Yol tarifi istanbul-burdur arası

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    ATT-SUKRU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ŞÜKRÜ
    Üyelik Tarihi
    23/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.152
    34GY2211

    Yol tarifi istanbul-burdur arası

    evet arkadaşlar eylülün 2 sinde kısmet olursa yola çıkıyorum ve ben akdeniz ve ege tarafına hiç gitmedim bu ilk olacak,navigasyonumda olmadığına göre tecrübelerden yararlanmakta fayda var istanbuldan çıkıp burdura gideceğim. yol hakkında bildiğim tek şey sapancayı geçtikten sonra bilecik tabelasını takip edecekmişim
    sizlerden ricam bu güzergahlarda yol yapmış kişilerin detaylı yol tarifi ve nerelerde konaklama yapmam gerektiği yol hakkındaki genel durum bilgisi (bölünmüş yolmu var otobanmı ) gibi konularda bana yol göstermenizdir
    şimdiden teşekkürler
  2. #1
    offline
    ATT-SUKRU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.152

    evet arkadaşlar eylülün 2 sinde kısmet olursa yola çıkıyorum ve ben akdeniz ve ege tarafına hiç gitmedim bu ilk olacak,navigasyonumda olmadığına göre tecrübelerden yararlanmakta fayda var istanbuldan çıkıp burdura gideceğim. yol hakkında bildiğim tek şey sapancayı geçtikten sonra bilecik tabelasını takip edecekmişim
    sizlerden ricam bu güzergahlarda yol yapmış kişilerin detaylı yol tarifi ve nerelerde konaklama yapmam gerektiği yol hakkındaki genel durum bilgisi (bölünmüş yolmu var otobanmı ) gibi konularda bana yol göstermenizdir
    şimdiden teşekkürler

  3. #2
    offline
    Pritt31 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İzzet KARACA
    Üyelik Tarihi
    01/03/2011
    Yer
    Hatay
    Yaş
    29
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    1.197
    31 RP 222

    Cevap: Yol tarifi istanbul-burdur arası

    Yardımcı olmaya çalışırdım fakat pek bilmiyorum bu yolları. Bu link sana yardımcı olacaktır abi.
    http://www.illerarasimesafe.com/?ner...r&tab=guzergah
  4. #2
    offline
    Pritt31 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.197

    Yardımcı olmaya çalışırdım fakat pek bilmiyorum bu yolları. Bu link sana yardımcı olacaktır abi.
    http://www.illerarasimesafe.com/?ner...r&tab=guzergah

  5. #3
    offline
    ozgurcakici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Özgür ÇAKICI
    Üyelik Tarihi
    17/04/2011
    Yer
    istanbul
    Yaş
    48
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    103
    34AA001

    Cevap: Yol tarifi istanbul-burdur arası

       ATT-SUKRU Nickli Üyeden Alıntı
    evet arkadaşlar eylülün 2 sinde kısmet olursa yola çıkıyorum ve ben akdeniz ve ege tarafına hiç gitmedim bu ilk olacak,navigasyonumda olmadığına göre tecrübelerden yararlanmakta fayda var istanbuldan çıkıp burdura gideceğim. yol hakkında bildiğim tek şey sapancayı geçtikten sonra bilecik tabelasını takip edecekmişim
    sizlerden ricam bu güzergahlarda yol yapmış kişilerin detaylı yol tarifi ve nerelerde konaklama yapmam gerektiği yol hakkındaki genel durum bilgisi (bölünmüş yolmu var otobanmı ) gibi konularda bana yol göstermenizdir
    şimdiden teşekkürler

    En basit güzergahtır aslında. İstanbul dan otoyola girin, Sapanca dan Antalya tabelası ile otoyoldan ayrılıyorsunuz, sakın kaçırmayın :D
    Sonrası Burdur'a kadar otoban olmasa da hep bölünmüş yol, iki şerit gidiş-iki şerit geliş yol. Hükümet ile pek aram yoktur ama yolları adam ettiler. (Gerçi çoğunda hep yama çalışması var yeni yolların)
    Burdur'a geldiğiniz de eğer Antalya ise yolunuz devam, Fethiye ise Burdur ışıklarda Fethiye tabelasında sağa doğru devam edeceksiniz. İnanın yol yağ gibi akıyor. Fethiye yönü biraz sıkıntılı Burdur dan sonra, Antalya yolu ise güzel..

