Kışlık lastik genel topik ..tavsiye/görüş/şikayet

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #691
    offline
    frisby06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    emre
    Üyelik Tarihi
    01/03/2011
    Yer
    Ankara/Eryaman
    Model
    Polo
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    417

    Cevap: Kış Lastiği

       sebinefe Nickli Üyeden Alıntı
    Kış lastiğinin olmadığı yerde itici Abdurrahman Çelebi

    Eklenti 9073Eklenti 9074Eklenti 9075Eklenti 9076

    En son "Abi bi elatsan!" nidasına tepkisiz kalamadım ve ben de el attım. Aynı zamanda fotoğrafını da çektim
    .Eklenti 9077
    Adam o arabayı iterek nereye kadar götürebildi,o yolun sonunda her taraf dik rampa kış lastiği varmıydı acaba
    Memleketimden kareler görmek çok güzel rica etsem kalenin resmini ekleyebilir misiniz?
  2. #691
    offline
    frisby06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    417

       sebinefe Nickli Üyeden Alıntı
    Kış lastiğinin olmadığı yerde itici Abdurrahman Çelebi

    Eklenti 9073Eklenti 9074Eklenti 9075Eklenti 9076

    En son "Abi bi elatsan!" nidasına tepkisiz kalamadım ve ben de el attım. Aynı zamanda fotoğrafını da çektim
    .Eklenti 9077
    Adam o arabayı iterek nereye kadar götürebildi,o yolun sonunda her taraf dik rampa kış lastiği varmıydı acaba
    Memleketimden kareler görmek çok güzel rica etsem kalenin resmini ekleyebilir misiniz?

  3. #692
    offline
    akorkmaz11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    dünya...
    Yaş
    53
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.035

    Cevap: kış lastiği + jant tavsiyesi

       GnomonHelios Nickli Üyeden Alıntı
    Servisten arkadaşım aradı 235/40/18 ebatlı michelin marka kış lastiklerinin tanesi kdv dahil 750 lira kdv hariç 635 lira olduğunu dedi. 3000 lirayı kış lastiğine versem mi ? Bu neredeyse 10 depo yakıt filan yapar. Kafam karıştı
    çok para.. ben olsam afyon'da kış lastiği mutlaka alırdım ancak başka marka..
  4. #692
    offline
    akorkmaz11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.035

       GnomonHelios Nickli Üyeden Alıntı
    Servisten arkadaşım aradı 235/40/18 ebatlı michelin marka kış lastiklerinin tanesi kdv dahil 750 lira kdv hariç 635 lira olduğunu dedi. 3000 lirayı kış lastiğine versem mi ? Bu neredeyse 10 depo yakıt filan yapar. Kafam karıştı
    çok para.. ben olsam afyon'da kış lastiği mutlaka alırdım ancak başka marka..

  5. #693
    offline
    eengfd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    05/11/2012
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    825

    Cevap: kış lastiği + jant tavsiyesi

       akorkmaz11 Nickli Üyeden Alıntı
    teşekkürler..
    internetten petlas bayisi olarak araştırdım. şu adres çıktı doğru mudur?
    KIVANÇ OTO LASTİK – AHMET KIVANÇ KUTLU MAH.DEREBOYU CAD.NO:131 – AKDERE 0 (312) 365 87 58
    Doğru.
  6. #693
    offline
    eengfd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    825

       akorkmaz11 Nickli Üyeden Alıntı
    teşekkürler..
    internetten petlas bayisi olarak araştırdım. şu adres çıktı doğru mudur?
    KIVANÇ OTO LASTİK – AHMET KIVANÇ KUTLU MAH.DEREBOYU CAD.NO:131 – AKDERE 0 (312) 365 87 58
    Doğru.

  7. #694
    offline
    eengfd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    05/11/2012
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    825

    Cevap: Kış Lastiği

       Can Nickli Üyeden Alıntı
    2 gündür özellikle Avrupa yakasının Kuzeyinde güzel kar yağıyor. Dün Yeditepe Üniversitesinden Bayrampaşaya tam 3 saatte geldik,Tem açıktır diye oraya girdi servisçi,ama Seyratepede tam stadın karşısındaki yolda resmen buz vardı yerlerde arabalar kayıyor,bariyerlere doğru kayanlar falan,çok yorucuydu kısacası..
    İkitellide sağlam yağmış dün babamda fırsat bu fırsat deyip Michelin Alpinleri test etmiş biraz,1 karşı kar varmış bazı yerler buz olmuş vs,keçi gibi gitti iplemedi bile diyor Hatta akşam işyerindeki diğer araçları bırakıp bizim araçla bırakmış milleti babam. Sabah kameraya bakayım dedim,bir tek Passat karsız hareket ettiği için,diğerleri dünden beri kımıldamadı yerinden kışlık lastik olmadığı için
    H100 de Bridgestone Billizak var kışlık,onlarda beş para etmez



    Passat Turkiye
    Bu hava koşullarında başka araçlardan korkuyor insan; kayıp yolu kapatmaları, üstümüze gelmeleri falan.
    O yüzden zorunlu olmadıkça aşırı buzda daha temkinli olmalı.
  8. #694
    offline
    eengfd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    825

       Can Nickli Üyeden Alıntı
    2 gündür özellikle Avrupa yakasının Kuzeyinde güzel kar yağıyor. Dün Yeditepe Üniversitesinden Bayrampaşaya tam 3 saatte geldik,Tem açıktır diye oraya girdi servisçi,ama Seyratepede tam stadın karşısındaki yolda resmen buz vardı yerlerde arabalar kayıyor,bariyerlere doğru kayanlar falan,çok yorucuydu kısacası..
    İkitellide sağlam yağmış dün babamda fırsat bu fırsat deyip Michelin Alpinleri test etmiş biraz,1 karşı kar varmış bazı yerler buz olmuş vs,keçi gibi gitti iplemedi bile diyor Hatta akşam işyerindeki diğer araçları bırakıp bizim araçla bırakmış milleti babam. Sabah kameraya bakayım dedim,bir tek Passat karsız hareket ettiği için,diğerleri dünden beri kımıldamadı yerinden kışlık lastik olmadığı için
    H100 de Bridgestone Billizak var kışlık,onlarda beş para etmez



    Passat Turkiye
    Bu hava koşullarında başka araçlardan korkuyor insan; kayıp yolu kapatmaları, üstümüze gelmeleri falan.
    O yüzden zorunlu olmadıkça aşırı buzda daha temkinli olmalı.

