B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #91
    offline
    mega1961 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ORHAN
    Üyelik Tarihi
    05/11/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    353

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

    Hele AID(Hayalet Gösterge) ve 8'lik Discover Nav Pro2 olursa tadından yenmez.
  2. #91
    offline
    mega1961 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    353

    Hele AID(Hayalet Gösterge) ve 8'lik Discover Nav Pro2 olursa tadından yenmez.

  3. #92
    offline
    mega1961 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ORHAN
    Üyelik Tarihi
    05/11/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    353

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

    Jetta sanki daha yüksek duruyor gibi.
  4. #92
    offline
    mega1961 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    353

    Jetta sanki daha yüksek duruyor gibi.

  5. #93
    offline
    Gökhan T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    08/03/2015
    Yer
    kırşehir
    Model
    Jetta
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    52

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

    Bisiklet sürücüsü gibi tabirlerde bulunan UBTUBT denen vatandaş uslubuna dikkat et.İnsanlara hakaret etme.Millet senden mi öğrennecek hangi sayfaya girip hangisine girmeyeceğini klavye delikanlılığı yapma..
    Superb bunu beğendi
  6. #93
    offline
    Gökhan T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    52

    Bisiklet sürücüsü gibi tabirlerde bulunan UBTUBT denen vatandaş uslubuna dikkat et.İnsanlara hakaret etme.Millet senden mi öğrennecek hangi sayfaya girip hangisine girmeyeceğini klavye delikanlılığı yapma..

  7. #94
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    48
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.011

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       sertan78 Nickli Üyeden Alıntı
    Abi bi B8 de sen al o zaman
    Yok kardeş B8 almam. Benim 185 lik makine uçuruyor ve az yakıyor bir o kadar da konfor sağlıyor vergisi de düştü km si 33.000km de daha ne isteyim..Bugün çevre yolunda otobanda son anda frene bastım ama sanırım radara yakalandım yok ya bu kadar güçlü olmasını istememiştim insan dayanamıyor bir arabayı solladım bir baktım 180 olmuş hız anında pofff..
  8. #94
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.011

       sertan78 Nickli Üyeden Alıntı
    Abi bi B8 de sen al o zaman
    Yok kardeş B8 almam. Benim 185 lik makine uçuruyor ve az yakıyor bir o kadar da konfor sağlıyor vergisi de düştü km si 33.000km de daha ne isteyim..Bugün çevre yolunda otobanda son anda frene bastım ama sanırım radara yakalandım yok ya bu kadar güçlü olmasını istememiştim insan dayanamıyor bir arabayı solladım bir baktım 180 olmuş hız anında pofff..

  9. #95
    offline
    manqa48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Burak
    Üyelik Tarihi
    16/03/2015
    Yer
    Fethiye
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    303
    82 F 2015

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

    Passat adı var sonuçta bu araba icin ayrı bi üretim bandi olusturuluyor ilk başlarda arabaya hemen talip olmak acikcasi bu sorunları birazda az çok tahmin edip göze almak gerekiyor hersey yeni ve yavaş yavaş oturuyor bazı şeyler mesela b8den hemen önce son dem b7 alanlar ilk önce alanlara göre daha az sorunla karşılastilar ornegi var cevremde teknoloji ne kadar ilerlese de kötü yanları azaltmak için zaman geçmesi şart ve eminim ki ne kadar araç suan elestiriliyorda olsa zamanla bunlar daha çok azalacak ve passat 2. Elde de sıfır arac pazarında da yerini yurdunu koruyacak buna emin olun 8 seri gelmiş bi arac daha allah belasını versin bidaha Volkswagen mi passat mı tövbe diyen insan görmedim gerçekten premium değil ama onun bi tık 2 tık altı araba alıyoruz ve herkes cebini ve ilerisini düşündüğü için zaten birde ALMAN diyerek alıyor. Bu araba için almanyadaki kuzenimle konuştum kendisinin audi a3'ü var uzunca zamandan beride kullanıyor ne Volkswagen hakkında nede passat hakkında hiçbi kötü yorumu olmadı karar yinede siz değerli arkadaslarimin☺
  10. #95
    offline
    manqa48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    303

