Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler yeni ?

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler yeni ?

    Golf 7 cikti ilk Navigasyonsistemine izlenimlerim canli kurcalama firsatim olmasada (Detayli Video anlatimina göre gidiyorum)

    RNS510 (Continental) ile Discover Pro (Harman) arasindaki farklar;

    + 8" Inch Dokunmatik ekran, Parmak tanima özelligi ve Parmak la cesitli hareketler ile kullanim özelligi.
    (RNS510 da 5,4" Inch Dokunmatik ekran mevcut diger özellikler yok)

    + Album Cover ler Itunes teknolojisi ile kaydirma özelligi ile cikiyor
    (RNS510 da Album Cover yoktur, Dosyalar cikiyor)

    + Radyo Istasyonu Resimleri SD Kart üzerine yüklene biliyor
    (RNS510 da mümkün degil)

    + Görsel Parksistemi devreye girdiginde ayni zamanda OPS ekraninda Direksyonun konumunu görebiliyorsunuz ve esit olarak Radyo da iken OPS resmini ekranda görebiliyorsunuz
    (RNS510 da sadece OPS ve OPS 360° derece cikiyor, digerleri yok)

    + Trafik Isaretlerini gösterimi (sadece Sign Assist ile)
    (RNS510 da sadece Hizlari gösteriyordu)

    + CAR Diagnostic yani Aractaki tüm ayarlari, Lamba ayarlari, Asistansistemi Ayarlari, Ayna Ayarlari, Silgec ayarlari, Lastik Ayarlari, Komfor ayarlari vs. tüm hersey Navigasyon ekranindan görünüyor. Ayni zaman Komfor Yakit gösterimi ve Yol Bilgisayari bilgileri de Discover Pro ekranindan görebiliyoruz (bu tüm Multimedia Sistemleri icin gecerlidir)
    (RNS510 da bu tür özellik yoktur)

    + Menü gecisleri Efektlidir
    (RNS510 da yoktur)

    - Sesli komut sadece Telefon ve Navigasyon icin oluyor, Sesli komut sesi iyi anlamiyor. Burada RNS510 a arti Puan
    (RNS510 da Radyo, Media, Navigasyon ve Telefonu Sesli komut ile kullanabiliyorduk)

    Bu arada müjdeli bir Haber daha, adam son dakikada Motoru kapatip Anahtari Kontaktan cekildiginde Aynalarin katlanmasini isaretledi. Yani artik dügme devri bitmistir Volkswagen de . PASSAT B8 i 4 gözle bekliyorum, onda ne teknikler cikacak düsünemiyorum .


    Buyrun kendiniz izleyin

    sedat27 bunu beğendi
  2. #1
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

    Golf 7 cikti ilk Navigasyonsistemine izlenimlerim canli kurcalama firsatim olmasada (Detayli Video anlatimina göre gidiyorum)

    RNS510 (Continental) ile Discover Pro (Harman) arasindaki farklar;

    + 8" Inch Dokunmatik ekran, Parmak tanima özelligi ve Parmak la cesitli hareketler ile kullanim özelligi.
    (RNS510 da 5,4" Inch Dokunmatik ekran mevcut diger özellikler yok)

    + Album Cover ler Itunes teknolojisi ile kaydirma özelligi ile cikiyor
    (RNS510 da Album Cover yoktur, Dosyalar cikiyor)

    + Radyo Istasyonu Resimleri SD Kart üzerine yüklene biliyor
    (RNS510 da mümkün degil)

    + Görsel Parksistemi devreye girdiginde ayni zamanda OPS ekraninda Direksyonun konumunu görebiliyorsunuz ve esit olarak Radyo da iken OPS resmini ekranda görebiliyorsunuz
    (RNS510 da sadece OPS ve OPS 360° derece cikiyor, digerleri yok)

    + Trafik Isaretlerini gösterimi (sadece Sign Assist ile)
    (RNS510 da sadece Hizlari gösteriyordu)

