Beğendiğiniz Passat Resimleri

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1591
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    Passat Turkiye

    senin icin mehmet abi
    Bunun yazilari var ne kadar igrenc duruyor Dursun abi
  2. #1591
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    Passat Turkiye

    senin icin mehmet abi
    Bunun yazilari var ne kadar igrenc duruyor Dursun abi

  3. #1592
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.776
    1-BSE 531

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Bunun yazilari var ne kadar igrenc duruyor Dursun abi

    yasin ceviriyimde adamin yazilarinimi cikariyim

    simdi bi tek aklimda olan yilmaz abinin yazilari var
  4. #1592
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.776

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Bunun yazilari var ne kadar igrenc duruyor Dursun abi

    yasin ceviriyimde adamin yazilarinimi cikariyim

    simdi bi tek aklimda olan yilmaz abinin yazilari var

  5. #1593
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    yasin ceviriyimde adamin yazilarinimi cikariyim

    simdi bi tek aklimda olan yilmaz abinin yazilari var
    Abi onun kini semfoni orkestrasi ile sök lütfen . Hatta geleneksel Pejo yazilarinida yapistir
  6. #1593
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    yasin ceviriyimde adamin yazilarinimi cikariyim

    simdi bi tek aklimda olan yilmaz abinin yazilari var
    Abi onun kini semfoni orkestrasi ile sök lütfen . Hatta geleneksel Pejo yazilarinida yapistir

  7. #1594
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.776
    1-BSE 531

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Abi onun kini semfoni orkestrasi ile sök lütfen . Hatta geleneksel Pejo yazilarinida yapistir


    halledecez yasinim
    VW_Passat bunu beğendi
  8. #1594
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.776

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Abi onun kini semfoni orkestrasi ile sök lütfen . Hatta geleneksel Pejo yazilarinida yapistir


    halledecez yasinim

  9. #1595
    offline
    Lukunku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mehmet
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    Yer
    Batı Ege. :))
    Yaş
    49
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    8.177

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    Passat Turkiye

    senin icin mehmet abi
    Oooww, çok güzel. Böyle yolda giden Variant'lara bayılıyorum. Teşekkür ederim...
  10. #1595
    offline
    Lukunku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    8.177

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    Passat Turkiye

    senin icin mehmet abi
    Oooww, çok güzel. Böyle yolda giden Variant'lara bayılıyorum. Teşekkür ederim...

  11. #1596
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.776
    1-BSE 531

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       Lukunku Nickli Üyeden Alıntı
    Oooww, çok güzel. Böyle yolda giden Variant'lara bayılıyorum. Teşekkür ederim...
    rica ederim abi
    cep telefonum degilde bi prof. fotograf makinam olsaydi daha guzel bi fotagraf olacagina eminim abi, gokyuzu tam renginde etraf yesillik ve otobanda tek basina giden bi variant yani o zaman bizim arabanin kabutunuda gostermezdim
    Lukunku bunu beğendi
  12. #1596
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.776

       Lukunku Nickli Üyeden Alıntı
    Oooww, çok güzel. Böyle yolda giden Variant'lara bayılıyorum. Teşekkür ederim...
    rica ederim abi
    cep telefonum degilde bi prof. fotograf makinam olsaydi daha guzel bi fotagraf olacagina eminim abi, gokyuzu tam renginde etraf yesillik ve otobanda tek basina giden bi variant yani o zaman bizim arabanin kabutunuda gostermezdim

  13. #1597
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı

    halledecez yasinim
    insallah okuyordur bunuda Yilmaz abim ve son günlerini gecirir yazili Passat i ile . Abi bende orada olmak isterdim
  14. #1597
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı

    halledecez yasinim
    insallah okuyordur bunuda Yilmaz abim ve son günlerini gecirir yazili Passat i ile . Abi bende orada olmak isterdim

  15. #1598
    offline
    Lukunku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mehmet
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    Yer
    Batı Ege. :))
    Yaş
    49
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    8.177

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

    Passat Turkiye
    Y_o_L_c_U_38 bunu beğendi
  16. #1598
    offline
    Lukunku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    8.177

    Passat Turkiye

  17. #1599
    offline
    Lukunku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mehmet
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    Yer
    Batı Ege. :))
    Yaş
    49
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    8.177

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

    Jantlarını beğendim
    Passat Turkiye

    Passat Turkiye
    VW_Passat ve sivil bunu beğendi.
  18. #1599
    offline
    Lukunku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    8.177

    Jantlarını beğendim
    Passat Turkiye

    Passat Turkiye

  19. #1600
    offline
    gokbrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökay
    Üyelik Tarihi
    23/09/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    43
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    2.772