  9. #695
    offline
    ebirgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre
    Üyelik Tarihi
    30/11/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    41
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    160

    Cevap: kış lastiği + jant tavsiyesi

       GnomonHelios Nickli Üyeden Alıntı
    Servisten arkadaşım aradı 235/40/18 ebatlı michelin marka kış lastiklerinin tanesi kdv dahil 750 lira kdv hariç 635 lira olduğunu dedi. 3000 lirayı kış lastiğine versem mi ? Bu neredeyse 10 depo yakıt filan yapar. Kafam karıştı
    Hocam en kötü kar lastiği en iyi yaz lastiğinden iyidir düsturundan yola çıkarsak petlas, kumho gibi ucuz alternatifleri değerlendirmenizi öneririm. bir ara volvomda kumho kullanmıştım ılgazda sorun yaşatmamıştı. şu an petlas kullanıyorum karda kullanmadım daha ancak genel konu sorun yaşatmadığı yönünde.
  10. #695
    offline
    ebirgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    160

       GnomonHelios Nickli Üyeden Alıntı
    Servisten arkadaşım aradı 235/40/18 ebatlı michelin marka kış lastiklerinin tanesi kdv dahil 750 lira kdv hariç 635 lira olduğunu dedi. 3000 lirayı kış lastiğine versem mi ? Bu neredeyse 10 depo yakıt filan yapar. Kafam karıştı
    Hocam en kötü kar lastiği en iyi yaz lastiğinden iyidir düsturundan yola çıkarsak petlas, kumho gibi ucuz alternatifleri değerlendirmenizi öneririm. bir ara volvomda kumho kullanmıştım ılgazda sorun yaşatmamıştı. şu an petlas kullanıyorum karda kullanmadım daha ancak genel konu sorun yaşatmadığı yönünde.

  11. #696
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    57
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.986
    37lkd23

    Cevap: kış lastiği + jant tavsiyesi

       GnomonHelios Nickli Üyeden Alıntı
    Servisten arkadaşım aradı 235/40/18 ebatlı michelin marka kış lastiklerinin tanesi kdv dahil 750 lira kdv hariç 635 lira olduğunu dedi. 3000 lirayı kış lastiğine versem mi ? Bu neredeyse 10 depo yakıt filan yapar. Kafam karıştı
    Bu durumda size diğerleri için tavsiye etmesemde 17 replika jant ve 235/45/17 yada 215/50/17 lastik kombinasyonu öneriyorum.Kaba taslak yarı yarıya malolur bu seçenek size.
  12. #696
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    6.986

       GnomonHelios Nickli Üyeden Alıntı
    Servisten arkadaşım aradı 235/40/18 ebatlı michelin marka kış lastiklerinin tanesi kdv dahil 750 lira kdv hariç 635 lira olduğunu dedi. 3000 lirayı kış lastiğine versem mi ? Bu neredeyse 10 depo yakıt filan yapar. Kafam karıştı
    Bu durumda size diğerleri için tavsiye etmesemde 17 replika jant ve 235/45/17 yada 215/50/17 lastik kombinasyonu öneriyorum.Kaba taslak yarı yarıya malolur bu seçenek size.

  13. #697
    offline
    akorkmaz11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    dünya...
    Yaş
    53
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.035

    Cevap: kış lastiği + jant tavsiyesi

       sivil Nickli Üyeden Alıntı
    Bu durumda size diğerleri için tavsiye etmesemde 17 replika jant ve 235/45/17 yada 215/50/17 lastik kombinasyonu öneriyorum.Kaba taslak yarı yarıya malolur bu seçenek size.
    bence gayet mantıklı..
  14. #697
    offline
    akorkmaz11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.035

       sivil Nickli Üyeden Alıntı
    Bu durumda size diğerleri için tavsiye etmesemde 17 replika jant ve 235/45/17 yada 215/50/17 lastik kombinasyonu öneriyorum.Kaba taslak yarı yarıya malolur bu seçenek size.
    bence gayet mantıklı..

  15. #698
    offline
    eengfd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    05/11/2012
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    825

    Cevap: kış lastiği + jant tavsiyesi

       sivil Nickli Üyeden Alıntı
    Bu durumda size diğerleri için tavsiye etmesemde 17 replika jant ve 235/45/17 yada 215/50/17 lastik kombinasyonu öneriyorum.Kaba taslak yarı yarıya malolur bu seçenek size.
    Tabanı kışın genişletmeyin; 215/50/17 daha güvenli.
  16. #698
    offline
    eengfd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    825

       sivil Nickli Üyeden Alıntı
    Bu durumda size diğerleri için tavsiye etmesemde 17 replika jant ve 235/45/17 yada 215/50/17 lastik kombinasyonu öneriyorum.Kaba taslak yarı yarıya malolur bu seçenek size.
    Tabanı kışın genişletmeyin; 215/50/17 daha güvenli.

  17. #699
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    57
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.986
    37lkd23

    Cevap: kış lastiği + jant tavsiyesi

       eengfd Nickli Üyeden Alıntı
    Tabanı kışın genişletmeyin; 215/50/17 daha güvenli.
    Aynen öyle benimde yazlıklar 235/45/17 iken kışlıklarım 215/50/17 ve gayet memnun kaldım.Dün akşam ki Başakşehirin karlı yollarında millet rampalarda kalmıştı ben yanlarından el sallayıp geçtim
  18. #699
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    6.986

       eengfd Nickli Üyeden Alıntı
    Tabanı kışın genişletmeyin; 215/50/17 daha güvenli.
    Aynen öyle benimde yazlıklar 235/45/17 iken kışlıklarım 215/50/17 ve gayet memnun kaldım.Dün akşam ki Başakşehirin karlı yollarında millet rampalarda kalmıştı ben yanlarından el sallayıp geçtim

  19. #700
    offline
    sofinsky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    nazmi
    Üyelik Tarihi
    28/11/2012
    Yer
    sofya
    Yaş
    46
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    117
    ca 1054 TM