    Passat adı var sonuçta bu araba icin ayrı bi üretim bandi olusturuluyor ilk başlarda arabaya hemen talip olmak acikcasi bu sorunları birazda az çok tahmin edip göze almak gerekiyor hersey yeni ve yavaş yavaş oturuyor bazı şeyler mesela b8den hemen önce son dem b7 alanlar ilk önce alanlara göre daha az sorunla karşılastilar ornegi var cevremde teknoloji ne kadar ilerlese de kötü yanları azaltmak için zaman geçmesi şart ve eminim ki ne kadar araç suan elestiriliyorda olsa zamanla bunlar daha çok azalacak ve passat 2. Elde de sıfır arac pazarında da yerini yurdunu koruyacak buna emin olun 8 seri gelmiş bi arac daha allah belasını versin bidaha Volkswagen mi passat mı tövbe diyen insan görmedim gerçekten premium değil ama onun bi tık 2 tık altı araba alıyoruz ve herkes cebini ve ilerisini düşündüğü için zaten birde ALMAN diyerek alıyor. Bu araba için almanyadaki kuzenimle konuştum kendisinin audi a3'ü var uzunca zamandan beride kullanıyor ne Volkswagen hakkında nede passat hakkında hiçbi kötü yorumu olmadı karar yinede siz değerli arkadaslarimin☺

  11. #96
    offline
    yasin3866 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    yasin
    Üyelik Tarihi
    26/12/2014
    Yer
    zimbabwe
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.396

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

    Arkadaşlar bir sorum olacak. b8 tdı manuel aracımda özellikle park ederken debriyaja bastıgım zaman motorun sesi fark edilir derecede yükseliyor. sanki bi sürtünme sesi geliyor motordan ayrıca. eski araçlarımda benzer bir ses hiç duymadım. normalmidir sizce.viteslerde daha önce bir arkadaşımızın yaşadıgı gibi titreme yok.
  12. #96
    offline
    yasin3866 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.396

    Arkadaşlar bir sorum olacak. b8 tdı manuel aracımda özellikle park ederken debriyaja bastıgım zaman motorun sesi fark edilir derecede yükseliyor. sanki bi sürtünme sesi geliyor motordan ayrıca. eski araçlarımda benzer bir ses hiç duymadım. normalmidir sizce.viteslerde daha önce bir arkadaşımızın yaşadıgı gibi titreme yok.

  13. #97
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sertan
    Üyelik Tarihi
    03/12/2014
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.333
    06ELA06

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Yok kardeş B8 almam. Benim 185 lik makine uçuruyor ve az yakıyor bir o kadar da konfor sağlıyor vergisi de düştü km si 33.000km de daha ne isteyim..Bugün çevre yolunda otobanda son anda frene bastım ama sanırım radara yakalandım yok ya bu kadar güçlü olmasını istememiştim insan dayanamıyor bir arabayı solladım bir baktım 180 olmuş hız anında pofff..
    Sıkma Canını İsmail abi olur o kadar öyle bir makineye binmenin bedeli de biraz Pahalıya maloluyor gibi
    drozia bunu beğendi
  14. #97
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.333

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Yok kardeş B8 almam. Benim 185 lik makine uçuruyor ve az yakıyor bir o kadar da konfor sağlıyor vergisi de düştü km si 33.000km de daha ne isteyim..Bugün çevre yolunda otobanda son anda frene bastım ama sanırım radara yakalandım yok ya bu kadar güçlü olmasını istememiştim insan dayanamıyor bir arabayı solladım bir baktım 180 olmuş hız anında pofff..
    Sıkma Canını İsmail abi olur o kadar öyle bir makineye binmenin bedeli de biraz Pahalıya maloluyor gibi

  15. #98
    offline
    murat mahmut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    murat
    Üyelik Tarihi
    24/11/2014
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.292

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

    direksiyon konusunda bu arac sahipleride magdur ozaman ..hele bide beyaz yapmışlar eli terli binse leke de yapar artı tırtıklıda degıl elden hemen kayar 110 ile giderken...
    mertandur, cemp and manqa48 like this.
  16. #98
    offline
    murat mahmut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.292

    direksiyon konusunda bu arac sahipleride magdur ozaman ..hele bide beyaz yapmışlar eli terli binse leke de yapar artı tırtıklıda degıl elden hemen kayar 110 ile giderken...

