acil yardım

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    TANSUCAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    tansu reha
    Üyelik Tarihi
    21/03/2015
    Yer
    yozgat
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 T
    Yılı
    2003
    Mesajlar
    24
    66LG069

    acil yardım

    s.a arkadaşlar. benim hayaller gerek oldu ve artık bende wv ailesine passat sevdasına kavuştum merak ettiklerim var cvplarsanız çok sevinirim
    1) arıcım 2003 model 2000 cc confortline passat
    aracın camlarına bir türlü fanı veremedim ayağa vs her yere geliyo ama ön cama gelmiyo. resmen bezle sildim.
    2)aracta bir kelkinme var sizce neden olabilir
    3) bakım denilince neler yaptırıyorsunuz mesala (opelde buji hava yag filtr. yağ vs idi passatta neler)
    4) arac sabahları geç çalısıyo 2000 motor oldugundan mıdır sizce.
    5)altta foto attım orda sürekli 1 işareti var o ne anlama geliyor.
    6)birde bazen giderken dindon die kapı zili gibi ses geliyor o nedir sizdede oluyo mu
    7)eğer şunlarıda bilirsen iyi olur derseniz çekinmeden söyleyin dinler uygularım sonucta artık passatcıım bende yehuuu
  2. #1
    offline
    TANSUCAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    24

    s.a arkadaşlar. benim hayaller gerek oldu ve artık bende wv ailesine passat sevdasına kavuştum merak ettiklerim var cvplarsanız çok sevinirim
    1) arıcım 2003 model 2000 cc confortline passat
    aracın camlarına bir türlü fanı veremedim ayağa vs her yere geliyo ama ön cama gelmiyo. resmen bezle sildim.
    2)aracta bir kelkinme var sizce neden olabilir
    3) bakım denilince neler yaptırıyorsunuz mesala (opelde buji hava yag filtr. yağ vs idi passatta neler)
    4) arac sabahları geç çalısıyo 2000 motor oldugundan mıdır sizce.
    5)altta foto attım orda sürekli 1 işareti var o ne anlama geliyor.
    6)birde bazen giderken dindon die kapı zili gibi ses geliyor o nedir sizdede oluyo mu
    7)eğer şunlarıda bilirsen iyi olur derseniz çekinmeden söyleyin dinler uygularım sonucta artık passatcıım bende yehuuu

  3. #2
    offline
    Shepidy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Serhat
    Üyelik Tarihi
    26/10/2014
    Yer
    Rize
    Yaş
    29
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    586

    Cevap: acil yardım

       TANSUCAN Nickli Üyeden Alıntı
    s.a arkadaşlar. benim hayaller gerek oldu ve artık bende wv ailesine passat sevdasına kavuştum merak ettiklerim var cvplarsanız çok sevinirim
    1) arıcım 2003 model 2000 cc confortline passat
    aracın camlarına bir türlü fanı veremedim ayağa vs her yere geliyo ama ön cama gelmiyo. resmen bezle sildim.
    2)aracta bir kelkinme var sizce neden olabilir
    3) bakım denilince neler yaptırıyorsunuz mesala (opelde buji hava yag filtr. yağ vs idi passatta neler)
    4) arac sabahları geç çalısıyo 2000 motor oldugundan mıdır sizce.
    5)altta foto attım orda sürekli 1 işareti var o ne anlama geliyor.
    6)birde bazen giderken dindon die kapı zili gibi ses geliyor o nedir sizdede oluyo mu
    7)eğer şunlarıda bilirsen iyi olur derseniz çekinmeden söyleyin dinler uygularım sonucta artık passatcıım bende yehuuu
    Hayırlı olsun aracınız.. Aramıza hoşgeldiniz Kazasız belasız sürüşler Aramıza bir Passat sevdalısının daha katıldığını görmek çok güzel

    Sorunlarınız ile ilgili yorum yapamayacağım ama resmi göremedim yüklenmemiş galiba bilginize.
    TANSUCAN bunu beğendi
  4. #2
    offline
    Shepidy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    586

       TANSUCAN Nickli Üyeden Alıntı
    s.a arkadaşlar. benim hayaller gerek oldu ve artık bende wv ailesine passat sevdasına kavuştum merak ettiklerim var cvplarsanız çok sevinirim
    1) arıcım 2003 model 2000 cc confortline passat
    aracın camlarına bir türlü fanı veremedim ayağa vs her yere geliyo ama ön cama gelmiyo. resmen bezle sildim.
    2)aracta bir kelkinme var sizce neden olabilir
    3) bakım denilince neler yaptırıyorsunuz mesala (opelde buji hava yag filtr. yağ vs idi passatta neler)
    4) arac sabahları geç çalısıyo 2000 motor oldugundan mıdır sizce.
    5)altta foto attım orda sürekli 1 işareti var o ne anlama geliyor.
    6)birde bazen giderken dindon die kapı zili gibi ses geliyor o nedir sizdede oluyo mu
    7)eğer şunlarıda bilirsen iyi olur derseniz çekinmeden söyleyin dinler uygularım sonucta artık passatcıım bende yehuuu
    Hayırlı olsun aracınız.. Aramıza hoşgeldiniz Kazasız belasız sürüşler Aramıza bir Passat sevdalısının daha katıldığını görmek çok güzel

    Sorunlarınız ile ilgili yorum yapamayacağım ama resmi göremedim yüklenmemiş galiba bilginize.