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    yasin ceviriyimde adamin yazilarinimi cikariyim

    simdi bi tek aklimda olan yilmaz abinin yazilari var
    Benim yazılarda duruyor Dursun
  20. #1600
    offline
    gokbrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.772

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    yasin ceviriyimde adamin yazilarinimi cikariyim

    simdi bi tek aklimda olan yilmaz abinin yazilari var
    Benim yazılarda duruyor Dursun

  21. #1601
    offline
    suayb_a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ŞUAYİP AKDERE
    Üyelik Tarihi
    25/04/2012
    Yer
    ORDU
    Yaş
    33
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    2.786
    52 DS 373

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       gokbrk Nickli Üyeden Alıntı
    Benim yazılarda duruyor Dursun
    aaa Gökay abi yazılara karsıyız bılıyorsun abi hemen sokmemız lazım onu
  22. #1601
    offline
    suayb_a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.786

       gokbrk Nickli Üyeden Alıntı
    Benim yazılarda duruyor Dursun
    aaa Gökay abi yazılara karsıyız bılıyorsun abi hemen sokmemız lazım onu

  23. #1602
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.776
    1-BSE 531

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       gokbrk Nickli Üyeden Alıntı
    Benim yazılarda duruyor Dursun

    abi istanbulda gorusebilseydik seninkileri bne cikarirdim ama kalmayacam, is sana kaldi, cok basit zaten biliyorsun lazim olan tek sey ip
  24. #1602
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.776

       gokbrk Nickli Üyeden Alıntı
    Benim yazılarda duruyor Dursun

    abi istanbulda gorusebilseydik seninkileri bne cikarirdim ama kalmayacam, is sana kaldi, cok basit zaten biliyorsun lazim olan tek sey ip

  25. #1603
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.776
    1-BSE 531

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

    Passat Turkiye
    VW_Passat ve Lukunku bunu beğendi.
  26. #1603
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.776

    Passat Turkiye

  27. #1604
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

    Tanistirayim,

    Soldan saga,

    2010 Model Passat Variant Highline 2.0 TDI 140HP 6-Vites Manuel / 2007 Model Passat Trendline 1.9 TDI 105HP 5-Vites Manuel

    Kazakistanli Is arkadasimin araci . Kodlama yapilmistir aracin sira yazilari sökmeye geldi zaten 1.9 yazisi yok yani TDI yanliz siritmis orada dimi Prof. Dr. Dursun abim

    Passat Turkiye
    mert ve Y_o_L_c_U_38 bunu beğendi.
  28. #1604
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

    Tanistirayim,

    Soldan saga,

    2010 Model Passat Variant Highline 2.0 TDI 140HP 6-Vites Manuel / 2007 Model Passat Trendline 1.9 TDI 105HP 5-Vites Manuel

    Kazakistanli Is arkadasimin araci . Kodlama yapilmistir aracin sira yazilari sökmeye geldi zaten 1.9 yazisi yok yani TDI yanliz siritmis orada dimi Prof. Dr. Dursun abim

    Passat Turkiye

  29. #1605
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.776
    1-BSE 531

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

    kesinlikle o yazilarin silinmesi lazim yasin
  30. #1605
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.776

    kesinlikle o yazilarin silinmesi lazim yasin

  31. #1606
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    kesinlikle o yazilarin silinmesi lazim yasin
    arkadas bu araci benim eski Gümüs Simsek 2007 Model Passat Sportline aracim ile ayni günde almisti tek fark onun ki 100km lik Volkswagen araci idi benimki sifir o günden bugüne aracinda hic bir sorunu olmadi masallah. Aracinda ekstra da yok Auto-Hold, RCD300, Parksensörleri, MFA+ Gösterge Paneli ve Alarmsistemi disinda . Kol dayama yok, Orta Panelde radyonun üzerinde 2 tane cekmece yok, arka Camlar mekanik elle cevirip indirip kaldiriyorsun. Ama sifir sorun demekki donanimdan kaynaklanyior bazi sorunlar
  32. #1606
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    kesinlikle o yazilarin silinmesi lazim yasin
    arkadas bu araci benim eski Gümüs Simsek 2007 Model Passat Sportline aracim ile ayni günde almisti tek fark onun ki 100km lik Volkswagen araci idi benimki sifir o günden bugüne aracinda hic bir sorunu olmadi masallah. Aracinda ekstra da yok Auto-Hold, RCD300, Parksensörleri, MFA+ Gösterge Paneli ve Alarmsistemi disinda . Kol dayama yok, Orta Panelde radyonun üzerinde 2 tane cekmece yok, arka Camlar mekanik elle cevirip indirip kaldiriyorsun. Ama sifir sorun demekki donanimdan kaynaklanyior bazi sorunlar