  17. #99
    offline
    saydalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16/05/2012
    Yer
    ANKARA
    Model
    CC
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    423

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

    Passatın yüzü sanki her kasa değişiminde daha da yaşlanıyor. Benim gibi düşünen var mı? B8 önden çok yaşlı gibi görünmüyor mu?
  18. #99
    offline
    saydalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    423

    Passatın yüzü sanki her kasa değişiminde daha da yaşlanıyor. Benim gibi düşünen var mı? B8 önden çok yaşlı gibi görünmüyor mu?

  19. #100
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    48
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.011

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       saydalan Nickli Üyeden Alıntı
    Passatın yüzü sanki her kasa değişiminde daha da yaşlanıyor. Benim gibi düşünen var mı? B8 önden çok yaşlı gibi görünmüyor mu?
    Yaşlı değil ama bir karakter eksikliģi var passata has belirgin olması gereken; sıradan dümdüz ve ızgarayla tek çizgi olmuş far tampon grubu..

    Sent from my Samsung Galaxy Note 4 910C
  20. #100
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.011

       saydalan Nickli Üyeden Alıntı
    Passatın yüzü sanki her kasa değişiminde daha da yaşlanıyor. Benim gibi düşünen var mı? B8 önden çok yaşlı gibi görünmüyor mu?
    Yaşlı değil ama bir karakter eksikliģi var passata has belirgin olması gereken; sıradan dümdüz ve ızgarayla tek çizgi olmuş far tampon grubu..

    Sent from my Samsung Galaxy Note 4 910C

  21. #101
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sertan
    Üyelik Tarihi
    03/12/2014
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.333
    06ELA06

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       saydalan Nickli Üyeden Alıntı
    Passatın yüzü sanki her kasa değişiminde daha da yaşlanıyor. Benim gibi düşünen var mı? B8 önden çok yaşlı gibi görünmüyor mu?
    Hocam muhtemelen sizin söylediğiniz ledsiz Araçlarda yer alan siyah piano black çıtadan Kaynaklı krom Çıtalı araçlar daha genç ve yakışıklı duruyor
  22. #101
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.333

       saydalan Nickli Üyeden Alıntı
    Passatın yüzü sanki her kasa değişiminde daha da yaşlanıyor. Benim gibi düşünen var mı? B8 önden çok yaşlı gibi görünmüyor mu?
    Hocam muhtemelen sizin söylediğiniz ledsiz Araçlarda yer alan siyah piano black çıtadan Kaynaklı krom Çıtalı araçlar daha genç ve yakışıklı duruyor

  23. #102
    offline
    manqa48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Burak
    Üyelik Tarihi
    16/03/2015
    Yer
    Fethiye
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    303
    82 F 2015

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       sertan78 Nickli Üyeden Alıntı
    Hocam muhtemelen sizin söylediğiniz ledsiz Araçlarda yer alan siyah piano black çıtadan Kaynaklı krom Çıtalı araçlar daha genç ve yakışıklı duruyor
    Kesinlikle hocam high led olmayan araçlar 70 yaşına gelmiş göz altları cokmus gibi duruyo :gerçek ama high ledliside yıllara meydan okuyan sürekli delikanlıligini koruyan ve koruyacak gibi duruyo
    sertan78 bunu beğendi
  24. #102
    offline
    manqa48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    303

       sertan78 Nickli Üyeden Alıntı
    Hocam muhtemelen sizin söylediğiniz ledsiz Araçlarda yer alan siyah piano black çıtadan Kaynaklı krom Çıtalı araçlar daha genç ve yakışıklı duruyor
    Kesinlikle hocam high led olmayan araçlar 70 yaşına gelmiş göz altları cokmus gibi duruyo :gerçek ama high ledliside yıllara meydan okuyan sürekli delikanlıligini koruyan ve koruyacak gibi duruyo

