Lütfen yardim..

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    ozinho20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Oğuzhan
    Üyelik Tarihi
    12/04/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    CC
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    70

    Lütfen yardim..

    http://i.hizliresim.com/ogLg4Q.jpg
    Arkadaşlar aracımın tavanını ve dikiz aynalarını siyah kaplatmak istiyorum araçta sunrof var siyah renkte. Tavanın diğer kısımlarınıda siyahla kaplatsam cezası varmıdır polisler bu konuda ne diyor.Dikiz aynanın iç kısmı ve alt kısımları siyah sadece ön kısımı beyaz ön kısımdaki yeride siyahla kaplatmak istiyorum
    http://i.hizliresim.com/rQqQG1.png
  2. #1
    offline
    ozinho20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    70

    http://i.hizliresim.com/ogLg4Q.jpg
    Arkadaşlar aracımın tavanını ve dikiz aynalarını siyah kaplatmak istiyorum araçta sunrof var siyah renkte. Tavanın diğer kısımlarınıda siyahla kaplatsam cezası varmıdır polisler bu konuda ne diyor.Dikiz aynanın iç kısmı ve alt kısımları siyah sadece ön kısımı beyaz ön kısımdaki yeride siyahla kaplatmak istiyorum
    http://i.hizliresim.com/rQqQG1.png

  3. #2
    offline
    Passait - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    H.Sait
    Üyelik Tarihi
    04/01/2013
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    2.170

    Cevap: Lütfen yardim..

    Aynalar ok güzel olur ama naçizane fikrim beyaz favanda sunroof görüntüsü daha güzel duruyor.Maşallah araç zaten M paket güle güle kullanın.Eğer kaplatırsanız ruhsata işletilmesi gerekir bilginiz olsun.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  4. #2
    offline
    Passait - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.170

    Aynalar ok güzel olur ama naçizane fikrim beyaz favanda sunroof görüntüsü daha güzel duruyor.Maşallah araç zaten M paket güle güle kullanın.Eğer kaplatırsanız ruhsata işletilmesi gerekir bilginiz olsun.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  5. #3
    offline
    ozinho20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Oğuzhan
    Üyelik Tarihi
    12/04/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    CC
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    70

    Cevap: Lütfen yardim..

    Sağolasın hocam daha iyisi senin olur inşallah araç daha 1 aylık tavan konusunda galiba haklısın hocam 2 aynaya piano black kaplama 100 tl dedi maltepede GKM garaje diye bi yer varmış orayla konuştum forumdan önerdiler işcilik iyi diyorlar
  6. #3
    offline
    ozinho20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    70

    Sağolasın hocam daha iyisi senin olur inşallah araç daha 1 aylık tavan konusunda galiba haklısın hocam 2 aynaya piano black kaplama 100 tl dedi maltepede GKM garaje diye bi yer varmış orayla konuştum forumdan önerdiler işcilik iyi diyorlar

  7. #4
    offline
    muhteşem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    süleyman
    Üyelik Tarihi
    05/05/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    36

    Cevap: Lütfen yardim..

    Bu işleri de yapan bir reklamcı olarak cevap veriyorum aracınız da sunroof varsa ve tavanın gerisini kaplatmak trafikte sıkıntı yaratmaz ama sunroof olmasaydı mecburen işletmek gerekli olurdu ruhsat ta çift renk olarak işlenirdi aynalar ise herhangi bir sorun yaratmaz ama mutlaka cast bir folyo yani araç için üretilmiş bir ürünle kaplatın 3 M 1080 yada 100 serisi parlak yada oracal 970 serisini öneririm çıkarmak istediğiniz de sorun yaşamasınız
    z4a6m5a2n8 bunu beğendi
  8. #4
    offline
    muhteşem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    36

    Bu işleri de yapan bir reklamcı olarak cevap veriyorum aracınız da sunroof varsa ve tavanın gerisini kaplatmak trafikte sıkıntı yaratmaz ama sunroof olmasaydı mecburen işletmek gerekli olurdu ruhsat ta çift renk olarak işlenirdi aynalar ise herhangi bir sorun yaratmaz ama mutlaka cast bir folyo yani araç için üretilmiş bir ürünle kaplatın 3 M 1080 yada 100 serisi parlak yada oracal 970 serisini öneririm çıkarmak istediğiniz de sorun yaşamasınız

  9. #5
    offline
    ozinho20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Oğuzhan
    Üyelik Tarihi
    12/04/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    CC
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    70

    Cevap: Lütfen yardim..


    Piretopragi
    Hocam bu işleri hiç bilmiyorum hangi marka iyidir falan ama tek istedigim iyi bi malzeme kaliteli işcilik olsun..Sonuçta bu araba premium bi araç dikkat edilmesi gerek diye düşünüyorum malzeme kalitesine
  10. #5
    offline
    ozinho20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    70


    Piretopragi
    Hocam bu işleri hiç bilmiyorum hangi marka iyidir falan ama tek istedigim iyi bi malzeme kaliteli işcilik olsun..Sonuçta bu araba premium bi araç dikkat edilmesi gerek diye düşünüyorum malzeme kalitesine