  33. #1607
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.776
    1-BSE 531

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

    yasin bi abim bana DCC konusunda aynen onu dedi ne kadar elektronik o kadar sorun elinden geldigi kadar elektronikten uzak dur demisti arabayi alirken
  34. #1607
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.776

    yasin bi abim bana DCC konusunda aynen onu dedi ne kadar elektronik o kadar sorun elinden geldigi kadar elektronikten uzak dur demisti arabayi alirken

  35. #1608
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    yasin bi abim bana DCC konusunda aynen onu dedi ne kadar elektronik o kadar sorun elinden geldigi kadar elektronikten uzak dur demisti arabayi alirken
    Tamam da elektroniksizde aracin sürüs zevki bitiyor . Gider 90 Model Passat alirim daha saglam .

    Araba dedigin, kendi park edecek.
    Araba dedigin, elini biraktiginda kendi gidecek yolu takip edip
    Araba dedigin, uyudugunda Direksyon hakimiyetini devam olarak senin icin kullanacak.
    Araba dedigin, hiz ve aradaki mesafeyi takip edecek gerektiginde sen uyurken Fren yapacak (bitiyorum ACC ye onuda alacam bir dahakine hatta bu araca bile taktiririm ama biraz sikar ).
    vs. vs. liste cok uzun
  36. #1608
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    yasin bi abim bana DCC konusunda aynen onu dedi ne kadar elektronik o kadar sorun elinden geldigi kadar elektronikten uzak dur demisti arabayi alirken
    Tamam da elektroniksizde aracin sürüs zevki bitiyor . Gider 90 Model Passat alirim daha saglam .

    Araba dedigin, kendi park edecek.
    Araba dedigin, elini biraktiginda kendi gidecek yolu takip edip
    Araba dedigin, uyudugunda Direksyon hakimiyetini devam olarak senin icin kullanacak.
    Araba dedigin, hiz ve aradaki mesafeyi takip edecek gerektiginde sen uyurken Fren yapacak (bitiyorum ACC ye onuda alacam bir dahakine hatta bu araca bile taktiririm ama biraz sikar ).
    vs. vs. liste cok uzun

  37. #1609
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.776
    1-BSE 531

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Tamam da elektroniksizde aracin sürüs zevki bitiyor . Gider 90 Model Passat alirim daha saglam .

    Araba dedigin, kendi park edecek.
    Araba dedigin, elini biraktiginda kendi gidecek yolu takip edip
    Araba dedigin, uyudugunda Direksyon hakimiyetini devam olarak senin icin kullanacak.
    Araba dedigin, hiz ve aradaki mesafeyi takip edecek gerektiginde sen uyurken Fren yapacak (bitiyorum ACC ye onuda alacam bir dahakine hatta bu araca bile taktiririm ama biraz sikar ).
    vs. vs. liste cok uzun

    bunlar olunca arabayi sen surmuyorsunki yasin, ne anladim bne bu arabayi surmekten
  38. #1609
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.776

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Tamam da elektroniksizde aracin sürüs zevki bitiyor . Gider 90 Model Passat alirim daha saglam .

    Araba dedigin, kendi park edecek.
    Araba dedigin, elini biraktiginda kendi gidecek yolu takip edip
    Araba dedigin, uyudugunda Direksyon hakimiyetini devam olarak senin icin kullanacak.
    Araba dedigin, hiz ve aradaki mesafeyi takip edecek gerektiginde sen uyurken Fren yapacak (bitiyorum ACC ye onuda alacam bir dahakine hatta bu araca bile taktiririm ama biraz sikar ).
    vs. vs. liste cok uzun

    bunlar olunca arabayi sen surmuyorsunki yasin, ne anladim bne bu arabayi surmekten

  39. #1610
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    bunlar olunca arabayi sen surmuyorsunki yasin, ne anladim bne bu arabayi surmekten
    Iste o zevk veriyor abicim, sen sürmeyecen eziyet cekmeyecen .

    Misal söyle anlatayim, düsünki Arac kendi kendine Park ediyor Direksyon dönüyor vs. her seferinde vay anasini diyorsun . Yani bunlar böyle birsey. Su araci aldigimdan beri Park sorunum hic olmadi ayiptir söylemesi . Manuel Park et de park edemiyorum Bayan sürücüler gibi dermisim millet üstüme yürüyecek simdi kilicimi cekiyorum
  40. #1610
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    bunlar olunca arabayi sen surmuyorsunki yasin, ne anladim bne bu arabayi surmekten
    Iste o zevk veriyor abicim, sen sürmeyecen eziyet cekmeyecen .