    + CAR Diagnostic yani Aractaki tüm ayarlari, Lamba ayarlari, Asistansistemi Ayarlari, Ayna Ayarlari, Silgec ayarlari, Lastik Ayarlari, Komfor ayarlari vs. tüm hersey Navigasyon ekranindan görünüyor. Ayni zaman Komfor Yakit gösterimi ve Yol Bilgisayari bilgileri de Discover Pro ekranindan görebiliyoruz (bu tüm Multimedia Sistemleri icin gecerlidir)
    (RNS510 da bu tür özellik yoktur)

    + Menü gecisleri Efektlidir
    (RNS510 da yoktur)

    - Sesli komut sadece Telefon ve Navigasyon icin oluyor, Sesli komut sesi iyi anlamiyor. Burada RNS510 a arti Puan
    (RNS510 da Radyo, Media, Navigasyon ve Telefonu Sesli komut ile kullanabiliyorduk)

    Bu arada müjdeli bir Haber daha, adam son dakikada Motoru kapatip Anahtari Kontaktan cekildiginde Aynalarin katlanmasini isaretledi. Yani artik dügme devri bitmistir Volkswagen de . PASSAT B8 i 4 gözle bekliyorum, onda ne teknikler cikacak düsünemiyorum .


    Buyrun kendiniz izleyin


  3. #2
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.776
    1-BSE 531

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

    yasin Volkswagen BMW deki veya audideki gibi bi harita cikarmasi lazim artik komple europ, dogu bati olayini bitirmesi lazim,

    bu harita hakkinda bi bilgi yokmu yeni nesil multimedia sisteminde
  4. #2
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.776

    yasin Volkswagen BMW deki veya audideki gibi bi harita cikarmasi lazim artik komple europ, dogu bati olayini bitirmesi lazim,

    bu harita hakkinda bi bilgi yokmu yeni nesil multimedia sisteminde

  5. #3
    offline
    BeratYILDIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Berat
    Üyelik Tarihi
    16/01/2012
    Yer
    Sivas
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    1.735

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

    Tek kelimeyle harika ama Türkiye'ye 8 inch olanı gelmiyormuş.
  6. #3
    offline
    BeratYILDIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.735

    Tek kelimeyle harika ama Türkiye'ye 8 inch olanı gelmiyormuş.

  7. #4
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    yasin Volkswagen BMW deki veya audideki gibi bi harita cikarmasi lazim artik komple europ, dogu bati olayini bitirmesi lazim,

    bu harita hakkinda bi bilgi yokmu yeni nesil multimedia sisteminde
    Evet bunada bir güzel Haberim var, Volkswagen.de Sitesinde okumustum Discover Pro da tek bir Harita var oda Europa yani artik Dogu ve Bati Avrupa birlesti . Abi BMW ve Mercedesi rakip tutma, Volkswagen onlari linc eder
  8. #4
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    yasin Volkswagen BMW deki veya audideki gibi bi harita cikarmasi lazim artik komple europ, dogu bati olayini bitirmesi lazim,

    bu harita hakkinda bi bilgi yokmu yeni nesil multimedia sisteminde
    Evet bunada bir güzel Haberim var, Volkswagen.de Sitesinde okumustum Discover Pro da tek bir Harita var oda Europa yani artik Dogu ve Bati Avrupa birlesti . Abi BMW ve Mercedesi rakip tutma, Volkswagen onlari linc eder

  9. #5
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.776
    1-BSE 531

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Evet bunada bir güzel Haberim var, Volkswagen.de Sitesinde okumustum Discover Pro da tek bir Harita var oda Europa yani artik Dogu ve Bati Avrupa birlesti . Abi BMW ve Mercedesi rakip tutma, Volkswagen onlari linc eder
    bak bu iyi oldu artik direk kayseri yazabilecegiz izine giderken

    yasin dayi oglu 3.18d aldi, kucuk olmasinin haricinde hicte yabana atilacak gibi degil
  10. #5
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.776

