VW Golf R Touch (Yakın Geleceğin Arabası)

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fırat ÇİFTÇİ
    Üyelik Tarihi
    07/03/2013
    Yer
    Adıyaman
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    1.850
    06 EZ 2187

    VW Golf R Touch (Yakın Geleceğin Arabası)

    Passatta sunulan Aktif bilgi ekranının ardından bu tip konseptlerin yakın zamanda piyasaya çıkması kaçınılmaz...
    aslında çok da zor değil 500 liralık bir tabletin arabaya entegre edilmesi... akla gelen soru o oluyor zaten: 50 milyarlık arabaya 500 liralık tableti entegre etmenin maleti ne olur ki?



    Passat Turkiye Passat Turkiye Passat Turkiye
    Konu firatciftci44 tarafından (07 01 2015 Saat 10:57 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: resim eklendi
  2. #1
    offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.850

    Passatta sunulan Aktif bilgi ekranının ardından bu tip konseptlerin yakın zamanda piyasaya çıkması kaçınılmaz...
    aslında çok da zor değil 500 liralık bir tabletin arabaya entegre edilmesi... akla gelen soru o oluyor zaten: 50 milyarlık arabaya 500 liralık tableti entegre etmenin maleti ne olur ki?



    Passat Turkiye Passat Turkiye Passat Turkiye

  3. #2
    offline
    Omer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ömer
    Üyelik Tarihi
    30/12/2013
    Yer
    Mardin
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    865

    Cevap: VW Golf R Touch (Yakın Geleceğin Arabası)

       firatciftci44 Nickli Üyeden Alıntı
    Passatta sunulan Aktif bilgi ekranının ardından bu tip konseptlerin yakın zamanda piyasaya çıkması kaçınılmaz...
    aslında çok da zor değil 500 liralık bir tabletin arabaya entegre edilmesi... akla gelen soru o oluyor zaten: 50 milyarlık arabaya 500 liralık tableti entegre etmenin maleti ne olur ki?



    Passat Turkiye Passat Turkiye Passat Turkiye
    Fırat Abi Valla Kimse Ümitlenmesin,Doğuş O Ekran Ve Gösterge için'de Bi 10-15 Bin Tl İster Ve Sadece Telefon Hazırlığı Ve Belki O zaman Mirronk'u etkinleştirilmiş Şekilde Gelir Ve Navigasyonla Gelir. .Umarım Yanılırım. .Maliyeti Çok Daha az'dır tabi Seri Üretim Yapılırsa. .Ve Araç Adeta Tam Bir Elektronik Araç Olmuş Türkiyede Servisler Çok Para Kazanacaktır. .
  4. #2
    offline
    Omer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    865

       firatciftci44 Nickli Üyeden Alıntı
    Passatta sunulan Aktif bilgi ekranının ardından bu tip konseptlerin yakın zamanda piyasaya çıkması kaçınılmaz...
    aslında çok da zor değil 500 liralık bir tabletin arabaya entegre edilmesi... akla gelen soru o oluyor zaten: 50 milyarlık arabaya 500 liralık tableti entegre etmenin maleti ne olur ki?



    Passat Turkiye Passat Turkiye Passat Turkiye
    Fırat Abi Valla Kimse Ümitlenmesin,Doğuş O Ekran Ve Gösterge için'de Bi 10-15 Bin Tl İster Ve Sadece Telefon Hazırlığı Ve Belki O zaman Mirronk'u etkinleştirilmiş Şekilde Gelir Ve Navigasyonla Gelir. .Umarım Yanılırım. .Maliyeti Çok Daha az'dır tabi Seri Üretim Yapılırsa. .Ve Araç Adeta Tam Bir Elektronik Araç Olmuş Türkiyede Servisler Çok Para Kazanacaktır. .