    Cevap: Kış Lastiği

    kullanamdim fakat burada kullanan cok ve memnunlar genelde.
    cok asiri pahali kis lastigi almaniza gerek olmadigini dusunuyorum.
    tabiiki eger kisin uzun yola ozellikle karin yogun oldugu daglik alanlara cikmiyorsaniz.
    iklim geregi sofya da 4 ay kar ve buz mevcut kimsenin begenmedigi bridgestone blizzak lm32 dikkat edin 30 degil kullandim ustelik asr ve esp si olmayan ve megane2 de gayet yeterliydi burasi icin.
    ondan once michelin vardi focus ta onlar cok daga iyiydi tabi ama esp , asr nin de eminim etkisi coktu.
    Dikkatli kullanildigi surece bilindik markalarin urunleri yeterince isinizi gorur. Ozellikle istanbul gibi kar ve buzun cok kisa sure goruldugu sehirlerde.

    kis lastigi kar disinda ozellikle 7c altindaki sicakliklarda kuru asfaltta da cok onemlidir.
    soguyan asfalt sert hamuru olan yaz ve dort mevsim lastiklerin tutunmasini azaltir veya sifira indirebilir.
    fren mesafesi artar araciniz daha cok yakit tuketir ve gereksiz yere zorlanir. lastiklerinizin omru kisalir.

    kanimca kis lastigi kullanmak bir luyks degil zorunluluktur. Saygider Aykut abi buyuk karakterleri herkezin dikkatini cekebilmek icin kullandim. kesinlikle size ozgu yazilmamistir!

    Umarim yardimci olabilmisimdir.

    Saygilar
    Nazmi


       musk Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar Merhaba,

    Bende havalar itibariyle kış lastiği derdine düşenlerdenim.
    Bir lastikçide michelin x-ice (215/55/r16) önerildi. Özel bir lastikmiş vs.. Acaba sizlerin görüşü nedir bu lastik hakkında . Bilgisi deneyimi olan varmıdır aramızda? passat 2012 comfortline a uygunmudur?
    Teşekkür ederim
    Konu sofinsky tarafından (21 12 2012 Saat 16:41 ) değiştirilmiştir.
    sivil bunu beğendi
  20. #700
    offline
    sofinsky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    117

    kullanamdim fakat burada kullanan cok ve memnunlar genelde.
    cok asiri pahali kis lastigi almaniza gerek olmadigini dusunuyorum.
    tabiiki eger kisin uzun yola ozellikle karin yogun oldugu daglik alanlara cikmiyorsaniz.
    iklim geregi sofya da 4 ay kar ve buz mevcut kimsenin begenmedigi bridgestone blizzak lm32 dikkat edin 30 degil kullandim ustelik asr ve esp si olmayan ve megane2 de gayet yeterliydi burasi icin.
    ondan once michelin vardi focus ta onlar cok daga iyiydi tabi ama esp , asr nin de eminim etkisi coktu.
    Dikkatli kullanildigi surece bilindik markalarin urunleri yeterince isinizi gorur. Ozellikle istanbul gibi kar ve buzun cok kisa sure goruldugu sehirlerde.

    kis lastigi kar disinda ozellikle 7c altindaki sicakliklarda kuru asfaltta da cok onemlidir.
    soguyan asfalt sert hamuru olan yaz ve dort mevsim lastiklerin tutunmasini azaltir veya sifira indirebilir.
    fren mesafesi artar araciniz daha cok yakit tuketir ve gereksiz yere zorlanir. lastiklerinizin omru kisalir.

    kanimca kis lastigi kullanmak bir luyks degil zorunluluktur. Saygider Aykut abi buyuk karakterleri herkezin dikkatini cekebilmek icin kullandim. kesinlikle size ozgu yazilmamistir!

    Umarim yardimci olabilmisimdir.

    Saygilar
    Nazmi


       musk Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar Merhaba,

    Bende havalar itibariyle kış lastiği derdine düşenlerdenim.
    Bir lastikçide michelin x-ice (215/55/r16) önerildi. Özel bir lastikmiş vs.. Acaba sizlerin görüşü nedir bu lastik hakkında . Bilgisi deneyimi olan varmıdır aramızda? passat 2012 comfortline a uygunmudur?
    Teşekkür ederim

  21. #701
    offline
    GnomonHelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Utku MENDERES
    Üyelik Tarihi
    27/09/2012
    Yer
    Afyonkarahisar
    Model
    CC
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    632
    03 UT 810

    Cevap: kış lastiği + jant tavsiyesi

    Başka markalara bakacağım ama lastik ölçülerini değiştirince arabanın kmsi şaşar. Kumho lassa veya petlas gibi alternatiflere bakacağım. Gönül michelin ister de o denli pahalı olmasını anlayamadım. Daha ucuz michelin bulma şansım nedir bilemiyorum. Michelinin sitesinde fiyatlar yazmıyor
  22. #701
    offline
    GnomonHelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    632

    Başka markalara bakacağım ama lastik ölçülerini değiştirince arabanın kmsi şaşar. Kumho lassa veya petlas gibi alternatiflere bakacağım. Gönül michelin ister de o denli pahalı olmasını anlayamadım. Daha ucuz michelin bulma şansım nedir bilemiyorum. Michelinin sitesinde fiyatlar yazmıyor

  23. #702
    offline
    Thief - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    cevdet
    Üyelik Tarihi
    22/11/2012
    Yer
    İstanbul-Elbistan
    Model
    CC
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    1.805

    Cevap: kış lastiği + jant tavsiyesi

    570 tl kış lastigi michelin ve bulunması cok zor dunlop 510 tl gayet başarılı petlas ve lassa tavisye etmem
  24. #702
    offline
    Thief - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.805

    570 tl kış lastigi michelin ve bulunması cok zor dunlop 510 tl gayet başarılı petlas ve lassa tavisye etmem

  25. #703
    offline
    musk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Aykut
    Üyelik Tarihi
    18/07/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    61
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    67

    Cevap: Kış Lastiği

    Sayın Nazmi Bey,

    Teşekkür ederim. Genelde istanbul içinde kullanıyorum ama arada bir iki dağa çıktığım da olur. Passatı alalı henüz 1 ay oldu ve üzerindeki 4 mevsim lastikler dünkü karda biraz korkuttu beni. Asfalttaki yer yer oluşan buzlanmada durup kalkışlarda ön taraf hemen sağa sola gidiyordu. Verdiğiniz bilgiler ışığında da sanırım bu lastiklerle daha güvenli olucak.

