim

    Passat Turkiye

    Yasinlerde 1 Mayıs haberlerini izlerken...

    Passat Turkiye


    Aypetçi tonton

    Passat Turkiye

    Frankfurta gideken

    Passat Turkiye

    İnsan manzaraları


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Kart bir sesle: Naaabeeer kııııızz? Ayol hiç gelip gitmiyorsun???

    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Yeşil Kurbağa

    Passat Turkiye


    Bitpazarından kareler

    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye

    it pazarından bi kare... kendi şoförlerine geberttirdikleri karıların bile propagandasını yapıyorlar...
    Passat Turkiye


    Passat Turkiye

    Meşhur sistem ADAC

    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Lüküs Hayat geldi aklıma. Nuri Kantar'ın alaman versiyonu...

    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye

    Türk markaları

    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye

    Hüsüyün amcayla sohbet

    Passat Turkiye

    Bebişim harfiyat çekecek

    Passat Turkiye

    Bahçede makro çalışmaları

    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye

    Hanau merkez

    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye

    SON
    VW_Passat, Y_o_L_c_U_38 and dirlik like this.
  2. #31
    offline
    academian97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.227

    Biraz da ben foto ekleyim dedim, daha çok insan manzaraları ekliyorum, umarım beğenirsiniz.



    Yasin + Bebişim

    Passat Turkiye

    Yasinlerde 1 Mayıs haberlerini izlerken...

    Passat Turkiye


    Aypetçi tonton

    Passat Turkiye

    Frankfurta gideken

    Passat Turkiye

    İnsan manzaraları


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Kart bir sesle: Naaabeeer kııııızz? Ayol hiç gelip gitmiyorsun???

    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Yeşil Kurbağa

    Passat Turkiye


    Bitpazarından kareler

    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye

    it pazarından bi kare... kendi şoförlerine geberttirdikleri karıların bile propagandasını yapıyorlar...
    Passat Turkiye


    Passat Turkiye

    Meşhur sistem ADAC

    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Lüküs Hayat geldi aklıma. Nuri Kantar'ın alaman versiyonu...

    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye

    Türk markaları

    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye

    Hüsüyün amcayla sohbet

    Passat Turkiye

    Bebişim harfiyat çekecek

    Passat Turkiye

    Bahçede makro çalışmaları

    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye

    Hanau merkez

    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye


    Passat Turkiye

    SON

  3. #32
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    36
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.797
    1-BSE 531

    Cevap: Macaristan - Almanya mini bulusma Resim (01

    Enis abi, eger haftasonu olsaydi ben hanau ya gelirdim ama haftasonu olmadigi icin gelemedim kusura bakma, ama burayada gelirsin diye umunmadim degil hani
    academian97 bunu beğendi
  4. #32
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.797

    Enis abi, eger haftasonu olsaydi ben hanau ya gelirdim ama haftasonu olmadigi icin gelemedim kusura bakma, ama burayada gelirsin diye umunmadim degil hani

  5. #33
    Can
    offline
    Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Can
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    Bayrampaşa/İstanbul
    Model
    Polo
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    4.153

    Cevap: Macaristan - Almanya mini bulusma Resim (01

    Her şey çok güzel giderken o şerefsizlerin standını görünce suratım düştü resmen. Bu kadarını bilmiyordum,adamlar resmen bayrak falan asmışlar,biri de çıkıp ne oluyor burda demiyor.. Yazık ülkemizin geldiği duruma,orada Türkiye hakkında neler konuşuluyor,avrupalının beyni nasıl yıkanıyor kimbilir. Bize müstehak ama neyse şimdi..

    Fotoğrafların hepsi harika abi eline sağlık,bu arada Yasindeki inanılmaz değişimi gördükçe mutlu oluyorum,azmin zaferi resmen,bir deri bir kemik kalmışsın dostum azcık yemek yee
    VW_Passat, dirlik and academian97 like this.
  6. #33
    offline
    Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Can
    Mesajlar :

    4.153

    Her şey çok güzel giderken o şerefsizlerin standını görünce suratım düştü resmen. Bu kadarını bilmiyordum,adamlar resmen bayrak falan asmışlar,biri de çıkıp ne oluyor burda demiyor.. Yazık ülkemizin geldiği duruma,orada Türkiye hakkında neler konuşuluyor,avrupalının beyni nasıl yıkanıyor kimbilir. Bize müstehak ama neyse şimdi..