  25. #103
    online
    derin siyah passat b7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/10/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    1.668

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

    Bence son kasalarda hatların keskinleştirilmesiyle passat lar daha da güzelleşti. B8 bana göre önden de güzel.
    tar75 ve manqa48 bunu beğendi.
  26. #103
    online
    derin siyah passat b7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.668

    Bence son kasalarda hatların keskinleştirilmesiyle passat lar daha da güzelleşti. B8 bana göre önden de güzel.

  27. #104
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sertan
    Üyelik Tarihi
    03/12/2014
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.333
    06ELA06

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       manqa48 Nickli Üyeden Alıntı
    Kesinlikle hocam high led olmayan araçlar 70 yaşına gelmiş göz altları cokmus gibi duruyo :gerçek ama high ledliside yıllara meydan okuyan sürekli delikanlıligini koruyan ve koruyacak gibi duruyo
    Kesinlikle doğru tespit hocam
    tar75 ve manqa48 bunu beğendi.
  28. #104
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.333

       manqa48 Nickli Üyeden Alıntı
    Kesinlikle hocam high led olmayan araçlar 70 yaşına gelmiş göz altları cokmus gibi duruyo :gerçek ama high ledliside yıllara meydan okuyan sürekli delikanlıligini koruyan ve koruyacak gibi duruyo
    Kesinlikle doğru tespit hocam

  29. #105
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sertan
    Üyelik Tarihi
    03/12/2014
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.333
    06ELA06

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       derin siyah passat b7 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence son kasalarda hatların keskinleştirilmesiyle passat lar daha da güzelleşti. B8 bana göre önden de güzel.
    Bence önde arkadan yandan çok güzel hele bu güzelin içine girince insanın Ayakları yerden kesiliyor
  30. #105
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.333

       derin siyah passat b7 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence son kasalarda hatların keskinleştirilmesiyle passat lar daha da güzelleşti. B8 bana göre önden de güzel.
    Bence önde arkadan yandan çok güzel hele bu güzelin içine girince insanın Ayakları yerden kesiliyor

  31. #106
    offline
    manqa48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Burak
    Üyelik Tarihi
    16/03/2015
    Yer
    Fethiye
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    303
    82 F 2015

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       sertan78 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence önde arkadan yandan çok güzel hele bu güzelin içine girince insanın Ayakları yerden kesiliyor
    Birgün b8 görün durun ve farin önüne gelip hafif caprazdan farin durusuna bir bakin iste o zaman nicin car of the year olduğunu cok cok iyi anlayacaksiniz ne kadar farklı tasarim olduğunu da
    tar75 bunu beğendi
  32. #106
    offline
    manqa48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    303

       sertan78 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence önde arkadan yandan çok güzel hele bu güzelin içine girince insanın Ayakları yerden kesiliyor
    Birgün b8 görün durun ve farin önüne gelip hafif caprazdan farin durusuna bir bakin iste o zaman nicin car of the year olduğunu cok cok iyi anlayacaksiniz ne kadar farklı tasarim olduğunu da

  33. #107
    offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       manqa48 Nickli Üyeden Alıntı
    Birgün b8 görün durun ve farin önüne gelip hafif caprazdan farin durusuna bir bakin iste o zaman nicin car of the year olduğunu cok cok iyi anlayacaksiniz ne kadar farklı tasarim olduğunu da
    Passat Turkiye Passat Turkiye
  34. #107
    offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.437

       manqa48 Nickli Üyeden Alıntı
    Birgün b8 görün durun ve farin önüne gelip hafif caprazdan farin durusuna bir bakin iste o zaman nicin car of the year olduğunu cok cok iyi anlayacaksiniz ne kadar farklı tasarim olduğunu da
    Passat Turkiye Passat Turkiye

