Passat 2.0 FSİ Genel Yorumlar

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    berkyigenoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Berkcan
    Üyelik Tarihi
    31/10/2018
    Yer
    Kozan/Karacaoğlan
    Yaş
    21
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    22
    01 ABG 978

    Passat 2.0 FSİ Genel Yorumlar

    Öncelikle herkese Merhaba, 2005 model 2.0 FSİ (LPG) li Passat aldım yeni, araç hakkında genel bilgi ve yorumlarınızı bekliyorum tecrübelerinize dayanarak
  2. #1
    offline
    berkyigenoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    22

    Öncelikle herkese Merhaba, 2005 model 2.0 FSİ (LPG) li Passat aldım yeni, araç hakkında genel bilgi ve yorumlarınızı bekliyorum tecrübelerinize dayanarak

  3. #2
    offline
    husertas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hüseyin
    Üyelik Tarihi
    17/05/2016
    Yer
    konya
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    284

    Cevap: Passat 2.0 FSİ Genel Yorumlar

    Çekilecek çilen varmış demek ki sevgili kardeşim. Bir yerde siyah renkli saç boyası tut. Yakında saçların ağarmaya başlayacak çünkü.
    Yada nefret ettiğin bir düşmanın varsa FSI ni hemen ona hediye et. Hem kurtulmuş hem de fena intikam almış olursun
    Konu husertas tarafından (31 10 2018 Saat 14:29 ) değiştirilmiştir.
  4. #2
    offline
    husertas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    284

    Çekilecek çilen varmış demek ki sevgili kardeşim. Bir yerde siyah renkli saç boyası tut. Yakında saçların ağarmaya başlayacak çünkü.
    Yada nefret ettiğin bir düşmanın varsa FSI ni hemen ona hediye et. Hem kurtulmuş hem de fena intikam almış olursun

  5. #3
    offline
    berkyigenoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Berkcan
    Üyelik Tarihi
    31/10/2018
    Yer
    Kozan/Karacaoğlan
    Yaş
    21
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    22
    01 ABG 978

    Cevap: Passat 2.0 FSİ Genel Yorumlar

       husertas Nickli Üyeden Alıntı
    Çekilecek çilen varmış demek ki sevgili kardeşim. Bir yerde siyah renkli saç boyası tut. Yakında saçların ağarmaya başlayacak çünkü.
    Yada nefret ettiğin bir düşmanın varsa FSI ni hemen ona hediye et. Hem kurtulmuş hem de fena intikam almış olursun
    Hocam ama kullananlar çok memnun, tamam satışı falan atmosferik motora göre ağır olur ama, neden böyle dediniz siz kullandınız mı bi süre
  6. #3
    offline
    berkyigenoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    22

       husertas Nickli Üyeden Alıntı
    Çekilecek çilen varmış demek ki sevgili kardeşim. Bir yerde siyah renkli saç boyası tut. Yakında saçların ağarmaya başlayacak çünkü.
    Yada nefret ettiğin bir düşmanın varsa FSI ni hemen ona hediye et. Hem kurtulmuş hem de fena intikam almış olursun
    Hocam ama kullananlar çok memnun, tamam satışı falan atmosferik motora göre ağır olur ama, neden böyle dediniz siz kullandınız mı bi süre

  7. #4
    offline
    invariant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    recep yılmaz
    Üyelik Tarihi
    04/03/2014
    Yer
    ankara
    Yaş
    38
    Model
    Tiguan
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    291

    Cevap: Passat 2.0 FSİ Genel Yorumlar

    otomatik 2005 modeli yaklaşık 2 sene kullandım, ayrıca son 15.000 km lpg li idi hiçbir sorun çıkarmadı, rutin bakımlarına dikkat edin ve her önüne gelene kuracalatmayın,
    sadece Volkswagen grubuna bakan bilindik ustalara gidin.
    fakat benzinde çok keyifli bir araçtır, konforuda cabası...
    hayırlı olsun , kazasız belasız.....
    berkyigenoglu bunu beğendi
  8. #4
    offline
    invariant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    291

    otomatik 2005 modeli yaklaşık 2 sene kullandım, ayrıca son 15.000 km lpg li idi hiçbir sorun çıkarmadı, rutin bakımlarına dikkat edin ve her önüne gelene kuracalatmayın,
    sadece Volkswagen grubuna bakan bilindik ustalara gidin.
    fakat benzinde çok keyifli bir araçtır, konforuda cabası...
    hayırlı olsun , kazasız belasız.....