    Fotoğrafların hepsi harika abi eline sağlık,bu arada Yasindeki inanılmaz değişimi gördükçe mutlu oluyorum,azmin zaferi resmen,bir deri bir kemik kalmışsın dostum azcık yemek yee

  7. #34
    offline
    dirlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23/08/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    3.016
    06

    Cevap: Macaristan - Almanya mini bulusma Resim (01

    yasin harbiden zayıflamışsın kardeşim..
    enis bey fotolar çok net ve güzel... Senin makine nikon muydu?
    academian97 bunu beğendi
  8. #34
    offline
    dirlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.016

    yasin harbiden zayıflamışsın kardeşim..
    enis bey fotolar çok net ve güzel... Senin makine nikon muydu?

  9. #35
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    33
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Macaristan - Almanya mini bulusma Resim (01

       Can Nickli Üyeden Alıntı
    Her şey çok güzel giderken o şerefsizlerin standını görünce suratım düştü resmen. Bu kadarını bilmiyordum,adamlar resmen bayrak falan asmışlar,biri de çıkıp ne oluyor burda demiyor.. Yazık ülkemizin geldiği duruma,orada Türkiye hakkında neler konuşuluyor,avrupalının beyni nasıl yıkanıyor kimbilir. Bize müstehak ama neyse şimdi..

    Fotoğrafların hepsi harika abi eline sağlık,bu arada Yasindeki inanılmaz değişimi gördükçe mutlu oluyorum,azmin zaferi resmen,bir deri bir kemik kalmışsın dostum azcık yemek yee
       dirlik Nickli Üyeden Alıntı
    yasin harbiden zayıflamışsın kardeşim..
    enis bey fotolar çok net ve güzel... Senin makine nikon muydu?
    Daha hedefi tutturamadim ama az kaldi 4kg sonra allahin izni ile Rejim bitiyor, bitiyor dediysem bundan sonra artik sirf dikkat edecegim

    Tesekkürler
  10. #35
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Can Nickli Üyeden Alıntı
    Her şey çok güzel giderken o şerefsizlerin standını görünce suratım düştü resmen. Bu kadarını bilmiyordum,adamlar resmen bayrak falan asmışlar,biri de çıkıp ne oluyor burda demiyor.. Yazık ülkemizin geldiği duruma,orada Türkiye hakkında neler konuşuluyor,avrupalının beyni nasıl yıkanıyor kimbilir. Bize müstehak ama neyse şimdi..

    Fotoğrafların hepsi harika abi eline sağlık,bu arada Yasindeki inanılmaz değişimi gördükçe mutlu oluyorum,azmin zaferi resmen,bir deri bir kemik kalmışsın dostum azcık yemek yee
       dirlik Nickli Üyeden Alıntı
    yasin harbiden zayıflamışsın kardeşim..
    enis bey fotolar çok net ve güzel... Senin makine nikon muydu?
    Daha hedefi tutturamadim ama az kaldi 4kg sonra allahin izni ile Rejim bitiyor, bitiyor dediysem bundan sonra artik sirf dikkat edecegim

    Tesekkürler

  11. #36
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    33
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Macaristan - Almanya mini bulusma Resim (01

    Enis abim,

    ellerine saglik abim. CANON Makinasi ile cekilmistir tüm Resimler.

    Bebisi mincikla benim icin
    academian97 bunu beğendi
  12. #36
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

    Enis abim,

    ellerine saglik abim. CANON Makinasi ile cekilmistir tüm Resimler.

    Bebisi mincikla benim icin

  13. #37
    offline
    academian97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Enis
    Üyelik Tarihi
    19/10/2011
    Yer
    25
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    1.227

    Cevap: Macaristan - Almanya mini bulusma Resim (01

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    Enis abi, eger haftasonu olsaydi ben hanau ya gelirdim ama haftasonu olmadigi icin gelemedim kusura bakma, ama burayada gelirsin diye umunmadim degil hani
    Vaktim yoktu hemşo, canın sağolsun sefere görüşürüz inşallah.

