Otorite Passat Reklamları

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    passatturkiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ADMIN
    Üyelik Tarihi
    16/02/2011
    Yer
    TÜRKİYE
    Model
    Passat
    Motor
    1.9 TDI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    71

    Otorite Passat Reklamları

    aHaber Otorite programı PassatTurkiye üyeleri reklam çekimleri...

    6 hafta boyunca devam edecektir.Programı takip edebilir veya buradan güncellemeleri izleyebilirsiniz.Tüm reklamlar yayınlandıkça buradan paylaşılacaktır.

    Erdem (errddm)




    Passat Turkiye
    sedat27, Arguss, mert ve 7 diğerleri bunu beğendi.
  2. #1
    offline
    passatturkiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    71

    aHaber Otorite programı PassatTurkiye üyeleri reklam çekimleri...

    6 hafta boyunca devam edecektir.Programı takip edebilir veya buradan güncellemeleri izleyebilirsiniz.Tüm reklamlar yayınlandıkça buradan paylaşılacaktır.

    Erdem (errddm)




    Passat Turkiye

  3. #2
    offline
    ismail.yasar.16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    iSMAİL
    Üyelik Tarihi
    27/07/2014
    Yer
    BURSA
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2018
    Mesajlar
    320
    16SML

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    Çok güzel olmuşş
  4. #2
    offline
    ismail.yasar.16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    320

    Çok güzel olmuşş

  5. #3
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mert
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    51
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    3.616
    34 HM 8627

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    Bu günde bizim çekimler yapıldı. CNN bile oradaydı
  6. #3
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.616

    Bu günde bizim çekimler yapıldı. CNN bile oradaydı

  7. #4
    offline
    errddm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Erdem
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    33
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    3.991
    34 GV 9966

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    Merakla bekliyoruz ozaman Mert abi, ne zıpırlıklar yaptın acaba bu sefer
  8. #4
    offline
    errddm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.991

    Merakla bekliyoruz ozaman Mert abi, ne zıpırlıklar yaptın acaba bu sefer

  9. #5
    offline
    atitrend - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    atilla
    Üyelik Tarihi
    28/01/2012
    Yer
    tarsus
    Yaş
    40
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    2.486
    33 NES 48

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    mert abi aracın getirdikleri kadar götürdüklerinden de bahsedebiliyorsan bahset bence.
       mert Nickli Üyeden Alıntı
    Bu günde bizim çekimler yapıldı. CNN bile oradaydı
  10. #5
    offline
    atitrend - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.486

    mert abi aracın getirdikleri kadar götürdüklerinden de bahsedebiliyorsan bahset bence.
       mert Nickli Üyeden Alıntı
    Bu günde bizim çekimler yapıldı. CNN bile oradaydı

  11. #6
    offline
    passatturkiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ADMIN
    Üyelik Tarihi
    16/02/2011
    Yer
    TÜRKİYE
    Model
    Passat
    Motor
    1.9 TDI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    71

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    Passat Turkiye

    Reklam videoları yayından sonra eklenecektir...Takip Edin!
  12. #6
    offline
    passatturkiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    71

    Passat Turkiye

    Reklam videoları yayından sonra eklenecektir...Takip Edin!

  13. #7
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mert
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    51
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    3.616
    34 HM 8627

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

       errddm Nickli Üyeden Alıntı
    Merakla bekliyoruz ozaman Mert abi, ne zıpırlıklar yaptın acaba bu sefer
    Valla çok ciddi konuştum, zıpırlık filan yoktu. Zaten bi söylediğini 50 kere söyletiyorlar, insanda hal mi kalır zıpırlık yapacak.
  14. #7
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.616

       errddm Nickli Üyeden Alıntı
    Merakla bekliyoruz ozaman Mert abi, ne zıpırlıklar yaptın acaba bu sefer
    Valla çok ciddi konuştum, zıpırlık filan yoktu. Zaten bi söylediğini 50 kere söyletiyorlar, insanda hal mi kalır zıpırlık yapacak.

  15. #8
    offline
    çakalkasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Doğan
    Üyelik Tarihi
    16/12/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Golf
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    431

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    Neye göre seçiliyor acaba reklam için seçilen kişiler?
  16. #8
    offline
    çakalkasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    431

    Neye göre seçiliyor acaba reklam için seçilen kişiler?