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Evet bunada bir güzel Haberim var, Volkswagen.de Sitesinde okumustum Discover Pro da tek bir Harita var oda Europa yani artik Dogu ve Bati Avrupa birlesti . Abi BMW ve Mercedesi rakip tutma, Volkswagen onlari linc eder
    bak bu iyi oldu artik direk kayseri yazabilecegiz izine giderken

    yasin dayi oglu 3.18d aldi, kucuk olmasinin haricinde hicte yabana atilacak gibi degil

  11. #6
    offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.963
    34 DB 2029

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Evet bunada bir güzel Haberim var, Volkswagen.de Sitesinde okumustum Discover Pro da tek bir Harita var oda Europa yani artik Dogu ve Bati Avrupa birlesti . Abi BMW ve Mercedesi rakip tutma, Volkswagen onlari linc eder
    Sakin ol Yasin yavaş

    Bu arada müthiş bir sistem diğer modellere bunu entegre etmek için bence b8'i falan beklemezler, b7'yede uydururlar bunu bence
  12. #6
    offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.963

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Evet bunada bir güzel Haberim var, Volkswagen.de Sitesinde okumustum Discover Pro da tek bir Harita var oda Europa yani artik Dogu ve Bati Avrupa birlesti . Abi BMW ve Mercedesi rakip tutma, Volkswagen onlari linc eder
    Sakin ol Yasin yavaş

    Bu arada müthiş bir sistem diğer modellere bunu entegre etmek için bence b8'i falan beklemezler, b7'yede uydururlar bunu bence

  13. #7
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    bak bu iyi oldu artik direk kayseri yazabilecegiz izine giderken

    yasin dayi oglu 3.18d aldi, kucuk olmasinin haricinde hicte yabana atilacak gibi degil
    Kayseri yi göstermiyormus ama
  14. #7
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    bak bu iyi oldu artik direk kayseri yazabilecegiz izine giderken

    yasin dayi oglu 3.18d aldi, kucuk olmasinin haricinde hicte yabana atilacak gibi degil
    Kayseri yi göstermiyormus ama

  15. #8
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    Sakin ol Yasin yavaş

    Bu arada müthiş bir sistem diğer modellere bunu entegre etmek için bence b8'i falan beklemezler, b7'yede uydururlar bunu bence
    Sistem ve Teknolojik olarak özellikle Mercedes ccok cok geride Emre abim .

    Passat B7 ye büyük ihtimal ile eklenmez cünkü 1 sene sonra yeni Passat cikiyor.
  16. #8
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    Sakin ol Yasin yavaş

    Bu arada müthiş bir sistem diğer modellere bunu entegre etmek için bence b8'i falan beklemezler, b7'yede uydururlar bunu bence
    Sistem ve Teknolojik olarak özellikle Mercedes ccok cok geride Emre abim .

    Passat B7 ye büyük ihtimal ile eklenmez cünkü 1 sene sonra yeni Passat cikiyor.

  17. #9
    offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.963
    34 DB 2029

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

    Eeee ben Mart ayında dizele geçmeyi düşünüyordum sipariş verecektim ben bekleyemem o kadar Golf 7 yolcusuyum demekki
  18. #9
    offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.963

    Eeee ben Mart ayında dizele geçmeyi düşünüyordum sipariş verecektim ben bekleyemem o kadar Golf 7 yolcusuyum demekki

  19. #10
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.776
    1-BSE 531

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    Eeee ben Mart ayında dizele geçmeyi düşünüyordum sipariş verecektim ben bekleyemem o kadar Golf 7 yolcusuyum demekki

    hayirli olsun emre

    ama varianttan sonra golf sana biraz kucuk gelebilir, daralip bunalirsin
  20. #10
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.776

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    Eeee ben Mart ayında dizele geçmeyi düşünüyordum sipariş verecektim ben bekleyemem o kadar Golf 7 yolcusuyum demekki

    hayirli olsun emre

    ama varianttan sonra golf sana biraz kucuk gelebilir, daralip bunalirsin

  21. #11
    offline
    BeratYILDIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Berat
    Üyelik Tarihi
    16/01/2012
    Yer
    Sivas
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    1.735