    Molayı Afyon da verin bence. Seçim şansınız çok, alışveriş imkanı da var. Uzun yolda hızlı gitmektense az mola vermek daha çabuk vardırır gideceğiniz yere, benden söylemesi.

    İyi yolculuklar.
  6. #3
    offline
    ozgurcakici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    103

       ATT-SUKRU Nickli Üyeden Alıntı
    evet arkadaşlar eylülün 2 sinde kısmet olursa yola çıkıyorum ve ben akdeniz ve ege tarafına hiç gitmedim bu ilk olacak,navigasyonumda olmadığına göre tecrübelerden yararlanmakta fayda var istanbuldan çıkıp burdura gideceğim. yol hakkında bildiğim tek şey sapancayı geçtikten sonra bilecik tabelasını takip edecekmişim
    sizlerden ricam bu güzergahlarda yol yapmış kişilerin detaylı yol tarifi ve nerelerde konaklama yapmam gerektiği yol hakkındaki genel durum bilgisi (bölünmüş yolmu var otobanmı ) gibi konularda bana yol göstermenizdir
    şimdiden teşekkürler

    En basit güzergahtır aslında. İstanbul dan otoyola girin, Sapanca dan Antalya tabelası ile otoyoldan ayrılıyorsunuz, sakın kaçırmayın :D
    Sonrası Burdur'a kadar otoban olmasa da hep bölünmüş yol, iki şerit gidiş-iki şerit geliş yol. Hükümet ile pek aram yoktur ama yolları adam ettiler. (Gerçi çoğunda hep yama çalışması var yeni yolların)
    Burdur'a geldiğiniz de eğer Antalya ise yolunuz devam, Fethiye ise Burdur ışıklarda Fethiye tabelasında sağa doğru devam edeceksiniz. İnanın yol yağ gibi akıyor. Fethiye yönü biraz sıkıntılı Burdur dan sonra, Antalya yolu ise güzel..

    Molayı Afyon da verin bence. Seçim şansınız çok, alışveriş imkanı da var. Uzun yolda hızlı gitmektense az mola vermek daha çabuk vardırır gideceğiniz yere, benden söylemesi.

    İyi yolculuklar.

  7. #4
    offline
    ATT-SUKRU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ŞÜKRÜ
    Üyelik Tarihi
    23/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.152
    34GY2211

    Cevap: Yol tarifi istanbul-burdur arası

    Teşekkür ederim kısacası antalya tabelasını takip edeceğim yani dimi

       ozgurcakici Nickli Üyeden Alıntı
    en basit güzergahtır aslında. Istanbul dan otoyola girin, sapanca dan antalya tabelası ile otoyoldan ayrılıyorsunuz, sakın kaçırmayın :d
    sonrası burdur'a kadar otoban olmasa da hep bölünmüş yol, iki şerit gidiş-iki şerit geliş yol. Hükümet ile pek aram yoktur ama yolları adam ettiler. (gerçi çoğunda hep yama çalışması var yeni yolların)
    burdur'a geldiğiniz de eğer antalya ise yolunuz devam, fethiye ise burdur ışıklarda fethiye tabelasında sağa doğru devam edeceksiniz. Inanın yol yağ gibi akıyor. Fethiye yönü biraz sıkıntılı burdur dan sonra, antalya yolu ise güzel..

    Molayı afyon da verin bence. Seçim şansınız çok, alışveriş imkanı da var. Uzun yolda hızlı gitmektense az mola vermek daha çabuk vardırır gideceğiniz yere, benden söylemesi.