    Saygılarmla
    Aykut

       sofinsky Nickli Üyeden Alıntı
    kullanamdim fakat burada kullanan cok ve memnunlar genelde.
    cok asiri pahali kis lastigi almaniza gerek olmadigini dusunuyorum.
    tabiiki eger kisin uzun yola ozellikle karin yogun oldugu daglik alanlara cikmiyorsaniz.
    iklim geregi sofya da 4 ay kar ve buz mevcut kimsenin begenmedigi bridgestone blizzak lm32 dikkat edin 30 degil kullandim ustelik asr ve esp si olmayan ve megane2 de gayet yeterliydi burasi icin.
    ondan once michelin vardi focus ta onlar cok daga iyiydi tabi ama esp , asr nin de eminim etkisi coktu.
    Dikkatli kullanildigi surece bilindik markalarin urunleri yeterince isinizi gorur. Ozellikle istanbul gibi kar ve buzun cok kisa sure goruldugu sehirlerde.

    kis lastigi kar disinda ozellikle 7c altindaki sicakliklarda kuru asfaltta da cok onemlidir.
    soguyan asfalt sert hamuru olan yaz ve dort mevsim lastiklerin tutunmasini azaltir veya sifira indirebilir.
    fren mesafesi artar araciniz daha cok yakit tuketir ve gereksiz yere zorlanir. lastiklerinizin omru kisalir.

    kanimca kis lastigi kullanmak bir luyks degil zorunluluktur. Saygider Aykut abi buyuk karakterleri herkezin dikkatini cekebilmek icin kullandim. kesinlikle size ozgu yazilmamistir!

    Umarim yardimci olabilmisimdir.

    Saygilar
    Nazmi


  26. #703
    offline
    musk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    67

    Sayın Nazmi Bey,

    Teşekkür ederim. Genelde istanbul içinde kullanıyorum ama arada bir iki dağa çıktığım da olur. Passatı alalı henüz 1 ay oldu ve üzerindeki 4 mevsim lastikler dünkü karda biraz korkuttu beni. Asfalttaki yer yer oluşan buzlanmada durup kalkışlarda ön taraf hemen sağa sola gidiyordu. Verdiğiniz bilgiler ışığında da sanırım bu lastiklerle daha güvenli olucak.

    Saygılarmla
    Aykut

       sofinsky Nickli Üyeden Alıntı
    kullanamdim fakat burada kullanan cok ve memnunlar genelde.
    cok asiri pahali kis lastigi almaniza gerek olmadigini dusunuyorum.
    tabiiki eger kisin uzun yola ozellikle karin yogun oldugu daglik alanlara cikmiyorsaniz.
    iklim geregi sofya da 4 ay kar ve buz mevcut kimsenin begenmedigi bridgestone blizzak lm32 dikkat edin 30 degil kullandim ustelik asr ve esp si olmayan ve megane2 de gayet yeterliydi burasi icin.
    ondan once michelin vardi focus ta onlar cok daga iyiydi tabi ama esp , asr nin de eminim etkisi coktu.
    Dikkatli kullanildigi surece bilindik markalarin urunleri yeterince isinizi gorur. Ozellikle istanbul gibi kar ve buzun cok kisa sure goruldugu sehirlerde.

    kis lastigi kar disinda ozellikle 7c altindaki sicakliklarda kuru asfaltta da cok onemlidir.
    soguyan asfalt sert hamuru olan yaz ve dort mevsim lastiklerin tutunmasini azaltir veya sifira indirebilir.
    fren mesafesi artar araciniz daha cok yakit tuketir ve gereksiz yere zorlanir. lastiklerinizin omru kisalir.

    kanimca kis lastigi kullanmak bir luyks degil zorunluluktur. Saygider Aykut abi buyuk karakterleri herkezin dikkatini cekebilmek icin kullandim. kesinlikle size ozgu yazilmamistir!

    Umarim yardimci olabilmisimdir.

    Saygilar
    Nazmi



  27. #704
    offline
    selseli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Serkan
    Üyelik Tarihi
    13/02/2012
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.398

    Cevap: Kış Lastiği

    Ben de haftaiçinde kış lastiği almayı planlıyorum. İstanbul'da yaşayan biri olarak Mart sonuna kadar kullanırım diye düşünüyorum. Yani 3 aylık bir süre sözkonusu. En fazla 3.000 - 4.000 km yaparım bu süre içinde. Sonrasında lastikleri çıkarıp, Kasım başında tekrar takarım gibi. Yani önümüzdeki yılda Kasım-Mart arası kullanırsam 6.000 - 7.000 km yol yaparım. İlerleyen yıllarda da böyle gider.

    Sormak istediğim şu;

    Lastikleri kullanılmadığım süre içinde iyi bir şekilde muhafaza ederim, o konuda sıkıntı olmaz ama bu tip bir kullanım ile bu lastikleri ne kadar bir süre için kullanabilirim?
  28. #704
    offline
    selseli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.398

    Ben de haftaiçinde kış lastiği almayı planlıyorum. İstanbul'da yaşayan biri olarak Mart sonuna kadar kullanırım diye düşünüyorum. Yani 3 aylık bir süre sözkonusu. En fazla 3.000 - 4.000 km yaparım bu süre içinde. Sonrasında lastikleri çıkarıp, Kasım başında tekrar takarım gibi. Yani önümüzdeki yılda Kasım-Mart arası kullanırsam 6.000 - 7.000 km yol yaparım. İlerleyen yıllarda da böyle gider.

    Sormak istediğim şu;

    Lastikleri kullanılmadığım süre içinde iyi bir şekilde muhafaza ederim, o konuda sıkıntı olmaz ama bu tip bir kullanım ile bu lastikleri ne kadar bir süre için kullanabilirim?