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

    Hayırlı olsun diyelim Emre abi Dursun abiye katılıyorum varianttan sonra kapalı kutu gibi gelir Ama yakıt ibresinin uzun süre yerinden oynamaması paha biçilemez
  22. #11
    offline
    BeratYILDIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.735

    Hayırlı olsun diyelim Emre abi Dursun abiye katılıyorum varianttan sonra kapalı kutu gibi gelir Ama yakıt ibresinin uzun süre yerinden oynamaması paha biçilemez

  23. #12
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    Eeee ben Mart ayında dizele geçmeyi düşünüyordum sipariş verecektim ben bekleyemem o kadar Golf 7 yolcusuyum demekki
    Abi yani illaki GOLF 7 gececem diyorsun yani . VARIANT dan Golf 7 büyük bir adim .

    Simdiden hayirli olsun, ciddimisin gercekten karaindan ?
  24. #12
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    Eeee ben Mart ayında dizele geçmeyi düşünüyordum sipariş verecektim ben bekleyemem o kadar Golf 7 yolcusuyum demekki
    Abi yani illaki GOLF 7 gececem diyorsun yani . VARIANT dan Golf 7 büyük bir adim .

    Simdiden hayirli olsun, ciddimisin gercekten karaindan ?

  25. #13
    offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.963
    34 DB 2029

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

    Mart gibi siparis verir 4-5 ay sonra gelir alirim dusuncesindeydim 3 secenek var ;

    1. Sifir passat variant tsi, beyaz+ panaromik, led paket, ici bej buyuk ihtimal deri doseme, olursa kansan jant opsiyonlari vermek
    2. Fabrikayi bu hafta anadolu yakasina tasiyacagimdan haftada 3gun karsidayim dolayisiyla dizele gecmem gerekiyor en fazla panaromik tavan opsiyonuyle 1.6 tdi bir variant
    3. Secenek ise agzina kadar dolu high. Golf 7 buna herkes karsi ciksada golf passatdan daha basarili bir arac oldu bence hep cunku Volkswagen nin pilot araci golf diger modeller sonradan takip ediyor heee ciddi anlamda ufak kacicak ama daha kararimida vermis degilim, ama su var mayis ayina kadar b6 yolcu starexi falanda satacagim icin golf 7 her anlamda ufak gelebilir arasira babam vede annemde kullanir cunku bakalim hayirlisi
    VW_Passat bunu beğendi
  26. #13
    offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.963

    Mart gibi siparis verir 4-5 ay sonra gelir alirim dusuncesindeydim 3 secenek var ;

    1. Sifir passat variant tsi, beyaz+ panaromik, led paket, ici bej buyuk ihtimal deri doseme, olursa kansan jant opsiyonlari vermek
    2. Fabrikayi bu hafta anadolu yakasina tasiyacagimdan haftada 3gun karsidayim dolayisiyla dizele gecmem gerekiyor en fazla panaromik tavan opsiyonuyle 1.6 tdi bir variant
    3. Secenek ise agzina kadar dolu high. Golf 7 buna herkes karsi ciksada golf passatdan daha basarili bir arac oldu bence hep cunku Volkswagen nin pilot araci golf diger modeller sonradan takip ediyor heee ciddi anlamda ufak kacicak ama daha kararimida vermis degilim, ama su var mayis ayina kadar b6 yolcu starexi falanda satacagim icin golf 7 her anlamda ufak gelebilir arasira babam vede annemde kullanir cunku bakalim hayirlisi

  27. #14
    offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.963
    34 DB 2029

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

    Bu arada ben passatin seneye kasa cikaracagina falan inanmiyorum fanatiklerin uydurdugu birseydir hic boyle sey olmadi ara kasa gecislerinde bile
  28. #14
    offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.963