  35. #108
    offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       ftr_35 Nickli Üyeden Alıntı
    arkadaşlar arabanın olumsuz yanlarına gerı donelım ben bugün birsey farkettim bakalım tek bendemi böyle bu. torpidodaki havalandırma kanallarına yon veren kanal boyanmamış saç hali ile duruyor..yeri tarif edebildimmi bilmiyprum ama saatin solunda ve sagındaki havalandırma kanalına lısık tutarak dikkatli bakılınca farkediliyor..bugun gunes vurunca farkettim hatta farkettiğimden beri gözumu oradan alamıyorum sizdede oylemı yoksa benımkını boyamayımı unutmuslar
    İlginç bir durum ve ilginç bir yer ve tespit. Yarın oto yıkandıktan sonra bir bakayım.
  36. #108
    offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.437

       ftr_35 Nickli Üyeden Alıntı
    arkadaşlar arabanın olumsuz yanlarına gerı donelım ben bugün birsey farkettim bakalım tek bendemi böyle bu. torpidodaki havalandırma kanallarına yon veren kanal boyanmamış saç hali ile duruyor..yeri tarif edebildimmi bilmiyprum ama saatin solunda ve sagındaki havalandırma kanalına lısık tutarak dikkatli bakılınca farkediliyor..bugun gunes vurunca farkettim hatta farkettiğimden beri gözumu oradan alamıyorum sizdede oylemı yoksa benımkını boyamayımı unutmuslar
    İlginç bir durum ve ilginç bir yer ve tespit. Yarın oto yıkandıktan sonra bir bakayım.

  37. #109
    offline
    manqa48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Burak
    Üyelik Tarihi
    16/03/2015
    Yer
    Fethiye
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    303
    82 F 2015

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Passat Turkiye Passat Turkiye
    Taner abim diyoki dur abim bi dakika ben veriyim burdan bakın Sağol taner abi insallah bizde gelirde araçlar fotoları çekip atabiliriz
  38. #109
    offline
    manqa48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    303

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Passat Turkiye Passat Turkiye
    Taner abim diyoki dur abim bi dakika ben veriyim burdan bakın Sağol taner abi insallah bizde gelirde araçlar fotoları çekip atabiliriz

  39. #110
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sertan
    Üyelik Tarihi
    03/12/2014
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.333
    06ELA06

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

    Taner abi Yapısalcı öğrenme mantığıyla fotoları yapıştırmış
  40. #110
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.333

    Taner abi Yapısalcı öğrenme mantığıyla fotoları yapıştırmış

  41. #111
    offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

    Ben sizinim, forum için 8 yılda 5 farklı Passat aldım, yeter ki sizler mutlu ve mesut olun, paranızı teneke ve çöpe vermeyin

       manqa48 Nickli Üyeden Alıntı
    Taner abim diyoki dur abim bi dakika ben veriyim burdan bakın Sağol taner abi insallah bizde gelirde araçlar fotoları çekip atabiliriz
       sertan78 Nickli Üyeden Alıntı
    Taner abi Yapısalcı öğrenme mantığıyla fotoları yapıştırmış
    tar75 ve Mercator bunu beğendi.
  42. #111
    offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.437

    Ben sizinim, forum için 8 yılda 5 farklı Passat aldım, yeter ki sizler mutlu ve mesut olun, paranızı teneke ve çöpe vermeyin

       manqa48 Nickli Üyeden Alıntı
    Taner abim diyoki dur abim bi dakika ben veriyim burdan bakın Sağol taner abi insallah bizde gelirde araçlar fotoları çekip atabiliriz
       sertan78 Nickli Üyeden Alıntı
    Taner abi Yapısalcı öğrenme mantığıyla fotoları yapıştırmış

  43. #112
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sertan
    Üyelik Tarihi
    03/12/2014
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.333
    06ELA06

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Ben sizinim, forum için 8 yılda 5 farklı Passat aldım, yeter ki sizler mutlu ve mesut olun, paranızı teneke ve çöpe vermeyin
    Taner abi iyi ki varsın
  44. #112
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.333

