Kışlık lastik genel topik ..tavsiye/görüş/şikayet

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #391
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    53
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.986
    37lkd23

    Cevap: Kış Lastiği

       Risk Nickli Üyeden Alıntı
    Biraz geç oldu galiba ama yeni lastiklerin hayırlı olsun Turhan. Güle güle eskit. Şubat ayında bir topuk yaylası yaparsın artık
    Sağolasın Recep denerim inşallah bir yerlerde
  2. #391
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    6.986

       Risk Nickli Üyeden Alıntı
    Biraz geç oldu galiba ama yeni lastiklerin hayırlı olsun Turhan. Güle güle eskit. Şubat ayında bir topuk yaylası yaparsın artık
    Sağolasın Recep denerim inşallah bir yerlerde

  3. #392
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mert
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    49
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    3.616
    34 HM 8627

    Cevap: Kış Lastiği

    Havalar böyle giderse bu sene kış lastiğini Aralıkta takdıracağım galiba.
    Her sene 1 Kasım'da lastiğim takılırdı. Dün Istanbul'da hava 23 dereceydi.
  4. #392
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.616

    Havalar böyle giderse bu sene kış lastiğini Aralıkta takdıracağım galiba.
    Her sene 1 Kasım'da lastiğim takılırdı. Dün Istanbul'da hava 23 dereceydi.

  5. #393
    offline
    bnarter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Burak
    Üyelik Tarihi
    15/09/2012
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    41
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    94
    34 FP 8657

    Cevap: Kış Lastiği

    Continental TS850 çıkarmış bu sene. Denemiş olan veya bu lastik hakkında bilgisi olan var mı?
    TS830 zaten iyi değerler veriyordu. Alpin A4 ve UG8 ayarındaydı.
    Continental Lastikleri Türkiye - www.continental-lastikleri.com.tr -ContiWinterContact™ TS 850
    Yukarıdaki adreste karlı zeminlerde ve kuru zeminlerde TS830 ile karşılaştırma var 3D bölümünde ama teknik detaylar falan hep boş.
  6. #393
    offline
    bnarter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    94

    Continental TS850 çıkarmış bu sene. Denemiş olan veya bu lastik hakkında bilgisi olan var mı?
    TS830 zaten iyi değerler veriyordu. Alpin A4 ve UG8 ayarındaydı.
    Continental Lastikleri Türkiye - www.continental-lastikleri.com.tr -ContiWinterContact™ TS 850
    Yukarıdaki adreste karlı zeminlerde ve kuru zeminlerde TS830 ile karşılaştırma var 3D bölümünde ama teknik detaylar falan hep boş.

  7. #394
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    53
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.986
    37lkd23

    Re: Kış Lastiği

       mert Nickli Üyeden Alıntı
    Havalar böyle giderse bu sene kış lastiğini Aralıkta takdıracağım galiba.
    Her sene 1 Kasım'da lastiğim takılırdı. Dün Istanbul'da hava 23 dereceydi.
    Ondan sonra gelsin yeni yeni volume ler

    Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2
    mert bunu beğendi
  8. #394
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    6.986

       mert Nickli Üyeden Alıntı
    Havalar böyle giderse bu sene kış lastiğini Aralıkta takdıracağım galiba.
    Her sene 1 Kasım'da lastiğim takılırdı. Dün Istanbul'da hava 23 dereceydi.
    Ondan sonra gelsin yeni yeni volume ler

    Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

  9. #395
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/05/2011
    Yer
    KAYSERİ
    Model
    CC
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    3.744

    Cevap: Kış Lastiği

    Evet, bugün çok iyi olmasa da bikaç lastik fotoğrafı çektim Goodyear UG Extreme modeli 205/55/16 Tanesi 205TL'ye geldi, yük ve hız endeksi biraz düşük ama beni idare eder diye düşündüm, yoksa mazallah 300tl'yi geçiyor bir lastik
  10. #395
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.744

    Evet, bugün çok iyi olmasa da bikaç lastik fotoğrafı çektim Goodyear UG Extreme modeli 205/55/16 Tanesi 205TL'ye geldi, yük ve hız endeksi biraz düşük ama beni idare eder diye düşündüm, yoksa mazallah 300tl'yi geçiyor bir lastik

