E200 mercedes vs 2011 passat

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #31
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.152
    HU TE 2016

    Cevap: E200 mercedes vs 2011 passat

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    ikinci el ne olursa olsun almam binmem..katılıyorum
    yani o kadar km li olani almam ! Volkswagen filo araclari var max. 10.000 km yapmis onlari kapali gözümle alirim ama fazla km icin aradaki fark cok olmali
  2. #31
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.152

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    ikinci el ne olursa olsun almam binmem..katılıyorum
    yani o kadar km li olani almam ! Volkswagen filo araclari var max. 10.000 km yapmis onlari kapali gözümle alirim ama fazla km icin aradaki fark cok olmali

  3. #32
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    51
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.016

    Cevap: E200 mercedes vs 2011 passat

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    yani o kadar km li olani almam ! Volkswagen filo araclari var max. 10.000 km yapmis onlari kapali gözümle alirim ama fazla km icin aradaki fark cok olmali
    ya adamın nasıl kullandığını bilemezsin sürekli red yapmıştır çukurdan mukurdan geçmiştir pati çekip debriyajı yemiştir yani bu söylediklerim ekstrem de olsa olabiliyor gıcık şeyler bunlar
  4. #32
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.016

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    yani o kadar km li olani almam ! Volkswagen filo araclari var max. 10.000 km yapmis onlari kapali gözümle alirim ama fazla km icin aradaki fark cok olmali
    ya adamın nasıl kullandığını bilemezsin sürekli red yapmıştır çukurdan mukurdan geçmiştir pati çekip debriyajı yemiştir yani bu söylediklerim ekstrem de olsa olabiliyor gıcık şeyler bunlar

  5. #33
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.152
    HU TE 2016

    Cevap: E200 mercedes vs 2011 passat

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    ya adamın nasıl kullandığını bilemezsin sürekli red yapmıştır çukurdan mukurdan geçmiştir pati çekip debriyajı yemiştir yani bu söylediklerim ekstrem de olsa olabiliyor gıcık şeyler bunlar
    o olay Türkiye de olur burada olmaz . Üstelik Volkswagen AG araclarindan bahsediyorum yani Volkswagen nin üzerine acilmis araclar
  6. #33
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.152

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    ya adamın nasıl kullandığını bilemezsin sürekli red yapmıştır çukurdan mukurdan geçmiştir pati çekip debriyajı yemiştir yani bu söylediklerim ekstrem de olsa olabiliyor gıcık şeyler bunlar
    o olay Türkiye de olur burada olmaz . Üstelik Volkswagen AG araclarindan bahsediyorum yani Volkswagen nin üzerine acilmis araclar

  7. #34
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    51
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.016

    Cevap: E200 mercedes vs 2011 passat

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    o olay Türkiye de olur burada olmaz . Üstelik Volkswagen AG araclarindan bahsediyorum yani Volkswagen nin üzerine acilmis araclar
    insanın olduğu her yerde olur sevgili kardeşim
  8. #34
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.016

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    o olay Türkiye de olur burada olmaz . Üstelik Volkswagen AG araclarindan bahsediyorum yani Volkswagen nin üzerine acilmis araclar
    insanın olduğu her yerde olur sevgili kardeşim

  9. #35
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.152
    HU TE 2016

    Cevap: E200 mercedes vs 2011 passat

    tamam da burada daha cok 2. el cok satiliyor. Sifir ile dilim yandi bir daha benim icin cok zor . Baksana Volkswagen CC 33.000 €uro 5.000km de Volkswagen nin tanitim araci ve cok güzel donatilmis ! Liste fiyat 45.000 €
  10. #35
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.152

    tamam da burada daha cok 2. el cok satiliyor. Sifir ile dilim yandi bir daha benim icin cok zor . Baksana Volkswagen CC 33.000 €uro 5.000km de Volkswagen nin tanitim araci ve cok güzel donatilmis ! Liste fiyat 45.000 €

  11. #36
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    51
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.016

    Cevap: E200 mercedes vs 2011 passat

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    tamam da burada daha cok 2. el cok satiliyor. Sifir ile dilim yandi bir daha benim icin cok zor . Baksana Volkswagen CC 33.000 €uro 5.000km de Volkswagen nin tanitim araci ve cok güzel donatilmis ! Liste fiyat 45.000 €
    doğru belki benimki gibi arıza çıkartmayan pası olmayan tıkırtısı olmayan gösterge tozu olmayan tilgerli 220 gören bir 2. el TDI bulabilirsin
  12. #36
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.016

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    tamam da burada daha cok 2. el cok satiliyor. Sifir ile dilim yandi bir daha benim icin cok zor . Baksana Volkswagen CC 33.000 €uro 5.000km de Volkswagen nin tanitim araci ve cok güzel donatilmis ! Liste fiyat 45.000 €
    doğru belki benimki gibi arıza çıkartmayan pası olmayan tıkırtısı olmayan gösterge tozu olmayan tilgerli 220 gören bir 2. el TDI bulabilirsin