  9. #5
    offline
    husertas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hüseyin
    Üyelik Tarihi
    17/05/2016
    Yer
    konya
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    284

    Cevap: Passat 2.0 FSİ Genel Yorumlar

       berkyigenoglu Nickli Üyeden Alıntı
    Hocam ama kullananlar çok memnun, tamam satışı falan atmosferik motora göre ağır olur ama, neden böyle dediniz siz kullandınız mı bi süre
    Espri yaptık kardeşim, hayırlı olsun.
    Benim de 2007 FSI var bir sürediyor biniyorum. Masrafı bol bir araç ama oturaklı ve rahat. Forumda FSI yazıp arattır epeyce bir bilgi edinirsin. Ondan sonra hala öğrenmek istediklerin olursa sor bize. Biliyorsak anlatırız. LPG yoksa sürmen zor olur. Km de 80 kuruşu gözden çıkar.
  10. #5
    offline
    husertas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    284

       berkyigenoglu Nickli Üyeden Alıntı
    Hocam ama kullananlar çok memnun, tamam satışı falan atmosferik motora göre ağır olur ama, neden böyle dediniz siz kullandınız mı bi süre
    Espri yaptık kardeşim, hayırlı olsun.
    Benim de 2007 FSI var bir sürediyor biniyorum. Masrafı bol bir araç ama oturaklı ve rahat. Forumda FSI yazıp arattır epeyce bir bilgi edinirsin. Ondan sonra hala öğrenmek istediklerin olursa sor bize. Biliyorsak anlatırız. LPG yoksa sürmen zor olur. Km de 80 kuruşu gözden çıkar.

  11. #6
    offline
    berkyigenoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Berkcan
    Üyelik Tarihi
    31/10/2018
    Yer
    Kozan/Karacaoğlan
    Yaş
    21
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    22
    01 ABG 978

    Cevap: Passat 2.0 FSİ Genel Yorumlar

    Yo yeni takılmış 180.000 km de araç Atiker sistem 5500 TL ye taktırdı aldığım arkadaş umarım 30-40 kuruş yakar
  12. #6
    offline
    berkyigenoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    22

    Yo yeni takılmış 180.000 km de araç Atiker sistem 5500 TL ye taktırdı aldığım arkadaş umarım 30-40 kuruş yakar

  13. #7
    offline
    husertas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hüseyin
    Üyelik Tarihi
    17/05/2016
    Yer
    konya
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    284

    Cevap: Passat 2.0 FSİ Genel Yorumlar

       berkyigenoglu Nickli Üyeden Alıntı
    Yo yeni takılmış 180.000 km de araç Atiker sistem 5500 TL ye taktırdı aldığım arkadaş umarım 30-40 kuruş yakar
    Atiker 40 krş yakıyor.
  14. #7
    offline
    husertas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    284

       berkyigenoglu Nickli Üyeden Alıntı
    Yo yeni takılmış 180.000 km de araç Atiker sistem 5500 TL ye taktırdı aldığım arkadaş umarım 30-40 kuruş yakar
    Atiker 40 krş yakıyor.

  15. #8
    offline
    berkyigenoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Berkcan
    Üyelik Tarihi
    31/10/2018
    Yer
    Kozan/Karacaoğlan
    Yaş
    21
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    22
    01 ABG 978

    Cevap: Passat 2.0 FSİ Genel Yorumlar

    Arkadaşlar bide benim aracın motor kodu BLR ile başlıyor, nasıl oluyor yani kimisi BLF diyor farkı nedir ?
  16. #8
    offline
    berkyigenoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    22

    Arkadaşlar bide benim aracın motor kodu BLR ile başlıyor, nasıl oluyor yani kimisi BLF diyor farkı nedir ?

  17. #9
    offline
    Hasan6154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hasan
    Üyelik Tarihi
    13/05/2017
    Yer
    SAKARYA
    Yaş
    47
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    1.259
    54 BJK 61

    Cevap: Passat 2.0 FSİ Genel Yorumlar

    BLF 1.6 Fsi araçların motor kodu olarak görülüyor.


    LPG takılabilen TSİ FSİ TFSİ motorlar hangileri, Motor koduna göre sorgulama.


    Turbo motorlu araçlardan hangilerine tüp takılabilir. Ruhsatınızdan bakacağınız motor kodu sayesinde Aracınızın LPG uyumlu kiti olup olmadığını anlayabilirsiniz.

