Cila Sonrası Boncuklarımızı Paylaşalım

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #331
    offline
    58yenihanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre
    Üyelik Tarihi
    24/08/2016
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    283

    Cevap: Cila Sonrası Boncuklarımızı Paylaşalım

       passatonr Nickli Üyeden Alıntı
    Wauwww tazeleme zamani gelmis
    Ona gönderme yapıyo zaten
  2. #331
    offline
    58yenihanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    283

       passatonr Nickli Üyeden Alıntı
    Wauwww tazeleme zamani gelmis
    Ona gönderme yapıyo zaten

  3. #332
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    9.672

    Cevap: Cila Sonrası Boncuklarımızı Paylaşalım

       passatonr Nickli Üyeden Alıntı
    Wauwww tazeleme zamani gelmis
    Pek gelmemiş aslında ama yoksa bitmiyor arkadaş ürünler. Fk lazım bize fk


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    58yenihanlı bunu beğendi
  4. #332
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.672

       passatonr Nickli Üyeden Alıntı
    Wauwww tazeleme zamani gelmis
    Pek gelmemiş aslında ama yoksa bitmiyor arkadaş ürünler. Fk lazım bize fk


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #333
    offline
    Passait - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    H.Sait
    Üyelik Tarihi
    04/01/2013
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    2.170

    Cevap: Cila Sonrası Boncuklarımızı Paylaşalım

       58yenihanlı Nickli Üyeden Alıntı
    Ona gönderme yapıyo zaten
       SELÇUK Nickli Üyeden Alıntı
    Pek gelmemiş aslında ama yoksa bitmiyor arkadaş ürünler. Fk lazım bize fk


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Son 1 haftadır konumuz fk idi O iş bizde.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    58yenihanlı bunu beğendi
  6. #333
    offline
    Passait - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.170

       58yenihanlı Nickli Üyeden Alıntı
    Ona gönderme yapıyo zaten
       SELÇUK Nickli Üyeden Alıntı
    Pek gelmemiş aslında ama yoksa bitmiyor arkadaş ürünler. Fk lazım bize fk


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Son 1 haftadır konumuz fk idi O iş bizde.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  7. #334
    offline
    passatonr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    onur ergin
    Üyelik Tarihi
    30/08/2013
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.8 T
    Yılı
    2004
    Mesajlar
    4.410
    34 NA 2627

    Cevap: Cila Sonrası Boncuklarımızı Paylaşalım

       58yenihanlı Nickli Üyeden Alıntı
    Ona gönderme yapıyo zaten
       SELÇUK Nickli Üyeden Alıntı
    Pek gelmemiş aslında ama yoksa bitmiyor arkadaş ürünler. Fk lazım bize fk


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ahahhahahah valla oyle emrem... Fk derken de sana mi tas geldi anlayamadim
    Passait ve 58yenihanlı bunu beğendi.
  8. #334
    offline
    passatonr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    4.410

       58yenihanlı Nickli Üyeden Alıntı
    Ona gönderme yapıyo zaten
       SELÇUK Nickli Üyeden Alıntı
    Pek gelmemiş aslında ama yoksa bitmiyor arkadaş ürünler. Fk lazım bize fk


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ahahhahahah valla oyle emrem... Fk derken de sana mi tas geldi anlayamadim

  9. #335
    offline
    58yenihanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre
    Üyelik Tarihi
    24/08/2016
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    283

    Cevap: Cila Sonrası Boncuklarımızı Paylaşalım

       passatonr Nickli Üyeden Alıntı
    Ahahhahahah valla oyle emrem... Fk derken de sana mi tas geldi anlayamadim
    Sıra sıra hepimize değdiriyo (taşı,yanlış anlaşılmasın)
    SELÇUK ve Passait bunu beğendi.
  10. #335
    offline
    58yenihanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    283

       passatonr Nickli Üyeden Alıntı
    Ahahhahahah valla oyle emrem... Fk derken de sana mi tas geldi anlayamadim
    Sıra sıra hepimize değdiriyo (taşı,yanlış anlaşılmasın)

  11. #336
    offline
    passatonr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    onur ergin
    Üyelik Tarihi
    30/08/2013
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.8 T
    Yılı
    2004
    Mesajlar
    4.410
    34 NA 2627

    Cevap: Cila Sonrası Boncuklarımızı Paylaşalım

       58yenihanlı Nickli Üyeden Alıntı
    Sıra sıra hepimize değdiriyo (taşı,yanlış anlaşılmasın)
    Way arkadasss ahahahahaahhahahh
    Passait ve 58yenihanlı bunu beğendi.
  12. #336
    offline
    passatonr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    4.410

       58yenihanlı Nickli Üyeden Alıntı
    Sıra sıra hepimize değdiriyo (taşı,yanlış anlaşılmasın)
    Way arkadasss ahahahahaahhahahh

  13. #337
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    9.672

    Cevap: Cila Sonrası Boncuklarımızı Paylaşalım

       passatonr Nickli Üyeden Alıntı
    Way arkadasss ahahahahaahhahahh
    Sizinde canınız değdirilmek istiyormuş heeee


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. #337
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.672

       passatonr Nickli Üyeden Alıntı
    Way arkadasss ahahahahaahhahahh
    Sizinde canınız değdirilmek istiyormuş heeee


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #338
    offline
    jojo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Harun
    Üyelik Tarihi
    01/02/2017
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    57

    Cevap: Cila Sonrası Boncuklarımızı Paylaşalım


    Piretopragi
    Merhaba. Benim canavarı nasıl parlatabilirim ? Kil ve Wax hakkında bilgi alabilirsem sevinirim
  16. #338
    offline
    jojo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    57


    Piretopragi
    Merhaba. Benim canavarı nasıl parlatabilirim ? Kil ve Wax hakkında bilgi alabilirsem sevinirim

İlk ... 289101112