Boya koruma hakkında

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    olgunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    izzet
    Üyelik Tarihi
    26/03/2014
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    14

    Boya koruma hakkında

    Arkadaşlar aracıma sonaxta boya koruma yaptirdim nano ve hibrd olandan arka bagj ustunde gorunurde sanki bir tas gelmişte cukurlasmıs gibi gorunen ama normal baktigimda 1 taneyken 4 5 taneye cikti acaba bu hare gibi yuvarlak sanki goz yanılmasi gibi duruyor aracım siyah renk nerden aldıysam hanıma uyup aldım bu habire cogaliyor ya taş geldi acaba yamulttumu dedim gorunuru oyle gorunuyor ama baktigimda elimle filan bir sey yok bunun olusum nedeni nedir nasil yok edebiliriz cok teşekkurler .
  2. #1
    offline
    olgunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    14

    Arkadaşlar aracıma sonaxta boya koruma yaptirdim nano ve hibrd olandan arka bagj ustunde gorunurde sanki bir tas gelmişte cukurlasmıs gibi gorunen ama normal baktigimda 1 taneyken 4 5 taneye cikti acaba bu hare gibi yuvarlak sanki goz yanılmasi gibi duruyor aracım siyah renk nerden aldıysam hanıma uyup aldım bu habire cogaliyor ya taş geldi acaba yamulttumu dedim gorunuru oyle gorunuyor ama baktigimda elimle filan bir sey yok bunun olusum nedeni nedir nasil yok edebiliriz cok teşekkurler .

  3. #2
    offline
    sedat27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sedat
    Üyelik Tarihi
    16/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    43
    Model
    CC
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2021
    Mesajlar
    2.221
    34 EKT 388

    Cevap: Boya koruma hakkında

    taş izleri gibi izler boya korumadan sonra daha belirgin olur.içine beyaz pasta malzemesi dolar ve belirginleşir.kirlendikçe kaybolur.
  4. #2
    offline
    sedat27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.221

    taş izleri gibi izler boya korumadan sonra daha belirgin olur.içine beyaz pasta malzemesi dolar ve belirginleşir.kirlendikçe kaybolur.

  5. #3
    offline
    olgunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    izzet
    Üyelik Tarihi
    26/03/2014
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    14

    Cevap: Boya koruma hakkında

    yok herhangi bir tas izi degil yanılgı gibi tas olsa boyada illaki bir deforma olur araba zaten 1 aylık anca bakayım boya koruma yaptirdigim yere goturecegim sagolun cevabınız için .
  6. #3
    offline
    olgunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    14

    yok herhangi bir tas izi degil yanılgı gibi tas olsa boyada illaki bir deforma olur araba zaten 1 aylık anca bakayım boya koruma yaptirdigim yere goturecegim sagolun cevabınız için .

  7. #4
    offline
    erhan53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Erhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Ankara-Rize
    Yaş
    33
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    119

    Cevap: Boya koruma hakkında

    Ufak bir araştırma yaptım da,koyu renkli araçlar da boya koruma sonrası bu tür durumlar olabiliyormuş..Carnauba cila diye bir şey varmış,o bölgeye uygularsanız işinize yarayabilir diye tahmin ediyorum...
  8. #4
    offline
    erhan53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    119

    Ufak bir araştırma yaptım da,koyu renkli araçlar da boya koruma sonrası bu tür durumlar olabiliyormuş..Carnauba cila diye bir şey varmış,o bölgeye uygularsanız işinize yarayabilir diye tahmin ediyorum...

  9. #5
    offline
    olgunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    izzet
    Üyelik Tarihi
    26/03/2014
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    14

    Cevap: Boya koruma hakkında

       erhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    Ufak bir araştırma yaptım da,koyu renkli araçlar da boya koruma sonrası bu tür durumlar olabiliyormuş..Carnauba cila diye bir şey varmış,o bölgeye uygularsanız işinize yarayabilir diye tahmin ediyorum...
    eyvallah ustad sagolasın .
  10. #5
    offline
    olgunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    14

       erhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    Ufak bir araştırma yaptım da,koyu renkli araçlar da boya koruma sonrası bu tür durumlar olabiliyormuş..Carnauba cila diye bir şey varmış,o bölgeye uygularsanız işinize yarayabilir diye tahmin ediyorum...
    eyvallah ustad sagolasın .

  11. #6
    offline
    olgunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    izzet
    Üyelik Tarihi
    26/03/2014
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    14

    Cevap: Boya koruma hakkında

    Arkadaşlar bugün boya koruma yaptigim yere gittiğimde bunun benim arka kapagı elimle kapatirken parmakların baskasından bu tur ufak gocuk oldugunu soyledi bende dedimki passat gibi bir araba parmakla kaputu gocuyorsa bence bitmis demektir boyle bir sey olabilirmi basına gelen varmı acaba .
  12. #6
    offline
    olgunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    14

    Arkadaşlar bugün boya koruma yaptigim yere gittiğimde bunun benim arka kapagı elimle kapatirken parmakların baskasından bu tur ufak gocuk oldugunu soyledi bende dedimki passat gibi bir araba parmakla kaputu gocuyorsa bence bitmis demektir boyle bir sey olabilirmi basına gelen varmı acaba .

  13. #7
    offline
    mahmut4646 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    mahmut12
    Üyelik Tarihi
    06/01/2013
    Yer
    istanbul
    Yaş
    38
    Model
    CC
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    559

    Cevap: Boya koruma hakkında

    dogru söylemişler,benımde önceki aracımın arka diregi ezilmişti yıkmacı yıkarken elini bastırmıs otoking de düzelttirdim.
  14. #7
    offline
    mahmut4646 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    559

    dogru söylemişler,benımde önceki aracımın arka diregi ezilmişti yıkmacı yıkarken elini bastırmıs otoking de düzelttirdim.