    Bu arada ben passatin seneye kasa cikaracagina falan inanmiyorum fanatiklerin uydurdugu birseydir hic boyle sey olmadi ara kasa gecislerinde bile

  29. #15
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    Mart gibi siparis verir 4-5 ay sonra gelir alirim dusuncesindeydim 3 secenek var ;

    1. Sifir passat variant tsi, beyaz+ panaromik, led paket, ici bej buyuk ihtimal deri doseme, olursa kansan jant opsiyonlari vermek
    2. Fabrikayi bu hafta anadolu yakasina tasiyacagimdan haftada 3gun karsidayim dolayisiyla dizele gecmem gerekiyor en fazla panaromik tavan opsiyonuyle 1.6 tdi bir variant
    3. Secenek ise agzina kadar dolu high. Golf 7 buna herkes karsi ciksada golf passatdan daha basarili bir arac oldu bence hep cunku Volkswagen nin pilot araci golf diger modeller sonradan takip ediyor heee ciddi anlamda ufak kacicak ama daha kararimida vermis degilim, ama su var mayis ayina kadar b6 yolcu starexi falanda satacagim icin golf 7 her anlamda ufak gelebilir arasira babam vede annemde kullanir cunku bakalim hayirlisi
    Emre abim, hakkinda hangisi hayirli ise o olsun abicim. Beyaz Panoramali Passat Variant sana süper yakisir . Golf 7 Starex de satacaksan sana cok kücük gelir, Bagaj hacmi olarak diyorum ben sakin yanlis anlasilma olmasin !

    Bu arada dediginde haklisin, simdiye kadar hep GOLF Platformu saglam olmustur. Passat daki kullanilan Plastik malzeme sayisi Golf 7 de yok. Ayni zamanda Volkswagen yine oyun etmis, Golf ün ön kapi kaplamalarinin kalitesi ile arkadaki Kalite bir degilmis. Arka Kapilarda ucuz plastik kullanmis
  30. #15
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    Mart gibi siparis verir 4-5 ay sonra gelir alirim dusuncesindeydim 3 secenek var ;

    1. Sifir passat variant tsi, beyaz+ panaromik, led paket, ici bej buyuk ihtimal deri doseme, olursa kansan jant opsiyonlari vermek
    2. Fabrikayi bu hafta anadolu yakasina tasiyacagimdan haftada 3gun karsidayim dolayisiyla dizele gecmem gerekiyor en fazla panaromik tavan opsiyonuyle 1.6 tdi bir variant
    3. Secenek ise agzina kadar dolu high. Golf 7 buna herkes karsi ciksada golf passatdan daha basarili bir arac oldu bence hep cunku Volkswagen nin pilot araci golf diger modeller sonradan takip ediyor heee ciddi anlamda ufak kacicak ama daha kararimida vermis degilim, ama su var mayis ayina kadar b6 yolcu starexi falanda satacagim icin golf 7 her anlamda ufak gelebilir arasira babam vede annemde kullanir cunku bakalim hayirlisi
    Emre abim, hakkinda hangisi hayirli ise o olsun abicim. Beyaz Panoramali Passat Variant sana süper yakisir . Golf 7 Starex de satacaksan sana cok kücük gelir, Bagaj hacmi olarak diyorum ben sakin yanlis anlasilma olmasin !

    Bu arada dediginde haklisin, simdiye kadar hep GOLF Platformu saglam olmustur. Passat daki kullanilan Plastik malzeme sayisi Golf 7 de yok. Ayni zamanda Volkswagen yine oyun etmis, Golf ün ön kapi kaplamalarinin kalitesi ile arkadaki Kalite bir degilmis. Arka Kapilarda ucuz plastik kullanmis