  11. #396
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Kış Lastiği

       Thunderbold35 Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar selamlar herkese.Bu gün hava biraz kapalıydı aracı yıkatmak ve yıkatmamak arasında kararsız kaldım.Cepten çektiğim kadarıyla aldığım lastiklerden fotolar...Eklenti 8310Eklenti 8311Eklenti 8312Eklenti 8313Eklenti 8314Eklenti 8315Eklenti 8316
    Hayirli olsun yen Lastiklerin Yildirim abi
  12. #396
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Thunderbold35 Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar selamlar herkese.Bu gün hava biraz kapalıydı aracı yıkatmak ve yıkatmamak arasında kararsız kaldım.Cepten çektiğim kadarıyla aldığım lastiklerden fotolar...Eklenti 8310Eklenti 8311Eklenti 8312Eklenti 8313Eklenti 8314Eklenti 8315Eklenti 8316
    Hayirli olsun yen Lastiklerin Yildirim abi

  13. #397
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Kış Lastiği

       Thunderbold35 Nickli Üyeden Alıntı
    Lastikleri değiştirince hemen yakıt sarfiyatıda değişti ne hikmetse.Eklenti 8317Şahsen ben memnunum aracımın her şeyinden.Allah benim aracımı ve herkesin aracını sağlıkla sıhhatle huzurlu kullanmak nasip etsin.Kimselere kaza bela vermesin.Teke temennim budur.
    5,9l/100km mi abi sen caktirmadan motorumu degistirdin ?
  14. #397
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Thunderbold35 Nickli Üyeden Alıntı
    Lastikleri değiştirince hemen yakıt sarfiyatıda değişti ne hikmetse.Eklenti 8317Şahsen ben memnunum aracımın her şeyinden.Allah benim aracımı ve herkesin aracını sağlıkla sıhhatle huzurlu kullanmak nasip etsin.Kimselere kaza bela vermesin.Teke temennim budur.
    5,9l/100km mi abi sen caktirmadan motorumu degistirdin ?

  15. #398
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/05/2011
    Yer
    KAYSERİ
    Model
    CC
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    3.744

    Cevap: Re: Kış Lastiği

    Fotolar;
    Passat Turkiye
    Passat Turkiye
    Passat Turkiye
    Passat Turkiye
    VW_Passat bunu beğendi
  16. #398
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.744

    Fotolar;
    Passat Turkiye
    Passat Turkiye
    Passat Turkiye
    Passat Turkiye

  17. #399
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/05/2011
    Yer
    KAYSERİ
    Model
    CC
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    3.744

    Cevap: Kış Lastiği

    Çamurluktaki çizik yeri sormayın üst komşu çarptı duran arabaya
  18. #399
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.744

    Çamurluktaki çizik yeri sormayın üst komşu çarptı duran arabaya

  19. #400
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Kış Lastiği

    Hayirli olsun Yilmaz abim M+S Lastiklerin

    Passat Turkiye
  20. #400
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

    Hayirli olsun Yilmaz abim M+S Lastiklerin

    Passat Turkiye

  21. #401
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/05/2011
    Yer
    KAYSERİ
    Model
    CC
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    3.744

    Cevap: Kış Lastiği

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Hayirli olsun Yilmaz abim M+S Lastiklerin

    Passat Turkiye
    M+S ne oluyor Yasin bilmiyodum o konuyu
  22. #401
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.744

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Hayirli olsun Yilmaz abim M+S Lastiklerin

    Passat Turkiye
    M+S ne oluyor Yasin bilmiyodum o konuyu

  23. #402
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Kış Lastiği

       drkayzer Nickli Üyeden Alıntı
    M+S ne oluyor Yasin bilmiyodum o konuyu
    Almancasi = Match + Schnee / Ingilizcesi Match + Snow yani Camur ve Kar demektir. Camurda ve Karda kullanilacagini söylüyor ve genelde yaninda birde Kar isareti olur
  24. #402
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       drkayzer Nickli Üyeden Alıntı
    M+S ne oluyor Yasin bilmiyodum o konuyu
    Almancasi = Match + Schnee / Ingilizcesi Match + Snow yani Camur ve Kar demektir. Camurda ve Karda kullanilacagini söylüyor ve genelde yaninda birde Kar isareti olur

  25. #403
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/05/2011
    Yer
    KAYSERİ
    Model
    CC
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    3.744

    Cevap: Kış Lastiği

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Almancasi = Match + Schnee / Ingilizcesi Match + Snow yani Camur ve Kar demektir. Camurda ve Karda kullanilacagini söylüyor ve genelde yaninda birde Kar isareti olur
    Teşekkürler Yasin aydınlattığın için Kar+çamur gezeriz artık
  26. #403
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.744