       Can Nickli Üyeden Alıntı
    Her şey çok güzel giderken o şerefsizlerin standını görünce suratım düştü resmen. Bu kadarını bilmiyordum,adamlar resmen bayrak falan asmışlar,biri de çıkıp ne oluyor burda demiyor.. Yazık ülkemizin geldiği duruma,orada Türkiye hakkında neler konuşuluyor,avrupalının beyni nasıl yıkanıyor kimbilir. Bize müstehak ama neyse şimdi..

    Fotoğrafların hepsi harika abi eline sağlık,bu arada Yasindeki inanılmaz değişimi gördükçe mutlu oluyorum,azmin zaferi resmen,bir deri bir kemik kalmışsın dostum azcık yemek yee
    Sağol Can. Vatanımızı şerr.....zlere kaptırmamak için çok çalışıp iyi yerlere gelmen gerekiyor.

       dirlik Nickli Üyeden Alıntı
    yasin harbiden zayıflamışsın kardeşim..
    enis bey fotolar çok net ve güzel... Senin makine nikon muydu?
    Eyvallah
    Nikon da makine mi yav?
    Canon EOS 650D 18-135mm IS STM kit.

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Enis abim,

    Bebisi mincikla benim icin
    Mıncıklamak yok öperim sadece
    VW_Passat bunu beğendi
  14. #37
    offline
    academian97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.227

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    Enis abi, eger haftasonu olsaydi ben hanau ya gelirdim ama haftasonu olmadigi icin gelemedim kusura bakma, ama burayada gelirsin diye umunmadim degil hani
    Vaktim yoktu hemşo, canın sağolsun sefere görüşürüz inşallah.

       Can Nickli Üyeden Alıntı
    Her şey çok güzel giderken o şerefsizlerin standını görünce suratım düştü resmen. Bu kadarını bilmiyordum,adamlar resmen bayrak falan asmışlar,biri de çıkıp ne oluyor burda demiyor.. Yazık ülkemizin geldiği duruma,orada Türkiye hakkında neler konuşuluyor,avrupalının beyni nasıl yıkanıyor kimbilir. Bize müstehak ama neyse şimdi..

    Fotoğrafların hepsi harika abi eline sağlık,bu arada Yasindeki inanılmaz değişimi gördükçe mutlu oluyorum,azmin zaferi resmen,bir deri bir kemik kalmışsın dostum azcık yemek yee
    Sağol Can. Vatanımızı şerr.....zlere kaptırmamak için çok çalışıp iyi yerlere gelmen gerekiyor.

       dirlik Nickli Üyeden Alıntı
    yasin harbiden zayıflamışsın kardeşim..
    enis bey fotolar çok net ve güzel... Senin makine nikon muydu?
    Eyvallah
    Nikon da makine mi yav?
    Canon EOS 650D 18-135mm IS STM kit.

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Enis abim,

    Bebisi mincikla benim icin
    Mıncıklamak yok öperim sadece

  15. #38
    offline
    muhsinakpek_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Muhsin Akpek
    Üyelik Tarihi
    07/01/2013
    Yer
    Gaziantep
    Model
    Transporter
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    513

    Cevap: Macaristan - Almanya mini bulusma Resim (01

    enis abi güzel fotolar . öyle bir kardesim olsa aksam yemegi niyetine yerim masallah çok tatlı
    VW_Passat ve academian97 bunu beğendi.
  16. #38
    offline
    muhsinakpek_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    513

    enis abi güzel fotolar . öyle bir kardesim olsa aksam yemegi niyetine yerim masallah çok tatlı

  17. #39
    offline
    academian97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Enis
    Üyelik Tarihi
    19/10/2011
    Yer
    25
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    1.227

    Cevap: Macaristan - Almanya mini bulusma Resim (01


    Piretopragi
  18. #39
    offline
    academian97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.227


    Piretopragi

İlk 12