  13. #37
    offline
    Oquzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Oğuz
    Üyelik Tarihi
    24/04/2012
    Yer
    İSKENDERUN-CEYHAN/Adana
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    253
    31 KLZ 29

    Cevap: E200 mercedes vs 2011 passat

    Abicim yenge çok doğru demiş valla o tarz motorlara bayılıyorum ben ama R1200 tipli motorlara gezi çokta güzel olmaz hele arkada oturan çok acayip bi şekle bürünüyor. Benim de param olursa adını bilmediğim ama tipini çok beğendiğim yani sizin dediğiniz motordan olsa gerek öyle bişe alacam
  14. #37
    offline
    Oquzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    253

    Abicim yenge çok doğru demiş valla o tarz motorlara bayılıyorum ben ama R1200 tipli motorlara gezi çokta güzel olmaz hele arkada oturan çok acayip bi şekle bürünüyor. Benim de param olursa adını bilmediğim ama tipini çok beğendiğim yani sizin dediğiniz motordan olsa gerek öyle bişe alacam

  15. #38
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    9.680

    Cevap: E200 mercedes vs 2011 passat

       Oquzz Nickli Üyeden Alıntı
    Abicim yenge çok doğru demiş valla o tarz motorlara bayılıyorum ben ama R1200 tipli motorlara gezi çokta güzel olmaz hele arkada oturan çok acayip bi şekle bürünüyor. Benim de param olursa adını bilmediğim ama tipini çok beğendiğim yani sizin dediğiniz motordan olsa gerek öyle bişe alacam

    goldwing olmasın o motor


    Passat Turkiye
  16. #38
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.680

       Oquzz Nickli Üyeden Alıntı
    Abicim yenge çok doğru demiş valla o tarz motorlara bayılıyorum ben ama R1200 tipli motorlara gezi çokta güzel olmaz hele arkada oturan çok acayip bi şekle bürünüyor. Benim de param olursa adını bilmediğim ama tipini çok beğendiğim yani sizin dediğiniz motordan olsa gerek öyle bişe alacam

    goldwing olmasın o motor


    Passat Turkiye

  17. #39
    offline
    CenkAyvaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    CENK
    Üyelik Tarihi
    20/05/2011
    Yer
    İZMİR
    Model
    Beetle
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    198
    35 AV 6352

    Cevap: E200 mercedes vs 2011 passat

    Aslında R1200 GS ile çok kişi uzun yol yapıyor. Hatta National de "LONG WAY DOWN" adlı belgeselde iki kişi bütün Afrika'yı baştan aşağıya bu motorsikletlerle geçtiler.


    Passat Turkiye

    Goldwing gerçekten güzel bir motorsiklet ama sadece uzun yol yapmak için güzel. Devamlı uzun seyahat edecek durumda değilim. Yani şehir içi kullanımımda fazla. Goldwingler iki tekerlekli araba olduğu için şehir içinde kullanmak için uygun değil.

    Benim almak istediğim motorsiklet aşağıdaki gibi.

    Eklenti 6749
    Passat Turkiye


    Başlığı açmamdaki sebepte ikinci el Mercedes ile ilk el alınmış alınmış olan Passat değişikliği yapmak mantıklı mı değil mi diye sizlerin fikrini almaktı. Daha önceki almış olduğum ikinci el araçlardan memnun kalmamıştım. Ama burada Mercedesten bahsediyoruz. Buradaki arkadaşlarında yönlendirmesi ile bu işten vazgeçtim. En fazla şimdi kullanmış olduğum Passat taki RCD510 u değiştirmek ve arka park kamerası taktırmak olur diye düşünüyorum.
    Konu CenkAyvaz tarafından (01 06 2012 Saat 10:40 ) değiştirilmiştir.
  18. #39
    offline
    CenkAyvaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    198

    Aslında R1200 GS ile çok kişi uzun yol yapıyor. Hatta National de "LONG WAY DOWN" adlı belgeselde iki kişi bütün Afrika'yı baştan aşağıya bu motorsikletlerle geçtiler.


    Passat Turkiye

    Goldwing gerçekten güzel bir motorsiklet ama sadece uzun yol yapmak için güzel. Devamlı uzun seyahat edecek durumda değilim. Yani şehir içi kullanımımda fazla. Goldwingler iki tekerlekli araba olduğu için şehir içinde kullanmak için uygun değil.

    Benim almak istediğim motorsiklet aşağıdaki gibi.