    Iyi yolculuklar.
  8. #4
    offline
    ATT-SUKRU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.152

    Teşekkür ederim kısacası antalya tabelasını takip edeceğim yani dimi

       ozgurcakici Nickli Üyeden Alıntı
    en basit güzergahtır aslında. Istanbul dan otoyola girin, sapanca dan antalya tabelası ile otoyoldan ayrılıyorsunuz, sakın kaçırmayın :d
    sonrası burdur'a kadar otoban olmasa da hep bölünmüş yol, iki şerit gidiş-iki şerit geliş yol. Hükümet ile pek aram yoktur ama yolları adam ettiler. (gerçi çoğunda hep yama çalışması var yeni yolların)
    burdur'a geldiğiniz de eğer antalya ise yolunuz devam, fethiye ise burdur ışıklarda fethiye tabelasında sağa doğru devam edeceksiniz. Inanın yol yağ gibi akıyor. Fethiye yönü biraz sıkıntılı burdur dan sonra, antalya yolu ise güzel..

    Molayı afyon da verin bence. Seçim şansınız çok, alışveriş imkanı da var. Uzun yolda hızlı gitmektense az mola vermek daha çabuk vardırır gideceğiniz yere, benden söylemesi.

    Iyi yolculuklar.

  9. #5
    offline
    ozgurcakici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Özgür ÇAKICI
    Üyelik Tarihi
    17/04/2011
    Yer
    istanbul
    Yaş
    48
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    103
    34AA001

    Cevap: Yol tarifi istanbul-burdur arası

    aynen.. Eğer istikamet Antalya ise zaten şehir içine kadar tabelalar var. Fethiye ise Burdur dan sapacaksın, gene tabela var.. Yol çok rahat.
  10. #5
    offline
    ozgurcakici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    103

    aynen.. Eğer istikamet Antalya ise zaten şehir içine kadar tabelalar var. Fethiye ise Burdur dan sapacaksın, gene tabela var.. Yol çok rahat.

  11. #6
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    34
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.120
    HU TE 2016

    Cevap: Yol tarifi istanbul-burdur arası

    Sükrü abim bende bilmiyorum, bende Istanbul a nasil gelip oradan Memlekete nasil gececegim diye düsünüyorum
  12. #6
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.120

    Sükrü abim bende bilmiyorum, bende Istanbul a nasil gelip oradan Memlekete nasil gececegim diye düsünüyorum

  13. #7
    offline
    meke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    02/03/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    51
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    209

    Cevap: Yol tarifi istanbul-burdur arası

    Şükrü, ozgurcakici arkadaşımız çok güzel tarif etmiş, aynen öyle.
    Mola yeri olarak; yola erken çıkacaksanız adapazarında otobandan sağa dönüp bölünmüş yola girdiğinizde 25-30 dk sonra pamukova var, orada bir sürü otobüs mola yeri var, tost çay yapılabilir.
    Sonrasında Kütahya Afyona kadar 2-3 saat sürüyor. Afyonda öğle yemeği (Varan veya Özdilek) sonrasında Burdur'a selametle inşallah.
    Afyondaki tesislerde et döner yapan yer bulamamıştık, hep sucuk dönerdi. Ama kaymaklı ekmek kadayıfları muhteşemdi. Biz özdilek'de durmuştuk.

    İyi yolculuklar. (Bu durumda 4 Eylül buluşmasına gelmiyorsun herhalde)
  14. #7
    offline
    meke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    209

    Şükrü, ozgurcakici arkadaşımız çok güzel tarif etmiş, aynen öyle.
    Mola yeri olarak; yola erken çıkacaksanız adapazarında otobandan sağa dönüp bölünmüş yola girdiğinizde 25-30 dk sonra pamukova var, orada bir sürü otobüs mola yeri var, tost çay yapılabilir.
    Sonrasında Kütahya Afyona kadar 2-3 saat sürüyor. Afyonda öğle yemeği (Varan veya Özdilek) sonrasında Burdur'a selametle inşallah.
    Afyondaki tesislerde et döner yapan yer bulamamıştık, hep sucuk dönerdi. Ama kaymaklı ekmek kadayıfları muhteşemdi. Biz özdilek'de durmuştuk.

