Bu Parçaları Yeni Aldım...

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    Ergn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    Konya
    Motor
    2.0 TDI
    Mesajlar
    84

    Bu Parçaları Yeni Aldım...

    Son olarak alu kaplamalara ek olarak anahtar ile reflektör aldım 1 ay içinde TR ye gelmiş olacaklar inş.anahtarların birini gelince sataçağım 2 tanesi fazla

    Passat Turkiye

    Passat Turkiye
  2. #1
    offline
    Ergn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    84

    Son olarak alu kaplamalara ek olarak anahtar ile reflektör aldım 1 ay içinde TR ye gelmiş olacaklar inş.anahtarların birini gelince sataçağım 2 tanesi fazla

    Passat Turkiye

    Passat Turkiye

  3. #2
    offline
    Ergn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    Konya
    Motor
    2.0 TDI
    Mesajlar
    84

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    anahtarlar 2008 model 8000km passatın anahtarlarıymış.
  4. #2
    offline
    Ergn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    84

    anahtarlar 2008 model 8000km passatın anahtarlarıymış.

  5. #3
    offline
    CanTuran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01/03/2011
    Yer
    Eskişehir & İskenderun
    Yaş
    38
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    839

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    Hayırlı olsun...
  6. #3
    offline
    CanTuran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    839

    Hayırlı olsun...

  7. #4
    offline
    Ergn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    Konya
    Motor
    2.0 TDI
    Mesajlar
    84

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    teşekkür ederim
  8. #4
    offline
    Ergn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    84

    teşekkür ederim

  9. #5
    offline
    HeRo_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Çağlar ARISOY
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Yaş
    28
    Model
    Ibiza
    Motor
    2.0 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    2.573
    06 DK 0657

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    Hayırlı olsun
  10. #5
    offline
    HeRo_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.573

    Hayırlı olsun

  11. #6
    offline
    Erdinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Motor
    2.0 TDI
    Mesajlar
    195

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    Hayırlı olsun
  12. #6
    offline
    Erdinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    195

    Hayırlı olsun

  13. #7
    offline
    THoRPiLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Ankara
    Yaş
    42
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    1.382

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    Hayırlı olsun ya aslında bana yedek anahtar lazım ama nasıl olurki kodlama falan yapmak lazım değilmi??
  14. #7
    offline
    THoRPiLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.382

    Hayırlı olsun ya aslında bana yedek anahtar lazım ama nasıl olurki kodlama falan yapmak lazım değilmi??

  15. #8
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    34
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.120
    HU TE 2016

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    Hayirli olsun Ergün abim, iyi günlerde kullan!
  16. #8
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.120

    Hayirli olsun Ergün abim, iyi günlerde kullan!

  17. #9
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    34
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.120
    HU TE 2016

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

       THoRPiLL Nickli Üyeden Alıntı
    Hayırlı olsun ya aslında bana yedek anahtar lazım ama nasıl olurki kodlama falan yapmak lazım değilmi??
    Anahtari arabaya ögretmen lazim ! Bunun icin Servis yolu düsüyor sana.

    NOT: Passat sadece 2 tane Anahtar tanita biliyoruz.
  18. #9
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.120

       THoRPiLL Nickli Üyeden Alıntı
    Hayırlı olsun ya aslında bana yedek anahtar lazım ama nasıl olurki kodlama falan yapmak lazım değilmi??
    Anahtari arabaya ögretmen lazim ! Bunun icin Servis yolu düsüyor sana.

    NOT: Passat sadece 2 tane Anahtar tanita biliyoruz.

  19. #10
    offline
    THoRPiLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Ankara
    Yaş
    42
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    1.382

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Anahtari arabaya ögretmen lazim ! Bunun icin Servis yolu düsüyor sana.

    NOT: Passat sadece 2 tane Anahtar tanita biliyoruz.
    Sağol Yasin, ozaman ben en iyisi servise gidip kaskodan alayım bir tane. Hem hasarsızlıkla bozulmuyormuş.. Bir ara sormuştum doğuş otoya 400 TL demişti.
  20. #10
    offline
    THoRPiLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.382

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Anahtari arabaya ögretmen lazim ! Bunun icin Servis yolu düsüyor sana.

    NOT: Passat sadece 2 tane Anahtar tanita biliyoruz.
    Sağol Yasin, ozaman ben en iyisi servise gidip kaskodan alayım bir tane. Hem hasarsızlıkla bozulmuyormuş.. Bir ara sormuştum doğuş otoya 400 TL demişti.