    Misal söyle anlatayim, düsünki Arac kendi kendine Park ediyor Direksyon dönüyor vs. her seferinde vay anasini diyorsun . Yani bunlar böyle birsey. Su araci aldigimdan beri Park sorunum hic olmadi ayiptir söylemesi . Manuel Park et de park edemiyorum Bayan sürücüler gibi dermisim millet üstüme yürüyecek simdi kilicimi cekiyorum

  41. #1611
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.776
    1-BSE 531

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Iste o zevk veriyor abicim, sen sürmeyecen eziyet cekmeyecen .

    Misal söyle anlatayim, düsünki Arac kendi kendine Park ediyor Direksyon dönüyor vs. her seferinde vay anasini diyorsun . Yani bunlar böyle birsey. Su araci aldigimdan beri Park sorunum hic olmadi ayiptir söylemesi . Manuel Park et de park edemiyorum Bayan sürücüler gibi dermisim millet üstüme yürüyecek simdi kilicimi cekiyorum
    anlasildi senin neden parkassist aldigin
  42. #1611
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.776

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Iste o zevk veriyor abicim, sen sürmeyecen eziyet cekmeyecen .

    Misal söyle anlatayim, düsünki Arac kendi kendine Park ediyor Direksyon dönüyor vs. her seferinde vay anasini diyorsun . Yani bunlar böyle birsey. Su araci aldigimdan beri Park sorunum hic olmadi ayiptir söylemesi . Manuel Park et de park edemiyorum Bayan sürücüler gibi dermisim millet üstüme yürüyecek simdi kilicimi cekiyorum
    anlasildi senin neden parkassist aldigin

  43. #1612
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    anlasildi senin neden parkassist aldigin
    Abicim eski Sedan ile cok güzel Park ederdim artik ParkAssist bu görevi benden aldi. Kerata benden hizli ve iyi manevra yapiyor
  44. #1612
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    anlasildi senin neden parkassist aldigin
    Abicim eski Sedan ile cok güzel Park ederdim artik ParkAssist bu görevi benden aldi. Kerata benden hizli ve iyi manevra yapiyor

  45. #1613
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    48
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.009

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    yasin bi abim bana DCC konusunda aynen onu dedi ne kadar elektronik o kadar sorun elinden geldigi kadar elektronikten uzak dur demisti arabayi alirken
    aynen katılıyorum mümkünse manuel olsun herşeyi ama şık
  46. #1613
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.009

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    yasin bi abim bana DCC konusunda aynen onu dedi ne kadar elektronik o kadar sorun elinden geldigi kadar elektronikten uzak dur demisti arabayi alirken
    aynen katılıyorum mümkünse manuel olsun herşeyi ama şık

  47. #1614
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    48
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.009

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    bunlar olunca arabayi sen surmuyorsunki yasin, ne anladim bne bu arabayi surmekten
    Ayrıca bu kadar teknolojiye güvenmemek lazım beyin sapıtır sensör tutukluk yapar falan .. Yasin eli kolu bağlı park ederken bir gün toslar bir yere
    Y_o_L_c_U_38 bunu beğendi
  48. #1614
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.009

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    bunlar olunca arabayi sen surmuyorsunki yasin, ne anladim bne bu arabayi surmekten
    Ayrıca bu kadar teknolojiye güvenmemek lazım beyin sapıtır sensör tutukluk yapar falan .. Yasin eli kolu bağlı park ederken bir gün toslar bir yere

  49. #1615
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    48
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.009

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Tamam da elektroniksizde aracin sürüs zevki bitiyor . Gider 90 Model Passat alirim daha saglam .

    Araba dedigin, kendi park edecek.
    Araba dedigin, elini biraktiginda kendi gidecek yolu takip edip
    Araba dedigin, uyudugunda Direksyon hakimiyetini devam olarak senin icin kullanacak.
    Araba dedigin, hiz ve aradaki mesafeyi takip edecek gerektiginde sen uyurken Fren yapacak (bitiyorum ACC ye onuda alacam bir dahakine hatta bu araca bile taktiririm ama biraz sikar ).
    vs. vs. liste cok uzun
    Yasin 90 model TDI ın nesi eksik bizimkilerden hatta daha üstün niye mi arıza yaptığında hemen buluveriyorsun
  50. #1615
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.009

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Tamam da elektroniksizde aracin sürüs zevki bitiyor . Gider 90 Model Passat alirim daha saglam .