    İyi yolculuklar. (Bu durumda 4 Eylül buluşmasına gelmiyorsun herhalde)

  15. #8
    offline
    ATT-SUKRU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ŞÜKRÜ
    Üyelik Tarihi
    23/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.152
    34GY2211

    Cevap: Yol tarifi istanbul-burdur arası

    teşekkür ederim sabah 6 gibi yola çıkmayı düşünüyorum
    maalesef buluşmaya katılamıyorum 3 eylülde yeğenim düğünü var

       meke Nickli Üyeden Alıntı
    Şükrü, ozgurcakici arkadaşımız çok güzel tarif etmiş, aynen öyle.
    Mola yeri olarak; yola erken çıkacaksanız adapazarında otobandan sağa dönüp bölünmüş yola girdiğinizde 25-30 dk sonra pamukova var, orada bir sürü otobüs mola yeri var, tost çay yapılabilir.
    Sonrasında Kütahya Afyona kadar 2-3 saat sürüyor. Afyonda öğle yemeği (Varan veya Özdilek) sonrasında Burdur'a selametle inşallah.
    Afyondaki tesislerde et döner yapan yer bulamamıştık, hep sucuk dönerdi. Ama kaymaklı ekmek kadayıfları muhteşemdi. Biz özdilek'de durmuştuk.

    İyi yolculuklar. (Bu durumda 4 Eylül buluşmasına gelmiyorsun herhalde)
  16. #8
    offline
    ATT-SUKRU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.152

    teşekkür ederim sabah 6 gibi yola çıkmayı düşünüyorum
    maalesef buluşmaya katılamıyorum 3 eylülde yeğenim düğünü var

       meke Nickli Üyeden Alıntı
    Şükrü, ozgurcakici arkadaşımız çok güzel tarif etmiş, aynen öyle.
    Mola yeri olarak; yola erken çıkacaksanız adapazarında otobandan sağa dönüp bölünmüş yola girdiğinizde 25-30 dk sonra pamukova var, orada bir sürü otobüs mola yeri var, tost çay yapılabilir.
    Sonrasında Kütahya Afyona kadar 2-3 saat sürüyor. Afyonda öğle yemeği (Varan veya Özdilek) sonrasında Burdur'a selametle inşallah.
    Afyondaki tesislerde et döner yapan yer bulamamıştık, hep sucuk dönerdi. Ama kaymaklı ekmek kadayıfları muhteşemdi. Biz özdilek'de durmuştuk.

    İyi yolculuklar. (Bu durumda 4 Eylül buluşmasına gelmiyorsun herhalde)

  17. #9
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mert
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    51
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    3.616
    34 HM 8627

    Cevap: Yol tarifi istanbul-burdur arası

    İyi yolculuklar ve tatiller Sukru.
    Bol bol gez, dolas , Passat resimlerini cekmeyi unutma.
    Keske 4 Eylul bulusmasinda seni aramizda gorebilseydik.
  18. #9
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.616

    İyi yolculuklar ve tatiller Sukru.
    Bol bol gez, dolas , Passat resimlerini cekmeyi unutma.
    Keske 4 Eylul bulusmasinda seni aramizda gorebilseydik.

  19. #10
    offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sercan Ağaoğlu
    Üyelik Tarihi
    17/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    29
    Model
    Jetta
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    19.615
    34 JB 0257

    Cevap: Yol tarifi istanbul-burdur arası

    Hayırlı yolculuklar Şükrü abim bol bol fotoğraf bekliyor olucaz
  20. #10
    offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    19.615

    Hayırlı yolculuklar Şükrü abim bol bol fotoğraf bekliyor olucaz