  29. #705
    offline
    akorkmaz11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    dünya...
    Yaş
    53
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.035

    Cevap: Kış Lastiği

       selseli Nickli Üyeden Alıntı
    Ben de haftaiçinde kış lastiği almayı planlıyorum. İstanbul'da yaşayan biri olarak Mart sonuna kadar kullanırım diye düşünüyorum. Yani 3 aylık bir süre sözkonusu. En fazla 3.000 - 4.000 km yaparım bu süre içinde. Sonrasında lastikleri çıkarıp, Kasım başında tekrar takarım gibi. Yani önümüzdeki yılda Kasım-Mart arası kullanırsam 6.000 - 7.000 km yol yaparım. İlerleyen yıllarda da böyle gider.

    Sormak istediğim şu;

    Lastikleri kullanılmadığım süre içinde iyi bir şekilde muhafaza ederim, o konuda sıkıntı olmaz ama bu tip bir kullanım ile bu lastikleri ne kadar bir süre için kullanabilirim?
    normalde lastiklere en fazla 4-5 yıl raf ömrü biçiyorlar (üretim tarihinden itibaren)çünkü daha sonra lastik hamurunda bozulmalar ve sertleşmeler oluyor. o nedenle üretim tarihi önemi lastiklerin, rafta beklemiş lastik almamak lazım. siz de bu tarz kullanımla bence 4-5 kış geçirebilirsiniz derim.
    sivil bunu beğendi
  30. #705
    offline
    akorkmaz11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.035

       selseli Nickli Üyeden Alıntı
    Ben de haftaiçinde kış lastiği almayı planlıyorum. İstanbul'da yaşayan biri olarak Mart sonuna kadar kullanırım diye düşünüyorum. Yani 3 aylık bir süre sözkonusu. En fazla 3.000 - 4.000 km yaparım bu süre içinde. Sonrasında lastikleri çıkarıp, Kasım başında tekrar takarım gibi. Yani önümüzdeki yılda Kasım-Mart arası kullanırsam 6.000 - 7.000 km yol yaparım. İlerleyen yıllarda da böyle gider.

    Sormak istediğim şu;

    Lastikleri kullanılmadığım süre içinde iyi bir şekilde muhafaza ederim, o konuda sıkıntı olmaz ama bu tip bir kullanım ile bu lastikleri ne kadar bir süre için kullanabilirim?
    normalde lastiklere en fazla 4-5 yıl raf ömrü biçiyorlar (üretim tarihinden itibaren)çünkü daha sonra lastik hamurunda bozulmalar ve sertleşmeler oluyor. o nedenle üretim tarihi önemi lastiklerin, rafta beklemiş lastik almamak lazım. siz de bu tarz kullanımla bence 4-5 kış geçirebilirsiniz derim.

  31. #706
    offline
    sofinsky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    nazmi
    Üyelik Tarihi
    28/11/2012
    Yer
    sofya
    Yaş
    46
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    117
    ca 1054 TM

    Cevap: Kış Lastiği

    Belirtilen sure her firmanin kendi hamuru icin farklilik gosterebiliyor.
    bilinmis dunya markalari 4 en fazla 5 yil omur veriyorlar.
    Hatta iskandinav ulkelerinde 4 yili gecmis lastiklerin kullaniilmasi yanlis hatirlamiyorsam trafikten men nedeni. ancak Istanbul gibi kisi pek agir yasamayan sehirlerde lastik asinmasina gore degerlendirme yapmanizi tavsiye ederim.
    Trafikten men burada da kanunlar ile belirtilmis olup pek uygulanmadigi icin net bilgilendirme yapamam ancak birkac milim altinda olanlar cezaya tabiidir.
    40, 50k km leri gercek degerleri belirtir. bu konuda kullanim kosullarida belirleyici olur.
    mumkun oldugunuz kadar belirtilen dereceler uzerinde (genelde 7c) kullanmayin. hamurunun yazlik veya dort mevsim lastiklere oranla daga yumusak olmasi nedeniyle kullanim sureci kisalmasini, yol tutusu ve tahribat gormesini bu sekilde engelleyebilirsiniz.

    Saygilarimla
    Nazmi


       selseli Nickli Üyeden Alıntı
    Ben de haftaiçinde kış lastiği almayı planlıyorum. İstanbul'da yaşayan biri olarak Mart sonuna kadar kullanırım diye düşünüyorum. Yani 3 aylık bir süre sözkonusu. En fazla 3.000 - 4.000 km yaparım bu süre içinde. Sonrasında lastikleri çıkarıp, Kasım başında tekrar takarım gibi. Yani önümüzdeki yılda Kasım-Mart arası kullanırsam 6.000 - 7.000 km yol yaparım. İlerleyen yıllarda da böyle gider.

    Sormak istediğim şu;

    Lastikleri kullanılmadığım süre içinde iyi bir şekilde muhafaza ederim, o konuda sıkıntı olmaz ama bu tip bir kullanım ile bu lastikleri ne kadar bir süre için kullanabilirim?
    sivil bunu beğendi
  32. #706
    offline
    sofinsky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    117

    Belirtilen sure her firmanin kendi hamuru icin farklilik gosterebiliyor.
    bilinmis dunya markalari 4 en fazla 5 yil omur veriyorlar.
    Hatta iskandinav ulkelerinde 4 yili gecmis lastiklerin kullaniilmasi yanlis hatirlamiyorsam trafikten men nedeni. ancak Istanbul gibi kisi pek agir yasamayan sehirlerde lastik asinmasina gore degerlendirme yapmanizi tavsiye ederim.
    Trafikten men burada da kanunlar ile belirtilmis olup pek uygulanmadigi icin net bilgilendirme yapamam ancak birkac milim altinda olanlar cezaya tabiidir.
    40, 50k km leri gercek degerleri belirtir. bu konuda kullanim kosullarida belirleyici olur.
    mumkun oldugunuz kadar belirtilen dereceler uzerinde (genelde 7c) kullanmayin. hamurunun yazlik veya dort mevsim lastiklere oranla daga yumusak olmasi nedeniyle kullanim sureci kisalmasini, yol tutusu ve tahribat gormesini bu sekilde engelleyebilirsiniz.

