B6 FSI 2006 1.6 garip bir motor sesi

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    emree_44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    EMRE ÇAVDAR
    Üyelik Tarihi
    11/08/2012
    Yer
    MALATYA
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    410
    44ES850

    B6 FSI 2006 1.6 garip bir motor sesi

    Mrb Arkadaşlar danışmak istediğimi kafama takılan bi durum mevcut.
    Malumunuz kış geldi sabah işe gitmek için araba çalıştırdığımda rolantiye gelene kadar araçtan bir garip ses geldi titreşim oldu bu sanki biraz beni huylandırdı aynı zamadan araç 127.000 şimdiye kadar bakımları nı hiç eksitmedim bizim oğlanın aynı zamanda geçen antifrizini ölçtürdüm -15 çıktı sanırım ekletmem gerek , yardımlarınızı bekliyorum
    Eklentilerin Önizlemesi Eklentilerin Önizlemesi B6 FSI 2006 1.6 garip bir motor sesi-imag0423jpg  
  2. #1
    offline
    emree_44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    410

    Mrb Arkadaşlar danışmak istediğimi kafama takılan bi durum mevcut.
    Malumunuz kış geldi sabah işe gitmek için araba çalıştırdığımda rolantiye gelene kadar araçtan bir garip ses geldi titreşim oldu bu sanki biraz beni huylandırdı aynı zamadan araç 127.000 şimdiye kadar bakımları nı hiç eksitmedim bizim oğlanın aynı zamanda geçen antifrizini ölçtürdüm -15 çıktı sanırım ekletmem gerek , yardımlarınızı bekliyorum
    Eklentilerin Önizlemesi Eklentilerin Önizlemesi IMAG0423.jpg  

  3. #2
    offline
    emperor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    MUHAMMED
    Üyelik Tarihi
    09/01/2012
    Yer
    manisa
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    408

    Cevap: B6 FSI 2006 1.6 garip bir motor sesi

    bahsettiğiniz ses gırrrrrrr şeklindeki ürkütücü ses ise endişe etmeyin,zincirden geliyor,fsi kullanıcıları bilir o sesi,arada olur nadiren
  4. #2
    offline
    emperor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    408

    bahsettiğiniz ses gırrrrrrr şeklindeki ürkütücü ses ise endişe etmeyin,zincirden geliyor,fsi kullanıcıları bilir o sesi,arada olur nadiren

  5. #3
    offline
    emree_44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    EMRE ÇAVDAR
    Üyelik Tarihi
    11/08/2012
    Yer
    MALATYA
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    410
    44ES850

    Cevap: B6 FSI 2006 1.6 garip bir motor sesi

    aynen o ses muhammed o zaman normal bu ses benden daha önce jetta vardı böyle bir ses yoktu demek normal kışlık bakıma da yeni soktum tırsmadım değil yani
  6. #3
    offline
    emree_44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    410

    aynen o ses muhammed o zaman normal bu ses benden daha önce jetta vardı böyle bir ses yoktu demek normal kışlık bakıma da yeni soktum tırsmadım değil yani

  7. #4
    offline
    emperor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    MUHAMMED
    Üyelik Tarihi
    09/01/2012
    Yer
    manisa
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    408

    Cevap: B6 FSI 2006 1.6 garip bir motor sesi


    Piretopragi
    zaten tırsılmıcak gibi değildaha önce konusu geçmişti bunun motor yağı kalın olursa daha sık yapıyo diyenler vardı ki bence doğru ince yağ daha çabuk yağlama yaptığı için bu sesle karşılaşma sıklığı azalıyor.
  8. #4
    offline
    emperor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    408


    Piretopragi
    zaten tırsılmıcak gibi değildaha önce konusu geçmişti bunun motor yağı kalın olursa daha sık yapıyo diyenler vardı ki bence doğru ince yağ daha çabuk yağlama yaptığı için bu sesle karşılaşma sıklığı azalıyor.