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Ben sizinim, forum için 8 yılda 5 farklı Passat aldım, yeter ki sizler mutlu ve mesut olun, paranızı teneke ve çöpe vermeyin
    Taner abi iyi ki varsın

  45. #113
    online
    derin siyah passat b7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/10/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    1.668

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       sertan78 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence önde arkadan yandan çok güzel hele bu güzelin içine girince insanın Ayakları yerden kesiliyor
    zaten b7 ye bu duygularla biniyorum. İçi bej ve çok ferah gösteriyor.
  46. #113
    online
    derin siyah passat b7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.668

       sertan78 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence önde arkadan yandan çok güzel hele bu güzelin içine girince insanın Ayakları yerden kesiliyor
    zaten b7 ye bu duygularla biniyorum. İçi bej ve çok ferah gösteriyor.

  47. #114
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sertan
    Üyelik Tarihi
    03/12/2014
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.333
    06ELA06

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       derin siyah passat b7 Nickli Üyeden Alıntı
    zaten b7 ye bu duygularla biniyorum. İçi bej ve çok ferah gösteriyor.
    Kesinlikle hocam bej bi ayrı premium gösteriyor aracı passat alınacaksa bence öncelikle içi bej tercih edilmeli
    derin siyah passat b7 bunu beğendi
  48. #114
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.333

       derin siyah passat b7 Nickli Üyeden Alıntı
    zaten b7 ye bu duygularla biniyorum. İçi bej ve çok ferah gösteriyor.
    Kesinlikle hocam bej bi ayrı premium gösteriyor aracı passat alınacaksa bence öncelikle içi bej tercih edilmeli

  49. #115
    offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

    Şimdi bir yerden COMFORTLINE'in sis ve gündüz farlarını bulup HIGHLINE'a takmalı. Her ne kadar HIGHLINE'da FULL LED far varsa da aşağıda sislerin yanında gündüz farının yeri TRENDLINE gibi oyuncak plastiği ile kapalı (TRENDLINE'de gündüz farı var ama sis farı yok, yani HIGHLINE'da tam tersi).

    TRENDLINE = SİS FARI YOK, GÜNDÜZ FARI VAR
    COMFORT = SİS FARI VAR, GÜNDÜZ FARI VAR
    HIGHLINE = SİS FARI VAR, GÜNDÜZ FARI YOK çünkü yukarıda LED.

    Gözüme batıyor sadece ama görmeyince unutuyorum. Resimleri atınca fark ettim, o nedenle yazdım.
  50. #115
    offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.437

    Şimdi bir yerden COMFORTLINE'in sis ve gündüz farlarını bulup HIGHLINE'a takmalı. Her ne kadar HIGHLINE'da FULL LED far varsa da aşağıda sislerin yanında gündüz farının yeri TRENDLINE gibi oyuncak plastiği ile kapalı (TRENDLINE'de gündüz farı var ama sis farı yok, yani HIGHLINE'da tam tersi).

    TRENDLINE = SİS FARI YOK, GÜNDÜZ FARI VAR
    COMFORT = SİS FARI VAR, GÜNDÜZ FARI VAR
    HIGHLINE = SİS FARI VAR, GÜNDÜZ FARI YOK çünkü yukarıda LED.

    Gözüme batıyor sadece ama görmeyince unutuyorum. Resimleri atınca fark ettim, o nedenle yazdım.

  51. #116
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sertan
    Üyelik Tarihi
    03/12/2014
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.333
    06ELA06

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Şimdi bir yerden COMFORTLINE'in sis ve gündüz farlarını bulup HIGHLINE'a takmalı. Her ne kadar HIGHLINE'da FULL LED far varsa da aşağıda sislerin yanında gündüz farının yeri TRENDLINE gibi oyuncak plastiği ile kapalı (TRENDLINE'de gündüz farı var ama sis farı yok, yani HIGHLINE'da tam tersi).

    TRENDLINE = SİS FARI YOK, GÜNDÜZ FARI VAR
    COMFORT = SİS FARI VAR, GÜNDÜZ FARI VAR
    HIGHLINE = SİS FARI VAR, GÜNDÜZ FARI YOK çünkü yukarıda LED.