    Saygilarimla
    Nazmi


       selseli Nickli Üyeden Alıntı
    Ben de haftaiçinde kış lastiği almayı planlıyorum. İstanbul'da yaşayan biri olarak Mart sonuna kadar kullanırım diye düşünüyorum. Yani 3 aylık bir süre sözkonusu. En fazla 3.000 - 4.000 km yaparım bu süre içinde. Sonrasında lastikleri çıkarıp, Kasım başında tekrar takarım gibi. Yani önümüzdeki yılda Kasım-Mart arası kullanırsam 6.000 - 7.000 km yol yaparım. İlerleyen yıllarda da böyle gider.

    Sormak istediğim şu;

    Lastikleri kullanılmadığım süre içinde iyi bir şekilde muhafaza ederim, o konuda sıkıntı olmaz ama bu tip bir kullanım ile bu lastikleri ne kadar bir süre için kullanabilirim?

  33. #707
    offline
    akorkmaz11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    dünya...
    Yaş
    53
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.035

    Cevap: Kış Lastiği

       sofinsky Nickli Üyeden Alıntı
    Belirtilen sure her firmanin kendi hamuru icin farklilik gosterebiliyor.
    bilinmis dunya markalari 4 en fazla 5 yil omur veriyorlar.
    Hatta iskandinav ulkelerinde 4 yili gecmis lastiklerin kullaniilmasi yanlis hatirlamiyorsam trafikten men nedeni. ancak Istanbul gibi kisi pek agir yasamayan sehirlerde lastik asinmasina gore degerlendirme yapmanizi tavsiye ederim.
    Trafikten men burada da kanunlar ile belirtilmis olup pek uygulanmadigi icin net bilgilendirme yapamam ancak birkac milim altinda olanlar cezaya tabiidir.
    40, 50k km leri gercek degerleri belirtir. bu konuda kullanim kosullarida belirleyici olur.
    mumkun oldugunuz kadar belirtilen dereceler uzerinde (genelde 7c) kullanmayin. hamurunun yazlik veya dort mevsim lastiklere oranla daga yumusak olmasi nedeniyle kullanim sureci kisalmasini, yol tutusu ve tahribat gormesini bu sekilde engelleyebilirsiniz.

    Saygilarimla
    Nazmi
    güzel bir noktaya değinmişsiniz. bir arkadaşım vardı yaz kış kışlıklarla dolanırdı üşendiği için. 2 senede lastikleri eline almıştı..
  34. #707
    offline
    akorkmaz11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.035

       sofinsky Nickli Üyeden Alıntı
    Belirtilen sure her firmanin kendi hamuru icin farklilik gosterebiliyor.
    bilinmis dunya markalari 4 en fazla 5 yil omur veriyorlar.
    Hatta iskandinav ulkelerinde 4 yili gecmis lastiklerin kullaniilmasi yanlis hatirlamiyorsam trafikten men nedeni. ancak Istanbul gibi kisi pek agir yasamayan sehirlerde lastik asinmasina gore degerlendirme yapmanizi tavsiye ederim.
    Trafikten men burada da kanunlar ile belirtilmis olup pek uygulanmadigi icin net bilgilendirme yapamam ancak birkac milim altinda olanlar cezaya tabiidir.
    40, 50k km leri gercek degerleri belirtir. bu konuda kullanim kosullarida belirleyici olur.
    mumkun oldugunuz kadar belirtilen dereceler uzerinde (genelde 7c) kullanmayin. hamurunun yazlik veya dort mevsim lastiklere oranla daga yumusak olmasi nedeniyle kullanim sureci kisalmasini, yol tutusu ve tahribat gormesini bu sekilde engelleyebilirsiniz.

    Saygilarimla
    Nazmi
    güzel bir noktaya değinmişsiniz. bir arkadaşım vardı yaz kış kışlıklarla dolanırdı üşendiği için. 2 senede lastikleri eline almıştı..

  35. #708
    offline
    selseli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Serkan
    Üyelik Tarihi
    13/02/2012
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.398

    Cevap: Kış Lastiği

    İstanbul'da 7 derecenin altında sıcaklık ne kadar sürer ki? Arka arkaya 3-4 gün bile olmaz 7'nin altında sıcaklık. Devamlı tak, çıkar da mantıklı değil.
    İstanbul'da kış lastiği kullanan arkadaşlar ne şekilde kullandıklarını yazarlarsa sevinirim.
  36. #708
    offline
    selseli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.398

    İstanbul'da 7 derecenin altında sıcaklık ne kadar sürer ki? Arka arkaya 3-4 gün bile olmaz 7'nin altında sıcaklık. Devamlı tak, çıkar da mantıklı değil.
    İstanbul'da kış lastiği kullanan arkadaşlar ne şekilde kullandıklarını yazarlarsa sevinirim.

  37. #709
    offline
    derin siyah passat b7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/10/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    1.698

    Cevap: Kış Lastiği

    Hemen hemen Aralık-mart sonu arasında kış lastiği takılır.bence artık en kısa sürede takılması zorunlu hale getirilmeli.kışın ortasında yaz lastiğiyle çıkan insanlar yüzünden insanların çektiği yeter artık
  38. #709
    offline
    derin siyah passat b7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.698

    Hemen hemen Aralık-mart sonu arasında kış lastiği takılır.bence artık en kısa sürede takılması zorunlu hale getirilmeli.kışın ortasında yaz lastiğiyle çıkan insanlar yüzünden insanların çektiği yeter artık

  39. #710
    offline
    selseli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Serkan
    Üyelik Tarihi
    13/02/2012
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.398

    Cevap: Kış Lastiği

    Yani benim dediğim gibi Kasım başı Mart sonu arası hava 7 derecenin üzerinde olsa bile sorunuzca kullanılabilir gibi?
    sofinsky bunu beğendi
  40. #710
    offline
    selseli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.398

    Yani benim dediğim gibi Kasım başı Mart sonu arası hava 7 derecenin üzerinde olsa bile sorunuzca kullanılabilir gibi?