    Araba dedigin, kendi park edecek.
    Araba dedigin, elini biraktiginda kendi gidecek yolu takip edip
    Araba dedigin, uyudugunda Direksyon hakimiyetini devam olarak senin icin kullanacak.
    Araba dedigin, hiz ve aradaki mesafeyi takip edecek gerektiginde sen uyurken Fren yapacak (bitiyorum ACC ye onuda alacam bir dahakine hatta bu araca bile taktiririm ama biraz sikar ).
    vs. vs. liste cok uzun
    Yasin 90 model TDI ın nesi eksik bizimkilerden hatta daha üstün niye mi arıza yaptığında hemen buluveriyorsun

  51. #1616
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    48
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.009

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Tamam da elektroniksizde aracin sürüs zevki bitiyor . Gider 90 Model Passat alirim daha saglam .

    Araba dedigin, kendi park edecek.
    Araba dedigin, elini biraktiginda kendi gidecek yolu takip edip
    Araba dedigin, uyudugunda Direksyon hakimiyetini devam olarak senin icin kullanacak.
    Araba dedigin, hiz ve aradaki mesafeyi takip edecek gerektiginde sen uyurken Fren yapacak (bitiyorum ACC ye onuda alacam bir dahakine hatta bu araca bile taktiririm ama biraz sikar ).
    vs. vs. liste cok uzun
    olum sen teknoloji sapığı olmuşsun
  52. #1616
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.009

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Tamam da elektroniksizde aracin sürüs zevki bitiyor . Gider 90 Model Passat alirim daha saglam .

    Araba dedigin, kendi park edecek.
    Araba dedigin, elini biraktiginda kendi gidecek yolu takip edip
    Araba dedigin, uyudugunda Direksyon hakimiyetini devam olarak senin icin kullanacak.
    Araba dedigin, hiz ve aradaki mesafeyi takip edecek gerektiginde sen uyurken Fren yapacak (bitiyorum ACC ye onuda alacam bir dahakine hatta bu araca bile taktiririm ama biraz sikar ).
    vs. vs. liste cok uzun
    olum sen teknoloji sapığı olmuşsun

  53. #1617
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin 90 model TDI ın nesi eksik bizimkilerden hatta daha üstün niye mi arıza yaptığında hemen buluveriyorsun
    Ya ona bakarsan bizim 91 MOdel PAssat Variant GL de ögleydi. Kaputu actinmi Motoru bile rahat sökebiliyordun yerinden.

    Ama artik devir degisti
  54. #1617
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin 90 model TDI ın nesi eksik bizimkilerden hatta daha üstün niye mi arıza yaptığında hemen buluveriyorsun
    Ya ona bakarsan bizim 91 MOdel PAssat Variant GL de ögleydi. Kaputu actinmi Motoru bile rahat sökebiliyordun yerinden.

    Ama artik devir degisti

  55. #1618
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    olum sen teknoloji sapığı olmuşsun
    Evet cünkü bu tür Teknolojiyi seviyorum ve o verdigim parayida kullaniyorum her zaman yani degiyor. Ayni ParkAssist gibi, Türkiye de bile kullaniyorum bunu
  56. #1618
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    olum sen teknoloji sapığı olmuşsun
    Evet cünkü bu tür Teknolojiyi seviyorum ve o verdigim parayida kullaniyorum her zaman yani degiyor. Ayni ParkAssist gibi, Türkiye de bile kullaniyorum bunu

  57. #1619
    offline
    suayb_a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ŞUAYİP AKDERE
    Üyelik Tarihi
    25/04/2012
    Yer
    ORDU
    Yaş
    33
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    2.786
    52 DS 373
    Bugun ablamlar geldi aydindan onlari almaya gittim bi baktim evin yaninda passat Passat Turkiye


    ALİZE ASLANI
  58. #1619
    offline
    suayb_a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.786

    Bugun ablamlar geldi aydindan onlari almaya gittim bi baktim evin yaninda passat Passat Turkiye


    ALİZE ASLANI

  59. #1620
    offline
    Lukunku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mehmet
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    Yer
    Batı Ege. :))
    Yaş
    49
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    8.177

    Cevap: Beğendiğiniz Passat Resimleri


    Piretopragi
    Passat Turkiye

    Passat Turkiye

    Passat Turkiye

    Passat Turkiye

    Passat Turkiye

    Passat Turkiye
  60. #1620
    offline
    Lukunku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    8.177


    Piretopragi
    Passat Turkiye

    Passat Turkiye

    Passat Turkiye

    Passat Turkiye

    Passat Turkiye

    Passat Turkiye