Tatil/Yol maceralarımız

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

1. #1

Tatil/Yol maceralarımız

Dostlar bildiğiniz gib. tatile çıktım..Elazığ>Malatya>Adana>Antalya>Aydın>İzmir>A nkara>Sivas>Malatya>Elazığ olarak yolculuğu tamamlayacağım.yapacağım yol göz önüne alınırsa yarım bir Türkiye turu sayılacak..Bu yolclukda yaşadığım olumlu/olumsız yönleri paylaşayım derken..şu an hepimiz hemen hemen tatildeyiz yoldaki olayları paylaşabileceğimiz bir topik açmak aklıma geldi.

.buyrun..
  2. #1

.buyrun..

3. #2

Cevap: Tatil/Yol maceralarımız

Tabi yine artık rutin haline gelen Sevgili Karayolları kurumuna sövgü ile başlamak istiyorum..

Malatyadan Antalya ya için iki seçenek vardı önümde Malatya>Adana>Karaman>Akseki>Antalya

veya Malatya>Kayseri>Konya>Akseki>Antalya

Adana otobanında eşimin daha rahat yolculuk yapabileceğini düşünerek ilk seçeneği seçtim..ve yola çıktık..otobanı CC açık 130 km hızla(ki benim için fazla hız yoktur) geçtik..yol bilgisayarı 7.0 gösterdi aracın LPG li olduğunu düşünürsek 130 km de bu rakam çok mutluluk verici idi..Ön koltuğu komple yatırdım ve arabayı yastıkla doldurdum..Bebek beklediğimiz için eşimin rahat olması öncelikdi benim için..Yolculuk çok rahat geçti..özellikle eşim passatın genişliğinde bir o yanda uyudu bir bu yanda hiç rahatsız olmadı..şarkı türkü derken Konya ereğliye vardık..1000 kmlik yolun 700 kmsini gelmiştik..ne kaldıki şurada 300

Ereğliden Karamana çıktık GPS karamana 50 km diyor duki.birden yol çalışması taze çakıl dökülmüş,o azgın o kuduröuş kamyonlar öyle bir sürüyorki bir kaç defa taş yağmuru geçirdik benim tansiyon yükseldi tabi.tadım kaçtı derken..taş bitti..taze zift başladı..akşak 19.00 civarı asfaltmı ziftmi anlayamdan ziftin ortasında buldum kendimi..araba resmen saplandı zaten hanıma dedim ben gidemem bu yolu ziftin bittiği yerin ucu bucağı görünmüyor..tahmini 30-40 metre kadar zifte girmiştim ama..ordan U çektik benzinliğe çektim..

ve hazin manzara..arabb kısmen ama yoğun birşekilde ziftle kaplanmış..tekerrlerden şıp şıp zift damlıyor..benzinlikteki çocuk üstüpü denen kumaş esksi getirdi fazlaca. Bagajda bulunan Mrguiars Zift sökücü ile kabasını aldık ziftlerin..temizlemek ne mümkün sadece kabasını aldık..Araba yıkarken çizilmesin diyen ben üstüpüyle girdik..

Şu an internet kafedeyim Antalyada Bir yıkamacı buldum Passatı ona bıraktım komple azla yıkayacak arabayı..ne boya koruma kalacak ne başka bir şey..önemli değil gene yaparım temizlensinde..bir de inşallah siyah plastik aksamlar beyazlamaz gazdan...
  4. #2

veya Malatya>Kayseri>Konya>Akseki>Antalya

5. #3

Karayollarına Sövgü 2

Ereğlide zifte batıp karamana varamayınca Konya üzeri gitmek zorunda kaldık ve yolu 150 km civarı uzattık konya üzeri akseki yoluna döndük..Konya-Antalya arası 300 km görünüyor ama 3 saatte almak mimkin değil kısmen duble yol var ama tek yünlü gidiş geliş ve bol bol viraj..sakin sakin gidiyorum yorgunluk iyice baş göstermiş..deli bir clio symbol akamdan belirip sollanmayacak yerde solladı geçti ama gitmiyor abuk sabuk sürüyor...virajşlardan Passatın haddinedn fazla yavaşlamak zorunda kalıyorum..virajlara içerden girip dışarıdan çıkıyor felan..ilk önce hafif iniş ve sonra rampa bir düzlüğe geldik.Konyada yemek le felan oyalandığımız için gece 12 olmuş..

Neyse bu düzlükteyiz 3 şeritli trmanma şeritli yol ben bunu geçeyim dedim..orta şeride geçtim yokuş aşağı vedim gazı 120 leri buldum rampa yaklaştım ki..oda netakır tukur sesler ..sağa sola bakıyorum bi şey yok..Sevgili karayolalrı çok nizami bir şekilde SADECE orta şeride mucur dökmüş..ama ne sağ ne sol şeritte mucur yok..orta şeride nizami döktüğü için yol çizgileride kaybolmamış.Yol zaten oturmuş mucur resmen Bubi tuzağı..

Ayağımı gazdan çektim arabanın arka tarafı 1-2 sağa sola gitti Esp devreye girmiştir sanırım..yavaşlayıp sol şeride geçtim.

Arkadaşlar bu karayolları çalışması kadar ....lik olmaz,insan hayatı ile böyle oynanmaz..ne ,idüğü belirsiz yöneticiler ve çalışanlarla hayatımızla resmen kumar oynuyorlar....

Türkiye Karayolları kurumundan ve çalışanlarından nefret ediyorum işleri bana düşmesin oyarım..Beyanımdır
  6. #3

Karayollarına Sövgü 2

7. #4

Cevap: Tatil/Yol maceralarımız

Ha birde megane çıktı karşıma 40-50 ile anca gidiyor ama nasıl gidiyor 3 şeritli yolun en soluna kaçıyor ordan sağa bariyerlere çarpacak birden gene sola kırıyor..Dün kadir gecesi idi ama genede şöför ya full sarhoş yada bulaşacak birilerini arayan serseriler..bende yavaşladım uzaktan izledim..bir düzlükte en sola yanaşığ seri şekilde geçtim sonra duran trafik ekibine rasladım ve durumu söyledim gereğini yapmışlardır heralde..
  8. #4

9. #5
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    29.155
    HU TE 2016

Cevap: Tatil/Yol maceralarımız

Topik cok anlamli olmus Murat abim. Bende o zaman bu Topikte bir katkim olsun . Türkiye ye vardigimda Resim ve Video esliginde bir kac sey yazacagim
  10. #5
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)