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Almancasi = Match + Schnee / Ingilizcesi Match + Snow yani Camur ve Kar demektir. Camurda ve Karda kullanilacagini söylüyor ve genelde yaninda birde Kar isareti olur
    Teşekkürler Yasin aydınlattığın için Kar+çamur gezeriz artık

  27. #404
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Kış Lastiği

       drkayzer Nickli Üyeden Alıntı
    Teşekkürler Yasin aydınlattığın için Kar+çamur gezeriz artık
    Gez abicim bol bol gez. Bakalim Daglara Kar yagiyor burada, belki bizim buraya yine düser
  28. #404
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       drkayzer Nickli Üyeden Alıntı
    Teşekkürler Yasin aydınlattığın için Kar+çamur gezeriz artık
    Gez abicim bol bol gez. Bakalim Daglara Kar yagiyor burada, belki bizim buraya yine düser

  29. #405
    offline
    bnarter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Burak
    Üyelik Tarihi
    15/09/2012
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    41
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    94
    34 FP 8657

    Cevap: Kış Lastiği

    Yasin TS850 icin ne düşünüyorsun?
  30. #405
    offline
    bnarter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    94

    Yasin TS850 icin ne düşünüyorsun?

  31. #406
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Kış Lastiği

       bnarter Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin TS850 icin ne düşünüyorsun?
    Abicim Continental da iyi lastiktir .
  32. #406
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       bnarter Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin TS850 icin ne düşünüyorsun?
    Abicim Continental da iyi lastiktir .

  33. #407
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/05/2011
    Yer
    KAYSERİ
    Model
    CC
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    3.744

    Cevap: Kış Lastiği

    Yalnız bir kötü yanı var bu lastiklerin çok gürültülü malesef Bol bol radyonun sesini açmak gerek duymamak için
  34. #407
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.744

    Yalnız bir kötü yanı var bu lastiklerin çok gürültülü malesef Bol bol radyonun sesini açmak gerek duymamak için

  35. #408
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Kış Lastiği

       drkayzer Nickli Üyeden Alıntı
    Yalnız bir kötü yanı var bu lastiklerin çok gürültülü malesef Bol bol radyonun sesini açmak gerek duymamak için
    Sert oldugundan o . Kislik Lastiklerin Hamuru sert dir . Enisteme sorayim niye ses cikiyor .

    Bu arada gecende 16" ila 18" Jantlik Lastikleri sordum neden pahali diye. Bana malzeme daha fazla kullaniliyor 18" dedi fiyati ondan pahaliymis
  36. #408
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       drkayzer Nickli Üyeden Alıntı
    Yalnız bir kötü yanı var bu lastiklerin çok gürültülü malesef Bol bol radyonun sesini açmak gerek duymamak için
    Sert oldugundan o . Kislik Lastiklerin Hamuru sert dir . Enisteme sorayim niye ses cikiyor .

    Bu arada gecende 16" ila 18" Jantlik Lastikleri sordum neden pahali diye. Bana malzeme daha fazla kullaniliyor 18" dedi fiyati ondan pahaliymis

  37. #409
    offline
    my_gisu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ali
    Üyelik Tarihi
    26/07/2012
    Yer
    malatya
    Model
    Golf
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    86

    Cevap: Kış Lastiği

    235 45 17 yerine denklik tablosuna göre 215 50 17 denk geliyor ama lastikçiler onu kabul etmiyorlar.. 225/50/17 uygun diyorlar arkadaşlar siz ne dersiniz?
    birde kumho ve toyo için kış lastikleri uygun ug8 lere göre. kullananan arkadaşlar var mı önerir misiniz bu markaları?
  38. #409
    offline
    my_gisu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    86

    235 45 17 yerine denklik tablosuna göre 215 50 17 denk geliyor ama lastikçiler onu kabul etmiyorlar.. 225/50/17 uygun diyorlar arkadaşlar siz ne dersiniz?
    birde kumho ve toyo için kış lastikleri uygun ug8 lere göre. kullananan arkadaşlar var mı önerir misiniz bu markaları?