    Eklenti 6749
    Passat Turkiye


    Başlığı açmamdaki sebepte ikinci el Mercedes ile ilk el alınmış alınmış olan Passat değişikliği yapmak mantıklı mı değil mi diye sizlerin fikrini almaktı. Daha önceki almış olduğum ikinci el araçlardan memnun kalmamıştım. Ama burada Mercedesten bahsediyoruz. Buradaki arkadaşlarında yönlendirmesi ile bu işten vazgeçtim. En fazla şimdi kullanmış olduğum Passat taki RCD510 u değiştirmek ve arka park kamerası taktırmak olur diye düşünüyorum.

  19. #40
    offline
    Oquzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Oğuz
    Üyelik Tarihi
    24/04/2012
    Yer
    İSKENDERUN-CEYHAN/Adana
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    253
    31 KLZ 29

    Cevap: E200 mercedes vs 2011 passat

    Hıh tam da bu işte goldwing'miş :D
  20. #40
    offline
    Oquzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    253

    Hıh tam da bu işte goldwing'miş :D

  21. #41
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    9.680

    Cevap: E200 mercedes vs 2011 passat

       CenkAyvaz Nickli Üyeden Alıntı




    Passat Turkiye



    borusan avcılarda baktım geçen buna 65.XXX tl fiyatı ile müşteri bekliyordu
  22. #41
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.680

       CenkAyvaz Nickli Üyeden Alıntı




    Passat Turkiye



    borusan avcılarda baktım geçen buna 65.XXX tl fiyatı ile müşteri bekliyordu

  23. #42
    offline
    CenkAyvaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    CENK
    Üyelik Tarihi
    20/05/2011
    Yer
    İZMİR
    Model
    Beetle
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    198
    35 AV 6352

    Cevap: E200 mercedes vs 2011 passat

       SELÇUK Nickli Üyeden Alıntı
    borusan avcılarda baktım geçen buna 65.XXX tl fiyatı ile müşteri bekliyordu
    Evet. Sıfır fiyatı söylemiş olduğunuz rakamlarda. Tabiki temiz ikinci elini araştırıyorum. Bu tarz motorsikletleri özellikle Harley ve BMW de meraktan ve moda olmasından dolayı alanlar oluyor. Daha sonra kullanacak zamanları olmadığından ve kullanamadıklarından dolayı az km uygun fiyata satıyorlar. Mesela şuan sahibinden de 2008 modeli 2400 km ve 44,000 TL.
  24. #42
    offline
    CenkAyvaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    198

       SELÇUK Nickli Üyeden Alıntı
    borusan avcılarda baktım geçen buna 65.XXX tl fiyatı ile müşteri bekliyordu
    Evet. Sıfır fiyatı söylemiş olduğunuz rakamlarda. Tabiki temiz ikinci elini araştırıyorum. Bu tarz motorsikletleri özellikle Harley ve BMW de meraktan ve moda olmasından dolayı alanlar oluyor. Daha sonra kullanacak zamanları olmadığından ve kullanamadıklarından dolayı az km uygun fiyata satıyorlar. Mesela şuan sahibinden de 2008 modeli 2400 km ve 44,000 TL.

  25. #43
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    9.680

    Cevap: E200 mercedes vs 2011 passat

    kazasız motor bulmak genelde zordur ama bende motor alacak olsam bunu listenin ilk sıralarına yazardım kesin
  26. #43
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.680

    kazasız motor bulmak genelde zordur ama bende motor alacak olsam bunu listenin ilk sıralarına yazardım kesin

  27. #44
    offline
    CenkAyvaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    CENK
    Üyelik Tarihi
    20/05/2011
    Yer
    İZMİR
    Model
    Beetle
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    198
    35 AV 6352

    Cevap: E200 mercedes vs 2011 passat

       SELÇUK Nickli Üyeden Alıntı
    kazasız motor bulmak genelde zordur ama bende motor alacak olsam bunu listenin ilk sıralarına yazardım kesin
    Dediğiniz çok doğru. Özellikle SS( Racing motorsikletler) tarzı motorlarda tanıdıktan ikinci el alınması daha doğru. Bu tarz turıng yada endurolarda kazasız bulma ihtimaliniz daha yüksek. Şuan kullanmakta olduğum motorsikleti ikinci el 40.000 km de aldım. Görenler sıfır alıp almadığımı soruyorlardı. Tabiki ikinci el şans işi.
  28. #44
    offline
    CenkAyvaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    198

       SELÇUK Nickli Üyeden Alıntı
    kazasız motor bulmak genelde zordur ama bende motor alacak olsam bunu listenin ilk sıralarına yazardım kesin
    Dediğiniz çok doğru. Özellikle SS( Racing motorsikletler) tarzı motorlarda tanıdıktan ikinci el alınması daha doğru. Bu tarz turıng yada endurolarda kazasız bulma ihtimaliniz daha yüksek. Şuan kullanmakta olduğum motorsikleti ikinci el 40.000 km de aldım. Görenler sıfır alıp almadığımı soruyorlardı. Tabiki ikinci el şans işi.

İlk 12