  5. #3
    offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fırat ÇİFTÇİ
    Üyelik Tarihi
    07/03/2013
    Yer
    Adıyaman
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    1.850
    06 EZ 2187

    Cevap: VW Golf R Touch (Yakın Geleceğin Arabası)

       Omer Nickli Üyeden Alıntı
    Fırat Abi Valla Kimse Ümitlenmesin,Doğuş O Ekran Ve Gösterge için'de Bi 10-15 Bin Tl İster Ve Sadece Telefon Hazırlığı Ve Belki O zaman Mirronk'u etkinleştirilmiş Şekilde Gelir Ve Navigasyonla Gelir. .Umarım Yanılırım. .Maliyeti Çok Daha az'dır tabi Seri Üretim Yapılırsa. .Ve Araç Adeta Tam Bir Elektronik Araç Olmuş Türkiyede Servisler Çok Para Kazanacaktır. .
    arabanın fiyatı Türkiye fiyatıyla 200 bin tl nin aşağısında olmaz güzel kardeşim bırak 10-15 bin lira farkı
    Mevcut Golf R zaten stock halde 160 bin tl ye satılıyor 2000 cc motor var
  6. #3
    offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.850

       Omer Nickli Üyeden Alıntı
    Fırat Abi Valla Kimse Ümitlenmesin,Doğuş O Ekran Ve Gösterge için'de Bi 10-15 Bin Tl İster Ve Sadece Telefon Hazırlığı Ve Belki O zaman Mirronk'u etkinleştirilmiş Şekilde Gelir Ve Navigasyonla Gelir. .Umarım Yanılırım. .Maliyeti Çok Daha az'dır tabi Seri Üretim Yapılırsa. .Ve Araç Adeta Tam Bir Elektronik Araç Olmuş Türkiyede Servisler Çok Para Kazanacaktır. .
    arabanın fiyatı Türkiye fiyatıyla 200 bin tl nin aşağısında olmaz güzel kardeşim bırak 10-15 bin lira farkı
    Mevcut Golf R zaten stock halde 160 bin tl ye satılıyor 2000 cc motor var

  7. #4
    offline
    Omer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ömer
    Üyelik Tarihi
    30/12/2013
    Yer
    Mardin
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    865

    Cevap: VW Golf R Touch (Yakın Geleceğin Arabası)

       firatciftci44 Nickli Üyeden Alıntı
    arabanın fiyatı Türkiye fiyatıyla 200 bin tl nin aşağısında olmaz güzel kardeşim bırak 10-15 bin lira farkı
    Mevcut Golf R zaten stock halde 160 bin tl ye satılıyor 2000 cc motor var
    Yani Tr Fiyatları Belli Zaten Onu Hiç Konuşmaya Gerek Yok. .Ama Bu Discover Pro-Hayalet Gösterge Gibi Herkes Videolara Fuardaki Araçlara Aldanıp Yarın Öbürgün Çıkarsa Adam Arama Motorundan Araştırmak İsterse Bu Yazıları Görsün Diye Bunuda Böyle Beklemesin Diye Paylaşmıştım. .Yanlış Mı Yaptım Bilmiyorum
    firatciftci44 bunu beğendi
  8. #4
    offline
    Omer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    865

       firatciftci44 Nickli Üyeden Alıntı
    arabanın fiyatı Türkiye fiyatıyla 200 bin tl nin aşağısında olmaz güzel kardeşim bırak 10-15 bin lira farkı
    Mevcut Golf R zaten stock halde 160 bin tl ye satılıyor 2000 cc motor var
    Yani Tr Fiyatları Belli Zaten Onu Hiç Konuşmaya Gerek Yok. .Ama Bu Discover Pro-Hayalet Gösterge Gibi Herkes Videolara Fuardaki Araçlara Aldanıp Yarın Öbürgün Çıkarsa Adam Arama Motorundan Araştırmak İsterse Bu Yazıları Görsün Diye Bunuda Böyle Beklemesin Diye Paylaşmıştım. .Yanlış Mı Yaptım Bilmiyorum

  9. #5
    offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fırat ÇİFTÇİ
    Üyelik Tarihi
    07/03/2013
    Yer
    Adıyaman
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    1.850
    06 EZ 2187

    Cevap: VW Golf R Touch (Yakın Geleceğin Arabası)

       Omer Nickli Üyeden Alıntı
    Yani Tr Fiyatları Belli Zaten Onu Hiç Konuşmaya Gerek Yok. .Ama Bu Discover Pro-Hayalet Gösterge Gibi Herkes Videolara Fuardaki Araçlara Aldanıp Yarın Öbürgün Çıkarsa Adam Arama Motorundan Araştırmak İsterse Bu Yazıları Görsün Diye Bunuda Böyle Beklemesin Diye Paylaşmıştım. .Yanlış Mı Yaptım Bilmiyorum
    doğrusun canım onda hemfikiriz :D
    Omer bunu beğendi
  10. #5
    offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.850