  21. #11
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    50
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.016

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

       Ergn Nickli Üyeden Alıntı
    anahtarlar 2008 model 8000km passatın anahtarlarıymış.
    anahtar niye aldın anlamadım?
  22. #11
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.016

       Ergn Nickli Üyeden Alıntı
    anahtarlar 2008 model 8000km passatın anahtarlarıymış.
    anahtar niye aldın anlamadım?

  23. #12
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    34
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.120
    HU TE 2016

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

       THoRPiLL Nickli Üyeden Alıntı
    Sağol Yasin, ozaman ben en iyisi servise gidip kaskodan alayım bir tane. Hem hasarsızlıkla bozulmuyormuş.. Bir ara sormuştum doğuş otoya 400 TL demişti.
    Tanesimi yoksa 2 tanesimi ? Birde Plastik Anahtarlimi, Plastik Anahtarsizmi oda önemli Fiyat ona göre degisiyor cünkü. Burada Plastik Anahtirsiz Fiyati sadece Komanda Fiyati 100 €uro dur !!!

    Saygilar Yasin
  24. #12
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.120

       THoRPiLL Nickli Üyeden Alıntı
    Sağol Yasin, ozaman ben en iyisi servise gidip kaskodan alayım bir tane. Hem hasarsızlıkla bozulmuyormuş.. Bir ara sormuştum doğuş otoya 400 TL demişti.
    Tanesimi yoksa 2 tanesimi ? Birde Plastik Anahtarlimi, Plastik Anahtarsizmi oda önemli Fiyat ona göre degisiyor cünkü. Burada Plastik Anahtirsiz Fiyati sadece Komanda Fiyati 100 €uro dur !!!

    Saygilar Yasin

  25. #13
    offline
    THoRPiLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Ankara
    Yaş
    42
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    1.382

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Tanesimi yoksa 2 tanesimi ? Birde Plastik Anahtarlimi, Plastik Anahtarsizmi oda önemli Fiyat ona göre degisiyor cünkü. Burada Plastik Anahtirsiz Fiyati sadece Komanda Fiyati 100 €uro dur !!!

    Saygilar Yasin
    Yok çifti değil, 400 TL tanesinin fiyatı.. Anahtarsız olan

    Passat Turkiye

    Bunlardan...
  26. #13
    offline
    THoRPiLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.382

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Tanesimi yoksa 2 tanesimi ? Birde Plastik Anahtarlimi, Plastik Anahtarsizmi oda önemli Fiyat ona göre degisiyor cünkü. Burada Plastik Anahtirsiz Fiyati sadece Komanda Fiyati 100 €uro dur !!!

    Saygilar Yasin
    Yok çifti değil, 400 TL tanesinin fiyatı.. Anahtarsız olan

    Passat Turkiye

    Bunlardan...

  27. #14
    offline
    CanTuran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01/03/2011
    Yer
    Eskişehir & İskenderun
    Yaş
    38
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    839

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    Abovvvv çok pahalıymışşş.....
  28. #14
    offline
    CanTuran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    839

    Abovvvv çok pahalıymışşş.....

  29. #15
    offline
    Ergn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    Konya
    Motor
    2.0 TDI
    Mesajlar
    84

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    anahtar niye aldın anlamadım?
    ben anahtarı dış kasası için aldım çok kötü oldu orjinali.Herkese teşekkür ederim.
  30. #15
    offline
    Ergn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    84

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    anahtar niye aldın anlamadım?
    ben anahtarı dış kasası için aldım çok kötü oldu orjinali.Herkese teşekkür ederim.

  31. #16
    offline
    THoRPiLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Ankara
    Yaş
    42
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    1.382

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

       Ergn Nickli Üyeden Alıntı
    ben anahtarı dış kasası için aldım çok kötü oldu orjinali.Herkese teşekkür ederim.
    Benimde orjinali kötü yaa, bunun dışını değiştirmek kolaymı acaba. Uygulamayla ilgili ileride bilgi verirseniz bende elinizdeki diğerini alıp benimkinin dışıyla değiştiririm

    Yedeği ise dediğim gibi kaskodan alacam büyük ihtimalle...
  32. #16
    offline
    THoRPiLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.382

       Ergn Nickli Üyeden Alıntı
    ben anahtarı dış kasası için aldım çok kötü oldu orjinali.Herkese teşekkür ederim.
    Benimde orjinali kötü yaa, bunun dışını değiştirmek kolaymı acaba. Uygulamayla ilgili ileride bilgi verirseniz bende elinizdeki diğerini alıp benimkinin dışıyla değiştiririm

    Yedeği ise dediğim gibi kaskodan alacam büyük ihtimalle...