    Gözüme batıyor sadece ama görmeyince unutuyorum. Resimleri atınca fark ettim, o nedenle yazdım.
    Led ler yeter be Taner abi Bu arada benim araç comfortline ama hige led var opsiyon olarak aldım. Araç da gündüz farı mevcuttur değil mi led far var diye gündüz farını çıkartmışlar mıdır?
    Konu sertan78 tarafından (22 03 2015 Saat 23:55 ) değiştirilmiştir.
  52. #116
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.333

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Şimdi bir yerden COMFORTLINE'in sis ve gündüz farlarını bulup HIGHLINE'a takmalı. Her ne kadar HIGHLINE'da FULL LED far varsa da aşağıda sislerin yanında gündüz farının yeri TRENDLINE gibi oyuncak plastiği ile kapalı (TRENDLINE'de gündüz farı var ama sis farı yok, yani HIGHLINE'da tam tersi).

    TRENDLINE = SİS FARI YOK, GÜNDÜZ FARI VAR
    COMFORT = SİS FARI VAR, GÜNDÜZ FARI VAR
    HIGHLINE = SİS FARI VAR, GÜNDÜZ FARI YOK çünkü yukarıda LED.

    Gözüme batıyor sadece ama görmeyince unutuyorum. Resimleri atınca fark ettim, o nedenle yazdım.
    Led ler yeter be Taner abi Bu arada benim araç comfortline ama hige led var opsiyon olarak aldım. Araç da gündüz farı mevcuttur değil mi led far var diye gündüz farını çıkartmışlar mıdır?

  53. #117
    offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       sertan78 Nickli Üyeden Alıntı
    Led ler yeter be Taner abi Bu arada benim araç comfortline ama hige led var opsiyon olarak aldım. Araç da gündüz farı mevcuttur değil mi led far var diye gündüz farını çıkartmışlar mıdır?
    Tabi ki mevcuttur. Resimde gündüz farları yanıyor, LED tabi.

    Passat Turkiye
  54. #117
    offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.437

       sertan78 Nickli Üyeden Alıntı
    Led ler yeter be Taner abi Bu arada benim araç comfortline ama hige led var opsiyon olarak aldım. Araç da gündüz farı mevcuttur değil mi led far var diye gündüz farını çıkartmışlar mıdır?
    Tabi ki mevcuttur. Resimde gündüz farları yanıyor, LED tabi.

    Passat Turkiye

  55. #118
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sertan
    Üyelik Tarihi
    03/12/2014
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.333
    06ELA06

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Tabi ki mevcuttur. Resimde gündüz farları yanıyor, LED tabi.

    Passat Turkiye
    O zaman gerisi teferruat..
  56. #118
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.333

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Tabi ki mevcuttur. Resimde gündüz farları yanıyor, LED tabi.

    Passat Turkiye
    O zaman gerisi teferruat..

  57. #119
    offline
    manqa48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Burak
    Üyelik Tarihi
    16/03/2015
    Yer
    Fethiye
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    303
    82 F 2015

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''

    Taner abi kendi kendine park etme yok demi bunlarda standart değil yani
  58. #119
    offline
    manqa48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    303

    Taner abi kendi kendine park etme yok demi bunlarda standart değil yani

  59. #120
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sertan
    Üyelik Tarihi
    03/12/2014
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.333
    06ELA06

    Cevap: B8 in'' rahatsizlik veren yanlari ''


    Piretopragi
       manqa48 Nickli Üyeden Alıntı
    Taner abi kendi kendine park etme yok demi bunlarda standart değil yani
    Hayır hocam standart değil opsiyonel olarak alınıyor
  60. #120
    offline
    sertan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.333


    Piretopragi
       manqa48 Nickli Üyeden Alıntı
    Taner abi kendi kendine park etme yok demi bunlarda standart değil yani
    Hayır hocam standart değil opsiyonel olarak alınıyor

İlk 12345 Son