  17. #9
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    50
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.016

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    Yalnız olumsuz yönlerini de söyleyin arkadaşlar bir de çok kısa tutulmuş çekim
  18. #9
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.016

    Yalnız olumsuz yönlerini de söyleyin arkadaşlar bir de çok kısa tutulmuş çekim

  19. #10
    offline
    errddm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Erdem
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    33
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    3.991
    34 GV 9966

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Yalnız olumsuz yönlerini de söyleyin arkadaşlar bir de çok kısa tutulmuş çekim
    İsmail abi valla su 2,50 dk lık çekim yaklaşık olarak 2,5 saat sürüyor..MErt abinin dediği gibi aynı şeyleri veya benzer şeyler 10-15 kere söyleniyor sonra yönetmen düzenliyor..Ben aslında bir sürü şey söledim ancak sadece bu kısımları almışlar.. Sonuçta doğuşun onayından geçiyor..Hafif sakallı gitmiştim, onu bile kestirdiler..
    drozia bunu beğendi
  20. #10
    offline
    errddm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.991

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Yalnız olumsuz yönlerini de söyleyin arkadaşlar bir de çok kısa tutulmuş çekim
    İsmail abi valla su 2,50 dk lık çekim yaklaşık olarak 2,5 saat sürüyor..MErt abinin dediği gibi aynı şeyleri veya benzer şeyler 10-15 kere söyleniyor sonra yönetmen düzenliyor..Ben aslında bir sürü şey söledim ancak sadece bu kısımları almışlar.. Sonuçta doğuşun onayından geçiyor..Hafif sakallı gitmiştim, onu bile kestirdiler..

  21. #11
    offline
    errddm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Erdem
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    33
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    3.991
    34 GV 9966

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

       mert Nickli Üyeden Alıntı
    Valla çok ciddi konuştum, zıpırlık filan yoktu. Zaten bi söylediğini 50 kere söyletiyorlar, insanda hal mi kalır zıpırlık yapacak.
    Facebook üzerinden form doldurmuştum ben..Daha sonra aradılar, seçim o şekilde yapıldı
  22. #11
    offline
    errddm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.991

       mert Nickli Üyeden Alıntı
    Valla çok ciddi konuştum, zıpırlık filan yoktu. Zaten bi söylediğini 50 kere söyletiyorlar, insanda hal mi kalır zıpırlık yapacak.
    Facebook üzerinden form doldurmuştum ben..Daha sonra aradılar, seçim o şekilde yapıldı

  23. #12
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mert
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    51
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    3.616
    34 HM 8627

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    Bu reklam filmi olduğu için olumsuz yönlerini sanırım yayınlamıyorlar.
    İnşallah ilerde röportaj şeklide çekimlere de katılırsak dilediğimiz kadar konuşabiliriz.
  24. #12
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.616

    Bu reklam filmi olduğu için olumsuz yönlerini sanırım yayınlamıyorlar.
    İnşallah ilerde röportaj şeklide çekimlere de katılırsak dilediğimiz kadar konuşabiliriz.

  25. #13
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    50
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.016

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    Aslıda Otör olarak bizlerden birilerini seçmeliler ama programa konuk olarak seçildiğimiz için bir passat sever olarak beğenilerimizi dile getirmemizi istiyorlar.
  26. #13
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.016

    Aslıda Otör olarak bizlerden birilerini seçmeliler ama programa konuk olarak seçildiğimiz için bir passat sever olarak beğenilerimizi dile getirmemizi istiyorlar.

  27. #14
    offline
    sedat27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sedat
    Üyelik Tarihi
    16/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    2.219
    34 SL 6889

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    Şimdi bu seçim şöyle oldu aslında.yönetime ulaşıldı.
    belli kriterlerde bizden üye tavsiye edilmesi istendi.

    Bizde buna zaman ayırabileceğiniz düşündüğümüz üyelerle görüşüp uygun olanları önerdik.
    içinden seçim yapıldı ve iletişime geçerek randevu alındı.

    bu neticede reklam çekimi tam anlamıyla reklam.zaten reklam olarak giriyor.3 dakikalık bir reklam filmi.net fikirleri söylemek mümkün değil.
    yoksa saatlerce konuşulabilir.

    Erdem de önerildi ama o demek ki facebooktan gittiğini düşündü
    HARPAGON bunu beğendi
  28. #14
    offline
    sedat27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.219

    Şimdi bu seçim şöyle oldu aslında.yönetime ulaşıldı.
    belli kriterlerde bizden üye tavsiye edilmesi istendi.

    Bizde buna zaman ayırabileceğiniz düşündüğümüz üyelerle görüşüp uygun olanları önerdik.
    içinden seçim yapıldı ve iletişime geçerek randevu alındı.

    bu neticede reklam çekimi tam anlamıyla reklam.zaten reklam olarak giriyor.3 dakikalık bir reklam filmi.net fikirleri söylemek mümkün değil.
    yoksa saatlerce konuşulabilir.