  5. #3
    offline
    cagdas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    cagdas
    Üyelik Tarihi
    02/01/2015
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    57

    Cevap: acil yardım

    aracınız öncelikle hayırlı olsun 1=klima panelinin orda illaki cam sirkülasyonu için dügme vardır2=onu bi ustaya gösterin derim 3=büyük bi arıza sorunun olmadıgı sürece emin olun servise gitmezsiniz yagı,suyu bakımları her açar için aynı sayılır4=geç çalışmasını 2.0 le ilgisi yok bujilere veya marş dinamosuna baktırın derim5= resim görünmüyo6=tahminimce hız uyarısıdır ekrandan kendiniz açıp kapata bilirsiniz
  6. #3
    offline
    cagdas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    57

    aracınız öncelikle hayırlı olsun 1=klima panelinin orda illaki cam sirkülasyonu için dügme vardır2=onu bi ustaya gösterin derim 3=büyük bi arıza sorunun olmadıgı sürece emin olun servise gitmezsiniz yagı,suyu bakımları her açar için aynı sayılır4=geç çalışmasını 2.0 le ilgisi yok bujilere veya marş dinamosuna baktırın derim5= resim görünmüyo6=tahminimce hız uyarısıdır ekrandan kendiniz açıp kapata bilirsiniz

  7. #4
    offline
    TANSUCAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    tansu reha
    Üyelik Tarihi
    21/03/2015
    Yer
    yozgat
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 T
    Yılı
    2003
    Mesajlar
    24
    66LG069

    Cevap: acil yardım

    bujilere baktıracağım en kısa zamanda.ne çeşit bujı kullanıyosunuz. tek tırnak çift tırnak. çünkü opel sayesinde arabanın motorunu filan a dan z ye bildiğim için bu işlerin meraklısıyım hangisi daha iyi olur sizce
  8. #4
    offline
    TANSUCAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    24

    bujilere baktıracağım en kısa zamanda.ne çeşit bujı kullanıyosunuz. tek tırnak çift tırnak. çünkü opel sayesinde arabanın motorunu filan a dan z ye bildiğim için bu işlerin meraklısıyım hangisi daha iyi olur sizce

  9. #5
    offline
    onur26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Onur
    Üyelik Tarihi
    16/10/2012
    Yer
    Eskişehir
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2004
    Mesajlar
    16

    Cevap: acil yardım

    Hocam klima tuslarinda solda ustteki tusa basarsaniz on cama verir.arka cam rezitansindaki gibi bir simge var ustunde
  10. #5
    offline
    onur26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    16

    Hocam klima tuslarinda solda ustteki tusa basarsaniz on cama verir.arka cam rezitansindaki gibi bir simge var ustunde

  11. #6
    offline
    yusufgiray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    yusuf
    Üyelik Tarihi
    11/03/2014
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.8 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    107

    Cevap: acil yardım

    aracınız hayırlı olsun bu arızaları expertiz yaptırdığınız yerde söylemediler mi?
  12. #6
    offline
    yusufgiray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    107

    aracınız hayırlı olsun bu arızaları expertiz yaptırdığınız yerde söylemediler mi?

  13. #7
    offline
    kulplubardak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mücahit Çimen
    Üyelik Tarihi
    28/06/2015
    Yer
    İzmir
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    6

    Cevap: acil yardım

    Hayırlı olsun.Aracınız kaç km deydi.Ben 100 bini geçince pek almak istemiyorum ama az olanların fiyatları bana göre yüksek.Bu araçların ömrü ne kadardır sizce.
  14. #7
    offline
    kulplubardak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    6

    Hayırlı olsun.Aracınız kaç km deydi.Ben 100 bini geçince pek almak istemiyorum ama az olanların fiyatları bana göre yüksek.Bu araçların ömrü ne kadardır sizce.

  15. #8
    offline
    passat3234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    BAHADIR
    Üyelik Tarihi
    25/02/2014
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    950

    Cevap: acil yardım


    Piretopragi
    Hayırlı olsun aramıza hoş geldiniz
  16. #8
    offline
    passat3234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    950


    Piretopragi
    Hayırlı olsun aramıza hoş geldiniz