  41. #711
    offline
    Mojito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mesut
    Üyelik Tarihi
    08/07/2012
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    31
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    269

    Cevap: Kış Lastiği

       selseli Nickli Üyeden Alıntı
    İstanbul'da 7 derecenin altında sıcaklık ne kadar sürer ki? Arka arkaya 3-4 gün bile olmaz 7'nin altında sıcaklık. Devamlı tak, çıkar da mantıklı değil.
    İstanbul'da kış lastiği kullanan arkadaşlar ne şekilde kullandıklarını yazarlarsa sevinirim.

    Yaklaşık bir ay önce Alpin A4'ler takıldı ve büyük ihtimal şartlara göre mart-nisan gibi sökülür.Geceleri de hesaba katmak lazım 7 derece olayında,kış lastiği sadece kar için değil,hava soğuduğunda normal lastiğe göre daha zor sertleşir,ıslak zeminde de daha etkili.

    Kış lastiği ertelenecek olan ya da gereksiz bir şey değil.Daha dün yokuş çıkarken saçmalayan bir sürü aracın yanından çatır çatır geçtik.BMW 1 serisi bir anda yan döndü gözümün önünde.4 lastiğin maliyetinden kaçmak daha çok masrafa da yol açabilir.
    sivil ve sofinsky bunu beğendi.
  42. #711
    offline
    Mojito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    269

       selseli Nickli Üyeden Alıntı
    İstanbul'da 7 derecenin altında sıcaklık ne kadar sürer ki? Arka arkaya 3-4 gün bile olmaz 7'nin altında sıcaklık. Devamlı tak, çıkar da mantıklı değil.
    İstanbul'da kış lastiği kullanan arkadaşlar ne şekilde kullandıklarını yazarlarsa sevinirim.

    Yaklaşık bir ay önce Alpin A4'ler takıldı ve büyük ihtimal şartlara göre mart-nisan gibi sökülür.Geceleri de hesaba katmak lazım 7 derece olayında,kış lastiği sadece kar için değil,hava soğuduğunda normal lastiğe göre daha zor sertleşir,ıslak zeminde de daha etkili.

    Kış lastiği ertelenecek olan ya da gereksiz bir şey değil.Daha dün yokuş çıkarken saçmalayan bir sürü aracın yanından çatır çatır geçtik.BMW 1 serisi bir anda yan döndü gözümün önünde.4 lastiğin maliyetinden kaçmak daha çok masrafa da yol açabilir.

  43. #712
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mert
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    3.616
    34 HM 8627

    Cevap: Kış Lastiği

       selseli Nickli Üyeden Alıntı
    İstanbul'da 7 derecenin altında sıcaklık ne kadar sürer ki? Arka arkaya 3-4 gün bile olmaz 7'nin altında sıcaklık. Devamlı tak, çıkar da mantıklı değil.
    İstanbul'da kış lastiği kullanan arkadaşlar ne şekilde kullandıklarını yazarlarsa sevinirim.
    Kış lastikleri 7 derecenin altında daha iyi tutuş sağlaması sadece avantajlarından biri.
    Dişli ve yumuşak yapısı yağmurda, ıslak havada ve çamurda daha avantajlı.
    Ayrıca 7 derecenin üstünde zannedersem 15-20 derecelere kadar herhangi bir dezavantajı yok.
    sofinsky bunu beğendi
  44. #712
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.616

       selseli Nickli Üyeden Alıntı
    İstanbul'da 7 derecenin altında sıcaklık ne kadar sürer ki? Arka arkaya 3-4 gün bile olmaz 7'nin altında sıcaklık. Devamlı tak, çıkar da mantıklı değil.
    İstanbul'da kış lastiği kullanan arkadaşlar ne şekilde kullandıklarını yazarlarsa sevinirim.
    Kış lastikleri 7 derecenin altında daha iyi tutuş sağlaması sadece avantajlarından biri.
    Dişli ve yumuşak yapısı yağmurda, ıslak havada ve çamurda daha avantajlı.
    Ayrıca 7 derecenin üstünde zannedersem 15-20 derecelere kadar herhangi bir dezavantajı yok.

  45. #713
    offline
    selseli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Serkan
    Üyelik Tarihi
    13/02/2012
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.398

    Cevap: Kış Lastiği

    yok ben almamak için yazmadım o mesajı. Bence de çok gerekli kış lastiği. Demek istediğim 7 derece üzerinde de kullanmaktan zarar gelmez. Az önce siparişi verdim, en kısa sürede taktıracağım.
    mert ve sofinsky bunu beğendi.
  46. #713
    offline
    selseli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.398

    yok ben almamak için yazmadım o mesajı. Bence de çok gerekli kış lastiği. Demek istediğim 7 derece üzerinde de kullanmaktan zarar gelmez. Az önce siparişi verdim, en kısa sürede taktıracağım.

  47. #714
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    57
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.986
    37lkd23

    Cevap: Kış Lastiği

       selseli Nickli Üyeden Alıntı
    Yani benim dediğim gibi Kasım başı Mart sonu arası hava 7 derecenin üzerinde olsa bile sorunuzca kullanılabilir gibi?
    Ben genellikle Kasım sonu ile Nisan başı arası kullanıyorum kışlıkları.
    İlla 7 derece altında kullanılacak diye bir şey yok kışlığı.O 7 derece yaz lastiklerinin tırtladığı eşiktir,kar buz don hesaba bile katılmadan yani.
    sofinsky bunu beğendi
  48. #714
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    6.986

       selseli Nickli Üyeden Alıntı
    Yani benim dediğim gibi Kasım başı Mart sonu arası hava 7 derecenin üzerinde olsa bile sorunuzca kullanılabilir gibi?
    Ben genellikle Kasım sonu ile Nisan başı arası kullanıyorum kışlıkları.
    İlla 7 derece altında kullanılacak diye bir şey yok kışlığı.O 7 derece yaz lastiklerinin tırtladığı eşiktir,kar buz don hesaba bile katılmadan yani.