  31. #16
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    Bu arada ben passatin seneye kasa cikaracagina falan inanmiyorum fanatiklerin uydurdugu birseydir hic boyle sey olmadi ara kasa gecislerinde bile
    2014 Basinda cikacak Emre abim, Volkswagen kendisi de ilan ediyor zaten, yeterince bilgide verde Volkswagen . Ara kasa olarak B7 var, buda 2014 de 4 senesini tamamlayacak zaten.
  32. #16
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    Bu arada ben passatin seneye kasa cikaracagina falan inanmiyorum fanatiklerin uydurdugu birseydir hic boyle sey olmadi ara kasa gecislerinde bile
    2014 Basinda cikacak Emre abim, Volkswagen kendisi de ilan ediyor zaten, yeterince bilgide verde Volkswagen . Ara kasa olarak B7 var, buda 2014 de 4 senesini tamamlayacak zaten.

  33. #17
    offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.963
    34 DB 2029

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

    O kadar bekleyemem Yasin, bilmiyorum bakalım napıcaz artık
  34. #17
    offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.963

    O kadar bekleyemem Yasin, bilmiyorum bakalım napıcaz artık

  35. #18
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    O kadar bekleyemem Yasin, bilmiyorum bakalım napıcaz artık
    Haklisin Emre abim, ama sonradan pisman olmakta var. En sevmedigim sey pisman olmaktir
  36. #18
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    O kadar bekleyemem Yasin, bilmiyorum bakalım napıcaz artık
    Haklisin Emre abim, ama sonradan pisman olmakta var. En sevmedigim sey pisman olmaktir

  37. #19
    offline
    Caddy_Cik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Cem
    Üyelik Tarihi
    11/03/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    36
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.839
    34 YK 5881

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

    B7 den pişman olmazsınız ben kefilim
  38. #19
    offline
    Caddy_Cik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.839

    B7 den pişman olmazsınız ben kefilim

  39. #20
    offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.963
    34 DB 2029

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

    Pisman kesinlikle olmam ama aldiginda 8 ay sonra yenilecek bir aracin eski kasasina binmek beni biraz rahatsiz edebilir
  40. #20
    offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.963

    Pisman kesinlikle olmam ama aldiginda 8 ay sonra yenilecek bir aracin eski kasasina binmek beni biraz rahatsiz edebilir

  41. #21
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    Pisman kesinlikle olmam ama aldiginda 8 ay sonra yenilecek bir aracin eski kasasina binmek beni biraz rahatsiz edebilir
    Katiliyorum sana bende simdi B7 alsam ne olacak seneye B8 in ilk resimleri paylasilacak canim sikilacagina ciddi anlamda diyorum Audi A4 veya A6 düsünürdüm.

    Su anda bilmiyorum seneye Eylül ayinda neler olacak, maddi olarak araba yüzünden sikintiya da girmek istemiyorum ama degisimde yapabilirim ama B8 cikmadan degisim yapacaksam bu kesinlikle AUDI olacaktir. 2. el olarak AUDI A6 Avant düsünüyorum, hayalimdeki araba. Bos MMI Navigasyon Plus, Bi-Xenon, S-Line Dis donanim Paketi, Telefon Online ve Büyük MFA+ olsun yeter . ZAten Manuel istiyorum bunun sayesinde fiyati da ucuzluyor . Ama Golf 7 ye gecmem ben, gecemem. Golf 7 ye gececegime Passat a binmeye devam ederim.

    Tabiki senin durum farkli !
  42. #21
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    Pisman kesinlikle olmam ama aldiginda 8 ay sonra yenilecek bir aracin eski kasasina binmek beni biraz rahatsiz edebilir
    Katiliyorum sana bende simdi B7 alsam ne olacak seneye B8 in ilk resimleri paylasilacak canim sikilacagina ciddi anlamda diyorum Audi A4 veya A6 düsünürdüm.