  33. #17
    offline
    Ergn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    Konya
    Motor
    2.0 TDI
    Mesajlar
    84

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

       THoRPiLL Nickli Üyeden Alıntı
    Benimde orjinali kötü yaa, bunun dışını değiştirmek kolaymı acaba. Uygulamayla ilgili ileride bilgi verirseniz bende elinizdeki diğerini alıp benimkinin dışıyla değiştiririm

    Yedeği ise dediğim gibi kaskodan alacam büyük ihtimalle...
    resimleri forumda paylaşacağım zaten ordan bakabilirsiniz hele bi kargom gelsin
  34. #17
    offline
    Ergn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    84

       THoRPiLL Nickli Üyeden Alıntı
    Benimde orjinali kötü yaa, bunun dışını değiştirmek kolaymı acaba. Uygulamayla ilgili ileride bilgi verirseniz bende elinizdeki diğerini alıp benimkinin dışıyla değiştiririm

    Yedeği ise dediğim gibi kaskodan alacam büyük ihtimalle...
    resimleri forumda paylaşacağım zaten ordan bakabilirsiniz hele bi kargom gelsin

  35. #18
    offline
    THoRPiLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Ankara
    Yaş
    42
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    1.382

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

       Ergn Nickli Üyeden Alıntı
    resimleri forumda paylaşacağım zaten ordan bakabilirsiniz hele bi kargom gelsin
    Hadi hayırlısı, umarım takılmadan gelir
  36. #18
    offline
    THoRPiLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.382

       Ergn Nickli Üyeden Alıntı
    resimleri forumda paylaşacağım zaten ordan bakabilirsiniz hele bi kargom gelsin
    Hadi hayırlısı, umarım takılmadan gelir

  37. #19
    offline
    Ergn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    Konya
    Motor
    2.0 TDI
    Mesajlar
    84

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    Arkadaşlarım arabaya bişey aldığımı görünce hep kem küm ediyorlar yav bu ne,gene arabaya parçamı aldın,ne gerek vardı,çizildi kırıldı diye o değiştirilirmi,buna bu kadar para harcanırmı? yazık günah...vs gibi tepkileri her zaman alıyorum ama onların anlamadığı kaçırdığı bi nokta var;arabayı gerçekten çok seviyorum elimden gelse eve dahi sokacam o yüzden arabaya giden para helal-i hoş olsun diyorum.
  38. #19
    offline
    Ergn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    84

    Arkadaşlarım arabaya bişey aldığımı görünce hep kem küm ediyorlar yav bu ne,gene arabaya parçamı aldın,ne gerek vardı,çizildi kırıldı diye o değiştirilirmi,buna bu kadar para harcanırmı? yazık günah...vs gibi tepkileri her zaman alıyorum ama onların anlamadığı kaçırdığı bi nokta var;arabayı gerçekten çok seviyorum elimden gelse eve dahi sokacam o yüzden arabaya giden para helal-i hoş olsun diyorum.

  39. #20
    offline
    HeRo_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Çağlar ARISOY
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Yaş
    28
    Model
    Ibiza
    Motor
    2.0 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    2.573
    06 DK 0657

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    Helal Olsun Valla Sizin Gibi düşünen Bir Üyemiz Olduğuna Şimdi Daha Çok Sevindim Bende Aynı Tepkileri alıyorum
  40. #20
    offline
    HeRo_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.573

    Helal Olsun Valla Sizin Gibi düşünen Bir Üyemiz Olduğuna Şimdi Daha Çok Sevindim Bende Aynı Tepkileri alıyorum

  41. #21
    offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sercan Ağaoğlu
    Üyelik Tarihi
    17/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    29
    Model
    Jetta
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    19.615
    34 JB 0257

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    Hayırlı olsun Ergün abim
  42. #21
    offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    19.615

    Hayırlı olsun Ergün abim

  43. #22
    offline
    THoRPiLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Ankara
    Yaş
    42
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    1.382

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

       Ergn Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlarım arabaya bişey aldığımı görünce hep kem küm ediyorlar yav bu ne,gene arabaya parçamı aldın,ne gerek vardı,çizildi kırıldı diye o değiştirilirmi,buna bu kadar para harcanırmı? yazık günah...vs gibi tepkileri her zaman alıyorum ama onların anlamadığı kaçırdığı bi nokta var;arabayı gerçekten çok seviyorum elimden gelse eve dahi sokacam o yüzden arabaya giden para helal-i hoş olsun diyorum.
    Bir an bu yazdıklarınızı sanki kendim yazmış gibi hissettim..