  49. #715
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    57
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.986
    37lkd23

    Cevap: Kış Lastiği

    Aklıma gelmişken bugün yaşadığım bir anekdottan bahsedeyim.Bizim burada başakşehirde kar fazla olur.Bizim sitede bir doktor komşum var en sonunda kışlık lastik aldırmıştım kendisine, bu sabah cepten beni aradı.Önce bir sert giriş yaptı sana hakkımı helal etmiyorum komşum dedi,bende hayırdır ne oldu dedim.Bana bu kış lastiklerinin bu kadar iyi bu kadar farklı olduğunu neden şimdiye kadar söylemedin diye sitem etti.Dedim komşum ben her fırsatta herkese kış lastiği takmalarını söylüyorum sanada defalarca söylemiştim ama sen ancak bukadar zaman sonra tktırdın ben ne yapayım.
    Dün akşamki karda çok memnun kalmış 1.6 tdi dsg passat arabası herkesin patinaj yapıp kaldığı yerlerden hiç patinajsız çıktım dedi.

    Kısaca kış lastiği bu kadar önemli ve etkili arkadaşlar.
    solarapex, selseli and Caddy_Cik like this.
  50. #715
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    6.986

    Aklıma gelmişken bugün yaşadığım bir anekdottan bahsedeyim.Bizim burada başakşehirde kar fazla olur.Bizim sitede bir doktor komşum var en sonunda kışlık lastik aldırmıştım kendisine, bu sabah cepten beni aradı.Önce bir sert giriş yaptı sana hakkımı helal etmiyorum komşum dedi,bende hayırdır ne oldu dedim.Bana bu kış lastiklerinin bu kadar iyi bu kadar farklı olduğunu neden şimdiye kadar söylemedin diye sitem etti.Dedim komşum ben her fırsatta herkese kış lastiği takmalarını söylüyorum sanada defalarca söylemiştim ama sen ancak bukadar zaman sonra tktırdın ben ne yapayım.
    Dün akşamki karda çok memnun kalmış 1.6 tdi dsg passat arabası herkesin patinaj yapıp kaldığı yerlerden hiç patinajsız çıktım dedi.

    Kısaca kış lastiği bu kadar önemli ve etkili arkadaşlar.

  51. #716
    offline
    Caddy_Cik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Cem
    Üyelik Tarihi
    11/03/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    41
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.839
    34 YK 5881

    Cevap: Kış Lastiği

    Bakalım bizimki de çıkacak mı? Alpin a4 1050TL :S
  52. #716
    offline
    Caddy_Cik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.839

    Bakalım bizimki de çıkacak mı? Alpin a4 1050TL :S

  53. #717
    offline
    solarapex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İsa
    Üyelik Tarihi
    19/05/2011
    Yer
    ankara
    Yaş
    49
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    1.456
    06 ACT 110

    Cevap: Kış Lastiği

    Kış lastiği candır
  54. #717
    offline
    solarapex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.456

    Kış lastiği candır

  55. #718
    offline
    sofinsky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    nazmi
    Üyelik Tarihi
    28/11/2012
    Yer
    sofya
    Yaş
    46
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    117
    ca 1054 TM

    Cevap: Kış Lastiği

    Akpun a4 cikamazsa diğerleri inemez.diyelim
    7 derece üstünde kesinlikle cikartilmamali tabiiki ama onun üzerinde gecede dahil sıcaklıklar oluşmaya başladığında çıkarılması lastik ömrünü uzatılması açısından faydası mevcuttur.

    Kazasız , sağlıklı , sıcak yolculuklar dilerim.

    Saygılar
    Nazmi

       Caddy_Cik Nickli Üyeden Alıntı
    Bakalım bizimki de çıkacak mı? Alpin a4 1050TL :S
  56. #718
    offline
    sofinsky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    117

    Akpun a4 cikamazsa diğerleri inemez.diyelim
    7 derece üstünde kesinlikle cikartilmamali tabiiki ama onun üzerinde gecede dahil sıcaklıklar oluşmaya başladığında çıkarılması lastik ömrünü uzatılması açısından faydası mevcuttur.

    Kazasız , sağlıklı , sıcak yolculuklar dilerim.

    Saygılar
    Nazmi

       Caddy_Cik Nickli Üyeden Alıntı
    Bakalım bizimki de çıkacak mı? Alpin a4 1050TL :S

  57. #719
    offline
    derin siyah passat b7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/10/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    1.698

    Cevap: Kış Lastiği

    Şimdiye kadar kar lastiğiyle hiç patinaj çekmezdim ama geçen ve bu kış birer kez patinaj çekip zorlayarak kalktım.Buzda herhalde yapacak birşey yok gibi.Buzdan olduğunu tahmin ediyorum
  58. #719
    offline
    derin siyah passat b7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.698

    Şimdiye kadar kar lastiğiyle hiç patinaj çekmezdim ama geçen ve bu kış birer kez patinaj çekip zorlayarak kalktım.Buzda herhalde yapacak birşey yok gibi.Buzdan olduğunu tahmin ediyorum

  59. #720
    offline
    sofinsky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    nazmi
    Üyelik Tarihi
    28/11/2012
    Yer
    sofya
    Yaş
    46
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    117
    ca 1054 TM

    Cevap: Kış Lastiği

    Kesinlikle karın altındaki buzdan kaynaklanıyor.
    Geçen hafta bizde yağan kardan önce yağmur ciseledi...üstüne on cm kar.
    Serviste asr yi kontrol ettiriyorum sorunlu mu diyerek?
    Bildiğin esp ve asr yokmuscasina deli pati çekti.


    [QUOTE=derin siyah passat b7;192389]Şimdiye kadar kar lastiğiyle hiç patinaj çekmezdim ama geçen ve bu kış birer kez patinaj çekip zorlayarak kalktım.Buzda herhalde yapacak birşey yok gibi.Buzdan olduğunu tahmin ediyorum[l/QUOTE]
  60. #720
    offline
    sofinsky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    117

    Kesinlikle karın altındaki buzdan kaynaklanıyor.
    Geçen hafta bizde yağan kardan önce yağmur ciseledi...üstüne on cm kar.
    Serviste asr yi kontrol ettiriyorum sorunlu mu diyerek?
    Bildiğin esp ve asr yokmuscasina deli pati çekti.


    [QUOTE=derin siyah passat b7;192389]Şimdiye kadar kar lastiğiyle hiç patinaj çekmezdim ama geçen ve bu kış birer kez patinaj çekip zorlayarak kalktım.Buzda herhalde yapacak birşey yok gibi.Buzdan olduğunu tahmin ediyorum[l/QUOTE]