Color N Drive

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    HKLK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    NECATİ
    Üyelik Tarihi
    07/05/2016
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    110

    Color N Drive

    Arkadaşlar yardımcı olurmusunuz geçenlerde aracımı sürttüm rötüş seti almayı planlıyorum daha önce color N drive ı kullananlar varsa yardımcı olabilirmi nasıl bir set almalımıyım
  2. #1
    offline
    HKLK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    110

    Arkadaşlar yardımcı olurmusunuz geçenlerde aracımı sürttüm rötüş seti almayı planlıyorum daha önce color N drive ı kullananlar varsa yardımcı olabilirmi nasıl bir set almalımıyım

  3. #2
    offline
    Emir Tekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emir Tekin
    Üyelik Tarihi
    01/04/2014
    Yer
    erzurum
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    163
    25 FZ 025

    Cevap: Color N Drive

       HKLK Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar yardımcı olurmusunuz geçenlerde aracımı sürttüm rötüş seti almayı planlıyorum daha önce color N drive ı kullananlar varsa yardımcı olabilirmi nasıl bir set almalımıyım
    Alma alma sakın alma para tuzağı sanayide aynı set 10 tl ben aldım hiç bi b*ka yaramadi onu satan firmanın da onu paketliyeninde onu ithal edenin de o telefonda gorustugum adamında hepsinin ........ Verdiğim para zehir zıkkım olsun hastane masrafi olsun ALLAH'indan bulsun bi işe yarasa verdiğim paraya da acimiyicam da bi işe de yaramıyo hiç bise ise yaramıyo aynı malzemeler sanayide 10 tl gecn benim araca aynı şekilde 2-3 nokta rötuş yaptı bedava ya sakın alma
    yilser bunu beğendi
  4. #2
    offline
    Emir Tekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    163

       HKLK Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar yardımcı olurmusunuz geçenlerde aracımı sürttüm rötüş seti almayı planlıyorum daha önce color N drive ı kullananlar varsa yardımcı olabilirmi nasıl bir set almalımıyım
    Alma alma sakın alma para tuzağı sanayide aynı set 10 tl ben aldım hiç bi b*ka yaramadi onu satan firmanın da onu paketliyeninde onu ithal edenin de o telefonda gorustugum adamında hepsinin ........ Verdiğim para zehir zıkkım olsun hastane masrafi olsun ALLAH'indan bulsun bi işe yarasa verdiğim paraya da acimiyicam da bi işe de yaramıyo hiç bise ise yaramıyo aynı malzemeler sanayide 10 tl gecn benim araca aynı şekilde 2-3 nokta rötuş yaptı bedava ya sakın alma

  5. #3
    offline
    apollo66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    APOLLO66
    Üyelik Tarihi
    18/11/2012
    Yer
    TOKAT
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    299

    Cevap: Color N Drive

    Kesinlikle alma bende golf aracıma saf beyaz vermiştim 60 tl ye jan janlı kutu ufak tefek malzemeler. gerek yok. Volkswagen orijinal boya rötüş seti var onu al 33 tl idi
  6. #3
    offline
    apollo66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    299

    Kesinlikle alma bende golf aracıma saf beyaz vermiştim 60 tl ye jan janlı kutu ufak tefek malzemeler. gerek yok. Volkswagen orijinal boya rötüş seti var onu al 33 tl idi

  7. #4
    offline
    emrtgb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yunus Emre
    Üyelik Tarihi
    20/02/2016
    Yer
    Tokat
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    202

    Cevap: Color N Drive

    Bence de almayın.Benimde ufak tefek rötuş işim var,boya koduyla yaptırdım,kendim ince işçilikle uygulayacağım.
  8. #4
    offline
    emrtgb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    202

    Bence de almayın.Benimde ufak tefek rötuş işim var,boya koduyla yaptırdım,kendim ince işçilikle uygulayacağım.

  9. #5
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    9.680

    Cevap: Color N Drive

    Bence direk servise gidin zaten herhangi bir ücret talep etmeden yapiyorlar.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    MOZZ bunu beğendi
  10. #5
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.680

    Bence direk servise gidin zaten herhangi bir ücret talep etmeden yapiyorlar.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #6
    offline
    HKLK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    NECATİ
    Üyelik Tarihi
    07/05/2016
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    110

    Cevap: Color N Drive

    Teşekkürler Allah razı olsun boşyere param gitmemiş oldu
  12. #6
    offline
    HKLK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    110

    Teşekkürler Allah razı olsun boşyere param gitmemiş oldu

  13. #7
    offline
    MOZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30/12/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    49
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    413

    Cevap: Color N Drive

    Katılıyorum, bende geçen servise ufak bir örtüş yaptırdım.
  14. #7
    offline
    MOZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    413

    Katılıyorum, bende geçen servise ufak bir örtüş yaptırdım.