    İşyerimdeki arkadaşlarım ve hatta ara sıra eşimde aynı cümleleri kuruyor bana

    Bizler Passat'larımıza açız, doyamıyoruz... Tok, açın halinden ne anlar
  44. #22
    offline
    THoRPiLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.382

       Ergn Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlarım arabaya bişey aldığımı görünce hep kem küm ediyorlar yav bu ne,gene arabaya parçamı aldın,ne gerek vardı,çizildi kırıldı diye o değiştirilirmi,buna bu kadar para harcanırmı? yazık günah...vs gibi tepkileri her zaman alıyorum ama onların anlamadığı kaçırdığı bi nokta var;arabayı gerçekten çok seviyorum elimden gelse eve dahi sokacam o yüzden arabaya giden para helal-i hoş olsun diyorum.
    Bir an bu yazdıklarınızı sanki kendim yazmış gibi hissettim..

    İşyerimdeki arkadaşlarım ve hatta ara sıra eşimde aynı cümleleri kuruyor bana

    Bizler Passat'larımıza açız, doyamıyoruz... Tok, açın halinden ne anlar

  45. #23
    offline
    Erdinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Motor
    2.0 TDI
    Mesajlar
    195

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    Sanırım bir çok passat sahibi aynı duyguları paylaşıyor
  46. #23
    offline
    Erdinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    195

    Sanırım bir çok passat sahibi aynı duyguları paylaşıyor

  47. #24
    offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sercan Ağaoğlu
    Üyelik Tarihi
    17/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    29
    Model
    Jetta
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    19.615
    34 JB 0257

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    Aynı şeyi bende arkadaş çevremen duyuyorum bir gün dalıcam birine
  48. #24
    offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    19.615

    Aynı şeyi bende arkadaş çevremen duyuyorum bir gün dalıcam birine

  49. #25
    offline
    HeRo_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Çağlar ARISOY
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Yaş
    28
    Model
    Ibiza
    Motor
    2.0 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    2.573
    06 DK 0657

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    İlkkez Arabaya Yaptığım Masrafları DEstekleyen Bir Sosyal ÇEvrem Oldu.... Aldığım Ürünler Elimde Bizim binadaki PEtshopa girdim SAhibi Beni Çok Sever :d Neyse Girdim Muhabbet Fln Ediyoruz... Elimdekinleri gördü Konu Açıldı DEdim Şöyle MAsraf yaptım Böyle Sonuç alacam inş fln dedim... İyyi Yapmışsın İleride Yaşlanınca Zaten Bunları Yapamayacaksın Şimdi İmkanın Varken Yap dedi :D:D... Çok Hoşuma gitti bu bakış açısı :D
  50. #25
    offline
    HeRo_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.573

    İlkkez Arabaya Yaptığım Masrafları DEstekleyen Bir Sosyal ÇEvrem Oldu.... Aldığım Ürünler Elimde Bizim binadaki PEtshopa girdim SAhibi Beni Çok Sever :d Neyse Girdim Muhabbet Fln Ediyoruz... Elimdekinleri gördü Konu Açıldı DEdim Şöyle MAsraf yaptım Böyle Sonuç alacam inş fln dedim... İyyi Yapmışsın İleride Yaşlanınca Zaten Bunları Yapamayacaksın Şimdi İmkanın Varken Yap dedi :D:D... Çok Hoşuma gitti bu bakış açısı :D

  51. #26
    offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sercan Ağaoğlu
    Üyelik Tarihi
    17/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    29
    Model
    Jetta
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    19.615
    34 JB 0257

    Cevap: Bu Parçaları Yeni Aldım...

    Aslında o insanlar sonuçları görünce kararları değişiyor mesela amcam da derdi aman ne olcak filan sonra aracına ufak bir uygulama yaptım ertesi gün gidip bir sürü ürün aldık kendisine
  52. #26
    offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    19.615

    Aslında o insanlar sonuçları görünce kararları değişiyor mesela amcam da derdi aman ne olcak filan sonra aracına ufak bir uygulama yaptım ertesi gün gidip bir sürü ürün aldık kendisine