  39. #410
    offline
    Caddy_Cik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Cem
    Üyelik Tarihi
    11/03/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    36
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.839
    34 YK 5881

    Cevap: Kış Lastiği

    Yasin im;
    Tarzanca da Mud değilmiydi o? Uzun zaman oldu bi yabancıyla pratik yapmayalı


       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Almancasi = Match + Schnee / Ingilizcesi Match + Snow yani Camur ve Kar demektir. Camurda ve Karda kullanilacagini söylüyor ve genelde yaninda birde Kar isareti olur
  40. #410
    offline
    Caddy_Cik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.839

    Yasin im;
    Tarzanca da Mud değilmiydi o? Uzun zaman oldu bi yabancıyla pratik yapmayalı


       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Almancasi = Match + Schnee / Ingilizcesi Match + Snow yani Camur ve Kar demektir. Camurda ve Karda kullanilacagini söylüyor ve genelde yaninda birde Kar isareti olur

  41. #411
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    53
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.986
    37lkd23

    Re: Kış Lastiği

       drkayzer Nickli Üyeden Alıntı
    Yalnız bir kötü yanı var bu lastiklerin çok gürültülü malesef Bol bol radyonun sesini açmak gerek duymamak için
    Hayırlı olsun Yılmaz bey.güle güle kullanın kışlıklarınızı.Benimkiler ses yönünden muhtesem cıktılar.Yazlıklardan bile daha sessiz.Bu kadarını hic beklemiyordum dogrusu.Siz daha dişli daha agresif model sectiniz civili vs.belki ondandır.

    Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2
  42. #411
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    6.986

       drkayzer Nickli Üyeden Alıntı
    Yalnız bir kötü yanı var bu lastiklerin çok gürültülü malesef Bol bol radyonun sesini açmak gerek duymamak için
    Hayırlı olsun Yılmaz bey.güle güle kullanın kışlıklarınızı.Benimkiler ses yönünden muhtesem cıktılar.Yazlıklardan bile daha sessiz.Bu kadarını hic beklemiyordum dogrusu.Siz daha dişli daha agresif model sectiniz civili vs.belki ondandır.

    Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

  43. #412
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    53
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.986
    37lkd23

    Re: Kış Lastiği

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Almancasi = Match + Schnee / Ingilizcesi Match + Snow yani Camur ve Kar demektir. Camurda ve Karda kullanilacagini söylüyor ve genelde yaninda birde Kar isareti olur
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Sert oldugundan o . Kislik Lastiklerin Hamuru sert dir . Enisteme sorayim niye ses cikiyor .

    Bu arada gecende 16" ila 18" Jantlik Lastikleri sordum neden pahali diye. Bana malzeme daha fazla kullaniliyor 18" dedi fiyati ondan pahaliymis
    Yasin bu sen degilsin kime verdin sifreni
    Birincisi Çamur mud demek
    İkincisi ise kıslıkları kıslık yapan yumusak hamurlu olmalarıdır ilk etapta.o nerden cıktı hamru sert filan?
    Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2
  44. #412
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    6.986

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Almancasi = Match + Schnee / Ingilizcesi Match + Snow yani Camur ve Kar demektir. Camurda ve Karda kullanilacagini söylüyor ve genelde yaninda birde Kar isareti olur
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Sert oldugundan o . Kislik Lastiklerin Hamuru sert dir . Enisteme sorayim niye ses cikiyor .

    Bu arada gecende 16" ila 18" Jantlik Lastikleri sordum neden pahali diye. Bana malzeme daha fazla kullaniliyor 18" dedi fiyati ondan pahaliymis
    Yasin bu sen degilsin kime verdin sifreni
    Birincisi Çamur mud demek
    İkincisi ise kıslıkları kıslık yapan yumusak hamurlu olmalarıdır ilk etapta.o nerden cıktı hamru sert filan?
    Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

  45. #413
    offline
    Caddy_Cik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Cem
    Üyelik Tarihi
    11/03/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    36
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.839
    34 YK 5881

    Cevap: Re: Kış Lastiği

    Abi, Yasin in ayarlarıyla oynamış birisi kesin
    Ayarı kaçmış Yasin' in


       sivil Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin bu sen degilsin kime verdin sifreni
    Birincisi Çamur mud demek
    İkincisi ise kıslıkları kıslık yapan yumusak hamurlu olmalarıdır ilk etapta.o nerden cıktı hamru sert filan?
    Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2
  46. #413
    offline
    Caddy_Cik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.839