       Omer Nickli Üyeden Alıntı
    Yani Tr Fiyatları Belli Zaten Onu Hiç Konuşmaya Gerek Yok. .Ama Bu Discover Pro-Hayalet Gösterge Gibi Herkes Videolara Fuardaki Araçlara Aldanıp Yarın Öbürgün Çıkarsa Adam Arama Motorundan Araştırmak İsterse Bu Yazıları Görsün Diye Bunuda Böyle Beklemesin Diye Paylaşmıştım. .Yanlış Mı Yaptım Bilmiyorum
    doğrusun canım onda hemfikiriz :D

  11. #6
    offline
    Omer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ömer
    Üyelik Tarihi
    30/12/2013
    Yer
    Mardin
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    865

    Cevap: VW Golf R Touch (Yakın Geleceğin Arabası)

       firatciftci44 Nickli Üyeden Alıntı
    doğrusun canım onda hemfikiriz :D
    Fırat abi Bizim imza işi Ters Tepti Gibi.Dsg Farkı 300 TL Daha Yükseldi Ve Fiyatlar 3-4 Bin tl arası Zam Yedi. .
  12. #6
    offline
    Omer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    865

       firatciftci44 Nickli Üyeden Alıntı
    doğrusun canım onda hemfikiriz :D
    Fırat abi Bizim imza işi Ters Tepti Gibi.Dsg Farkı 300 TL Daha Yükseldi Ve Fiyatlar 3-4 Bin tl arası Zam Yedi. .

  13. #7
    offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fırat ÇİFTÇİ
    Üyelik Tarihi
    07/03/2013
    Yer
    Adıyaman
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    1.850
    06 EZ 2187

    Cevap: VW Golf R Touch (Yakın Geleceğin Arabası)

       Omer Nickli Üyeden Alıntı
    Fırat abi Bizim imza işi Ters Tepti Gibi.Dsg Farkı 300 TL Daha Yükseldi Ve Fiyatlar 3-4 Bin tl arası Zam Yedi. .
    valla "hökümetin" kestiği barnak acımaz ömerim :D
    biz tepkimizi koyalım da.. inşallah birileri görür okur yazılanları başka bişey istemem..
  14. #7
    offline
    firatciftci44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.850

       Omer Nickli Üyeden Alıntı
    Fırat abi Bizim imza işi Ters Tepti Gibi.Dsg Farkı 300 TL Daha Yükseldi Ve Fiyatlar 3-4 Bin tl arası Zam Yedi. .
    valla "hökümetin" kestiği barnak acımaz ömerim :D
    biz tepkimizi koyalım da.. inşallah birileri görür okur yazılanları başka bişey istemem..

  15. #8
    offline
    Omer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ömer
    Üyelik Tarihi
    30/12/2013
    Yer
    Mardin
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    865

    Cevap: VW Golf R Touch (Yakın Geleceğin Arabası)


    Piretopragi
       firatciftci44 Nickli Üyeden Alıntı
    valla "hökümetin" kestiği barnak acımaz ömerim :D
    biz tepkimizi koyalım da.. inşallah birileri görür okur yazılanları başka bişey istemem..
    Hala Az Diyenler Var Bu Zamlara Bende Olsam Bende Yükseltirim Öyle Yorum Gördüğümde!!. .
    https://www.youtube.com/watch?v=zOga1IT_pqo Sansürlü Bulamadım. Özür Diliyorum Küfür için Ama Paylaşmadan Edemicem.
  16. #8
    offline
    Omer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    865


    Piretopragi
       firatciftci44 Nickli Üyeden Alıntı
    valla "hökümetin" kestiği barnak acımaz ömerim :D
    biz tepkimizi koyalım da.. inşallah birileri görür okur yazılanları başka bişey istemem..
    Hala Az Diyenler Var Bu Zamlara Bende Olsam Bende Yükseltirim Öyle Yorum Gördüğümde!!. .
    https://www.youtube.com/watch?v=zOga1IT_pqo Sansürlü Bulamadım. Özür Diliyorum Küfür için Ama Paylaşmadan Edemicem.