    Erdem de önerildi ama o demek ki facebooktan gittiğini düşündü

  29. #15
    offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fırat ÇİFTÇİ
    Üyelik Tarihi
    07/03/2013
    Yer
    Adıyaman
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    1.850
    06 EZ 2187

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    ilerleyen zamanlarda bu forum üyeleri benzer yayınlarda daha çok yer alır inşallah benim çok hoşuma gitti reklam amaçlı yapılan bi çekim de olsa ulusal kanalda bizlerden birilerinin çıkmış olması... tebrik ederim
    sedat27 bunu beğendi
  30. #15
    offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.850

    ilerleyen zamanlarda bu forum üyeleri benzer yayınlarda daha çok yer alır inşallah benim çok hoşuma gitti reklam amaçlı yapılan bi çekim de olsa ulusal kanalda bizlerden birilerinin çıkmış olması... tebrik ederim

  31. #16
    offline
    HARPAGON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ALPER
    Üyelik Tarihi
    20/08/2012
    Yer
    ISTANBUL
    Yaş
    45
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    2.036

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    Aslında olay söyle gerceklesti...
    Dogus ile Akasya AVM'de bir araya gelindi ve proje hakkında konusuldu. Sonra AHaber bize basvuru formlarını gönderdi bizler doldurduk ve
    AHaber kanalına ilettik. Kanal basvurular arasından kendince uygun olanları secti ve cekimlerimiz yapılıp yayınlandı. Cekimlerden sonra AHaber kanalı tekrar
    bizimle temasa gecip Passat cekimleri icin de önerebilecegimiz kisilerin olup olmadıgını sordu.
    önce ben Sedat ile temasa gectim ve projeyi anlattım daha sonra baska bir yönetici arkadasımız kendisine formları yolladı.
    eraksoy bunu beğendi
  32. #16
    offline
    HARPAGON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.036

    Aslında olay söyle gerceklesti...
    Dogus ile Akasya AVM'de bir araya gelindi ve proje hakkında konusuldu. Sonra AHaber bize basvuru formlarını gönderdi bizler doldurduk ve
    AHaber kanalına ilettik. Kanal basvurular arasından kendince uygun olanları secti ve cekimlerimiz yapılıp yayınlandı. Cekimlerden sonra AHaber kanalı tekrar
    bizimle temasa gecip Passat cekimleri icin de önerebilecegimiz kisilerin olup olmadıgını sordu.
    önce ben Sedat ile temasa gectim ve projeyi anlattım daha sonra baska bir yönetici arkadasımız kendisine formları yolladı.

  33. #17
    offline
    passatturkiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ADMIN
    Üyelik Tarihi
    16/02/2011
    Yer
    TÜRKİYE
    Model
    Passat
    Motor
    1.9 TDI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    71

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    Yeni Reklam
    Otorite programı aHaber 14.02.2015 tarihli yayını.
    Üye Sedat (Sedat27)

    Arguss, errddm, mert ve 7 diğerleri bunu beğendi.
  34. #17
    offline
    passatturkiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    71

    Yeni Reklam
    Otorite programı aHaber 14.02.2015 tarihli yayını.
    Üye Sedat (Sedat27)


  35. #18
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mert
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    51
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    3.616
    34 HM 8627

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    Şimdi seyrettim.
    Çok güzel olmuş ...
  36. #18
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.616

    Şimdi seyrettim.
    Çok güzel olmuş ...

  37. #19
    offline
    passatturkiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ADMIN
    Üyelik Tarihi
    16/02/2011
    Yer
    TÜRKİYE
    Model
    Passat
    Motor
    1.9 TDI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    71

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    Yeni Reklam
    Otorite programı aHaber 21.02.2015 tarihli yayını.
    Üye Mert (mert)
    Emre_4758, passatonr and tar75 like this.
  38. #19
    offline
    passatturkiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    71

    Yeni Reklam
    Otorite programı aHaber 21.02.2015 tarihli yayını.
    Üye Mert (mert)

  39. #20
    offline
    alnescafe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ali
    Üyelik Tarihi
    14/06/2013
    Yer
    eskişehir
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    823
    26ES26

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    mod1 ve kahtalı_mıçı bunu beğendi.
  40. #20
    offline
    alnescafe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    823


  41. #21
    offline
    Shepidy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Serhat
    Üyelik Tarihi
    26/10/2014
    Yer
    Rize
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    590

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

  42. #21
    offline
    Shepidy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    590


  43. #22
    offline
    passatturkiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ADMIN
    Üyelik Tarihi
    16/02/2011
    Yer
    TÜRKİYE
    Model
    Passat
    Motor
    1.9 TDI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    71

    Cevap: Otorite Passat Reklamları

    Yeni Reklam
    Otorite programı aHaber 28.02.2015 tarihli yayını.
    Üye Işık (ışık)
  44. #22
    offline
    passatturkiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    71

    Yeni Reklam
    Otorite programı aHaber 28.02.2015 tarihli yayını.
    Üye Işık (ışık)

  45. #23
    offline
    passatturkiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ADMIN
    Üyelik Tarihi
    16/02/2011
    Yer
    TÜRKİYE
    Model
    Passat
    Motor
    1.9 TDI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    71

    Cevap: Otorite Passat Reklamları


    Piretopragi
    Yeni Reklam
    Otorite programı aHaber 04.04.2015 tarihli yayını.
    Üye Passait (Sait)
  46. #23
    offline
    passatturkiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    71


    Piretopragi
    Yeni Reklam
    Otorite programı aHaber 04.04.2015 tarihli yayını.
    Üye Passait (Sait)