    Abi, Yasin in ayarlarıyla oynamış birisi kesin
    Ayarı kaçmış Yasin' in


       sivil Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin bu sen degilsin kime verdin sifreni
    Birincisi Çamur mud demek
    İkincisi ise kıslıkları kıslık yapan yumusak hamurlu olmalarıdır ilk etapta.o nerden cıktı hamru sert filan?
    Sent from my GT-I8160 using Tapatalk 2

  47. #414
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    53
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.986
    37lkd23

    Cevap: Re: Kış Lastiği

       Caddy_Cik Nickli Üyeden Alıntı
    Abi, Yasin in ayarlarıyla oynamış birisi kesin
    Ayarı kaçmış Yasin' in
    Kesin var bir sey.Fabrika ayarlarına dondurmek lazım
  48. #414
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    6.986

       Caddy_Cik Nickli Üyeden Alıntı
    Abi, Yasin in ayarlarıyla oynamış birisi kesin
    Ayarı kaçmış Yasin' in
    Kesin var bir sey.Fabrika ayarlarına dondurmek lazım

  49. #415
    offline
    Furk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Furkan
    Üyelik Tarihi
    06/10/2012
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    45
    34 JR 1983

    Cevap: Kış Lastiği

       sivil Nickli Üyeden Alıntı
    Hayırlı olsun.UG 8 mi UG 8 performance mı ?
    performance
  50. #415
    offline
    Furk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    45

       sivil Nickli Üyeden Alıntı
    Hayırlı olsun.UG 8 mi UG 8 performance mı ?
    performance

  51. #416
    offline
    Furk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Furkan
    Üyelik Tarihi
    06/10/2012
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    45
    34 JR 1983

    Cevap: Kış Lastiği

       Furk Nickli Üyeden Alıntı
    performance
    tesekkurler bu arada sizedshayirli olsun
  52. #416
    offline
    Furk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    45

       Furk Nickli Üyeden Alıntı
    performance
    tesekkurler bu arada sizedshayirli olsun

  53. #417
    offline
    my_gisu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ali
    Üyelik Tarihi
    26/07/2012
    Yer
    malatya
    Model
    Golf
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    86

    Cevap: Kış Lastiği

    225/50/17 takmaya karar verdim en sonunda sipariş vereceğim toyo s953 V serisi. 4 lastik 950 lira nasıl sizce?
  54. #417
    offline
    my_gisu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    86

    225/50/17 takmaya karar verdim en sonunda sipariş vereceğim toyo s953 V serisi. 4 lastik 950 lira nasıl sizce?

  55. #418
    offline
    sebinefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Coşkun
    Üyelik Tarihi
    10/07/2012
    Yer
    İZMİR/Şebinkarahisar
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    2.185

    Cevap: Kış Lastiği

    Arkadaşlar sorduğumda kışlık lastikler takılan arabay rot-balans ayarı ayarı yapılmaz denildi. Burası kış memelketi olduğu için aracı hızlı kullanmayacağımı düşündüğünden böyle bir şey söyledi eleman; ancak gene de emin olamadım. Size sormak istedim.
  56. #418
    offline
    sebinefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.185

    Arkadaşlar sorduğumda kışlık lastikler takılan arabay rot-balans ayarı ayarı yapılmaz denildi. Burası kış memelketi olduğu için aracı hızlı kullanmayacağımı düşündüğünden böyle bir şey söyledi eleman; ancak gene de emin olamadım. Size sormak istedim.

  57. #419
    offline
    Furk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Furkan
    Üyelik Tarihi
    06/10/2012
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    45
    34 JR 1983

    Cevap: Kış Lastiği

    bence rota gerek yok, zaten balansi lastigi janta takarken yapacak
  58. #419
    offline
    Furk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    45

    bence rota gerek yok, zaten balansi lastigi janta takarken yapacak

  59. #420
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    53
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.986
    37lkd23

    Cevap: Kış Lastiği


    Piretopragi
    Rot ayarı farklı bir şey.Kışlık yazlık ile bir ilgisi yok.Eğer bir araba rot ayarı istiyorsa yapılır istemiyorsa yapılmaz.lastik değişince sadece balans yapılması yeterlidir lastiklere.
    bnarter bunu beğendi
  60. #420
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    6.986


    Piretopragi
    Rot ayarı farklı bir şey.Kışlık yazlık ile bir ilgisi yok.Eğer bir araba rot ayarı istiyorsa yapılır istemiyorsa yapılmaz.lastik değişince sadece balans yapılması yeterlidir lastiklere.