    Su anda bilmiyorum seneye Eylül ayinda neler olacak, maddi olarak araba yüzünden sikintiya da girmek istemiyorum ama degisimde yapabilirim ama B8 cikmadan degisim yapacaksam bu kesinlikle AUDI olacaktir. 2. el olarak AUDI A6 Avant düsünüyorum, hayalimdeki araba. Bos MMI Navigasyon Plus, Bi-Xenon, S-Line Dis donanim Paketi, Telefon Online ve Büyük MFA+ olsun yeter . ZAten Manuel istiyorum bunun sayesinde fiyati da ucuzluyor . Ama Golf 7 ye gecmem ben, gecemem. Golf 7 ye gececegime Passat a binmeye devam ederim.

    Tabiki senin durum farkli !

  43. #22
    offline
    mega1961 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ORHAN
    Üyelik Tarihi
    05/11/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    353

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

    B7 PASSAT TDI bence müthiş bir makina ALLAH herkese nasip etsin.
  44. #22
    offline
    mega1961 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    353

    B7 PASSAT TDI bence müthiş bir makina ALLAH herkese nasip etsin.

  45. #23
    ABY
    offline
    ABY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/12/2014
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    9

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

    Merhabalar Arkadaşlar,

    Aslında mesajı Yeni Kasa Passat B8 Konusuna atmıştım ama malum konu kapatıldığı için buraya tekrar yollayayım, hem benim sorularıma hem de benden sonra aynı soruları sorabilecek kişilere yardımcı olabilir sizin cevaplarınız..

    Araçlarını daha önce teslim almış tecrübeli arkadaşlara danışmak istediğim birkaç konu var..


    1- Araba kitapçığında bahsedilen TV özelliğini ben araçtaki menüde bulamadım? Bu opsiyonel bir özellik midir?
    2- Iphone'u bağladım (bluetooth ile) telefon özelliğinde ve müzik dinleme kısmında bir problem yok fakat görüntüyü bir türlü ekrana aktaramadım. Bunun için kol dayama altında bulunan usb'yi mi kullanmalıyım?
    3- Wlan özelliğini hem hotspot hemde istemci olarak kullanabiliyoruz, hotspot özelliği ile arabada internet yayını yapabiliyorum (sim kart şartı ile) peki istemci olduğum zaman yani aracı wlana bağladığım zaman bu beni ne işime yarıyor? Arabaya wlan bağlayıp herhangi birşey güncelleyen veya bunu aktif olarak kullanan var mı?
    4- Araç ekranında bulunan Traffic özelliği nedir? Kullanan var mı?
  46. #23
    offline
    ABY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ABY
    Mesajlar :

    9

    Merhabalar Arkadaşlar,

    Aslında mesajı Yeni Kasa Passat B8 Konusuna atmıştım ama malum konu kapatıldığı için buraya tekrar yollayayım, hem benim sorularıma hem de benden sonra aynı soruları sorabilecek kişilere yardımcı olabilir sizin cevaplarınız..

    Araçlarını daha önce teslim almış tecrübeli arkadaşlara danışmak istediğim birkaç konu var..


    1- Araba kitapçığında bahsedilen TV özelliğini ben araçtaki menüde bulamadım? Bu opsiyonel bir özellik midir?
    2- Iphone'u bağladım (bluetooth ile) telefon özelliğinde ve müzik dinleme kısmında bir problem yok fakat görüntüyü bir türlü ekrana aktaramadım. Bunun için kol dayama altında bulunan usb'yi mi kullanmalıyım?
    3- Wlan özelliğini hem hotspot hemde istemci olarak kullanabiliyoruz, hotspot özelliği ile arabada internet yayını yapabiliyorum (sim kart şartı ile) peki istemci olduğum zaman yani aracı wlana bağladığım zaman bu beni ne işime yarıyor? Arabaya wlan bağlayıp herhangi birşey güncelleyen veya bunu aktif olarak kullanan var mı?
    4- Araç ekranında bulunan Traffic özelliği nedir? Kullanan var mı?