    2.0 FSİ Tüp Takılabilen Motor Kodları (Atiker 202 DI Standart kit 2750 3000 TL Civarı)

    • AXW motor kodlu

    Audi, Seat, Wolkswagen 2.0 FSİ motorlar (2003/ 2005 modeller arası)

    • AXX motor kodlu

    Audi (2003 2010), Wolkswagen (2004 2006 )modeller arası 2.0 FSİ motorlar

    • BVX motor kodlu;

    Skoda Octavia II
    Wolkswagen, Golf Passat
    1.6 FSİ Tüp Takılabilen Motor Kodları

    • BAG motor kodlu Audi

    2003 2005 , Wolkswagen 2003 2010 modeller arası 2.0 FSİ motorlar

    • BLF motor kodlu

    Audi ,2003 / 2005 Wolkswagen 2003/2015 modeller arası 2.0 FSİ motorlar
    2.0 TFSİ Tüp Takılabilen Motor Kodları (Atiker 202 DI Standart kit 2750 3000 TL Civarı)

    • BLR motor kodlu

    Audi 2003 2013 arası , Wolkswagen 2005 209 , Skoda 2004 2013 , Seat 2004 2010 modeller arası 2.0 FSİ motorlar

    • BVY motor kodlu;

    Wolkswagen 2005 2009, Seat 2004/2010, Skoda octavia 2004/2013

    • BWE Motor Kodlu ;

    Audi 2005/2009, Exeo (Seat) 2009/2013
    BKG
    1.4 TSİ ve 1.4 FSİ Tüp Takılabilen Motor Kodları (Atiker 202 DI Standart kit 2750 3000 TL Civarı)

    • BLG motor kodlu

    Wolkswagen 1.4 TSİ motorlar (2003 2010)

    • BKG Motor kodlu;

    2005/2009 Golf V 1.4 FSİ

    • BWK motor kodlu

    Tiguan 1.4 TSİ (model sınırı yok)
  18. #9
    offline
    Hasan6154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.259

    BLF 1.6 Fsi araçların motor kodu olarak görülüyor.


    LPG takılabilen TSİ FSİ TFSİ motorlar hangileri, Motor koduna göre sorgulama.


    Turbo motorlu araçlardan hangilerine tüp takılabilir. Ruhsatınızdan bakacağınız motor kodu sayesinde Aracınızın LPG uyumlu kiti olup olmadığını anlayabilirsiniz.

    2.0 FSİ Tüp Takılabilen Motor Kodları (Atiker 202 DI Standart kit 2750 3000 TL Civarı)

    • AXW motor kodlu

    Audi, Seat, Wolkswagen 2.0 FSİ motorlar (2003/ 2005 modeller arası)

    • AXX motor kodlu

    Audi (2003 2010), Wolkswagen (2004 2006 )modeller arası 2.0 FSİ motorlar

    • BVX motor kodlu;

    Skoda Octavia II
    Wolkswagen, Golf Passat
    1.6 FSİ Tüp Takılabilen Motor Kodları

    • BAG motor kodlu Audi

    2003 2005 , Wolkswagen 2003 2010 modeller arası 2.0 FSİ motorlar

    • BLF motor kodlu

    Audi ,2003 / 2005 Wolkswagen 2003/2015 modeller arası 2.0 FSİ motorlar
    2.0 TFSİ Tüp Takılabilen Motor Kodları (Atiker 202 DI Standart kit 2750 3000 TL Civarı)

    • BLR motor kodlu

    Audi 2003 2013 arası , Wolkswagen 2005 209 , Skoda 2004 2013 , Seat 2004 2010 modeller arası 2.0 FSİ motorlar

    • BVY motor kodlu;

    Wolkswagen 2005 2009, Seat 2004/2010, Skoda octavia 2004/2013

    • BWE Motor Kodlu ;

    Audi 2005/2009, Exeo (Seat) 2009/2013
    BKG
    1.4 TSİ ve 1.4 FSİ Tüp Takılabilen Motor Kodları (Atiker 202 DI Standart kit 2750 3000 TL Civarı)

    • BLG motor kodlu

    Wolkswagen 1.4 TSİ motorlar (2003 2010)

    • BKG Motor kodlu;

    2005/2009 Golf V 1.4 FSİ

    • BWK motor kodlu

    Tiguan 1.4 TSİ (model sınırı yok)

  19. #10
    offline
    adeministrator - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Adem
    Üyelik Tarihi
    13/09/2011
    Yer
    Konya
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    43

    Cevap: Passat 2.0 FSİ Genel Yorumlar

    Hayırlı olsun aynı araçtan ben de kullanıyorum. BRC var bende de. BRC dışında memnunum (konya içinde ilgilenen yok). 'ın tavsiye ettiği gibi bosch bujilerin aralığını 10mm yaptırayım dedim. Adamlar uzaylı görmüş gibi baktılar. Bi tanesi ben yapmam dedi. Kendi ustama yaptırıp taktırdım.
  20. #10
    offline
    adeministrator - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    43

    Hayırlı olsun aynı araçtan ben de kullanıyorum. BRC var bende de. BRC dışında memnunum (konya içinde ilgilenen yok). 'ın tavsiye ettiği gibi bosch bujilerin aralığını 10mm yaptırayım dedim. Adamlar uzaylı görmüş gibi baktılar. Bi tanesi ben yapmam dedi. Kendi ustama yaptırıp taktırdım.