  47. #24
    offline
    bigthink - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ang
    Üyelik Tarihi
    05/06/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    5

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

    Merhabalar

    Forumda yeniyim bu sebeple yanlış yerde soruyor olabilirim.
    Bildiğiniz gibi araç hareket halindeyken güvenlik sebebiyle video gösterimi kapatılıyor.Hareket halinde video izlemek mümkünmüdür ?
  48. #24
    offline
    bigthink - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    5

    Merhabalar

    Forumda yeniyim bu sebeple yanlış yerde soruyor olabilirim.
    Bildiğiniz gibi araç hareket halindeyken güvenlik sebebiyle video gösterimi kapatılıyor.Hareket halinde video izlemek mümkünmüdür ?

  49. #25
    offline
    neudeks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    serkan
    Üyelik Tarihi
    26/05/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    187

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

       bigthink Nickli Üyeden Alıntı
    Merhabalar

    Forumda yeniyim bu sebeple yanlış yerde soruyor olabilirim.
    Bildiğiniz gibi araç hareket halindeyken güvenlik sebebiyle video gösterimi kapatılıyor.Hareket halinde video izlemek mümkünmüdür ?
    Ender elektronik te açıolar diye biliyorum.. Aslında diğer firmalara da bakmak lazım ender çok pahalı fiyat veriyor


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  50. #25
    offline
    neudeks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    187

       bigthink Nickli Üyeden Alıntı
    Merhabalar

    Forumda yeniyim bu sebeple yanlış yerde soruyor olabilirim.
    Bildiğiniz gibi araç hareket halindeyken güvenlik sebebiyle video gösterimi kapatılıyor.Hareket halinde video izlemek mümkünmüdür ?
    Ender elektronik te açıolar diye biliyorum.. Aslında diğer firmalara da bakmak lazım ender çok pahalı fiyat veriyor


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  51. #26
    offline
    bigthink - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ang
    Üyelik Tarihi
    05/06/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    5

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler

    Başka firma varmı bildiğiniz
  52. #26
    offline
    bigthink - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    5

    Başka firma varmı bildiğiniz

  53. #27
    offline
    turgayca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turgay
    Üyelik Tarihi
    24/03/2015
    Yer
    Antalya
    Model
    Golf
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    6

    Cevap: Yeni Multimedia Sistemi Discover Pro, neler


    Piretopragi
    2013 golf7 sahibiyim.Aracımda 8" discover navi pro var. 2 yıldır her yolu denememe rağmen güncelleme yapamadım.
    Navigasyonum sadece Türkiyeyi kapsıyor. ithalati için harita genel müdürlüğünden uzun süren bir izin gerekiyor.
    Avrupa kullanıcısı 2 yıldır içinde Türkiyeninde olduğu 5 yeni güncellemeyi ( 17 gb )ücretsiz yükleyebilmesine rağmen
    benim aracım kabul etmiyor.En son doğuşa başvurdum 3 ay içerisinde araca özel lisansla bu güncellemeyi
    almanyadan getirtebileceklerini söylediler 1300 tl para istediler. benim sistemim 2013 ten sonra Türkiyede olan hiçbir değişikliği görmüyor.
    o zaman 5000 tl den fazla fark ödedim.
    Yorumu size bırakıyorum.
  54. #27
    offline
    turgayca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    6


    Piretopragi
    2013 golf7 sahibiyim.Aracımda 8" discover navi pro var. 2 yıldır her yolu denememe rağmen güncelleme yapamadım.
    Navigasyonum sadece Türkiyeyi kapsıyor. ithalati için harita genel müdürlüğünden uzun süren bir izin gerekiyor.
    Avrupa kullanıcısı 2 yıldır içinde Türkiyeninde olduğu 5 yeni güncellemeyi ( 17 gb )ücretsiz yükleyebilmesine rağmen
    benim aracım kabul etmiyor.En son doğuşa başvurdum 3 ay içerisinde araca özel lisansla bu güncellemeyi
    almanyadan getirtebileceklerini söylediler 1300 tl para istediler. benim sistemim 2013 ten sonra Türkiyede olan hiçbir değişikliği görmüyor.
    o zaman 5000 tl den fazla fark ödedim.
    Yorumu size bırakıyorum.